Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 4 листопада 2009 р. N 1216
Київ

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 704 від 22 червня 2011
р.)

Про затвердження Державної цільової
економічної програми модернізації комунальної
теплоенергетики на 2010-2014 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Державну цільову економічну програму модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки (далі - Програма), що додається.

2. Міністерству економіки включати щороку за поданням Міністерства з питань житлово-комунального господарства визначені Програмою завдання, заходи та показники до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.

3. Міністерству фінансів, Міністерству з питань житлово-комунального господарства під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачати кошти для виконання завдань та заходів Програми виходячи з можливостей державного бюджету.

4. Міністерству з питань житлово-комунального господарства подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання Програми.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 листопада 2009 р. N 1216

Державна
цільова економічна програма модернізації комунальної
теплоенергетики на 2010-2014 роки

Мета Програми

Метою Програми є:

підвищення економічної та енергетичної ефективності і надійності функціонування комунальної теплоенергетики;

зниження енергоємності виробництва теплової енергії, зменшення обсягу втрат енергоресурсів під час її транспортування та постачання;

мінімізація витрат паливно-енергетичних ресурсів, зокрема зменшення на 30 відсотків обсягу споживання природного газу шляхом його економії (15 відсотків) та заміщення альтернативними видами палива (15 відсотків);

оптимізація використання підприємствами комунальної теплоенергетики паливно-енергетичних ресурсів шляхом збільшення частки нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Розв'язати проблему можливо шляхом:

розроблення нормативно-правових актів щодо приватизації та передачі в концесію об'єктів комунальної теплоенергетики;

проведення енергетичної паспортизації житлових, офісних та громадських будівель;

формування енергетичного балансу;

обов'язкового оснащення житлового фонду засобами обліку і регулювання споживання теплової енергії;

визначення джерел фінансування заходів з модернізації комунальної теплоенергетики (вдосконалення тарифної політики, забезпечення розвитку публічно-приватного партнерства, залучення коштів міжнародних фінансових організацій та Кіотського протоколу, оптимізація бюджетної підтримки тощо);

забезпечення розвитку системи соціальної підтримки населення, зокрема сільського;

проведення моніторингу здійснення заходів з модернізації комунальної теплоенергетики;

забезпечення розвитку та впровадження новітніх ресурсозберігаючих технологій;

підвищення професійного рівня фахівців галузі комунальної теплоенергетики.

Виконання Програми здійснюється двома етапами.

На першому етапі (2010-2011 роки) передбачається:

провести енергетичні та екологічні аудити і технічні обстеження об'єктів комунальної теплоенергетики;

розробити схеми теплопостачання населених пунктів, які мають об'єкти комунальної теплоенергетики, та регіональні програми модернізації систем теплопостачання;

розробити та затвердити Національну стратегію теплозабезпечення;

провести з урахуванням світового досвіду системний аналіз технічних і організаційних рішень щодо модернізації комунальної теплоенергетики;

удосконалити порядок встановлення тарифів на виробництво, транспортування і постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води;

удосконалити механізм фінансування заходів з модернізації комунальної теплоенергетики та розробити необхідну нормативно-правову базу;

вжити заходів до підвищення рівня платіжної дисципліни споживачів теплової енергії;

створити сприятливі умови для залучення інвестицій в галузь комунальної теплоенергетики;

забезпечити підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців галузі комунальної теплоенергетики;

удосконалити механізм взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Національної академії наук, підприємств, установ та організацій.

На другому етапі (2012-2014 роки) передбачається:

оптимізувати систему теплопостачання населених пунктів шляхом закриття або модернізації нерентабельних об'єктів комунальної теплоенергетики, впровадження когенераційних установок, будівництва у разі потреби нових котелень з використанням новітніх ресурсозберігаючих технологій;

перевести системи теплопостачання населених пунктів на двотрубні системи теплопостачання з улаштуванням індивідуальних теплових пунктів;

провести ремонт ветхих та аварійних теплових мереж, реконструкцію та модернізацію внутрішньобудинкових мереж теплопостачання;

розробити та впровадити за участю наукових установ Національної академії наук новітні ресурсозберігаючі технології;

налагодити виробництво нових зразків техніки та обладнання;

знизити собівартість виробництва, транспортування і постачання теплової енергії;

зменшити обсяг дотацій за надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води;

провести енергетичну паспортизацію житлових, офісних та громадських будівель.

Модернізація комунальної теплоенергетики дасть змогу підвищити на 10-12 відсотків енергетичну ефективність галузі та знизити питомі показники використання паливно-енергетичних ресурсів у сфері надання житлово-комунальних послуг відповідно до вимог законодавства ЄС.

Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.

Завдання і заходи

Основними завданнями Програми є:

визначення основних напрямів розвитку галузі комунальної теплоенергетики шляхом:

- формування бази даних підприємств комунальної теплоенергетики та проведення аналізу їх технічного стану;

- вивчення попиту на теплову енергію для надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води на середньо- та довгострокову перспективу;

- розроблення схем теплопостачання населених пунктів та регіональних програм модернізації систем теплопостачання;

- розроблення та затвердження Національної стратегії теплозабезпечення;

- визначення пріоритетів розвитку систем теплопостачання з використанням нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії, підготовка та подання заявок на серійне виробництво вітчизняними підприємствами ефективного новітнього обладнання, необхідного для галузі комунальної теплоенергетики;

- проведення енергетичної паспортизації житлових, офісних та громадських будівель;

створення умов для вдосконалення систем теплопостачання, впровадження новітніх ресурсозберігаючих технологій, підвищення професійного рівня фахівців галузі комунальної теплоенергетики шляхом:

- проведення наукових досліджень щодо ефективного і надійного функціонування комунальної теплоенергетики;

- розроблення демонстраційних проектів з використанням результатів наукових досліджень і новітніх ресурсозберігаючих технологій;

- проведення перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців галузі комунальної теплоенергетики;

- розроблення навчальних програм та організації навчальних курсів для фахівців галузі комунальної теплоенергетики з питань проведення енергетичної паспортизації житлових, офісних та громадських будівель;

- підготовки проектних пропозицій та техніко-економічних обґрунтувань проектів модернізації комунальної теплоенергетики та проведення оцінки таких проектів із залученням грантів;

- забезпечення міжнародного співробітництва у галузі комунальної теплоенергетики;

удосконалення механізму фінансування заходів з модернізації комунальної теплоенергетики шляхом:

- підготовки пропозицій щодо внесення змін до Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування і постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2006 р. N 955 (Офіційний вісник України, 2006 р., N 26, ст. 2019);

- розроблення нормативно-правових актів щодо підвищення відповідальності суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у галузі комунальної теплоенергетики, за якість та надійність надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води та споживачів за своєчасну оплату отриманих послуг;

- підготовки техніко-економічних обґрунтувань проектів модернізації комунальної теплоенергетики, залучення кредитів для модернізації комунальної теплоенергетики.

Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:

підвищити економічну та енергетичну ефективність і надійність функціонування комунальної теплоенергетики;

зменшити ступінь ризику виникнення аварійних ситуацій у системах теплопостачання та на інженерних спорудах;

забезпечити оптимальне співвідношення систем централізованого теплопостачання та автономного опалення з урахуванням перспектив соціально-економічного розвитку регіонів;

створити умови для розвитку конкуренції в галузі комунальної теплоенергетики;

підвищити якість надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води;

створити умови для функціонування підприємств комунальної теплоенергетики, які діють на принципах самоокупності;

оснастити житловий фонд засобами обліку і регулювання споживання теплової енергії та поступово перейти на проведення розрахунків за спожиту теплову енергію на підставі фактичного обсягу її споживання;

забезпечити ефективне використання паливно-енергетичних ресурсів;

знизити енергоємність виробництва теплової енергії, зменшити обсяг втрат енергоресурсів під час її транспортування та постачання;

зменшити техногенний вплив систем теплопостачання на навколишнє природне середовище і підвищити рівень екологічної безпеки;

сформувати енергетичний баланс;

створити сприятливі умови для залучення інвестицій в галузь комунальної теплоенергетики.

Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 3.

Обсяг та джерела фінансування

Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 90,3 млн. гривень, у тому числі 16,4 млн. - за рахунок державного бюджету, 63,8 млн. - за рахунок місцевих бюджетів, 10,1 млн. - за рахунок інших джерел. Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядникам бюджетних коштів, відповідальним за виконання окремих завдань і заходів Програми та в цілому за Програмою.

Додаток 1 до Програми

                             ПАСПОРТ
Державної цільової економічної програми
модернізації комунальної теплоенергетики
на 2010-2014 роки

     1. Концепція  Програми   схвалена   розпорядженням   Кабінету
Міністрів України від 2 квітня 2009 р. N 440.

2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 4 листопада 2009 р. N 1216.

3. Державний замовник-координатор - Мінжитлокомунгосп.

4. Державні замовники - Мінекономіки, Мінфін, Мінпаливенерго,
Мінпромполітики, Мінвуглепром, Мінагрополітики, Мінрегіонбуд,
Держкомлісгосп, Мін'юст, НАЕР, Держкомпідприємництво.

5. Керівник Програми - Міністр з питань житлово-комунального
господарства.

6. Виконавці заходів Програми - Мінжитлокомунгосп, органи
місцевого самоврядування.

7. Строк виконання: 2010-2014 роки.

8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування

------------------------------------------------------------------
| Джерела | Обсяг | У тому числі за роками |
| фінансування |фінансування, млн.|--------------------------|
| | гривень |2010 |2011 |2012|2013|2014|
|------------------+------------------+-----+-----+----+----+----|
|Державний бюджет | 16,4 | 3,4 | 3,6 |3,16|3,16|3,08|
|------------------+------------------+-----+-----+----+----+----|
|Місцеві бюджети | 63,8 |20,18|30,68|4,58|4,38|3,98|
|------------------+------------------+-----+-----+----+----+----|
|Інші джерела | 10,1 | 2,6 | 2,6 |1,9 |1,5 |1,5 |
|------------------+------------------+-----+-----+----+----+----|
|Усього | 90,3 |26,18|36,88|9,64|9,04|8,56|
------------------------------------------------------------------

Додаток 2
до Програми

                        ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової економічної програми
модернізації комунальної теплоенергетики
на 2010-2014 роки

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Прогнозний| У тому числі за роками |
| завдання | показника |-------------------------------| заходу |розпорядник|фінансування| обсяг |--------------------------|
| | |усього| за роками | | бюджетних |(державний, |фінансових|2010 |2011 |2012|2013|2014|
| | | |------------------------| | коштів |місцевий |ресурсів | | | | | |
| | | |2010|2011|2012|2013|2014| | | бюджет, | для | | | | | |
| | | | | | | | | | | інші) |виконання | | | | | |
| | | | | | | | | | | |завдання, | | | | | |
| | | | | | | | | | | | млн. | | | | | |
| | | | | | | | | | | | гривень | | | | | |
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|1. Визначення |відсоток |100 |50 |50 | | | |1) формування бази|органи |місцевий | 2,7 | 1 | 1,7 | | | |
|основних напрямів |підприємств | | | | | | |даних підприємств |місцевого |бюджет | | | | | | |
|розвитку галузі |комунальної | | | | | | |комунальної |самовряду- | | | | | | | |
|комунальної |теплоенергетики,| | | | | | |теплоенергетики, |вання | | | | | | | |
|теплоенергетики |на яких | | | | | | |зокрема | | | | | | | | |
| |проведено аналіз| | | | | | |електронної, та | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |їх технічного | | | | | | |проведення аналізу| |інші джерела| 0,4 | 0,2 | 0,2 | | | |
| |стану | | | | | | |їх технічного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |стану | | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 3,1 | 1,2 | 1,9 | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |рівень зниження |5 |3 |2 | | | |2) вивчення попиту| -"- |місцевий | 0,2 | 0,1 | 0,1 | | | |
| |потужностей | | | | | | |на теплову енергію| |бюджет | | | | | | |
| |джерел теплової | | | | | | |для надання послуг| |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |енергії | | | | | | |з централізованого| |інші джерела| 0,6 | 0,3 | 0,3 | | | |
| |відповідно до | | | | | | |опалення і | | | | | | | | |
| |попиту, | | | | | | |постачання | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | |гарячої води на | | | | | | | | |
| | | | | | | | |середньо- та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |довгострокову | | | | | | | | |
| | | | | | | | |перспективу | | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 0,8 | 0,4 | 0,4 | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |відсоток |100 |50 |50 | | | |3) розроблення | -"- |місцевий | 40 | 15 | 25 | | | |
| |розроблених схем| | | | | | |схем | |бюджет | | | | | | |
| |теплопостачання | | | | | | |теплопостачання | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----|населених пунктів | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |відсоток |100 |50 |50 | | | |та регіональних | |інші джерела| 0,6 | 0,3 | 0,3 | | | |
| |розроблених | | | | | | |програм | | | | | | | | |
| |регіональних | | | | | | |модернізації | | | | | | | | |
| |програм | | | | | | |систем | | | | | | | | |
| | | | | | | | |теплопостачання | | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 40,6 |15,3 |25,3 | | | |

|                    |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |кількість |1 | |1 | | | |4) розроблення та |Мінжитло- |державний | 0,3 | 0,3 | | | | |
| |розроблених | | | | | | |затвердження |комунгосп |бюджет | | | | | | |
| |нормативно- | | | | | | |Національної | | | | | | | | |
| |правових актів | | | | | | |стратегії | | | | | | | | |
| | | | | | | | |теплозабезпечення | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |відсоток |15 |2 |3 |3 |3 |4 |5) визначення |органи |місцевий | 0,8 | 0,4 | 0,2 |0,2 | | |
| |нетрадиційних і | | | | | | |пріоритетів |місцевого |бюджет | | | | | | |
| |поновлюваних | | | | | | |розвитку системи |самовряду- | | | | | | | |
| |джерел енергії | | | | | | |теплопостачання з |вання | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----|використанням | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |обсяг питомих |12 |1 |2 |3 |3 |3 |нетрадиційних і | |інші джерела| 1 | 0,3 | 0,3 |0,4 | | |
| |втрат паливно- | | | | | | |поновлюваних | | | | | | | | |
| |енергетичних | | | | | | |джерел енергії, | | | | | | | | |
| |ресурсів на | | | | | | |підготовка та | | | | | | | | |
| |виробництво | | | | | | |подання заявок на | | | | | | | | |
| |теплової | | | | | | |серійне | | | | | | | | |
| |енергії, | | | | | | |виробництво | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | |вітчизняними | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----|підприємствами | | | | | | | | |
| |відсоток |45 |7 |8 |9 |10 |11 |ефективного | | | | | | | | |
| |виготовленого | | | | | | |новітнього | | | | | | | | |
| |ефективного | | | | | | |обладнання, | | | | | | | | |
| |новітнього | | | | | | |необхідного для | | | | | | | | |
| |обладнання, | | | | | | |галузі комунальної| | | | | | | | |
| |необхідного для | | | | | | |теплоенергетики | | | | | | | | |
| |галузі | | | | | | | | | | | | | | | |
| |комунальної | | | | | | | | | | | | | | | |
| |теплоенергетики | | | | | | | | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |рівень |10 |2 |2 |2 |2 |2 | | | | | | | | | |
| |підвищення | | | | | | | | | | | | | | | |
| |коефіцієнта | | | | | | | | | | | | | | | |
| |корисної дії | | | | | | | | | | | | | | | |
| |котлів, які | | | | | | | | | | | | | | | |
| |працюють на | | | | | | | | | | | | | | | |
| |природному газі,| | | | | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |обсяг економії |15 |3 |3 |3 |3 |3 | | | | | | | | | |
| |природного газу | | | | | | | | | | | | | | | |
| |підприємствами | | | | | | | | | | | | | | | |
| |комунальної | | | | | | | | | | | | | | | |
| |теплоенергетики,| | | | | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |рівень зниження |13 |2 |2 |2 |3 |4 | | | | | | | | | |
| |теплових втрат | | | | | | | | | | | | | | | |
| |під час | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспортування | | | | | | | | | | | | | | | |
| |теплової | | | | | | | | | | | | | | | |
| |енергії, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |

|                    |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |рівень зниження |18 |3 |3 |3 |4 |5 | | | | | | | | | |
| |теплових втрат | | | | | | | | | | | | | | | |
| |житлового фонду,| | | | | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |рівень зниження |12 |1 |2 |2 |3 |4 | | | | | | | | | |
| |теплових втрат | | | | | | | | | | | | | | | |
| |під час | | | | | | | | | | | | | | | |
| |будівництва | | | | | | | | | | | | | | | |
| |житлового фонду,| | | | | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |обсяг зменшення |13 |2 |2 |2 |3 |4 | | | | | | | | | |
| |викидів | | | | | | | | | | | | | | | |
| |парникових | | | | | | | | | | | | | | | |
| |газів, відсотків| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 1,8 | 0,7 | 0,5 |0,6 | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |відсоток |100 |10 |20 |20 |20 |30 |6) проведення |Мінжитло- |державний | 1,2 | 0,1 | 0,1 |0,36|0,36|0,28|
| |житлових, | | | | | | |енергетичної |комунгосп |бюджет | | | | | | |
| | офісних та | | | | | | |паспортизації |-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |громадських | | | | | | |житлових, офісних |органи |місцевий | 3,6 |0,38 |0,38 |1,08|1,08|0,68|
| |будівель | | | | | | |та громадських |місцевого |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | |будівель |самовряду- | | | | | | | |
| | | | | | | | | |вання | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 4,8 |0,48 |0,48 |1,44|1,44|0,96|
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|Разом за завданням 1| | | | | | | | | | | 51,4 |18,38|28,58|2,04|1,44|0,96|
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі | | | | | | | | | |державний | 1,5 | 0,4 | 0,1 |0,36|0,36|0,28|
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | | | |місцевий | 47,3 |16,88|27,38|1,28|1,08|0,68|
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | | | |інші джерела| 2,6 | 1,1 | 1,1 |0,4 | | |

|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|2. Створення умов |кількість |25 |5 |5 |5 |5 |5 |1) проведення |Мінжитло- |державний | 7 | 1 | 1,5 |1,5 |1,5 |1,5 |
|для вдосконалення |проведених | | | | | | |наукових |комунгосп |бюджет | | | | | | |
|системи |наукових | | | | | | |досліджень щодо | | | | | | | | |
|теплопостачання, |досліджень | | | | | | |ефективного і | | | | | | | | |
|впровадження | | | | | | | |надійного | | | | | | | | |
|новітніх | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | |
|ресурсозберігаючих | | | | | | | |комунальної | | | | | | | | |
|технологій, | | | | | | | |теплоенергетики | | | | | | | | |
|підвищення |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|професійного рівня |кількість |12 |2 |3 |3 |3 |1 |2) розроблення | |інші джерела| 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|фахівців галузі |розроблених | | | | | | |демонстраційних | | | | | | | | |
|комунальної |демонстраційних | | | | | | |проектів з | | | | | | | | |
|теплоенергетики |проектів | | | | | | |використанням | | | | | | | | |
| | | | | | | | |результатів | | | | | | | | |
| | | | | | | | |наукових | | | | | | | | |
| | | | | | | | |досліджень і | | | | | | | | |
| | | | | | | | |новітніх | | | | | | | | |
| | | | | | | | |ресурсозберігаючих| | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |кількість |460 |60 |80 |120 |100 |100 |3) проведення |Мінжитло- |державний | 4 | 0,8 | 0,8 |0,8 |0,8 |0,8 |
| |фахівців | | | | | | |перепідготовки та |комунгосп |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | |підвищення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |кваліфікації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |фахівців галузі | | | | | | | | |
| | | | | | | | |комунальної | | | | | | | | |
| | | | | | | | |теплоенергетики | | | | | | | | |

|                    |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |кількість |640 |80 |120 |160 |180 |100 |4) розроблення |Мінжитло- |державний | 1,5 | 0,3 | 0,3 |0,3 |0,3 |0,3 |
| |фахівців, які | | | | | | |навчальних програм|комунгосп |бюджет | | | | | | |
| |закінчили курси | | | | | | |та організація | | | | | | | | |
| |з питань | | | | | | |навчальних курсів | | | | | | | | |
| |проведення | | | | | | |для фахівців |-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |енергетичної | | | | | | |галузі комунальної|органи |місцевий | 6,5 | 1,3 | 1,3 |1,3 |1,3 |1,3 |
| |паспортизації | | | | | | |теплоенергетики з |місцевого |бюджет | | | | | | |
| |житлових | | | | | | |питань проведення |самовряду- | | | | | | | |
| |будівель | | | | | | |енергетичної |вання | | | | | | | |
| | | | | | | | |паспортизації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |житлових, офісних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |та громадських | | | | | | | | |
| | | | | | | | |будівель | | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 8 | 1,6 | 1,6 |1,6 |1,6 |1,6 |
| |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |кількість |45 |5 |10 |10 |10 |10 |5) підготовка |Мінжитло- |державний | 1 | 0,2 | 0,2 |0,2 |0,2 |0,2 |
| |підготовлених | | | | | | |проектних |комунгосп |бюджет | | | | | | |
| |проектних | | | | | | |пропозицій та | | | | | | | | |
| |пропозицій | | | | | | |техніко- | | | | | | | | |
| | | | | | | | |економічних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |обґрунтувань | | | | | | | | |
| |----------------+------+----+----+----+----+----|проектів |-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| |кількість |45 |5 |10 |10 |10 |10 |модернізації |органи |місцевий | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| |підготовлених | | | | | | |комунальної |місцевого |бюджет | | | | | | |
| |проектів | | | | | | |теплоенергетики та|самовряду- | | | | | | | |
| | | | | | | | |проведення оцінки |вання | | | | | | | |
| | | | | | | | |таких проектів із | | | | | | | | |
| | | | | | | | |залученням грантів| | | | | | | | |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |Разом | | | 6 | 1,2 | 1,2 |1,2 |1,2 |1,2 |
| | | | | | | | |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | |6) забезпечення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |міжнародного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |співробітництва у | | | | | | | | |
| | | | | | | | |галузі комунальної| | | | | | | | |
| | | | | | | | |теплоенергетики | | | | | | | | |
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|Разом за завданням 2| | | | | | | | | | | 30 | 5,6 | 6,1 |6,1 |6,1 |6,1 |
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі | | | | | | | | | |державний | 13,5 | 2,3 | 2,8 |2,8 |2,8 |2,8 |
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | | | |місцевий | 11,5 | 2,3 | 2,3 |2,3 |2,3 |2,3 |
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
| | | | | | | | | | |інші джерела| 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|3. Удосконалення    |кількість       |1     |1   |    |    |    |    |1) підготовка     |Мінжитло-  |державний   |    0,6   | 0,3 | 0,3 |    |    |    |
|механізму           |розроблених     |      |    |    |    |    |    |пропозицій щодо   |комунгосп  |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|фінансування заходів|нормативно-     |      |    |    |    |    |    |внесення змін до  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|з модернізації      |правових актів  |      |    |    |    |    |    |Порядку формування|           |            |          |     |     |    |    |    |
|комунальної         |                |      |    |    |    |    |    |тарифів на        |           |            |          |     |     |    |    |    |
|теплоенергетики     |                |      |    |    |    |    |    |виробництво,      |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |транспортування,  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |постачання        |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |теплової енергії  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |та послуги з      |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |централізованого  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |опалення і        |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |постачання гарячої|           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |води,             |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |затвердженого     |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |постановою        |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |Кабінету Міністрів|           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |України від       |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |10 липня 2006 р.  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |N 955             |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |кількість       |2     |1   |1   |    |    |    |2) розроблення    |Мінжитло-  |державний   |    0,4   | 0,2 | 0,2 |    |    |    |
|                    |розроблених     |      |    |    |    |    |    |нормативно-       |комунгосп  |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |нормативно-     |      |    |    |    |    |    |правових актів    |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |правових актів  |      |    |    |    |    |    |щодо підвищення   |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |відповідальності  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |суб'єктів         |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |господарювання,   |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |які провадять     |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |діяльність у      |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |галузі комунальної|           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |теплоенергетики,  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |за якість та      |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |надійність надання|           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |послуг з          |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |централізованого  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |опалення і        |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |постачання гарячої|           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |води та споживачів|           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |за своєчасну      |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |оплату отриманих  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |послуг            |           |            |          |     |     |    |    |    |

|                    |----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |кількість       |28    |2   |4   |6   |8   |8   |3) підготовка     |Мінжитло-  |державний   |    0,4   | 0,2 | 0,2 |    |    |    |
|                    |підготовлених   |      |    |    |    |    |    |техніко-          |комунгосп  |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |техніко-        |      |    |    |    |    |    |економічних       |-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |економічних     |      |    |    |    |    |    |обґрунтувань      |органи     |місцевий    |    5     |  1  |  1  |  1 |  1 |  1 |
|                    |обґрунтувань    |      |    |    |    |    |    |проектів          |місцевого  |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |модернізації      |самовряду- |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |комунальної       |вання      |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |теплоенергетики,  |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |залучення         |           |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |кредитів для      |           |інші джерела|    2,5   | 0,5 | 0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |модернізації      |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |комунальної       |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |теплоенергетики   |           |            |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |Разом             |           |            |    7,9   | 1,7 | 1,7 |1,5 |1,5 |1,5 |
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|Разом за завданням 3|                |      |    |    |    |    |    |                  |           |            |    8,9   | 2,2 | 2,2 |1,5 |1,5 |1,5 |
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі        |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |державний   |    1,4   | 0,7 | 0,7 |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |місцевий    |    5     |  1  |  1  |  1 |  1 |  1 |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |інші джерела|    2,5   | 0,5 | 0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|Разом за Програмою  |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |            |   90,3   |26,18|36,88|9,64|9,04|8,56|
|--------------------+----------------+------+----+----+----+----+----+------------------+-----------+------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|у тому числі        |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |державний   |   16,4   | 3,4 | 3,6 |3,16|3,16|3,08|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |місцевий    |   63,8   |20,18|30,68|4,58|4,38|3,98|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |бюджет      |          |     |     |    |    |    |
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |------------+----------+-----+-----+----+----+----|
|                    |                |      |    |    |    |    |    |                  |           |інші джерела|   10,1   | 2,6 | 2,6 |1,9 |1,5 |1,5 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 3
до Програми

                       ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
             виконання Державної цільової економічної
                програми модернізації комунальної
                теплоенергетики на 2010-2014 роки

-----------------------------------------------------------------------
| Найменування  |    Найменування     |      Значення показника       |
|   завдання    |      показника      |-------------------------------|
|               |  виконання завдання |усього| у тому числі за роками |
|               |                     |      |------------------------|
|               |                     |      |2010|2011|2012|2013|2014|
|---------------+---------------------+------+----+----+----+----+----|
|1. Визначення  |кількість розроблених|  1   |    | 1  |    |    |    |
|основних       |нормативно-правових  |      |    |    |    |    |    |
|напрямів       |актів                |      |    |    |    |    |    |
|розвитку       |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|галузі         |відсоток підприємств | 100  | 50 | 50 |    |    |    |
|комунальної    |комунальної          |      |    |    |    |    |    |
|теплоенергетики|теплоенергетики,     |      |    |    |    |    |    |
|               |на яких проведено    |      |    |    |    |    |    |
|               |аналіз їх            |      |    |    |    |    |    |
|               |технічного стану     |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |відсоток             | 100  | 50 | 50 |    |    |    |
|               |розроблених схем     |      |    |    |    |    |    |
|               |теплопостачання      |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |відсоток розроблених | 100  | 50 | 50 |    |    |    |
|               |регіональних програм |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |рівень зниження      |  5   | 3  | 2  |    |    |    |
|               |потужностей джерел   |      |    |    |    |    |    |
|               |теплової енергії     |      |    |    |    |    |    |
|               |відповідно           |      |    |    |    |    |    |
|               |до попиту,           |      |    |    |    |    |    |
|               |відсотків            |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |обсяг питомих втрат  |  12  | 1  | 2  | 3  | 3  | 3  |
|               |паливно-енергетичних |      |    |    |    |    |    |
|               |ресурсів на          |      |    |    |    |    |    |
|               |виробництво теплової |      |    |    |    |    |    |
|               |енергії, відсотків   |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |відсоток             |  45  | 7  | 8  | 9  | 10 | 11 |
|               |виготовленого        |      |    |    |    |    |    |
|               |ефективного          |      |    |    |    |    |    |
|               |новітнього           |      |    |    |    |    |    |
|               |обладнання,          |      |    |    |    |    |    |
|               |необхідного для      |      |    |    |    |    |    |
|               |галузі комунальної   |      |    |    |    |    |    |
|               |теплоенергетики      |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |рівень підвищення    |  10  | 2  | 2  | 2  | 2  | 2  |
|               |коефіцієнта          |      |    |    |    |    |    |
|               |корисної дії котлів, |      |    |    |    |    |    |
|               |які працюють         |      |    |    |    |    |    |
|               |на природному        |      |    |    |    |    |    |
|               |газі, відсотків      |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |обсяг економії       |  15  | 3  | 3  | 3  | 3  | 3  |
|               |природного газу      |      |    |    |    |    |    |
|               |підприємствами       |      |    |    |    |    |    |
|               |комунальної          |      |    |    |    |    |    |
|               |теплоенергетики,     |      |    |    |    |    |    |
|               |відсотків            |      |    |    |    |    |    |

|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |рівень зниження      |  13  | 2  | 2  | 2  | 3  | 4  |
|               |теплових втрат під   |      |    |    |    |    |    |
|               |час транспортування  |      |    |    |    |    |    |
|               |теплової енергії,    |      |    |    |    |    |    |
|               |відсотків            |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |рівень зниження      |  18  | 3  | 3  | 3  | 4  | 5  |
|               |теплових втрат       |      |    |    |    |    |    |
|               |житлового фонду,     |      |    |    |    |    |    |
|               |відсотків            |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |рівень зниження      |  12  | 1  | 2  | 2  | 3  | 4  |
|               |теплових втрат під   |      |    |    |    |    |    |
|               |час будівництва      |      |    |    |    |    |    |
|               |житлового фонду,     |      |    |    |    |    |    |
|               |відсотків            |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |відсоток             |  15  | 2  | 3  | 3  | 3  | 4  |
|               |нетрадиційних і      |      |    |    |    |    |    |
|               |поновлюваних джерел  |      |    |    |    |    |    |
|               |енергії              |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |обсяг                |  13  | 2  | 2  | 2  | 3  | 4  |
|               |зменшення викидів    |      |    |    |    |    |    |
|               |парникових газів,    |      |    |    |    |    |    |
|               |відсотків            |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |відсоток житлових,   | 100  | 10 | 20 | 20 | 20 | 30 |
|               |офісних та           |      |    |    |    |    |    |
|               |громадських будівель |      |    |    |    |    |    |

|---------------+---------------------+------+----+----+----+----+----|
|2. Створення   |кількість проведених |  25  | 5  | 5  | 5  | 5  | 5  |
|умов для       |наукових досліджень  |      |    |    |    |    |    |
|вдосконалення  |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|системи        |кількість            |  12  | 2  | 3  | 3  | 3  | 1  |
|тепло-         |розроблених          |      |    |    |    |    |    |
|постачання,    |демонстраційних      |      |    |    |    |    |    |
|впровадження   |проектів             |      |    |    |    |    |    |
|новітніх       |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|ресурсо-       |кількість фахівців   | 460  | 60 | 80 | 120|100 |100 |
|зберігаючих    |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|технологій,    |кількість фахівців,  | 640  | 80 | 120| 160|180 |100 |
|підвищення     |які закінчили курси  |      |    |    |    |    |    |
|професійного   |з питань проведення  |      |    |    |    |    |    |
|рівня фахівців |енергетичної         |      |    |    |    |    |    |
|галузі         |паспортизації        |      |    |    |    |    |    |
|комунальної    |житлових             |      |    |    |    |    |    |
|теплоенергетики|будівель             |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |кількість            |  45  | 5  | 10 | 10 | 10 | 10 |
|               |підготовлених        |      |    |    |    |    |    |
|               |проектних            |      |    |    |    |    |    |
|               |пропозицій           |      |    |    |    |    |    |
|               |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|               |кількість            |  45  | 5  | 10 | 10 | 10 | 10 |
|               |підготовлених        |      |    |    |    |    |    |
|               |проектів             |      |    |    |    |    |    |
|---------------+---------------------+------+----+----+----+----+----|
|3. Удоско-     |кількість            |  3   | 2  | 1  |    |    |    |
|налення        |розроблених          |      |    |    |    |    |    |
|механізму      |нормативно-правових  |      |    |    |    |    |    |
|фінансування   |актів                |      |    |    |    |    |    |
|заходів з      |---------------------+------+----+----+----+----+----|
|модернізації   |кількість            |  28  | 2  | 4  | 6  | 8  | 8  |
|комунальної    |підготовдених        |      |    |    |    |    |    |
|тепло-         |техніко-економічних  |      |    |    |    |    |    |
|енергетики     |обґрунтувань         |      |    |    |    |    |    |
-----------------------------------------------------------------------