Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
06.06.2008 N 296

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Міністерства соціальної політики України
N 438 від 16.07.20
12)

Про затвердження форм документів для надання
одноразової матеріальної допомоги інвалідам
та непрацюючим малозабезпеченим особам

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства
соціальної політики
N 100 від 18.03.20
11
N 494 від 02.12.20
11 )

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2008 N 420 "Про затвердження Порядку використання у 2008 році коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам" наказую:

1. Затвердити для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам такі форми документів, що додаються:

1.1. Заява про надання матеріальної допомоги;

1.2. Реєстр виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги інвалідам;

1.3. Реєстр виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам;

1.4. Звіт про використання бюджетних коштів на виплату (перерахування) одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам.

2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В.Онищука.

Міністр Л.Денісова

Затверджено
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296

(у редакції наказу
Міністерства соціальної
політики України
02.12.2011 N 494)

                              ЗАЯВА

     До органу    праці    та   соціального   захисту   населення,
Мінсоцполітики (необхідне підкреслити або дописати) ______________
__________________________________________________________________
від інваліда, законного представника інваліда, дитини-інваліда;
непрацюючої малозабезпеченої особи (необхідне підкреслити
та дописати) _____________________________________________________
(вказати повністю прізвище, ім'я, по батькові
(далі - П.І.Б.)

__________________________________________________________________
(для інвалідів вказати причину та групу інвалідності)

проживаю (зареєстрований) за адресою: ____________________________
__________________________________________________________________
(вказати поштове відділення)

__________________________________________________________________
(вказати район та назву населеного пункту, вулицю,
номер будинку та квартири)

паспорт: серія ____________________ N ___________________________,
виданий _________________________________ ___ ____________ ____ р.
ідентифікаційний N _____________ контактний телефон ______________

                              ЗАЯВА
про надання матеріальної допомоги

     Прошу надати мені, на підопічного, дитину-інваліда (необхідне
підкреслити та дописати) _________________________________________
__________________________________________________________________
(якщо звертається законний представник, то вказати
повністю П.І.Б., причину та групу інвалідності,
дані паспорта (свідоцтва про народження),
адресу підопічного, дитини-інваліда)

__________________________________________________________________
(непрацююча малозабезпечена особа вказує,
що не займається підприємницькою діяльністю,
не знаходиться у трудових відносинах,
не служить, не займає виборної посади)

одноразову матеріальну допомогу у зв'язку з (вказати причину
та на що буде використано допомогу) ______________________________
__________________________________________________________________

Прошу в разі призначення допомоги кошти готівкою
перерахувати:
через державне підприємство зв'язку N _______________________
або на особовий рахунок N ______________ МФО _____________________
код _______________________ банк _________________________________

Мені роз'яснено, що відповідно до Порядку використання
коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової
матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим
особам, одноразова матеріальна допомога надається, якщо розмір
пенсії та/або державної соціальної допомоги, що виплачується
замість і доплат до них у місяці, що передує місяцю звернення,
не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили
працездатність.

Допомога надається головними або районними управліннями праці
та соціального захисту населення у розмірі 50% встановленого
законом прожиткового мінімуму для осіб, які втратили
працездатність (на момент звернення), а Міністерством соціальної
політики - лише на покриття витрат на проїзд з Міністерства додому
не частіше ніж раз на три роки.

Я даю згоду на збір інформації про розміри пенсії та/або
державної соціальної допомоги, яка призначається замість пенсії,
що необхідна для призначення мені одноразової матеріальної
допомоги.

Мені повідомлено, що мої персональні дані будуть внесені
до централізованого банку даних з проблем інвалідності з метою
забезпечення мене матеріальною допомогою.

До заяви додаю (необхідне підкреслити):

1. Копія паспорта заявника, підопічного, свідоцтва
про народження дитини-інваліда.

2. Копія висновку МСЕК (ЛКК для дитини-інваліда).

3. Копія документа, що підтверджує повноваження щодо опіки
або піклування.

4. Копія пенсійного посвідчення або отримувача державної
соціальної допомоги.

5. Інші документи (вказати) _________________________________

"___" ____________ 20 р. _____________________
(підпис заявника)

Заява (вказати П.І.Б. заявника) _____________________________
про надання матеріальної допомоги отримана "___" ______________ р.

__________________________ (посада та підпис уповноваженої особи)

( Заява в редакції Наказів Міністерства соціальної політики N 100 від 18.03.2011, N 494 від 02.12.2011 )

Заступник директора Департаменту у справах інвалідів О.Полякова

Затверджено
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296

                              РЕЄСТР
виплат (перерахування) одноразової
матеріальної допомоги інвалідам

                   за "____________" 20__ року
(місяць)

------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, | Статус | Адреса |Ідентифікаційний| Реквізити |Сума,|Примітки(*)|
| п/п | ім'я, | заявника |заявника| номер заявника |банківського| грн.| |
| |по батькові|(інвалід або| | |рахунку або | | |
| | заявника | законний | | | поштового | | |
| | |представник)| | | відділення | | |
| | | | | | заявника | | |
|------+-----------+------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|------+-----------+------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| | | | | | | | |
|------+-----------+------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
|Всього| х | х | х | х | х | | Х |
------------------------------------------------------------------------------------------

---------------
(*) зазначаються дані про отримувача допомоги (причина
та група інвалідності), інша інформація, що є доцільною
та вплинула на розмір допомоги, а якщо заявник є законним
представником і звернувся за отриманням одноразової матеріальної
допомоги на інваліда, дитину-інваліда, то вказується додатково
П.І.Б., статус, адреса, причина та група інвалідності підопічного.

 Керівник регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

Керівник відповідного
структурного підрозділу
регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

Заступник директора Департаменту у справах інвалідів О.Полякова

Затверджено
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296

                              РЕЄСТР
виплат (перерахування) одноразової
матеріальної допомоги
непрацюючим малозабезпеченим особам

                   за "____________" 20__ року
(місяць)

---------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, |Статус заявника| Адреса |Ідентифікаційний| Реквізити |Сума,|Примітки(*)|
| п/п | ім'я, | (непрацююча |заявника| номер заявника |банківського| грн.| |
| |по батькові|малозабезпечена| | |рахунку або | | |
| | заявника | особа або | | | поштового | | |
| | | законний | | | відділення | | |
| | | представник) | | | заявника | | |
|------+-----------+---------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|------+-----------+---------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| | | | | | | | |
|------+-----------+---------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
|Всього| х | х | х | х | х | | Х |
---------------------------------------------------------------------------------------------

---------------
(*) зазначається інформація, що є доцільною та вплинула
на розмір допомоги, а якщо заявник є законним представником
і звернувся за отриманням одноразової матеріальної допомоги
на непрацюючу малозабезпечену особу, то вказується додатково
П.І.Б., статус та адреса підопічного.

 Керівник регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

Керівник відповідного
структурного підрозділу
регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

Заступник директора Департаменту у справах інвалідів О.Полякова

Затверджено
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296

                               ЗВІТ
про використання бюджетних коштів на виплату
(перерахування) одноразової матеріальної допомоги
інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам

                   за "____________" 20__ року
(місяць)

                 на виплату допомоги непрацюючим
малозабезпеченим особам за звітний період

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Розпорядник|Передбачено|Передбачено| Виділено, тис.грн. | Нараховано | Виплачено |
| коштів | на рік, |на звітний |---------------------------------+---------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------|
| | тис.грн. | період, |Всього| На | На виплату | Загальна сума нарахувань, | Чисельність інвалідів | Загальна сума нарахувань, | Чисельність інвалідів |
| | | тис.грн. |за рік| виплату | допомоги | тис.грн. | та непрацюючих | тис.грн. | та непрацюючих |
| | | | |допомоги | непрацюючим | | малозабезпечених осіб, | | малозабезпечених осіб, |
| | | | |інвалідам|малозабезпеченим| | осіб | | осіб |
| | | | | за | особам за |---------------------------------+-----------------------------------+---------------------------------+-----------------------------------|
| | | | | звітний | звітний період |Всього| На | На виплату |Всього|Чисельність| Чисельність |Всього| На | На виплату |Всього|Чисельність| Чисельність |
| | | | | період | |за рік| виплату | допомоги |за рік| інвалідів | непрацюючих |за рік| виплату | допомоги |за рік| інвалідів | непрацюючих |
| | | | | | | |допомоги | непрацюючим | |за звітний |малозабезпечених| |допомоги | непрацюючим | |за звітний |малозабезпечених|
| | | | | | | |інвалідам|малозабезпеченим| | період |осіб за звітний | |інвалідам|малозабезпеченим| | період |осіб за звітний |
| | | | | | | | за | особам за | | | період | | за | особам за | | | період |
| | | | | | | | звітний | звітний період | | | | | звітний | звітний період | | | |
| | | | | | | | період | | | | | | період | | | | |
|-----------+-----------+-----------+------+---------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|-----------+-----------+-----------+------+---------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------+-----------+-----------+------+---------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------|
| Всього | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

Керівник відповідного
структурного підрозділу
регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)

Заступник директора Департаменту у справах інвалідів О.Полякова