Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
29.09.2010 N 249

Про створення організаційного комітету
з підготовки щорічної Ялтинської
науково-практичної конференції
"Наука і влада: проблеми формування
Національної стратегії розвитку
людського потенціалу України"
та затвердження розподілу обов'язків
щодо її організації і проведення

З метою обговорення наукових і практичних проблем, пов'язаних з посиленням інституційної спроможності держави у сфері управління та на виконання наказу Головного управління державної служби України від 9 листопада 2009 року N 330 "Про організацію проведення науково-практичної конференції на тему "Шляхи посилення впливу галузі науки "Державне управління" на реформування державної служби та державного управління в Україні" наказую:

1. Створити організаційний комітет з підготовки щорічної Ялтинської науково-практичної конференції "Наука і влада: проблеми формування Національної стратегії розвитку людського потенціалу України" (далі - Ялтинська конференція) у складі:

заступника Начальника Головдержслужби - ТЕРТИШНОЇ Олени Анатоліївни (голова організаційного комітету);

начальника управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування - СЕРГІЄВОЇ Ліни Володимирівни (заступник голови організаційного комітету);

директора адміністративно-фінансового департаменту - ЯРЕМЧУКА Ігоря Миколайовича;

начальника управління організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи - прес-секретаря - БОНДАРЕНКО Антоніни Леонідівни;

заступника начальника управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування - начальника відділу професійної підготовки - ЮХНОВСЬКОЇ Ольги Василівни;

начальника відділу комунікацій та видавничої діяльності Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу - ЧУПРИНИ Дмитра Володимировича;

керівника Секретаріату Верховної Ради АР Крим - ПОЛАПИ Миколи Олексійовича;

заступника Міністра Ради міністрів АР Крим - начальник Головного управління кадрової політики та державної служби Управління справами Ради міністрів АР Крим - УДОВІНОЇ Ольги Максимівни;

начальника управління державної служби Головдержслужби України в Автономній Республіці Крим та м. Севастополь - АРТЕМЕНКА Володимира Макаровича;

координатора магістратури державної служби Кримського юридичного інституту Одеського державного університету внутрішніх справ - ЮРИСТИ Олександра Володимировича;

начальника Кримського юридичного інституту Одеського державного університету внутрішніх справ - БІРЮКОВА Василя Павловича (за згодою);

генерального директора Державного підприємства оборони України "Центральний військовий санаторій "Ялтинський" - ШАПТАЛИ Олександра Сергійовича (за згодою);

головного спеціаліста відділу суспільних, економічних та гуманітарних наук ВАК України - ГРИГАНСЬКОЇ Світлани Василівни (за згодою);

члена Експертної ради ВАК України з державного управління, професора кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України - ВАСИЛЬЄВОЇ Олександри Іллівни (за згодою).

2. Затвердити розподіл завдань щодо організації та проведення Ялтинської конференції (додається.)

3. Організаційному комітету з підготовки Ялтинської конференції здійснювати контроль за виконанням Плану заходів щодо підготовки та проведення щорічної науково-практичної конференції на тему: "Теоретико-методологічні та практичні проблеми посилення інституційної спроможності держави у сфері управління", затвердженого Начальником Головдержслужби від 10.09.2010 N 42/0/10-10.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби з питань професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.

Начальник Головдержслужби Т.Мотренко

Додаток
до наказу Головдержслужби
України
29.09.2010 N 249

                             РОЗПОДІЛ
завдань щодо організації та проведення
науково-практичної конференції
"Наука і влада: теоретико-методологічні
та практичні проблеми посилення
інституційної спроможності держави
у сфері управління" 6 - 8 жовтня 2010 року

----------------------------------------------------------------------------------------------
|Головдержслужба| Вища | Управління |Рада міністрів | Кримський | Державне |
| України | атестаційна | державної | АР Крим, | юридичний | підприємство |
| | комісія | служби | Верховна рада | інститут | "Центральний |
| | України |Головдержслужби| АР Крим | Одеського | військовий |
| | | України в | | державного | санаторій |
| | | АР Крим | | університету | "Ялтинський" |
| | | | | внутрішніх | |
| | | | | справ України | |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
| Змістовна частина підготовки Конференції |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
|Підготовка |Підготовка |Узгодження |Підготовка та |Підготовка | |
|програми |проекту |проектів |виголошення |тематичного | |
|науково- |рекомендацій |вітальних адрес|вітальних адрес|випуску | |
|практичної | |учасникам |від голови Ради|"Кримського | |
|конференції | |конференції від|Міністрів АР |юридичного | |
| | |голови Ради |Крим, голови |вісника" за | |
| | |Міністрів АР |Верховної Ради |матеріалами | |
| | |Крим та голови |АРК |науково- | |
| | |Верховної Ради | |практичної | |
| | |АР Крим | |конференції | |
| | | | |2009 року | |
| | | | |"Шляхи | |
| | | | |посилення | |
| | | | |впливу галузі | |
| | | | |науки "Державне| |
| | | | |управління" на | |
| | | | |реформування | |
| | | | |державної | |
| | | | |служби та | |
| | | | |державного | |
| | | | |управління в | |
| | | | |Україні" | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Підготовка тез |Розподіл | | | | |
|вступного слова|учасників | | | | |
|та виступу |Конференції | | | | |
|Начальника |для роботи в | | | | |
|Головдержслужби|секціях | | | | |
|України |(формування | | | | |
| |попередніх | | | | |
| |списків) | | | | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Формування |Проведення | | | | |
|порядку ведення|попередніх | | | | |
|Конференції |консультацій | | | | |
| |з | | | | |
| |модераторами | | | | |
| |та | | | | |
| |виступаючими,| | | | |
| |узгодження з | | | | |
| |ними | | | | |
| |змістовної | | | | |
| |частини у | | | | |
| |процесі | | | | |
| |підготовки | | | | |
| |конференції | | | | |
| |-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
| |Формування | | | | |
| |довідника для| | | | |
| |учасників | | | | |
| |конференції | | | | |
| |(посади, | | | | |
| |вчені | | | | |
| |звання, | | | | |
| |поштові | | | | |
| |адреси, | | | | |
| |контактні | | | | |
| |номери | | | | |
| |телефонів, | | | | |
| |факсів, | | | | |
| |електронні | | | | |
| |адреси, дати | | | | |
| |народження) | | | | |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|

|                     Інформаційні, довідкові та презентаційні матеріали                     |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
|Підготовка та | |Формування |Формування |Виготовлення | |
|погодження | |інформаційних |презентаційних |тематичних | |
|макету | |портфелів |матеріалів про |банерів | |
|змістовних та | |конференції |Автономну |конференції | |
|презентаційних | |(пакетів |республіку Крим|(настінний та | |
|матеріалів | |презентаційних | |на підставці | |
|(банери, ручки,| |та роздаткових | |біля входу) | |
|портфелі, | |матеріалів) | | | |
|блокноти, | | | | | |
|програми) | | | | | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Підготовка та | |Виготовлення | |Придбання | |
|погодження | |настільних | |пластикових | |
|макетів | |іменних | |портфелів, | |
|зовнішньої | |табличок та | |беджів, та | |
|реклами | |беджів | |підставок для | |
| | |учасників | |настільних | |
| | | | |табличок з | |
| | | | |білого оргскла | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Підготовка та | |Виготовлення | |Друк матеріалів| |
|погодження | |запрошень на | |науково- | |
|запрошень на | |прийом та | |практичної | |
|прийом | |організація їх | |конференції: | |
| | |вручення | |1) програми, | |
| | | | |списку | |
| | | | |учасників, | |
| | | | |проекту | |
| | | | |рекомендацій. | |
| | | | |2) тиражування | |
| | | | |роздаткових | |
| | | | |матеріалів - | |
| | | | |ручка з | |
| | | | |логотипом, | |
| | | | |папка з | |
| | | | |логотипом, | |
| | | | |блокнот з | |
| | | | |логотипом | |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
| Організаційні заходи з підготовки Конференції |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
|Бронювання |Формування |Зустріч та |Організація |Фінансування |Забезпечення |
|залізничних |графіку |супроводження |перевезення |проживання та |розселення |
|квитків для |заїзду та |учасників до |учасників |харчування |учасників |
|учасників |від'їзду |місця |маршрутом |учасників |конференції |
|Конференції |учасників |проведення |Сімферополь - |конференції |(бронювання |
|Київ - | |конференції |Ялта (приїзд), | |місць та |
|Сімферополь, | | |Ялта - | |поселення) |
|Сімферополь - | | |Сімферополь | | |
|Київ | | |(від'їзд) | | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Формування | |Зустріч та |Забезпечення |Забезпечення |Розміщення |
|загального | |супроводження |автотранспортом|мультимедійного|фруктів та |
|списку | |VIP-персон |організаторів |обладнання та |мінеральної |
|учасників | | |конференції |озвучення |води у номерах|
|конференції | | | |конференції | |
| | | | |(мікрофони за | |
| | | | |кількістю | |
| | | | |учасників, | |
| | | | |посилювач, | |
| | | | |динаміки у | |
| | | | |відповідній | |
| | | | |кількості, | |
| | | | |проектор, | |
| | | | |ноутбук, | |
| | | | |проекційний | |
| | | | |екран | |
| | | | |відповідного | |
| | | | |розміру) | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|

|Підготовка     |             |Організація    |               |Придбання живих|Організація   |
|макету | |реєстрації | |квітів для |двох урочистих|
|інформаційних | |учасників | |оформлення |прийомів для |
|матеріалів | |конференції | |приміщень |учасників |
| | | | | |конференції |
| |-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
| | | | | |Організація |
| | | | | |перерв на каву|
| | | | | |за програмою |
| | | | | |конференції |
| |-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
| | | | | |Підготовка |
| | | | | |приміщень для |
| | | | | |пленарних |
| | | | | |засідань та |
| | | | | |секційної |
| | | | | |роботи |
| | | | | |(розміщення |
| | | | | |меблів, |
| | | | | |обладнання, |
| | | | | |банера, |
| | | | | |квітів, |
| | | | | |табличок |
| | | | | |учасників |
| | | | | |згідно плану |
| | | | | |розсадки) |
| |-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
| | | | | |Організація |
| | | | | |медичного |
| | | | | |обслуговування|
| | | | | |учасників |
| | | | | |конференції |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
| Інформаційно-протокольні заходи |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
|Формування | |Пропозиції до | | | |
|інформаційного | |проекту плану | | | |
|плану | |інформаційного | | | |
|супроводження | |супроводження | | | |
|Конференції | |Конференції | | | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Формування | |Супровід |Організація |Організація | |
|мультимедійного| |учасників |екскурсійної |фотосупроводу | |
|плану | |конференції під|програми |роботи | |
|проведення | |час їх |6 та 7 жовтня |конференції, | |
|конференції | |перебування в |2010 року, |підготовка та | |
|(пленарної | |АРК |забезпечення |тиражування | |
|частини та | | |транспортом та |дисків з | |
|секцій) | | |екскурсоводом |фоторепортажем | |
| | | |на час |за кількістю | |
| | | |екскурсії |учасників | |
| | | | |конференції, | |
| | | | |виготовлення | |
| | | | |пам'ятної | |
| | | | |світлини | |
| | | | |(в рамці) | |
|---------------+-------------+---------------+---------------+---------------+--------------|
|Робота із | | |Організація | | |
|регіональних | | |роботи | | |
|ЗМІ щодо | | |регіональних | | |
|проведення | | |ЗМІ для | | |
|інтерв'ю з | | |висвітлення | | |
|учасниками | | |роботи | | |
|Конференції | | |конференції | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------