Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія V скликання

РІШЕННЯ
15.03.2007 N 260/921

(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київської міської ради
N 236/9724 від 23.10.20
13)

Про затвердження Умов організації
та проведення конкурсу на перевезення
пасажирів на міських автобусних маршрутах
загального користування у м. Києві

(Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради
N 564/564 від 30.10.20
08)

Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт", в редакції Закону України від 23.02.2006 N 3492-IV, постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 141 "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та з метою впорядкування та належної організації перевезень пасажирів у столиці України - м. Києві Київська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Умови організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Києві (далі - Умови) згідно з додатком.

2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) при проведенні конкурсів на право обслуговування автобусних маршрутів загального користування керуватись Умовами, затвердженими пунктом 1 цього рішення.

3. Делегувати виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) повноваження щодо погодження умов та маршрутів перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у приміському і міжміському сполученні, пунктом призначення яких є столиця України - місто Київ.

4. Доручити виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) розробити та затвердити Порядок погодження умов і маршрутів перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у приміському та міжміському сполученні, пунктом призначення яких є столиця України - місто Київ.

5. Дія цього рішення поширюється на всі установи, підприємства і організації, які забезпечують та контролюють виконання чинного законодавства у галузі автомобільного транспорту, і суб'єктів підприємницької діяльності, що надають послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Києві.

6. Вважати такими, що втратили чинність, рішення Київської міської ради від 10.07.2003 N 587/747 "Про затвердження Умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Києві", рішення Київської міської ради від 26.12.2002 N 228/388 "Про встановлення Правил надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Києві" та рішення Київської міської ради від 24.04.2003 N 369/529 "Про делегування виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) повноважень щодо погодження умов та маршрутів перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у приміському і міжміському сполученні (в межах Київської області), пунктом призначення яких є столиця України - місто Київ".

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань транспорту та зв'язку.

Київський міський голова Л.Черновецький


Додаток
до рішення Київради
від 15.03.2007 N 260/921

Умови
організації та проведення конкурсу на перевезення
пасажирів на міських автобусних маршрутах
загального користування у м. Києві

Загальні положення

1. Ці умови розроблені відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт", Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176, доповнюють та конкретизують відповідно до умов м. Києва вимоги щодо проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування м. Києва і є обов'язковими для виконання Головним управлінням транспорту Київської міської державної адміністрації (далі - Замовник), конкурсним комітетом та його робочим органом - Комунальною службою перевезень (далі - робочий орган) та перевізниками (далі - Перевізник).

2. Метою проведення конкурсу є розвиток конкуренції, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та вибір на конкурсних засадах перевізників, які спроможні забезпечувати належну якість обслуговування міських маршрутів, створення безпечних та комфортних умов, виконання необхідних обсягів перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Києві.

3. Об'єктом конкурсу є окремий міський автобусний маршрут (група маршрутів) загального користування.

3.1. Умовами відкриття міського автобусного маршруту загального користування в режимах руху і винесення на конкурс обрахована кількість рухомого складу, згідно існуючого пасажиро потоку з пріоритетом звичайного режиму руху та відповідною пропускною спроможністю зупинок наземного пасажирського транспорту.

4. У конкурсі на визначення пасажирського Перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь претенденти, які мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості транспортні засоби відповідного класу та відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Транспортні засоби, які претендент пропонує залучити до перевезень в м-Києві, повинні мати не менше 21 місць для сидіння, кількість дверей входу-виходу не менше двох і обладнані пристроями їх автоматичного відкриття, з екологічними нормами двигунів, які встановлені на автобусах, не нижче "Євро-2", відповідати вимогам безпеки, охорони праці, державним стандартам, мати відповідний сертифікат, бути зареєстрованими відповідно до чинного законодавства, перебувати в належному технічному і санітарному стані та мати вік не більше семи років. В разі відкриття нового автобусного маршруту загального користування транспортний засіб повинен мати вік не більше п'яти років.

Водії, які залучаються до перевезень пасажирів, повинні мати водійське посвідчення з відкритою категорією "Д", із загальним водійським стажем не менше п'яти років, бути застраховані згідно з чинним законодавством.

У центральній частині міста (перелік вулиць визначається відповідним рішенням Київської міської ради) перевезення повинні здійснюватись автобусами великої та надвеликої місткості, що працюють у звичайному режимі руху, виготовленими за новітніми технологіями, з низьким рівнем підлоги, пристосованими для перевезення інвалідів на візках, а також обладнаними двигунами, що відповідають нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2".

5. До участі у конкурсі не допускаються юридичні або фізичні особи, які:

5.1. визнані банкрутами, або щодо яких порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб'єкта господарювання;

5.2. подали для участі в конкурсі неправильно оформлені документи або такі, що містять недостовірну інформацію;

5.3. не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";

5.4. не мають власної чи орендованої матеріальної бази, яка забезпечує 100 % збереження рухомого складу в нічний час, проведення технічного обслуговування, можливості власними спеціалістами проводити передрейсовий медогляд водіїв та техогляд автобусів.

6. Перевізники різних форм власності, які працюють на міській маршрутній мережі, для забезпечення належної організації перевезень пасажирів та високої культури їх обслуговування зобов'язані:

6.1. забезпечувати роботу рухомого складу на маршрутах за установленим розкладом руху та відповідною організацією диспетчерського управління з використанням системи автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом і безготівкового розрахунку за допомогою електронних платіжних засобів;

6.2. визначати в салоні транспортних засобів місця для дітей та пасажирів з обмеженими фізичними можливостями;

6.3. транспортні засоби оснастити:

6.3.1. вентиляційними системами;

6.3.2. камерами відеоспостереження та новітніми навігаційними системами спостереження та зв'язку;

6.4. відповідними логотипами підприємств, а водіїв та кондукторів забезпечити форменим одягом;

6.5. інформацією на видному місці щодо максимальної кількості пасажирів, яку вміщує даний транспортний засіб;

6.6. на автобусних маршрутах, які працюють в режимі маршрутного таксі, здійснювати посадку/висадку пасажирів на вимогу пасажирів тільки на зупинках громадського транспорту, що визначені Замовником перевезень, згідно установлених дорожніх знаків і спеціальної дорожньої розмітки, яка визначає допустиму кількість транспортних засобів, що можуть знаходитись в межах зупинки в очікуванні посадки/висадки пасажирів та облаштовані відповідно до вимог Правил користування зупинками, Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро-автомобільного транспорту КПД 204/12 Україна 240-95.

6.7. заборонити водіям транспортного засобу:

6.7.1. під час руху розмовляти з пасажирами;

6.7.2. під час руху розмовляти по стільниковому телефону;

6.7.3. під час руху вживати їжу, пити та палити;

6.7.4. під час руху видавати квитки та розраховуватись за проїзд з пасажирами;

6.7.5. перевищувати максимально граничну швидкість руху 50 км/год.;

6.7.6. не допускати до перевезень пасажирів, які порушують громадський порядок, знаходяться в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, бруднять салон, пасажирів та їхні речі;

6.8. під час зупинки або стоянки транспортного засобу водії зобов'язані видавати квитки на проїзд пасажирам.

7. До проведення конкурсу на автобусному маршруті Замовником повинні бути визначені місця для зупинок з урахуванням пасажиропропускної спроможності зупинки в залежності від кількості транспортних засобів, що одночасно можуть здійснювати посадку/висадку пасажирів на зупинці. У разі, якщо пропускна спроможність існуючої зупинки не відповідає Правилам розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту КДП 204/12 Україна 240-95 необхідно провести роботи по розширенню зупинки або будівництву та облаштуванню нової.

8. Пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Автомобільному перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом.

Безпідставна відмова від пільгового перевезення тягне за собою відповідальність згідно із законодавством.

Види та обсяги пільгових перевезень встановлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.

Підготовка конкурсу

9. Конкурс є відкритим для всіх претендентів. Рішення щодо проведення конкурсу приймає Замовник, виходячи з потреб міста в пасажирських перевезеннях.

10. Для підготовки та проведення конкурсу виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) утворює конкурсний комітет.

11. Конкурсний комітет є колегіальним органом. Свою діяльність здійснює відповідно до законодавства України, рішень Київської міської ради, Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

12. Склад конкурсного комітету формується за принципом: 50 відсотків від депутатів Київради, включаючи голову комітету, 50 відсотків від виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), включаючи заступника голови комітету, та представників зацікавлених державних органів влади та установ (за згодою).

На засіданнях можуть бути присутні представники громадських організацій з правом дорадчого голосу.

13. Персональний склад та голова конкурсного комітету затверджуються розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за погодженням з постійною комісією Київради з питань транспорту та зв'язку.

14. Організацією, забезпеченням і підготовкою матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету займається - Комунальна служба перевезень, яка є Робочим органом конкурсного комітету.

15. Робочий орган конкурсного комітету веде єдиний реєстр Перевізників, договорів Замовника з Перевізниками та паспортів міських маршрутів.

16. Робочий орган конкурсного комітету за дорученням Замовника не пізніше як за 60 днів до закінчення строку діючого договору з Перевізником на перевезення пасажирів готує проведення конкурсу на обслуговування автобусних маршрутів загального користування.

За результатами проведення конкурсу, у випадку, якщо переміг Перевізник, який раніше не здійснював перевезення на маршруті, вказаному в договорі, перевезення пасажирів продовжує виконувати діючий Перевізник до кінця строку дії договору, а переможець конкурсу за цей час готує пакет документів для початку роботи з обслуговування цього маршруту.

17. Робочий орган конкурсного комітету за дорученням Замовника не пізніше як за 30 днів до початку конкурсу (з урахуванням 10-денного терміну для ознайомлення членів конкурсного комітету з наданими претендентами на участь у конкурсі матеріалами та проведення перевірки достовірності представлених претендентом документів відповідно до п. 29 даних Умов) розміщує в засобах масової інформації оголошення, в якому міститься необхідна для Перевізників інформація про умови конкурсу, а саме:

17.1. найменування замовника;

17.2. найменування та основні характеристики об'єктів конкурсу;

17.3. основні умови перевезення пасажирів (тарифи, тип транспортних засобів, обґрунтована структура парку автобусів за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками, вимоги щодо регулярності руху і часу роботи, охорони навколишнього середовища, пільгових перевезень пасажирів, перевезень пасажирів з обмеженими фізичними можливостями тощо);

17.4. розмір плати за участь у конкурсі;

17.5. термін подання та адреса, за якою подаються документи на конкурс;

17.6. місце і дата одержання бланків документів;

17.7. місце, дата і час проведення конкурсу;

17.8. телефон для довідок з питань проведення конкурсу.

18. Замовник складає паспорт маршруту (в трьох екземплярах) і погоджує його з Управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві та відповідними міськими службами.

Подання документів на конкурс

19. Претенденти на перевезення пасажирів можуть брати участь у конкурсі на один або декілька маршрутів.

20. Претенденти ознайомлюються з:

20.1. Законом України "Про автомобільний транспорт" від 23.02.2006 N 3492-IV, постановами Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 139 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", від 26.09.2007 N 1184 "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту";

20.2. цими Умовами;

20.3. примірним договором на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Договір). Форма Договору погоджується і затверджується Замовником у встановленому законом порядку. Договір укладається за результатами проведеного конкурсу між Замовником і претендентом, який став переможцем конкурсу;

20.4. умовами контролю за виконанням Перевізниками укладених договорів із Замовником.

21. За роз'ясненнями щодо оформлення документів на конкурс або умов конкурсу претендент має право звернутися до Замовника чи конкурсного комітету, які зобов'язані дати їх у письмовій формі, але не пізніше ніж за 5 днів до закінчення терміну подання документів.

22. Будь-яка інформація щодо умов конкурсу, яку надсилає Замовник або робочий орган конкурсного комітету будь-кому з претендентів, повинна бути одночасно доведена до всіх інших претендентів.

23. Для участі у конкурсі претендент подає такі документи:

23.1. заяву претендента із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент;

23.2. нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування;

23.3. копії ліцензійних карток на кожний транспортний засіб;

23.4. розмір плати за участь у конкурсі, що фіксовано встановлюється на підставі кошторису витрат, але не може перевищувати 100 неоподаткованих мінімумів на дату подання заяви на участь за окремим об'єктом конкурсу. Плата за участь у конкурсі вноситься на розрахунковий рахунок робочого органу конкурсного комітету і використовується на покриття витрат на підготовку та проведення конкурсу;

23.5. інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомого складу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості (за рекомендаціями Замовника).

24. Усі документи претендент подає в конверті, на якому зазначає свою назву, адресу і найменування об'єкта конкурсу, з поміткою "Заява на участь у конкурсі на маршрут..." до робочого органу конкурсного комітету відповідальному за їх прийом. Відповідальний за прийом документів у присутності претендента перевіряє повноту та відповідність наданих документів, складає їх опис. Опис підписується претендентом і відповідальним за прийом документів і вкладається в конверт з документами. Конверт з документами заклеюється в присутності претендента.

Документи, подані не в повному обсязі, не розглядаються і повертаються претендентові із зазначенням причини.

25. Претендентам, яким відмовлено у розгляді документів, повертається плата за участь у конкурсі.

26. Подання документів на конкурс припиняється після закінчення терміну, визначеного в оголошенні про проведення конкурсу. Документи, які надійшли після встановленого терміну, не приймаються. У випадку, коли кінець терміну подання документів на конкурс припадає на неробочий день, останнім днем терміну прийому документів вважається перший після нього робочий день.

27. Претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі. Претендент, у якого прийнято всі необхідні документи для участі у конкурсі, може відкликати заяву на участь у конкурсі до дня проведення конкурсу з поверненням плати. Після цього терміну внесена за участь у конкурсі плата використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.

Якщо конкурс не відбувся, претендентам повертається плата за участь у конкурсі, а витрати на підготовку конкурсу відносять на рахунок Замовника.

28. Претендентів на участь у конкурсі перевіряє Робочий орган, із залученням представників від Замовника, ДАІ, Головавтотрансінспекції, організації роботодавців, профспілок. Оцінка претендента проводиться за бальною системою, критерії та бали якої розробляються спеціальною робочою групою і затверджуються Замовником. Результати перевірки є критерієм при визначенні переможця конкурсу.

У випадку, якщо подана інформація недостовірна, претендент до участі в конкурсі не допускається.

Хід проведення конкурсу та визначення переможця

29. Після попереднього розгляду та реєстрації Робочим органом конкурсного комітету, документів, поданих претендентами для участі в конкурсі, на черговому засіданні члени конкурсного комітету оцінюють пропозиції претендентів, документи яких були зареєстровані, за наступними параметрами:

29.1. більш нові, комфортабельні та безпечні транспортні засоби підвищеної місткості, особливо нові моделі транспортних засобів з низькою підлогою;

29.2. інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомого складу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості, участі у розбудові транспортної інфраструктури м. Києва;

29.3. наявність резерву транспортних засобів відповідного класу;

29.4. досвід роботи з організації пасажирських перевезень;

29.5. організація диспетчерського управління, облік руху та роботи транспортних засобів на лінії з використанням систем автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом та безготівкового розрахунку з використанням електронних платіжних засобів;

29.6. рівень запропонованих тарифів;

29.7. забезпечення безпеки дорожнього руху та безаварійної роботи (якщо він є діючим Перевізником на міській маршрутній мережі);

29.8. наявність у претендента автобусів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

29.9. наявність у претендента транспортних засобів, обладнаних автоматизованою системою оплати проїзду;

29.10. дотримання вимог трудового законодавства України, забезпечення належних умов праці (якщо він є діючим Перевізником на міській маршрутній мережі);

29.11. дотримання вимог природоохоронного законодавства України;

29.12. робота транспортних засобів претендента на альтернативному паливі або оснащення автобусів технічними засобами для зменшення токсичних викидів в атмосферу (каталізаторами, нейтралізаторами).

30. На засідання конкурсного комітету запрошують усіх претендентів та у їх присутності оголошують конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на їх обгрунтування.

31. Претенденти можуть пропонувати технічні, організаційні чи комерційні умови, що відрізняються від умов, визначених у документах на конкурс, які можуть бути прийняті конкурсним комітетом, якщо будуть визнані більш вигідними для Замовника. Ці умови подаються претендентами безпосередньо на засіданні конкурсного комітету.

32. При відсутності на засіданні конкурсного комітету представника претендента конкурсний комітет розглядає пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.

33. Переможцем конкурсу визнається претендент, який за оцінкою конкурсного комітету зайняв перше місце і відповідає кваліфікаційним вимогам до пасажирських перевізників, може забезпечити належну якість перевезень пасажирів. За умови участі у конкурсі на один маршрут двох чи більше перевізників визначається також претендент, який за оцінкою конкурсного комітету зайняв друге місце.

При визначенні переможця конкурсний комітет надає перевагу претендентам, які мають власну виробничо-технічну базу та власні транспортні засоби великої та надвеликої місткості, систему автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом та забезпечують зберігання, технічне обслуговування рухомого складу, його передрейсові техогляди та передрейсові медогляди водіїв виключно в межах такої бази (за інших рівних умов).

34. Засідання конкурсного комітету є відкритим і вважається таким, що відбулося, за умови участі в ньому не менше 50 % від загального складу комітету.

35. Рішення конкурсного комітету про результати конкурсу приймається колегіально відкритим голосуванням після обговорення порядку денного засідання простою більшістю присутніх членів комітету. У випадку рівної кількості голосів голос голови конкурсного комітету є вирішальним, а в разі відсутності голови конкурсного комітету вирішальним є голос його заступника.

36. Переможець конкурсу оголошується на відкритому засіданні конкурсного комітету із запрошенням на нього усіх претендентів.

37. Претендентам, які не стали переможцями конкурсу, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.

38. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, коли:

- протягом строку прийняття документів не надійшло жодної заявки щодо участі у конкурсі;

- усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу;

- усі подані заявки оформлені з порушенням вимог, визначених у конкурсній документації, та чинного законодавства;

39. Якщо конкурс не відбувся через відсутність бажаючих узяти в ньому участь, Замовник може призначити пасажирського Перевізника на термін до трьох місяців і провести новий конкурс. Якщо в конкурсі взяв участь тільки один претендент, переможцем конкурсу може бути визнаний цей претендент.

40. На засіданні конкурсного комітету розглядаються в робочому порядку (без публікації в засобах масової інформації) заяви Перевізників про перезакріплення маршрутів у разі зміни форми власності та в інших випадках відповідно до чинного законодавства. Питання часткової зміни схем руху маршрутів (до 25 % протяжності маршруту), порядку перевезень пасажирів, розкладу роботи маршрутів, зміни типу транспортних засобів та їх кількості на маршруті за поданням Перевізника або за ініціативою Замовника, в тому числі з причин технічного характеру (закриття руху транспорту у зв'язку з капітальним ремонтом проїзної частини вулиць, комунікацій, трамвайних колій, будівництвом будинків, підземних переходів тощо), вирішується Замовником без винесення на засідання конкурсного комітету.

41. Хід проведення конкурсу та рішення конкурсного комітету оформлюються протоколом, який підписується головою та секретарем конкурсного комітету. Після підписання копії протоколу в триденний термін надсилають Замовнику, Управлінню ДАІ ГУ МВС України в м. Києві, в районні (за місцем реєстрації претендента) державні податкові інспекції та територіальному управлінню Держнаглядохоронпраці по м. Києву і Київській області. Виписки з протоколу в триденний термін надсилають переможцям конкурсів та іншим учасникам конкурсу (на вимогу).

42. У випадках, коли члени (або член) комітету не з'являються без поважних причин на засідання комітету три та більше разів, голова комітету може порушити питання про недоцільність перебування членів (члена) комітету у його складі. Після розгляду зазначеного питання на засіданні комітету, на підставі прийнятого комітетом рішення у встановленому порядку вносяться зміни до персонального складу комітету.

43. Конкурсний комітет за поданим Замовником обґрунтованим клопотанням має право перенести дату проведення конкурсу. Інформація про перенесення дати проведення конкурсу в обов'язковому порядку доводиться робочим органом до всіх учасників.

44. Рішення конкурсного комітету може бути оскаржене до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом трьох робочих днів з моменту отримання результатів конкурсу. Голова комітету не несе персональної відповідальності за рішення, ухвалені комітетом колегіально.

Оформлення переможцем конкурсу необхідних документів

45. Переможець конкурсу у десятиденний термін після отримання результатів проведення конкурсу укладає із Замовником договір на перевезення пасажирів за конкретним міським автобусним маршрутом (далі - Договір), в якому визначаються права, обов'язки та відповідальність сторін, тарифи на проїзд, питання організації роботи на маршрутах, контроль за дотриманням Перевізником умов укладеного Договору, технічним станом рухомого складу та виробничо-технічної бази, організації диспетчерського управління з подальшим впровадженням системи автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом, перелік порушень транспортного законодавства, при допущенні яких дію Договору з Перевізником може бути припинено, запропоновані цим Перевізником інші умови, якщо вони були прийняті Замовником як більш вигідні (зокрема, інвестиційні пропозиції щодо подальшої заміни рухомого складу на сучасні автобуси великої і надвеликої місткості, визначення обсягів перевезень пасажирів пільгових категорій, які здійснюються за рахунок господарської діяльності Перевізника без бюджетної компенсації, страхування пасажирів), показники якості транспортного обслуговування населення, термін дії Договору, зобов'язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під'їзних шляхів у належному стані, розмір компенсації витрат автомобільного Перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати тощо.

Перевізники не мають права працювати на маршрутах без укладання Договору на перевезення пасажирів.

46. Замовник присвоює маршруту номер, видає один екземпляр паспорта Перевізнику. Другий екземпляр паспорта зберігається у Замовника, третій направляється Управлінню ДАІ ГУ МВС України в м. Києві.

47. Замовник надає Перевізнику на кожний транспортний засіб талон до Договору (далі - Талон). Форма Талону затверджується Замовником.

48. У разі наявності у Перевізника системи автоматизованого диспетчерського управління пасажирським автомобільним транспортом Замовник має право під'єднатися до неї в режимі ON-LINE з метою здійснення контролю за графіком руху транспортних засобів Перевізника на маршруті.

49. Підставою для початку здійснення перевезень є наказ Замовника, який видається після виконання Перевізником усіх вимог щодо організації перевезень пасажирів на маршрутах м. Києва у п'ятиденний термін.

50. При відмові переможця конкурсу від укладення Договору на перевезення пасажирів у зазначений термін такий Договір може бути укладений з претендентом, який зайняв друге місце. У випадку відмови претендента, який зайняв друге місце, від укладення Договору, або якщо в конкурсі брав участь один претендент, який відмовився від укладання Договору, конкурс вважається таким, що не відбувся, і плата за участь у конкурсі не повертається.

51. Замовник має право достроково розірвати Договір з автомобільним перевізником у разі:

- порушення ним умов Договору;

- здійснення зупинки для посадки/висадки пасажирів у місцях не визначених дорожніми знаками "Зупинка транспорту загального користування" на відстані 15 метрів до знаку і 15 метрів після знаку та у межах дії дорожнього знаку "Зупинка заборонена";

- порушення Правил користування зупинками;

- наявності на протязі місяця виявлених трьох порушень Закону України "Про автомобільний транспорт", Правил перевезень пасажирів автомобільним транспортом виявлених і оформлених протоколом Державною Інспекцією на автомобільному транспорті Міністерства України;

- наявності на протязі місяця виявлених трьох порушень Закону України "Про дорожній рух" і Правил дорожнього руху, виявлених і оформлених протоколами Державтоінспекцією МВС України;

і призначити для роботи на автобусному маршруті загального користування (групі маршрутів) автомобільного Перевізника, який за результатами конкурсу зайняв наступне місце, а в разі його відмови - призначати до проведення конкурсу автомобільного Перевізника один раз на термін не більше ніж три місяці;

- у разі припинення автомобільним Перевізником перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування призначати Перевізника, який за результатами конкурсу зайняв наступне місце, а в разі його відмови - призначати до проведення конкурсу автомобільного Перевізника один раз на термін не більше ніж три місяці;

- у разі відкриття автобусного маршруту, який не має паспорта, призначати один раз тимчасового автомобільного перевізника на термін до трьох місяців, після чого за результатами функціонування маршруту приймати рішення щодо доцільності відкриття маршруту та проведення конкурсу.

52. Якщо Перевізник, з яким укладений Договір на перевезення пасажирів за конкретним міським автобусним маршрутом, запропонує зміну тарифів на проїзд, то Замовник розглядає її обґрунтованість і приймає відповідне рішення.

53. Договір з переможцем конкурсу Замовник укладає на термін від трьох до п'яти років.

54. Договір з переможцем конкурсу у разі відсутності у нього автобусів, що відповідають умовам конкурсу, Замовник укладає на термін до одного року.

(Додаток в редакції Рішення Київміськради N 564/564 від 30.10.2008)

Заступник міського голови – секретар Київради О.Довгий