Документ втратив чиннiсть!

ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ
16.05.2008 N 219

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
5 червня 2008 р. за N 507/15198

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Головного контрольно-ревізійного управління України
N 52 від 12.03.20
09)

Про затвердження Змін
до Порядку застосування статей 164-12 та 164-14
Кодексу України про адміністративні правопорушення
органами державної контрольно-ревізійної служби
в Україні

Відповідно до статті 2 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" ( 2939-12 ), Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) наказую:

1. Затвердити Зміни до Порядку застосування статей 164-12 та 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні, затвердженого наказом ГоловКРУ від 20.02.2002 N 54, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.03.2002 за N 227/6515 (додаються).

2. Департаменту правової роботи ГоловКРУ (Манешкін О.А.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Управлінню адміністративно-господарського забезпечення (Руссов І.Б.) після державної реєстрації довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів ГоловКРУ, контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова М.І.Сивульський

Затверджено
НаказГоловКРУ
16.05.2008N219

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
5 червня 2008 р. за N 507/15198

Зміни
до Порядку застосування статей 164-12 та 164-14
Кодексу України про адміністративні правопорушення
( 80731-10 )
органами державної контрольно-ревізійної служби
в Україні

1. Пункт 2 викласти в такій редакції:

"2. Виявлені факти порушення законодавства про бюджетну систему України (використання бюджетних коштів усупереч їх цільовому призначенню або недотримання порядку проведення операцій з бюджетними коштами, як це встановлено бюджетним законодавством) чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур; застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, у тому числі оформлення тендерної документації з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, оцінка тендерних пропозицій, які не відповідають критеріям та методиці оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції, що міститься у тендерній документації, укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам тендерної документації; неоприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства, недотримання умов захисту вітчизняного ринку; неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури, непроходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом) посадова особа органу державної контрольно-ревізійної служби оформляє актом ревізії відповідно до вимог Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 N 550, актом перевірки державних закупівель".

2. У пункті 3:

2.1. В абзаці першому слова "акта ревізії" замінити словами "акта ревізії (перевірки)".

2.2. Доповнити пункт після абзацу першого двома новими абзацами такого змісту:

"Направлені до органу ДКРС постанова прокурора про порушення провадження про адміністративне правопорушення та додані до неї матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, розглядаються у десятиденний строк після їх надходження.

За результатами розгляду вказаних матеріалів прокурора посадовою особою органу ДКРС складається протокол про адміністративне правопорушення у терміни, передбачені ст. 38 КУпАП ( 80731-10 ). У разі відсутності підстав для складання протоколу про адміністративне правопорушення орган ДКРС повідомляє про це відповідний орган прокуратури, вмотивовуючи таке рішення".

У зв'язку з цим абзаци другий - четвертий уважати відповідно абзацами четвертим - шостим.

2.3. Абзац четвертий викласти в такій редакції:

"Протокол підписується посадовою особою ДКРС, яка його склала, і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення. За наявності свідків протокол може бути підписаний також ними".

3. У пункті 4 слова "журналі реєстрації актів ревізій" замінити словами "журналі реєстрації протоколів про адміністративні правопорушення".

4. Абзац третій пункту 5 викласти в такій редакції:

"акт ревізії (перевірки) або витяг з нього з додатками, на які є посилання в акті, уключаючи копії розпорядчих чи господарських документів, які містять ознаки адміністративного правопорушення та/або підтверджують його вчинення; постанова прокурора про порушення провадження про адміністративне правопорушення та матеріали до неї;".

5. Пункт 6 викласти в такій редакції:

"6. Справа про адміністративне правопорушення передається до суду за місцем вчинення правопорушення у строк не пізніше 3 робочих днів після реєстрації протоколу в журналі".

6. У пункті 8:

6.1. В абзаці другому слово "ревізія" замінити словами "ревізія (перевірка)".

6.2. В абзаці третьому слова " - порушення законодавства про бюджетну систему України" виключити.

Директор Департаменту правової роботи О.А.Манешкін