Документ втратив чиннiсть!

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
19.03.2010 N 164

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 156 від 07.02.20
11)

Про питання облаштування майданчиків
для паркування в місті Києві

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених пунктів", "Про інвестиційну діяльність", Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051, рішення Київської міської ради від 26.06.2007 N 930/1591 "Про вдосконалення паркування автотранспорту в м. Києві", з метою облаштування паркувальних майданчиків в місті Києві, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Затвердити Порядок проведення конкурсу із залучення інвесторів для облаштування майданчиків для паркування у місті Києві, що додається.

2. Утворити комісію з питань проведення конкурсу із залучення інвесторів для облаштування майданчиків для паркування у місті Києві та затвердити її склад, що додається.

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.11.2009 N 1284 "Про облаштування паркувальних майданчиків у м. Києві".

4. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Кільчицькій І.Р. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова Л.Черновецький

Затверджено
розпорядженням
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
19.03.2010 N 164

Порядок
проведення конкурсу із залучення інвесторів для
облаштування майданчиків для паркування у місті Києві

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру організації і проведення конкурсу з метою залучення інвесторів для облаштування майданчиків для паркування у місті Києві.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

замовник - Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київтранспарксервіс";

договір про спільну діяльність - договір, який укладається між замовником та переможцем конкурсу із залучення інвесторів для облаштування майданчиків для паркування у місті Києві за погодженням з головою комісії КМДА;

істотні умови договору - умови договору, які визначені конкурсною комісією та погоджені комісією КМДА та відповідають умовам конкурсу;

конкурсна комісія - постійно діючий колегіальний орган замовника, який створюється для підготовки, організації та проведення конкурсу;

комісія виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - комісія КМДА) - колегіальний орган, створений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з метою погодження конкурсної документації та затвердження результатів конкурсу;

конкурсна документація - комплект документів, що готується замовником і містить поряд з іншим інформацію про об'єкт конкурсу та його умови, погоджується з комісією КМДА та надається учаснику;

конкурсна пропозиція - комплект документів, що оформлюється учасником конкурсу відповідно до вимог цього Порядку та подається учасником на розгляд конкурсної комісії для прийняття рішення про переможця конкурсу;

конкурсне забезпечення - надання учасником конкурсу гарантій (банківські гарантії, депозит, порука тощо) щодо забезпечення виконання ним зобов'язань, що виникають у зв'язку з поданням конкурсних пропозицій;

реєстраційний внесок - внесок учасників конкурсу за реєстрацію його участі у конкурсі та використовується для організації та проведення такого конкурсу;

учасники конкурсу - фізичні або юридичні особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подали про це заявку та документи відповідно до цього Порядку, а також внесли реєстраційний внесок, якщо його внесення передбачено конкурсною документацією.

3. Рішення про проведення конкурсу приймає замовник.

4. Об'єктом конкурсу є: облаштування майданчиків для паркування у місті Києві.

5. В конкурсі можуть брати участь вітчизняні та іноземні юридичні особи, громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства.

6. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;

- знаходяться в стадії ліквідації;

- мають заборгованість щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).

Порядок утворення та роботи конкурсної комісії

7. Для проведення конкурсів замовник утворює постійно діючу конкурсну комісію.

8. До складу конкурсної комісії входять працівники замовника.

9. Конкурсна комісія:

- забезпечує виконання рішення про проведення конкурсу;

- може залучати до роботи на договірних засадах вітчизняних та іноземних експертів та консультантів в якості радників (з правом дорадчого голосу);

- одержує в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та інших юридичних осіб всю необхідну інформацію щодо проведення конкурсу;

- визначає розмір та порядок сплати реєстраційного внеску;

- здійснює контроль за виконанням робіт, пов'язаних з організацією та проведенням конкурсу;

- встановлює строки проведення конкурсу та приймає рішення про зміну строків проведення конкурсу;

- затверджує конкурсну документацію та забезпечує подання її на погодження комісії КМДА;

- визначає істотні умови договору про спільну діяльність та забезпечує подання їх на погодження комісії КМДА;

- затверджує форму заявки на участь у конкурсі, текст оголошення про проведення конкурсу;

- забезпечує публікацію оголошення про проведення конкурсу;

- визначає порядок забезпечення учасників конкурсною документацією та надання їм роз'яснень з питань проведення конкурсу;

- організовує реєстрацію конкурсних пропозицій;

- розглядає пропозиції учасників конкурсу та встановлює їх відповідність умовам конкурсу;

- приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі осіб у разі встановлення фактів, визначених в пункті 6 цього Положення;

- в разі необхідності пропонує учасникам конкурсу надати додаткову інформацію з метою остаточного з'ясування їх спроможності виконувати передбачені конкурсною документацією умови;

- підводить підсумки конкурсу та визначає переможця конкурсу;

- повідомляє переможця, інших учасників про результати конкурсу;

- розглядає та остаточно узгоджує з переможцем конкурсу умови договору про спільну діяльність;

- забезпечує рівні умови для всіх учасників конкурсу;

- забезпечує конфіденційність інформації, отриманої від учасників конкурсу в процесі його проведення.

10. Засідання конкурсної комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше 2/3 від загального складу комісії.

11. Рішення конкурсної комісії приймається відкритим голосуванням після обговорення порядку денного засідання простою більшістю голосів присутніх членів комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії або головуючого на засіданні комісії є вирішальним.

12. Засідання конкурсної комісії є закритими.

13. У разі потреби в отриманні додаткової інформації щодо учасника конкурсу, його конкурсних пропозицій тощо комісія має право вимагати надання додаткових документів та/або заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу.

14. Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, що підписується усіма членами комісії, та затверджуються головою комісії протягом 3 (трьох) робочих днів.

15. Конкурсна комісія має право перенести дату проведення конкурсу. Інформація про перенесення дати проведення конкурсу в обов'язковому порядку доводиться до всіх учасників.

Порядок утворення та роботи комісії КМДА

16. Для погодження конкурсної документації, в тому числі істотних умов договору, та затвердження результатів конкурсів виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) створює комісію КМДА.

17. Склад комісії КМДА визначається розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

18. Комісія КМДА:

- може залучати до роботи на договірних засадах вітчизняних та іноземних експертів та консультантів в якості радників (з правом дорадчого голосу);

- може одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та інших юридичних осіб всю необхідну інформацію щодо проведення конкурсу;

- заслуховує керівника замовника з питань проведення конкурсів;

- може вимагати від замовника всю необхідну інформацію щодо проведення конкурсу;

- приймає рішення про погодження конкурсної документації або про необхідність її доопрацювання;

- вносить пропозиції учасникам конкурсу щодо надання ними додаткової інформації з метою остаточного з'ясування їх спроможності виконувати передбачені конкурсною документацією умови;

- затверджує результати конкурсу або відмовляє в їх затвердженні;

- забезпечує рівні умови для всіх учасників конкурсу;

- зберігає конфіденційність інформації, отриманої від учасників конкурсу та замовника в процесі діяльності комісії.

19. Засідання комісії скликаються головою комісії за потреби відповідно до надходження подання від замовника про необхідність розгляду питань. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше 2/3 від загального складу комісії.

20. Рішення комісії КМДА приймається відкритим голосуванням після обговорення порядку денного засідання простою більшістю голосів присутніх членів комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії або головуючого на засіданні комісії є вирішальним.

21. Засідання комісії КМДА є закритими. У разі потреби в отриманні додаткової інформації щодо учасника конкурсу, його конкурсних пропозицій тощо комісія має право вимагати надання додаткових документів та/або заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу та замовника.

22. Рішення комісії КМДА оформлюється протоколом, що підписується усіма членами комісії, та затверджуються головою комісії протягом 5 (п'яти) робочих днів.

Конкурсна документація

23. Конкурсна документація розробляється замовником, затверджується конкурсною комісією та погоджується комісією КМДА до моменту оголошення конкурсу. Виконання умов, які пред'являються до конкурсної документації, є обов'язковим для всіх учасників конкурсу.

Передача учасникам конкурсної документації здійснюється конкурсною комісією за наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску, якщо його внесення передбачено конкурсною документацією.

24. Конкурсна документація містить:

- інструкцію для учасників;

- проект заявки на участь у конкурсі;

- інформацію щодо об'єкта та умов конкурсу;

- перелік документів та відомостей, які додаються учасником до заявки на участь у конкурсі;

- істотні умови договору;

- інші документи (за рішенням конкурсної комісії).

25. Інструкція для учасників містить інформацію і вимоги щодо об'єкта та умов конкурсу, дати і порядку його проведення, розроблення, оформлення і подання конкурсних пропозицій.

26. Інформація щодо об'єкта та умов конкурсу містить наступні відомості:

а) загальну характеристику об'єкта;

б) інформацію щодо необхідності подання учасниками конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих, зокрема, на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста;

в) основні критерії оцінки пропозицій та визначення переможця конкурсу.

27. Інформація і вимоги щодо порядку та дати проведення конкурсу, порядку розроблення, оформлення та подання пропозицій включає:

- процедурні питання (адреса, за якою конкурсна комісія приймає пропозиції, номери телефонів і факсів, останній строк подання заявки та пропозицій на участь у конкурсі, порядок повідомлення учасників про можливу зміну строків проведення конкурсу, підсумки конкурсу);

- склад конкурсної пропозиції та порядок її оформлення (вимоги щодо повноти документації, яка надається, порядок підписання і завірення документів, внесення виправлень, вимоги до упакування, надписування і опечатування документів, способу їх доставки, порядок та строк внесення змін до пропозицій).

28. За рішенням комісії до інструкції може входити й інша інформація.

Оголошення конкурсу

29. Конкурсна комісія оголошує проведення конкурсу після затвердження конкурсної документації та погодження її комісією КМДА.

30. Інформацію про оголошення конкурсу комісія публікує в друкованому засобі масової інформації, що має сферу розповсюдження на території м. Києва. День опублікування оголошення про проведення конкурсу в газеті вважається днем його оголошення.

31. Інформація про оголошення конкурсу має містити відомості щодо:

- об'єкта (найменування, характеристики тощо);

- часу, місця і умов отримання конкурсної документації;

- строку, до якого буде видаватися конкурсна документація;

- контактні дані представника конкурсної комісії, до якого слід звертатися з метою отримання додаткової інформації.

Порядок подання та розгляду конкурсних пропозицій

32. Після оголошення конкурсу будь-яка фізична або юридична особа, яка виявила бажання взяти у ньому участь та сплатила реєстраційний внесок (у випадку необхідності його сплати), має право отримати конкурсну документацію. Кошти, сплачені учасниками конкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.

33. Видача конкурсної документації проводиться конкурсною комісією уповноваженим представникам учасника конкурсу або особисто учаснику конкурсу - фізичній особі, які сплатили реєстраційний внесок та з'явилися за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу. Факт передачі учаснику конкурсної документації реєструється у відповідному реєстрі, який ведеться конкурсною комісією.

34. Конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через представників в установлений в оголошенні про проведення конкурсу термін та за вказаною в ньому адресою. Член конкурсної комісії, який отримав конкурсні пропозиції від учасника конкурсу, повинен зареєструвати факт передачі учасником конкурсних пропозицій у реєстрі і поінформувати учасника про присвоєння йому відповідного номера.

Надана учасником конкурсна пропозиція розглядається як його безвідзивна оферта (пропозиція) замовнику укласти договір про спільну діяльність на умовах, визначених в якості умов проведення конкурсу, та умовах, додатково викладених учасником у своїй конкурсній пропозиції.

Строки подання конкурсних пропозицій визначаються конкурсною комісією. У разі, якщо кінець строку для подання конкурсних пропозицій, визначений конкурсною комісією, припадає на неробочий день, то за останній день строку вважається перший після нього робочий день.

35. Учасник може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію.

36. Конкурсна пропозиція передається учасником конкурсу в конверті. На конверті зазначається адреса конкурсної комісії та найменування об'єкта конкурсу, найменування учасника конкурсу та його адреса.

37. До закінчення строку подання конкурсних пропозицій учасники конкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконалення або зняти свою пропозицію з розгляду.

Після розкривання конвертів із заявками вносити зміни до пропозицій учасників конкурсу не дозволяється.

38. Конкурсні пропозиції, отримані конкурсною комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються учасникам конкурсу у закритих конвертах.

39. Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації або встановлення наявності фактів, що визначені в пункті 6 цього Положення, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.

40. У разі, коли учасник конкурсу вважає за необхідне залучити для виконання договору співвиконавців, до пропозиції повинні бути додані документи, що свідчать про реальну домовленість із зазначеними співвиконавцями (протоколи намірів, попередні договори, гарантійні листи тощо).

41. Розкривання конвертів із поданими учасниками конкурсними пропозиціями здійснюється конкурсною комісією після закінчення терміну їх подання.

Після розкривання конвертів здійснюється перевірка наявності в них необхідних документів, про що вноситься запис у протокол, який підписується усіма членами конкурсної комісії.

Протягом п'ятнадцяти робочих днів з дня розкривання конвертів конкурсна комісія проводить детальне вивчення конкурсних пропозицій.

Проведення конкурсу і оголошення переможця конкурсу

42. Конкурс проводиться в один етап, за результатами якого конкурсна комісія приймає рішення про переможця конкурсу.

43. Переможцем конкурсу визнається учасник, який запропонував найкращі умови здійснення спільної діяльності відповідно до умов конкурсу, зокрема виконав усі необхідні умови конкурсу та запропонував найкращі пропозиції, спрямовані на облаштування паркувальних майданчиків міста Києва.

44. У разі, коли після оголошення конкурсу лише один учасник виявив бажання взяти участь у конкурсі, договір про спільну діяльність може бути укладений з цим учасником шляхом погодження з ним всіх істотних умов договору.

45. Для остаточного визначення переможця конкурсу конкурсна комісія може рекомендувати учасникам з числа тих, хто запропонував найкращі умови здійснення спільної діяльності під час проведення конкурсу, провести фінансовий та/або правовий аудит (перевірку) їх діяльності.

46. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі, коли:

- протягом строку прийняття пропозицій не надійшло жодної пропозиції;

- усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу;

- усі подані пропозиції оформлені з порушенням умов, визначених у конкурсній документації;

- вимоги комісії щодо приведення пропозицій у відповідність до умов конкурсної документації не виконані усіма учасниками конкурсу у встановлений строк.

47. Конкурсна комісія не пізніше ніж через три дні після підписання протоколу про обрання переможця конкурсу подає його комісії КМДА для затвердження результатів конкурсу, які оформлюються протоколом.

48. У разі затвердження результатів конкурсу комісією КМДА переможець конкурсу та інші учасники конкурсу повідомляються про це конкурсною комісією у триденний строк з дня затвердження результатів конкурсу.

У цей же термін комісія повинна надіслати переможцю запрошення на переговори для узгодження кінцевого варіанта договору про спільну діяльність та його підписання.

Укладення договору про спільну діяльність

49. Договір про спільну діяльність укладається протягом 20 днів після затвердження результатів конкурсу комісією КМДА. Договір вважається укладеним з дня досягнення домовленості з усіх істотних умов, підписання сторонами тексту договору та погодження його головою комісії КМДА.

50. Якщо протягом двадцяти календарних днів з моменту отримання переможцем повідомлення про визнання його переможцем переможець конкурсу відмовився від підписання договору, висуває неприйнятні умови підписання договору, рішення про переможця конкурсу скасовується. З моменту скасування рішення про затвердження результатів конкурсу конкурсна комісія має право розпочати переговори з іншими учасниками з числа тих, хто запропонував найкращі умови здійснення спільної діяльності під час проведення конкурсу.

51. В процесі виконання договору сторони можуть шляхом укладання додаткової угоди змінити його умови, за винятком умов, що є істотними та відображають умови здійснення спільної діяльності, визначені в результаті проведення конкурсу.

52. Замовник має право розірвати договір у встановленому законом порядку, якщо друга сторона порушує умови договору, зокрема, порушує встановлені договором обсяги та строки фінансування, не виконує або виконує неналежним чином свої інші обов'язки.

У разі розірвання договору замовник вирішує питання про залучення нової особи для укладання договору про спільну діяльність в порядку, передбаченому цим Положенням.

53. Спори, пов'язані з проведенням конкурсу, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський

Затверджено
розпорядженням
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
19.03.2010 N 164

Склад
конкурсної комісії з питань проведення конкурсу із
залучення інвесторів для облаштування
майданчиків для паркування у місті Києві


 
Кільчицька
Ірена Реонольдівна 
-
 
Перший заступник голови Київської міської державної адміністрації, голова комісії 
  Поліщук
Олена Миколаївна
 
-
 
Директор комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної - адміністрації) "Київтранспарксервіс", заступник голови комісії 
  Бархатов
Олексій Ігорович
 
-
 
Начальник Головного управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
  Гладуняк
Роман Миколайович
 
-
 
Начальник Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
  Глінський
Георгій Ярополкович 
-
 
Генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор" 
  Кадомський
Артем Маркович
 
-
 
Перший заступник начальника Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
  Ламбуцький
Микола Михайлович 
-
 
Генеральний директор комунального підприємства "Київпастранс" 
  Мірошников
Петро Володимирович 
-
 
Начальник комунального підприємства "Київський метрополітен". 

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський