Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 16 грудня 2009 р. N 1390
Київ

Про затвердження Державної цільової програми
реформування залізничного транспорту
на 2010-2015 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Державну цільову програму реформування залізничного транспорту на 2010-2015 роки (далі - Програма), що додається.

2. Міністерству економіки включати щороку за поданням Міністерства транспорту та зв'язку визначені Програмою завдання, заходи і показники до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.

3. Міністерству транспорту та зв'язку разом з Міністерством фінансів передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання визначених Програмою завдань і заходів, виходячи з можливостей державного бюджету.

4. Міністерству транспорту та зв'язку щороку до 31 березня подавати Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання Програми.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 грудня 2009 р. N 1390

Державна цільова програма
реформування залізничного транспорту на 2010-2015 роки

Загальна частина

Залізничний транспорт займає провідне місце у задоволенні потреб виробничої сфери та населення у перевезеннях, є важливим фактором забезпечення соціально-економічного зростання України, розвитку її зовнішньоекономічних зв'язків.

Проте існуюча структура управління залізничним транспортом, стан виробничо-технічної бази залізниць і технологічний рівень організації перевезень за багатьма параметрами не відповідають зростаючим потребам суспільства та європейським стандартам якості надання транспортних послуг, не сприяють підвищенню ефективності функціонування галузі.

Мета Програми

Метою Програми є реформування залізничного транспорту загального користування для задоволення потреб національної економіки і населення у перевезеннях та підвищення їх якості.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Розв'язання проблеми можливе шляхом:

удосконалення законодавства з метою створення нормативно-правової бази, необхідної для реформування залізничного транспорту;

розмежування господарських функцій і функцій державного управління;

формування структури управління за видами діяльності;

створення сприятливих умов для залучення інвестицій, необхідних для оновлення і модернізації виробничо-технічної бази залізниць;

утворення суб'єкта господарювання на базі залізниць, підприємств, установ та організацій залізничного транспорту;

створення умов для розвитку конкуренції;

удосконалення системи регулювання тарифів на послуги залізничного транспорту.

Виконання Програми здійснюється в три етапи.

На першому етапі (2010-2011 роки) передбачається утворення:

урядового органу залізничного транспорту;

державного господарського об'єднання у формі державного концерну, до складу якого увійдуть залізниці, підприємства, установи та організації залізничного транспорту, що забезпечать його діяльність як єдиного виробничо-технологічного комплексу.

На другому етапі (2012-2013 роки) передбачається:

оптимізація організаційної структури залізничного транспорту;

розроблення та впровадження автоматизованої системи управління у сфері залізничного транспорту;

утворення головного і регіональних центрів управління перевезеннями.

На третьому етапі (2014-2015 роки) передбачається здійснення заходів щодо утворення вертикально-інтегрованої системи господарського управління залізничним транспортом.

Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені у додатку 1.

Завдання і заходи

Завдання і заходи з виконання Програми зазначені у додатку 2.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:

провести реформування залізничного транспорту і забезпечити його подальший розвиток, підвищити ефективність функціонування галузі;

прискорити розвиток конкуренції на ринку залізничних перевезень, утворення нових підприємств різних форм власності, що здійснюватимуть вантажні та пасажирські перевезення;

підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту на внутрішньому і зовнішньому ринку транспортних послуг;

підвищити інвестиційну привабливість галузі;

вирішити питання щодо надання державної підтримки у закупівлі рухомого складу, будівництві об'єктів залізничного транспорту, що мають соціальне значення, та компенсації збитків, пов'язаних з пільговими перевезеннями пасажирів;

задовольнити потреби національної економіки і населення у перевезеннях;

підвищити рівень використання транзитного потенціалу України;

прискорити інтеграцію залізничного транспорту України до європейської та світової транспортної системи;

підвищити безпеку перевезень.

Обсяги та джерела фінансування

Орієнтовний обсяг коштів, необхідних для виконання Програми, становить 1,4 млрд. гривень.

Фінансування Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів державного бюджету, коштів залізниць, підприємств залізничного транспорту та інших джерел.

Додаток 1
до Програми

                             ПАСПОРТ
Державної цільової програми реформування
залізничного транспорту на 2010-2015 роки

     1. Концепція  Програми   схвалена   розпорядженням   Кабінету
Міністрів України від 27 грудня 2006 р. N 651.

2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 16 грудня 2009 р. N 1390.

3. Державний замовник - Мінтрансзв'язку.

4. Керівник програми - заступник Міністра транспорту та
зв'язку (за посадою).

5. Виконавці заходів Програми: Мінтрансзв'язку, Мінекономіки,
Мінфін, Мінпромполітики, Антимонопольний комітет, Фонд державного
майна, Держкомпідприємництво.

6. Строк виконання: 2010-2015 роки.

7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування

------------------------------------------------------------------
| Джерела | Обсяг | У тому числі за роками |
|фінансування |фінансування,|------------------------------------|
| |млн. гривень |2010 |2011| 2012 | 2013 |2014 |2015 |
|-------------+-------------+-----+----+------+------+-----+-----|
|Державний | 127,3 | | 23| 24,1 | 25,9 |26,8 |27,5 |
|бюджет | | | | | | | |
|-------------+-------------+-----+----+------+------+-----+-----|
|Кошти | 1272,7 |151,2| 165|188,35|283,75|282,6|201,8|
|залізниць та | | | | | | | |
|підприємств | | | | | | | |
|залізничного | | | | | | | |
|транспорту | | | | | | | |
|-------------+-------------+-----+----+------+------+-----+-----|
|Усього | 1400 |151,2| 188|212,45|309,65|309,4|229,3|
------------------------------------------------------------------

Додаток 2
до Програми

                        ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми
реформування залізничного транспорту
на 2010-2015 роки

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Головний |Найменуван-| Значення показника | Джерела |Прогно-| У тому числі за роками |
| завдання | заходу | розпорядник | ня |-----------------------------------|фінансування| зний | |
| | | бюджетних | показника |усьо-| за роками | (державний,| обсяг | |
| | | коштів | | го |-----------------------------| місцевий |фінан- |-----------------------------------------|
| | | | | |2010|2011|2012|2013|2014|2015| бюджет, | сових | 2010 |2011| 2012 | 2013 | 2014 | 2015 |
| | | | | | | | | | | | інші) | ресур-| | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | сів, | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | млн. | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |гривень| | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|1. Удосконалення|розроблення: | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|законодавства |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |1) законопроектів:|Мінтрансзв'язку|кількість | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |Мінфін |законо- | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |Мінекономіки |проектів | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |Антимонопольний| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------|комітет | |-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |про внесення змін |Держкомпід- | | 1 | 1 | | | | | | | | | | | | | |
| |до Закону України |приємництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |"Про залізничний |Фонд державного| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорт" |майна | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |Мінпромполітики| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |"Про залізничний | | | 1 | | | | | | 1 | | | | | | | | |
| |транспорт" (нова | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |редакція) | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |2) проектів актів |Мінтрансзв'язку|кількість | | | | | | | | | | | | | | | |
| |Кабінету Міністрів|Мінфін |актів | | | | | | | | | | | | | | | |
| |України про: |Мінекономіки | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------|Антимонопольний| |-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |утворення |комітет | | 2 | 2 | | | | | | | | | | | | | |
| |державного |Держкомпід- | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарського |приємництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |об'єднання у |Фонд державного| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |формі державного |майна | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |концерну, до |Мінпромполітики| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |складу якого | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |увійдуть, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізниці, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |підприємства, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |установи та | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |організації | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорту, та | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |затвердження | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |його Статуту | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |встановлення | | | 1 | 1 | | | | | | | | | | | | | |
| |державного | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |замовлення на | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничні | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перевезення | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |утворення | | | 1 | 1 | | | | | | | | | | | | | |
| |урядового органу у| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |сфері залізничного| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |державну підтримку| | | 1 | 1 | | | | | | | | | | | | | |
| |пасажирських | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перевезень | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |затвердження | | | 1 | | | | 1 | | | | | | | | | | |
| |Статуту залізниць | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |України (нова | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |редакція) | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |утворення | | | 1 | | | | | 1 | | | | | | | | | |
| |вертикально- | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |інтегрованої | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничним | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспортом | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|

|                |внесення змін до  |               |           |  18 |  3 |  5 |  1 |  2 |  4 |  3 |            |       |      |    |       |       |      |      |
| |нормативно- | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |правових актів, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |які регулюють | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |діяльність | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорту, в | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |зв'язку з | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |утворенням | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |державного | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |об'єднання та | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |вертикально- | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |інтегрованої | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничним | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспортом | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|завданням 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|2. Удосконалення|утворення: | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|системи | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|управління |1) урядового |Мінтрансзв'язку|кількість | 1 | 1 | | | | | |державний | 127,3| | 23| 24,1| 25,9| 26,8| 27,5|
|залізничним |органу |Мінфін |суб'єктів, | | | | | | | |бюджет | | | | | | | |
|транспортом |залізничного | |що | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорту | |утворюються| | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |2) державного |Мінтрансзв'язку| | 1 | 1 | | | | | |кошти | 18,2| 18,2| | | | | |
| |господарського | | | | | | | | | |залізниць та| | | | | | | |
| |об'єднання у формі| | | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |
| |державного | | | | | | | | | |залізничного| | | | | | | |
| |концерну, до | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | |
| |складу якого | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |увійдуть | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізниці, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |підприємства, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |установи та | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |організації | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |3) вертикально- | -"- | | | | | | | 1 | | -"- | 58| | | 17,5| 26,4| 14,1| |
| |інтегрованої | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |системи | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарського | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничним | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспортом | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за | | | | | | | | | | | | 203,5| 18,2| 23| 41,6| 52,3| 40,9| 27,5|
|завданням 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|у тому числі | | | | | | | | | | |державний | 127,3| | 23| 24,1| 25,9| 26,8| 27,5|
| | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| | | | | | | | | | | |кошти | 76,2| 18,2| | 17,5| 26,4| 14,1| |
| | | | | | | | | | | |залізниць та| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |залізничного| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|

|3. Створення    |1) визначення     |               |кількість  |  2  |    |  1 |    |    |  1 |    |кошти       |   16,2|      |    |      7|       |      |   9,2|
|умов для |інвестиційного | |заходів | | | | | | | |залізниць та| | | | | | | |
|залучення |рейтингу | | | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |
|інвестицій | | | | | | | | | | |залізничного| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |2) запровадження | | | | | | | | | |кошти | 1,25| |0,35| 0,3| 0,2| 0,4| |
| |державної | | | | | | | | | |залізниць та| | | | | | | |
| |підтримки | | | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |
| |пасажирських | | | | | | | | | |залізничного| | | | | | | |
| |перевезень та | | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | |
| |ліквідація | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перехресного | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |субсидування | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |пасажирських | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перевезень за | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |рахунок доходів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |від інших видів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |діяльності | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізниць | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за | | | | | | | | | | | | 17,45| |0,35| 7,3| 0,2| 0,4| 9,2|
|завданням 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|4. Підвищення |1) створення | | | | | | | | | | -"- | 1,7| 0,2| 0,2| 0,2| 0,9| 0,2| |
|конкурентоспро- |системи маркетингу| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|можності |залізничних послуг| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|залізничного | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|транспорту на | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|внутрішньому і | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|зовнішньому | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|ринку | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|транспортних | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|послуг | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |2) утворення | |кількість | 82 | 1 | 6 | 50| 25| | | -"- | 50| 10| 15| 15| 5| 3| 2|
| |логістичного | |комплексів | | | | | | | | | | | | | | | |
| |центру та | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |розвиток мережі | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |логістичних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |комплексів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за | | | | | | | | | | | | 51,7| 10,2|15,2| 15,2| 5,9| 3,2| 2|
|завданням 4 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|5. Розвиток |1) створення |Мінтрансзв'язку|кількість | 2 | | | | | 1 | 1 |кошти | 0,3| | | 0,1| 0,2| | |
|конкуренції на |умов для |Мінекономіки |утворених | | | | | | | |залізниць та| | | | | | | |
|ринку |функціонування |Антимонопольний|суб'єктів | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |
|залізничних |на ринку |комітет | | | | | | | | |залізничного| | | | | | | |
|перевезень |залізничних |Держкомпід- | | | | | | | | |транспорту | | | | | | | |
| |перевезень |приємництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |суб'єктів |Фонд державного| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарювання |майна | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |різних форм |Мінпромполітики| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |власності | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |2) оптимізація | | | 7 | | | 3 | 4 | | | | | | | | | | |
| |організаційної | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |структури у сфері | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |ремонту рухомого | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |складу, колійної | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |техніки і колій, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробництва | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |запасних частин і | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |комплектувальних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
| |3) створення умов | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |для забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |функціонування | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |малодіяльних та | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |вузькоколійних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізничних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |дільниць | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за | | | | | | | | | | | | 0,3| | | 0,1| 0,2| | |
|завданням 5 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|

|6. Підвищення   |1) упровадження   |               |кількість  |  2  |    |    |    |    |  1 |  1 |    -"-     |      8|      |    |   0,15|   0,25|   1,5|   6,1|
|прозорості      |ведення обліку    |               |систем     |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|фінансово-      |доходів, витрат і |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|господарської   |фінансових        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|діяльності      |результатів за    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|залізничного    |видами            |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|транспорту      |господарської     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |діяльності        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |2) удосконалення  |               |           |  1  |    |    |    |  1 |    |    |кошти       |   0,55|      |0,25|       |       |   0,3|      |
|                |системи оцінки    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізниць та|       |      |    |       |       |      |      |
|                |господарської     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |підприємств |       |      |    |       |       |      |      |
|                |діяльності        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізничного|       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |транспорту  |       |      |    |       |       |      |      |
|                |транспорту        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |3) розроблення    |               |           |     |    |    |    |    |    |  1 |    -"-     |   35,5|     6|   6|      6|      6|     6|   5,5|
|                |інформаційної     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |системи контролю  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |за рухом коштів   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |на поточних       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |рахунках          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |4) удосконалення  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |    -"-     |    0,4|      | 0,1|    0,1|    0,1|   0,1|      |
|                |номенклатури      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |витрат            |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |господарської     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |діяльності        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |транспорту        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за        |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |  44,45|     6|6,35|   6,35|   6,35|   7,9|  11,6|
|завданням 6     |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|7. Підвищення   |1) розроблення    |               |кількість  |  1  |  1 |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|безпеки         |нормативно-       |               |нормативно-|     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|перевезень      |правових актів,   |               |правових   |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|пасажирів і     |що регулюють      |               |актів      |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|вантажів        |питання безпеки   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |перевезень        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |суб'єктами        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |господарської     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |діяльності        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |різних форм       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |власності         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |2) удосконалення  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |    -"-     |   14,9|   1,5| 1,8|    2,1|    2,5|   3,2|   3,8|
|                |системи           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |екологічної       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |безпеки           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за        |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |   14,9|   1,5| 1,8|    2,1|    2,5|   3,2|   3,8|
|завданням 7     |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|8. Підвищення   |1) розроблення та |               |кількість  |  1  |    |  1 |    |    |    |    |кошти       |    1,7|   0,8| 0,9|       |       |      |      |
|рівня           |затвердження      |               |програм    |     |    |    |    |    |    |    |залізниць та|       |      |    |       |       |      |      |
|соціального     |програм підвищення|               |           |     |    |    |    |    |    |    |підприємств |       |      |    |       |       |      |      |
|захисту         |мотивації до праці|               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізничного|       |      |    |       |       |      |      |
|працівників     |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |транспорту  |       |      |    |       |       |      |      |
|залізничного    |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|транспорту      |2) підвищення     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |ефективності      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |соціального       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |партнерства       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |роботодавців і    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |профспілок        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |3) збільшення     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |    -"-     |   13,7|   1,6| 1,9|    2,1|    2,3|   2,7|   3,1|
|                |фінансування      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |заходів щодо      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |охорони і         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |поліпшення умов   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |праці та          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |профілактики      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |професійних       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |захворювань       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |4) збереження у   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |структурі         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |суб'єктів         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |господарювання    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |транспорту        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |відомчих          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |об'єктів          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |соціальної сфери  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |(соціально-       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |культурних,       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |оздоровчих,       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |фізкультурно-     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |спортивних),      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |закладів          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |охорони здоров'я, |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |вищих і           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |професійно-       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |технічних         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |навчальних        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |закладів          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|

|                |5) підвищення     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |кошти       |   40,5|   4,6| 5,2|    6,3|    7,1|   8,3|     9|
|                |якості підготовки |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізниць та|       |      |    |       |       |      |      |
|                |фахівців галузі   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |підприємств |       |      |    |       |       |      |      |
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізничного|       |      |    |       |       |      |      |
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |транспорту  |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |6) забезпечення   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |збереження і      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |розвитку кадрового|               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |потенціалу        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |галузі, зокрема   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |шляхом            |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |перепідготовки та |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |працевлаштування  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |у разі здійснення |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |структурних       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |перетворень       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |7) удосконалення  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |системи соціальних|               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |гарантій для      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничників     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |8) удосконалення  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |системи           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |обслуговування    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничників у   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |відомчих медичних |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |закладах          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за        |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |   55,9|     7|   8|    8,4|    9,4|    11|  12,1|
|завданням 8     |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|9. Автоматизація|1) розроблення та |кількість      |           |  1  |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|управлінських та|впровадження:     |заходів        |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|виробничих      |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|процесів        |автоматизованої   |               |           |  1  |    |    |    |    |  1 |    |кошти       |    410|    12|  28|     30|    140|   150|    50|
|                |системи управління|               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізниць та|       |      |    |       |       |      |      |
|                |у сфері           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |підприємств |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізничного|       |      |    |       |       |      |      |
|                |транспорту        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |транспорту  |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |єдиної            |               |           |  1  |  1 |    |    |  1 |    |    |    -"-     |     40|    12|  12|      8|      8|      |      |
|                |автоматизованої   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |системи управління|               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |фінансами та      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |ресурсами         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |автоматизованого  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |    -"-     |     22|     8|   7|      7|       |      |      |
|                |реєстру майна     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |транспорту        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |автоматизованої   |               |           |  1  |    |    |    |    |    |    |    -"-     |     36|     6|   6|      6|      6|     6|     6|
|                |системи           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |планування та     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |забезпечення      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |перевезень        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |вантажів          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |2) удосконалення  |               |           |  1  |  1 |    |    |  1 |    |    |    -"-     |    270|    45|  45|     45|     45|    45|    45|
|                |процесу           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |управління        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |перевезеннями із  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |застосуванням     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |нових             |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |інформаційних     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |систем            |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|

|                |3) впровадження   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |кошти       |     12|     4|   4|      4|       |      |      |
|                |електронного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізниць та|       |      |    |       |       |      |      |
|                |документообігу з  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |підприємств |       |      |    |       |       |      |      |
|                |використанням     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізничного|       |      |    |       |       |      |      |
|                |електронного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |транспорту  |       |      |    |       |       |      |      |
|                |цифрового         |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |підпису           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за        |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |    790|    87| 102|    100|    199|   201|   101|
|завданням 9     |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|10. Інтеграція  |1) розроблення    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |    -"-     |    4,3|   0,6| 0,5|    0,7|    0,8|   0,8|   0,9|
|залізничного    |та впровадження   |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|транспорту      |системи управління|               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|України до      |якістю            |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|європейської та |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|світової        |2) удосконалення  |               |кількість  |  28 |  5 |  6 |  8 |  5 |  2 |  2 |    -"-     |    212|    20|  30|     30|     32|    40|    60|
|транспортної    |роботи технічних, |               |станцій    |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|системи         |прикордонних і    |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |припортових       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничних       |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |станцій           |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |3) наближення     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |    -"-     |    5,5|   0,7| 0,8|    0,8|      1|     1|   1,2|
|                |стандартів        |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |залізничного      |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |транспорту до     |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|                |вимог ЄС          |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Разом за        |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |  221,8|  21,3|31,3|   31,5|   33,8|  41,8|  62,1|
|завданням 10    |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|Усього за       |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |   1400| 151,2| 188| 212,45| 309,65| 309,4| 229,3|
|Програмою       |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |            |       |      |    |       |       |      |      |
|----------------+------------------+---------------+-----------+-----+----+----+----+----+----+----+------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|у тому числі    |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |державний   |  127,3|      |  23|   24,1|   25,9|  26,8|  27,5|
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |бюджет      |       |      |    |       |       |      |      |
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |------------+-------+------+----+-------+-------+------+------|
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |кошти       | 1272,7| 151,2| 165| 188,35| 283,75| 282,6| 201,8|
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізниць та|       |      |    |       |       |      |      |
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |підприємств |       |      |    |       |       |      |      |
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |залізничного|       |      |    |       |       |      |      |
|                |                  |               |           |     |    |    |    |    |    |    |транспорту  |       |      |    |       |       |      |      |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------