Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ
20.05.2011 N 304

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Міністерства охорони здоров'я України
N 689 від 25.10.20
11)

Про затвердження Тимчасових методичних
рекомендацій з визначення обсягів
фінансування закладів охорони здоров'я
за видами надання медичної допомоги
у пілотних регіонах

На виконання Указу Президента України від 21 грудня 2010 року N 1154/2010 "Про заходи щодо забезпечення ефективності реалізації Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" та з метою підготовки пропозицій щодо удосконалення Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) між державним та місцевими бюджетами, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2010 N 1149 "Деякі питання розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів", в частині розрахунку видатків на охорону здоров'я, наказую:

1. Затвердити Тимчасові методичні рекомендації з визначення обсягів фінансування закладів охорони здоров'я за видами надання медичної допомоги у пілотних регіонах (далі - методичні рекомендації), що додаються.

2. Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення та бухгалтерського обліку довести методичні рекомендації до відома начальників управління охорони здоров'я та курортів Вінницької, головних управлінь охорони Дніпропетровської та Донецької обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації.

3. Начальникам управління охорони здоров'я та курортів Вінницької, головних управлінь охорони Дніпропетровської та Донецької обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації надати інформацію щодо розподілу обсягу видатків на охорону здоров'я на первинну, швидку та вторинну медичну допомогу в розрізі міст обласного значення та районів, а також районів у м. Києві за звітом 2010 року та за планом 2011 року за вказаними методичними рекомендаціями за формами, що додаються.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра охорони здоров'я Копитова С.М.

В.о. Міністра О.В.Аніщенко

Тимчасові методичні рекомендації
з визначення обсягів фінансування
закладів охорони здоров'я за видами
надання медичної допомоги у пілотних регіонах

I. Вступ

Ці методичні рекомендації (далі МР) визначають єдині підходи щодо визначення обсягів фінансування закладів охорони здоров'я за видами медичної допомоги в пілотних регіонах з метою підготовки пропозицій щодо удосконалення Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) між державним та місцевими бюджетами, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2010 р. N 1149 "Деякі питання розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів", в частині розрахунку видатків на охорону здоров'я.

Всі розрахунки проводяться окремо по кожному закладу-учаснику пілотного проекту за рівнями місцевих бюджетів (таблиця для заповнення додається).

II. Первинна медична допомога

1. Визначення обсягу видатків на первинну медичну допомогу здійснюється за наступними кодом економічної класифікації видатків (далі - КЕКВ) - 1110, шляхом прямого розрахунку для лікарів ЗПСМ, дільничних терапевтів, дільничних педіатрів (виділяються окремо ці посади із загального штатного розпису)

2. Обсяг видатків на первинну медичну допомогу за КЕКВ 1120 включає в себе нарахування на фонд оплати праці, у т.ч. збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та інші види страхування, передбачені законодавством, у розмірах, установлених відповідними нормативно-правовими актами.

3. Визначення обсягу видатків на первинну медичну допомогу здійснюється за КЕКВ 1132 здійснюється шляхом прямого розрахунку, виходячи із кількості відвідувань. До видатків за цим КЕКВ також включаються витрати на безоплатний або пільговий відпуск лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування, які розраховуються як середні витрати на кількість громадян, що мають право на безоплатне або пільгове придбання ліків у відповідності до Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 N 1303 "Перелік груп населення, у разі амбулаторного лікування яких лікарські засоби за рецептами лікарів відпускаються безоплатно або на пільгових умовах". Ці видатки включаються за умови, якщо їх здійснює заклад охорони здоров'я.

4. Обсяг видатків за КЕКВ 1160 та 2000 визначається у випадку розташування закладів охорони здоров'я/підрозділів в одному приміщенні, де надаються різні види допомоги, відповідно до запланованої передачі частини приміщень, передбачених для організації центрів первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (далі - ЦПМД). У цьому випадку витрати на утримання зазначених приміщень визначаються пропорційно до площ зайнятих приміщень.

Приклад.

Загальна площа ЦРЛ становить 1000 кв.м.

Площа приміщень, в яких надається первинна медична допомога - 400 кв.м.

Видатки за КЕКВ 1160 в цілому по ЦРЛ становлять 500 тис.грн.

Видатки за КЕКВ 1160 на надання первинної допомоги дорівнюють 500000 / 1000 х 400 = 200000 грн

                                В
1160ПМСД
В = ---------- х S
1160ПМСД S ПМСД
ЦРЛ

5. Визначення обсягу видатків за іншими КЕКВ, що не зазначені у пунктах 1-4, здійснюється шляхом пропорційного розподілу коштів за кожним з цих КЕКВ.

6. До витрат на первинну допомогу включаються також витрати на параклінічні служби ЦРЛ (лабораторія, рентген кабінет, кабінет фізіотерапії тощо) та адміністративно-господарські служби, що забезпечують надання первинної медичної допомоги.

Приклад розрахунку на окрему паракліничну службу (приклад лабораторії).

     К  - кількість штатних посад лікарів в ЦРЛ
л

К - кількість штатних посад лікарів, які надають
лПМСД
первинну медичну допомогу

         К
лПМСД
С = -------, де С - коефіцієнт співвідношення.
К
л

Наприклад:

С = 30 / 150 = 0,2

Загальний обсяг видатків на лабораторію розраховується аналогічно методиці розрахунку обсягу видатків на первинну медичну допомогу.

Обсяг видатків на забезпечення первинного рівня медичної допомоги лабораторними дослідженнями (ВлабПМСД ) розраховується як добуток витрат на лабораторію (Влаб ) і коефіцієнта співвідношення С по кожному коду економічної класифікації.

                     В        = В        х С
лабПМСД КЕКВлаб

Аналогічно розраховується обсяг видатків на утримання адміністративно-господарських служб.

7. Обсяг видатків ФАПів, ФП, ЛА, АПМСД вказується в таблиці відповідно до затвердженого кошторису за відповідними КЕКВ.

III. Швидка медична допомога

1. Видатки на швидку медичну допомогу розраховуютьсяза прямим рахунком.

IV. Вторинна медична допомога

1. У випадку, коли у закладі охорони здоров'я надаються різні види медичної допомоги (первинна, вторинна, швидка) видатки на вторинну медичну допомогу розраховуються, як різниця між обсягом видатків на фінансування закладу охорони здоров'я в цілому згідно з затвердженим кошторису на рік та на первинну і швидку медичну допомогу.

Примітка. Заклади, що надають різні види допомоги: ЦРЛ, РЛ, ДЛ, МЛ, поліклініки інші.

V. Третинна медична допомога

У таблицю вносяться дані про фінансування згідно із затвердженими кошторисами на рік. з обласного бюджету

VI. Використання методики

1. Зазначена методика може застосовуватись на всій території України.

2. Отримані розрахунки, що будуть проведені у Вінницькій, Дніпропетровській та Донецькій областях, призначені для підготовки інформаційних матеріалів і подання їх до Міністерства фінансів України.

Директор Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення та бухгалтерського обліку І.І.Дєєва

Додаток
до Тимчасових методичних
рекомендацій з визначення
обсягів фінансування
закладів охорони здоров'я
за видами надання медичної
допомоги у пілотних регіонах

Затверджено
Наказ МОЗ України
20.05.2011 N 304

                               ДАНІ
щодо мережі закладів охорони здоров'я

__________ області (м. Києва), що фінансуються
з бюджетів міст обласного підпорядкування
та бюджетів районів, та обсягів асигнувань
на їх утримання за видами медичної
допомоги на 2011 рік

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|п/п| Назва міст | Обсяг |в тому числі розподіл видатків за видами медичної допомоги
| | обласного | видатків |-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| |підпорядкування,| на охорону | Первинна медична допомога | Вторинна медична допомога | Швидка медична допомога (080209)
| | районів | здоров'я |--------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------------------+--------------------------------------------------
| | та закладів |на 2011 рік,|Кількість|Кіль- | Обсяг видатків на 2011 рік |Кількість|Середньорічна|Середньорічна| Обсяг видатків на 2011 рік |Кіль-| Обсяг видатків на 2011 рік
| | |затверджений| штатних |кість |---------------------------------------------| штатних | кількість | кількість |-----------------------------------------------------| кі- |--------------------------------------------
| | | місцевими | одиниць |насе- |Всьо-| В тому числі | одиниць | ліжок |пролікованих |Всьо-| В тому числі | сть |Всьо-| В тому числі
| | | радами, | |лення,| го |---------------------------------------| | | хворих | го |-----------------------------------------------|штат-| го |--------------------------------------
| | | тис.грн. | | що | | Заро-| Нара-| Меди-| Кому-|Інші| Капі-| | | | | Заро-| Нара-| Меди-|Харчу-| Кому- |Інші| Капі-| них | | Заро-| Нара-| Меди-| Кому-|Інші| Капі
| | | | |обслу-| | бітна| ху- |камен-| наль-| по-|тальні| | | | | бітна| ху- | ка- |вання | нальні|по- |тальні| оди-| | бітна| ху- | ка- |нальні| по-|тальн
| | | | |гову- | | плата| вання| ти | ні |точ-| ви- | | | | | плата| вання| менти|(1133)|послуги|точ-| ви- | ниць| | плата|вання | менти| пос- |точ-| ви-
| | | | |ється | |(1110)|на рік|(1132)|послу-| ні | датки| | | | |(1110)|на рік|(1132)| | та | ні | датки| | |(1110)|на рік|(1132)| луги | ні | датк
| | | | | зак- | | |(1120)| |ги та | ви-|(2000)| | | | | |(1120)| | | енер- | ви-|(2000)| | | |(1120)| | та | ви-|(2000
| | | | |ладом | | | | |енер- |дат-| | | | | | | | | |гоносії|дат-| | | | | | |енер- |дат-|
| | | | |(осіб)| | | | |гоно- | ки | | | | | | | | | | (1160)| ки | | | | | | | го- | ки |
| | | | | | | | | | сії | | | | | | | | | | | | | | | | | | |носії | |
| | | | | | | | | |(1160)| | | | | | | | | | | | | | | | | | |(1160)| |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | А | 1 | 2.1 | 2.2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11.1 | 11.2 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Приклад: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Бюджети | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |міст обласного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |підпорядкування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |- назва міста | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| 1)|назва закладу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| 2)|.... | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |.... | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |... | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Разом по бюджету міста | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |........ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |........ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Разом по бюджетах міст | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |обласного підпорядкування | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| Бюджети районів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |- назва району | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| - |назва | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |закладу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| - |.... | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| - |.... | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| - |... | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Разом по бюджету району | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |і т.д. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Разом по бюджетах районів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------------------------------------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| |Начальник Головного обласного | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |(Київського міського) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------------------------------------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+-----
| |фінансового управління | | | |Підпис| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+---------+-------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+-----------------------+-------------+-----+------+------+------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | |Примітка. | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------+------------+---------+------+-----+------+------+------+------+----+------+----------------------------------------------------------------+------+-------+----+------+-----+-----+------+------+------+------+----+-----
| | | | | | | | | | | | |- сума колонок з 3,12 та 21 повинна дорівнювати колонці 1 | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                               ДАНІ
щодо мережі закладів охорони здоров'я
що фінансуються з обласного бюджету
(бюджету м. Києва) та обсягів асигнувань
на їх утримання на 2011 рік

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|п/п| Назва | Обсяг | |
| | області | видатків |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | на охорону | Третинна медична допомога |
| | | здоров'я |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | |на 2011 рік,|Кількість|Середньорічна|Середньорічна| Обсяг видатків на 2011 рік |
| | |затверджений| Штатних | кількість | кількість |----------------------------------------------------------------------------------|
| | | місцевими | одиниць | ліжок | пролікованих|Всього| В тому числі |
| | | радами, | | | хворих | |---------------------------------------------------------------------------|
| | | тис.грн. | | | | |Заробітна|Нарахування|Медикаменти|Харчування| Комунальні| Інші |Капітальні|
| | | | | | | | плата | на рік | (1132) | (1133) | послуги |поточні| видатки |
| | | | | | | | (1110) | (1120) | | | та |видатки| (2000) |
| | | | | | | | | | | |енергоносії| | |
| | | | | | | | | | | | (1160) | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| | А | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |Приклад: | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |Обласний | | | | | | | | | | | | |
| |бюджет | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
|1) |назва | | | | | | | | | | | | |
| |закладу | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
|2) |.... | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |.... | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |... | | | | | | | | | | | | |
|---+----------------------------------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |Разом обласний бюджет | | | | | | | | | | |
| |(бюджет м. Києва) | | | | | | | | | | |
|---+----------------------------------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |........ | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |........ | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+------------------------------------------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |Начальник Головного обласного | | | | | | | | | |
| |(Київського міського ) | | | | | | | | | |
|---+------------------------------------------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| |фінансового управління | | | | |підпис | | | | | | |
|---+------------------------+---------+-------------+-------------+------+---------+-----------+-----------+----------+-----------+-------+----------|
| | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------