Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ
19.11.2007 N 1101/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 листопада 2007 р. за N 1286/14553

Про внесення змін до Порядку ведення
та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних
дій та деяких нормативно-правових актів
Міністерства юстиції України

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства
юстиції
N 2368/5 від 31.12.20
08
N 3253/5 від 22.12.20
10 )

З метою належної реалізації вимог статті 52 Закону України "Про нотаріат" ( 3425-12 ) та удосконалення порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій наказую:

( Пункт 1 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 3253/5 від 22.12.2010 )

2. Унести зміни до пункту 25 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2004 N 20/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 03.03.2004 за N 283/8882, виклавши його в такій редакції:

"25. Усі нотаріальні дії, учинені нотаріусами, реєструються в реєстрах для реєстрації нотаріальних дій.

Кожній нотаріальній дії присвоюється окремий порядковий номер. Номер, під яким нотаріальна дія зареєстрована в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій, позначається на документах, що видаються нотаріусом, чи в посвідчувальних написах.

Нотаріальна дія вважається вчиненою з моменту реєстрації її у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій.

Реєстри для реєстрації нотаріальних дій мають бути прошнуровані, аркуші їх пронумеровані. Кількість аркушів у реєстрі засвідчується підписом начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальниками головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі або уповноваженої ними посадової особи. Підпис начальника головного управління юстиції або уповноваженої ним посадової особи скріплюється печаткою відповідного головного управління юстиції.

Головні управління юстиції ведуть Журнал обліку реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, форма якого наведена в додатку 1 до Порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15.07.2003 N 87/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2003 за N 598/7919 (у редакції цього наказу). Кожному реєстру для реєстрації нотаріальних дій головним управлінням юстиції присвоюється реєстраційний номер, який складається з шестизначної цифри та зазначається у кутовому штампі відповідного головного управління юстиції, що проставляється у верхньому правому куті наступної за титульною сторінки реєстру, скріплюється підписом уповноваженої посадової особи та печаткою головного управління юстиції. Кожен нотаріус веде один реєстр для реєстрації нотаріальних дій.

У багатоскладовій державній нотаріальній конторі кожний нотаріус має один реєстр. Кожному реєстру присвоюється свій індекс, який має збігатися з номером печатки державного нотаріуса. Водночас запис на оформленому нотаріусом документі здійснюється у вигляді такого набору цифр: 1-2, 3-4, 12-1 та ін., де перша цифра - номер печатки державного нотаріуса, а друга цифра - порядковий номер нотаріальної дії за реєстром.

У разі закінчення реєстру для реєстрації нотаріальних дій новому реєстру головним управлінням юстиції присвоюється реєстраційний номер лише за умови пред'явлення нотаріусом, а для державної нотаріальної контори - завідувачем або нотаріусом закінченого та закритого підсумковим записом реєстру. У підсумковому записі нотаріусом зазначається кількість записаних у реєстрі нотаріальних дій та загальна сума стягнутого державного мита (плати) за вчинені нотаріальні дії.

Записи в реєстрах для реєстрації нотаріальних дій провадяться особисто нотаріусом чи іншим працівником державної нотаріальної контори або особою, що перебуває у трудових відносинах з приватним нотаріусом, у присутності нотаріуса.

У разі відсутності нотаріуса іншим працівникам державної нотаріальної контори або особам, що перебувають у трудових відносинах з приватним нотаріусом, забороняється вносити записи до реєстру для реєстрації нотаріальних дій.

На період зупинення (призупинення) діяльності приватного нотаріуса забороняється вчиняти нотаріальні дії та здійснювати їх реєстрацію в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій.

Реєстр для реєстрації нотаріальних дій заповнюється від руки чорнилом або кульковою ручкою чорного, синього чи фіолетового кольору, чітко і зрозуміло, розбірливим почерком, без пропусків і залишення вільних місць між записами про вчинювані нотаріальні дії. Запис у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій олівцем не допускається. Записи в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій повинні бути повними і скороченню не підлягають.

Використання факсимільного підпису не допускається.

Дописки та виправлення, зроблені в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій, повинні бути застережені нотаріусом і скріплені його підписом та печаткою.

Відомості про вчинення окремих видів нотаріальних дій підлягають реєстрації в Єдиних та Державних реєстрах, перелік та порядок ведення яких установлюються Міністерством юстиції України".

( Пункт 3 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 2368/5 від 21.12.2008 )

4. У разі наявних залишків форми N 1 реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 10.01.2005 N 1/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.01.2005 за N 17/10297, неможливості виготовлення та забезпечення формою N 1 реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, установленою пунктом 3 цього наказу, до 31 грудня 2008 року допускається використання наявних реєстрів за умови внесення змін до граф 3-7 форми реєстру відповідно до вимог цього наказу та проставлення на них відбитка печатки і підпису завідувачем державною нотаріальною конторою для державного нотаріуса чи відбитка печатки і підпису уповноваженої посадової особи головного управління юстиції для приватного нотаріуса.

5. Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (Ященко Н.В.):

- подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами);

- довести цей наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі та забезпечити його належне виконання;

- забезпечити надання роз'яснення Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головним управлінням юстиції в областях, містах Києві та Севастополі та нотаріусам щодо порядку застосування цього наказу.

6. Начальникам Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі:

- довести цей наказ до відома та виконання нотаріусам;

- забезпечити державні нотаріальні контори реєстрами для реєстрації нотаріальних дій відповідно до вимог цього наказу;

- здійснювати контроль за виконанням цього наказу нотаріусами;

- привести власні акти у відповідність до цього наказу.

7. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2008 року.

8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Єфіменка Л.В.

Міністр юстиції Олександр Лавринович

( Форма N 1 втратила чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 2368/5 від 21.12.2008 )

( Порядок ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 3253/5 від 22.12.2010 )