КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання

РІШЕННЯ
28.08.2008 N 78/78

Про затвердження Міської програми реконструкції
систем протипожежного та техногенного захисту висотних
будинків та будинків підвищеної поверховості
міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік

Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2002 N 870 "Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки до 2010 року" Київська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Міську програму реконструкції систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік згідно з додатками 1, 2.

2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) визначити в установленому порядку джерела фінансування та замовника виконання заходів, передбачених Міською програмою реконструкції систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу, з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток
до рішення Київської міської ради
від 28.08.2008 N 78/78

Міська програма
реконструкції систем протипожежного та техногенного
захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості
міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік

1. Паспорт програми

Найменування програми:

Міська програма забезпечення протипожежного та техногенного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості міста Києва "Безпечне житло".

Дата ухвалення рішення про розробку програми: доручення міського голови Л. Черновецького від 02.04.2007 N 11567.

Замовник - координатор програми:

Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Виконавці програми:

- Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);

- Головне управління МНС України в м. Києві;

- Головне управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);

- Головне управління МВС України в м. Києві;

- Головне фінансове управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);

- Районні у м. Києві державні адміністрації;

- Власники ОСББ та ЖБК.

Мета програми:

- забезпечення безпечного проживання (перебування) мешканців та гостей м. Києва у висотних будинках та будинках підвищеної поверховості різних форм власності, збереження інфраструктури житлового сектору міста.

Завдання програми:

- збереження муніципальних, відомчих та інших висотних будинків та будинків підвищеної поверховості;

- створення необхідних умов для запобігання у висотних будинках, будинках підвищеної поверховості та на прибудинкових територіях пожеж і надзвичайних подій, що можуть спричинити шкоду для здоров'я людей, пошкодження або знищення майна;

- впровадження сучасних технічних засобів зв'язку, пожежної та охоронної сигналізації, систем димовидалення, оповіщення людей про пожежу, а також інших технічних засобів, що істотно покращують технічний стан і захист будинків підвищеної поверховості.

Терміни реалізації програми:

2009 рік.

Обсяги і джерела фінансування програми:

- реалізація програми передбачається за рахунок поточного фінансування основної діяльності органів, підприємств, установ і організацій, міських замовників та виконавців програм, залучених коштів, а також районних та міського бюджетів;

- обсяги фінансування заходів програми "Безпечне житло" на 2009 рік формуються на основі бюджетних запитів, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів при розробці проектів бюджетів і інших програм міста Києва у зазначений період.

Очікувані кінцеві результати від реалізації програми:

- забезпечення збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципальних, відомчих та інших висотних будинків, будинків підвищеної поверховості;

- залучення громадян до участі в бережливому відношенні до місць помешкання та формування в них почуття відповідальності, вироблення у них навичок дотримання правил безпеки і застосування способів і методів виживання в екстремальних ситуаціях;

- оптимальна комплектація територіальних пожежно-рятувальних та аварійно-рятувальних служб, підвищення ефективності їх роботи;

- підвищення ролі і значення об'єднаних диспетчерських служб (ОДС) як сполучної ланки між населенням і пожежно-рятувальними, аварійними та іншими службами життєзабезпечення, міліцією, швидкою допомогою;

- оснащення жилих будинків, а також висотних будинків та будинків підвищеної поверховості іншого призначення, прибудинкових територій сучасними технічними засобами зв'язку, пожежної та охоронної сигналізації, системами димовидалення, оповіщення людей про пожежу, іншими технічними засобами, що істотно покращать технічний стан, протипожежний і техногенний захист зазначених будинків.

Система організації контролю за виконанням програми:

- загальний контроль за реалізацією програми здійснюється Головним управлінням житлового господарства, управлінням з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головним управлінням МНС України в м. Києві;

- міські замовники і виконавці заходів програми несуть відповідальність за їх якісне і своєчасне виконання, раціональне використання коштів і матеріальних ресурсів, що виділяються на реалізацію програми;

- відповідальні виконавці заходів програми, вказані першими в графі "Виконавець" розділу "Система програмних заходів", надають ГУ житлового господарства КМДА щоквартальні звіти про хід роботи з наростаючим підсумком (терміни подачі звітів визначаються в розділі V); для координації діяльності щодо виконання програмних заходів і підготовки звітів відповідальні виконавці мають право утворювати міжвідомчі робочі групи;

- за відсутності фінансування заходів програми, міські замовники і виконавці, за узгодженням із міським замовником-координатором, вносять до Київської міської ради пропозиції про зміну термінів їх виконання;

- хід і результати виконання заходів програми можуть розглядатися на засіданнях сесії Київської міської ради із заслуховуванням звітів керівників органів виконавчої влади міста, замовників і виконавців.

2. Зміст проблеми і обгрунтування
необхідності вирішення програми

Міська програма створення системи безпеки населення міста Києва "Безпечне житло" на 2009 рік розроблена відповідно до Міської програми забезпечення пожежної безпеки до 2010 року, затвердженої рішенням Київської міської ради від 28.11.2002 N 140/300.

Необхідність її підготовки викликана тим, що, незважаючи на вжиті заходи, проблеми у забезпеченні протипожежного та техногенного захисту будинків підвищеної поверховості та висотних будинків у столиці залишається одним із головних чинників, який суттєво впливає на проведення соціально-економічних перетворень, знижує авторитет органів державної влади і з цієї точки зору становить реальну загрозу безпеці міста. Значна частка від загальної кількості зареєстрованих у місті пожеж та надзвичайних ситуацій виникає у зазначеній категорії будівель. На теперішній час не вирішені проблемні питання, пов'язані з евакуацією людей та ліквідацією пожеж на верхніх поверхах висотних будинків.

У зв'язку з цим виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) ухвалено рішення про розробку міської програми, яка б передбачала заходи не тільки у сфері забезпечення пожежної безпеки, але і оснащення сучасними технічними засобами будинків підвищеної поверховості та висотних будинків, прибудинкових територій, підвищення ролі громадських формувань, поліпшення роботи житлового-комунальних служб, навчання населення ефективно діяти в екстремальних ситуаціях, виховання підростаючого покоління.

Враховуючи складність і різноманітність чинників, що впливають на стан і динаміку надзвичайних ситуацій, кардинального поліпшення питання щодо підвищення рівня безпеки проживання киян та унеможливлення надзвичайних ситуації в місті може бути досягнуто лише завдяки об'єднанню зусиль контролюючих органів, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, широкого залучення до роботи у цьому напрямку недержавних структур, громадських об'єднань і громадян. Ця обставина обумовлює необхідність застосування програмно-цільового підходу.

Програма підготовлена з урахуванням пропозицій органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, органів державного пожежного нагляду, державної-інспекції цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки, правоохоронних органів, власників житлового господарства та містить оптимально опрацьовані заходи щодо забезпечення досягнення визначеної мети.

3. Основна мета, завдання і терміни реалізації програми

Головною метою програми є забезпечення безпечного проживання (перебування) мешканців та гостей м. Києва у висотних будинках та будинках підвищеної поверховості різних форм власності, збереження інфраструктури житлового сектору міста.

Програма розрахована на 2009 рік і передбачає вирішення таких завдань:

- своєчасне запобігання та виявлення надзвичайних ситуацій і пожеж у висотних будинках та будинках підвищеної поверховості різних форм власності та різного призначення;

- забезпечення збереження муніципальних, відомчих та інших висотних будинків та будинків підвищеної поверховості;

- створення необхідних умов для запобігання виникнення у зазначених будинках і прибудинкових територіях нещасних випадків та інших подій, які можуть спричинити шкоду для здоров'я людей, пошкодження або знищення майна;

- створення і організація діяльності громадських формувань за місцем проживання громадян, підвищення їх ролі в забезпеченні безпечної життєдіяльності в житловому секторі;

- підвищення ефективності діяльності та відповідальності пожежно-рятувальних підрозділів за протипожежний стан в житлових будинках, а також висотних будинках і будинках підвищеної поверховості іншого призначення шляхом зміцнення її кадрового складу і матеріально-технічної бази, вдосконалення системи профілактики і реагування на сигнали та повідомлення про надзвичайні ситуації і пожежі;

- організація взаємодії між органами місцевого самоврядування, Головним управлінням МНС України в м. Києві, Головним управлінням МВС в м. Києві і громадськими формуваннями;

- впровадження сучасних технічних засобів зв'язку, пожежної та охоронної сигналізації, систем димовидалення, систем оповіщення людей про пожежі та надзвичайні ситуації, а також інших технічних засобів, що істотно покращать технічний стан і захист висотних будинків і будинків підвищеної поверховості різних форм власності.

4. Механізм реалізації програми

З урахуванням реалізації системи програмних заходів міські замовники програми уточнюють обсяги необхідних засобів для їх фінансування в черговому році і надають проект відповідної бюджетної заявки з її обгрунтуванням до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - ГУ економіки та інвестицій КМДА), а також до Головного фінансового управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне фінансове управління КМДА) для включення до переліку міських програм, що приймаються до фінансування з міського бюджету на черговий фінансовий рік.

За необхідності, ГУ житлового господарства КМДА вносить пропозиції до ГУ економіки та інвестицій КМДА та до Головного фінансового управління КМДА про продовження терміну реалізації програми.

5. Організація управління програмою
та контроль за її реалізацією

Загальний контроль за реалізацією програми здійснює ГУ житлового господарства КМДА.

Міські замовники і виконавці заходів програми несуть відповідальність за їх якісне і своєчасне виконання, раціональне використання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються на реалізацію програми.

Відповідальні виконавці заходів програми, вказані першими в графі "Виконавець" розділу "Система програмних заходів", подають ГУ житлового господарства КМДА до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня 2009 року, та 10 січня 2010 року щоквартальні по наростаючій звіти про їх виконання.

Співвиконавці заздалегідь надають відповідальним виконавцям звіти про виконання програмних заходів щодо своєї спеціалізації.

Для координації діяльності щодо виконання програмних заходів і підготовки звітів відповідальні виконавці мають право утворювати міжвідомчі робочі групи.

За відсутності фінансування заходів програми міські замовники і виконавці за узгодженням з міським замовником-координатором вносять до Київради пропозиції про зміну термінів їх виконання.

Хід і результати виконання заходів програми можуть розглядатися на засіданнях сесії Київради із заслуховуванням звітів керівників органів виконавчої влади міста, міських замовників і виконавців програми.

6. Оцінка ефективності наслідків
від реалізації програми

Передбачається, що реалізація програми у 2009 році дасть можливість:

- створення єдиної системи забезпечення техногенної і пожежної безпеки та її розвиток;

- істотно зменшити кількість пожеж та надзвичайних ситуацій у висотних будинках і будинках підвищеної поверховості;

- забезпечити збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;

- формування високої правосвідомості та правової культури у сфері пожежної та техногенної безпеки мешканців міста Києва;

- залучення громадян до активної праці по забезпеченню безпечної життєдіяльності в житловому секторі;

- забезпечення життєво важливих інтересів суспільства у сфері техногенної та пожежної безпеки;

- розроблення організаційно-правових засад діяльності щодо забезпечення техногенної і пожежної безпеки висотних будинків і будинків підвищеної поверховості міста Києва;

- удосконалення та підвищення ефективності роботи, пов'язаної із забезпеченням пожежної та техногенної безпеки в столиці;

- ефективного розв'язання завдань щодо забезпечення техногенного та протипожежного захисту висотних будинків і будинків підвищеної поверховості міста Києва з відповідним оперативним реагуванням;

- посилення державного нагляду за станом техногенної та пожежної безпеки висотних будинків і будинків підвищеної поверховості незалежно від форм власності, організації гасіння пожеж та зменшення їх негативних наслідків;

- інформаційного забезпечення державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій і населення з питань пожежної та техногенної безпеки;

- вироблення у населення навичок дотримання правил безпеки і застосування способів і методів виживання в екстремальних ситуаціях.

7. Система програмних заходів, організаційні заходи

N п/п
 
Захід
 
Виконавець
 
Термін виконан-ня  Очікуваний результат
 
1.
 
Передбачати в рамках програми заходів "Твій дім, твоє подвір'я" при плануванні і здійсненні капітального ремонту житлового фонду, а також проведенні нового капітального будівництва щорічне виділення коштів на проведення вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій покрівель, придбання покажчиків пожежних гідрантів та номерних покажчиків будинків, обладнання для внутрішнього протипожежного водопостачання (рукави, стволи, маховики, засувки, двигуни і т.д.).  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; власники будинків, ЖБК та ОСББ
 
2009 рік
 
Підвищення рівня захисту будинків, зменшення кількості крадіжок обладнання
 
2.
 
На підставі результатів вивчення досвіду та з урахуванням думки киян підготувати пропозиції щодо проведення експерименту з влаштування на базі ОДС ЖЕК (або ОДС УЖГ району) кризового центру надзвичайних ситуацій, куди буде сходитись вся інформація щодо пригод, надзвичайних ситуацій, що виникають на території ЖЕК (УЖГ), у т. ч. інформація від систем відеоспостере-ження, дані про стан життєзабезпечення будинків, екстрений зв'язок з будинком (в приміщеннях консьєржів та біля ліфтів), інформація від інших технічних засобів, якими оснащені будинки, в т. ч. систем ППА та ДВ, охоронної сигналізації, та поетапного впровадження вказаних систем у всіх районах міста  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; ГУ МНС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Забезпечення оперативного реагування, вжиття своєчасних заходів у випадках виникнення надзвичайних ситуацій
 
3.
 
Провести інвентаризацію технічного стану будинків та засобів технічного захисту, в т. ч стан дверей незадимлюючих сходових кліток, наявність пристроїв для самозачинення, армованого скла, стан електроосвітлення незадимлюючих сходових кліток, з подальшим визначенням необхідних обсягів робіт  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; ОСББ, ЖБК
 
2009 рік
 
Підвищення рівня захисту будинків
 
4.
 
Установити на договірній основі переговорний зв'язок між об'єднаними диспетчерськими службами (ОДС) і підрозділами ГУ МВС України в м. Києві для передачі сигналів про випадки протиправного проникнення або їх спроби в під'їзди, підвали, на горища та в інші технічні приміщення жилих будинків та підрозділами ГУ МНС України в м. Києві, іншими аварійними службами для оперативного виїзду на ліквідацію надзвичайних ситуацій  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; ГУ МНС України в м. Києві; ГУ МВС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Підвищення оперативності виклику
 
5.
 
Провести реконструкцію ОДС із заміною застарілого технічного обладнання на сучасне  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; ОСББ, ЖБК
 
2009 рік
 
Підвищення рівня безпеки
 
6.
 
Відновити лінії зв'язку і встановити табло контролю на пультах ОДС нагляду за працездатністю протипожежних систем та за відкриттям дверей підвалів та інших технічних приміщень з метою контролю за ситуацією в найуразливіших місцях житлових будинків. Відновити працездатність проходження сигналу "01" від системи протипожежного захисту до ОДС. Доопрацювати пульт про сигналізацію відкриття дверей технічних та інших приміщень  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; ОСББ, ЖБК
 
2009 рік
 
Забезпечення збереження житлового фонду, запобігання несанкціонованому проникненню сторонніх осіб в технічні приміщення
 
7.
 
На прибудинкових територіях забезпечити за наявності документації: освітлення прибудинкових територій, своєчасне прибирання їх від снігу і льоду, впорядкування розміщення автотранспорту, встановлення дорожніх знаків підвищеної небезпеки для пішоходів у дворах та під'їзду автомобілів аварійних служб, швидкої допомоги до будинків та пожежних автомобілів до пожежних гідрантів, виконання дорожньої розмітки, пофарбування люків пожежних гідрантів у червоний колір, демонтаж самовільно встановлених шлагбаумів та огорож на проїздах.  Райдержадміністрації; ОСББ, ЖБК, ГУ МВС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Скорочення кількості нещасних випадків, запобігання дорожньо- транспортному травматизму, швидкого надання допомоги
 
8.
 
Створити із найактивніших мешканців - членів громадських формувань з охорони громадського порядку та інших категорій населення внутрішньодворові групи (дружини) безпеки, покласти функцію координації їх діяльності на дільничні пункти міліції та комітети самоврядування  Райдержадміністрації; органи самоорганізації населення, ОСББ, ЖБК; ГУ МВС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Залучення громадян до охорони дворової території та своїх будинків
 
9.
 
Проводити перевірки жилих будинків, у т. ч. приватного житлового сектору, квартир з неблагополучними сім'ями, особами похилого віку, гуртожитків, готелів, відселених будівель різних форм власності з метою запобігання виникнення надзвичайних ситуацій  Райдержадміністрації, органи самоорганізації населення; ГУ МНС України в м. Києві, ГУ МВС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Своєчасне виявлення та попередження порушень вимог пожежної безпеки та інших правопорушень
 
10.
 
Продовжити практику проведення конкурсів по впорядкуванню і утриманню під'їздів, будинків і прибудинкових територій: "Місячника огляду протипожежного та техногенного стану житлового фонду міста Києва", "Покращуємо своє житло" і т. д. Організувати підведення підсумків конкурсів по забезпеченню безпеки громадян в житловому секторі та відзначення кращих будинків, дворів, під'їздів, заохочення працівників житлових організацій, співробітників органів державного пожежного нагляду, дільничних інспекторів міліції і членів громадських формувань з охорони громадського порядку  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; ГУ МНС України в м. Києві; ГУ МВС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Моральне та матеріальне стимулювання мешканців міста для активізації їх діяльності в зміцненні безпеки у житловому секторі
 
11
 
Інформувати мешканців міста через засоби масової інформації про можливість використання переговорних пристроїв, розміщених у ліфтах і під'їздах жилих будинків, для екстреного виклику служб 01, 02, 03, 04 і т. д., а також аварійної допомоги через диспетчерів
ОДС 
Райдержадміністрації ГУ житлового господарства;
 
2009 рік
 
Забезпечення у екстрених випадках оперативного зв'язку через диспетчерську службу із службами екстреного виклику
 
12.
 
Міським та районним телерадіоканалам, в тому числі кабельному телебаченню, постійно готувати серії програм про проведену роботу щодо забезпечення безпеки киян у житловому секторі, а також з питань дотримання громадянами правил пожежної безпеки  Райдержадміністрації; ГУ з питань взаємодії з ЗМІ та зв'язків з громадськістю; ГУ МНС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Підвищення рівня безпеки киян і гостей столиці
 
13.
 
Організувати випуск та розміщення пам'яток, листівок та іншої наочної і рекламної інформації про вжиті заходи щодо забезпечення безпеки населення, про впроваджувані технічні засоби безпеки в житловому секторі, а також інформації про телефони і місця знаходження інспекторів державного пожежного нагляду, служб цивільного захисту та внутрішніх справ, ДСО, аварійних служб, інших спеціальних відомств  Райдержадміністрації, ГУ з питань взаємодії з ЗМІ та зв'язків з громадськістю;
 
2009 рік
 
Підвищення рівня безпеки киян
 
14.
 
Передбачити виділення коштів на виконання заходів, спрямованих на підвищення рівня техногенної та пожежної безпеки:  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; Головне фінансове управління КМДА; органи самоорганізації населення, ОСББ, ЖБК
 
2009 рік 25,768 млн. грн.
 
Підвищення рівня безпеки киян та підтримання технічних засобів у справному стані
 
14.1
 
Реконструкція систем протипожежної автоматики та димовидалення в обсягах згідно з додатком 2; 
14.2
 
технічне обслуговування систем протипожежної автоматики, димовидалення та підпору повітря; 
14.3
 
технічне обслуговування автоматичної пожежної та охоронної сигналізації; 
14.4
 
технічне обслуговування систем оповіщення людей про пожежу; 
14.5
 
технічне обслуговування внутрішнього протипожежного водопроводу, ефект- розасувок обвідної лінії, насосного обладнання, в т. ч. двигунів насосів-підвищувачів; 
14.6
 
проведення капітального ремонту технічних систем захисту після 5-ти років експлуатації; 
14.7
 
придбання та технічне обслуговування вогнегасників та іншого необхідного обладнання; 
14.8
 
технічне обслуговування ліфтів, які працюють у режимі "Пожежна небезпека" та своєчасний ремонт або заміну їх у разі непридатності для користування; 
14.9
 
поновлення дверей незадимлюючих сходових кліток ліфтових холів, пристроїв для самозачинення та армованого скла (за необхідності); 
14.10
 
виготовлення або ремонт шаф пожежних кранів внутрішнього протипожежного водопроводу та ящиків для утеплення пожежних гідрантів у зимовий період, пофарбування їх згідно ГОСТ 12.4.026-76*; 
14.11
 
проведення страхування добровільних пожежних дружин житлових організацій (щорічно); 
14.12
 
проведення навчання працівників житлових організацій правилам пожежної безпеки (не рідше 1 разу на 3 роки) 
15.
 
Передбачити розробку галузевої схеми будівництва пожежних депо в місті Києві, відповідно до вимог пункту 15 додатка таблиці 6.1, п. 6.1 ДБН 360-92* "Градостоитель-ство. Планировка и застройка городских и сельских поселений" та ст. 106 Бойового уставу пожежної охорони, з подальшим фінансування робіт по їх будівництву  ГУ містобудування, архітектури та дизайну міського середовища; ГУ економіки та інвестицій; ГУ МНС України в м. Києві
 
2009 рік
 
Підвищення рівня безпеки киян
 
16.
 
У житлових мікрорайонах встановити стенди протипожежної тематики з матеріалами про факти пожеж, особливо тих, які фіксують порушення правил пожежної безпеки. Оновлення інформації на стендах проводити щоквартально  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; органи самоорганізації населення, ОСББ, ЖБК
 
2009 рік
 
Навчання населення правилам пожежної та особистої безпеки
 
17.
 
Заключити договори на технічне обслуговування систем протипожежного захисту будинків (автоматичної пожежної сигналізації, систем димовидалення та підпору повітря, пожежогасіння, внутрішнього протипожежного водопроводу) та контролю за їх працездатністю із спеціалізованими організаціями, що мають ліцензії на право проведення цих робіт  Райдержадміністрації; ГУ житлового господарства; органи самоорганізації населення, ОСББ, ЖБК
 
2009 рік
 
Підвищення рівня безпеки киян та підтримання технічних засобів у справному стані
 

Заступник Київського міського
голови - секретар Київради О.Довгий

Додаток 2
(пункт 24.1)
Міської програми реконструкції систем
протипожежного та техногенного захисту
висотних будинків та будинків підвищеної
поверховості міста Києва "Безпечне житло"
на 2009 рік, затвердженої
рішенням Київської міської ради
від 28.08.2008 N 78/78

Кількість
секцій, в яких необхідно провести реконструкцію систем
протипожежної автоматики та димовидалення в жилих будинках
підвищеної поверховості відповідно до Міської програми реконструкції
систем протипожежного та техногенного захисту висотних будинків
та будинків підвищеної поверховості міста Києва
"Безпечне житло" на 2009 рік

NN п/п  Район  Кількість секцій  Сума, тис. грн. 
Голосіївський  79  2053,0 
Дарницький  67  7339,0 
Деснянський  57  2034,0 
Дніпровський  79  4700,0 
Оболонський  22  1542,0 
Печерський  500,0 
Подільський  11  665,0 
Святошинський  61  4088,0 
Солом'янський  33  1810,0 
10  Шевченківський  1037,0 
  Усього:  425  25768,0 

Заступник Київського міського
голови - секретар Київради О.Довгий