КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 892 від 16.07.2007
Про затвердження Тимчасового порядку продажу
на конкурсних засадах квартир, одержаних
від забудовників в рахунок відрахувань,
встановлених при відведенні земельних ділянок
для будівництва житлових будинків у м. Києві
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), ст. 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), рішення Київської міської ради від 28.12.2006 N 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік", з метою створення прозорої схеми раціонального та ефективного використання економічних можливостей реалізації високоліквідного житла для забезпечення житлом соціально незахищених громадян:
1. Затвердити Тимчасовий порядок продажу на конкурсних засадах квартир, одержаних від забудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенні земельних ділянок для будівництва житлових будинків у м. Києві, що додається.
2. Доручити Головному управлінню житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в тижневий термін:
2.1. Підготувати пропозиції щодо персонального складу постійно діючої конкурсної комісії по підготовці, організації і проведенню конкурсу та подати їх у встановленому порядку на затвердження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.2. Надати пропозиції щодо внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30.12.2005 N 2477 "Про затвердження Порядку реалізації житлової площі, отриманої Головним управлінням житлового забезпечення від забудовників м. Києва в рахунок 5% або 10% відрахувань площі при відведенні земельних ділянок для будівництва житлових будинків".
3. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 16.07.2007 N 892
Тимчасовий порядок
продажу на конкурсних засадах квартир, одержаних
від забудовників в рахунок відрахувань, встановлених
при відведенні земельних ділянок для будівництва
житлових будинків у м. Києві
1. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), ст. 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ) рішення Київської міської ради від 28.12.2006 N 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік".
2. Цей Порядок регулює продаж квартир, одержаних від забудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенні земельних ділянок для будівництва житлових будинків, квартир, що перебувають у власності територіальної громади міста Києва, квартир, що належать на праві власності підприємствам, корпоративні права в яких повністю або частково належать територіальній громаді міста Києва, установам та організаціям, що входять до структури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шляхом проведення конкурсу.
3. Завданням конкурсу є визначення на конкурсних засадах юридичної чи фізичної особи, яка запропонує найкращі умови придбання квартир.
4. Терміни та поняття, що використовуються у цьому Порядку, вживаються в такому значенні:
договір - договір купівлі-продажу, що укладається з переможцем конкурсу на умовах проведення конкурсу;
істотні умови договору - умови договору, які визнані такими за законом або необхідні для договорів даного виду і відповідають умовам конкурсу;
комісія - постійно діючий колегіальний орган, який створюється для організації, підготовки та проведення конкурсу;
конкурс - процедура виявлення найкращої економічної пропозиції для продажу квартир, проведення якого визначається цим Порядком;
конкурсна документація - комплект документів, що надається учаснику та містить поряд з іншим інформацію про об'єкт конкурсу та його умови;
конкурсна пропозиція - комплект документів, що оформлюється учасником конкурсу відповідно до вимог цього Порядку та подається учасником на розгляд комісії для прийняття рішення про переможця конкурсу;
конкурсне забезпечення - надання учасником конкурсу гарантій (банківські гарантії, порука тощо) щодо забезпечення виконання ним зобов'язань, що виникають у зв'язку з поданням конкурсних пропозицій;
об'єкт конкурсу - квартири, одержані від забудовників в рахунок відрахувань, встановлених при відведенні земельних ділянок для будівництва житлових будинків, квартири, що перебувають у власності територіальної громади міста Києва, квартири, що належать на праві власності підприємствам, корпоративні права в яких повністю або частково належать територіальній громаді міста Києва, установам та організаціям, що входять до структури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шляхом проведення конкурсу.
оголошення про конкурс - розміщене в засобах масової інформації оголошення організатора конкурсу із запрошенням взяти в ньому участь;
організатор конкурсу - Головне управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
протокол комісії - зведений документ, що відображає відомості про підготовку, організацію та результати проведення конкурсу;
процедура оцінки - порядок визначення переможця конкурсу із числа поданих конкурсних пропозицій, що відповідають вимогам, визначеним у конкурсній документації;
робоча група - тимчасовий робочий орган комісії, який утворюється комісією для забезпечення організації її діяльності;
умови конкурсу - обов'язкові вимоги для учасників конкурсу, затверджені комісією, які необхідно виконати;
учасники конкурсу - фізичні або юридичні особи, які виявили бажання брати участь у конкурсі, подали про це заявку та документи відповідно до цього Порядку та умов конкурсу, а також внесли реєстраційний внесок у встановлені терміни.
5. Рішення про проведення конкурсу приймається організатором конкурсу.
Рішення про затвердження переможця конкурсу приймає виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) за поданням організатора конкурсу шляхом видання відповідного розпорядження.
6. В конкурсі можуть брати участь вітчизняні та іноземні юридичні особи, громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства.
7. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
- не надали відповідних фінансових документів, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу або знаходяться в стадії ліквідації;
- майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі або на це майно накладено арешт;
- мають прострочену заборгованість у сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів);
- не виконали або виконали неналежним чином умови договору, укладеного за результатами одного із попередніх конкурсів, або пов'язані з особами, що не виконали або виконали неналежним чином умови договорів, які були підписані з Київською міською державною адміністрацією.
8. Договір після погодження всіх його умов укладається між організатором конкурсу та переможцем конкурсу.
9. У разі коли після оголошення конкурсу лише один учасник виявив бажання взяти участь у конкурсі, договір може бути укладений з цим учасником після узгодження з ним всіх умов договору або, за рішенням комісії може бути проведений другий етап конкурсу.
10. Спори, пов'язані з проведенням конкурсу, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
11. Організатор конкурсу готує перелік об'єктів конкурсу, який оприлюднює в засобах масової інформації, та передає його на затвердження виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) шляхом прийняття відповідного розпорядження.
2. Проведення конкурсу
12. Для проведення конкурсів виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) утворює постійно діючу конкурсну комісію. Персональний склад комісії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). Питання матеріально-технічного та фінансового забезпечення діяльності комісії та її робочої групи вирішує організатор конкурсу.
13. Свою діяльність комісія здійснює відповідно до законодавства України, рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цього Порядку.
14. Комісія є колегіальним органом. До складу комісії можуть входити голови постійних комісій Київської міської ради з питань власності, бюджету та соціально-економічного розвитку, представники виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - Головного управління економіки та інвестицій, Головного фінансового управління, Головного управління житлового забезпечення, Головного управління комунальної власності м. Києва, представники громадськості.
15. Головою комісії є перший заступник голови Київської міської державної адміністрації.
16. Комісія, відповідно до покладених на неї завдань:
- забезпечує проведення конкурсу;
- залучає до роботи на договірних засадах вітчизняних та іноземних експертів та консультантів в якості радників (з правом дорадчого голосу);
- одержує в установленому порядку від органів виконавчої влади місцевого самоврядування та інших юридичних осіб всю необхідну інформацію щодо проведення конкурсу. Інформація на запит комісії або на запит організатора конкурсу за дорученням комісії повинна бути надана протягом п'яти робочих днів з дати отримання відповідними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та іншими юридичними особами запиту комісії про надання необхідної інформації. Відповідальність за несвоєчасне надання інформації покладається на керівників відповідних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та інших юридичних осіб;
- визначає розмір та порядок сплати реєстраційного внеску;
- здійснює контроль за виконанням робіт, пов'язаних з організацією та проведенням конкурсу;
- встановлює строки проведення конкурсу та, у разі необхідності, за наявності обгрунтованого клопотання організатора конкурсу, приймати рішення про зміну строків проведення конкурсу;
- за поданням організатора конкурсу визначає та затверджує умови конкурсу, склад і зміст конкурсної документації, форму заявки на участь у конкурсі, текст інформаційного оголошення про проведення конкурсу;
- визначає порядок забезпечення учасників конкурсу конкурсною документацією та надання їм роз'яснень з питань проведення конкурсу;
- організовує реєстрацію конкурсних пропозицій за дорученням організатора конкурсу;
- розглядає пропозиції учасників конкурсу та встановлювати їх відповідність умовам конкурсу;
- приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі осіб у разі встановлення фактів, визначених п. 7 цього Порядку та інших;
- вносить пропозиції учасникам конкурсу щодо надання ними додаткової інформації з метою остаточного з'ясування їх спроможності виконувати передбачені конкурсною документацією умови;
- підводить підсумки конкурсу та визначати переможця конкурсу;
- повідомляє переможця, інших учасників про результати конкурсу;
- розглядає та остаточно узгоджує з переможцем конкурсу умови договору.
17. Комісія зобов'язана:
- забезпечувати проведення конкурсів згідно з чинним законодавством України, встановленими процедурами та строками відповідно до цього Порядку;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу.
18. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше 2/3 від загального складу комісії і проводиться один раз на два тижні.
19. Рішення комісії приймаються колегіально відкритим голосуванням після обговорення порядку денного засідання простою більшістю голосів присутніх членів комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії або головуючого на засіданні комісії є вирішальним.
20. Засідання комісії є відкритими. У разі потреби отримання додаткової інформації щодо учасника конкурсу, його конкурсних пропозицій, комісія має право вимагати надання додаткових документів та заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу, розкриття пропозицій здійснюється за участю засобів масової інформації.
21. Рішення комісії оформлюється протоколом, що підписується усіма членами комісії та особами з дорадчим голосом, які взяли участь у голосуванні, та затверджується головою комісії. Члени комісії, які брали участь у її засіданні, зобов'язані підписати відповідний протокол засідання комісії протягом п'яти робочих днів з дати проведення засідання комісії. У випадку наявності у членів комісії окремої думки щодо змісту протоколу або інших заперечень вони підписують протокол із зазначенням в ньому своєї окремої думки.
22. Комісія, за поданням організатора конкурсу обгрунтованого клопотання, має право перенести дату проведення конкурсу. Інформація про перенесення дати проведення конкурсу в обов'язковому порядку доводиться робочою групою до всіх учасників конкурсу.
23. Рішення комісії може бути оскаржене до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом трьох робочих днів з моменту отримання повідомлення про результати конкурсу. Голова комісії не несе персональної відповідальності за рішення, ухвалені комісією колегіально.
24. Для виконання робіт та надання послуг, пов'язаних з організацією та проведенням конкурсу, голова комісії створює робочу групу в складі не менше трьох осіб.
25. Робоча група здійснює:
- підготовку пропозицій комісії по умовам проведення конкурсу в частині визначення розміру реєстраційного внеску;
- публікацію інформаційного оголошення про проведення конкурсу за дорученням організатора конкурсу;
- організацію засідань комісії за дорученням організатора конкурсу;
- розробку проекту конкурсної документації та умов конкурсу;
- підготовку і проведення роботи щодо погодження конкурсної документації;
- надання учасникам конкурсу конкурсної документації та реєстрацію конкурсних пропозицій учасників конкурсу за дорученням організатора конкурсу або комісії;
- вивчення конкурсних пропозицій учасників конкурсу та підготовку порівняльної характеристики цих пропозицій;
- протокольне оформлення ведення засідань комісії;
- надання роз'яснень з питань проведення конкурсу;
- надсилання відповідних повідомлень учасникам конкурсу та членам комісії за дорученням організатора конкурсу.
26. Конкурсна документація розробляється робочою групою та затверджується комісією до моменту оголошення конкурсу. Виконання умов, які пред'являються до конкурсної документації, є обов'язковим для всіх учасників конкурсу. Передача учасникам конкурсу конкурсної документації здійснюється робочою групою комісії при наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску участі у конкурсі.
27. Конкурсна документація містить:
- інструкцію для учасників;
- проект заявки на участь у конкурсі;
- перелік документів та відомостей, які додаються учасником до заявки на участь у конкурсі;
- конкурсні умови придбання об'єктів конкурсу;
- основні критерії оцінки пропозиції та визначення переможця конкурсу;
- інші документи (за рішенням комісії).
28. Інструкція для учасників затверджується головою комісії та містить інформацію і вимоги щодо об'єкта та умов конкурсу, дати і порядку його проведення, порядок розроблення, оформлення і подання пропозицій.
29. Інформація щодо об'єкта та умов конкурсу містить наступні відомості:
а) загальна характеристика об'єкта (місцезнаходження, площа, технічний стан, мінімальна вартість тощо);
б) необхідні умови участі у конкурсі, зокрема:
- надання учасником конкурсу конкурсного забезпечення та ін.;
- готовність учасника конкурсу сплатити повну вартість об'єкта конкурсу в разі визнання його переможцем конкурсу;
- готовність учасника конкурсу компенсувати організатору конкурсу витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням конкурсу у розмірі, визначеному комісією;
в) інформацію щодо необхідності подання учасниками конкурсу додаткових пропозицій;
г) основні критерії оцінки пропозицій та визначення переможця конкурсу.
30. Інформація і вимоги щодо порядку та дати проведення конкурсу, порядку розроблення, оформлення та подання пропозицій включає:
- процедурні питання (адреса, за якою комісія приймає пропозиції, та номери телефонів і факсів робочої групи конкурсу, останній строк подання заявки та пропозицій на участь у конкурсі, порядок повідомлення учасників про можливу зміну строків проведення конкурсу, підсумки конкурсу);
- склад конкурсної пропозиції та порядок її оформлення (вимоги щодо повноти документації, яка надається, порядок підписання і завірення документів, внесення виправлень, вимоги до упакування, надписування і опечатування документів, способу їх доставки, порядок та строк внесення змін до пропозицій).
31. За рішенням комісії інструкція може містити додаткову інформацію.
32. Заявка на участь у конкурсі має містити такі відомості:
а) щодо фізичних осіб:
- прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані;
- назва об'єкта конкурсу;
- наявність банківських реквізитів;
- адреса з зазначенням номерів телефону, факсу; дата заповнення.
б) щодо юридичних осіб:
- повне найменування, місцезнаходження, номери телефонів, факсу;
- дата, місце і орган реєстрації;
- організаційно-правова форма;
- загальні відомості про посадових осіб органу управління;
- назва об'єкта конкурсу;
- відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасників конкурсу, і які мають право підписувати юридичні документи (доручення); дата заповнення.
33. До заявки додаються:
а) засвідчені в установленому порядку копії статуту або інших установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності учасника конкурсу;
б) документи (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), що підтверджують реєстрацію юридичної особи у країні її місцезнаходження - для нерезидентів;
в) відомості, що підтверджують можливість учасника конкурсу забезпечити належне виконання умов договору:
- баланс підприємства (форма 1) - для резидентів;
- звіт про фінансові результати (форма 2) - для резидентів;
- звіт про рух грошових коштів (форма 3) - для резидентів;
- звіт про власний капітал (форма 4) - для резидентів;
- примітки до річної фінансової звітності (форма 5) - для резидентів;
- довідка державної податкової інспекції за місцем реєстрації учасника конкурсу про відсутність заборгованості перед бюджетом станом на момент оголошення конкурсу;
- розшифровка на дату подання документів дебіторської та кредиторської заборгованості юридичної особи з позначенням дати їх виникнення.
За рішенням комісії до заявки можуть надаватися додаткові документи.
34. Заявка та інші документи, що подаються учасником конкурсу, підписуються уповноваженою посадовою особою та головним бухгалтером учасника конкурсу і засвідчуються його печаткою.
35. У разі якщо учасником конкурсу є фізична особа, заявка та документи, що до неї додаються, повинні бути прошиті та пронумеровані, а підпис учасника конкурсу має бути посвідчений нотаріально.
36. За рішенням комісії перелік документів, що подаються учасниками конкурсу, може бути змінений чи доповнений.
37. Комісія оголошує проведення конкурсу після прийняття рішення про затвердження конкурсної документації. Інформацію про оголошення конкурсу комісія публікує в газетах "Урядовий кур'єр", або "Хрещатик", або "Столиця", або в іншому друкованому засобі масової інформації та у мережі Інтернет на офіційному сайті Київської міської влади та інших засобах інформації відповідно до рішення комісії. День опублікування оголошення про проведення конкурсу в газетах "Урядовий кур'єр", або "Хрещатик", або "Столиця" або в інших засобах масової інформації, зазначених в цьому Порядку, вважається днем його оголошення.
38. Інформація про оголошення конкурсу має містити відомості щодо:
- нормативно-правового акта, на підставі якого проводиться конкурс;
- об'єкта конкурсу (місцезнаходження, площа, технічний стан, мінімальна вартість тощо);
- обов'язку переможця конкурсу компенсувати організатору конкурсу витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням конкурсу, у розмірі, визначеному комісією, але не менше одного відсотка від ціни об'єкта конкурсу, вказаної в договорі;
- розміру та порядку сплати реєстраційного внеску;
- часу, місця й умов отримання конкурсної документації;
- строку, до якого буде видаватися конкурсна документація;
- найменування комісії та місцезнаходження робочої групи, до якої слід звертатися з метою отримання додаткової інформації.
39. Після оголошення конкурсу будь-яка фізична або юридична особа, яка виявила бажання взяти у ньому участь та сплатила реєстраційний внесок, має право отримати конкурсну документацію. Кошти, сплачені учасниками конкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.
40. Кошти, сплачені учасниками конкурсу в якості реєстраційного внеску, та переможцем конкурсу в розмірі, визначеному комісією, які в сумі перевищують витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням конкурсу, спрямовуються до цільового фонду спеціального фонду міського бюджету.
41. При визначенні обсягів витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсів комісія враховує соціальну значимість об'єкта, інші індивідуальні особливості об'єкта та його місця розташування.
42. Видача конкурсної документації для її оформлення проводиться робочою групою уповноваженим представникам учасника конкурсу або особисто учаснику конкурсу - фізичній особі, які сплатили реєстраційний внесок та з'явилися за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу. Факт передачі учаснику конкурсної документації реєструється у відповідному реєстрі, який ведеться робочою групою.
43. Конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через представників в установлений в оголошенні про проведення конкурсу термін до Головного управління житлового забезпечення (м. Київ-34, вул. Володимирська, 42). Робоча група веде облік отриманих документів в журналі, склад та перелік відомостей записів погоджується комісією.
44. Член робочої групи, який отримав конкурсні пропозиції від учасника конкурсу, повинен зареєструвати факт передачі учасником конкурсних пропозицій в журналі реєстрації і проінформувати учасника про присвоєння йому відповідного номера.
45. Надана учасником конкурсна пропозиція розглядається як його безвідзивна оферта (пропозиція) організатору конкурсу укласти договір на умовах, визначених в якості умов проведення конкурсу, та умовах, додатково викладених учасником в своїй конкурсній пропозиції.
46. Строки подання конкурсних пропозицій визначаються конкурсною комісією. У разі, якщо кінець строку для подання конкурсних пропозицій, визначений конкурсною комісією, припадає на день неробочий, то за останній день строку вважається перший після нього робочий день.
47. Учасник може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію.
48. Конкурсна пропозиція передається учасником конкурсу в подвійному конверті. На зовнішньому та внутрішньому конвертах зазначається адреса комісії та найменування об'єкта конкурсу. На внутрішньому конверті, крім названої інформації, зазначається найменування учасника конкурсу та його адреса.
49. До закінчення строку подання конкурсних пропозицій, у випадку необхідності, за наявністю обґрунтованих підстав учасники конкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконалення або зняти свою пропозицію з розгляду.
50. Після розпечатування конвертів із заявками вносити зміни до пропозицій учасників конкурсу не дозволяється.
51. Конкурсні пропозиції, отримані комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються учаснику конкурсу у нерозпечатаних конвертах.
52. Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації або встановлення наявності фактів, що визначені п. 7 цього Порядку, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.
53. До складу конкурсної пропозиції, що подається учасником конкурсу, входить:
- оформлена відповідно до наданого організатором конкурсу проекту заявка на участь у конкурсі;
- документи, які додаються до заявки відповідно до цього Порядку;
- пропозиції учасника конкурсу, які повинні відповідати необхідним умовам, зазначеним, а також містити конкурсні пропозиції, зазначені в цьому Порядку;
- додаткові відомості, які учасник конкурсу вважає за необхідне передати комісії або надання яких вимагає комісія з метою уточнення інформації, поданої учасником конкурсу;
- додаткові документи (за рішенням комісії).
54. Розпечатування конвертів із поданими учасниками конкурсними пропозиціями здійснюється комісією після закінчення строку їх подання, після чого робоча група проводить детальне вивчення конкурсних пропозицій і подає їх разом із своїм висновком на розгляд комісії.
55. Конкурс проводиться в один етап, за результатами якого комісія приймає рішення про переможця конкурсу та подає його на затвердження органу, який прийняв рішення про проведення конкурсу, або за рішенням комісії проводиться другий етап конкурсу, якщо в конкурсі прийняв лише один учасник.
56. Переможцем конкурсу визнається учасник, який виконав всі умови конкурсу та запропонував найкращі умови придбання об'єкта конкурсу.
57. Основними критеріями визначення переможця конкурсу є:
- найвища ціна від мінімальної вартості об'єкта конкурсу;
- надійність учасника, серйозність його намірів;
- наявність достатніх коштів для повної сплати ціни об'єкта конкурсу, зазначеної в договорі.
58. За рішенням комісії, що приймається до оголошення конкурсу, перелік критеріїв щодо визначення переможця конкурсу може бути доповнено.
59. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі, коли:
- протягом строку прийняття пропозицій не надійшло жодної пропозиції;
- усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу;
- усі подані пропозиції оформлені з порушенням умов, визначених у конкурсній документації та чинного законодавства;
- вимоги комісії щодо приведення пропозицій у відповідність до умов конкурсної документації не виконані усіма учасниками конкурсу у встановлений строк;
- організатор конкурсу до розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями втратив інтерес до проведення конкурсу;
- додаткові умови, які можуть бути зазначені в рішенні комісії або пропозиціях робочої групи.
60. За результатами конкурсу комісія складає протокол, у якому, зокрема, зазначається:
а) найменування об'єкта;
б) склад присутніх членів комісії та осіб з дорадчим голосом;
в) відомості про учасників конкурсу;
г) пропозиції учасників конкурсу;
д) пропозиції присутніх на засіданні щодо визначення переможця;
є) результати голосування за оцінкою пропозицій;
є) обґрунтування визначення переможця конкурсу.
61. Голова комісії не пізніше ніж через три дні після підписання протоколу комісії подає виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській адміністрації) проект розпорядження про затвердження результатів конкурсу.
62. У разі затвердження рішення комісії переможець конкурсу та інші учасники конкурсу повідомляються про це комісією у триденний строк з дня затвердження результатів конкурсу.
63. Організатор конкурсу протягом трьох днів після затвердження результатів конкурсу направляє переможцю запрошення на переговори для узгодження умов договору та кінцевого варіанта договору.
3. Укладення договорів та їх виконання
64. Протягом десяти робочих днів з дня прийняття рішення про затвердження переможця комісія повинна опублікувати результати конкурсу в друкованих засобах масової інформації відповідно до переліку, наведеного у пункті 37 цього Порядку.
65. Проект договору розробляється відповідно до законодавства України та умов конкурсу і надається сторонам для погодження.
66. Сторони за домовленістю можуть вносити до проекту договору зміни і доповнення. Такі зміни і доповнення не можуть стосуватися умов, визначених у конкурсній документації та в пропозиції переможця конкурсу.
67. Якщо протягом тридцяти календарних днів з моменту отримання переможцем конкурсу запрошення, передбаченого пунктом 63 цього Порядку, переможець конкурсу відмовився від підписання договору, або висуває неприйнятні умови підписання договору, то рішення про затвердження переможця конкурсу скасовується шляхом видання відповідного розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про скасування результатів конкурсу щодо такого учасника. Після набуття чинності цим розпорядженням Організатор конкурсу надає право комісії розпочати переговори з іншими учасниками з числа тих, хто запропонував найкращі умови укладення договору щодо об'єкта конкурсу під час проведення конкурсу. У разі скасування результатів конкурсу, інформація про це публікується в друкованих засобах масової інформації, відповідно до переліку, наведеного у пункті 38 цього Порядку.
68. Підписання договору між організатором конкурсу та переможцем конкурсу здійснюється протягом трьох днів після узгодження кінцевого варіанту проекту договору.
69. Договір вважається укладеним з дня його підписання та оформлення відповідно до вимог законодавства.
70. У необхідних випадках, сторони договору мають право шляхом укладення додаткової угоди змінювати умови договору. Додаткова угода укладається у тій самій формі, що і договір.
71. Організатор конкурсу має право достроково розірвати договір з переможцем конкурсу у встановленому законом порядку у випадках, передбачених у договорі.
72. Кошти, отримані від реалізації житлової площі, протягом п'яти банківських днів перераховуються переможцем конкурсу до цільового фонду розвитку житлового будівництва спеціального фонду міського бюджету, розпорядником якого є Головне управління житлового забезпечення.
73. Після сплати переможцем конкурсу повної вартості об'єкта конкурсу відповідно до умов договору, організатор конкурсу передає переможцю конкурсу у власність об'єкт конкурсу у порядку та строки, визначені у договорі.
74. Оформлення права власності на об'єкти конкурсу здійснюється у встановленому порядку за кошти переможця конкурсу відповідно до умов договору та проводиться ним самостійно.
75. Головне управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щомісячно надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію щодо наявності загальної житлової площі, одержаної від забудовників в рахунок встановлених відрахувань при відведенні земельних ділянок для будівництва житлових будинків у м. Києві, загальної житлової площі квартир, що перебувають у власності територіальної громади міста Києва, загальної житлової площі квартир, що належать на праві власності підприємствам, корпоративні права в яких повністю або частково належать територіальній громаді міста Києва, установам та організаціям, що входять до структури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та про надходження коштів до цільового фонду розвитку житлового будівництва спеціального фонду міського бюджету від продажу на конкурсних засадах цієї житлової площі.
Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський