Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 9 вересня 2009 р. N 1087-р
Київ

Деякі питання організації електронного
документообігу та звітності

1. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади розмістити у місячний строк на власних веб-сайтах електронні форми звітних документів, що подаються суб'єктами господарювання, та забезпечити їх постійне оновлення.

2. Держкомтелерадіо щокварталу проводити моніторинг веб-сайтів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади і за результатами його проведення інформувати Кабінет Міністрів України про виконання центральними органами виконавчої влади пункту 1 цього розпорядження.

3. Держкомінформатизації у місячний строк розробити і затвердити порядок подання суб'єктами господарювання до центральних органів виконавчої влади електронної звітності.

4. Держспецзв'язку у двомісячний строк розробити і затвердити технічні специфікації форматів криптографічних повідомлень.

5. Держкомінформатизації та Головдержслужбі у двомісячний строк розробити і затвердити програму навчання посадових осіб центральних органів виконавчої влади з питань організації електронного документообігу та прийняття від суб'єктів господарювання відповідних звітних документів в електронному вигляді, а також організувати навчання зазначених посадових осіб.

6. Мінфіну та Держкомінформатизації передбачити у Державному бюджеті України на 2010 рік кошти для забезпечення створення, впровадження та функціонування систем електронної звітності центральних органів виконавчої влади.

7. Держкомінформатизації та Держспецзв'язку у тримісячний строк розробити і подати проект Концепції Закону України "Про інформаційну систему "Електронний Уряд" на розгляд Кабінетові Міністрів України.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО