Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 13 січня 2010 р. N 44
Київ

Про затвердження Програми розвитку
державної системи використання повітряного простору
України на 2010-2014 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Програму розвитку державної системи використання повітряного простору України на 2010-2014 роки, що додається.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 січня 2010 р. N 44

Програма
розвитку державної системи використання
повітряного простору України на 2010-2014 роки

Характеристика державної системи використання
повітряного простору України та перспективи її розвитку

Повітряний транспорт і пов'язана з ним інфраструктура справляють значний вплив на розвиток ринку пасажирських і вантажних перевезень та економіку держави в цілому. За прогнозами фахівців світовий парк повітряних суден буде збільшуватися з року в рік, отже, навантаження на державну систему використання повітряного простору України теж буде зростати. У європейських державах кількість польотів поступово збільшується. В Україні після деякого зменшення кількості польотів у 2009-2010 роках також прогнозується їх поступове збільшення.

До державної системи використання повітряного простору України входять органи виконавчої влади, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері використання повітряного простору України, підприємства та організації, підрозділи об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, на які покладено функції з організації повітряного руху, радіотехнічного, аеронавігаційного та метеорологічного забезпечення авіації, підготовки та опублікування нормативних документів з питань аеронавігації, наукового супроводу процесів у сфері використання повітряного простору України, а також підготовки фахівців для зазначеної сфери та проведення їх медичної сертифікації.

Значна частина аеронавігаційного обладнання, що використовується в Україні, є застарілим і потребує ремонту та значних витрат на технічне обслуговування. Так, у 92 відсотків радіолокаторів строк придатності до використання давно минув, однак їх експлуатація здійснюється за рахунок продовження ресурсу.

Законодавство з питань аеронавігаційного обслуговування потребує гармонізації з відповідними нормативними документами європейського співтовариства у сфері Єдиного європейського неба.

Технічна зношеність обладнання та недосконалість законодавства у сфері використання повітряного простору України не дають змоги повною мірою використати транзитний потенціал держави та негативно впливають на процес інтеграції вітчизняної системи у світову систему використання повітряного простору.

Для забезпечення функціонування та розвитку державної системи використання повітряного простору України планується створити аеронавігаційну інтегровану мережу зв'язку, яка стане прообразом майбутнього національного сегмента світової мережі авіаційного електрозв'язку, створеного на основі магістральної транспортної телекомунікаційної мережі Державного підприємства обслуговування повітряного руху України.

Потребує оптимізації також навігаційна інфраструктура в аеропортах з невисокою інтенсивністю польотів ("Бердянськ", "Вінниця", "Івано-Франківськ", "Ізмаїл", "Кривий Ріг", "Тернопіль", "Чернівці", "Полтава", "Рівне", "Сєвєродонецьк", "Суми", "Хмельницький", "Черкаси").

Передбачається заміна засобів спостереження на основних аеродромах та маршрутах. Планується провести модернізацію автоматизованих систем керування повітряним рухом, планування та контролю за використанням повітряного простору України, вдосконалення метеорологічного забезпечення польотів на маршрутах, передпольотної підготовки екіпажів шляхом удосконалення системи централізованого метеорологічного забезпечення аеронавігації.

Мета та основні завдання Програми

Мета Програми полягає у реалізації державної політики щодо розвитку державної системи використання повітряного простору України, підвищення рівня безпеки польотів, зміцнення суверенітету держави та адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, а також підготовці державної системи використання повітряного простору України до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

Основними завданнями Програми є:

створення умов для забезпечення безпечного, якісного та ефективного аеронавігаційного обслуговування цивільних і державних повітряних суден;

удосконалення законодавства з питань функціонування об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху та підготовки персоналу з питань організації повітряного руху;

приведення законодавства з питань аеронавігаційного обслуговування та організації повітряного руху у відповідність з вимогами Міжнародної організації цивільної авіації, Європейської організації з безпеки аеронавігації;

удосконалення організації повітряного руху шляхом оновлення систем зв'язку, навігації, спостереження;

гармонізація та інтеграція системи організації повітряного руху України до Європейської системи організації повітряного руху.

Очікувані результати та необхідні ресурси
для виконання Програми

Виконання Програми дасть змогу:

підвищити рівень безпеки польотів;

підвищити статус України як авіаційної держави та реалізувати її транзитний потенціал;

підвищити надійність і якість обслуговування повітряного руху;

впровадити новітні технології обслуговування, здійснити перехід на сучасне обладнання;

ввести нові маршрути повітряного руху та збільшити пропускну спроможність вже існуючих маршрутів;

створити нові робочі місця;

збільшити рівень відрахувань до Державного бюджету України (за рахунок податку на прибуток та відрахувань до фондів соціального страхування).

Фінансування Програми передбачається здійснити за рахунок власних коштів Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (орієнтовно 70 відсотків) та коштів інвесторів (орієнтовно 30 відсотків). Сума коштів, необхідних для виконання Програми, може змінюватися відповідно до технологічних вимог функціонування державної системи використання повітряного простору та поточної макроекономічної ситуації.

Для виконання Програми необхідно здійснити заходи згідно з додатком.

Управління та контроль за виконанням Програми

Мінтрансзв'язку разом з Міноборони здійснюють координацію та контроль за виконанням Програми.

Безпосереднє здійснення заходів Програми покладається на Державне підприємство обслуговування повітряного руху України.

Додаток
до Програми

                               ПЛАН
заходів щодо забезпечення розвитку
державної системи використання
повітряного простору України на 2010-2014 роки

------------------------------------------------------------------
| Найменування заходу | Центральні | Строк | Загальні |
| | органи |виконання,| витрати, |
| | виконавчої | роки |тис. гривень |
| | влади, | | |
| | відповідальні | | |
| |за виконання і | | |
| | контроль | | |
|-----------------------+---------------+----------+-------------|
|1. |Розроблення та |Мінтрансзв'язку| 2010-2013| 800 |
| |впровадження | | | |
| |програмного | | | |
| |забезпечення для | | | |
| |інформаційних | | | |
| |систем збирання та | | | |
| |аналізу показників | | | |
| |безпеки під час | | | |
| |організації | | | |
| |повітряного руху | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|2. |Розроблення та | -"- | -"- | 500 |
| |впровадження | | | |
| |сучасних засобів | | | |
| |об'єктивного | | | |
| |контролю та | | | |
| |моделюючого | | | |
| |комплексу | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|3. |Супроводження та |Мінтрансзв'язку| 2010-2014| 80000 |
| |виконання плану |Міноборони | | |
| |конвергенції та | | | |
| |імплементації для | | | |
| |України з | | | |
| |урахуванням | | | |
| |Європейського плану| | | |
| |конвергенції та | | | |
| |імплементації | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|4. |Утворення центрів | -"- | 2010-2013| 100 |
| |організації | | | |
| |повітряного руху на| | | |
| |базі відповідних | | | |
| |районних | | | |
| |диспетчерських | | | |
| |центрів | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|5. |Проведення | -"- | 2014 | 50 |
| |досліджень щодо | | | |
| |доцільності | | | |
| |впровадження у | | | |
| |повітряному | | | |
| |просторі України та| | | |
| |над відкритим морем| | | |
| |вільних маршрутів | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|6. |Впровадження схем |Мінтрансзв'язку| 2010-2014| 1400 |
| |стандартного | | | |
| |вильоту і прибуття | | | |
| |із застосуванням | | | |
| |принципів точної | | | |
| |зональної навігації| | | |
| |на аеродромах | | | |
| |аеропортів | | | |
| |"Бориспіль", | | | |
| |"Харків", | | | |
| |"Донецьк", | | | |
| |"Сімферополь", | | | |
| |"Львів", "Одеса" | | | |
| |та | | | |
| |"Дніпропетровськ" | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|7. |Удосконалення |Мінтрансзв'язку| 2010-2013| 100 |
| |менеджменту |Міноборони | | |
| |повітряного | | | |
| |простору в Україні | | | |
| |відповідно до вимог| | | |
| |ІКАО, Євроконтролю | | | |
| |та ЄС | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|8. |Модернізація       |Мінтрансзв'язку| 2010-2014|    141800   |
| |обладнання | | | |
| |ДВЧ-діапазону | | | |
| |Украероруху для | | | |
| |забезпечення | | | |
| |авіаційного | | | |
| |повітряного зв'язку| | | |
| |в районних | | | |
| |диспетчерських | | | |
| |центрах та | | | |
| |аеродромних | | | |
| |диспетчерських | | | |
| |вежах у | | | |
| |мм. Сімферополь, | | | |
| |Дніпропетровськ, | | | |
| |Львів, Одеса, | | | |
| |Київ, Харків, | | | |
| |Донецьк | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|9. |Створення | -"- | 2010-2012| 6250 |
| |магістральної | | | |
| |телекомунікаційної | | | |
| |мережі Украероруху | | | |
| |за першим та другим| | | |
| |етапом | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|10.|Удосконалення | -"- | 2010-2013| 10000 |
| |телекомунікаційної | | | |
| |інфраструктури | | | |
| |Украероруху щодо | | | |
| |приєднання центрів | | | |
| |керування | | | |
| |повітряного руху до| | | |
| |мереж зв'язку | | | |
| |загального | | | |
| |користування | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|11.|Установлення | -"- | 2010-2014| 10000 |
| |сучасних систем | | | |
| |мовного зв'язку на | | | |
| |об'єктах | | | |
| |обслуговування | | | |
| |повітряного руху | | | |
| |Украероруху у | | | |
| |мм. Бориспіль, | | | |
| |Київ, Харків, | | | |
| |Донецьк, Запоріжжя,| | | |
| |Ужгород, Миколаїв, | | | |
| |розширення та | | | |
| |модернізація | | | |
| |існуючих систем | | | |
| |комутації мовного | | | |
| |зв'язку | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|12.|Установлення | -"- | 2010-2012| 2500 |
| |цифрових АТС у | | | |
| |службах | | | |
| |обслуговування | | | |
| |повітряного руху | | | |
| |Украероруху у | | | |
| |мм. Маріуполь, | | | |
| |Миколаїв та | | | |
| |Херсон, | | | |
| |модернізація АТС у | | | |
| |Дніпропетровському | | | |
| |регіональному | | | |
| |структурному | | | |
| |підрозділі | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|13.|Модернізація мережі|Мінтрансзв'язку| 2010-2014| 5000 |
| |автоматизованого | | | |
| |фіксованого | | | |
| |авіаційного зв'язку| | | |
| |та її інтеграція | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|14.|Оснащення |Мінтрансзв'язку| 2010 | 320 |
| |аеродромів |Міноборони | | |
| |Повітряних Сил | | | |
| |Збройних Сил | | | |
| |терміналами | | | |
| |автоматизованого | | | |
| |фіксованого | | | |
| |авіаційного зв'язку| | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|15.|Модернізація       |Міноборони     | 2010-2011|     200     |
| |каналів зв'язку, |Мінтрансзв'язку| | |
| |технічних засобів | | | |
| |для взаємодії | | | |
| |користувачів | | | |
| |повітряним | | | |
| |простором з | | | |
| |органами | | | |
| |обслуговування | | | |
| |повітряного руху, | | | |
| |органами | | | |
| |управління | | | |
| |Міноборони | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|16.|Модернізація |Мінтрансзв'язку| | |
| |аеродромних систем | | | |
| |спостереження: | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
| |перший етап - | | 2010 | 115200 |
| |впровадження нових | | | |
| |аеродромних | | | |
| |радіолокаторів з | | | |
| |режимом S в | | | |
| |аеропортах | | | |
| |"Бориспіль", | | | |
| |"Сімферополь", | | | |
| |"Львів", | | | |
| |"Дніпропетровськ", | | | |
| |"Одеса" | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
| |другий етап - | | 2011-2013| 32000 |
| |модернізація | | | |
| |аеродромних | | | |
| |радіолокаторів в | | | |
| |аеропортах "Івано- | | | |
| |Франківськ", | | | |
| |"Маріуполь", | | | |
| |"Миколаїв", | | | |
| |"Чернівці" | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|17.|Модернізація систем| -"- | 2010-2011| 16000 |
| |спостереження за | | | |
| |повітряним рухом в | | | |
| |районах аеродромів | | | |
| |аеропортів | | | |
| |"Донецьк" і | | | |
| |"Ужгород" | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|18.|Заміна маршрутних | -"- | 2010-2014| 31000 |
| |радіолокаційних | | | |
| |систем | | | |
| |спостереження в | | | |
| |Одеському | | | |
| |регіональному | | | |
| |структурному | | | |
| |підрозділі | | | |
| |Украероруху та у | | | |
| |мм. Житомирі і | | | |
| |Дубному на нові з | | | |
| |режимом S | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|19.|Створення мережі |Мінтрансзв'язку| 2010-2012| 20000 |
| |збирання, |Міноборони | | |
| |оброблення та | | | |
| |розповсюдження | | | |
| |даних спостереження| | | |
| |Украероруху. | | | |
| |Надання доступу | | | |
| |підрозділам | | | |
| |Повітряних Сил | | | |
| |Збройних Сил до | | | |
| |зазначеної мережі | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|20.|Заміна |Мінтрансзв'язку|2010-2011 | 15000 |
| |інструментальних | | | |
| |систем посадки у | | | |
| |мм. Львові і | | | |
| |Харкові | | | |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|21.|Оптимізація        |      -"-      | 2010-2013|    14000    |
|   |навігаційної       |               |          |             |
|   |інфраструктури     |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|22.|Впровадження       |Мінтрансзв'язку|    2013  |    3000     |
|   |функціональних     |НКАУ           |          |             |
|   |доповнень до       |               |          |             |
|   |глобальної         |               |          |             |
|   |навігаційної       |               |          |             |
|   |супутникової       |               |          |             |
|   |системи            |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|23.|Створення системи  |Мінтрансзв'язку| 2010-2012|    2000     |
|   |відеоспостереження |               |          |             |
|   |за злітно-         |               |          |             |
|   |посадковими смугами|               |          |             |
|   |на  аеродромах     |               |          |             |
|   |аеропортів         |               |          |             |
|   |"Бориспіль",       |               |          |             |
|   |"Жуляни",          |               |          |             |
|   |"Харків",          |               |          |             |
|   |"Луганськ",        |               |          |             |
|   |"Маріуполь",       |               |          |             |
|   |"Донецьк"          |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|24.|Модернізація       |      -"-      | 2010-2014|    35820    |
|   |автоматизованих    |               |          |             |
|   |систем керування   |               |          |             |
|   |повітряним рухом   |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|25.|Автоматизація      |      -"-      | 2010-2011|     300     |
|   |процесу проведення |               |          |             |
|   |аналізу перешкод,  |               |          |             |
|   |що можуть створити |               |          |             |
|   |загрозу безпеці    |               |          |             |
|   |повітряного руху   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|26.|Модернізація       |      -"-      |    2010  |    2000     |
|   |системи аналізу    |               |          |             |
|   |характеристик      |               |          |             |
|   |якості             |               |          |             |
|   |радіолокаційного   |               |          |             |
|   |спостереження в    |               |          |             |
|   |центрах керування  |               |          |             |
|   |повітряним рухом   |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|27.|Впровадження       |Мінтрансзв'язку| 2010-2014|    12000    |
|   |обладнання для     |               |          |             |
|   |нових аеродромно-  |               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |вишок Украероруху в|               |          |             |
|   |аеропортах         |               |          |             |
|   |"Севастополь",     |               |          |             |
|   |"Сімферополь",     |               |          |             |
|   |"Одеса",           |               |          |             |
|   |"Дніпропетровськ", |               |          |             |
|   |"Донецьк"          |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|28.|Установлення       |      -"-      | 2010-2011|    9300     |
|   |льотного та        |               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |тренажерів у       |               |          |             |
|   |навчально-         |               |          |             |
|   |сертифікаційному   |               |          |             |
|   |центрі Украероруху |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|29.|Модернізація       |      -"-      | 2010-2012|    7000     |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |тренажерів         |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|30.|Модернізація       |      -"-      | 2010-2011|    2000     |
|   |автоматизованої    |               |          |             |
|   |системи "Центр" та |               |          |             |
|   |її віддалених      |               |          |             |
|   |робочих місць      |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|31.|Підготовка систем  |      -"-      |    -"-   |    2000     |
|   |автоматичної       |               |          |             |
|   |диспетчеризації    |               |          |             |
|   |комплексів         |               |          |             |
|   |життєзабезпечення  |               |          |             |
|   |об'єктів           |               |          |             |
|   |організації        |               |          |             |
|   |повітряного руху в |               |          |             |
|   |Одеському,         |               |          |             |
|   |Донецькому,        |               |          |             |
|   |Харківському       |               |          |             |
|   |регіональних       |               |          |             |
|   |структурних        |               |          |             |
|   |підрозділах        |               |          |             |
|   |Украероруху та     |               |          |             |
|   |підрозділі         |               |          |             |
|   |"Київцентраеро"    |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|32.|Установлення       |Міноборони     | 2010-2013|    2000     |
|   |віддалених         |Мінтрансзв'язку|          |             |
|   |терміналів         |               |          |             |
|   |автоматизованої    |               |          |             |
|   |системи "Центр" на |               |          |             |
|   |командних пунктах  |               |          |             |
|   |Повітряних Сил     |               |          |             |
|   |Збройних Сил       |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|33.|Підготовка техніко-|Мінтрансзв'язку| 2010-2012|     100     |
|   |економічного       |               |          |             |
|   |обґрунтування  та  |               |          |             |
|   |бізнес-плану       |               |          |             |
|   |поетапного         |               |          |             |
|   |укрупнення         |               |          |             |
|   |районних           |               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |центрів,           |               |          |             |
|   |визначення їх      |               |          |             |
|   |оптимальної        |               |          |             |
|   |кількості та місць |               |          |             |
|   |розташування на    |               |          |             |
|   |період до 2020 року|               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|34.|Впровадження       |Мінтрансзв'язку| 2010-2012|    1000     |
|   |автоматизованих    |               |          |             |
|   |систем для         |               |          |             |
|   |польотно-          |               |          |             |
|   |інформаційного     |               |          |             |
|   |обслуговування в   |               |          |             |
|   |районі аеродромів  |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|35.|Будівництво нових  |      -"-      | 2010-2014|    40000    |
|   |аеродромних        |               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |вишок в аеропортах |               |          |             |
|   |"Севастополь",     |               |          |             |
|   |"Сімферополь",     |               |          |             |
|   |"Одеса",           |               |          |             |
|   |"Дніпропетровськ"  |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|36.|Будівництво офісу  |      -"-      |    -"-   |    135000   |
|   |Украероруху        |               |          |(у тому числі|
|   |                   |               |          |   35000 -   |
|   |                   |               |          |власні кошти,|
|   |                   |               |          |  100000 -   |
|   |                   |               |          |  залучені   |
|   |                   |               |          |    кошти)   |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|37.|Реалізація бізнес- |      -"-      |    -"-   |    200000   |
|   |плану поетапного   |               |          |             |
|   |укрупнення районних|               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |центрів            |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|38.|Модернізація систем|      -"-      |    2010  |    1200     |
|   |радіомовних передач|               |          |             |
|   |ДВЧ-діапазону для  |               |          |             |
|   |інформаційного     |               |          |             |
|   |обслуговування на  |               |          |             |
|   |маршрутах          |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|39.|Впровадження       |Мінтрансзв'язку| 2010-2012|    2250     |
|   |централізованої    |МНС            |          |             |
|   |системи            |               |          |             |
|   |метеорологічного   |               |          |             |
|   |забезпечення       |               |          |             |
|   |аеронавігації на   |               |          |             |
|   |маршрутах і        |               |          |             |
|   |встановлення в     |               |          |             |
|   |районних           |               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |центрах та брифінг-|               |          |             |
|   |офісах віддалених  |               |          |             |
|   |робочих станцій    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|40.|Придбання,         |      -"-      | 2010-2013|    після    |
|   |встановлення та    |               |          |  прийняття  |
|   |використання за    |               |          |  рішення на |
|   |призначенням двох  |               |          |  державному |
|   |допплерівських     |               |          |    рівні    |
|   |метеорологічних    |               |          |             |
|   |радіолокаторів на  |               |          |             |
|   |визначених         |               |          |             |
|   |аеродромах         |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|41.|Створення та       |Мінтрансзв'язку| 2010-2014|    2100     |
|   |модернізація       |               |          |    після    |
|   |аеронавігаційної   |               |          |  прийняття  |
|   |бази даних,        |               |          |  рішення на |
|   |технічних,         |               |          |  державному |
|   |програмних засобів |               |          |    рівні    |
|   |автоматизації та   |               |          |             |
|   |зв'язку служби     |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |інформації         |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|42.|Створення          |      -"-      | 2010-2013|     500     |
|   |електронних баз    |               |          |             |
|   |даних про          |               |          |             |
|   |місцевість і       |               |          |             |
|   |фізичні перешкоди в|               |          |             |
|   |Україні у          |               |          |             |
|   |визначених районах |               |          |             |
|   |відповідно до вимог|               |          |             |
|   |Міжнародної        |               |          |             |
|   |організації        |               |          |             |
|   |цивільної авіації  |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|43.|Модернізація банку |      -"-      | 2010-2014|     250     |
|   |даних електронних  |               |          |             |
|   |карт території     |               |          |             |
|   |України            |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|44.|Проведення навчань |Мінтрансзв'язку|    -"-   |     100     |
|   |з вдосконалення    |Міноборони     |          |             |
|   |взаємодії          |               |          |             |
|   |підрозділів, що    |               |          |             |
|   |входять до         |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України, у |               |          |             |
|   |мирний час та в    |               |          |             |
|   |особливий період   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|45.|Розроблення та     |Мінтрансзв'язку|    -"-   |    15000    |
|   |впровадження єдиної|               |          |             |
|   |комплексної        |               |          |             |
|   |автоматизованої    |               |          |             |
|   |системи керування  |               |          |             |
|   |виробництвом       |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|46.|Організація        |      -"-      |    -"-   |    17000    |
|   |вивчення           |               |          |             |
|   |англійської мови   |               |          |             |
|   |фахівцями          |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|47.|Підвищення         |      -"-      |    -"-   |    12000    |
|   |кваліфікації       |               |          |             |
|   |фахівців           |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|48.|Впровадження       |      -"-      | 2010-2011|     100     |
|   |системи            |               |          |             |
|   |довгострокового    |               |          |             |
|   |(десять років) та  |               |          |             |
|   |середньострокового |               |          |             |
|   |(п'ять років)      |               |          |             |
|   |управління та      |               |          |             |
|   |планування людських|               |          |             |
|   |ресурсів для       |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|49.|Впровадження       |Мінтрансзв'язку|    2011  |      10     |
|   |системи оплати     |               |          |             |
|   |праці та мотивації |               |          |             |
|   |фахівців           |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|50.|Впровадження       |      -"-      | 2010-2011|     150     |
|   |системи якості в   |               |          |             |
|   |підрозділах        |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|51.|Реалізація спільних|      -"-      | 2010-2014|   у межах   |
|   |проектів зв'язку,  |               |          |  членських  |
|   |навігації,         |               |          |  внесків до |
|   |спостереження,     |               |          | міжнародних |
|   |організації        |               |          | організацій |
|   |повітряного руху в |               |          |та асоціацій |
|   |рамках регіональної|               |          |             |
|   |асоціації з        |               |          |             |
|   |розвитку           |               |          |             |
|   |аеронавігаційного  |               |          |             |
|   |обслуговування     |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|52.|Медичне страхування|      -"-      |    -"-   |   у межах   |
|   |та реабілітаційне  |               |          |затвердженого|
|   |лікування персоналу|               |          | фінансового |
|   |з питань           |               |          |    плану    |
|   |організації        |               |          | Украероруху |
|   |повітряного руху   |               |          |      на     |
|   |                   |               |          | відповідний |
|   |                   |               |          |     рік     |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|53.|Забезпечення       |      -"-      |    -"-   |     -"-     |
|   |соціальних         |               |          |             |
|   |гарантій,          |               |          |             |
|   |передбачених       |               |          |             |
|   |колективним        |               |          |             |
|   |договором і        |               |          |             |
|   |законодавством     |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|54.|Розроблення        |      -"-      | 2010-2011|             |
|   |пропозицій щодо    |               |          |             |
|   |внесення змін до   |               |          |             |
|   |Повітряного кодексу|               |          |             |
|   |України            |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|55.|Підготовка проекту |Мінтрансзв'язку|    -"-   |             |
|   |постанови Кабінету |Міноборони     |          |             |
|   |Міністрів України  |               |          |             |
|   |щодо внесення змін |               |          |             |
|   |до Положення про   |               |          |             |
|   |використання       |               |          |             |
|   |повітряного        |               |          |             |
|   |простору України   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|56.|Розроблення        |Мінтрансзв'язку| 2010-2013|             |
|   |проектів           |               |          |             |
|   |нормативно-правових|               |          |             |
|   |актів з питань     |               |          |             |
|   |аеронавігаційного  |               |          |             |
|   |обслуговування     |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|57.|Розроблення        |Мінтрансзв'язку| 2010-2011|             |
|   |пропозицій щодо    |               |          |             |
|   |врегулювання на    |               |          |             |
|   |законодавчому рівні|               |          |             |
|   |питань стосовно    |               |          |             |
|   |добровільних       |               |          |             |
|   |повідомлень про    |               |          |             |
|   |порушення під час  |               |          |             |
|   |обслуговування     |               |          |             |
|   |повітряного руху   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|58.|Підготовка проекту |Мінтрансзв'язку| 2010-2012|             |
|   |Стратегії розвитку |Міноборони     |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України на |               |          |             |
|   |період до 2020 року|               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|59.|Розроблення        |      -"-      | 2010-2014|             |
|   |Програми           |               |          |             |
|   |забезпечення       |               |          |             |
|   |безпеки польотів у |               |          |             |
|   |сфері організації  |               |          |             |
|   |повітряного руху   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|60.|Установлення       |Мінтрансзв'язку|    -"-   |             |
|   |порядку надання    |               |          |             |
|   |послуг з           |               |          |             |
|   |аеронавігаційного  |               |          |             |
|   |обслуговування на  |               |          |             |
|   |цивільних          |               |          |             |
|   |аеродромах України |               |          |             |
|   |(перелік           |               |          |             |
|   |контрольованих та  |               |          |             |
|   |неконтрольованих   |               |          |             |
|   |аеродромів, види   |               |          |             |
|   |обслуговування     |               |          |             |
|   |повітряного руху та|               |          |             |
|   |години роботи).    |               |          |             |
|   |Впровадження       |               |          |             |
|   |польотно-          |               |          |             |
|   |інформаційного     |               |          |             |
|   |обслуговування на  |               |          |             |
|   |визначених         |               |          |             |
|   |цивільних          |               |          |             |
|   |аеродромах         |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|61.|Визначення         |      -"-      |    -"-   |             |
|   |фактичної та       |               |          |             |
|   |прогнозованої      |               |          |             |
|   |пропускної         |               |          |             |
|   |спроможності       |               |          |             |
|   |секторів           |               |          |             |
|   |обслуговування     |               |          |             |
|   |повітряного руху,  |               |          |             |
|   |диспетчерських     |               |          |             |
|   |районів (зон) та   |               |          |             |
|   |цивільних          |               |          |             |
|   |аеродромів         |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|62.|Удосконалення      |Мінтрансзв'язку|    -"-   |             |
|   |елементів структури|Міноборони     |          |             |
|   |повітряного        |               |          |             |
|   |простору України та|               |          |             |
|   |повітряного        |               |          |             |
|   |простору над       |               |          |             |
|   |відкритим морем,   |               |          |             |
|   |відповідальність   |               |          |             |
|   |за забезпечення    |               |          |             |
|   |аеронавігації в    |               |          |             |
|   |якому покладено на |               |          |             |
|   |Україну            |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|63.|Подальша реалізація|Мінтрансзв'язку| 2010-2013|             |
|   |Концепції гнучкого |Міноборони     |          |             |
|   |використання       |               |          |             |
|   |повітряного        |               |          |             |
|   |простору           |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|64.|Утворення          |Мінтрансзв'язку|    2010  |             |
|   |підрозділів        |МНС            |          |             |
|   |метеорологічного   |               |          |             |
|   |забезпечення       |               |          |             |
|   |аеронавігації на   |               |          |             |
|   |маршрутах          |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|65.|Надання підрозділам|Мінтрансзв'язку| 2010-2012|             |
|   |Збройних Сил       |Міноборони     |          |             |
|   |доступу до         |               |          |             |
|   |метеорологічної    |               |          |             |
|   |інформації систем  |               |          |             |
|   |централізованого   |               |          |             |
|   |метеорологічного   |               |          |             |
|   |забезпечення       |               |          |             |
|   |аеронавігації      |               |          |             |
|   |Украероруху        |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|

|66.|Удосконалення      |      -"-      | 2010-2014|             |
|   |об'єднаної         |               |          |             |
|   |цивільно-військової|               |          |             |
|   |системи організації|               |          |             |
|   |повітряного руху   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|67.|Удосконалення      |      -"-      |    -"-   |             |
|   |взаємодії органів  |               |          |             |
|   |менеджменту        |               |          |             |
|   |повітряного        |               |          |             |
|   |простору України з |               |          |             |
|   |органами           |               |          |             |
|   |менеджменту        |               |          |             |
|   |повітряного        |               |          |             |
|   |простору сусідніх  |               |          |             |
|   |держав             |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|68.|Оптимізація        |      -"-      | 2010-2011|             |
|   |чисельності        |               |          |             |
|   |військовослужбовців|               |          |             |
|   |підрозділів        |               |          |             |
|   |об'єднаної         |               |          |             |
|   |цивільно-військової|               |          |             |
|   |системи організації|               |          |             |
|   |повітряного руху з |               |          |             |
|   |урахуванням завдань|               |          |             |
|   |та функцій, що на  |               |          |             |
|   |них покладаються   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|69.|Розроблення та     |Мінтрансзв'язку|    -"-   |             |
|   |впровадження       |               |          |             |
|   |нормативів щодо    |               |          |             |
|   |чисельності        |               |          |             |
|   |фахівців           |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|70.|Організація  та    |      -"-      | 2010-2013|             |
|   |супроводження      |               |          |             |
|   |єдиної             |               |          |             |
|   |автоматизованої    |               |          |             |
|   |бази даних         |               |          |             |
|   |персоналу          |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|71.|Впровадження       |Мінтрансзв'язку|    2010  |             |
|   |системи показників |               |          |             |
|   |діяльності         |               |          |             |
|   |провайдера         |               |          |             |
|   |аеронавігаційного  |               |          |             |
|   |обслуговування     |               |          |             |
|   |протягом           |               |          |             |
|   |2010-2013 років    |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|72.|Визначення та      |Міноборони     |    -"-   |             |
|   |затвердження       |Мінтрансзв'язку|          |             |
|   |завдань і функцій, |               |          |             |
|   |які покладаються   |               |          |             |
|   |на підрозділи      |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України в  |               |          |             |
|   |особливий період   |               |          |             |
|---+-------------------+---------------+----------+-------------|
|73.|Підготовка та      |      -"-      | 2010-2014|             |
|   |проведення спільних|               |          |             |
|   |тренувань і навчань|               |          |             |
|   |з переведення      |               |          |             |
|   |роботи             |               |          |             |
|   |аеронавігаційної   |               |          |             |
|   |системи України у  |               |          |             |
|   |мирний час на      |               |          |             |
|   |роботу в особливий |               |          |             |
|   |період,            |               |          |             |
|   |відпрацювання дій  |               |          |             |
|   |в особливий період |               |          |             |
|   |та в кризових      |               |          |             |
|   |ситуаціях          |               |          |             |
------------------------------------------------------------------