МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.12.2008 N 919
Про внесення змін до обсягів
державного замовлення на закупівлю товарів,
виконання робіт, надання послуг
для державних потреб у 2008 році
Відповідно до пункту 9 Порядку формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.02.1996 N 266, зі змінами, наказую:
Унести зміни до обсягів державного замовлення на закупівлю товарів, виконання робіт, надання послуг для державних потреб у 2008 році, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2008 N 443 "Про державне замовлення на закупівлю товарів, виконання робіт, надання послуг для державних потреб у 2008 році", згідно з додатком.
Міністр Б.М.Данилишин
Додаток
до наказу Міністерства
економіки України
29.12.2008 N 919
ЗМІНИ,
що вносяться до обсягів державного замовлення
на закупівлю товарів, виконання робіт,
надання послуг для державних потреб у 2008 році
ДЕРЖАВНЕ ЗАМОВЛЕННЯ
у сфері культури
------------------------------------------------------------------------
| Код | Галузь, | Одиниця | Обсяг |Орієнтовна |Вартіс- |
| програм- | замовник, | виміру | | середня |ть, тис.|
| ної кла- |найменування | | | вартість, |гривень |
| сифіка- | продукції | | | гривень | |
|ції видат-| | | | | |
| ків та | | | | | |
| креди- | | | | | |
| тування | | | | | |
| держав- | | | | | |
| ного | | | | | |
| бюджету | | | | | |
|( 107-17 )| | | | | |
|----------+-----------------------------------------------------------|
| |Проведення робіт з реставрації об'єктів культурної спадщини|
|----------+-----------------------------------------------------------|
|2751090 |Мінрегіонбуд | | | | |
| | | | | | |
| |затверджено | | | |95000 |
| |скореговано | | | |95000 |
| |-------------+----------+-------------+-----------+--------|
| |Луцька брама,| | | | |
| |м. Дубно | | | | |
| |Рівненської | | | | |
| |області | | | | |
| | | | | | |
| |затверджено | | | |200 |
| |скореговано | | | |0 |
| |(+)(-) | | | |(-200) |
| |-------------+----------+-------------+-----------+--------|
| |Костел | | | | |
| |Успіння | | | | |
| |Діви Марії, | | | | |
| |м. Острог | | | | |
| |Рівненської | | | | |
| |області | | | | |
| | | | | | |
| |затверджено | | | |600 |
| |скореговано | | | |800 |
| |(+)(-) | | | |(+200) |
------------------------------------------------------------------------
Директор департаменту державних закупівель В.А.Новик
