Документ втратив чиннiсть!

АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ

РІШЕННЯ
30.06.2011 N 232/8

( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Аудиторської
палат
и
N 302/9 від 30.10.20
14 )

Про внесення змін до Положення про зовнішні
перевірки системи контролю якості
аудиторських послуг

Керуючись Законом України "Про аудиторську діяльність" від 22.04.93 N 3125-XII, Аудиторська палата України (далі - АПУ) вирішила:

1. Внести зміни до Положення про зовнішні перевірки системи контролю якості аудиторських послуг, затвердженого рішенням АПУ від 26.05.2011 N 231/12, а саме:

1) пункт 3.3 після слів "перевірки завдань з обов'язкового" доповнити словами "та ініціативного";

2) пункт 6.9 розділу 6 викласти у наступній редакції: "Під час здійснення перевірки контролери досліджують документи суб'єкта аудиторської діяльності відповідно до Програми перевірки системи контролю якості аудиторських послуг та заповнюють Контрольний лист по оцінці відповідності системи контролю якості на предмет дотримання Кодексу етики професійних бухгалтерів (додаток 5)";

3) перше речення пункту 8.2 розділу 8 викласти у наступній редакції: "На період до 1 жовтня 2013 р. відбір завдань для перевірки суб'єктів аудиторської діяльності здійснюється виключно із завдань з обов'язкового та ініціативного аудиту";

4) внести зміни у додаток 2, виклавши його у новій редакції (додається);

5) доповнити Положення новим додатком 5 (додається). У зв'язку з цим додаток 5 уважати відповідно додатком 6. У тексті Положення посилання на додаток 5 замінити посиланням відповідно на додаток 6.

2. Це рішення набирає чинності з 01.09.2012 р.

3. Секретаріату АПУ забезпечити оприлюднення цього рішення.

Голова Аудиторської палати України І.І.Нестеренко

Додаток
до рішення Аудиторської
палати України
30.06.2011 N 232/8

Додаток 2
до Положення про зовнішні
перевірки системи
контролю якості
аудиторських послуг

                             Значення
нормуючих коефіцієнтів та приклад розрахунку
інтегрального коефіцієнта для формування
Плану зовнішніх перевірок

            Таблиця 1. Значення нормуючих коефіцієнтів
за видами аудиторських послуг

------------------------------------------------------------------
| Вид аудиторської | Відповідно до коду |Значення нормуючого |
| послуги |рядка Звіту за формою| коефіцієнта |
| | N 1-аудит | |
| | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Обов'язковий аудит | 111 | 1000 |
|фінансової звітності | | |
|---------------------+---------------------+--------------------|
|Ініціативний аудит | 112 | 1500 |
|фінансової звітності | | |
------------------------------------------------------------------

                             Приклад
розрахунку інтегрального коефіцієнта

     Інтегральний коефіцієнт  розраховується відповідно до п. 2.2
Положення за даними Звіту за формою N 1-аудит за
попередній рік як сума добутків, визначених шляхом множення
загальної кількості замовлень з конкретного виду завдання на
фактичний обсяг наданих послуг за цим видом завдання та діленням
на відповідний нормуючий коефіцієнт для кожного виду завдань,
наведений у таблиці 1.
Приклад ілюстративного розрахунку інтегрального коефіцієнта
наведено в таблиці 2.

           Таблиця 2. Приклад ілюстративного розрахунку
інтегрального коефіцієнта

-----------------------------------------------------------------------
| Назва |Код рядка|Кількість|Фактичний| Значення | Значення |
| показників | |замовлень| обсяг |нормуючого |інтегрального|
| | | (угод), | наданих |коефіцієнта| коефіцієнта |
| | | одиниць | послуг | |ряд. 6 = ряд.|
| | | | (без | |3 х ряд. 4 / |
| | | | ПДВ), | | ряд. 5 |
| | | |тис.грн. | | |
|-------------+---------+---------+---------+-----------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-------------+---------+---------+---------+-----------+-------------|
|Обов'язковий | 111 | 20 | 250 | 1000 | 5,00 |
|аудит | | | | | |
|фінансової | | | | | |
|звітності | | | | | |
|-------------+---------+---------+---------+-----------+-------------|
|Ініціативний | 112 | 22 | 210 | 1500 | 3,08 |
|аудит | | | | | |
|фінансової | | | | | |
|звітності | | | | | |
|-------------+---------+---------+---------+-----------+-------------|
|Сумарне | | | | | 8,08 |
|значення | | | | | |
|інтегрального| | | | | |
|коефіцієнта | | | | | |
|за всіма | | | | | |
|видами | | | | | |
|аудиторських | | | | | |
|послуг | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------

Додаток 5
до Положення про зовнішні
перевірки системи
контролю якості
аудиторських послуг

                                      Суб'єкт перевірки
(Назва, регіон, код ЄДРПОУ)

                                      ____________________________

                         КОНТРОЛЬНИЙ ЛИСТ
по оцінці відповідності системи контролю

             якості _________________________________
на предмет дотримання Кодексу етики
професійних бухгалтерів

---------------------------------------------------------------------
| N | Питання, що є | | Оцінка, |
|п/п| предметом оцінки |---------------------------| примітки, |
| | | Наявність |Впровадження|рекомендації|
| | |організаційної| | |
| | | документації | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 1 |Наявність | | | |
| |організаційної | | | |
| |документації, в якій | | | |
| |викладені політика та | | | |
| |процедури САД відносно| | | |
| |дотримання вимог | | | |
| |Кодексу етики | | | |
| |професійних | | | |
| |бухгалтерів | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 2 |Вимоги до найму | | | |
| |співробітників | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 3 |Кваліфікаційні вимоги | | | |
| |(за посадами) | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 4 |Вимоги відносно | | | |
| |навчання та підвищення| | | |
| |кваліфікації кадрів | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 5 |Вимоги відносно | | | |
| |професійного росту | | | |
| |спеціалістів та | | | |
| |підвищення в посаді | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 6 |Наявність графіку | | | |
| |призначення на | | | |
| |завдання | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 7 |Наявність "особових | | | |
| |справ" працівників | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 8 |Наявність системи | | | |
| |інформаційного | | | |
| |забезпечення роботи | | | |
| |спеціалістів | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|

| 9 |Можливість            |              |            |            |
| |консультування | | | |
| |співробітників | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 10|Можливість рішення | | | |
| |розбіжностей у думках | | | |
| |(методи, способи | | | |
| |і т.д.) | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 11|Наявність процедур | | | |
| |виявлення загроз | | | |
| |незалежності та | | | |
| |прийняття застережних | | | |
| |заходів у відношенні | | | |
| |до САД у відповідності| | | |
| |до розділу 8 Кодексу | | | |
| |МФБ | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 12|Отримання щонайменше | | | |
| |раз на рік письмових | | | |
| |підтверджень | | | |
| |дотримання політики та| | | |
| |процедур стосовно | | | |
| |незалежності від | | | |
| |усього персоналу | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 13|Наявність процедур | | | |
| |виявлення загроз | | | |
| |незалежності та | | | |
| |прийняття застережних | | | |
| |заходів у відношенні | | | |
| |до співробітників | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 14|Наявність процедур, | | | |
| |необхідних для | | | |
| |збереження | | | |
| |конфіденційної | | | |
| |інформації | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 15|Наявність | | | |
| |документально | | | |
| |обґрунтованої цінової | | | |
| |політики | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 16|Наявність стратегії та| | | |
| |тактики САД у питаннях| | | |
| |з реклами | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 17|Наявність графіка | | | |
| |ознайомлення | | | |
| |співробітників САД із | | | |
| |результатами | | | |
| |проведення моніторингу| | | |
| |по дотриманню вимог | | | |
| |Кодексу етики МФБ | | | |
|---+----------------------+--------------+------------+------------|
| 18|Наявність скарг або | | | |
| |звернень до АПУ на | | | |
| |діяльність САД, що | | | |
| |свідчать про порушення| | | |
| |Кодексу етики МФБ | | | |
---------------------------------------------------------------------

 Керівник групи із зовнішньої
перевірки систем контролю якості

 Дата складання __________  Підпис __________  (П.І.Б.) __________

 Керівник Суб'єкта перевірки

 Дата підписання _________  Підпис __________  (П.І.Б.) __________