МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.02.2009 N 58
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 березня 2009 р. за N 209/16225
Про внесення змін до наказу Мінпраці
від 22.07.2003 N 204 "Про затвердження форми
Декларації про доходи та майновий стан осіб,
які звернулися за призначенням усіх видів
соціальної допомоги, та довідки про склад сім'ї
або зареєстрованих у житловому
приміщенні/будинку осіб"
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року N 250 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" (із змінами) та з метою удосконалення процедури заповнення відомостей про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, наказую:
1. Затвердити Зміни до форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 N 204 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за N 709/8030, що додаються.
2. Департаменту державного соціального захисту населення зареєструвати цей наказ у Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Гарячу О.В.
Міністр Л.Денісова
Затверджено
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України
13.02.2009 N 58
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 березня 2009 р. за N 209/16225
ЗМІНИ
до форми Декларації про доходи
та майновий стан осіб, які звернулися
за призначенням усіх видів соціальної допомоги
Розділи VI і VII викласти у такій редакції:
------------------------------------------------------------------
|Розділ VI. Відомості про наявність додаткових джерел для |
|існування за період з ________ 200 р. до __________ 200 р. |
|----------------------------------------------------------------|
| Вид джерела для існування |Характеристика|Інформація про |
| | засобів для | використання |
| | отримання |наявних засобів|
|---------------------------------+--------------+---------------|
| 1 | 2 | 3 |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|здача у найм або оренду житлового| | |
|приміщення (будинку) або його | | |
|частини | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|один чи кілька членів сім'ї | | |
|працюють без оформлення трудових | | |
|відносин у встановленому порядку | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|можливість отримання доходу | | |
|від утримання худоби, птиці, | | |
|інших тварин | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|дохід від народних промислів | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|використання наявної | | |
|сільськогосподарської техніки, | | |
|вантажної машини, мікроавтобуса | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|заощадження (що мають | | |
|документальне підтвердження) | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|грошові перекази | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
|інші види додаткових джерел | | |
|для існування | | |
|---------------------------------+--------------+---------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Розділ VII. Відомості про витрати, здійснені протягом 12 місяців|
|перед зверненням |
|----------------------------------------------------------------|
| Прізвище, ініціали |Вид майна або послуг|Вартість| Дата |
| особи | | | здійснення |
| | | | покупки або |
| | | |оплати послуг|
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------------------------------------------------------------|
| придбання земельної ділянки |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| придбання квартири (будинку) |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| придбання автомобіля, транспортного засобу (механізму) |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| придбання будівельних матеріалів |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| придбання інших товарів довгострокового вжитку |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| придбання іншого майна |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|-----------------------------------------+--------+-------------|
| Разом | | |
|----------------------------------------------------------------|
| |
|----------------------------------------------------------------|
| оплата послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| оплата послуги з ремонту автомобіля, транспортного засобу |
| (механізму) |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| оплата послуги телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| оплата послуги з навчання |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| оплата інших послуг |
|----------------------------------------------------------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|--------------------+--------------------+--------+-------------|
| | | | |
|-----------------------------------------+--------+-------------|
| Разом | | |
------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту державного соціального захисту населення В.Мущинін