Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 1557 від 24.10.2006

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
31 жовтня 2006 р. за N 26/731

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 964 від 14.06.20
11)

Про порядок розгляду звернень громадян
у виконавчому органі Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ) та з метою забезпечення реалізації права громадян на звернення:

1. Затвердити Порядок розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), що додається.

2. Виконуючому обов'язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації - керівника апарату Стичинського Б.С.

Голова Л.Черновецький

Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 24.10.2006 N 1557

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
31 жовтня 2006 р. за N 26/731

Порядок
розгляду звернень громадян у виконавчому органі
Київської міської ради
(Київській міській державній адміністрації)

1. Загальні положення

1.1. Порядок розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) (далі - Порядок) установлює єдиний для всіх структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) порядок прийому, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, а також визначає порядок контролю за його дотриманням.

1.2. Розгляд звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348, Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.10.2002 N 1970.

1.3. До звернень громадян відносять викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

2. Терміни розгляду звернень громадян

2.1. Терміни розгляду звернень встановлюються відповідно до категорії за важливістю та терміновістю.

Важливі та термінові звернення (загроза життю та здоров'ю громадян, аварійні ситуації, вірогідне пошкодження майна, порушення громадського спокою, а також якщо проблема не вирішується протягом тривалого часу) розглядаються негайно, остаточна відповідь надається не пізніше 5 днів від дня їх реєстрації.

Важливі звернення (питання охорони здоров'я, незадовільний стан будинку та прибудинкової території, незадовільної роботи житлово-комунального господарства, незадовільна робота транспорту, захисту прав споживачів, порушення правил торгівлі, охорони навколишнього середовища) розглядаються невідкладно, остаточна відповідь надається не пізніше 7 днів від дня їх реєстрації.

Звернення з інших питань, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.

Інші звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх реєстрації.

2.2. Строк розгляду звернення обчислюється з наступного дня після реєстрації звернення в управлінні зпитань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - управління).

2.3. Якщо у визначений термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, посадова особа, на ім'я якої надійшло звернення, порушує питання про подовження строку розгляду звернення з одночасним наданням заявнику попередньої відповіді з поясненням. Клопотання про подовження строку розгляду звернення оформлюються не пізніше, ніж за 5 днів до закінчення контрольного строку. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

3. Розгляд звернень громадян

3.1. Письмові звернення, отримані поштою та на особистому прийомі працівниками управління, реєструються в день їх надходження шляхом введення в персональний комп'ютер таких елементів: дата надходження звернення; прізвище, ім'я, по батькові, категорія (соціальний стан) заявника; звідки одержано звернення, дата, індекс документа, контроль; порушені питання - короткий зміст, прізвище, ім'я, по батькові працівника управління, який вводить дані (додаток 1).

3.2. Працівники управління здійснюють попередній розгляд звернень, реєстрацію та передають відповідальним посадовцям, в компетенцію яких входить розгляд питань, порушених заявниками.

Перелік відповідальних посадовців, в компетенцію яких входить розгляд питань певної тематики, щопівроку переглядається та затверджується Київським міським головою (додаток 2).

У відділах організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації визначається відповідальний працівник, який веде діловодство за зверненнями громадян. Звернення після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення зберігаються у відділах організаційного забезпечення заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації.

3.3. Працівники управління роздруковують реєстраційно-контрольну картку та передають її разом із матеріалами звернення відділам організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації в день їх реєстрації для контролю та розгляду по суті. Отримання матеріалів звернень відповідальними працівниками відділів організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації (далі - відповідальні працівники відділів) фіксується в реєстраційно-контрольній картці.

У разі направлення звернення посадовій особі, до компетенції якої не належить вирішення зазначених у зверненні питань, воно того ж дня до 18.00 год. передається до управління з відповідною відміткою в реєстраційно-контрольній картці.

3.4. Інформаційно-комп'ютерна система реєстрації та контролю за розглядом звернень громадян ("Звернення громадян") доступна для внесення даних працівникам управління та відповідальним працівникам відділів.

3.5. У процесі автоматизованої реєстрації формується банк реєстраційних даних. Автоматизований банк даних забезпечує користувача інформацією про всі документи і їх місцезнаходження за допомогою виведення інформації на екран комп'ютера, а у разі потреби - на принтер.

3.6. Відповідальні працівники відділів протягом дня з моменту отримання звернень готують до них проекти доручень та передають їх разом з матеріалами звернення на розгляд заступникам.

3.7. Після розгляду заступником міського голови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації відповідальні працівники відділів негайно заповнюють реєстраційно-контрольні картки у інформаційно-комп'ютерній системі реєстрації та контролю за розглядом звернень громадян, а саме: на зворотному боці реєстраційно-контрольної картки вносять резолюції, виконавців, термін розгляду (додаток 3), та направляють через управління документального забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріали звернення до виконавців.

3.8. Організація в необхідних випадках перевірки на місцях фактів, викладених у зверненнях громадян, за дорученням заступника Київського міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом функціональних обов'язків забезпечується підпорядкованими їм відділами організаційного забезпечення їх діяльності.

3.9. Не допускається безпідставна передача розгляду звернень іншим органам. Направлення звернень посадовим особам, що не мають повноваження на їх розгляд або які раніше приймали рішення з оскаржуваних питань, забороняється.

3.10. Скарга на дії чи рішення органу державної влади, посадової особи розглядається у порядку підлеглості вищим органом або посадовою особою. Звернення про систематичні порушення, бездіяльність перевіряються, як правило, з виїздом на місце керівника, до компетенції якого належить вирішення порушеного питання. У разі необхідності до перевірки залучаються співробітники Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Організацію виїзду на місце забезпечує відділ організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків. Звіт про проведення перевірок на місцях передається керівнику, до компетенції якого належить вирішення питання, у термін не більше двох днів.

3.11. Управління, при необхідності, надсилає звернення громадян з питань, вирішення яких входить до компетенції інших державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, для розгляду за належністю і письмово повідомляє про це громадян, які подали звернення.

Звернення громадян до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, що належать до повноважень районних у м. Києві державних адміністрацій, можуть передаватися на виконання районним у м. Києві державним адміністраціям і розглядаються у строки, встановлені у дорученні керівництва, обчислюючи від дня їх реєстрації у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).

3.12. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов'язковому порядку готується за встановленою формою за підписом заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом функціональних обов'язків, на зворотному боці зазначаються прізвище, ім'я, по батькові та телефон виконавця і керівника відповідного структурного підрозділу.

Відповідь повинна готуватись особою, зазначеною у дорученні Київського міського голови першою або відповідальною, що повинна узагальнювати інформацію та підготувати остаточну виважену відповідь заявнику та Київському міському голові (у разі потреби).

3.13. Письмова відповідь на звернення надається відповідно до законодавства з посиланням на статті за встановленою формою (додаток 4) та має містити такі дані:

- викладення суті проблеми, історія виникнення (має бути розкрито причини виникнення порушеного питання у зверненні);

- прізвище, ім'я, по батькові та посада посадової особи, що займалася вирішенням питань, порушених у зверненні;

- які вжиті заходи для вирішення порушених питань;

- висновки за результатами розгляду звернення із зазначенням виду відповідальності, до якої притягнуто конкретних посадових осіб;

- у разі визнання заяви чи скарги необґрунтованою, роз'яснення порядку оскарження прийнятого за нею рішення.

4. Особистий прийом громадян заступником міського
голови - секретарем Київської міської ради,
першими заступниками та заступниками голови
Київської міської державної адміністрації

4.1. Особистий прийом громадян заступником міського голови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації проводиться згідно з графіком, який розробляється управлінням та затверджується Київським міським головою.

4.2. Звернення громадян про особистий прийом заступником міського голови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації реєструються в управлінні та в цей же день передаються відділам організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників та заступників голови Київської міської державної адміністрації для розгляду і контролю, в окремих випадках запис на особистий прийом до заступника голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації здійснюють працівники управління.

4.3. Організацію прийому громадян заступником міського голови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації забезпечують відділи організаційного забезпечення їх діяльності.

4.4. Опрацьовуючи зареєстровані звернення громадян, відповідальні працівники відділів формують списки всіх громадян, які виявили бажання звернутись на особистий прийом, та запрошують громадян письмово або по телефону, після чого передають зазначені списки до управління та черговому міліціонеру в приймальні громадян.

Якщо питання потребує додаткового опрацювання, готуються відповідні доручення та за результатами опрацювання надається відповідь заявникам.

4.5. Після особистого прийому громадян заступником міського голови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації відповідальні працівники відділів протягом дня готують відповідні доручення та направляють через управління документального забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріали звернення до осіб, зазначених в дорученні (далі - виконавців). За результатами опрацювання надається відповідь заявникам.

4.6. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов'язковому порядку готується за встановленою формою за підписом заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків, на зворотному боці зазначаються прізвище, ім'я, по батькові та телефон виконавця і керівника відповідного структурного підрозділу.

4.7. За результатами проведення особистого прийому громадян інформація подається до управління за формою (додаток 5) для доповіді керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4.8. Контроль за виконанням доручень, напрацьованих під час особистого прийому громадян заступником міського голови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації, здійснюють підпорядковані їм відділи організаційного забезпечення діяльності.

5. Опрацювання звернень, що надійшли до
інформаційно-довідкової служби "CALL-центр"

5.1. Дзвінки громадян реєструються операторами. Всі дзвінки записуються на магнітні носії.

5.2. Всі дзвінки відразу розподіляються на категорії за важливістю та терміновістю. Критеріями віднесення дзвінка до важливих є загроза життю та здоров'ю громадян, аварійні ситуації, вірогідне пошкодження майна, порушення громадського спокою, а також якщо проблема не вирішується протягом тривалого часу.

5.3. Оператори інформаційно-довідкової служби "CALL-центру" (далі "CALL-центр") визначають тематичний напрямок звернення та, у разі необхідності, здійснюють переадресацію телефонних дзвінків на відділи організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків чи на оперативних чергових виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідальні працівники відділів чи оперативні чергові виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надають роз'яснення зі складних або сприяють у вирішенні невідкладних питань.

5.4. Реєстрація та контроль всіх дзвінків здійснюються працівниками "CALL-центру", які відразу заповнюють реєстраційно-контрольну картку в автоматизованій системі обліку і визначають термін виконання з урахуванням важливості питання або на вимогу громадянина (додаток 6), роздруковують її та передають відділам організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації).

5.5. Щоденно інформація, що надійшла від громадян до "CALL-центру", передається до відділів організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації, де реєструється. Якщо питання потребує додаткового опрацювання, готуються відповідні доручення та за результатами опрацювання надається відповідь заявникам.

5.6. Дзвінки зі скаргами на дії (бездіяльність) посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) направляються для розгляду Київському міському голові, першим заступникам, заступникам голови Київської міської державної адміністрації.

5.7. Щоденно до 18.00 год. директор "CALL-центру" готує та подає Київському міському голові узагальнену інформацію у табличному вигляді за зверненнями громадян, що надійшли по телефону "CALL-центру" (додаток 7).

5.8. Щоп'ятниці до 15.00 год. відповідальні працівники надають письмову інформацію про виконання звернень громадян, що надійшли по телефону "CALL-центру", відповідальному працівнику (додаток 8).

5.9. Директор "CALL-центру" контролює надання відповіді заявникам як в усній, так і в письмовій формі, та щотижнево звітує Київському міському голові про стан виконання доручень.

5.10. "CALL-центр" на підставі доручень керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводить тематичні телефонні "гарячі лінії".

5.11. За результатами розгляду звернень працівники "CALL-центру" здійснюють "зворотний зв'язок" з громадянами, що звернулись.

5.12. Аналітична та статистична інформація про розгляд порушених питань надається Київському міському голові начальником контрольного управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щомісячно, до 5 числа місяця, наступного за звітним (додаток 9).

6. Розгляд звернень, що надійшли через Веб-портал
Київської міської влади

6.1. Звернення, що надійшли через Веб-портал Київської міської влади, роздруковуються у Головному управлінні з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та щоденно передаються до відділу організаційного забезпечення діяльності заступника голови Київської міської державної адміністрації, який відповідно до розподілу функціональних обов'язків координує та контролює діяльність цього управління, де реєструються у журналі.

6.2. Відповідальні працівники відділів протягом дня з моменту отримання звернень готують до них проекти доручень та передають їх разом з матеріалами звернення на розгляд заступнику міського голови - секретарю Київської міської ради, першим заступникам, заступникам голови Київської міської державної адміністрації.

6.3. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов'язковому порядку готується за встановленою формою за підписом заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків, на зворотному боці зазначаються прізвище, ім'я, по батькові виконавця та керівника відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

6.4. Відповідь розміщується на Веб-порталі Київської міської влади співробітником відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідальним за наповнення Веб-сторінки.

6.5. Контроль за виконанням доручень по зверненнях, що надійшли через Веб-портал Київської міської влади, здійснюють відповідальні працівники відділів.

7. Узагальнення, аналіз письмових і усних звернень
громадян та забезпечення контролю за їх розглядом

7.1. Управління готує довідкову та іншу інформацію про розгляд звернень громадян та подає керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через начальника контрольного управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

7.2. За допомогою даних, що внесені в інформаційно-комп'ютерну систему реєстрації та контролю за розглядом звернень громадян, для керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) працівниками управління готується така інформація:

- кількість зареєстрованих звернень за день (додаток 10);

- інформація про звернення, розглянуті з порушенням строків (додаток 11).

7.3. За допомогою даних, що внесені в інформаційно-комп'ютерну систему реєстрації та контролю за розглядом звернень громадян, для органів державного управління вищого рівня працівниками управління готується така інформація:

- моніторинг результатів розгляду звернень громадян за місяць;

- про роботу із зверненнями громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) за квартал (до Кабінету Міністрів України);

- про підсумки роботи над розглядом звернень громадян за півріччя (до Секретаріату Президента України, Київському міському голові);

- про підсумки роботи над розглядом звернень громадян за рік (до Верховної Ради України).

7.4. Управління з питань звернень громадян готує інформацію за результатами розгляду звернень громадян (додаток 12).

7.5. За окремими дорученнями керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) готуються інші довідкові матеріали щодо розгляду звернень громадян.

7.6. Контроль за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян здійснюють:

- управління - за зверненнями, розгляд яких доручено Київським міським головою, що надійшли з органів влади вищого рівня, від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів, та взятих ними на контроль. Здійснюється щоденний контроль за результатом розгляду звернень, що знаходяться на виконанні у заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації. При повторних зверненнях громадян управлінням, при необхідності, запрошуються копії відповідей заявнику на попередні звернення;

- заступник міського голови - секретар Київської міської ради, перші заступники, заступники голови Київської міської державної адміністрації по зверненнях, які надійшли з органів державної влади вищого рівня, від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для розгляду, а також за зверненнями, які надійшли до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безпосередньо.

7.7. Працівники управління та відповідальні працівники відділів здійснюють контроль за виконанням звернень та заповнюють відповідні поля на зворотному боці реєстраційно-контрольної картки за результатами відповіді заявнику: дати, реєстраційні номери попередніх та остаточних відповідей.

На лицьовому боці реєстраційно-контрольної картки інформаційно-комп'ютерної системи реєстрації та контролю за розглядом звернень громадян вноситься дата зняття з контролю та результати розгляду в розгорнутому вигляді (декілька речень, що передають суть відповіді) (додаток 13). Управлінням здійснюється щоденний контроль за внесенням результату розгляду звернень громадян в реєстраційно-контрольну картку.

7.8. Звернення, на які надано попередні відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після прийняття рішення і вжиття заходів щодо вирішення пропозиції, заяви, скарги. Рішення про зняття з контролю пропозицій, заяв і скарг приймають посадові особи, які прийняли рішення про взяття їх на контроль.

7.9. Після зняття звернення з контролю в управлінні та відділах організаційного забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації зберігається справа: копія звернення громадянина, копія (копії) відповідей, доручення керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також висновки, доповідні записки та інші документи, які підтверджують виконання в повному обсязі завдань щодо розгляду звернень громадян відповідно до доручення.

7.10. Управління щомісячно відповідно до плану роботи здійснює перевірку стану роботи над розглядом звернень громадян та організацією особистого прийому у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних у м. Києві державних адміністраціях.

8. Відповідальність посадових осіб за порушення
законодавства про звернення громадян

8.1. Відповідальні посадові особи, винні у порушенні законодавства про звернення громадян, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський

Додаток 1
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

Додаток 2
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                                      ЗАТВЕРДЖУЮ
Київський міський голова
____________ Л. Черновецький
"___" ____________ 2006 року

                             ПЕРЕЛІК
відповідальних посадовців, до компетенції яких
належить розгляд питань певної тематики

------------------------------------------------------------------
| N п/п | Код питання | Питання | Посадовець | Індекс |
|----------+---------------+-----------+--------------+----------|
|----------+---------------+-----------+--------------+----------|
|----------+---------------+-----------+--------------+----------|
------------------------------------------------------------------

Додаток 3
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

Додаток 4
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

          ФОРМА ВІДПОВІДІ ЗАЯВНИКАМ ЗАСТУПНИКОМ МІСЬКОГО
ГОЛОВИ - СЕКРЕТАРЕМ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,
ПЕРШИМИ ЗАСТУПНИКАМИ, ЗАСТУПНИКАМИ ГОЛОВИ
КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

     "___" ____________2006 р.

N 00000
П. І. Б.
Адреса заявника

          Шановна (ний)___________________________________!

Від імені Київського міського голови щиро вдячний за
звернення з проханням допомогти у вирішенні питання про
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________.

З метою вирішення Вашої проблеми мною було __________________
__________________________________________________________________

Якщо у Вас, шановна (ний) __________________________________,
надалі виникатимуть інші проблемні питання, розв'язання яких
належить до моєї компетенції, повідомте мене про це письмово. Ваше
питання буде вирішено відповідно до чинного законодавства.

З повагою ________________
(підпис)

Додаток 5
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                            ІНФОРМАЦІЯ
про проведення особистого прийому громадян заступником
міського голови - секретарем Київської міської ради,
першими заступниками голови, заступниками голови
Київської міської державної адміністрації

------------------------------------------------------------------
| Хто проводив, | Кількість | Результати розгляду |
| питання | прийнятих |------------------------------|
| | громадян |вирішено|роз'яснено|відмовлено|
|----------------+----------------+--------+----------+----------|
|----------------+----------------+--------+----------+----------|
------------------------------------------------------------------

 Заступник міського голови -
секретар Київської міської ради, ______________________________
перший заступник голови, (прізвище, ім'я по батькові,
заступник голови підпис)

Додаток 6
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

Реєстраційно-контрольна картка в автоматизованій
системі обліку "Телефонні дзвінки"

Додаток 7
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                            ІНФОРМАЦІЯ
про звернення громадян, що надійшли до "CALL-центру"

-------------------------------------------------------------------
|N п/п| Дата |Прізвище,| Адреса | Зміст |Виконавець|Результат|
| |надходження|ім'я, по |заявника|питання| |розгляду |
| | дзвінка |батькові | | | | |
| | |заявника | | | | |
|-----+-----------+---------+--------+-------+----------+---------|
|-----+-----------+---------+--------+-------+----------+---------|
-------------------------------------------------------------------

 Директор                               ________________
(підпис)

Додаток 8
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                            ІНФОРМАЦІЯ
про звернення громадян, що надійшли до "CALL-центру"

------------------------------------------------------------------------------
|Виконавець| Дата |Прізвище,| Адреса | Зміст | Результат розгляду |
| |дзвінка|ім'я, по |заявника|питання| |
| | |батькові | | | |
| | |заявника | | | |
|----------+-------+---------+--------+-------+------------------------------|
| | | | | |вирішено|роз'яснено|відмовлено|
|----------+-------+---------+--------+-------+--------+----------+----------|
------------------------------------------------------------------------------

 Виконавець                        _____________________
(підпис)

Додаток 9
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                            ІНФОРМАЦІЯ
про звернення громадян, що надійшли до "CALL-центру"

------------------------------------------------------------------
|Виконавець |Питання | Кількість | Результат розгляду |
| | | прийнятих | |
| | | дзвінків | |
|-----------+--------+------------+------------------------------|
| | | |вирішено|роз'яснено|відмовлено|
|-----------+--------+------------+--------+----------+----------|
------------------------------------------------------------------

 Директор                               ________________
(підпис)

Додаток 10
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                               ДАНІ
про звернення, що надійшли до виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
за період від _____ по _______

----------------------------------------------------------------------------------------------------
| Всього | Всього | Звернення по телефону | Усні та письмові звернення громадян |
|телефонних|звернень| | |
| дзвінків | | | |
|----------+--------+-----------------------------------+------------------------------------------|
| | |CALL-центр|"Гарячі"|Опера- |Всього|Кількість|Кількість |Кількість| Кількість |
| | | | лінії |тивний | |звернень,| звернень | усіх |колективних|
| | | | |черговий| | що | на |звернень | звернень |
| | | | | | |надійшли |особистому| | громадян, |
| | | | | | | поштою | прийомі | | які |
| | | | | | | | | |звернулися |
| | | | | | | | | | (з |
| | | | | | | | | |урахуванням|
| | | | | | | | | |колективних|
| | | | | | | | | | звернень) |
|----------+--------+----------+--------+--------+------+---------+----------+---------+-----------|
----------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------
|Кількість | У тому числі питання |
| питань, | |
|порушених |------------------------------------------------------------------------|
|у |житлові|комунального| освіти, |охорони |праці|соціаль-|забезпечення|інші|
|зверненнях| | та |виховання|здоров'я| |ного | законності | |
|громадян | | дорожнього | та | | |захисту | та | |
| | |господарства|навчання | | | |правопорядку| |
| | | | дітей | | | | | |
| | | | | | | | | |
|----------+-------+------------+---------+--------+-----+--------+------------+----|
-------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 11
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                             ДОВІДКА
про стан виконавської дисципліни по письмових
та усних зверненнях

------------------------------------------------------------------
|Виконавці |Надійшло |Всього в | Не виконано | Виконано з |
| |з _____ |роботі |станом на |порушенням |
| |до ______|станом на |______________,|термінів |
| | |_________ |термін |з _____ |
| | | |виконання яких |до ________ |
| | | |закінчується | |
|----------+---------+-------------+---------------+-------------|
------------------------------------------------------------------

Додаток 12
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

                            ІНФОРМАЦІЯ
про результати розгляду звернення громадян,
що виконані _____________________

------------------------------------------------------------------
|N п/п |Дата |Заявник |Зміст звернення|Виконавець | Відмітки про |
| | | | | | виконання |
|------+-----+--------+---------------+-----------+--------------|
------------------------------------------------------------------

Додаток 13
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)

Аналіз
письмових та усних звернень, які надійшли
період з ___________ по _____________,
були зняті з контролю

З Додатками 1, 3, 6, 13 можна ознайомитись звернувшись до відділу "Консультант".