КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 1499 від 21.11.2007
Про надання одноразової адресної матеріальної
допомоги з нагоди відзначення Міжнародного
дня інвалідів у 2007 році
На виконання Міської комплексної програми "Турбота" на 2006-2010 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.12.2005 N 603/3064, та з нагоди відзначення 3 грудня 2007 року Міжнародного дня інвалідів:
1. Надати одноразову адресну допомогу наступним категоріям малозабезпечених верств населення:
у розмірі 55 грн.:
- інвалідам першої групи (незалежно від причини інвалідності);
- дітям-інвалідам віком до 18 років;
у розмірі 45 грн.:
- непрацюючим працездатним особам, які доглядають за інвалідом I групи або престарілим, який досяг 80-річного віку;
- фізичним особам, які надають соціальні послуги та одержують компенсацію згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 N 558;
- малозабезпеченим особам, які доглядають за інвалідом I та II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, та одержують щомісячну грошову допомогу на догляд за ним згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 N 1192;
- непрацюючим інвалідам другої групи (незалежно від причини інвалідності);
у розмірі 40 грн.:
- працюючим інвалідам другої групи (незалежно від причини інвалідності);
- непрацюючим інвалідам третьої групи (незалежно від причини інвалідності);
у розмірі 35 грн.:
- працюючим інвалідам третьої групи (незалежно від причини інвалідності).
2. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перерахувати Головному управлінню соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) кошти у сумі 7073,08 тис. грн. для фінансування витрат, зазначених у пункті 1 цього розпорядження, за рахунок коштів, передбачених у бюджеті м. Києва на 2007 рік на виконання Міської комплексної програми "Турбота" на 2006-2010 роки, затвердженої рішенням Київради від 16.12.2005 N 603/3064, згідно з кошторисом, що додається.
3. Головному управлінню соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити виплату матеріальної допомоги, зазначеної у пункті 1 цього розпорядження:
- особам, які перебувають на обліку в органах соціального захисту населення та Пенсійного фонду України як одержувачі пенсій та допомоги;
- особам, які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України (призначення і виплату пенсій яким передано згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1522 "Про передачу органам Пенсійного фонду України функцій з призначення і виплати пенсій деяким категоріям громадян" органам Пенсійного фонду України), згідно зі списками, наданими Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві за формою встановленою в додатку 2 до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 р. N 1596.
4. Взяти до уваги, що одноразова допомога, яка не була своєчасно виплачена громадянину через незалежні від нього причини, у разі смерті цих громадян виплачується членам сім'ї померлого у порядку, передбаченому для виплати пенсій у зв'язку зі смертю пенсіонера, а також врахувати те, що особам, які одночасно належать до декількох категорій, надається одна допомога у більшому розмірі.
5. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації Кільчицькій І.Р. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Кільчицьку І.Р.
Голова Л.Черновецький
Додаток
до розпорядження Київської
міської державної
адміністрації
від 21.11.2007 N 1499
КОШТОРИС
витрат, пов'язаних з наданням одноразової адресної
матеріальної допомоги окремим категоріям
малозабезпечених верств населення м. Києва
1. Перелік категорій осіб, яким надається одноразова адресна
матеріальна допомога у розмірі 55 грн.:
- інваліди першої групи (незалежно від причини - 20475 осіб
інвалідності)
- діти-інваліди віком до 18 років - 9310 осіб
Разом: 29785 осіб
Загальна сума видатків по п. 1:
29785 осіб х 55 грн. = 1638175 грн.
2. Перелік категорій осіб, яким надається одноразова адресна
матеріальна допомога у розмірі 45 грн.:
- непрацюючі працездатні особи, які доглядають - 1707 осіб
за інвалідом I групи або престарілим, який
досяг 80-річного віку
- фізичні особи, які надають соціальні послуги - 2722 особи
та одержують компенсацію згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 N 558
- малозабезпечені особи, які доглядають за - 157 осіб
інвалідом I та II групи внаслідок психічного
розладу, який за висновком лікарської комісії
медичного закладу потребує стороннього догляду,
та одержують щомісячну грошову допомогу на догляд
за ним згідно з постановою Кабінету Міністрів
України від 02.08.2000 N 1192
- непрацюючі інваліди другої групи (незалежно - 67164 особи
від причини інвалідності)
Разом: 71750 осіб
Загальна сума видатків по п. 2:
71750 осіб х 45 грн. = 3228750 грн.
3. Перелік категорій осіб, яким надається одноразова адресна
матеріальна допомога у розмірі 40 грн.:
- працюючі інваліди другої групи - 12284 особи
(незалежно від причини інвалідності)
- непрацюючі інваліди третьої групи - 25335 осіб
(незалежно від причини інвалідності)
Разом: 37619 осіб
Загальна сума видатків по п. 3:
37619 осіб х 40 грн. = 1504760 грн.
4. Перелік категорій осіб, яким надається одноразова адресна
матеріальна допомога у розмірі 35 грн.:
- працюючі інваліди третьої групи - 18456 осіб
(незалежно від причини інвалідності)
Загальна сума видатків по п. 4:
18456 осіб х 35 грн. = 645960 грн.
Всього:
29785 осіб + 71750 осіб + 37619 осіб + 18456 осіб = 157610 осіб
Загальна сума видатків по пунктах 1-4:
1638175 грн. + 3228750 грн. + 1504760 грн. + 64596 грн. =
= 7017645 грн.
5. Поштові витрати:
7017645 грн. х 0,79% = 55439,40 грн.
Загальна сума видатків по пунктах 1-5:
7017645 грн. + 55439,40 грн. = 7073084,4 грн.
Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський
