КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 285 від 02.03.2005
Про створення міської комісії з питань утилізації
або знищення неякісних або небезпечних алкогольних
напоїв та тютюнових виробів
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА
N 1460 від 05.10.2006 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.2004 N 508 "Про затвердження Порядку утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів", наказу Державної податкової адміністрації України від 05.07.2004 N 374 "Про затвердження Типового положення про Комісію з питань утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів", листа Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.12.2004 N 11643-1-4/78 та з метою усунення причин та умов, які сприяють злочинним проявам та корупції:
( Пункт 1 втратив чинність в частині затвердження складу комісії на підставі Розпорядження КМДА N 1460 від 05.10.2006 ) 1. Створити міську комісію з питань утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів і затвердити її персональний склад (додається).
2. Затвердити Положення про міську комісію з питань утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів (додається).
3. Покласти на Державну податкову адміністрацію України у м. Києві функції організаційного забезпечення діяльності міської комісії з питань утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків
Голова О.Омельченко
Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 02.03.2005 N 285
СКЛАД
міської комісії з питань утилізації або знищення
неякісних або небезпечних алкогольних напоїв
та тютюнових виробів
Грінюк - депутат Київської міської ради,
Віктор Ростиславович голова Комісії
Коротун - заступник начальника РУ ДААК ДПА
Володимир Іванович України у м. Києві, заступник
голови Комісії
Есманова - головний державний податковий
Надія Миколаївна інспектор з юридичної роботи
відділу адміністрування акцизного
збору РУ ДААК ДПА України
у м. Києві, секретар Комісії;
Член Комісії:
Войтюк - заступник начальника Головного
Андрій Аполлонович управління з питань регуляторної
політики та підприємництва
Дунаєвський - заступник начальника Головного
Олег Анатолійович управління з питань захисту прав
споживачів
Кузнєцов - виконуючий обов'язки заступника
Андрій Владиславович начальника Головного Київського
міського управління у справах
захисту прав споживачів.
Мар'янова - начальник відділу торговельної
Наталія Аркадіївна інспекції Головного управління з
питань торгівлі та побуту
Меліхова - депутат Київської міської ради
Тетяна Іванівна (за згодою)
Розколодько - старший оперуповноважений
Валерій Федорович Управління податкової міліції
Державної податкової адміністрації
України у м. Києві (за згодою).
( Склад в редакції Розпорядження КМДА N 1460 від 05.10.2006 )
Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський
Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 02.05.2005 N 285
Положення
про міську комісію з питань утилізації або знищення
неякісних або небезпечних алкогольних напоїв
та тютюнових виробів
1. Загальні засади
1.1. Положення про міську комісію з питань утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів (далі - Комісія) розроблено відповідно до Порядку утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2004 N 508 та Типового положення про Комісію з питань утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 05.07.2004 N 374.
1.2. Комісія є колегіальним органом, який розглядає питання щодо утилізації або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Рішення про утворення Комісії та затвердження її персонального складу приймається головою Київської міської державної адміністрації.
1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України, нормативно-правовими актами, які регулюють відносини в сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, а також цим Положенням.
2. Завдання Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є:
2.1.1. Прийняття рішення щодо утилізації або знищення неякісної або небезпечної продукції;
2.1.2. Участь у проведенні утилізації або знищенні продукції;
2.1.3. Ведення обліку утилізації або знищення неякісної або небезпечної продукції.
2.2. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
2.2.1. Приймає рішення про утилізацію або знищення неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
2.2.2. Розглядає документи, що є підставою для проведення утилізації або знищення продукції;
2.2.3. Підписує за наслідками проведення утилізації або знищення продукції відповідний акт в особі уповноваженого представника;
2.2.4. Вирішує спірні питання, які виникають під час проведення утилізації або знищення продукції.
3. Склад Комісії
3.1. До складу Комісії входять по одному представнику від Київської міської ради, Київської міської державної адміністрації, територіального органу Держспоживстандарту - Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів, органу державної податкової служби, інших служб.
3.2. Комісію очолює голова Комісії. Головою Комісії є представник Київської міської ради. У складі Комісії визначається заступник голови Комісії і секретар.
3.3. Склад Комісії оновлюється не рідше одного разу на рік.
4. Організація роботи Комісії
4.1. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць.
4.2. Комісія є правомочною тільки за умови присутності не менш ніж двох третин її членів.
4.3. Секретар комісії формує проект порядку денного засідання Комісії. Порядок денний засідання Комісії затверджується безпосередньо на її засіданні.
5. Порядок роботи комісії
5.1. Засідання Комісії ведеться головою комісії, а за його відсутності його заступником в протокольній формі.
5.2. Для прийняття рішення про утилізацію або знищення продукції до Комісії подаються на розгляд такі документи:
5.2.1. Рішення Державної податкової адміністрації України у м. Києві або Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів або ДП "Укрметтехстандарт" про вилучення з обігу продукції.
5.2.2. Рішення власника продукції.
5.2.3. Висновок експерта про визнання неякісними або небезпечними алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
5.2.4. Товаросупровідні документи на продукцію, яка підлягає утилізації або знищенню.
5.3. Рішення про утилізацію або знищення продукції приймається колегіально, відкритим голосуванням, простою більшістю голосів. Голова голосує останнім. У випадку рівності голосів, за та проти, голос голови є вирішальним.
5.4. Рішення про утилізацію або знищення продукції складається за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.
5.5. Державна податкова адміністрація України у м. Києві або Головне Київське міське управління у справах захисту прав споживачів, або ДП "Укрметтехстандарт" або власник цієї продукції подають зразки вилучених виробів до експертної установи для проведення експертизи, яка проводиться за рахунок сторони, що ініціює експертизу.
5.6. Подані документи реєструються секретарем Комісії в журналі обліку та формуються в окремі справи за кожним видом продукції, яка підлягає утилізації або знищенню.
5.7. Перед початком утилізації або знищення продукції Комісія проводить огляд виробів з метою перевірки відповідності наявної кількості та найменувань виробів, зазначених у рішенні про утилізацію або знищення продукції.
5.8. Утилізація або знищення продукції здійснюється підприємствами, які пройшли атестацію на виконання цих робіт та визначені на конкурсних засадах відповідно до Положення про умови і порядок проведення конкурсів для визначення підприємств яким надаватимуться повноваження для проведення робіт із знищення або утилізації неякісних алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 05.08.2004 N 177.
5.9. Про проведення утилізації або знищення продукції складається акт, що підписується відповідальними посадовими особами підприємства, що виконало ці роботи, та уповноваженим представником Комісії.
5.10. Акт складається за встановленою формою згідно з додатком 2 до цього положення.
5.11. Акт складається у трьох екземплярах, один з яких залишається на підприємстві, що проводило утилізацію або знищення продукції, другий надається замовнику, третій - Комісії.
5.12. Підприємство, яке проводило утилізацію або знищення продукції, веде облік актів утилізації або знищення продукції.
5.13. Члени Комісії зобов'язані забезпечувати конфіденційність одержаної інформації.
Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський
Додаток
до Положення про міську
комісію з питань утилізації
або знищення неякісних або
небезпечних алкогольних
напоїв та тютюнових виробів
Затверджую
Голова комісії
200__ року
РІШЕННЯ
про необхідність утилізації (знищення) неякісних
або небезпечних алкогольних напоїв
та тютюнових виробів (далі- продукція)
Керуючись статтею 1 Закону України від 14.01.2000 року
N 1393-XIV "Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення
або подальше використання неякісної та небезпечної продукції" та
матеріалами, які надані для прийняття рішення від ________________
__________________________________________________________________
(назва спеціально уповноваженого органу виконавчої влади,
або суб'єкта підприємницької діяльності)
а саме:
1. Протокол випробувань зразків продукції від ________ N ____
(атестат акредитації лабораторії від ___________ N ________)
2. Висновок про якість і безпеку продукції __________________
__________________________________________________________________
(назва органу стандартизації, метрології та сертифікації)
від _______________ N ________.
3. Протокол про вилучення з обігу (рішення про заборону
реалізації) партії продукції _____________________________________
__________________________________________________________________
(назва спеціально уповноваженого органу виконавчої влади
або суб'єкта підприємницької діяльності)
від _______________ N ___________.
4. Накладна (складська довідка або інший документ) із повним
переліком та відомостями про кількість і вартість продукції,
стосовно якої приймається рішення від _________ N_______, комісією
прийняте рішення про необхідність утилізації (знищення) продукції:
__________________________________________________________________
(зазначення виду продукції та класифікації згідно ТН ЗЕД)
у кількості ______________________________________________________
(в одиницях виміру (дал, шт., пляшок емк., пачок)
У зв'язку з цим необхідно ___________________________________
__________________________________________________________________
(назва суб'єкта підприємницької діяльності або місцевого
органу виконавчої влади, або органу місцевого самоврядування)
сплатити вартість робіт із транспортування та утилізації
(знищення) зазначеної продукції.
Члени комісії: _______________________ (підпис)
_______________________ (підпис)
_______________________ (підпис)
_______________________ (підпис)
Додаток 2
до Положення про міську
комісію з питань утилізації
або знищення неякісних або
небезпечних алкогольних
напоїв та тютюнових виробів
------------------------------------------------------------------
|Екземпляр власника продукції | |
|---------------------------------------------+------------------|
|Екземпляр комісії | |
|---------------------------------------------+------------------|
|Екземпляр спеціально уповноваженого органу | |
|виконавчої влади | |
------------------------------------------------------------------
копії надаються всім членам комісії
АКТ N
про проведення утилізації (знищення) неякісних або
небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів
м. __________________ 200__ року
вул. _____________________ N _______
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(повна назва підприємства, на якому проводяться роботи
із утилізації (знищення) продукції, його реквізити та номер
атестату акредитації)
Комісія у складі:
(П.І.Б. (назва органу, посада) __________________________________
(П.І.Б. (назва органу, посада) __________________________________
(П.І.Б. (назва органу, посада) __________________________________
(П.І.Б. (назва органу, посада) __________________________________
(П.І.Б. (назва органу, посада) __________________________________
підтверджує, що за нашої присутності проведено утилізація
(знищення) продукції (алкогольних напоїв, тютюнових виробів із
зазначенням коду ТН ЗЕД) шляхом __________________________________
__________________________________________________________________
(зазначення способів обробки або дії із продукцією)
у кількості ______________________________________________________
__________________________________________________________________
(кількість продукції в одиницях обліку (дал., штук, кг, інших)
згідно із Рішенням комісії з питань утилізації або знищення
неякісних або небезпечних алкогольних напоїв та тютюнових виробів
__________________________________________________________________
(назва області або міста формування комісії)
Даний акт є підставою для списання товарно-матеріальних
цінностей та підтвердженням виконання робіт за рахунком-фактурою.
(підписи членів комісії)
Керівник підприємства __________________ _________________
(підпис) (П.І.Б.)
