КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія VI скликання

РІШЕННЯ
04.11.2010 N 210/5022

Про внесення змін до рішення Київської міської ради
від 10.07.2003 N 584/744 "Про затвердження Положень
про головні управління, управління та інші структурні
підрозділи виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)"

Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", постанов Кабінету Міністрів України від 17.04.2008 N 361 "Про затвердження типових положень про Головне управління з питань надзвичайних ситуацій, управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, управління та відділи (сектори) з питань надзвичайних ситуацій" та від 25.02.2009 N 141 "Про порядок використання у 2009 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів, пов'язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи" Київська міська рада вирішила:

1. Внести зміни до Положення про Головне управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого рішенням Київської міської ради від 10.07.2003 N 584/744 "Про затвердження Положень про головні управління, управління та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", виклавши його в новій редакції згідно з додатком.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань правопорядку, регламенту та депутатської етики.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток
до рішення
Київської міської ради
04.11.2010 N 210/5022

Положення
про Головне управління з питань надзвичайних
ситуацій виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної адміністрації)

1. Головне управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді, Київському міському голові, а з питань виконання функцій державної влади - МНС України.

Головне управління є постійним органом управління територіальною підсистемою єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру м. Києва (далі - територіальна підсистема ЄДС НС), який утворено з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям, а також реагування на них.

2. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, бланк, штампи, рахунки в установах Державного казначейства України, банків, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

3. Місцезнаходження (юридична та фактична адреса) Головного управління: 04074, м. Київ-74, вул. Вишгородська, 21.

4. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядженнями Київського міського голови, наказами МНС України, а також цим Положенням.

5. Основними завданнями Головного управління є:

5.1. Забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми ЄДС НС.

5.2. Участь у реалізації державної політики у сфері цивільної оборони (захисту), захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідація їх наслідків.

5.3. Розроблення та здійснення заходів щодо підтримання у готовності підпорядкованих органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період.

5.4. Визначення основних напрямків роботи у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

5.5. Організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

5.6. Здійснення разом з іншими органами інформаційного забезпечення у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банків даних з питань захисту населення і реабілітації території, забруднених унаслідок Чорнобильської катастрофи.

5.7 Підготовка населення до дій у надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру.

6. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:

6.1. Забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо вдосконалення організації цивільної оборони (цивільного захисту), запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення.

6.2. Подає виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та МНС України:

- пропозиції до проектів державних та місцевих програм і прогнозів щодо вдосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та контролює виконання затверджених програм;

- пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правових актів у сфері цивільної оборони (захисту);

- пропозиції щодо включення до проекту Державного бюджету України та міського бюджету м. Києва витрат на розвиток і функціонування Головного управління, сил територіальної підсистеми цивільної оборони (захисту), систем зв'язку та централізованого оповіщення, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків, а також наслідків Чорнобильської катастрофи.

6.3. Забезпечує цільове використання виділених йому бюджетних коштів.

6.4. Здійснює у межах своїх повноважень збір, накопичення, обробку, аналіз і оприлюднення інформації про стан техногенної та природної безпеки в м. Києві.

6.5. Здійснює керівництво та координацію діяльності у сфері цивільної оборони (захисту) у м. Києві.

Координує та контролює:

- діяльність підпорядкованої йому комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку", погоджує проект статуту, затверджує зразки печаток та штампів;

- діяльність управлінь (відділів) з питань надзвичайних ситуацій районних в м. Києві державних адміністрацій та підпорядкованих сил цивільної оборони (захисту);

- діяльність Міських курсів цивільної оборони міста Києва;

- діяльність комунального підприємства "Загальноміський інформаційний центр реагування на тривожні виклики та надзвичайні події в м. Києві - "Київ - 112" та погоджує проект статуту, затверджує зразки печаток і штампів.

6.6. Координує діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, сил територіальної підсистеми, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності з питань цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

6.7. Подає Київському міському голові пропозиції щодо утворення та складу спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь у їх роботі.

6.8. Визначає в межах своєї компетенції рівень надзвичайної ситуації, забезпечує збирання, оброблення та аналіз інформації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій від усіх оперативно-чергових та диспетчерських служб для вжиття відповідних заходів, доповіді керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та МНС України.

6.9. Організовує та проводить роботу щодо забезпечення готовності системи зв'язку та забезпечує оповіщення керівного складу органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації.

6.10. Організовує та забезпечує роботу постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

6.11. Координує проведення робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій.

6.12. Контролює стан готовності служб та сил цивільної оборони (захисту) органів місцевого самоврядування до дій за призначенням.

6.13. Здійснює відповідно до чинного законодавства контроль за дотриманням вимог цивільної оборони (захисту) і техногенної безпеки щодо підтримання в готовності до використання за призначенням захисних споруд цивільної оборони, проведенням заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, виконанням заходів цивільної оборони при проведенні евакуації у разі виникнення надзвичайної ситуації.

6.14. Бере участь у розгляді пропозицій щодо будівництва, розширення та реконструкції господарських об'єктів на територіях, забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи, та в місцях компактного переселення громадян з цих територій.

6.15. У межах своїх повноважень бере участь в заходах щодо захисту населення і території у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов'язаних з терористичними проявами, ліквідації їх наслідків під час проведення антитерористичних операцій.

6.16. Розробляє та подає в установленому порядку Київському міському голові плани цивільної оборони (захисту) і заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, які є обов'язковими для виконання органами управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, підприємствами, установами та організаціями міста Києва незалежно від форм власності.

6.17. Бере участь:

у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, здійснює районування територій за наявністю потенційно небезпечних об'єктів і об'єктів підвищеної небезпеки та загрози виникнення стихійного лиха;

у здійсненні контролю за проведенням заходів з питань охорони праці та дотриманні вимог законодавства щодо екологічного стану;

у наданні пропозицій щодо розподілу коштів резервного фонду міського бюджету м. Києва для ліквідації надзвичайних ситуацій, наданні матеріальної та фінансової допомоги постраждалим внаслідок надзвичайних ситуацій;

у проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій, організації відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що проводяться силами територіальної підсистеми цивільного захисту;

в організації та проведенні підготовки органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період, зокрема підготовки учнів і студентів з питань безпеки життєдіяльності та цивільного захисту (цивільної оборони);

у межах своїх повноважень у виконанні завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності в місті Києві;

у проведенні інженерно-технічних заходів цивільної оборони (захисту) при розробленні містобудівної та проектної документації;

у розробленні та організації проведення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та зон можливих бойових дій в особливий період;

у межах своїх повноважень у здійсненні антитерористичних заходів;

у наданні щорічних організаційно-методичних вказівок щодо навчання населення захисту і діям у надзвичайних ситуаціях.

6.18. Організовує та у встановленому порядку здійснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом та цільовим використанням матеріально-технічних ресурсів, призначених для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.

6.19. Сприяє під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та невоєнізованих формувань.

6.20. Організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах, веде облік та контролює стан їх утримання, бере участь у роботі комісії з питань визначення їх стану.

6.21. Організовує накопичення та зберігання засобів радіаційного і хімічного - захисту для забезпечення населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту та їх своєчасну видачу під час загрози виникнення або виникнення радіаційних і хімічних аварій та в особливий період.

6.22. Перевіряє та контролює готовність комунальних аварійно-рятувальних служб до реагування на надзвичайні ситуації.

6.23. Розробляє і здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо участі органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту в територіальній обороні.

6.24. Готує та вносить на розгляд Київського міського голови пропозиції щодо оголошення окремих районів зонами надзвичайної ситуації у разі її виникнення.

6.25. Вносить на розгляд Київського міського голови пропозиції щодо погодження проекту плану проведення потенційно небезпечних заходів за участю особового складу Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння і військової техніки за умови присутності цивільного населення, організовує під час розроблення та виконання такого плану взаємодію з органами військового управління.

6.26. Організовує роботу розрахунково-аналітичних груп з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій.

6.27. Планує та координує формування, ведення і використання страхового фонду документації потенційно небезпечних об'єктів, підприємств, організацій та установ міста відповідно до затверджених програм формування страхового фонду документації.

6.28. Координує діяльність органів управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони (захисту), підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності щодо пошуку і рятування людей, проведення пошуково-рятувальних робіт, ліквідації наслідків впливу нафтопродуктів, шкідливих хімічних та радіоактивних речовин на довкілля.

6.29. У межах своїх повноважень готує та подає Київському міському голові пропозиції до заходів з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, координує і контролює їх виконання. Дає оцінку радіаційній обстановці на територіях, забруднених унаслідок Чорнобильської катастрофи та інших радіаційних аварій, організовує проведення радіоекологічного, екологічного моніторингу і координує роботи з визначення радіаційної, екологічної обстановки.

6.30. Готує аналітичні та інформаційні матеріали про стан захисту населення, яке постраждало від наслідків радіаційних аварій.

6.31. Вживає заходи до зниження рівня опромінення та забезпечення нормальної життєдіяльності населення на забруднених територіях.

6.32. У межах своїх повноважень готує та подає Київському міському голові пропозиції щодо потреби у видатках на проведення робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

6.33. Разом із зацікавленими організаціями готує прогнози ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, здійснює районування територій за наявністю потенційно небезпечних об'єктів, виробництв та загрози виникнення стихійного лиха, визначає і контролює показники ризику на об'єктах господарювання і територіях.

6.34. Організовує роботу евакуаційної комісії в місті Києві.

6.35. Організовує у встановленому порядку надання допомоги населенню, яке потерпіло внаслідок надзвичайної ситуації.

6.36. Визначає разом з районними у місті Києві державними адміністраціями склад, місця розміщення та оснащення сил і засобів територіальних підсистем ЄДС НС.

6.37. Організовує роботу щодо забезпечення безпеки осіб, які залучаються до роботи у районах виникнення надзвичайних ситуацій, і збереження вантажів, що доставляються у ці райони.

6.38. Разом з територіальним органом управління МНС України:

- організовує та проводить перевірки готовності органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту до виконання покладених на них завдань;

- формує державне замовлення на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту;

- подає пропозиції Київському міському голові щодо потреби в засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту, а також щодо місць їх зберігання.

6.39. Здійснює у межах своїх повноважень:

- контроль за проведенням робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших радіаційних аварій, зокрема за будівництвом об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури, будівництвом (придбанням) житла для громадян, які проживають на радіоактивно забруднених територіях та у місцях їх компактного переселення;

- контроль за цільовим використанням коштів, передбачених у державному і міському бюджетах для проведення робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та захисту постраждалого населення;

- проведення заходів, передбачених Програмою робіт з інформування громадськості з питань ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та цивільного захисту населення, затвердженою МНС України;

- проведення заходів щодо комплексного медико-санітарного забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високовартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- проведення заходів щодо радіологічного захисту населення та екологічного оздоровлення території, що зазнала радіоактивного забруднення;

- проведення заходів щодо наукового забезпечення робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;

- вносить пропозиції до проектів державних та міських програм, нормативно-правових актів з питань забезпечення житлом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- здійснює ведення загальноміського реєстру громадян,постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до I категорії; сімей, що втратили годувальника, з числа громадян, віднесених до категорії I; сімей, у складі яких є діти, що стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та потребують особливого догляду; громадян, переселених із радіаційно забруднених територій, які потребують поліпшення житлових умов;

- згідно з чергою у реєстрі готує пропозиції та справи громадян, яким пропонується поліпшення житлових умов, на засідання комісії Київської міської державної адміністрації по розподілу житлової площі, що надається громадянам, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, оформляє документи на надання квартир відповідно до прийнятого рішення комісії;

- співпрацює з МНС України, Головним управлінням житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними у місті Києві державними адміністраціями з питань забезпечення житлом постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи за рахунок коштів державного та/або міського бюджету;

- відповідно до чинного законодавства забезпечує об'єктивний і вчасний розгляд заяв (клопотань), а також проведення прийому громадян, у тому числі з питань забезпечення житлом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

6.40. У межах своїх повноважень бере участь у виконанні зобов'язань за міжнародними договорами у сфері цивільної оборони (захисту) населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій та Чорнобильської катастрофи.

6.41. Організовує виконання законів та інших нормативно-правових актів, здійснює контроль за їх реалізацією в межах і порядку, встановлених чинним законодавством.

6.42. Забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, встановлює контроль за її збереженням у Головному управлінні, а також в установах та організаціях, що відносяться до сфери його управління.

6.43. Здійснює відповідно до чинного законодавства перевірки стану цивільної оборони (захисту) на відповідній території.

6.44. Контролює проведення навчань, тренувань з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони (захисту) в районах і населених пунктах, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

6.45. Здійснює заходи щодо участі в територіальній обороні та інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

7. Головне управління має право:

7.1. В установленому порядку одержувати безоплатно від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів статистики, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

7.2. Заслуховувати інформацію посадових осіб структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільної оборони (захисту), захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків та в установленому законодавством порядку надавати їм обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень вимог цивільної оборони (захисту) і техногенної безпеки.

7.3. Відповідно до чинного законодавства проводити перевірки стану цивільної оборони (захисту) і готовності до дій у надзвичайних ситуаціях органів управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони, сил і засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

7.4. Залучати до здійснення заходів, пов'язаних із забезпеченням запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, сили територіальної системи цивільного захисту згідно з планами взаємодії, сили і засоби підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а окремих спеціалістів - за погодженням з їх керівниками.

7.5. Проводити комплексні перевірки стану техногенної безпеки територій, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності із залученням у встановленому порядку спеціалістів відповідних контролюючих органів, розташованих на території міста та інших адміністративно-територіальних одиниць.

7.6. У порядку, визначеному законодавством, брати участь в перевірці стану створення, збереження та витрачання матеріально-технічних ресурсів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, органами управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, розташованими на території м. Києва.

7.7. Вносити пропозиції підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності щодо заміщення посад працівників у сфері цивільної оборони та захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій..

8. Головне управління, у межах своєї компетенції, в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, відповідними постійними комісіями Київської міської ради, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними у місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та об'єднаннями громадян.

9. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Київським міським головою за поданням першого заступника або заступника голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків та погодженням з МНС України.

Начальник Головного управління має відповідати професійно-кваліфікаційним вимогам, зокрема мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менш 5 років та досвід роботи щодо управління персоналом.

Начальник Головного управління має першого заступника та заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад Київським міським головою за поданням начальника Головного управління та за погодженням з відповідним заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Заступник начальника Головного управління має відповідати професійно-кваліфікаційним вимогам, зокрема мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менш 4 років та досвід роботи щодо управління персоналом.

Професійно-кваліфікаційний рівень державних службовців Головного управління повинен відповідати вимогам Закону України "Про державну службу", прийнятих Кабінетом Міністрів України нормативних документів з упровадження механізму добору працівників на державну службу на конкурсній основі, формування кадрового резерву, стажування, підготовки, перепідготовки кадрів і підвищення їх кваліфікації та довідника типових професійних характеристик посад державних службовців.

10. Начальник Головного управління:

10.1. Діє від імені Головного управління.

10.2. Здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань та прийняті ним рішення, визначає ступінь відповідальності заступників начальника Головного управління, керівників структурних підрозділів.

10.3. Організовує діяльність Головного управління та його підрозділів, пов'язану з розробленням і здійсненням заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, та заходів, пов'язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.

10.4. Затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників Головного управління.

10.5. Видає в межах своїх повноважень накази, організовує та контролює їх виконання працівниками Головного управління.

10.6. Накази з питань виконання функцій органу державної влади, що зачіпають інтереси громадян або носять міжвідомчий характер, реєструються в Головному управлінні юстиції у м. Києві.

10.7. Призначає на посади та звільняє з посад працівників Головного управління.

10.8. Подає на затвердження в установленому порядку структуру та штатний розпис у межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників та кошторис Головного управління.

10.9. Розпоряджається коштами в межах затверджених кошторисів доходів та видатків на утримання Головного управління.

10.10 Укладає та підписує договори від імені Головного управління.

10.11. Забезпечує у межах своїх повноважень підготовку проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та наказів начальника Цивільної оборони (захисту) міста Києва.

10.12. Звертається з поданням до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних у місті Києві державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування про прийняття рішень щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства України у сфері цивільної оборони та захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

10.13. Інформує правоохоронні органи про виявлені на об'єктах господарювання та територіях правопорушення, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.

10.14. Бере участь згідно з чинним законодавством у перевірці стану створення, збереження та витрачання матеріально-технічних ресурсів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, органами управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, дотримання ними вимог цивільної оборони і техногенної безпеки, одержує від їх керівників необхідні матеріали та інформацію.

10.15. Вносить пропозиції відповідним органам щодо обмеження, а у разі потреби, припинення роботи підприємств, об'єктів господарської діяльності, окремих виробництв, цехів, експлуатації робочих місць до усунення порушень, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.

10.16. Бере участь у розгляді районними у місті Києві державними адміністраціями питань, пов'язаних з діяльністю управління та сил, що створюються для запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій.

10.17. У встановленому порядку скликає наради з питань, що належать до його компетенції.

10.18. Входить до складу координаційної групи Антитерористичного центру при Управлінні СБУ у м. Києві і бере участь в антитерористичних заходах відповідно до наданих йому повноважень.

10.19. Розробляє і реалізовує заходи щодо участі підпорядкованих органів управління і сил при виконанні завдань антитерористичної діяльності.

10.20. Здійснює особистий прийом громадян та постійний контроль за станом розгляду пропозицій, скарг, заяв у підпорядкованих структурних підрозділах.

10.21. Погоджує кандидатури на посади начальників структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій районних у м. Києві державних адміністрацій.

10.22. Входить до складу постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і є заступником голови цієї комісії.

11. Для оперативного вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління, у ньому може бути утворена колегія у складі начальника Головного управління (голова колегії), першого заступника та заступників начальника Головного управління, а також інших відповідальних працівників Головного управління. До складу колегії можуть входити депутати Київської міської ради, керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших підприємств, наукових і громадських організацій за їх згодою.

Склад колегії затверджується Київським міським головою за поданням начальника Головного управління. Рішення колегії вводяться в дію наказами начальника Головного управління.

12. Головне управління (крім об'єкта "Холодильник", який утримується за рахунок коштів державного бюджету) утримується за рахунок коштів міського бюджету.

12.1. Гранична чисельність працівників Головного управління затверджується Київським міським головою.

12.2. Видатки на утримання Головного управління, в тому числі на оплату праці його працівників (крім об'єкта "Холодильник") передбачаються у бюджеті міста Києва на відповідний рік.

12.3. Штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників затверджується Київським міським головою після експертизи, проведеної Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

12.4. Структура Головного управління затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

13. Майно Головного управління (крім майна, придбаного за рахунок коштів державного бюджету) є комунальною власністю територіальної громади міста Києва і закріплене за ним на праві оперативного управління.

14. Ліквідація чи реорганізація Головного управління здійснюється за рішенням Київської міської ради в порядку, встановленому чинним законодавством України.

Заступник міського голови - секрет Київради О.Довгий