ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.02.2011 N 27
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства фінансів України
N 1774 від 28 грудня 2011 року)
Про внесення змін до наказу
Державного казначейства України
від 29.10.2010 N 400
З метою приведення форм фінансової та бюджетної звітності про виконання Зведеного бюджету України, Державного бюджету України і бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя у відповідність до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" ( 2857-17 ) наказую:
1. Унести до наказу Державного казначейства України від 29.10.2010 N 400 "Щодо затвердження форм фінансової та бюджетної звітності про виконання Зведеного бюджету України, Державного бюджету України і бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя" (далі - Наказ), такі зміни:
1.1. Абзаци 20-23 пункту 1 Наказу викласти у новій редакції:
"звіт про використання коштів на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями;
звіт про використання коштів на здійснення правосуддя в розрізі місцевих та апеляційних судів;
інформація про виконання показників міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання з державного бюджету і коштів, що передаються до державного бюджету) та інших показників міжбюджетних відносин Державного бюджету України з місцевими бюджетами;
інформація про виконання показників міжбюджетних трансфертів (додаткових дотацій та субвенцій) з Державного бюджету України місцевим бюджетам;"
1.2. Пункт 1 Наказу доповнити абзацом 24 такого змісту:
"інформація щодо кредитів (позик), що залучаються державою до спеціального фонду Державного бюджету України від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій для реалізації інвестиційних програм (проектів)."
1.3. Додатки 2, 3, 15-20 до Наказу викласти у новій редакції, що додається.
1.4. Наказ доповнити додатком 21, що додається.
2. Державному казначейству України складати звітність про виконання Зведеного бюджету України, Державного бюджету України і бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя з урахуванням внесених змін.
3. Керівникам самостійних структурних підрозділів центрального апарату Державного казначейства України в межах повноважень здійснити заходи щодо забезпечення виконання вимог цього наказу.
4. Департаменту методології з обслуговування бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності (Сушко Н.І.) довести цей наказ до відома заступників голови, керівників самостійних структурних підрозділів центрального апарату Державного казначейства України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників голови Державного казначейства України відповідно до розподілу обов'язків.
Голова С.І.Харченко
Додаток 2
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ЗВІТ
про фінансові результати виконання
Державного бюджету України
за 20__ рік
Періодичність: річна
Одиниця виміру: грн.коп.
Форма N 2дб
------------------------------------------------------------------
| Стаття | Код |Загальний|Спеціальний|
| |рядка| фонд | фонд |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Операційний доход | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Податкові надходження | 010 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Податки на доходи, податки на | 020 | | |
|прибуток, податки на збільшення | | | |
|ринкової вартості | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Збори та плата за спеціальне | 030 | | |
|використання природних ресурсів | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Внутрішні податки на товари та | 040 | | |
|послуги | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Податки на міжнародну торгівлю та | 050 | | |
|зовнішні операції | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Рентна плата, збори на паливно- | 060 | | |
|енергетичні ресурси | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Інші податки та збори | 070 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Неподаткові надходження | 080 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Доходи від власності та | 090 | | |
|підприємницької діяльності | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Адміністративні збори та платежі, | 100 | | |
|доходи від некомерційної | | | |
|господарської діяльності | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Інші неподаткові надходження | 110 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Власні надходження бюджетних установ| 120 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Доходи від операцій з капіталом | 130 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Надходження від продажу основного | 140 | | |
|капіталу | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Надходження від реалізації державних| 150 | | |
|запасів товарів | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Кошти від продажу землі і | 160 | | |
|нематеріальних активів | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Офіційні трансферти | 170 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Від органів державного управління | 180 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Від урядів зарубіжних країн та | 190 | | |
|міжнародних організацій | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Цільові фонди | 200 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Надходження до Фонду соціального | 210 | | |
|захисту інвалідів | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Операційний доход - усього | 220 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Операційні видатки | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Загальнодержавні функції | 230 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Оборона | 240 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Громадський порядок, безпека та | 250 | | |
|судова влада | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Економічна діяльність | 260 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Охорона навколишнього природного | 270 | | |
|середовища | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Житлово-комунальне господарство | 280 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Охорона здоров'я | 290 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Духовний та фізичний розвиток | 300 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Освіта | 310 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Соціальний захист та соціальне | 320 | | |
|забезпечення | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Операційні видатки - усього | 330 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Дефіцит (-)/профіцит (+) (220-330) | 340 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Фінансування | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Фінансування за борговими операціями| 350 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Запозичення | 360 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Внутрішні запозичення, з них: | 370 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- довгострокові зобов'язання | 380 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- середньострокові зобов'язання | 390 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- короткострокові зобов'язання та | 400 | | |
|векселі | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- інші зобов'язання | 410 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Зовнішні запозичення, з них: | 420 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- довгострокові зобов'язання | 430 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- середньострокові зобов'язання | 440 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- короткострокові зобов'язання та | 450 | | |
|векселі | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- інші зобов'язання | 460 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Погашення | 470 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Внутрішні зобов'язання, з них: | 480 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- довгострокові зобов'язання | 490 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- середньострокові зобов'язання | 500 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- короткострокові зобов'язання та | 510 | | |
|векселі | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- інші зобов'язання | 520 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Зовнішні зобов'язання, з них: | 530 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- довгострокові зобов'язання | 540 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- середньострокові зобов'язання | 550 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- короткострокові зобов'язання та | 560 | | |
|векселі | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|- інші зобов'язання | 570 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Надходження від приватизації | 580 | | |
|державного майна | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Фінансування за активними операціями| 590 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Зміни обсягів депозитів і цінних | 600 | | |
|паперів, що використовуються для | | | |
|управління ліквідністю | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Зміни обсягів готівкових коштів | 610 | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Фінансування за рахунок коштів | 620 | | |
|єдиного казначейського рахунку | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Зміни обсягів товарно-матеріальних | 630 | | |
|цінностей | | | |
|------------------------------------+-----+---------+-----------|
|Фінансування - усього | 640 | | |
------------------------------------------------------------------
Міністр фінансів України ____________________________
(підпис)
Голова Державного
казначейства України ____________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності ____________________________
(підпис)
Додаток 3
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ЗВІТ
про рух грошових коштів
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
Форма N 3дб
------------------------------------------------------------------------
| Стаття | Код |Загальний фонд| Спеціальний |
| |рядка| | фонд |
| | |--------------+--------------|
| | | за | за | за | за |
| | |звітний|попе- |звітний|попе- |
| | |період |редній|період |редній|
| | | (рік) | рік* | (рік) | рік* |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
| I. Операційна діяльність | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Операційні доходи | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Податкові надходження | 010 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Податки на доходи, податки на | 020 | | | | |
|прибуток, податки на збільшення | | | | | |
|ринкової вартості | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Збори та плата за спеціальне | 030 | | | | |
|використання природних ресурсів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Внутрішні податки на товари та | 040 | | | | |
|послуги | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Податки на міжнародну торгівлю та | 050 | | | | |
|зовнішні операції | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Рентна плата, збори на паливно- | 060 | | | | |
|енергетичні ресурси | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші податки та збори | 070 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Неподаткові надходження | 080 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Доходи від власності та | 090 | | | | |
|підприємницької діяльності | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Адміністративні збори та платежі, | 100 | | | | |
|доходи від некомерційної | | | | | |
|господарської діяльності | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші неподаткові надходження | 110 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Власні надходження бюджетних | 120 | | | | |
|установ | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Доходи від операцій з капіталом | 130 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження від продажу основного | 140 | | | | |
|капіталу | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження від реалізації | 150 | | | | |
|державних запасів товарів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Кошти від продажу землі і | 160 | | | | |
|нематеріальних активів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Офіційні трансферти | 170 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Від органів державного управління | 180 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Від урядів зарубіжних країн та | 190 | | | | |
|міжнародних організацій | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Цільові фонди | 200 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження до Фонду соціального | 210 | | | | |
|захисту інвалідів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Операційні доходи - усього | 220 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Операційні видатки | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Поточні видатки | 230 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Видатки на товари і послуги | 240 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Оплата праці працівників бюджетних| 250 | | | | |
|установ | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Нарахування на заробітну плату | 260 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Придбання товарів і послуг | 270 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Видатки на відрядження | 280 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Матеріали, інвентар, будівництво, | 290 | | | | |
|капітальний ремонт та заходи | | | | | |
|спеціального призначення, що мають| | | | | |
|загальнодержавне значення | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Оплата комунальних послуг та | 300 | | | | |
|енергоносіїв | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Дослідження і розробки, видатки | 310 | | | | |
|державного (регіонального) | | | | | |
|значення | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Виплата процентів (доходу) за | 320 | | | | |
|зобов'язаннями | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Субсидії і поточні трансферти | 330 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Кредитування | 340 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Внутрішнє кредитування | 350 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надання внутрішніх кредитів | 360 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Повернення внутрішніх кредитів | 370 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Зовнішнє кредитування | 380 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надання зовнішніх кредитів | 390 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Повернення зовнішніх кредитів | 400 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Операційні видатки - усього | 410 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|I. Чистий потік від операційної | 420 | | | | |
|діяльності (220-410) | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
| II. Інвестиційна діяльність | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інвестиційні доходи | 430 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інвестиційні видатки | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Капітальні видатки | 440 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Придбання основного капіталу | 450 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Придбання обладнання і предметів | 460 | | | | |
|довгострокового користування | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Капітальне будівництво (придбання)| 470 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Капітальний ремонт | 480 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Реконструкція та реставрація | 490 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Створення державних запасів і | 500 | | | | |
|резервів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Придбання землі і нематеріальних | 510 | | | | |
|активів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Капітальні трансферти | 520 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інвестиційні видатки - усього | 530 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|II. Чистий потік від інвестиційної| 540 | | | | |
|діяльності (430-530) | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
| III. Нерозподілені видатки | 550 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|III. Чистий потік від операційної | 560 | | | | |
|та інвестиційної діяльності | | | | | |
|(420+540-550) | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
| IV. Фінансова діяльність | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Запозичення | 570 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Внутрішні запозичення | 580 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Довгострокові зобов'язання | 590 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Середньострокові зобов'язання | 600 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Короткострокові зобов'язання та | 610 | | | | |
|векселі | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші зобов'язання | 620 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Зовнішні запозичення | 630 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Довгострокові зобов'язання | 640 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Середньострокові зобов'язання | 650 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Короткострокові зобов'язання та | 660 | | | | |
|векселі | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші зобов'язання | 670 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Погашення | 680 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Внутрішні зобов'язання | 690 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Довгострокові зобов'язання | 700 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Середньострокові зобов'язання | 710 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Короткострокові зобов'язання та | 720 | | | | |
|векселі | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші зобов'язання | 730 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Зовнішні зобов'язання | 740 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Довгострокові зобов'язання | 750 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Середньострокові зобов'язання | 760 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Короткострокові зобов'язання та | 770 | | | | |
|векселі | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші зобов'язання | 780 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження від приватизації | 790 | | | | |
|державного майна | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження від приватизації | 800 | | | | |
|державного майна (крім об'єктів, | | | | | |
|для яких передбачено окремий | | | | | |
|розподіл коштів відповідно до | | | | | |
|Державної програми приватизації на| | | | | |
|2000-2002 роки) та інших | | | | | |
|надходжень, безпосередньо | | | | | |
|пов'язаних з процесом приватизації| | | | | |
|та кредитування підприємств | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження від приватизації | 810 | | | | |
|об'єктів незавершеного | | | | | |
|будівництва, що споруджувались | | | | | |
|відповідно до Чорнобильської | | | | | |
|будівельної програми | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Надходження від приватизації | 820 | | | | |
|підприємств, що належать до сфери | | | | | |
|управління Міністерства оборони | | | | | |
|України | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Понадпланові надходження від | 830 | | | | |
|приватизації державного майна з | | | | | |
|урахуванням можливого заміщення | | | | | |
|інших джерел фінансування | | | | | |
|державного бюджету | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Фінансування за активними | 840 | | | | |
|операціями | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Зміни обсягів депозитів і цінних | 850 | | | | |
|паперів, що використовуються для | | | | | |
|управління ліквідністю | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Повернення коштів з депозитів або | 860 | | | | |
|пред'явлення цінних паперів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Розміщення коштів на депозитах або| 870 | | | | |
|придбання цінних паперів | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Зміни обсягів готівкових коштів | 880 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|На початок періоду | 890 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|На кінець періоду | 900 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Інші розрахунки | 910 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Фінансування за рахунок коштів | 920 | | | | |
|єдиного казначейського рахунку | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Зміни обсягів товарно-матеріальних| 930 | | | | |
|цінностей | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|На початок періоду | 940 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|На кінець періоду | 950 | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|IV. Чистий потік від фінансової | 960 | | | | |
|діяльності (570-680+790+840) | | | | | |
|----------------------------------+-----+-------+------+-------+------|
|Загальний чистий потік від | 970 | | | | |
|загальної діяльності | | | | | |
|(420+540-550+960) | | | | | |
------------------------------------------------------------------------
_______________
* заповнюється при складанні річної звітності
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 15
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ЗВІТ
про виконання показників розподілу видатків
Державного бюджету України
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код |Код функціо-| Найменування згідно | Загальний фонд | Спеціальний фонд |Разом|
| програмної | нальної | з відомчою і |---------------------------------------------+---------------------------------------------| |
|класифікації|класифікації| програмною |усього| видатки | з них: |видатки |усього| видатки | з них: |видатки | |
|видатків та |видатків та | класифікаціями | |споживання|------------------|розвитку| |споживання|------------------|розвитку| |
|кредитування|кредитування| видатків та | | |оплата|комунальні | | | |оплата|комунальні | | |
| державного | бюджету | кредитування | | |праці |послуги та | | | |праці |послуги та | | |
| бюджету | | державного бюджету | | | |енергоносії| | | | |енергоносії| | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| ххххххх | хххх | | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |затверджено Верховною| | | | | | | | | | | |
| | |Радою України на | | | | | | | | | | | |
| | |звітний рік з | | | | | | | | | | | |
| | |урахуванням змін | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |виконано за звітний | | | | | | | | | | | |
| | |період (рік) | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |Усього: | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |затверджено Верховною| | | | | | | | | | | |
| | |Радою України на | | | | | | | | | | | |
| | |звітний рік з | | | | | | | | | | | |
| | |урахуванням змін | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |виконано за звітний | | | | | | | | | | | |
| | |період (рік) | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 16
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ЗВІТ
про повернення кредитів
до Державного бюджету України
та розподіл надання кредитів
з Державного бюджету України
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код |Код функціо-| Найменування згідно | Надання кредитів | Повернення кредитів | Кредитування - усього |
| програмної | нальної | з відомчою і |---------------------------+---------------------------+---------------------------|
|класифікації|класифікації| програмною |Загальний|Спеціальний|Разом|Загальний|Спеціальний|Разом|Загальний|Спеціальний|Разом|
|видатків та |видатків та | класифікаціями | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | |
|кредитування|кредитування| видатків та | | | | | | | | | |
| державного | бюджету | кредитування | | | | | | | | | |
| бюджету | | державного бюджету | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|------------+------------+---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| ххххххх | хххх | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | |затверджено Верховною| | | | | | | | | |
| | |Радою України на | | | | | | | | | |
| | |звітний рік з | | | | | | | | | |
| | |урахуванням змін | | | | | | | | | |
| | |---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | |виконано за звітний | | | | | | | | | |
| | |період (рік) | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | |Усього: | | | | | | | | | |
| | |---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | |затверджено Верховною| | | | | | | | | |
| | |Радою України на | | | | | | | | | |
| | |звітний рік з | | | | | | | | | |
| | |урахуванням змін | | | | | | | | | |
| | |---------------------+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----+---------+-----------+-----|
| | |виконано за звітний | | | | | | | | | |
| | |період (рік) | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 17
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ЗВІТ
про використання коштів на централізовані заходи
між адміністративно-територіальними одиницями
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
------------------------------------------------------------------
| Код |Найменування |Адміністративно-|Затверджено|Виконано|
| програмної | згідно з | територіальні | Верховною |протягом|
|класифікації| програмною | одиниці | Радою |звітного|
|видатків та |класифікацією| |України на | періоду|
|кредитування| видатків та | |звітний рік| (року) |
| державного |кредитування | | з | |
| бюджету* | державного | |урахуванням| |
| | бюджету | | змін | |
|------------+-------------+----------------+-----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|------------+-------------+----------------+-----------+--------|
| | | | | |
|------------+-------------+----------------+-----------+--------|
|Усього: | | | | |
------------------------------------------------------------------
_______________
* перелік кодів програмної класифікації видатків та
кредитування державного бюджету наводиться відповідно до закону
України про Державний бюджет України на відповідний рік
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 18
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ЗВІТ
про використання коштів на здійснення правосуддя
в розрізі місцевих та апеляційних судів
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код |Код функціо-|Найменування згідно з| Загальний фонд | Спеціальний фонд |Разом|
| програмної | нальної | програмною |---------------------------------------------+---------------------------------------------| |
|класифікації|класифікації| класифікацією |усього| видатки | з них: |видатки |усього| видатки | з них: |видатки | |
|видатків та |видатків та | видатків та | |споживання|------------------|розвитку| |споживання|------------------|розвитку| |
|кредитування|кредитування| кредитування | | |оплата|комунальні | | | |оплата|комунальні | | |
| державного | бюджету |державного бюджету та| | |праці |послуги та | | | |праці |послуги та | | |
| бюджету | | найменування суду | | | |енергоносії| | | | |енергоносії| | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| ххххххх | хххх | | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |затверджено Верховною| | | | | | | | | | | |
| | |Радою України на | | | | | | | | | | | |
| | |звітний рік з | | | | | | | | | | | |
| | |урахуванням змін | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |виконано за звітний | | | | | | | | | | | |
| | |період (рік) | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------------+---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |Усього: | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |затверджено Верховною| | | | | | | | | | | |
| | |Радою України на | | | | | | | | | | | |
| | |звітний рік з | | | | | | | | | | | |
| | |урахуванням змін | | | | | | | | | | | |
| | |---------------------+------+----------+------+-----------+--------+------+----------+------+-----------+--------+-----|
| | |виконано за звітний | | | | | | | | | | | |
| | |період (рік) | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 19
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ІНФОРМАЦІЯ
про виконання показників міжбюджетних трансфертів
(дотації вирівнювання з державного бюджету і коштів,
що передаються до державного бюджету)
та інших показників міжбюджетних відносин
Державного бюджету України з місцевими бюджетами
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код |Назва місцевого |Розрахунковий| Міжбюджетні трансферти |
|бюджету| бюджету | обсяг |----------------------------------------------------------------------------------------|
| |адміністративно-|доходів, що | Дотація вирівнювання з державного бюджету |Кошти, що передаються до державного бюджету |
| |територіальної |враховуються |-------------------------------------------+--------------------------------------------|
| | одиниці | при |затверджено| норматив щоденного |виконано|затверджено| норматив щоденного |виконано|
| | |визначенні | Верховною | відрахування (у | | Верховною | відрахування (у | |
| | |міжбюджетних | Радою | відсотках від обсягу | | Радою | відсотках від | |
| | |трансфертів |України на | надходжень на | |України на | розрахункового обсягу | |
| | | |звітний рік| території Автономної | |звітний рік| доходів загального | |
| | | | з | Республіки Крим, | | з | фонду місцевих | |
| | | |урахуванням| областей та міста | |урахуванням| бюджетів, що | |
| | | | змін | Севастополя доходів | | змін | враховуються при | |
| | | | |державного бюджету, що| | |визначенні міжбюджетних| |
| | | | | є джерелом | | | трансфертів) | |
| | | | |перерахування дотацій,| | | | |
| | | | | та коштів, що | | | | |
| | | | |передаються з місцевих| | | | |
| | | | |бюджетів до державного| | | | |
| | | | | бюджету) | | | | |
|-------+----------------+-------------+-----------+----------------------+--------+-----------+-----------------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-------+----------------+-------------+-----------+----------------------+--------+-----------+-----------------------+--------|
| | | | | | | | | |
|-------+----------------+-------------+-----------+----------------------+--------+-----------+-----------------------+--------|
|Усього:| | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 20
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ІНФОРМАЦІЯ
про виконання показників міжбюджетних трансфертів
(додаткових дотацій та субвенцій)
з Державного бюджету України місцевим бюджетам
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
-------------------------------------------------------------------
|Код бюджету|Назва місцевого | Додаткова | Субвенції з державного |
| | бюджету | дотація з | бюджету* |
| |адміністративно-|державного |------------------------|
| | територіальної | бюджету | Субвенція | Субвенція |
| | одиниці | на:* |загального |спеціального|
| | | | фонду на: | фонду на: |
|-----------+----------------+-----------+-----------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-----------+----------------+-----------+-----------+------------|
| | | | | |
| |----------------+-----------+-----------+------------|
| |затверджено | | | |
| |Верховною Радою | | | |
| |України на | | | |
| |звітний рік з | | | |
| |урахуванням змін| | | |
| |----------------+-----------+-----------+------------|
| |виконано за | | | |
| |звітний період | | | |
| |(рік) | | | |
|-----------+----------------+-----------+-----------+------------|
| | | | | |
|-----------+----------------+-----------+-----------+------------|
| | | | | |
|-----------+----------------+-----------+-----------+------------|
| |Усього: | | | |
| |----------------+-----------+-----------+------------|
| |затверджено | | | |
| |Верховною Радою | | | |
| |України на | | | |
| |звітний рік з | | | |
| |урахуванням змін| | | |
| |----------------+-----------+-----------+------------|
| |виконано за | | | |
| |звітний період | | | |
| |(рік) | | | |
-------------------------------------------------------------------
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України
Додаток 21
до наказу Державного
казначейства України
29.10.2010 N 400
ІНФОРМАЦІЯ
щодо кредитів (позик), що залучаються державою
до спеціального фонду Державного бюджету України
від іноземних держав, банків і міжнародних
фінансових організацій для реалізації
інвестиційних програм (проектів)
за ____________ 20__ року
Періодичність: квартальна, річна
Одиниця виміру: грн.коп.
---------------------------------------------------------------------------------------
| Назва | Назва |Загальний| Код |Найменування | Обсяг | Сума |
|кредитора та | валюти, в | обсяг | програмної | згідно з | залучення |залученого|
|інвестиційної| якій | кредиту |класифікації| програмною | кредиту | кредиту |
| програми |залучається|(позики) |видатків та |класифікацією|(позики) на| (позики) |
|(проекту), що| кредит |(одиниць)|кредитування| видатків та |звітний рік|за звітний|
|реалізується | (позика) | | державного |кредитування | з | період |
| за рахунок | | | бюджету* | державного |урахуванням| (рік) |
| кредиту | | | | бюджету | змін | |
| (позики)* | | | | | | |
|-------------+-----------+---------+------------+-------------+-----------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-------------+-----------+---------+------------+-------------+-----------+----------|
| | | | ххххххх | | | |
|-------------+-----------+---------+------------+-------------+-----------+----------|
|Усього: | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
_______________
* перелік кредиторів та інвестиційних програм (проектів), що
реалізуються за рахунок кредиту (позики) і кодів програмної
класифікації видатків та кредитування державного бюджету
наводяться відповідно до закону України про Державний бюджет
України на відповідний рік
Міністр фінансів України(1) __________________________
(підпис)
Голова (заступник голови)
Державного казначейства України(2) __________________________
(підпис)
Директор Департаменту
консолідованої
фінансової звітності __________________________
(підпис)
_______________
(1) Річний звіт підписується Міністром фінансів України
(2) Річний звіт підписується головою Державного казначейства
України, квартальний звіт підписується заступником голови
Державного казначейства України