ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
14.12.2010 N 1131
Про затвердження змін до Статуту
Київського міського центру медико-соціальної експертизи
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров'я від 28.10.2002 N 385 "Про затвердження переліків закладів охорони здоров'я, лікарських, провізорських посад та посад молодших спеціалістів з фармацевтичною освітою у закладах охорони здоров'я" та з метою приведення установчих документів у відповідність до вимог законодавства України, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Перейменувати Київський міський центр медико-соціальної експертизи працездатності в Київський міський центр медико-соціальної експертизи.
2. Затвердити зміни до Статуту Київського міського центру медико-соціальної експертизи, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 25.05.2000 N 778, виклавши його в новій редакції, що додається.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Попов
| Погоджено Начальник Відділу медико-соціальної експертизи Міністерства охорони здоров'я України В.В. Марунич ___________________________ "___" ____________ 20__ р. |
Затверджено Розпорядження Київської міської державної адміністрації 25.02.2000 N 778 (в редакції розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 14.12.2010 N 1131) |
Статут
Київського міського центру медико-соціальної експертизи
(Нова редакція)
I. Загальні положення
1.1. Київський міський центр медико-соціальної експертизи (далі - Установа) є бюджетною (неприбутковою) Установою, що заснована на комунальній власності територіальної громади міста Києва, підпорядкована Головному управлінню охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління охорони здоров'я).
1.2. Київський міський центр медико-соціальної експертизи продовжує свою діяльність як правонаступник Київського міського центру медико-соціальної експертизи працездатності.
1.3. Установа у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, наказами Міністерства охорони здоров'я України, Головного управління охорони здоров'я, цим Статутом та іншими нормативними актами.
1.4. Установа є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України за місцем знаходження, здійснює бухгалтерський облік, первинний медичний облік, веде статистичну звітність у встановленому законодавством України порядку, має штамп встановленого зразка, печатку з власним найменуванням, зразок якої затверджується начальником Головного управління охорони здоров'я.
До складу Установи входять структурні підрозділи без права юридичної особи:
- Центральна МСЕК N 1 - м. Київ, вулиця Тарасівська, 2/21.
- Центральна МСЕК N 2 - м. Київ, вулиця Тарасівська, 2/21.
- Спеціалізована травматологічна МСЕК - м. Київ, вул. Волоська, 47.
- Спеціалізована онкологічна МСЕК - м. Київ, вул. Верховинна, 69.
- Спеціалізована нейроофтальмологічна МСЕК - м. Київ, вул. Саксаганського, 100.
- Спеціалізована радіологічна МСЕК - м. Київ, вул. Пимоненка, 10-а.
- Спеціалізована кардіологічна МСЕК N 1 - м. Київ, вул. Луначарського, 5.
- Спеціалізована кардіологічна МСЕК N 2 - м. Київ, вул. Ризька, 1.
- Спеціалізована туберкульозно-пульмонологічна МСЕК - м. Київ, вул. Перспективна, 6.
- Спеціалізована психіатрична МСЕК N 1 - м. Київ, вул. Миропільська, 8.
- Спеціалізована психіатрична МСЕК N 2 - м. Київ, вул. Щербакова, 64-а.
- Голосіївська міжрайонна МСЕК - м. Київ, вул. Червоноармійська, 104.
- Дніпровська міжрайонна МСЕК - м. Київ, вул. П. Запорожця, 26.
- Солом'янська міжрайонна МСЕК - м. Київ, вул. Єреванська, 6.
- Подільська міжрайонна МСЕК - м. Київ, вул. Волоська, 47.
1.5. Місцезнаходження Установи та її юридична адреса:
Повне найменування установи:
"Київський міський центр медико-соціальної експертизи"
01033, м. Київ, вулиця Тарасівська, 2/21.
II. Мета і предмет діяльності установи
2.1. Установа створюється і функціонує з метою забезпечення у повному обсязі потреб населення у висококваліфікованому та своєчасному медико-соціальному експертному і медичному обслуговуванні.
Головним завданням Установи є надання населенню кваліфікованої медико-соціальної експертної допомоги.
2.2. Предметом діяльності Установи є:
- медична практика;
- визначення ступеня обмеження життєдіяльності людини, у тому числі стану працездатності, групи, причини, часу настання інвалідності, а також ступеня втрати професійної працездатності (у відсотках) працівників, які одержали каліцтво чи інше ушкодження здоров'я, пов'язане з виконанням своїх трудових обов'язків, осіб, що підлягають державному обов'язковому особистому страхуванню;
- надання в повному обсязі кваліфікованої експертної допомоги населенню міста Києва для визначення ступеня обмеження життєдіяльності осіб із стійкими розладами функцій організму або уродженими вадами, що призводять до обмеження життєдіяльності та потребують соціальної допомоги у навчанні, перекваліфікації, участі в трудовій і громадській діяльності та захисту;
- забезпечення своєчасного огляду громадян, які частково чи повністю втратили здоров'я внаслідок захворювань, травм або уроджених вад, що обмежують їх життєдіяльність;
- встановлення потреби інвалідів у соціальній допомозі, яка буде спрямована на поліпшення наслідків захворювань та травм (протезування, засоби пересування, робочі пристосування, постійний догляд тощо);
- розроблення заходів медико-соціальної реабілітації та індивідуальних програм реабілітації інвалідів, здійснення контролю за їх реалізацією;
- вивчення структури і динаміки інвалідності за групами, причинами, нозологічними формами, територіальними ознаками;
- проведення разом з господарськими, профспілковими та іншими громадськими організаціями конференцій, нарад, семінарів з питань профілактики інвалідності, медико-соціальної реабілітації та адаптації інвалідів;
- аналіз стану здоров'я населення, прогнозування динаміки первинної та накопиченої інвалідності;
- розробка та проведення комплексних заходів щодо профілактики та зниження рівня інвалідності, а також медико-соціальної реабілітації інвалідів;
- здійснення центральними медико-соціальними експертними комісіями організаційно-методичного керівництва та контролю за діяльністю первинних міжрайонних МСЕК загального профілю та спеціалізованих медико-соціальних експертних комісій, перевірка прийнятих ними рішень і, в разі визнання їх безпідставними, зміна їх;
- визначення медичних показань для забезпечення інвалідів автомобілями з ручним керуванням, колясок з електроприводом та інших технічних засобів реабілітації;
- підготовка та підвищення кваліфікації медичних кадрів як лікарів, так і медичних сестер Установи, а також атестація середнього медичного персоналу;
- участь у науково-практичних міських та загальнодержавних програмах медико-соціального напрямку.
III. Принципи діяльності установи
3.1. Відносини Установи з підприємствами, установами, організаціями та громадянами в усіх сферах господарської діяльності будуються на договірних засадах відповідно до чинного законодавства України.
3.2. Утримання Установи і оплата праці здійснюється за рахунок бюджетних коштів, а також коштів, отримання яких передбачено чинним законодавством України.
3.3. Установа здійснює в повному обсязі свої права і обов'язки в сферах планування, матеріально-технічного постачання, організації праці та заробітної плати, фінансів, цін, фінансово-господарської діяльності та прав в інших сферах діяльності, передбачених законодавством України.
IV. Управління установою
4.1. Управління Установою здійснюється головним лікарем - головним експертом (надалі - Керівник) на основі єдиноначальності, який несе персональну відповідальність за діяльність Установи.
4.2. Керівник Установи призначається на посаду та звільняється з посади наказом начальника Головного управління охорони здоров'я за погодженням із заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків в установленому порядку.
Заступники Керівника та головний бухгалтер призначаються на посаду і звільняються з посади наказом Керівника Установи за погодженням із начальником Головного управління охорони здоров'я.
Інші працівники Установи призначаються на посаду і звільняються з посади наказом Керівника Установи.
4.3. Керівник самостійно вирішує всі питання діяльності Установи, в межах своїх повноважень видає накази і дає вказівки, обов'язкові до виконання всіма працівниками, вживає заходів до заохочення працівників та накладає стягнення, затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції, складає штатний розпис Установи у межах встановлених фондів оплати праці та нормативів чисельності працівників і подає на затвердження Головному управлінню охорони здоров'я в установленому законодавством порядку.
4.4. Керівник діє від імені Установи, без доручення представляє її інтереси в усіх підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, державних органах влади та органах місцевого самоврядування, в межах наданих повноважень укладає договори, видає доручення, має право першого підпису на фінансових, банківських та інших документах Установи.
V. Організація праці та заробітна плата
5.1. Установа для найбільш повного використання трудового потенціалу і створення умов для високоефективної діяльності кожного працівника:
5.1.1. Проводить атестацію та раціоналізацію робочих місць, визначає їх кількість.
5.1.2. Встановлює форми організації праці працівників, здійснює тарифікацію та встановлює працівникам надбавки до посадового окладу за високу якість, складність та напруженість в роботі, професійну майстерність та інші доплати і надбавки згідно з законодавством України.
5.1.3. Встановлює режим робочого часу, а також тривалість додаткових відпусток згідно з трудовим законодавством України.
5.2. Оплата праці працівників Установи здійснюється згідно з відповідними постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, іншими нормативно-правовими актами та внутрішніми нормативними документами в межах асигнувань, визначених кошторисом.
VI. Матеріально-технічна база і кошти установи
6.1. Матеріально-технічну базу і кошти Установи складають основні фонди та оборотні кошти, а також інші матеріальні цінності та фінансові ресурси, вартість яких відображена у самостійному балансі.
6.2. Майно Установи належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва і закріплюється за нею на праві оперативного управління.
6.3. Витрати на утримання Установи фінансуються за рахунок місцевого бюджету та інших джерел, передбачених законодавством України.
6.4. Установа має право за згодою власника та уповноваженого ним органу, у встановленому законодавством України порядку, відчужувати закріплене за нею майно іншим підприємствам, установам і організаціям, здавати в оренду, передавати в тимчасове безоплатне користування нежилі приміщення (будинки), споруди, обладнання, інвентар та інші цінності іншим лікувально-профілактичним закладам комунальної та державної форми власності, а також списувати їх з балансу у встановленому порядку.
VII. Облік, звітність, контроль
7.1. Перевірка окремих напрямків діяльності Установи здійснюється податковими та іншими уповноваженими органами відповідно до законодавства України.
7.2. Ревізія та перевірка діяльності Установи здійснюється власником або уповноваженим ним органом у порядку, визначеному законодавством України.
7.3. Установа підзвітна Головному управлінню охорони здоров'я.
7.4. Установа здійснює облік результатів діяльності, контроль за обсягами наданої медичної допомоги, веде оперативний, бухгалтерський, медичний та статистичний облік у порядку, встановленому для неприбуткових установ та організацій.
VIII. Лікарська таємниця
Зміст та обсяг інформації, що становить лікарську таємницю Установи, порядок її захисту визначається Керівником і доводиться до працівників, які мають до неї доступ. Відповідальність за розголошення лікарської таємниці визначається у межах законодавства України.
IX. Припинення діяльності установи
9.1. Припинення діяльності Установи здійснюється шляхом її реорганізації та ліквідації, за рішенням власника чи уповноваженого ним органу, за рішенням суду, відповідно до чинного законодавства України.
9.2. У разі припинення діяльності Установи працівникам, що звільняються, гарантується додержання їх прав і інтересів відповідно до законодавства про працю України.
9.3. У випадку ліквідації Установи її активи мають бути за рішенням власника передані іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховані до доходу бюджету.
Заступник голови - керівник апарату
