Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 179 від 14.06.2002
м. Київ

( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства
економіки
N 314 від 03.10.20
05 )

Про затвердження критеріїв формування державного
замовлення на поставку продукції для
державних потреб

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки та з питань європейської інтеграції
N 165 від 28.04.20
04

Наказом Міністерства економіки
N 218 від 22.07.20
05 )

Відповідно до Порядку формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. N 266, зі змінами НАКАЗУЮ:

1. Затвердити критерії формування державного замовлення на поставку продукції для державних потреб, що додаються.

2. Управлінню державних закупівель:

до 15 червня поточного року довести до потенційних державних замовників критерії формування державного замовлення;

разом з управлінням сталого розвитку, управлінням регіонального розвитку, управлінням гуманітарного розвитку, управлінням розвитку ринків продовольства та сільськогосподарської продукції забезпечити підготовку проекту державного замовлення на поставку продукції для державних потреб в установлені законодавством терміни відповідно до затверджених критеріїв.

Міністр О.Шлапак

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
від 14 червня 2002 р. N 179

                             Критерії
формування державного замовлення на
поставку продукції для державних потреб

------------------------------------------------------------------
| Пріоритетний напрям | Критерії | Показники |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Підготовка фахівців, |вплив на підвищення|прийом студентів, |
|науково-педагогічних |освітнього |аспірантів, |
|та робітничих кадрів,|потенціалу |докторантів, |
|підвищення |населення України |кваліфікованих |
|кваліфікації та | |робітників, фахівців |
|перепідготовка кадрів| |за бюджетні кошти, |
|(післядипломна | |осіб; |
|освіта) | |сукупний обсяг |
| | |студентів, що вступили|
| | |у вищі навчальні |
| | |заклади за рахунок |
| | |усіх джерел |
| | |фінансування, осіб; |
| | |питома вага студентів,|
| | |прийнятих до вищих |
| | |навчальних закладів за|
| | |бюджетні кошти, у |
| | |загальній кількості |
| | |вступників; |
| | |питома вага |
| | |аспірантів, |
| | |докторантів у |
| | |загальній кількості |
| | |вчених з певної |
| | |галузі; |
| | |питома вага учнів |
| | |професійно-технічних |
| | |навчальних закладів, |
| | |що отримали повну |
| | |загальну середню |
| | |освіту, у загальній |
| | |кількості учнів |
| | |професійно-технічних |
| | |навчальних закладів |
| | |тощо; |
| | | |
| |задоволення потреб |задоволення потреби |
| |усіх сфер |фахівцями з вищою |
| |суспільного життя |освітою та |
| |України фахівцями |науково-педагогічними |
| | |кадрами з урахуванням |
| | |особливостей сфер |
| | |суспільного життя |
| | |(наприклад, у сфері |
| | |охорони здоров'я - |
| | |кількість населення на|
| | |одного лікаря; у сфері|
| | |освіти - кількість |
| | |вихованців на одного |
| | |вихователя; кількість |
| | |учнів на одного |
| | |вчителя; кількість |
| | |студентів на одного |
| | |викладача; в інших |
| | |сферах суспільного |
| | |життя - частина |
| | |фахівців з певною |
| | |вищою освітою |
| | |(економічною, |
| | |юридичною тощо) в |
| | |структурі |
| | |працездатного |
| | |населення; |
| | |питома вага |
| | |науково-педагогічних |
| | |кадрів у загальній |
| | |кількості фахівців з |
| | |вищою освітою певної |
| | |галузі; |
| | |питома вага |
| | |кваліфікованих |
| | |робітників у загальній|
| | |кількості робітників |
| | |певної галузі; |
| | |питома вага фахівців, |
| | |що підвищили свою |
| | |кваліфікацію або |
| | |пройшли |
| | |перепідготовку, у |
| | |загальній кількості |
| | |фахівців певної галузі|
| | |тощо; |
| | |обсяг випуску |
| | |фахівців, аспірантів, |
| | |докторантів, |
| | |кваліфікованих |
| | |робітників за бюджетні|
| | |кошти, осіб; |
| | | |

|                     |вартість послуг з  |середньорічна вартість|
| |підготовки одного |підготовки одного |
| |фахівця, аспіранта,|фахівця в розрізі |
| |докторанта та |освітньо- |
| |кваліфікованого |кваліфікаційних рівнів|
| |робітника, |(молодший спеціаліст, |
| |підвищення |бакалавр, спеціаліст, |
| |кваліфікації та |магістр), за формами |
| |перепідготовки |навчання (денна, |
| |одного фахівця за |вечірня, заочна), |
| |бюджетні кошти |тис. гривень; |
| | |середньорічна вартість|
| | |підготовки, підвищення|
| | |кваліфікації та |
| | |перепідготовки одного |
| | |фахівця в розрізі |
| | |напрямів підготовки, |
| | |тис. гривень; |
| | |середньорічна вартість|
| | |підготовки одного |
| | |аспіранта, докторанта |
| | |в розрізі галузей |
| | |науки та за формами |
| | |навчання, |
| | |тис. гривень; |
| | |середньорічна вартість|
| | |підготовки одного учня|
| | |у |
| | |професійно-технічному |
| | |навчальному закладі в |
| | |розрізі професій, |
| | |тис. гривень |
| | |середньорічна |
| | |кількість студентів з |
| | |визначенням вартості |
| | |підготовки за кожним |
| | |освітньо- |
| | |кваліфікаційним |
| | |рівнем та напрямом |
| | |підготовки |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Інформаційні послуги |задоволення потреб |обсяги телемовлення, |
| |населення в |у годинах на рік; |
| |інформації про |обсяги радіомовлення, |
| |діяльність органів |у годинах на рік; |
| |державної влади в |обсяги трансляції |
| |Україні, про події |телерадіо-програм, |
| |в державі та за її |вироблених для |
| |межами |державних потреб, у |
| | |годинах на рік |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Культура |забезпечення |кількість культурних |
| |збереження і |цінностей, занесених |
| |раціонального |до Державного реєстру |
| |використання |національного |
| |культурних |культурного надбання; |
| |цінностей в Україні|кількість та види |
| |за бюджетні кошти; |творів, закупівлю яких|
| | |планує держава; |
| | | |
| |вплив на підвищення|кількість вистав, |
| |культурного рівня |концертних програм, |
| |населення України |фільмів, закупівлю |
| | |яких планує держава; |
| | |кількість відвідувань |
| | |театрів, концертних |
| | |організацій, музеїв, |
| | |кіносеансів за рік у |
| | |середньому на одного |
| | |жителя |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Випуск друкованої |задоволення потреб |кількість випущених |
|продукції |населення в книгах,|книг на одного жителя |
| |масових, шкільних, |на рік; |
| |вузівських, |книжковий фонд |
| |наукових бібліотек,|бібліотек, |
| |бібліотек державних|примірників, на 100 |
| |органів влади |чоловік населення; |
| |шкільними |тираж конкретного виду|
| |підручниками і |друкованої продукції, |
| |навчальними |що випускається за |
| |посібниками, |бюджетні кошти, |
| |літературою для |млн. примірників; |
| |дітей та юнацтва, |відсоток видань, |
| |науково-популярною |випущених, за |
| |літературою, |державним замовленням,|
| |літературно- |у структурі загального|
| |художніми творами |фонду масових та |
| |українською |універсальних |
| |мовою, |бібліотек; |
| |літературою мовами | |
| |національних | |
| |меншин, науковими, | |
| |енциклопедичними, | |
| |довідниковими, | |
| |науково-популярними| |
| |та іншими | |
| |виданнями; | |
| | | |

|                     |вартість випуску   |середня вартість      |
| |друкованої |одного примірника |
| |продукції |книги, |
| | |підручника, видання |
| | |для дітей та юнацтва, |
| | |наукового видання |
| | |тощо, гривень |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Поставка дорогоцінних|забезпечення |закладання державних |
|металів |державних, |запасів дорогоцінних |
| |виробничих, |металів; |
| |наукових |закладання резерву до |
| |соціально- |Державного сховища |
| |культурних, |дорогоцінних металів і|
| |інвестиційних |дорогоцінного каміння;|
| |потреб; |продаж Національному |
| | |банку банківських |
| | |металів; |
| | |продаж дорогоцінних |
| | |металів на світових |
| | |ринках; |
| | | |
| |вартість |тис. гривень |
| |дорогоцінних | |
| |металів | |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Розроблення новітніх |відповідність |експертна оцінка; |
|технологій у сфері |пріоритетним | |
|науки і техніки та |напрямам соціально-| |
|забезпечення |економічного | |
|розвитку |розвитку держави, | |
|матеріально-технічної|визначеним | |
|бази науки |законодавчими та | |
| |урядовими | |
| |рішеннями; | |
| | | |
| |відповідність |експертна оцінка; |
| |кожного проекту | |
| |пріоритетним | |
| |напрямам | |
| |розвитку науки і | |
| |техніки; | |
| | | |
| |конкурентоспромож- |науково-технічний |
| |ність продукції на |рівень розробки |
| |вітчизняному та |порівняно з кращими |
| |світовому ринках; |світовими аналогами |
| | |(експертна оцінка), |
| | |наявність прав на |
| | |інтелектуальну |
| | |власність, що |
| | |залучається до |
| | |виконання кожного |
| | |проекту, та ступінь їх|
| | |захисту (патенти, |
| | |ліцензії); |
| | |збільшення експорту, |
| | |зменшення імпорту, |
| | |тис. гривень; |
| | |обсяги впровадження, |
| | |тис. гривень; |
| | |кількість підприємств,|
| | |що використовують |
| | |результати розробок; |
| | | |
| |бюджетна |збільшення надходжень |
| |ефективність |до державного бюджету |
| |реалізації проекту;|порівняно з обсягом |
| | |наданих пільг, |
| | |тис. гривень; |
| | | |

|                     |економічна         |наявність інноваційної|
| |доцільність |складової проекту; |
| |реалізації проекту;|наявність |
| | |науково-дослідної та |
| | |виробничої |
| | |інфраструктури; |
| | |оцінка ризиків при |
| | |виконанні проекту |
| | |(фінансових, |
| | |організаційних, |
| | |виробничих, наукових |
| | |тощо); |
| | |економічний ефект |
| | |(тис. гривень на |
| | |одиницю продукції); |
| | |зниження енергоємності|
| | |(кВт/год на одиницю |
| | |продукції), |
| | |матеріалоємності (кг |
| | |на одиницю продукції);|
| | |кількість винаходів; |
| | |кількість розроблених |
| | |нових видів техніки і |
| | |технологій, |
| | |технологічних |
| | |процесів, речовин та |
| | |матеріалів, що |
| | |випускатимуться; |
| | | |
| |соціальна |кількість збережених |
| |спрямованість |та знов створених |
| |проекту |робочих місць; |
| | |поліпшення умов праці;|
| | |якість послуг, що |
| | |надаватимуться; |
| | |наявність/відсутність |
| | |екологічних ризиків |
| | |під час виконання |
| | |проекту; |
| | | |
| |оновлення |питома вага наукового |
| |матеріально- |спецустаткування, яке |
| |технічної бази |оновлено за рахунок |
| |науки |державного бюджету (%)|
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Приріст запасів |забезпечення |обсяги зменшення |
|корисних копалин |держави економічно |імпорту конкретних |
| |перспективними |видів корисних |
| |видами корисних |копалин; |
| |копалин з метою | |
| |зменшення їх | |
| |імпорту; | |
| | | |
| |забезпечення |приріст визначених |
| |збалансованості |Програмою розвитку |
| |мінерально- |мінерально-сировинної |
| |сировинної бази |бази України до 2010 |
| |держави для власних|року обсягів |
| |потреб та |конкретних видів |
| |розвитку експортних|корисних копалин; |
| |можливостей | |
| |держави; | |
| | | |
| |зниження вартості |приріст запасів |
| |видобування |конкретних видів |
| |корисних копалин та|корисних копалин на: |
| |виконання |1 вкладену в |
| |геологорозвідуваль-|геологічну розвідку |
| |них робіт |гривню; |
| | |1 погонний метр |
| | |пробуреної свердловини|
|---------------------+-------------------+----------------------|

|Топографо-геодезичні |забезпечення       |                      |
|та сейсмічні роботи |виконання державних| |
| |програм, пов'язаних| |
| |з: | |
| |національною |топографо-геодезична |
| |безпекою; |зйомка для делімітації|
| |розбудовою |державного кордону |
| |державного кордону;|України, кілометрів; |
| |проведенням |обсяги |
| |земельної реформи; |топографо-геодезичної |
| | |зйомки відповідно до |
| | |завдань земельної |
| | |реформи; |
| | | |
| |створенням |кількість створених |
| |кадастрових систем;|систем, одиниць; |
| | | |
| |виконанням |моніторинг |
| |природоохоронних |зсувонебезпечних |
| |заходів; |ділянок, |
| | |топографо-геодезична |
| | |зйомка; |
| | | |
| |збереженням, |належне функціонування|
| |оновленням та |геодезичної мережі; |
| |підтримкою на | |
| |сучасному рівні | |
| |державної | |
| |геодезичної мережі | |
| |та мереж | |
| |спеціального | |
| |призначення; | |
| | | |
| |упровадженням в |запровадження нових |
| |геодезичне та |технологій, їх |
| |картографічне |ефективність та |
| |виробництво |кількість |
| |сучасних космічних | |
| |та інформаційних | |
| |технологій | |
|---------------------+-------------------+----------------------|
|Виконання завдань з |забезпечення |розмежування земель |
|розвитку земельної |ефективного |державної та |
|реформи та охорони |використання та |комунальної власності,|
|земель |підвищення цінності|населені пункти; |
| |земельних ресурсів,|розроблення |
| |створення |науково-обгрунтованих |
| |оптимальних умов |проектів щодо |
| |для суттєвого |формування територій |
| |збільшення |новостворених |
| |соціального, |господарств, |
| |інвестиційного і |підготовка |
| |виробничого |нормативно-технічних |
| |потенціалів землі, |та нормативно-правових|
| |перетворення її в |актів з питань |
| |самостійний чинник |державних земельних |
| |економічного |відносин та видача |
| |зростання |актів на право |
| | |приватної власності на|
| | |землю; |
| | |проведення |
| | |інвентаризації та |
| | |грошової оцінки земель|
| | |населених пунктів та |
| | |земель несільськогос- |
| | |подарського |
| | |призначення за межами |
| | |населених пунктів, |
| | |тис. гектарів; |
| | |ведення державного |
| | |земельного кадастру та|
| | |моніторинг земельних |
| | |ресурсів і |
| | |землекористування; |
| | |будівництво |
| | |протиерозійних |
| | |гідротехнічних споруд |
| | |та проведення |
| | |проектно-вишукувальних|
| | |робіт з цих питань і |
| | |рекультивація |
| | |порушених земель |
|---------------------+-------------------+----------------------|

|Поставка продукції   |забезпечення       |загальна              |
|медичного та |виконання |захворюваність |
|соціального |національних |населення за основними|
|призначення, у тому |програм і |видами хвороб (хвороби|
|числі лікарських |комплексних заходів|системи кровообігу, |
|засобів та |щодо поліпшення |злоякісні |
|імунобіологічних |медичного |новоутворення, хвороби|
|препаратів, |обслуговування |органів дихання, |
|медичного обладнання |населення України; |активний туберкульоз),|
|та продукції, що | |кількість уперше |
|виробляється | |зареєстрованих |
|підприємствами УТОСу,| |випадків захворювань |
|УТОГу, Союзу | |на 100 тисяч |
|організацій | |населення; |
|інвалідів, суб'єктами| |відсоток охоплення |
|малого підприємництва| |щепленнями дітей |
|підприємствами | |молодшого віку проти |
|пенітенціарної | |основних керованих |
|системи | |інфекцій в загальній |
| | |кількості дітей |
| | |молодшого віку; |
| | |відсоток забезпечення |
| | |препаратами інсулінів |
| | |хворих на цукровий |
| | |діабет; смертність |
| | |населення від |
| | |туберкульозу, |
| | |чисельність померлих |
| | |осіб на 100 тисяч |
| | |населення; |
| | | |
| |дотримання норм |кількість придбаних |
| |соціальної |автомобілів для |
| |захищеності |інвалідів; |
| |інвалідів в |відсоток забезпечення |
| |Україні; |інвалідів: |
| | |протезно-ортопедичними|
| | |виробами; |
| | |засобами пересування; |
| | |засобами реабілітації;|
| | | |
| |залучення інвалідів|відсоток працюючих |
| |до суспільної праці|інвалідів загальній |
| | |кількості і обсяг |
| | |продукції, яка умовах |
| | |державного замовлення |
| | |загальному обсязі |
| | |вироблене продукції |
------------------------------------------------------------------

( Критерії формування державного замовлення на поставку продукції для державних потреб із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 165 від 28.04.2004, Наказом Міністерства економіки N 218 від 22.07.2005 )

Начальник управління державних закупівель Н.Обушко