Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 2 березня 2011 р. N 196
Київ

Про затвердження
Порядку використання коштів, передбачених
у державному бюджеті для виконання робіт
у сфері поводження з радіоактивними відходами
неядерного циклу та ліквідації радіаційних аварій

Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України ( 2456-17 ) Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання робіт у сфері поводження з радіоактивними відходами неядерного циклу та ліквідації радіаційних аварій, що додається.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 березня 2011 р. N 196

Порядок
використання коштів, передбачених
у державному бюджеті для виконання робіт
у сфері поводження з радіоактивними
відходами неядерного циклу та ліквідації
радіаційних аварій

1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Виконання робіт у сфері поводження з радіоактивними відходами неядерного циклу та ліквідація радіаційних аварій" (далі - бюджетні кошти).

2. Бюджетні кошти використовуються з метою виконання завдань і здійснення заходів, що передбачені Загальнодержавною цільовою екологічною програмою поводження з радіоактивними відходами (далі - Загальнодержавна програма), затвердженою Законом України від 17 вересня 2008 р. N 516-VI, щодо поводження з радіоактивними відходами.

3. Бюджетні кошти спрямовуються на:

проведення робіт із зменшення обсягів міграції радіонуклідів з території пунктів захоронення (зберігання) радіоактивних відходів шляхом зміцнення бар'єрів безпеки;

збирання, перевезення, переробку, захоронення і тимчасове контейнерне зберігання радіоактивних відходів промислових, медичних, наукових та інших підприємств і організацій;

експлуатацію та обслуговування об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;

здійснення радіаційного та дозиметричного контролю;

проведення екологічного моніторингу навколишнього природного середовища пунктів захоронення (зберігання) радіоактивних відходів;

утримання території пунктів захоронення (зберігання) радіоактивних відходів у належному санітарному та пожежобезпечному стані, забезпечення фізичного захисту об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та охорони території;

виконання робіт з ліквідації наслідків радіаційної аварії на Київському державному міжобласному спеціальному комбінаті;

експлуатацію об'єктів інфраструктури спеціалізованих підприємств по поводженню з радіоактивними відходами;

проектно-конструкторське забезпечення реконструкції та будівництва споруд, устаткування та обладнання, призначених для поводження з радіоактивними відходами;

погашення заборгованості за бюджетними зобов'язаннями минулих років, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби.

4. Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство надзвичайних ситуацій, відповідальним виконавцем бюджетної програми є Державне агентство з управління зоною відчуження (далі - Державне агентство).

5. Завданням Державного агентства є організація та забезпечення виконання робіт у сфері поводження з радіоактивними відходами.

6. Одержувачами бюджетних коштів є державна корпорація "Українське державне об'єднання "Радон", яка є виконавцем Загальнодержавної програми та відповідно до завдань, визначених статутом, забезпечує здійснення заходів, пов'язаних з поводженням з радіоактивними і техногенними відходами, та державні підприємства, що входять до складу корпорації, а саме: Донецький державний спеціальний комбінат, Дніпропетровський, Київський, Львівський, Одеський і Харківський державні міжобласні спеціальні комбінати, Науково-технічний центр по дезактивації та комплексному поводженню з радіоактивними відходами, речовинами та джерелами іонізуючого випромінювання.

Під час розподілу бюджетних коштів між їх одержувачами враховується:

потужність сховищ із зберігання та захоронення радіоактивних відходів та відпрацьованих джерел іонізуючого випромінювання;

потужність об'єктів для дезактивації спецодягу та засобів індивідуального захисту, забруднених радіоактивними речовинами;

чисельність працівників;

обсяг власних доходів.

7. Державне агентство складає щороку план робіт з виконання бюджетної програми (далі - план робіт) з поквартальним розподілом із зазначенням заходів та обсягів їх фінансування за кожним одержувачем, який затверджується Міністерством надзвичайних ситуацій. Копія плану робіт у п'ятиденний строк після затвердження подається Мінфіну.

Здійснення фінансування можливе лише після затвердження плану робіт.

Одержувачі бюджетних коштів використовують бюджетні кошти відповідно до плану використання бюджетних коштів для здійснення заходів, передбачених планом робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів фактично виконаних робіт у межах видатків, передбачених кошторисом.

8. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється відповідно до вимог законодавства щодо державних закупівель.

9. Видатки, пов'язані з фінансуванням капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 52, ст. 2374), та Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. N 923 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 80, ст. 2694).

10. Відповідальний виконавець бюджетної програми та одержувачі бюджетних коштів відображають у первинному та бухгалтерському обліку отримані (створені) оборотні і необоротні активи згідно з вимогами відповідних нормативно-правових актів.

11. Відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов'язань в органах Державної казначейської служби та проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому Державною казначейською службою.

12. Складення і подання звітів про виконання паспорта бюджетної програми, у тому числі за результативними показниками, та фінансової і бюджетної звітності, а також заходи впливу, пов'язані з порушенням бюджетного законодавства, здійснюються в установленому законодавством порядку.

13. Звітування одержувачів бюджетних коштів перед відповідальним виконавцем бюджетної програми та відповідального виконавця перед головним розпорядником про виконання плану робіт здійснюється щокварталу не пізніше відповідно 5 та 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, за встановленою головним розпорядником формою. Копія звітів подається Мінфіну.

14. Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.