МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
03.12.2008 N 882/715
Зареєстровано в
Міністерстві юстиції України
17 лютого 2009 р. за N 147/16163
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства внутрішніх справ України,
Міністерства охорони здоров'я України
N 275/600 від 03.04.2018)
Про затвердження Інструкції про порядок взаємодії
Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій
та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи і Міністерства
охорони здоров'я України щодо запобігання
та реагування на надзвичайні ситуації,
які пов'язані з інфекційними хворобами,
отруєннями людей та іншими
медико-санітарними наслідками
Відповідно до Законів України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру" ( 1809-14 ), "Про правові засади цивільного захисту" ( 1859-15 ), "Основи законодавства України про охорону здоров'я" ( 2801-12 ), "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про захист населення від інфекційних хвороб" ( 1645-14 ), постанов Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 року N 1198 "Про єдину державну систему запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру", від 2 листопада 2006 року N 1539 "Про затвердження Положення про Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи", від 2 листопада 2006 року N 1542 "Про затвердження Положення про Міністерство охорони здоров'я України", з метою удосконалення взаємодії Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Міністерства охорони здоров'я України щодо запобігання і оперативного реагування на надзвичайні ситуації, які пов'язані із хворобами та отруєннями людей, наказуємо:
1. Затвердити Інструкцію про порядок взаємодії Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Міністерства охорони здоров'я України щодо запобігання та реагування на надзвичайні ситуації, які пов'язані з інфекційними хворобами, отруєннями людей та іншими медико-санітарними наслідками (далі - Інструкція), що додається.
2. Визначити телефонні номери для взаємоінформування та організації взаємодії у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, пов'язаних з інфекційними хворобами, отруєннями людей та іншими медико-санітарними наслідками:
2.1. Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи:
Оперативно-чергова служба: тел. (044) 247-30-50, тел.факс 247-32-11;
Департамент охорони здоров'я та медико-біологічного захисту: тел. (044) 247-30-40, тел.факс 247-31-87.
2.2. Міністерства охорони здоров'я України:
Оперативно-чергова служба Українського науково-практичного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Міністерства охорони здоров'я України: тел. (044) 518-57-08, 518-47-11;
Департамент державного санітарно-епідеміологічного нагляду Міністерства охорони здоров'я України: тел. (044) 253-39-00, 253-52-03, 253-17-84.
3. Встановити, що віднесення подій в Україні, пов'язаних з інфекційними хворобами та отруєннями людей, до надзвичайних ситуацій здійснюється Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи за погодженням у разі необхідності з Міністерством охорони здоров'я України на підставі Державного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019-2001, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 19.11.2001 N 552.
4. Затвердити порядок подачі інформації до Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи:
4.1. Територіальні центри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, Республіканська санітарно-епідеміологічна станція Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські санітарно-епідеміологічні станції подають оперативну інформацію відповідно до Повідомлення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації, пов'язаної з інфекційними хворобами, отруєннями людей та іншими медико-санітарними наслідками, перебіг її ліквідації (додаток 1) та Оперативної інформації про інфекційні хвороби, отруєння людей та інші медико-санітарні наслідки надзвичайної ситуації (додаток 2) до головних управлінь МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі і МОЗ.
4.2. Головним управлінням МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
негайно подавати оперативну інформацію про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, пов'язаних з інфекційними хворобами, отруєннями людей та іншими медико-санітарними наслідками, перебіг їх ліквідації по телефону до оперативно-чергової служби Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з подальшим письмовим підтвердженням відповідно до додатків 1 і 2 протягом однієї години;
у разі надходження вищезазначеної інформації від інших джерел повідомити структурні підрозділи охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій та державної санітарно-епідеміологічної служби з метою підтвердження факту виникнення надзвичайної ситуації.
5. Наказ Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Міністерства охорони здоров'я України від 28 січня 2002 року N 28/25 "Про взаємодію при виникненні надзвичайних ситуацій, пов'язаних з отруєннями та інфекційною захворюваністю людей" скасувати.
6. Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи перед поданням до Кабінету Міністрів України інформації про виникнення надзвичайних ситуацій, пов'язаних з інфекційними хворобами, отруєннями людей та іншими медико-санітарними наслідками, узгоджує її з Міністерством охорони здоров'я України.
7. Наказ довести до підпорядкованих органів та підрозділів Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Міністерства охорони здоров'я України.
8. Директору Департаменту охорони здоров'я та медико-біологічного захисту Громазіну О.А. та начальнику Управління правового забезпечення Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Сухомлину О.М. забезпечити подання наказу до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію у встановлений законодавством строк.
9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та заступника Міністра охорони здоров'я України згідно з розподілом функціональних обов'язків.
Міністр України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи В.Шандра
Міністр охорони здоров'я України В.Князевич
Затверджено
Наказ Міністерства України
з питань надзвичайних
ситуацій та у справах
захисту населення
від наслідків Чорнобильської
катастрофи,
Міністерства охорони
здоров'я України
03.12.2008 N 882/715
Зареєстровано в
Міністерстві юстиції України
17 лютого 2009 р. за N 147/16163
Інструкція
про порядок взаємодії Міністерства України
з питань надзвичайних ситуацій та у справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської
катастрофи і Міністерства охорони здоров'я
України щодо запобігання та реагування
на надзвичайні ситуації, які пов'язані
з інфекційними хворобами, отруєннями людей
та іншими медико-санітарними наслідками
I. Загальні положення
1.1. Інструкція визначає порядок взаємодії Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Міністерства охорони здоров'я України під час виконання спільних завдань при функціонуванні міністерств у режимах повсякденної діяльності, підвищеної готовності та діяльності у надзвичайній ситуації (далі - НС) з ліквідації медико-санітарних наслідків.
1.2. Взаємодія МНС і МОЗ - це узгоджені та взаємозв'язані відповідно до мети, місця, часу, обсягів і способів виконання спільні заходи з попередження й ліквідації медико-санітарних наслідків НС.
1.3. Метою взаємодії МНС і МОЗ з попередження та ліквідації медико-санітарних наслідків НС є забезпечення ефективного використання сил і засобів, рятування життя та збереження здоров'я людей, надання ураженим і постраждалим усіх видів медичної допомоги в необхідних обсягах і в оптимальні терміни, ліквідація епідемічних осередків інфекційних захворювань та забезпечення санітарного й епідемічного благополуччя населення у зонах НС.
1.4. Взаємодія МНС і МОЗ здійснюється на основі принципів:
єдиних підходів до реалізації державної політики у сфері попередження та ліквідації НС, охорони здоров'я населення і профілактики захворювань;
пріоритету збереження життя і здоров'я населення при виникненні та під час ліквідації НС техногенного і природного характеру;
єдиних підходів і критеріїв при прогнозуванні та оцінюванні медико-санітарної обстановки при різних НС, визначенні можливостей рятувальних і медичних підрозділів, формувань та закладів.
1.5. Залучення сил і засобів МНС і МОЗ для попередження та ліквідації медико-санітарних наслідків НС здійснюється відповідно до чинного законодавства.
1.6. Взаємодія здійснюється:
на рівні центральних органів виконавчої влади - між МНС та МОЗ;
на регіональному рівні - між головними управліннями МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій, територіальними центрами екстреної медичної допомоги, Республіканською санітарно-епідеміологічною станцією Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими санітарно-епідеміологічними станціями;
на місцевому рівні - між територіальними підрозділами МНС, розташованими за місцем дислокації, та структурними підрозділами з питань охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій, районними (міськими) санітарно-епідеміологічними станціями.
1.7. МНС і МОЗ здійснюють взаємний обмін інформацією та оповіщення по лінії оперативних служб з метою своєчасного доведення інформації про загрозу або виникнення НС.
Оповіщення та взаємний обмін інформацією організовується:
на державному рівні - між оперативно-черговою службою МНС та вузлом інформаційно-аналітичної обробки інформації МОЗ в Урядовій інформаційно-аналітичній системі з питань надзвичайних ситуацій (Диспетчерська служба Українського науково-практичного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф МОЗ);
на регіональному рівні - між головними управліннями МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій, територіальними центрами екстреної медичної допомоги, Республіканською санітарно-епідеміологічною станцією Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими санітарно-епідеміологічними станціями;
на місцевому рівні - між територіальними підрозділами МНС, розташованими за місцем дислокації, та структурними підрозділами з питань охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій, районними (міськими) санітарно-епідеміологічними станціями.
II. Заходи взаємодії у режимах
діяльності МНС і МОЗ
2.1. У режимі повсякденної діяльності
2.1.1. МНС і МОЗ:
направляють до складу координаційних комісій Державної служби медицини катастроф та робочих груп своїх повноважних представників;
на підставі прогнозу виникнення НС оцінюють їх можливі медико-санітарні наслідки та розробляють плани медико-санітарного забезпечення населення в надзвичайних ситуаціях або у разі загрози їх виникнення;
здійснюють взаємний обмін інформацією про НС з медико-санітарними наслідками в Україні та поза її межами;
погоджують порядок спільних дій щодо медичного захисту населення з визначенням основних завдань, переліку сил і засобів, необхідних для надання медичної допомоги постраждалим при НС, місця і часу організації та проведення санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів;
організовують та проводять навчання особового складу прийомам надання невідкладної медичної допомоги;
організовують та здійснюють спільні тактико-спеціальні і тренувальні навчання з питань ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
розробляють, узгоджують і реалізовують програми з питань медичного та біологічного захисту населення і територій при НС;
беруть участь у виконанні науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт з питань медичного та біологічного захисту населення при НС;
здійснюють міжнародне співробітництво з питань медичного та біологічного захисту населення при НС.
2.1.2. МОЗ відповідно до покладених на нього завдань:
розробляє та затверджує за погодженням з МНС положення про функціональну підсистему єдиної державної системи запобігання і реагування на НС техногенного та природного характеру;
розробляє та погоджує з МНС План медико-санітарного забезпечення населення в надзвичайних ситуаціях або у разі загрози їх виникнення. Аналогічні плани на територіальному рівні розробляються органами управління охорони здоров'я та погоджуються з територіальними органами управління МНС. Медичні заклади розробляють та погоджують з місцевими підрозділами МНС плани дій з попередження та ліквідації наслідків НС;
визначає потребу у силах і засобах для ліквідації медико-санітарних наслідків НС та розробляє принципи їх застосування і використання;
розробляє методи надання невідкладної медичної допомоги постраждалим при НС, санітарно-гігієнічні та протиепідемічні вимоги щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення при НС;
здійснює постійний моніторинг за факторами навколишнього середовища, що впливають на стан здоров'я людей (радіаційним фоном, хімічним забрудненням атмосферного повітря, забрудненням води у відкритих водоймищах, водопровідних мережах, продуктів харчування збудниками інфекційних хвороб та хімічними сполуками);
створює резерви лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання для запобігання та ліквідації медико-санітарних наслідків НС техногенного та природного характеру;
організовує підготовку медичних працівників лікувально-профілактичних та санітарно-епідеміологічних закладів, у тому числі особового складу медичних формувань, які входять до складу Державної служби медицини катастроф, немедичних працівників, з яких формуються аварійно-рятувальні формування, щодо оволодіння ними навичками надання невідкладної медичної допомоги.
2.1.3. МНС відповідно до покладених на нього завдань:
надає інформацію про загрозу або виникнення НС на потенційно небезпечних об'єктах та характер уражаючих факторів;
погоджує Плани медико-санітарного забезпечення населення в надзвичайних ситуаціях або у разі загрози їх виникнення;
бере участь у розробці методик надання невідкладної медичної допомоги при проведенні аварійно-рятувальних робіт з ліквідації наслідків НС техногенного та природного характеру;
організовує навчання особового складу аварійно-рятувальних служб навичкам надання невідкладної медичної допомоги при НС;
утримує мобільний госпіталь, який належить до сфери управління МНС, розробляє вимоги щодо його застосування при НС, здійснює його матеріально-технічне забезпечення;
проводить підготовку на курсах цивільного захисту керівного складу і спеціалістів структурних підрозділів з питань охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій;
здійснює перевірку готовності органів управління та закладів МОЗ до медико-санітарного забезпечення населення при НС.
2.2. У режимі підвищеної готовності
2.2.1. МНС і МОЗ:
формують оперативні групи для виявлення причин погіршення обстановки в районі можливого виникнення надзвичайної ситуації, які аналізують обстановку, що склалась, прогнозують розвиток НС, структуру санітарних втрат серед населення, санітарно-епідемічну обстановку у районі НС і на прилеглих до неї територіях;
складають план термінових заходів для попередження (зменшення) медико-санітарних наслідків НС, у якому визначають склад медичних сил та засобів, які необхідно перевести в режим підвищеної готовності, територіальних органів управління силами медичної служби, що взаємодіють при НС, порядок спільних дій щодо медико-санітарного забезпечення населення в районі виникнення НС, порядок взаємного обміну інформацією між міністерствами та участь відповідних служб МНС і МОЗ з організації контролю за рівнем радіоактивного, хімічного та бактеріологічного забруднення питної води, продуктів харчування, об'єктів довкілля тощо;
перевіряють та при необхідності поповнюють матеріально-технічні резерви, необхідні для ліквідації НС.
2.2.2. МОЗ відповідно до покладених на нього завдань:
надає МНС інформацію щодо прогнозу медико-санітарних наслідків НС, розрахунків сил і засобів Державної служби медицини катастроф, установ та закладів охорони здоров'я, Державної санітарно-епідеміологічної служби України, які планує задіяти для ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
здійснює приведення сил та засобів Державної служби медицини катастроф, установ та закладів охорони здоров'я, Державної санітарно-епідеміологічної служби України відповідного регіону в режим підвищеної готовності до ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
оперативно визначає сили, засоби закладів охорони здоров'я і державної санітарно-епідеміологічної служби, які можуть бути залучені з інших територій для ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
організовує та здійснює санітарно-гігієнічні і протиепідемічні заходи у районах, що межують із зоною НС;
посилює моніторинг за радіаційним фоном, хімічним забрудненням атмосферного повітря, бактеріологічним та хімічним забрудненням води з відкритих джерел і водопровідних мереж, продуктів харчування.
2.2.3. МНС відповідно до покладених на нього завдань:
а) при надходженні інформації від органів управління МНС у регіонах:
аналізує інформацію та надає попередні розпорядження до підпорядкованих органів управління і підрозділів, при необхідності приводить у готовність до розгортання відповідні сили і засоби служби цивільного захисту;
через оперативно-чергову службу МНС оповіщає МОЗ про загрозу НС, інформує про прийняті рішення з підготовки до ліквідації наслідків НС;
б) при надходженні інформації від МОЗ:
уточнює та аналізує інформацію;
надає попередні розпорядження до підпорядкованих органів управління і підрозділів у регіонах;
при необхідності приводить у готовність до розгортання сили і засоби служби цивільного захисту;
через оперативно-чергову службу інформує МОЗ про прийняті рішення з підготовки до ліквідації наслідків НС.
2.3. У режимі діяльності у надзвичайній ситуації
2.3.1. МНС і МОЗ:
формують оперативні групи та переміщують їх у район НС із завданням здійснити оцінку реальної обстановки, скласти прогноз розвитку НС та її медико-санітарних наслідків;
подають пропозиції щодо ліквідації медико-санітарних наслідків НС до проекту рішення відповідної комісії, яка здійснює керівництво ліквідацією НС;
визначають сили та засоби медичної служби, які необхідно задіяти для ліквідації наслідків НС, порядок їх висування в осередок НС та порядок роботи з ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
організовують медичне та санітарно-протиепідемічне забезпечення постраждалих при НС;
визначають наявність, порядок використання і поповнення запасів медикаментів, обладнання, медичного майна та інших матеріальних засобів, необхідних для ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
вирішують питання щодо матеріально-технічного забезпечення сил медичної служби, які беруть участь у ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
надають населенню оперативну і достовірну інформацію про ступінь ризику наслідків НС для здоров'я та умов життєдіяльності, методи та способи його захисту;
продовжують взаємний обмін інформацією про перебіг ліквідації наслідків НС взагалі і медико-санітарних, зокрема, а також про прийняті рішення з ліквідації їх наслідків, що належать до компетенції МНС і МОЗ;
виходячи з рівня НС узгоджують та приймають рішення про виділення додаткових сил і засобів для ліквідації її медико-санітарних наслідків;
здійснюють медичне та санітарно-протиепідемічне забезпечення евакуації постраждалих та населення із зони НС;
здійснюють медичний контроль за станом здоров'я особового складу формувань аварійно-рятувальних служб та усіх інших осіб, залучених до ліквідації наслідків НС.
2.3.2. МОЗ відповідно до покладених на нього завдань:
через Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф надає МНС інформацію щодо обсягів та характеру медико-санітарних наслідків надзвичайної ситуації;
направляє своїх представників до складу штабу з ліквідації НС для оцінки медико-санітарних наслідків НС, розробки рекомендацій щодо заходів з їх ліквідації, підтримання оперативного зв'язку;
направляє до зони НС оперативну групу для роботи у штабі з ліквідації НС техногенного та природного характеру;
організовує та здійснює медичне і санітарно-протиепідемічне забезпечення населення у районі НС, у місцях розміщення евакуйованого населення та рятувальників;
здійснює контроль за станом довкілля, санітарно-гігієнічною та епідемічною ситуацією в районі надзвичайної ситуації;
комплектує змінний склад медичних працівників мобільного госпіталю, який належить до сфери управління МНС;
приймає рішення щодо застосування сил та засобів Державної служби медицини катастроф, установ та закладів охорони здоров'я, Державної санітарно-епідеміологічної служби України з інших регіонів для ліквідації медико-санітарних наслідків НС;
забезпечує поповнення медикаментами та іншими медичними засобами медичних формувань і лікувальних закладів, що беруть участь в аварійно-рятувальних роботах.
2.3.3. МНС відповідно до покладених на нього завдань:
а) при надходженні інформації від органів управління МНС в регіонах:
через оперативно-чергову службу МНС оповіщає МОЗ про виникнення НС та її розвиток, про прийняті рішення з ліквідації її наслідків та евакуації населення;
здійснює заходи з ліквідації наслідків НС;
б) при надходженні інформації від МОЗ:
уточнює та аналізує інформацію;
через оперативно-чергову службу інформує МОЗ та його структурні підрозділи про прийняті рішення з ліквідації наслідків НС та евакуації населення;
здійснює заходи з ліквідації наслідків НС.
Заступник Міністра України з питань надзвичайних ситуацій
та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи М.Болотських
Виконуючий обов'язки першого заступника
Міністра охорони здоров'я України, Головного державного
санітарного лікаря України А.Пономаренко
Додаток 1
до наказу МНС,
МОЗ
03.12.2008 N 882/715
ПОВІДОМЛЕННЯ
про загрозу виникнення або виникнення
надзвичайної ситуації, пов'язаної
з інфекційними хворобами, отруєннями
людей та іншими медико-санітарними
наслідками, перебіг її ліквідації*
------------------------------------------------------------------
| N | Перелік питань, що | Інформація про |Примітки**|
| з/п | підлягають висвітленню |надзвичайну ситуацію | |
| | при | | |
| | надзвичайній ситуації | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 1*** |Код надзвичайної | | |
| |ситуації (або загрози її| | |
| |виникнення) згідно з | | |
| |Державним класифікатором| | |
| |надзвичайних ситуацій | | |
| |ДК 019-2001 | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 2*** |Попереднє рішення щодо | | |
| |визначення рівня | | |
| |надзвичайної ситуації | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 3*** |Назва об'єкта, його | | |
| |місцезнаходження | | |
| |(Автономна Республіка | | |
| |Крим, область, район, | | |
| |населений пункт, | | |
| |поштова адреса, | | |
| |напрямок і відстань від | | |
| |обласного центру, | | |
| |географічні координати | | |
| |тощо). Відомча | | |
| |належність об'єкта | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 4*** |Дата і час початку | | |
| |надзвичайної ситуації, | | |
| |дата і час складання | | |
| |доповіді | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 5*** |Дата і час закінчення | | |
| |надзвичайної ситуації, | | |
| |ліквідації | | |
| |медико-санітарних | | |
| |наслідків | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 6*** |Характеристика та | | |
| |масштаб надзвичайної | | |
| |ситуації (короткий опис | | |
| |події, причина | | |
| |виникнення, площа зони | | |
| |надзвичайної ситуації, | | |
| |кількість людей, що | | |
| |перебувають у зоні | | |
| |надзвичайної ситуації, | | |
| |шкода, що заподіяна | | |
| |населенню та | | |
| |господарству, обсяги | | |
| |руйнування споруд, | | |
| |масштаби шкоди довкіллю | | |
| |тощо | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 7*** |Кількість та стан | | |
| |потерпілих, у тому числі| | |
| |кількість постраждалих | | |
| |(травмованих, захворілих| | |
| |їх стан), евакуйованих, | | |
| |врятованих, загиблих | | |
| |тощо | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 8 |Вплив на роботу інших | | |
| |галузей господарської | | |
| |діяльності та додаткова | | |
| |загроза у разі | | |
| |подальшого розвитку | | |
| |надзвичайної ситуації | | |
| |(вказати об'єкти, що | | |
| |розташовані поблизу | | |
| |осередку надзвичайної | | |
| |ситуації, для яких існує| | |
| |загроза внаслідок | | |
| |розвитку надзвичайної | | |
| |ситуації) | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 9*** |Сили та засоби, що | | |
| |залучаються (залучалися)| | |
| |до ліквідації | | |
| |надзвичайної ситуації | | |
| |(осіб, з них працівників| | |
| |МНС), одиниць техніки, з| | |
| |них МНС України. Інші | | |
| |сили (МОЗ, Міноборони, | | |
| |МВС), види та кількість | | |
| |спеціальної техніки, | | |
| |кількість | | |
| |спеціалізованих | | |
| |воєнізованих та | | |
| |добровільних формувань | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 10 |Потреба у додаткових | | |
| |силах та засобах (види | | |
| |та кількість одиниць | | |
| |спеціальної техніки, | | |
| |обладнання, кількість | | |
| |фахівців) | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
|11*** |Стисла характеристика | | |
| |робіт з рятування людей | | |
| |та локалізації й | | |
| |ліквідації наслідків | | |
| |надзвичайної ситуації | | |
| |(характер і обсяг | | |
| |аварійно-відновлювальних| | |
| |та рятувальних робіт, їх| | |
| |інтенсивність та терміни| | |
| |виконання) | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
|12*** |Оцінка матеріальних | | |
| |збитків, завданих | | |
| |надзвичайною ситуацією | | |
| |(надати первинну оцінку | | |
| |або за результатами | | |
| |роботи комісії | | |
| |відповідних актів) | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 13 |Матеріальні витрати на | | |
| |ліквідацію надзвичайної | | |
| |ситуації | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 14 |Додатки: карти, схеми, | | |
| |фото, слайди, інші | | |
| |документи (кількість) | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 15 |Посада, прізвище, | | |
| |ініціали керівника | | |
| |(начальника) штабу з | | |
| |ліквідації наслідків | | |
| |надзвичайної ситуації, | | |
| |телефон, факс | | |
|------+------------------------+---------------------+----------|
| 16 |Посада, прізвище, | | |
| |ініціали особи, яка | | |
| |підписала повідомлення. | | |
| |Телефон, факс | | |
------------------------------------------------------------------
ПОГОДЖЕНО:
Посада особи,
яка склала повідомлення, ________________________
(підпис, П.І.Б.)
---------------
* - У разі загрози виникнення надзвичайної ситуації пункти в
таблиці заповнюються, виходячи з імовірного розвитку подій. За
відсутності достовірної інформації окремі рядки таблиці можуть
заповнюватись у процесі послідовного інформування (доповіді) про
виникнення, розвиток та ліквідацію надзвичайної ситуації.
** - У цій графі наводяться відомості, які не увійшли до
форми, але становлять певний інтерес або відображають деякі
специфічні деталі ліквідації надзвичайної ситуації.
*** - Пункти обов'язкові до інформування (доповіді) за
результатами (фактом) виникнення та ліквідації медико-санітарних
наслідків надзвичайної ситуації. Інформація може уточнюватись під
час послідовного інформування (доповіді) про виникнення, розвиток
надзвичайної ситуації та ліквідацію її медико-санітарних
наслідків.
Додаток 2
до наказу МНС,
МОЗ
03.12.2008 N 882/715
ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ
про інфекційні хвороби, отруєння людей
та інші медико-санітарні наслідки
надзвичайної ситуації
станом на _________________ 200__ р.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Найменування|Кількість |Оглянуто |В осередку НС виявлено |Госпіталізовано,|Виписано з|Померло,|
| районів |населення,|медичними |--------------------------------------------------| всього/ з них |одужанням,|всього/з|
|(населених |всього/з |працівниками|усього |загиблих,| з них за ступенями | дітей |всього/ з | них |
| пунктів) |них дітей |жителів/з |постраждалих/|усього/з | важкості | |них дітей | дітей |
| | |них дітей |з них дітей |них дітей|--------------------------| | | |
| | | | | |у |у стані |у | | | |
| | | | | |важкому|середньої |легкому| | | |
| | | | | |стані/ |важкості/з|стані/ | | | |
| | | | | |з |них дітей |з | | | |
| | | | | |них | |них | | | |
| | | | | |дітей | |дітей | | | |
|------------+----------+------------+-------------+---------+-------+----------+-------+----------------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|------------+----------+------------+-------------+---------+-------+----------+-------+----------------+----------+--------|
| | | | | | | | | | | |
|------------+----------+------------+-------------+---------+-------+----------+-------+----------------+----------+--------|
| | | | | | | | | | | |
|------------+----------+------------+-------------+---------+-------+----------+-------+----------------+----------+--------|
| | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Посада особи, яка склала
оперативну інформацію, ________________________
(підпис, П.І.Б.)