МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.04.2007 N 106
Про організацію роботи з упровадження компонента
"Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень
і прогнозування в Міністерстві економіки"
проекту "Розвиток системи державної статистики
для моніторингу соціально-економічних
перетворень", що підтримується Міжнародним
банком реконструкції та розвитку
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства економіки
N 38 від 06.02.2008 )
З метою забезпечення реалізації заходів, передбачених Угодою про позику (Проект "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень") між Україною і Міжнародним банком реконструкції та розвитку, ратифікованою Законом України від 18.05.2005 N 2568-IV (далі - Угода про позику), і Договором від 21.05.2004 N 13000-04/47 "Про безповоротну передачу коштів між Міністерством фінансів України та Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України (стосовно використання коштів, наданих Україні Міжнародним банком реконструкції та розвитку)" (далі - Договір), наказую:
1. Затвердити склад тендерного комітету Мінекономіки з організації та проведення процедури закупівель товарів і послуг у рамках компонента "Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень і прогнозування в Міністерстві економіки" проекту "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень" (далі - компонент) (додається).
2. Затвердити Положення про тендерний комітет Мінекономіки з організації та проведення процедури закупівель товарів і послуг у рамках компонента "Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень і прогнозування в Міністерстві економіки" проекту "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень", що підтримується Міжнародним банком реконструкції та розвитку (додається).
3. Призначити заступника Міністра економіки Крючкову І.В. головою тендерного комітету. ( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
4. Уповноважити заступника Міністра економіки Крючкову І.В. здійснювати функції координатора з упровадження компонента, а саме:
представляти інтереси Мінекономіки у відносинах з Міжнародним банком реконструкції та розвитку (далі - МБРР) щодо упровадження компонента;
підписувати від імені Мінекономіки договори про закупівлю робіт, товарів і послуг, пов'язаних з упровадженням компонента, інші договори, банківські, платіжні та інші документи, які стосуються упровадження компонента. ( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
5. Департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями (Кучеренко О.В.) забезпечити координацію роботи з МБРР та Держкомстатом щодо реалізації компонента проекту.
6. Департамент економічної стратегії (Горшкова Н.І.) та департамент інформатизації (Заболоцький І.О.) призначити відповідальними за організацію робіт з упровадження компонента відповідно в частинах "Застосування нових моделей короткострокового та середньострокового прогнозування" і "Модернізація представлення та оброблення даних для аналітичних цілей" та доручити відповідно до компетенції забезпечити використання коштів компонента виключно для досягнення цілей компонента, визначених у частині D Додатка 2 до Угоди про позику. ( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
7. Департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями (Кучеренко О.В.) та юридичному департаменту (Кондратов А.В.) опрацювати питання щодо внесення змін та доповнень до Угоди від 07.11.2005 N 4729/09 між Держкомстатом та консультантом з упровадження компонента в Міністерстві економіки (далі - консультант). ( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
8. Затвердити Перелік обов'язків консультанта з упровадження компонента "Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень і прогнозування в Міністерстві економіки" проекту "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень", що підтримується Міжнародним банком реконструкції та розвитку (додається).
9. Департаменту економічної стратегії (Горшкова Н.І.) в частині компонента "Застосування нових моделей короткострокового та середньострокового прогнозування" та департаменту інформатизації (Заболоцький І.О.) в частині компонента "Модернізація представлення та оброблення даних для аналітичних цілей" разом з консультантом забезпечити: ( Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
9.1. Підготовку, узгодження та подання на підпис координатору з упровадження компонента проектів технічних завдань, планів заходів з реалізації компонента, планів закупівель, звітів після завершення компонента і надання копій зазначених документів до департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями (Кучеренко О.В.) для узагальнення.
9.2. Погодження проектів заявок, платіжних документів для зняття коштів з рахунку позики МБРР та спеціального рахунку, а також інших документів відповідно до Договору.
9.3. Погодження документів згідно з додатками 5 та 6 до Порядку підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, які підтримуються міжнародними фінансовими організаціями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1317.
9.4. Участь у проведенні конкурсних торгів на закупівлю товарів (робіт, послуг), пов'язаних з упровадженням компонента, згідно з положеннями розділу I Додатка 4 до Угоди про позику.
9.5. Опрацювання, узгодження та внесення координатору з упровадження компонента пропозицій щодо підписання проектів контрактів з переможцями конкурсних торгів на закупівлю товарів (робіт, послуг) згідно з вимогами чинного законодавства України і МБРР.
10. Фінансово-адміністративному департаменту (Литвинчук С.В.) забезпечити: ( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
10.1. Підготовку проектів відповідних бюджетних запитів, паспортів до проекту Державного бюджету України та інформації про внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального і спеціального фондів Державного бюджету України разом із консультантом, департаментом економічної стратегії (Горшкова Н.І.) та департаментом інформатизації (Заболоцький І.О.) і надання копій зазначених документів до департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями (Кучеренко О.В.). ( Підпункт 10.1 пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
10.2. Своєчасне подання до Мінфіну бюджетних запитів, паспортів до проекту Державного бюджету України, заявок, платіжних документів для зняття коштів з рахунку позики МБРР і спеціального рахунку та інших документів відповідно до Договору, а також інформації щодо внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального і спеціального фондів Державного бюджету України відповідно до підпункту 10.1 цього наказу.
10.3. Здійснення бухгалтерського обліку операцій щодо використання коштів позики в органах Державного казначейства (загальний та спеціальний фонди) або інших банках на території України (спеціальний фонд).
10.4. Складання фінансової звітності за коштами позики, у тому числі включення до консолідованої звітності Мінфіну звітів, наданих консультантом щодо використання коштів з рахунку позики МБРР.
10.5. Прийняття фінансових звітів консультанта щодо реалізації компонента для включення їх до фінансового звіту центрального апарату Мінекономіки.
10.6. Погодження проектів фінансових звітів щодо стану використання коштів проекту відповідно до вимог МБРР, які консультант подає до МБРР.
10.7. Після завершення реалізації проекту забезпечити зберігання та передачу в архів Мінекономіки документів, отриманих від консультанта згідно з актом приймання-передавання.
11. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економіки України від 03.10.2005 N 319 "Про уповноваження першого заступника Міністра економіки України Романюка С.А. на здійснення функції координатора впровадження компонента "Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень і прогнозування в Міністерстві економіки" проекту "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень".
12. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економіки Крючкову І.В. ( Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
Міністр економіки України А.Кінах
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України від 20.04.2007 N 106
(у редакції наказу
Мінекономіки
06.02.2008 N 38)
СКЛАД
тендерного комітету Мінекономіки
з організації та проведення
процедури закупівель товарів і послуг
у рамках компонента "Зміцнення інформаційної
бази для прийняття рішень і прогнозування
в Міністерстві економіки" проекту "Розвиток
системи державної статистики для моніторингу
соціально-економічних перетворень"
КРЮЧКОВА - заступник Міністра економіки,
Ірина Володимирівна координатор з упровадження
компонента, голова тендерного
комітету
Члени тендерного комітету:
ДМИТРЕНКО - заступник начальника
Тетяна Миколаївна відділу бухгалтерського обліку
та звітності - заступник головного
бухгалтера Мінекономіки
КОНДРАТОВ - директор юридичного
Андрій Вікторович департаменту Мінекономіки
ГАРМАШ - заступник директора
Михайло Павлович департаменту співробітництва
з міжнародними фінансовими
організаціями - начальник відділу
інвестиційних проектів міжнародних
фінансових організацій Мінекономіки
ЛЕБЕДЄВА - заступник директора департаменту
Тамара Василівна економічної стратегії Мінекономіки
ШЕДІНА - заступник директора департаменту
Наталія Анатоліївна інформатизації Мінекономіки
ТОВКАЙ - головний спеціаліст відділу
Анна Миколаївна нормативно-методологічного
забезпечення департаменту державних
резервів та товарних бірж
Мінекономіки
( Склад в редакції Наказу Міністерства економіки N 38 від 06.02.2008 )
Директор департаменту співробітництва з міжнародними
фінансовими організаціями О.Кучеренко
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
20.04.2007 N 106
Директор департаменту співробітництва
з міжнародними фінансовими організаціями О.Кучеренко
Положення
про тендерний комітет Мінекономіки з організації
та проведення процедури закупівель товарів і послуг
у рамках компонента "Зміцнення інформаційної бази
для прийняття рішень і прогнозування в Міністерстві
економіки" проекту "Розвиток системи державної
статистики для моніторингу соціально-економічних
перетворень", що підтримується Міжнародним банком
реконструкції та розвитку
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок утворення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету Міністерства з організації та проведення процедури закупівлі товарів і послуг у рамках компонента "Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень і прогнозування в Міністерстві економіки" проекту "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень", що підтримується Міжнародним банком реконструкції та розвитку (далі - компонент), а також права, обов'язки та відповідальність голови і членів тендерного комітету.
1.2. У своїй роботі тендерний комітет керується законодавством України та положеннями Угоди про позику (Проект "Розвиток системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень") між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку, ратифікованої Законом України від 18.05.2005 N 2568-IV (далі - Угода про позику), і Договором від 21.05.2004 N 13000-04/47 "Про безповоротну передачу коштів між Міністерством фінансів України та Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України (стосовно використання коштів, наданих Україні Міжнародним банком реконструкції та розвитку)" (далі - Договір).
2. Головні функції тендерного комітету
2.1. Тендерний комітет утворюється для проведення процедур закупівлі товарів і послуг у рамках компонента на засадах колегіальності під час прийняття рішень, відсутності конфлікту інтересів його членів та їх неупередженості.
2.2. Тендерний комітет на основі послуг консультанта з упровадження компонента в Мінекономіки (далі - консультант) забезпечує:
планування процедури закупівлі;
розміщення оголошення про здійснення закупівлі товарів і послуг у засобах масової інформації, у тому числі в міжнародних, на радіо, телебаченні, у мережі електронного зв'язку, або розсилання запрошень виконавцям щодо участі в ній та інформування учасників процедури закупівлі про її результати;
підготовку та розсилання необхідної для проведення процедури закупівлі документації;
надання роз'яснень відповідальним виконавцям щодо змісту тендерної документації у разі одержання від них відповідних запитів;
організацію приймання, зберігання та оцінку тендерних пропозицій.
2.3. Тендерний комітет здійснює:
розкриття та розгляд тендерних пропозицій, вибір найкращої тендерної пропозиції виключно на підставі критеріїв і методики оцінки, визначених у тендерній документації;
підготовку висновку з пропозицією про призначення переможця.
3. Права та обов'язки тендерного комітету
3.1. Тендерний комітет має право:
від імені Міністерства виступати в межах надання повноважень та визначених функцій організатором проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів і послуг;
готувати та подавати на підпис Міністрові накази про зміни у складі тендерного комітету;
одержувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, необхідну для проведення процедури закупівлі;
залучати без права голосу в разі потреби до роботи в тендерному комітеті інших працівників Міністерства, консультанта та на договірних засадах - сторонніх експертів і консультантів;
використовувати необхідне для виконання покладених завдань майно Мінекономіки.
3.2. Тендерний комітет зобов'язаний:
організовувати на основі послуг консультанта проведення процедури закупівлі відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів з питань закупівлі товарів, робіт і послуг та положень Угоди про позику і Договору в установлені терміни;
забезпечувати рівні умови для всіх виконавців, що беруть участь у процедурі закупівлі, об'єктивний та чесний вибір переможця;
зберігати конфіденційність інформації;
своєчасно готувати із залученням консультанта письмові роз'яснення щодо одержаних на адресу Мінекономіки скарг від відповідальних виконавців, які беруть участь у торгах (тендерах), про можливі порушення процедури закупівлі.
3.3. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться в разі потреби.
3.4. Секретар тендерного комітету із залученням консультанта надсилає учасникам запланованого засідання письмове повідомлення від координатора з упровадження компонента про дату і місце проведення засідання не пізніше ніж за п'ять календарних днів до дня проведення.
3.5. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин його членів. У разі рівного розподілу голосів голос голови є ухвальним.
3.6. Протокол та звіт підписуються головою і всіма членами тендерного комітету, що брали участь у голосуванні.
4. Повноваження голови та членів тендерного комітету
4.1. Голова тендерного комітету призначається наказом Міністерства.
4.2. Голова тендерного комітету:
планує проведення засідання тендерного комітету та веде його;
погоджує порядок денний засідання тендерного комітету;
роз'яснює питання про забезпечення діяльності тендерного комітету;
приймає рішення про утворення комісій та робочих груп тендерного комітету;
вносить на розгляд Міністра пропозиції щодо змін у складі тендерного комітету;
подає письмові роз'яснення Міністрові у разі виявлення порушень у роботі тендерного комітету, зокрема внаслідок розгляду одержаної відповідно до вимог положень Угоди про позику та Договору скарги від виконавців, що беруть чи брали участь у процесі закупівлі.
4.3. Заступник голови та секретар тендерного комітету призначаються головою на першому засіданні з членів тендерного комітету. Заступник голови виконує покладені на голову функції у разі його відсутності.
4.4. До обов'язків секретаря тендерного комітету належать:
ведення та оформлення із залученням консультанта протоколів засідання тендерного комітету;
забезпечення оперативного інформування членів тендерного комітету щодо організаційних питань його діяльності;
виконання інших організаційних робіт за дорученням голови тендерного комітету.
4.5. У випадку відсутності секретаря тендерного комітету на засіданні голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому членові тендерного комітету.
4.6. Члени тендерного комітету на засіданнях беруть участь в обговоренні та приймають рішення про оцінку і порівняння тендерних пропозицій, визначення переможця процедури закупівлі.
4.7. Члени тендерного комітету мають право брати участь в усіх засіданнях тендерного комітету та прийнятті його рішень, ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо оцінки та порівняння тендерних пропозицій постачальників (виконавців), виносити питання на розгляд тендерного комітету, а також мають право на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань тендерного комітету.
4.8. Голова і члени тендерного комітету зобов'язані додержувати вимог цього Положення, об'єктивно та неупереджено розглядати тендерні пропозиції постачальників (виконавців), забезпечувати збереження конфіденційної інформації, що стосується предмета діяльності тендерного комітету.
5. Витрати на організацію та проведення процедури
закупівлі товарів, послуг
Обсяги та джерела покриття витрат на організацію і проведення процедури закупівлі у разі необхідності можуть визначатись у відповідному кошторисі операційних витрат у рамках компонента.
6. Відповідальність членів тендерного комітету
Голова тендерного комітету та його члени, а також залучені експерти та консультанти відповідно до встановлених цим Положенням повноважень несуть згідно із чинним законодавством відповідальність за порушення, допущені під час здійснення процедури закупівлі, збереження конфіденційності інформації, ведення звітності.
Директор департаменту співробітництва
з міжнародними фінансовими організаціями О.Кучеренко
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
20.04.2007 N 106
Перелік
обов'язків консультанта з упровадження компонента
"Зміцнення інформаційної бази для прийняття рішень
і прогнозування в Міністерстві економіки"
проекту "Розвиток системи державної
статистики для моніторингу соціально-економічних
перетворень", що підтримується Міжнародним банком
реконструкції та розвитку
1. Підготовка разом з департаментом економічної стратегії та департаментом інформатизації проектів технічних завдань, планів заходів з реалізації компонента, планів закупівель та звітів про результати завершення компонента.
2. Підготовка проектів заявок, платіжних документів для зняття коштів з рахунку позики Міжнародного банку реконструкції та розвитку (далі - МБРР) і спеціального рахунку та інших документів відповідно до Договору від 21.05.2004 N 13000-04/47 "Про безповоротну передачу коштів між Міністерством фінансів України та Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України (стосовно використання коштів, наданих Україні Міжнародним банком реконструкції та розвитку)", і за погодженням з департаментом економічної стратегії та департаментом інформатизації надання їх до фінансово-господарського департаменту Міністерства.
3. Підготовка проектів відповідних бюджетних запитів, паспортів до проекту Державного бюджету України та інформації про внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального і спеціального фондів Державного бюджету України разом з департаментом економічної стратегії, департаментом інформатизації та фінансово-господарським департаментом Міністерства і надання копій зазначених документів до департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями Міністерства.
4. Виконання робіт з організації закупівель товарів та послуг у рамках компонента.
5. Ведення переговорів за контрактами стосовно досягнення найсприятливіших умов поставки необхідних товарів та надання якісних послуг.
6. Здійснення за погодженням з координатором з упровадження компоненту розміщення в засобах масової інформації оголошення про здійснення закупівель товарів та послуг.
7. Планування за погодженням з координатором з упровадження компоненту процедури закупівлі.
8. Підготовка та розсилання необхідної для проведення процедури закупівлі документації.
9. Інформування координатора з упровадження компоненту про фінансові ризики під час реалізації гранту.
10. Підготовка протоколів проведення засідань тендерного комитету.
11. Організація приймання, зберігання тендерних пропозицій.
12. Підготовка проектів контрактів з переможцями конкурсних торгів на закупівлю товарів (робіт, послуг) згідно з вимогами МБРР і чинного законодавства України на підставі результатів засідань та рішень відповідного тендерного комітету Міністерства, забезпечення подання їх на підпис координатору з упровадження компонента за погодженням з департаментом економічної стратегії та департаментом інформатизації Міністерства.
13. Підготовка та погодження з фінансово-господарським департаментом Міністерства проектів фінансових звітів щодо стану використання коштів проекту відповідно до вимог МБРР та їх надання до МБРР. Надання копій зазначених документів до департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями Міністерства.
14. Підготовка документів згідно з додатками 5 та 6 до Порядку підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, які підтримуються міжнародними фінансовими організаціями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1317, та за погодженням з департаментом економічної стратегії, департаментом інформатизації та фінансово-господарським департаментом надання їх до Держкомстату і в копії - департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями.
15. Підготовка щоквартальних звітів щодо стану та результатів упровадження компонента з відповідними висновками і пропозиціями та за погодженням з департаментом економічної стратегії, департаментом інформатизації і фінансово-господарським департаментом надання їх до департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями.
16. Підготовка, узгодження (візування) з департаментом економічної стратегії, департаментом інформатизації, департаментом співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями та фінансово-господарським департаментом щомісячних планів роботи консультанта, розроблених згідно з Планом заходів з реалізації проекту, та щомісячних описових звітів щодо наданих консультантом протягом звітного періоду послуг і вироблених продуктів діяльності разом з документами (або їх копіями), що підтверджують виконані роботи, та письмового пояснення у випадку затримок або невиконання запланованих заходів; подання зазначених щомісячних планів роботи та щомісячних описових звітів на підпис координатору з упровадження компонента та надання Керівнику Групи управління проектом як підстави для виплати винагороди консультанту. Надання копій зазначених документів до департаменту співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями.
17. Надання фінансово-господарському департаменту інформації щодо надходження коштів на рахунок позики МБРР і на спеціальний рахунок.
18. Надання фінансово-господарському департаменту фінансової звітності згідно з інформацією, наданою Мінфіном на третє число поточного місяця (форма N 4-3) д. 1 "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)", баланс, пояснювальна записка), копій виписок банку за звітний період щодо використання коштів з рахунку позики МБРР.
19. Передання фінансово-господарському департаменту після завершення реалізації проекту фінансових документів згідно з актом приймання-передавання для подальшого зберігання.
