Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання

РІШЕННЯ
28.05.2009 N 536/1592

(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київської міської ради
N 11/6227 від 13.09.20
11)

Про внесення змін до рішення Київської міської ради
від 27.01.2005 N 11/2587 "Про Правила забудови м. Києва" у зв'язку із
внесенням змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву

У зв'язку із змінами до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про архітектурну діяльність", "Про планування і забудову територій", "Про основи містобудування", що були внесені Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву" та Законом України "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва", з метою приведення у відповідність до цих змін Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587 (із змінами і доповненнями), керуючись статтею 12 Закону України "Про основи містобудування", Київська міська рада вирішила:

1. Внести зміни до Правил забудови міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587 (із змінами і доповненнями), а саме:

1.1. Розділ 3 та підпункт 4.4 пункту 4 викласти в редакції згідно з додатком 1 до цього рішення.

1.2. У підпункт 1.2 пункту 1 визначення термінів "архітектурно-планувальне завдання" та "дозвіл на будівництво" виключити.

1.3. У підпункт 1.2 пункту 1 визначення терміну "містобудівне обґрунтування" викласти в такій редакції: "містобудівне обґрунтування - вид містобудівної документації, в якому відповідно до державних будівельних та інших норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації визначаються містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки (об'єкта будівництва), обов'язкові для врахування при відведенні земельної ділянки та/або проектуванні цього об'єкта".

1.4. Підпункт 1.2 пункту 1 доповнити визначенням терміну: "містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс містобудівних і архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення; інші вимоги до об'єктів містобудування, встановлені законодавством та затвердженою містобудівною документацією, є складовою вихідних даних".

1.5. У тексті слова "архітектурно-планувальне завдання", "АПЗ", "дозвіл на проектування та будівництво" замінити словами "містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки" у відповідних відмінках.

1.6. Підпункт 2.3.8 пункту 2.3 викласти у такій редакції:

"2.3.8. При проектуванні нових багатоквартирних та реконструкції існуючих житлових будинків передбачається влаштування замково-переговорних пристроїв на вхідних дверях будинків, спеціальних приміщень для консьєржів, розміщення аварійних технічних служб, дільничних інспекторів міліції, створення у складі новобудов аварійних пожежних постів з обслуговуванням територій радіусом 1 - 1,5 км для першочергового реагування у разі виникнення пожеж з забезпеченням цілодобового чергування пожежного автомобіля та чотирьох змін пожежних бригад.

Під час проектування і будівництва, реконструкції житлових будинків передбачати не менше одного машиномісця на кожні 80 кв. м загальної площі об'єкта, але не менше одного машиномісця на кожну квартиру.

При проектування доступного та соціального житла допускається забезпечувати житлові будинки автостоянками з місцями тимчасового і постійного зберігання автотранспорту у кількості не меншій за визначену державними будівельними нормами України".

2. Внести зміни до Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587 (із змінами і доповненнями), а саме: додаток 5 до Правил забудови м. Києва викласти в редакції згідно з додатком 2 до цього рішення.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток 1
до рішення
Київської міської ради
від 28.05.2009 N 536/1592

1. Розділ 3 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587 (із змінами і доповненнями), викласти у такій редакції:

"3. Забудова територій

3.1. Забудова територій полягає в розміщенні та здійсненні будівництва нових об'єктів, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, впорядкування існуючих об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (далі - будівництво).

Розміщення об'єктів містобудування на території м. Києва здійснює виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) шляхом надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки згідно із затвердженою містобудівною документацією та цими Правилами забудови.

Суб'єкти містобудування зобов'язані дотримуватися містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки при проектуванні і здійсненні будівництва об'єкта містобудування.

Будівництво об'єктів містобудування здійснюється згідно з вимогами законодавства та відповідно до затвердженої проектної документації.

При будівництві об'єктів знесення (у разі потреби) існуючих будинків і споруд, зелених насаджень, а також відшкодування збитків власникам (користувачам) будинків і споруд, земельних ділянок здійснюється у встановленому законом порядку.

Будівництво об'єктів містобудування здійснюється з урахуванням законних інтересів інших власників або користувачів суміжних земельних ділянок, будинків і споруд.

3.2. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником (користувачем) за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням та відповідно до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

3.3. Замовник, який має наміри забудови, які не відповідають містобудівним умовам і обмеженням, встановленим для земельної ділянки, що перебуває у його власності або користуванні, може звернутися до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з додатковими пропозиціями та обґрунтуваннями цих намірів.

Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки є підставою для отримання інших вихідних даних для проектування об'єкта (об'єктів) забудови земельної ділянки та здійснення проектування.

3.4. В окремих випадках, пов'язаних з терміновим вирішенням нагальних містобудівних завдань, охороною історичного середовища, необхідністю детального опрацювання можливості здійснення будівництва, реконструкції, надбудови (прибудови) до будинків та споруд власниками та користувачами об'єктів нерухомості з одночасним оформленням права на землю може надаватись лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Власник (користувач) нерухомого майна, який має намір здійснити будівництво, реконструкцію об'єкта або знесення об'єкта та будівництво на його місці нової будівлі за встановленим затвердженою містобудівною документацією функціональним призначенням території, звертається до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для отримання листа-дозволу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт з реконструкції (будівництва) об'єкта та одночасно подає клопотання до Київради щодо оформлення права власності чи користування земельною ділянкою в установленому порядку.

Лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт готується Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на підставі висновків Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської санітарно-епідеміологічної станції, комунальної організації "Центр містобудування та архітектури".

Лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт надається замовнику за принципом організаційної єдності в термін до двох місяців з дня реєстрації звернення.

Для отримання листа-дозволу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт замовник подає до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) правовстановлюючі документи щодо майнових відносин, а також відомості про:

- назву об'єкта;

- бажані (орієнтовні) основні техніко-економічні показники реконструкції відповідно до державних будівельних норм: загальна площа і кількість квартир; продукція і потужність (для об'єктів виробничого призначення); місця (для закладів освіти, культури, охорони здоров'я, громадського харчування та ін.); торговельна площа; загальна площа (для офісів, багатофункціональних комплексів та ін.); чисельність працюючих;

- державну реєстрацію;

- свідоцтво про право власності на об'єкт нерухомого майна;

- передпроектні пропозиції, містобудівне обґрунтування, якщо такі виконувались за бажанням інвестора;

- ксерокопію клопотання до Київради про оформлення права власності (користування) на земельну ділянку із вхідним номером реєстрації загального відділу Київради.

У разі реконструкції об'єкта в його назві відображається функціональне призначення до і після реконструкції, а також характерні ознаки реконструкції.

Без рішення Київради про затвердження проекту відведення земельної ділянки у власність або надання в оренду із земель державної (комунальної) власності для реконструкції (будівництва) об'єкта містобудування, отримання акта, що посвідчує право на землю, замовник не має права затверджувати проект, виконувати будівельні роботи, крім випадків, пов'язаних з виникненням аварійної ситуації, виконанням робіт щодо будівництва (реконструкції, ремонту) інженерно-транспортної інфраструктури міста, інших робіт, що здійснюються комунальними підприємствами міста Києва у випадках, передбачених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".

2. Підпункт 4.4 пункту 4 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587 (із змінами і доповненнями), викласти у такій редакції:

"4.4. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки

4.4.1. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс містобудівних і архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів містобудування, встановлені законодавством та затвердженою містобудівною документацією.

Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки на час розроблення графічної частини Правил забудови м. Києва (планів зонування) встановлюються на підставі затвердженої містобудівної документації або містобудівних обґрунтувань щодо розміщення об'єктів, які затверджуються в установленому порядку.

4.4.2. В містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки визначається також перелік необхідних технічних умов, інших вихідних даних на проектування і будівництво об'єкта, які має отримати замовник, встановлюється стадійність проектування.

У разі проектування висотних житлових та громадських будинків та інших складних споруд, зазначених в підпункті 4.3.5 цих Правил, зазначається також перелік індивідуальних технічних умов (ІТУ).

До містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки не можуть включатися вимоги щодо архітектурних та інженерних рішень об'єкта архітектури, його внутрішнього оздоблення, інші умови і вимоги, якщо вони не встановлені законодавством, містобудівною документацією, не зумовлені необхідністю збереження існуючої забудови, довкілля і охорони пам'яток історії та культури.

Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки та технічні умови надаються:

- власнику/користувачу цієї ділянки;

- особі, щодо якої прийнято рішення про передачу (надання) земельної ділянки із земель державної чи комунальної власності в порядку, визначеному земельним законодавством;

- уповноваженій ними особі (підприємству, установі, організації);

- особі, якій надано лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт (далі - замовник).

4.4.3. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки є чинними до завершення будівництва цього об'єкта, але не менше двох і не більше п'яти років.

Термін дії визначається не менше двох років і вважається пролонгованим на термін до завершення будівництва, якщо воно розпочато протягом цих двох років і здійснюється у нормативний термін.

У випадку якщо проектна документація не затверджена в установленому порядку протягом терміну дії містобудівних умов та обмежень, замовник (забудовник) зобов'язаний продовжити термін їх дії у встановленому порядку.

Термін дії містобудівних умов та обмежень продовжується на один рік і після завершення цього терміну знову підлягає продовженню з урахуванням можливих змін державних норм, а також містобудівної ситуації.

4.4.4. Для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки замовник звертається до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) із заявою (клопотанням) щодо надання висновку про відповідність намірів забудови земельної ділянки Правилам забудови міста Києва, містобудівній документації.

У заяві (клопотанні) зазначаються призначення будівлі, споруди та орієнтовні характеристики забудови. До заяви (клопотання) додаються:

- засвідчена нотаріально копія свідоцтва про державну реєстрацію - для замовника - суб'єкта підприємницької діяльності, копія документа, що посвідчує фізичну особу - для замовника-громадянина, а також засвідчена нотаріально копія довіреності - для уповноваженої особи;

- засвідчена нотаріально копія документа, що засвідчує право замовника на земельну ділянку (державний акт на право власності/постійного користування земельною ділянкою, договір оренди, згода власника земельної ділянки на реалізацію наміру забудови, якщо ділянка не перебуває у власності замовника і орендується із земель приватної власності), або рішення про передачу (надання) замовнику земельної ділянки із земель державної чи комунальної власності в порядку, визначеному земельним законодавством, або лист-дозвіл виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання проектно-вишукувальних робіт;

- у разі якщо намір забудови передбачає реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єкта містобудування - засвідчена нотаріально копія документа про наявність у замовника права власності на об'єкт містобудування, а за умови відсутності такого права - засвідчена нотаріально копія документа про згоду власника (власників) об'єкта містобудування на проведення зазначених робіт;

- передпроектні роботи (за наявності).

Заступник голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з розподілом функціональних обов'язків надає доручення Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо підготовки висновку про відповідність намірів забудови земельної ділянки цим Правилам забудови, містобудівній документації та направляє відповідні матеріали для розгляду.

Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом десяти днів з дня реєстрації заяви (клопотання) надає замовнику відповідний висновок. Термін дії висновку Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища становить шість місяців.

У разі якщо наміри забудови земельної ділянки не відповідають вимогам містобудівної документації та видам використання території, встановленим Правилами забудови, державними нормами, Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом місяця з дня реєстрації заяви (клопотання) інформує замовника щодо цієї невідповідності та надає рекомендації стосовно можливої зміни намірів забудови земельної ділянки.

У разі якщо наміри належать до переважного чи допустимих видів забудови відповідної території та на підставі висновку Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) замовник звертається до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) із заявою щодо підготовки містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

До заяви додаються:

- висновок Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- ситуаційна схема місця розташування земельної ділянки з відображенням зони впливу об'єкта містобудування;

- схема обмежень використання земельної ділянки з відображенням планувальних обмежень, граничної площі забудови, благоустрою, інших видів використання, пропонованого розміщення будівель і споруд, в'їздів-виїздів, наявних інженерних мереж;

- схема (модель) об'ємно-просторового рішення наміру забудови.

Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у двотижневий термін з дня реєстрації заяви (клопотання) готує містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки та проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки є невід'ємною частиною відповідного розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У разі якщо виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) має намір забудови з власної ініціативи або з урахуванням пропозицій щодо намірів забудови вільних від забудови територій, внесених фізичними чи юридичними особами, заступник голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з розподілом функціональних обов'язків доручає Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести пропозиції щодо добору земельних ділянок відповідно до земельного законодавства.

Добір земельних ділянок здійснюється на підставі затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, Правил забудови міста Києва.

4.4.5. Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, викладені в містобудівному обґрунтуванні, затверджуються рішенням Київської міської ради одночасно із затвердженням містобудівного обґрунтування.

У разі якщо замовник звернувся щодо продовження терміну дії містобудівних умов та обмежень після закінчення терміну, наданих під час відведення земельної ділянки, містобудівних умов і обмежень, інвестор, замовник (забудовник) має надати до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

- копію державного акта на право власності (користування) на земельну ділянку або рішення Київради про надання земельної ділянки з визначеним цільовим призначенням;

- завдання на проектування будівництва чи реконструкції об'єкта містобудування;

- інші документи, необхідність яких визначається Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

За потреби виготовлення графічних матеріалів, їх підготовка здійснюється у місячний термін на замовлення інвестора, замовника (забудовника) на договірних засадах організацією, яка має відповідну ліцензію.

4.4.6. Замовник, який має наміри забудови, які не відповідають містобудівним умовам і обмеженням, встановленим для земельної ділянки, звертається до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з додатковими пропозиціями та обґрунтуванням намірів забудови щодо надання висновку, який містить пропозиції щодо доцільності (недоцільності) внесення змін до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, містобудівної документації. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрації) у п'ятиденний термін з дня реєстрації такого звернення надає доручення Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, Головному управлінню земельних ресурсів, Головному управлінню навколишнього природного середовища, Головному управлінню охорони культурної спадщини, Головному управлінню МНС України в м. Києві, Київській міській санітарно-епідеміологічній станції, комунальній організації "Центр містобудування та архітектури" щодо надання відповідних висновків. Відповідні служби надають свої висновки Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в копії - замовнику.

Після отримання висновків відповідних служб Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у двотижневий термін готує висновок, який містить пропозиції щодо доцільності або недоцільності внесення змін до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, містобудівної документації та надає його заступнику голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з розподілом функціональних обов'язків для прийняття рішення про надання згоди на розроблення містобудівного обґрунтування або відмову, про що повідомляє замовника.

У разі розгляду пропозицій щодо будівництва екологічно небезпечних об'єктів, комплексів будинків і споруд різного призначення термін підготовки такого висновку Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) становить 4 тижні.

Проект рішення Київської міської ради про затвердження містобудівного обґрунтування розміщення об'єкта містобудування готується Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4.4.7. У випадку проектування та реконструкції окремих частин будівлі, споруди (у разі зміни функцій житлового приміщення на нежитлові, виробничі або навпаки, зміни техніко-економічних показників), зокрема реконструкції цокольного поверху, підвалів (з влаштуванням власного входу з вулиці) та реставрації, ремонту, пристосування пам'яток культурної спадщини національного, місцевого значення замовник отримує архітектурно-планувальні вимоги, що є документом, який визначає комплекс архітектурно-технічних вимог та умов проектування об'єкта. Порядок розробки, надання, форма та зміст архітектурно-планувальних вимог до проектування визначається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією)".

Заступник міського голови - секретар Київради О.Довгий

Додаток 2
до рішення
Київської міської ради
від 28.05.2009 N 536/1592

Додаток 1
до розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
"Про надання містобудівних
умов і обмежень
забудови земельної ділянки"

Містобудівні умови
і обмеження забудови земельної ділянки

адреса (за наявності) або місце розташування земельної ділянки
__________________________________________________________________________
1. Вид об'єкта містобудування ________________________________________________
2. Площа земельної ділянки ________________________________________________ га
3. Граничний відсоток забудови земельної ділянки ____________________________ %
4. Гранична щільність забудови земельної ділянки _____ кв. м корисної площі/га, осіб/га (для житлових будинків)
5. Гранична висота будівлі /споруди _________________________________________ м
6. Мінімальні відступи будівлі/споруди від меж земельної ділянки:
6.1. фронтальної __________________________________________________________ м
6.2. тильної ______________________________________________________________ м
6.3. бокових _____________________________________________________________ м
7. Мінімальні відступи будівлі/споруди від червоних ліній вулиць _________________ м
8. Мінімальні відступи будівлі/споруди від суміжних будівель/споруд ______________ м
9. Інші планувальні обмеження ______________________________________________
10. Вимоги до організації під'їздів до будівлі/споруди, пішохідних переходів, місць паркування транспортних засобів ____________________________________________
11. Вимоги до орієнтації в'їздів (входів), вантажопотоків, місць паркування тощо - для об'єктів масового відвідування _______________________________________________
12. Особливі умови (за наявності відповідних рішень органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади - з посиланням на номер і дату документа) щодо:
12.1. благоустрою та озеленення земельної ділянки ______________________________
12.2. малих архітектурних форм ______________________________________________
12.3. елементів зовнішньої реклами ___________________________________________
12.4. використання підземного простору, підвалів, цокольних поверхів, перших поверхів
__________________________________________________________________________
12.5. розміщення та використання вбудовано-прибудованих приміщень
__________________________________________________________________________
12.6. опорядження будівлі/споруди (колір та матеріал фасаду тощо) _________________
12.7. можливості зміни функціонального призначення об'єкта, відомості про історико-культурну та архітектурну цінність об'єкта, умови зміни його окремих елементів чи об'ємно-планувального та/або об'ємно-просторового рішення в цілому - при намірі здійснити реконструкцію, реставрацію, розширення, технічне переоснащення об'єктів виробничого призначення, капітальний ремонт будівлі/споруди __________________________________________________________________________
13. Вимоги до територій, будинків, споруд, які потрапляють до зони впливу об'єкта містобудування в разі реалізації наміру забудови _________________________________
14. Вимоги щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, необхідності розробки та проведення санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів (забезпечення нормативної тривалості інсоляції, природної освітленості, можливість організації зони санітарної охорони джерел водопостачання, санітарно-захисної зони підприємств, зони обмеження забудови радіоелектронних засобів, санітарного розриву та санітарно-охоронної смуги, рівні впливу хімічних, фізичних та біологічних чинників, забруднення атмосферного повітря, води та ґрунту тощо) на підставі висновку державної санітарно-епідеміологічної служби про можливість відведення земельної ділянки, одержаного замовником відповідно до вимог земельного законодавства __________________________________________________________________________
15. Вимоги щодо необхідності розроблення у складі проектної документації розділу "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)" __________________________________________________________________________
16. Вимоги щодо необхідності розроблення у складі проектної документації заходів у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки __________________________________________________________________________
17. Перелік осіб (підприємств, установ, організацій), які мають надати технічні умови щодо інженерного забезпечення об'єкта містобудування, забезпечення пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту __________________________________________________________________________

Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки надані на підставі
__________________________________________________________________________
(рішення N _______ від ______________ сесії ________________ ради про затвердження ______________________________________________________________
місцевих правил забудови або містобудівного обґрунтування)

Містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки чинні до _______________
__________________________________________________________________________
(посада, прізвище, підпис особи, яка надала документ, дата видачі)
 
 

Заступник міського голови - секретар Київради О.Довгий