МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.10.2011 N 219
Про відкриття телефонної "Гарячої лінії"
Міністерства регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального
господарства
Згідно з Планом заходів щодо реалізації Концепції подолання корупції в Україні "На шляху до доброчесності" та державної антикорупційної політики на період до 2011 року, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.08.2007 N 657, і з метою забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування, а також вжиття заходів для вирішення порушених у них питань наказую:
1. Запровадити функціонування телефонної "Гарячої лінії" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства за єдиним телефонним номером 284-06-28.
2. Затвердити Порядок організації та проведення телефонної "Гарячої лінії" та графік її роботи (додається).
3. Відділу обліку звернень громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Департаменту адміністративно-організаційного забезпечення забезпечити:
3.1. Реєстрацію звернень, отриманих за телефоном "Гарячої лінії", попереднє визначення відповідальних виконавців за належністю порушених питань, проходження звернень та контроль за їх виконанням;
3.2. Розміщення інформації про графік роботи телефонної "Гарячої лінії" та номер її телефону на офіційному веб-сайті Міністерства.
4. Структурним підрозділам Міністерства, які визначені відповідальними за проведення телефонної "гарячої лінії", забезпечити:
4.1. Об'єктивний та своєчасний розгляд звернень, що надійшли за телефоном "Гарячої лінії";
4.2. Чергування відповідних працівників під час роботи "Гарячої лінії" у встановлені дні згідно з додатком.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Г.М.Семчука.
Міністр А.М.Близнюк
Затверджено
Наказ Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва та
житлово-комунального
господарства України
04.10.2011 N 219
Порядок
організації та проведення телефонної
"Гарячої лінії"
1. Телефонна "гаряча лінія" проводиться Міністром, першим заступником Міністра, заступником Міністра, заступником Міністра - керівником апарату, керівниками структурних підрозділів з 14.00 до 16.00 у кімнаті особистого прийому громадян N 111 згідно з графіком, який складається Відділом обліку звернень громадян та доступу до публічної інформації (далі - Відділ), та затверджується наказом Міністерства. Прийом громадян в зазначений час не ведеться.
2. Дні, часи проведення та склад присутніх на них посадових осіб визначаються керівними працівниками, про що за тиждень до проведення заходу помічниками першого заступника Міністра, заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату, керівників структурних підрозділів надається інформація Відділу - для координації проведення цих заходів.
3. Відділ:
3.1. Здійснює облік (реєстрацію) телефонних звернень громадян, визначає перелік питань і заповнює реєстраційно-контрольну картку телефонної "Гарячої лінії" та передає її помічнику першого заступника Міністра, заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату із зазначенням номера телефону, на якому зафіксовано звернення.
3.2. Забезпечує контроль за виконанням доручень, наданих керівництвом Міністерства при проведенні цих заходів, та наданням інформації громадянам, що звернулись, про результати розгляду їх звернень.
3.3. Узагальнює результати вирішення питань громадян, які звернулися на "Гарячу лінію", готує аналітичні матеріали про стан цієї роботи та надає цю інформацію керівництву Міністерства.
4. Під час проведення телефонної "Гарячої лінії" керівниками структурних підрозділів, працівником (діловодом) відповідного структурного підрозділу заповнюються реєстраційно-контрольні картки, після чого вони надаються до Відділу обліку звернень громадян та забезпечення доступу до публічної інформації для їх реєстрації, доведення до відповідальних виконавців та контролю виконання.
Прийняття рішень
за результатами телефонної "Гарячої лінії"
1. Після розмови із заявником посадова особа, яка веде телефонну "Гарячу лінію", може приймати по зверненнях наступні рішення:
- про задоволення питання, порушеного під час прийому. При цьому надається доручення у письмовій чи усній формі відповідній посадовій особі про здійснення в зазначені терміни конкретних дій, які заносяться у реєстраційно-контрольну картку заявника. В таких випадках, за згодою заявника, письмова відповідь йому не надається;
- про передачу питання, порушеного під час телефонної "Гарячої лінії", для розгляду у відповідні органи (міністерства, інші ЦОВВ): якщо вирішення питання, порушеного у зверненні, не належить до повноважень Міністерства, воно пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянин. У випадках, коли питання належить до компетенції Міністерства, помічник Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, за дорученням посадової особи, яка проводить телефонну "Гарячу лінію", пише резолюцію у реєстраційно-контрольній картці заявника із вказівкою прізвища керівника, завдання, яке необхідно виконати, та термін виконання. Про результати розгляду обов'язково надається письмова відповідь заявнику за підписом посадової особи, яка веде телефонну "Гарячу лінію";
- про відмову у вирішенні питання. При цьому заявнику повідомляються мотивовані причини відмови, з посиланням на правові акти, про що робиться відмітка у контрольно-реєстраційній картці, і надається обов'язкова письмова відповідь за підписом посадової особи, яка проводила телефонну "Гарячу лінію", з роз'ясненням порядку оскарження рішення.
- надати роз'яснення по суті питання заявника згідно чинного законодавства. У цьому випадку робиться відмітка у реєстраційно-контрольній картці заявника. У випадку, коли заявник не вимагає письмової відповіді, остання не дається, про що також робиться відмітка у картці.
2. Після закінчення телефонної "Гарячої лінії" помічник Міністра, першого заступника Міністра, заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату не пізніше наступного дня повертає реєстраційно-контрольні картки з відповідними резолюціями до Відділу обліку звернень громадян та забезпечення доступу до публічної інформації для реєстрації та доведення їх до відповідальних виконавців.
3. Контроль за дотриманням графіків телефонної "Гарячої лінії" керівними працівниками здійснює Відділ обліку звернень громадян та забезпечення доступу до публічної інформації, який аналізує і узагальнює звернення подані під час телефонної лінії та щомісяця і щокварталу доповідає заступнику Міністра - керівнику апарату Міністерства про результати проведення телефонної "Гарячої лінії".
Директор Департаменту адміністративно-організаційного
забезпечення С.Г.Самара
Затверджено
Наказ Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва та
житлово-комунального
господарства України
04.10.2011 N 219
ГРАФІК РОБОТИ
телефонної "Гарячої лінії" посадовими
особами Міністерства регіонального
розвитку, будівництва
та житлово-комунального господарства
------------------------------------------------------------------
| N | Посадові особи | Дні та години | Місце прийому |
| п/п | Міністерства | прийому | (адреса) |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 1 |Міністр |П'ятий четвер |вул. Велика |
| |Близнюк А.М. |місяця |Житомирська, 9 |
| | |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| | | |N 111) |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 2 |Перший заступник |П'ята п'ятниця |вул. Велика |
| |Міністра |місяця |Житомирська, 9 |
| |Аліпов О.М. |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| | | |N 111) |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 3 |Заступник |П'ята середа |вул. Велика |
| |Міністра - керівник |місяця |Житомирська, 9 |
| |апарату Семчук Г.М. |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| | |Пряма телефонна |N 111) |
| | |лінія КМУ |вул. Інститутська,|
| | |з 13-40 до 16-00 |7 (кімн. N 206) |
| | |(згідно із | |
| | |графіком) | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 4 |Заступник Міністра |Четвертий вівторок|вул. Велика |
| |Ісаєнко Д.В. |місяця |Житомирська, 9 |
| | |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| | | |N 111) |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 5 |Директор |Третій четвер |вул. Димитрова, 24|
| |Департаменту |місяця |(кімн. 801) |
| |стратегії |з 14-00 до 16-00 | |
| |реформування | | |
| |житлово-комунального| | |
| |господарства | | |
| |Олійник Н.І. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 6 |Директор |Третя п'ятниця |вул. Димитрова, 24|
| |Департаменту |місяця |(кімн. 708) |
| |розвитку систем |з 14-00 до 16-00 | |
| |життєзабезпечення | | |
| |та житлової | | |
| |політики | | |
| |Шаповаленко В.Г. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 7 |Директор |Четвертий |вул. Велика |
| |Департаменту |понеділок місяця |Житомирська, 9 |
| |містобудування, |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| |архітектури та | |N 111) |
| |планування | | |
| |територій | | |
| |Соколов І.А. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 8 |Директор |Четверта п'ятниця |вул. Велика |
| |Департаменту |місяця |Житомирська, 9 |
| |розвитку |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| |будівельної | |N 111) |
| |діяльності, | | |
| |ціноутворення та | | |
| |економіки | | |
| |будівництва | | |
| |Губень П.І. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 9 |Директор |П'ятий понеділок |вул. Велика |
| |Департаменту |місяця |Житомирська, 9 |
| |державних програм |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| |та розвитку | |N 111) |
| |житлового | | |
| |будівництва | | |
| |Непомнящий О.М. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 10 |Директор |П'ятий вівторок |вул. Велика |
| |Департаменту |місяця |Житомирська, 9 |
| |нормативно- |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| |методичного | |N 111) |
| |забезпечення | | |
| |промислового і | | |
| |цивільного | | |
| |будівництва та | | |
| |індустрії | | |
| |будівельних | | |
| |матеріалів | | |
| |Глухов В.О. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 11 |Начальник |Перша середа |вул. Димитрова, 24|
| |Управління |місяця |(кімн. 808) |
| |економіки і |з 14-00 до 16-00 | |
| |тарифної політики | | |
| |Пастухов І.А. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 12 |Начальник |Перший вівторок |вул. Димитрова, 24|
| |Управління |місяця |(кімн. 601) |
| |благоустрою |з 14-00 до 16-00 | |
| |територій та | | |
| |комунального | | |
| |обслуговування | | |
| |Ігнатенко О.П. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 13 |Начальник |Перший понеділок |вул. Велика |
| |Управління |місяця |Житомирська, 9 |
| |впровадження та |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| |моніторингу | |N 111) |
| |пріоритетних | | |
| |проектів | | |
| |будівництва | | |
| |Бондарчук Н.Л. | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 14 |Сектор протидії |Другий вівторок |вул. Велика |
| |корупції |місяця |Житомирська, 9 |
| | |з 14-00 до 16-00 |(1 поверх, кімн. |
| | | |N 111) |
------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту адміністративно-організаційного
забезпечення С.Г.Самара
