Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
X сесія IV скликання

РІШЕННЯ
16.06.2005 N 438/3014

(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київської міської ради
N 11/6227 від 13.09.20
11)

Про Порядок громадського обговорення
містобудівної документації в м. Києві

(Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради
N 405/405 від 02.10.
2008)

Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 18 Закону України "Про планування і забудову територій", статей 12, 17 Закону України "Про основи містобудування", статті 25 Закону України "Про архітектурну діяльність", статті 14 Закону України "Про звернення громадян", статті 43 Закону України "Про інформацію", частини 1 статті 8 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п.п. 1.3.3, 2.1.4, 2.1.12 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587, Статуту територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київради від 28.05.2002 N 371/1805, з метою урахування інтересів територіальної громади на територіях, необхідних для розташування, утримання об'єктів житлово-комунального господарства, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури, забезпечення фізичним та юридичним особам рівних можливостей набуття у власність або у користування земельних ділянок, захисту майнових прав юридичних та фізичних осіб, а також безпечного функціонування об'єктів нерухомого майна в м. Києві, поліпшення умов інвестиційної діяльності та залучення інвестицій в розбудову міста Києва Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити Порядок громадського обговорення містобудівної документації в м. Києві згідно з додатком.

2. Головному управлінню з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язку з громадськістю виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.

(Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

Київський міський голова О.Омельченко

Додаток
до рішення Київської міської ради
від 16.06.2005 N 438/3014

Порядок
громадського обговорення
містобудівної документації в м. Києві

(У тексті Порядку слова "з питань містобудування та архітектури"
замінено словами "з питань земельних відносин, містобудування
та архітектури" згідно з Рішенням Київміськради
N 405/405 від 02.10.2008)

1. Загальні питання

Порядок громадського обговорення містобудівної документації в м. Києві (далі - Порядок) розроблений відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 18 Закону України "Про планування і забудову територій", статей 12, 17 Закону України "Про основи містобудування", статті 25 Закону України "Про архітектурну діяльність", статті 14 Закону України "Про звернення громадян", статті 43 Закону України "Про інформацію", частини 1 статті 8 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Статуту територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київради від 28.05.2002 N 371/1805, з метою урахування інтересів територіальної громади на територіях, необхідних для розташування, утримання об'єктів житлово-комунального господарства, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури, забезпечення фізичним та юридичним особам рівних можливостей набуття у власність або у користування земельних ділянок, захисту майнових прав юридичних та фізичних осіб, а також безпечного функціонування об'єктів нерухомого майна в м. Києві, поліпшення умов інвестиційної діяльності та залучення інвестицій в розбудову міста, на виконання п.п. 1.3.3, 2.1.4, 2.1.12 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587, для урахування громадських і приватних інтересів під час планування та забудови територій.

1.2. Під час розроблення Генерального плану міста Києва, інших містобудівних програм розвитку загальноміської інфраструктури державного або загальноміського значення, місцевих правил забудови проводиться громадське обговорення принципових вирішень планування, забудови та іншого використання території міста Києва.

1.3. При плануванні і забудові окремих територій міста Києва забезпечується громадське обговорення містобудівної документації: схем планування та детальних планів територій, проектів комплексної реконструкції та забудови кварталів, мікрорайонів.

1.4. При будівництві окремих об'єктів містобудування замовником (забудовником) забезпечується інформування населення про функціональне призначення та основні техніко-економічні показники об'єкта будівництва, генеральний план забудови земельної ділянки.

1.5. Громадське обговорення з питань принципових вирішень планування, забудови та іншого використання території міста Києва може проводитись окремо або на розширеному засіданні постійної комісії Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури, колеги виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), засіданні архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), районної у місті Києві державної адміністрації за рішенням голови відповідного органу виконавчої влади.

Громадські обговорення містобудівної документації, проектів комплексної реконструкції та забудови територій кварталів, мікрорайонів можуть проводитись шляхом оприлюднення основних положень та матеріалів містобудівної документації, надання відповідей на персональні пропозиції мешканців кварталу або мікрорайону, проведення круглих столів на ТРК-"Київ", телевізійних конференцій, зібрань громадських організацій чи іншим шляхом, не забороненим законодавством.

За ініціативою громадян громадське обговорення містобудівної документації може здійснюватись на загальних зборах населення за місцем проживання.

1.6. Обов'язки по організації громадського обговорення містобудівної документації, інформування населення з питань будівництва окремих об'єктів містобудування та відповідні витрати покладаються на замовника та замовника відповідної містобудівної документації або проектної документації на будівництво об'єктів містобудування.

(Абзац перший підпункту 1.6 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

До проведення громадського обговорення містобудівної документації замовник готує порядок заходів щодо проведення громадського обговорення містобудівної документації, що підлягає розгляду та затвердженню постійною комісією Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури шляхом надання висновку щодо дотримання процедури підготовки громадського обговорення, належного інформування населення та врахування інтересів громадян.

(Підпункт 1.6 пункту 1 доповнено абзацом згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

1.7. До участі у громадському обговоренні залучаються уповноважені представники замовника (забудовника) та проектувальника, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств та установ, громадських організацій, професійних громадських спілок, громадських представницьких уповноважених органів самоорганізації населення, зареєстрованих в установленому порядку, власників будівель і споруд, земельних ділянок у відповідному кварталі, мікрорайоні м. Києва (далі - громадськість).

Замовник обов'язково має повідомляти Київраду, членів постійної комісії з питань земельних відносин, містобудування та архітектури про час і місце проведення обговорення містобудівної документації.

(Підпункт 1.7 пункту 1 доповнено абзацом згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

1.8. Результати громадського обговорення містобудівної документації за поданням профільної постійної комісії з питань земельних відносин, містобудування та архітектури направляються для узгодження проекту містобудівної документації.

(Пункт 1 доповнено підпунктом 1.8 згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

2. Громадське обговорення з питань
принципових вирішень планування,
забудови та іншого використання
території міста Києва

2.1. При розробленні Генерального плану міста Києва, схем розвитку загальноміської інфраструктури, містобудівних програм загальноміського значення, які визначають принципові вирішення та напрями розвитку території і планувальної структури міста, проводиться громадське обговорення.

2.2. Головне управління з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за поданням замовника відповідної розробки містобудівної документації через газети "Хрещатик" та "Столиця" інформує населення міста щодо започаткування розробки Генерального плану міста Києва, інших містобудівних програм загальноміського значення, визначених в п. 2.1 цього Порядку, протягом двох тижнів після прийняття рішення про розроблення відповідної містобудівної документації, місцевих правил забудови, а також про форми, місце і термін подання фізичними та юридичними особами пропозицій щодо цієї документації забезпечує передачу пропозицій, які надійшли до виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), генпроектувальнику.

2.3. Замовник спільно з генпроектувальником забезпечує вивчення та узагальнення пропозицій громадськості, урахування їх у планувальних рішеннях відповідно до законодавства, державних норм, Правил забудови міста Києва і рішень Київради з питань земельних відносин, містобудування та землекористування, надає довідку щодо урахування пропозицій, які надійшли, у складі пояснювальної записки до проекту відповідного рішення Київради.

2.4. Протягом місяця після завершення розробок, визначених в п. 2.1 цього Порядку, Головне управління з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за поданням замовника відповідної розробки забезпечує публікацію через засоби масової інформації, Інтерфакс Україна та на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації KMV.org.ua. повідомлення про громадське обговорення, яке повинне містити:

- інформацію про мету громадського обговорення;

- прес-реліз з визначенням назви містобудівної документації та стислого змісту розробки;

- інформацію про місце, термін проведення громадського обговорення;

- інформацію про терміни надання пропозицій та зауважень;

- адресу (місце) оприлюднення основних положень, виставки (презентації) відкритих матеріалів Генерального плану міста Києва або інших містобудівних програм загальноміського значення;

- інформацію стосовно запланованих круглих столів на ТРК-"Київ", телевізійних програм, публічних конференцій;

- адресу, назву сайту, номер контактних телефонів-факсів громадської приймальні, за якими можливо отримати інформацію стосовно подання пропозицій і зауважень до містобудівної документації та отримання персональних відповідей.

2.5. Громадське обговорення з питань принципових вирішень планування, забудови та іншого використання території міста Києва може проводитись шляхом оприлюднення і презентації відкритих матеріалів та основних положень Генерального плану міста Києва, містобудівних програм загальноміського значення з наданням персональних відповідей та роз'яснень замовником та генпроектувальником на пропозиції громадян м. Києва, проведення публічних конференцій, круглих столів на ТРК-"Київ" телевізійних програм із залученням фахівців та мешканців м. Києва, зібрань громадських організацій м. Києва або іншим шляхом, не забороненим законодавством.

За рішенням голови відповідного органу громадське обговорення також може проводитесь на розширених засіданнях постійних комісій Київради, колегії виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), засіданнях архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) не менш ніж через місяць після публікації повідомлення про їх проведення та не пізніше ніж за 10 днів до пленарного засідання Київради, виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

2.6. Під час громадського обговорення принципових вирішень планування, забудови та іншого використання території міста Києва головуючий відповідного органу:

- повідомляє про регламент усних виступів;

- надає слово для стислого висвітлення завдань і змісту розробки генпроектувальнику та експертам;

- надає можливість представникам громадськості ставити запитання та висловити свої побажання в усній або письмовій формі;

- забезпечує стенографування або іншу форму запису усних виступів стосовно обговорюваних принципових вирішень розвитку міста;

- надає заключне слово відповідальній посадовій особі або уповноваженому представнику замовника (генпроектувальника) щодо порядку вивчення та урахування пропозицій громадськості;

- передає стенограму громадського обговорення та письмових звернень присутніх представників громадськості генпроектувальнику та замовнику для узагальнення і урахування пропозицій громадськості, які відповідають вимогам законодавства, державних норм і Правил забудови м. Києва;

- організовує в місячний термін інформування населення через засоби масової інформації про урахування пропозицій громадськості з наданням необхідних роз'яснень або забезпечує проведення необхідних зустрічей та надання персональних відповідей представникам громадськості відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

За відсутності ініціативи громадськості щодо проведення громадського обговорення Генерального плану міста Києва, інших містобудівних програм загальноміського значення на загальних зборах або іншим шляхом замовник та генпроектувальник надає довідку щодо урахування персональних пропозицій громадськості у складі пояснювальної записки до проекту відповідного рішення Київради.

2.7. Як місцева ініціатива, підтримана простою більшістю населення, питання щодо урахування громадських інтересів в генеральному плані стосовно планування використання території, розміщення найважливіших об'єктів може бути подана на розгляд сесії Київради.

3. Організація громадського обговорення
містобудівної документації,
проектів комплексної реконструкції та забудови
територій кварталів, мікрорайонів

3.1. Для урахування громадських і приватних інтересів, визначених у пункті 1.1 цього Порядку, під час планування та забудови окремих територій міста Києва відповідна районна в місті Києві державна адміністрація замовник через друковані засоби масової інформації (районні або міські газети) інформує населення про розроблення схеми планування території, детального плану території, проекту комплексної реконструкції та забудови території кварталу, мікрорайону (далі - містобудівна документація) протягом двох тижнів після прийняття відповідного рішення, а також про порядок надання громадськістю колективних пропозицій щодо врахування громадських і приватних інтересів (адреса замовника, контактні телефони, реквізити замовника та генпроектувальника).

(Підпункт 3.1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

3.2. Уповноважений представник замовника містобудівної документації забезпечує передачу в місячний термін усіх отриманих пропозицій до генпроектувальника для їх аналізу, узагальнення та урахування відповідно до державних норм, Правил забудови м. Києва. До пропозицій мають додаватись перелік прізвищ та адрес заявників, які підтримують цю пропозицію. Генпроектувальник аналізує пропозиції та враховує їх у планувальних рішеннях або обґрунтовує неможливість урахування відповідно до законодавства, державних норм, Правил забудови м. Києва.

(Підпункт 3.2 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

3.3. Після завершення розробки містобудівної документації районна в місті Києві державна адміністрація спільно з генпроектувальником забезпечує в місячний термін публікацію основних положень містобудівної документації в установленому порядку, експозицію відкритих матеріалів, які відображають прийняті планувальні вирішення, у приміщенні, визначеному замовником, а також можливість подання пропозицій та надання персональних відповідей, підготовлених генпроектувальником у місячний термін.

(Підпункт 3.3 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

3.4. Протягом місяця після завершення розроблення містобудівної документації замовник через засоби масової інформації забезпечує інформування населення про місце оприлюднення відкритих матеріалів та основних положень містобудівної документації, дату і місце проведення громадського обговорення.

(Підпункт 3.4 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

3.5. За рішенням голови архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) професійне колегіальне громадське обговорення містобудівної документації може проводитися на розширеному засіданні архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за участю членів Національної спілки архітекторів України, уповноважених представників громадських організацій, органів самоорганізації населення, зареєстрованих в установленому порядку, власників будівель і споруд, земельних ділянок у відповідному кварталі, мікрорайоні м. Києва.

3.6. При громадському обговоренні містобудівної документації щодо планування і забудови територій, розташованих в межах зон охорони пам'яток та державних історико-культурних заповідників, обов'язковим є запрошення уповноважених представників Київської міської організації Українського товариства охорони пам'яток історії та культури.

3.7. Затверджений головою архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) порядок денний засідання публікується у засобах масової інформації, через Інтерфакс-Україна та офіційний сайт Київської міської державної адміністрації KMV.org.ua. або розміщується на інформаційному стенді не пізніше ніж за чотири календарних дні перед наступним засіданням.

3.8. Детальніше з матеріалами містобудівної документації, проектної документації, поданими на розгляд архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), можна ознайомитись на інформаційному сайті генпроектувальника.

3.9. У разі необхідності бути присутніми на засіданні уповноваженим представникам громадських організацій, органів самоорганізації населення, зареєстрованих в установленому порядку, власникам будівель і споруд та земельних ділянок у відповідному кварталі, мікрорайоні м. Києва слід подати заяву на ім'я голови архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) щодо участі в громадському обговоренні не пізніше ніж за два календарних дні до запланованого засідання архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації). У заяві мають бути зазначені прізвища представників громадськості, які визначені для присутності на громадському обговоренні.

4. Проведення громадського обговорення містобудівної
документації, проектів комплексної реконструкції
та забудови територій кварталів, мікрорайонів

4.1. Громадське обговорення містобудівної документації, проектів комплексної реконструкції та забудови територій кварталів, мікрорайонів, забезпечується уповноваженим представником замовника (далі - організатор) за участю депутата районної ради і здійснюється шляхом публікації основних положень та відкритих матеріалів містобудівної документації, надання персональних відповідей, проведення публічних конференцій, круглих столів на ТРК-"Київ", телевізійних програм із залученням фахівців та мешканців району, зібрань громадських організацій тощо.

(Підпункт 4.1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 405/405 від 02.10.2008)

4.2. Організатор під час громадського обговорення забезпечує:

- обрання секретаря для складання відповідного протоколу;

- визначення регламенту виступів;

- надання слова генпроектувальнику для стислої характеристики змісту і завдань містобудівної документації, проекту комплексної реконструкції та забудови території кварталу, мікрорайону;

- надання можливості представникам громадськості ставити запитання та висловлювати побажання в усній або письмовій формі;

- надання заключного слова уповноваженій посадовій особі, замовнику, генпроектувальнику;

- підготовку секретарем, протоколу громадського обговорення;

- збирання та складання переліку персональних запитів мешканців кварталу (мікрорайону) у разі проведення громадського обговорення шляхом оприлюднення матеріалів та надання відповідей заявникам.

4.3. Обраний секретар спільно із організатором та замовником складає за зразком, що додається до цього Порядку, протокол громадського обговорення.

4.4. Організатор передає протокол замовнику, генпроектувальнику, які зобов'язані у місячний термін узагальнити та урахувати пропозиції громадськості, вмотивовані та обґрунтовані відповідно до законодавства, державних норм і Правил забудови міста Києва, Генерального плану розвитку міста Києва.

4.5. Замовник забезпечує інформування населення через засоби масової інформації про урахування пропозицій громадськості в містобудівній документації з наданням необхідних роз'яснень та додає протокол або довідку щодо урахування пропозицій громадськості у складі пояснювальної записки до проекту відповідного рішення Київради.

4.6. Якщо пропозиції громадськості не надані у встановлений термін або на громадському обговоренні відсутні представники громадськості, у протоколі громадського обговорення організатором робиться про це відповідний запис.

4.7. У разі проведення громадського обговорення на розширеному засіданні архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) представники громадськості можуть висловити свої пропозиції та побажання в порядку, який регулюється головою архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

4.8. За потреби у протоколі засідання архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) дається рекомендація щодо проведення громадського обговорення містобудівної документації, проекту комплексної реконструкції та забудови території кварталу, мікрорайону відповідно до пунктів 4.1, 4.2 цього Порядку.

5. Інформування населення з питань будівництва
окремих об'єктів містобудування

5.1. Замовник (забудовник) інформує населення з питань будівництва окремих об'єктів містобудування шляхом установки на місці будівельного майданчика інформаційного стенду із стислою інформацією про реквізити замовника, генпроектувальника та генпідрядника, функціональне призначення, основні техніко-економічні показники об'єкта (гранична поверховість, кількість квартир), а також схемою генерального плану з експлікацією об'єктів забудови та благоустрою (паркінгу, прибудинкових майданчиків, озеленення), схемами фасадів або перспективного зображення будівлі, схваленими на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

5.2. Члени територіальної громади можуть за місцем свого проживання провести загальні збори з питань будівництва об'єктів містобудування в кварталі, мікрорайоні, скласти протокол громадського обговорення, звернутися з колективними запитами до замовника, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо економічних, екологічних та інших наслідків передбачуваного будівництва, урахування громадських і приватних інтересів, вмотивованих та обгрунтованих відповідно до законодавства, державних норм, Генерального плану міста Києва і Правил забудови м. Києва та підтриманих простою більшістю населення території відповідного кварталу (мікрорайону).

Протокол громадського обговорення та звернення громадськості складаються за зразками, наведеними в додатку до цього Порядку.

5.3. Замовник спільно з генпроектувальником у місячний термін з дня отримання відповідно оформлених запитів забезпечує інформування населення щодо урахування вимог громадськості, які не суперечать державним нормам та законодавству, з відповідними роз'ясненнями.

5.4. Для досягнення балансу інтересів зацікавлених сторін при будівництві об'єктів містобудування спірні питання розглядаються на засіданні комісії, затвердженої розпорядженням Київського міського голови від 25.03.2005 N 76 "Про створення комісії по вивченню питання правомірності прийняття рішень Київради про передачу земельних ділянок", за участю уповноважених представників органів самоорганізації населення, власників будинків та споруд, земельних ділянок, що прилягають до місця будівництва, інвестора та замовника, генпроектувальника, відповідної районної в місті Києві державної адміністрації.

5.5. Спірні питання щодо урахування замовником та генпроектувальником законних громадських і приватних інтересів під час будівництва окремих об'єктів містобудування оскаржуються і розглядаються у встановленому порядку.

5.6. Замовник (інвестор), органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, інші учасники містобудівної діяльності несуть відповідальність за недотримання вимог цього Порядку відповідно до законодавства та Правил забудови м. Києва.

5.7. Члени територіальної громади як місцеву ініціативу можуть внести на розгляд Київради, виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) конфліктні питання щодо урахування громадських і приватних інтересів у містобудівній документації або при будівництві окремих об'єктів містобудування, замовити незалежну громадську експертизу містобудівної та проектної документації із залученням фахівців у сфері містобудування та архітектури.

5.8. Мешканці кварталу (мікрорайону) можуть користуватися його територією без юридичного оформлення цього права на однакових засадах з іншими мешканцями міста, оскільки територія мікрорайону (кварталу) лишається за цих умов у комунальній або державній власності.

5.9. Питання про зміну використання територій та розміщення нового будівництва за межами прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків, встановлених з дотриманням вимог законодавства, державних будівельних норм, вирішуються з урахуванням громадських інтересів відповідно до законодавства, а за потреби вилучення земель, що перебувають у власності або користуванні, за згодою власників або користувачів.

Заступник міського голови - секретар Київради В.Яловий

Додаток N 1
до Порядку
громадського обговорення
містобудівної документації,
затвердженого
рішенням Київради
від ______ 2000 року N ____

Рекомендована форма подання звернення щодо
урахування державних, громадських, приватних інтересів

Ініціатор (реквізити громадської організації, об'єднання власників і користувачів земельних ділянок, будівель і споруд, органів самоорганізації населення, прізвища, імена, по батькові уповноважених представників)

Пропозиція  Обгрунтування 
   

Підпис(и) уповноваженого(их) представника(ів)

Перелік громадян (громадських організацій) із зазначенням адрес

та прізвищ,

дата подання.

Додаток N 2

ПРОТОКОЛ
громадського обговорення
(назва містобудівної документації або назва
об'єкта містобудування, місце його розташування)

від "__"__ ____ р.  м. Київ
 

Замовник (забудовник, інвестор)

(підпис керівника, дата) Організатор громадського обговорення (підпис, посада, дата)

Присутні: назви та реквізити громадських організацій, органів самоорганізації територіальних громад, об'єднань власників земельних ділянок, будівель і споруд, органів самоорганізації населення, зареєстрованих в установленому порядку (прізвища, імена, по батькові уповноважених осіб - представників вказаних організацій та об'єднань), прізвища, і.п.б.

Реєстраційні листи додаються.

Порядок денний:

1. Вибори секретаря (уповноваженого представника громадської організації) для ведення протоколу.

2. Висвітлення назви об'єкта, змісту і завдань розробки, мети громадського обговорення (прізвище, ім'я, по батькові, посада доповідача).

Виступили: прізвище, ім'я, по батькові, посада або представництво у громадській організації.

Відзначили:

Рекомендували:

Протокол вів:

від організатора (районної в м. Києві державної адміністрації, замовника):

(прізвище, ім'я, по батькові, підпис, дата);

обраний секретар від органів самоорганізації територіальної громади, іншої громадської організації: (прізвище, ім'я, по батькові, посада, адреса)

(підпис, дата, посада).