Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 5 серпня 2009 р. N 828
Київ

Про затвердження Державної цільової економічної
програми розвитку внутрішнього ринку
на період до 2012 року

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1018 від 05.10.20
11 )

( У тексті Постанови слова "Міністерству економіки" замінено
словами "Міністерству економічного розвитку і торгівлі"
згідно з Постановою КМ N 1018 від
05.10.2011 )

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Державну цільову економічну програму розвитку внутрішнього ринку на період до 2012 року (далі - Програма), що додається.

2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати визначені Програмою завдання, заходи та показники до розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.

3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Міністерству фінансів передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти для виконання визначених Програмою завдань і заходів.

4. Міністерству економічного розвитку і торгівлі подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання Програми.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 серпня 2009 р. N 828

Державна цільова економічна програма
розвитку внутрішнього ринку на період до 2012 року

Загальна частина

Низька інтенсивність конкуренції багатьох сегментів внутрішнього ринку, зменшення частки товарів вітчизняного виробництва на більшості товарних ринків, зменшення в структурі товарного виробництва частки товарів з високою доданою вартістю спричиняють уповільнення темпів економічного зростання держави на середньо- та довгострокову перспективу.

Одним з важливих завдань залишається створення умов для розвитку підприємництва. Разом з тим такі складові регуляторної системи, як податкове адміністрування, видача дозволів і ліцензій, контроль за якістю продукції та послуг є недосконалими. Відсутня система ринкового нагляду за безпечністю та якістю товарів. Національні стандарти не відповідають міжнародним, зокрема європейським, що зумовлює існування недобросовісної конкуренції.

Недоліки системи надання державної допомоги та механізму контролю за ефективністю її використання перешкоджають розвиткові конкуренції та ускладнюють застосування ринкових методів ціноутворення і формування пропонування товарів відповідно до зміни кон'юнктури товарних ринків.

Сучасний стан технічного регулювання відносин у сфері встановлення, застосування та виконання обов'язкових вимог до продукції, механізм перевірки дотримання таких вимог не відповідають вимогам СОТ і основним положенням законодавства Європейського Союзу. Вирішення зазначеного питання можливе за умови надання державної підтримки для вирішення питання подальшого удосконалення системи технічного регулювання та захисту прав споживачів.

Мета Програми

Метою цієї Програми є підвищення ефективності функціонування внутрішнього ринку, збільшення частки конкурентоспроможної вітчизняної продукції, вдосконалення механізму регулювання внутрішнього ринку в умовах інтеграції до світового ринку, а також його наповнення високоякісними та безпечними товарами (роботами, послугами).

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Розв'язати проблему можливо шляхом:

приведення нормативно-правових актів у сфері митно-тарифного регулювання у відповідність з міжнародною практикою;

удосконалення механізму контролю за визначенням митної вартості товарів, запобігання випадкам надходження на внутрішній ринок контрабандних товарів, товарів із заниженою митною вартістю і тих, що не відповідають вимогам нормативних документів, та їх розслідування;

підвищення регуляторної, захисної і торговельної ефективності механізму нетарифного обмеження імпорту продукції, шкідливої для здоров'я людей та навколишнього природного середовища, або такої, що реалізується за цінами, нижчими від ринкових;

підвищення ефективності ринкового нагляду за безпечністю та якістю товарів у результаті реформування системи технічного регулювання і захисту прав споживачів згідно з вимогами СОТ та законодавством Європейського Союзу, а також удосконалення системи державного нагляду (контролю) за якістю та безпечністю харчових продуктів і продовольчої сировини;

активізації інноваційно-інвестиційної діяльності суб'єктів господарювання в результаті використання ними додаткових джерел інвестування, зокрема покращення діяльності інвестиційних фінансових посередників;

удосконалення механізму формування цін на товари і послуги у сфері природних монополій, утворення національних комісій з регулювання їх діяльності, зокрема у галузі транспорту та сфері житлово-комунальних послуг;

припинення виробництва та реалізації на внутрішньому ринку продовольчих товарів, виготовлених за технологіями, що передбачають застосування антибіотиків, гормонів росту та генетично модифікованих організмів, не зареєстрованих в установленому порядку в Україні;

прогнозування обсягу попиту та пропонування товарів на основних товарних ринках, складення прогнозного балансу та розроблення заходів із забезпечення стабільності на внутрішньому ринку;

урегулювання земельних і майнових відносин, удосконалення системи державної реєстрації прав на нерухоме майно та землю;

забезпечення належного функціонування товарних бірж, удосконалення механізму державного регулювання біржового товарного ринку, визначення єдиних правил біржового арбітражу.

Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.

Завдання і заходи

Завдання і заходи з виконання Програми, які визначено у додатку 2, спрямовані на створення інституційного середовища для розвитку добросовісної конкуренції, покращення підприємницького клімату, підвищення конкурентоспроможності вітчизняних споживчих товарів, удосконалення організаційно-економічних засад функціонування внутрішнього ринку та торгівлі.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:

привести законодавство України з питань розвитку внутрішнього ринку у відповідність із законодавством Європейського Союзу;

забезпечити доступ вітчизняної продукції на європейський ринок та ринок країн Європейської асоціації вільної торгівлі;

забезпечити стабільне функціонування товарних ринків та рівновагу попиту і пропонування на них;

запобігти реалізації недоброякісної продукції;

зменшити обсяг виробництва та реалізації продовольчих товарів, виготовлених за технологіями, що передбачають застосування антибіотиків, гормонів росту та генетично модифікованих організмів;

підвищити рівень правової відповідальності товаровиробників, постачальників та дистриб'юторів за якість товарів, що реалізуються на внутрішньому ринку;

збільшити частку вітчизняних споживчих товарів у роздрібному товарообороті до 73 - 75 відсотків.

Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.

Обсяги та джерела фінансування

Орієнтовний обсяг коштів, необхідний для виконання Програми, становить 135422 тис. гривень. ( Абзац перший розділу "Обсяги та джерела фінансування" із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1018 від 05.10.2011 )

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та інших передбачених законодавством джерел.

Обсяг видатків на виконання передбачених Програмою заходів уточнюється щороку з урахуванням можливостей державного бюджету.

Додаток 1
до Програми

                             ПАСПОРТ
Державної цільової економічної програми розвитку
внутрішнього ринку на період до 2012 року

     1. Концепція  Програми   схвалена   розпорядженням   Кабінету
Міністрів України від 17 вересня 2008 р. N 1249
(Офіційний вісник України, 2008 р., N 72, ст. 2430).

2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 5 серпня 2009 р. N 828.

3. Державний замовник - Мінекономрозвитку.

4. Керівник Програми - заступник Міністра економічного
розвитку і торгівлі (за посадою).

5. Виконавці заходів Програми: Мінекономрозвитку, Мінфін,
Агентство держмайна, Мінагрополітики, Міненерговугілля,
Мінінфраструктури, Мінрегіон, Мін'юст, Антимонопольний комітет,
Держмитслужба, Держспоживінспекція, НКРЕ, Національна комісія з
питань регулювання зв'язку, Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку та Держземагентство.

6. Строк виконання 2009-2012 роки.

7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування

------------------------------------------------------------------
| Джерела |Обсяг фінансування, | У тому числі за роками |
| фінансування | тис. гривень |-------------------------|
| | |2009 |2010 |2011 | 2012 |
|-----------------+--------------------+-----+-----+-----+-------|
|Державний бюджет | 135422 | |24827|54942|55653 |
------------------------------------------------------------------

( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1018 від 05.10.2011 )

Додаток 2
до Програми

                        ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової економічної програми
розвитку внутрішнього ринку на період до 2012 року

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Значення показника |Найменування заходу | Головний | Джерела | Прог- | У тому числі за роками |
| завдання | показника | | |розпорядник |фінансу- | нозний | |
| | | | | бюджетних | вання | обсяг | |
| | |--------------------------| | коштів | | фінан- |----------------------------|
| | |усього| за роками | | | | сових |2009| 2010 | 2011 | 2012 |
| | | | | | | |ресурсів| | | | |
| | | | | | | | для | | | | |
| | | |-------------------| | | | вико- | | | | |
| | | |2009|2010|2011|2012| | | | нання | | | | |
| | | | | | | | | | |завдань,| | | | |
| | | | | | | | | | | тис. | | | | |
| | | | | | | | | | |гривень | | | | |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Розвиток добросовісної конкуренції |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Забезпечення |кількість | 2 | | 1 | 1 | |1) розроблення | | | | | | | |
|реалізації |розроблених | | | | | |законопроектів: | | | | | | | |
|ефективної |нормативно- | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|митно-тарифної |правових | | | | | |Про Митний тариф | | | | | | | |
|політики, |актів | | | | | |України (з метою | | | | | | | |
|зокрема шляхом | | | | | | |об'єднання норм |Мінеконом- | | | | | | |
|удосконалення | | | | | | |Законів України "Про |розвитку | | | | | | |
|національного | | | | | | |Єдиний митний тариф" |Держмит- | | | | | | |
|митно-тарифного | | | | | | |( 2097-12 ), "Про |служба | | | | | | |
|законодавства і | | | | | | |Митний тариф України"| | | | | | | |
|його узгодження | | | | | | |( 2371-14 ), Декрету | | | | | | | |
|з міжнародним | | | | | | |Кабінету Міністрів | | | | | | | |
|законодавством | | | | | | |України від 11 січня | | | | | | | |
| | | | | | | |1993 р. N 4-93 | | | | | | | |
| | | | | | | |"Про Єдиний | | | | | | | |
| | | | | | | |митний тариф | | | | | | | |
| | | | | | | |України") | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про внесення змін до |Мінеконом- | | | | | | |
| | | | | | | |Закону України "Про |розвитку | | | | | | |
| | | | | | | |Митний тариф України"|Держмит- | | | | | | |
| | | | | | | |(щодо виконання |служба | | | | | | |
| | | | | | | |міжнародних | | | | | | | |
| | | | | | | |зобов'язань України у| | | | | | | |
| | | | | | | |зв'язку з членством в| | | | | | | |
| | | | | | | |СОТ та забезпечення | | | | | | | |
| | | | | | | |сприятливих умов для | | | | | | | |
| | | | | | | |функціонування | | | | | | | |
| | | | | | | |економіки) | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |2) забезпечення | | | | | | | |
| | | | | | | |супроводження у | | | | | | | |
| | | | | | | |Верховній Раді | | | | | | | |
| | | | | | | |України | | | | | | | |
| | | | | | | |законопроектів: | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про внесення змін до |Держмит- | | | | | | |
| | | | | | | |Митного кодексу |служба | | | | | | |
| | | | | | | |України | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про внесення змін до |Мінеконом- | | | | | | |
| | | | | | | |Закону України "Про |розвитку | | | | | | |
| | | | | | | |Митний тариф |Держмит- | | | | | | |
| | | | | | | |України" |служба | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|2. Реформування |кількість | 1 | | 1 | | |розроблення проекту |Мінфін | | | | | | |
|податкової |розроблених | | | | | |Стратегії |ДПС | | | | | | |
|системи з метою |нормативно- | | | | | |реформування |Мінеконом- | | | | | | |
|активізації |правових | | | | | |податкової системи |розвитку | | | | | | |
|підприємницької |актів | | | | | | |Мін'юст | | | | | | |
|діяльності | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|3. Приведення | - " - | 1 | 1 | | | |розроблення проекту |Антимоно- | | | | | | |
|системи надання | | | | | | |Концепції системи |польний | | | | | | |
|державної | | | | | | |державної допомоги |комітет | | | | | | |
|допомоги | | | | | | |суб'єктам |Мінфін | | | | | | |
|суб'єктам | | | | | | |господарювання |Мінеконом- | | | | | | |
|господарювання у| | | | | | | |розвитку | | | | | | |
|відповідність з | | | | | | | | | | | | | | |
|міжнародною | | | | | | | | | | | | | | |
|практикою | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|4. Приведення |кількість | 100 | |100 | | |1) прийняття |Мінеконом- |державний| 170 | | 170 | | |
|законодавчих |міждержавних | | | | | |міждержавних |розвитку | бюджет | | | | | |
|актів у сфері |стандартів, | | | | | |стандартів у сфері | | | | | | | |
|технічного |прийнятих | | | | | |енергозбереження та | | | | | | | |
|регулювання у |як | | | | | |енергоефективності як| | | | | | | |
|відповідність з |національні | | | | | |національних | | | | | | | |
|вимогами СОТ та |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|законодавством | | | | | | |2) розроблення та | | | | | | | |
|Європейського | | | | | | |прийняття: | | | | | | | |
|Союзу |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | - " - | 3 | | | 3 | |стандартів, якими | - " - | - " - | 360 | | | 360 | |
| | | | | | | |регулюється | | | | | | | |
| | | | | | | |діяльність технічних | | | | | | | |
| | | | | | | |комітетів | | | | | | | |
| | | | | | | |стандартизації, | | | | | | | |
| | | | | | | |відповідно до вимог | | | | | | | |
| | | | | | | |Міжнародної | | | | | | | |
| | | | | | | |організації із | | | | | | | |
| | | | | | | |стандартизації (ISO) | | | | | | | |
| | | | | | | |та Європейського | | | | | | | |
| | | | | | | |комітету із | | | | | | | |
| | | | | | | |стандартизації | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|

|                |кількість     |  385 |    |385 |    |    |національних         |      - " - |  - " -  | 12470  |    | 12470 |       |       |
| |прийнятих | | | | | |стандартів, | | | | | | | |
| |національних | | | | | |добровільне | | | | | | | |
| |стандартів, | | | | | |застосування яких є | | | | | | | |
| |добровільне | | | | | |доказом відповідності| | | | | | | |
| |застосування | | | | | |продукції вимогам | | | | | | | |
| |яких є доказом| | | | | |технічних | | | | | | | |
| |відповідності | | | | | |регламентів, що | | | | | | | |
| |продукції | | | | | |підпадають під дію | | | | | | | |
| |вимогам | | | | | |Угоди про оцінку | | | | | | | |
| |технічних | | | | | |відповідності та | | | | | | | |
| |регламентів, | | | | | |прийнятності | | | | | | | |
| |що підпадають | | | | | |промислової | | | | | | | |
| |під дію Угоди | | | | | |продукції | | | | | | | |
| |про оцінку | | | | | | | | | | | | | |
| |відповідності | | | | | | | | | | | | | |
| |та | | | | | | | | | | | | | |
| |прийнятності | | | | | | | | | | | | | |
| |промислової | | | | | | | | | | | | | |
| |продукції | | | | | | | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| |кількість | 57 | | 21 | 16 | 20 |3) підготовка та |Мінеконом- |державний| 50 | | 17 | 14 | 19 |
| |переліків | | | | | |внесення змін до |розвитку | бюджет | | | | | |
| |національних | | | | | |переліків | | | | | | | |
| |стандартів, що| | | | | |національних | | | | | | | |
| |підлягають | | | | | |стандартів, | | | | | | | |
| |аналізу | | | | | |добровільне | | | | | | | |
| | | | | | | |застосування яких є | | | | | | | |
| | | | | | | |доказом відповідності| | | | | | | |
| | | | | | | |продукції вимогам | | | | | | | |
| | | | | | | |технічних | | | | | | | |
| | | | | | | |регламентів, що | | | | | | | |
| | | | | | | |підпадають під дію | | | | | | | |
| | | | | | | |Угоди про оцінку | | | | | | | |
| | | | | | | |відповідності та | | | | | | | |
| | | | | | | |прийнятності | | | | | | | |
| | | | | | | |промислової | | | | | | | |
| | | | | | | |продукції | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| |кількість | 4 | | | | 4 |4) забезпечення | | | | | | | |
| |складених | | | | | |складання протоколів | | | | | | | |
| |протоколів | | | | | |за результатами | | | | | | | |
| | | | | | | |приєднання України до| | | | | | | |
| | | | | | | |Угоди про оцінку | | | | | | | |
| | | | | | | |відповідності та | | | | | | | |
| | | | | | | |прийнятності | | | | | | | |
| | | | | | | |промислової | | | | | | | |
| | | | | | | |продукції | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| |кількість | 3 | | 1 | 2 | |5) розроблення |Мінеконом- |державний| 390 | | 130 | 260 | |
| |розроблених | | | | | |методичних |розвитку | бюджет | | | | | |
| |методичних | | | | | |рекомендацій щодо | | | | | | | |
| |рекомендацій | | | | | |запровадження | | | | | | | |
| | | | | | | |сучасних систем | | | | | | | |
| | | | | | | |управління якістю в | | | | | | | |
| | | | | | | |органах виконавчої | | | | | | | |
| | | | | | | |влади, на | | | | | | | |
| | | | | | | |підприємствах, в | | | | | | | |
| | | | | | | |установах та | | | | | | | |
| | | | | | | |організаціях | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|Разом за | | | | | | | | - " - | - " - | 13440 | | 12787 | 634 | 19 |
|завданням 4 | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|5. Реформування | | | | | | |1) створення та | | | | | | | |
|системи | | | | | | |забезпечення | | | | | | | |
|технічного | | | | | | |функціонування: | | | | | | | |
|регулювання та |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|захисту прав |стан | 100 |100 |100 |100 |100 |єдиної системи |Держспожив- | | | | | | |
|споживачів |здійснення | | | | | |ринкового нагляду |інспекція | | | | | | |
|згідно з |заходів, | | | | | |(після прийняття | | | | | | | |
|практикою |відсотків | | | | | |Закону України "Про | | | | | | | |
|Європейського | | | | | | |ринковий нагляд") | | | | | | | |
|Союзу |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| |кількість | 240 | | 80 | 80 | 80 |Національного |Мінеконом- | - " - | 2138 | | 1040 | 538 | 560 |
| |опрацьованих | | | | | |інформаційного центру|розвитку | | | | | | |
| |центром | | | | | |міжнародної |Держспожив- | | | | | | |
| |запитів | | | | | |інформаційної мережі |інспекція | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----|ISONET | | | | | | | |
| |кількість | 5 | | 5 | | | | | | | | | | |
| |розроблених | | | | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| |стан | 100 |100 |100 |100 |100 |системи оперативного | - " - | - " - | 4652 | | 1000 | 2825 | 827 |
| |здійснення | | | | | |обміну інформацією | | | | | | | |
| |заходів, | | | | | |про виявлення | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | |небезпечної та | | | | | | | |
| | | | | | | |фальсифікованої | | | | | | | |
| | | | | | | |продукції | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| |кількість | 2000 | | |1000|1000|2) розроблення та | - " - | - " - | 56900 | | | 27600 | 29300 |
| |прийнятих | | | | | |прийняття | | | | | | | |
| |національних | | | | | |національних | | | | | | | |
| |стандартів | | | | | |стандартів, | | | | | | | |
| | | | | | | |гармонізованих з | | | | | | | |
| | | | | | | |міжнародними, зокрема| | | | | | | |
| | | | | | | |європейськими | | | | | | | |
| |--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|

|                |кількість     | 1179 |    |    |591 |588 |3) проведення аналізу|      - " - |  - " -  | 25292  |    |       | 12345 | 12947 |
| |національних | | | | | |міждержавних | | | | | | | |
| |стандартів, | | | | | |стандартів, прийнятих| | | | | | | |
| |прийнятих на | | | | | |до 1992 року, та | | | | | | | |
| |заміну | | | | | |розроблення | | | | | | | |
| |міждержавних | | | | | |національних | | | | | | | |
| | | | | | | |стандартів на їх | | | | | | | |
| | | | | | | |заміну | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|Разом за | | | | | | | | - " - | - " - | 88982 | | 2040 | 43308 | 43634 |
|завданням 5 | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|6. Проведення |стан | 100 | |100 |100 |100 |відбір | - " - | - " - | 33000 | | 10000 | 11000 | 12000 |
|незалежної |здійснення | | | | | |територіальними | | | | | | | |
|експертизи |заходів, | | | | | |органами у справах | | | | | | | |
|якості зразків |відсотків | | | | | |захисту прав | | | | | | | |
|товарів, | | | | | | |споживачів зразків | | | | | | | |
|сировини, | | | | | | |товарів, сировини, | | | | | | | |
|матеріалів, | | | | | | |матеріалів, | | | | | | | |
|напівфабрикатів | | | | | | |напівфабрикатів та | | | | | | | |
|та | | | | | | |комплектувальних | | | | | | | |
|комплектувальних| | | | | | |виробів під час | | | | | | | |
|виробів, | | | | | | |перевірки суб'єктів | | | | | | | |
|відібраних під | | | | | | |господарювання у | | | | | | | |
|час перевірки | | | | | | |сфері торгівлі і | | | | | | | |
|суб'єктів | | | | | | |послуг, зокрема | | | | | | | |
|господарювання у| | | | | | |ресторанного | | | | | | | |
|сфері торгівлі і| | | | | | |господарства | | | | | | | |
|послуг, зокрема | | | | | | | | | | | | | | |
|ресторанного | | | | | | | | | | | | | | |
|господарства | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|7. Пункт виключено
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Покращення підприємницького клімату |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|8. Удосконалення| | | | | | |забезпечення | | | | | | | |
|механізму | | | | | | |супроводження у | | | | | | | |
|регулювання | | | | | | |Верховній Раді | | | | | | | |
|земельних | | | | | | |України | | | | | | | |
|відносин | | | | | | |законопроектів: | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про ринок земель |Держзем- | | | | | | |
| | | | | | | |(щодо створення |агентство | | | | | | |
| | | | | | | |ефективного механізму| | | | | | | |
| | | | | | | |продажу земельних | | | | | | | |
| | | | | | | |ділянок державної | | | | | | | |
| | | | | | | |форми власності) | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про державний | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |земельний кадастр | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|9. Удосконалення| | | | | | |забезпечення | | | | | | | |
|процедури | | | | | | |супроводження у | | | | | | | |
|банкрутства і | | | | | | |Верховній Раді | | | | | | | |
|протидії | | | | | | |України | | | | | | | |
|протиправному | | | | | | |законопроектів: | | | | | | | |
|поглинанню та | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|захопленню | | | | | | |Про внесення змін до |Мінеконом- | | | | | | |
|підприємств | | | | | | |деяких законів |розвитку | | | | | | |
| | | | | | | |України щодо | | | | | | | |
| | | | | | | |вдосконалення | | | | | | | |
| | | | | | | |процедури банкрутства| | | | | | | |
| | | | | | | |та особливостей | | | | | | | |
| | | | | | | |ліцензування | | | | | | | |
| | | | | | | |діяльності | | | | | | | |
| | | | | | | |арбітражних керуючих | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про внесення змін до |Національна | | | | | | |
| | | | | | | |деяких законодавчих |комісія з | | | | | | |
| | | | | | | |актів України щодо |цінних | | | | | | |
| | | | | | | |протидії |паперів та | | | | | | |
| | | | | | | |протиправному |фондового | | | | | | |
| | | | | | | |поглинанню та |ринку Мінфін| | | | | | |
| | | | | | | |захопленню |Мін'юст | | | | | | |
| | | | | | | |підприємств |Мінеконом- | | | | | | |
| | | | | | | | |розвитку | | | | | | |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|10. Активізація |кількість | 5 | | 4 | | 1 |1) розроблення |Мінеконом- | | | | | | |
|інноваційно- |розроблених | | | | | |законопроекту про |розвитку | | | | | | |
|інвестиційної |нормативно- | | | | | |Загальнодержавну |Агентство | | | | | | |
|діяльності |правових | | | | | |цільову економічну |держмайна | | | | | | |
|підприємств, |актів | | | | | |програму розвитку | | | | | | | |
|зокрема шляхом | | | | | | |промисловості | | | | | | | |
|стимулювання | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|діяльності | | | | | | |2) забезпечення |Мінеконом- | | | | | | |
|інноваційних | | | | | | |супроводження у |розвитку | | | | | | |
|інкубаторів, | | | | | | |Верховній Раді | | | | | | | |
|центрів | | | | | | |України законопроекту| | | | | | | |
| | | | | | | |"Про індустріальні | | | | | | | |
| | | | | | | |(промислові) парки" | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |3) розроблення | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |проектів нормативно- | | | | | | | |
| | | | | | | |правових актів (після| | | | | | | |
| | | | | | | |прийняття Закону | | | | | | | |
| | | | | | | |України | | | | | | | |
| | | | | | | |"Про індустріальні | | | | | | | |
| | | | | | | |(промислові) | | | | | | | |
| | | | | | | |парки"): | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|

|                |              |      |    |    |    |    |Про порядок державної|      - " - |         |        |    |       |       |       |
| | | | | | | |реєстрації | | | | | | | |
| | | | | | | |індустріальних | | | | | | | |
| | | | | | | |(промислових) парків | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про порядок | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |визначення керуючої | | | | | | | |
| | | | | | | |компанії | | | | | | | |
| | | | | | | |індустріального | | | | | | | |
| | | | | | | |(промислового) парку | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про затвердження | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |типових договорів | | | | | | | |
| | | | | | | |(контрактів) про | | | | | | | |
| | | | | | | |діяльність | | | | | | | |
| | | | | | | |індустріальних | | | | | | | |
| | | | | | | |(промислових) парків | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про створення | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |кластерів | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|11. Удосконален-|кількість | 4 | 4 | | | |1) розроблення | | | | | | | |
|ня механізму |розроблених | | | | | |законопроектів: | | | | | | | |
|регулювання |нормативно- | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|ціноутворення у |правових | | | | | |Про Національну |Мінінфра- | | | | | | |
|сфері природних |актів | | | | | |комісію регулювання |структури | | | | | | |
|монополій | | | | | | |транспорту | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про Національну |Мінрегіон | | | | | | |
| | | | | | | |комісію регулювання | | | | | | | |
| | | | | | | |ринку житлово- | | | | | | | |
| | | | | | | |комунальних послуг | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |Про внесення змін до |Мінеконом- | | | | | | |
| | | | | | | |Закону України "Про |розвитку | | | | | | |
| | | | | | | |ціни і ціноутворення"| | | | | | | |
| | | | | | | |(щодо уточнення | | | | | | | |
| | | | | | | |повноважень державних| | | | | | | |
| | | | | | | |органів з регулювання| | | | | | | |
| | | | | | | |цін (тарифів) у сфері| | | | | | | |
| | | | | | | |природних монополій) | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |2) забезпечення |НКРЕ | | | | | | |
| | | | | | | |супроводження у | | | | | | | |
| | | | | | | |Верховній Раді | | | | | | | |
| | | | | | | |України законопроекту| | | | | | | |
| | | | | | | |"Про державне | | | | | | | |
| | | | | | | |регулювання в | | | | | | | |
| | | | | | | |енергетиці України" | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |3) розроблення | | | | | | | |
| | | | | | | |порядків формування | | | | | | | |
| | | | | | | |цін: | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |у сфері природних |Мінеконом- | | | | | | |
| | | | | | | |монополій та у галузі|розвитку | | | | | | |
| | | | | | | |зв'язку |НКРЗ | | | | | | |
| | | | | | | | |Мінінфра- | | | | | | |
| | | | | | | | |структури | | | | | | |
| | | | | | | | |НКРЕ | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |на товари, роботи та | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |послуги, ціни на які | | | | | | | |
| | | | | | | |підлягають державному| | | | | | | |
| | | | | | | |регулюванню | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|12. Урегулювання|кількість | 3 | | 3 | | |1) забезпечення |Мінеконом- | | | | | | |
|на законодавчому|розроблених | | | | | |супроводження у |розвитку | | | | | | |
|рівні питання |нормативно- | | | | | |Верховній Раді | | | | | | | |
|щодо покращення |правових | | | | | |України законопроекту| | | | | | | |
|функціонування |актів | | | | | |"Про товарну біржу" | | | | | | | |
|біржового | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|товарного ринку | | | | | | |2) розроблення | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |порядку акредитації | | | | | | | |
| | | | | | | |товарних бірж та | | | | | | | |
| | | | | | | |контролю за | | | | | | | |
| | | | | | | |додержанням умов | | | | | | | |
| | | | | | | |акредитації | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |3) розроблення та | | | | | | | |
| | | | | | | |затвердження: | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |кваліфікаційних вимог| - " - | | | | | | |
| | | | | | | |до діяльності | | | | | | | |
| | | | | | | |товарних бірж | | | | | | | |
| | | | | | | |---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
| | | | | | | |порядку здійснення | - " - | | | | | | |
| | | | | | | |контролю за | | | | | | | |
| | | | | | | |діяльністю товарних | | | | | | | |
| | | | | | | |бірж | | | | | | | |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Удосконалення організаційно-економічних засад функціонування внутрішнього ринку |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

|13. Забезпечення|кількість     |  1   |  1 |    |    |    |розроблення та       |Мінеконом-  |         |        |    |       |       |       |
|відповідності |розроблених | | | | | |затвердження |розвитку | | | | | | |
|обсягів попиту |нормативно- | | | | | |переліків |Мінагро- | | | | | | |
|та пропонування |правових | | | | | |продовольчих і |політики | | | | | | |
|на внутрішньому |актів | | | | | |непродовольчих |Агентство | | | | | | |
|ринку | | | | | | |товарів та паливно- |держмайна | | | | | | |
| | | | | | | |енергетичних |Мінен- | | | | | | |
| | | | | | | |ресурсів, щодо яких в|ерговугілля | | | | | | |
| | | | | | | |обов'язковому порядку| | | | | | | |
| | | | | | | |складається баланс | | | | | | | |
| | | | | | | |попиту і | | | | | | | |
| | | | | | | |пропонування, | | | | | | | |
| | | | | | | |формування звітних, | | | | | | | |
| | | | | | | |поточних та | | | | | | | |
| | | | | | | |прогнозних балансів | | | | | | | |
| | | | | | | |згідно із | | | | | | | |
| | | | | | | |затвердженими | | | | | | | |
| | | | | | | |переліками | | | | | | | |
|----------------+--------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|14. Забезпечення| - " - | 1 | | 1 | | |розроблення |Мінагро- | | | | | | |
|створення мережі| | | | | | |нормативно- |політики | | | | | | |
|інформаційно- | | | | | | |правового акта щодо |Мінеконом- | | | | | | |
|маркетингових | | | | | | |формування мережі |розвитку | | | | | | |
|центрів при | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | |
|оптових ринках | | | | | | |маркетингових центрів| | | | | | | |
|сільсько- | | | | | | |при оптових ринках | | | | | | | |
|господарської | | | | | | |сільсько- | | | | | | | |
|продукції | | | | | | |господарської | | | | | | | |
| | | | | | | |продукції | | | | | | | |
|-------------------------------+------+----+----+----+----+---------------------+------------+---------+--------+----+-------+-------+-------|
|Усього за | | | | | | | |Мінеконом- |державний| 135422 | |24827 |54942 |55653 |
|Програмою | | | | | | | |розвитку |бюджет | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

( Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1018 від 05.10.2011 )

Додаток 3
до Програми

                       ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової економічної програми
розвитку внутрішнього ринку на період до 2012 року

----------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Значення показників |
| завдання | показників |-----------------------------|
| | виконання |усього|у тому числі за роками|
| | завдання | |----------------------|
| | | |2009 |2010 |2011 |2012|
|----------------+---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|1. Приведення |кількість | 100 | |100 | | |
|законодавчих |міждержавних | | | | | |
|актів у сфері |стандартів, прийнятих| | | | | |
|технічного |як національні | | | | | |
|регулювання у |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|відповідність з |кількість прийнятих | 3 | | | 3 | |
|вимогами СОТ та |національних | | | | | |
|Європейського |стандартів | | | | | |
|Союзу |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
| |кількість прийнятих | 385 | |385 | | |
| |національних | | | | | |
| |стандартів, | | | | | |
| |добровільне | | | | | |
| |застосування яких є | | | | | |
| |доказом відповідності| | | | | |
| |продукції вимогам | | | | | |
| |технічних | | | | | |
| |регламентів, що | | | | | |
| |підпадають під дію | | | | | |
| |Угоди про оцінку | | | | | |
| |відповідності та | | | | | |
| |прийнятності | | | | | |
| |промислової | | | | | |
| |продукції | | | | | |
| |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
| |кількість переліків | 57 | | 21 | 16 | 20 |
| |національних | | | | | |
| |стандартів, що | | | | | |
| |підлягають аналізу | | | | | |
| |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
| |кількість складених | 4 | | | | 4 |
| |протоколів | | | | | |
| |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
| |кількість розроблених| 3 | | 1 | 2 | |
| |методичних | | | | | |
| |рекомендацій | | | | | |
|----------------+---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|2. Реформування |кількість | 240 | | 80 | 80 | 80 |
|системи |опрацьованих центром | | | | | |
|технічного |запитів | | | | | |
|регулювання та |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|захисту прав |кількість розроблених| 5 | | 5 | | |
|споживачів |документів | | | | | |
|згідно з |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|практикою |кількість прийнятих | 2000 | | |1000 |1000|
|Європейського |національних | | | | | |
|Союзу |стандартів | | | | | |
| |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
| |кількість прийнятих | 1179 | | |591 |588 |
| |національних | | | | | |
| |стандартів, | | | | | |
| |розроблених на | | | | | |
| |заміну міждержавних | | | | | |
|----------------+---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|3. Проведення |стан здійснення | 100 | |100 |100 |100 |
|незалежної |запланованих заходів,| | | | | |
|експертизи |відсотків | | | | | |
|якості зразків | | | | | | |
|товарів, | | | | | | |
|сировини, | | | | | | |
|матеріалів, | | | | | | |
|напівфабрикатів | | | | | | |
|та | | | | | | |
|комплектувальних| | | | | | |
|виробів, | | | | | | |
|відібраних під | | | | | | |
|час перевірки | | | | | | |
|суб'єктів | | | | | | |
|господарювання у| | | | | | |
|сфері торгівлі і| | | | | | |
|послуг, зокрема | | | | | | |
|ресторанного | | | | | | |
|господарства | | | | | | |
|----------------+---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|4. Організація |кількість |1000 | |400 |300 |300 |
|виробництва |виготовлених наборів | | | | | |
|наборів |тест-систем | | | | | |
|тест-систем для |---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|визначення |кількість створених | 6 | | 2 | 2 | 2 |
|якісного та |випробувальних | | | | | |
|кількісного |лабораторій | | | | | |
|вмісту генетично|---------------------+------+-----+-----+-----+----|
|модифікованих |кількість розроблених| 30 | |10 |10 |10 |
|організмів у |методик визначення | | | | | |
|харчових |якісного та | | | | | |
|продуктах та |кількісного вмісту | | | | | |
|сільсько- |генетично | | | | | |
|господарській |модифікованих | | | | | |
|сировині |організмів у харчових| | | | | |
| |продуктах та | | | | | |
| |сільськогосподарській| | | | | |
| |сировині | | | | | |
----------------------------------------------------------------------