Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ
18.08.2005 N 350

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державної податкової адміністрації України
N 306 від 24.05.20
11)

Про затвердження Методичних
рекомендацій щодо взаємодії між підрозділами
органів державної податкової служби України
при організації та проведенні перевірок
достовірності нарахування бюджетного
відшкодування податку на додану вартість

(Витяг)

( Із змінами, внесеними згідно з Листом Державної податкової
адміністрації
N 10-3018/4049 від 13.09.20
06 )

( Додатково див. Лист Державного комітету України з питань
регуляторної політики та підприємництва
N 8345 від 10.07.20
09 )

( Додатково див. Лист Міністерства юстиції
N 27653-24 від 17.08.20
09 )

З метою запровадження механізму адміністрування податку на додану вартість та відповідно до п. 7.7 статті 7 Закону України від 3 квітня 1997 р. N 168/97-ВР "Про податок на додану вартість" та на виконання Указу Президента України від 1 червня 2005 року N 901 "Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики" наказую:

1. Затвердити Методичні рекомендації щодо взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок достовірності нарахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість (додається).

Голова О.І.Кірєєв

Затверджено
наказом ДПА України
18.08.2005 N 350

Методичні рекомендації
щодо взаємодії між підрозділами органів
державної податкової служби України
при організації та проведенні перевірок
достовірності нарахування бюджетного
відшкодування податку на додану вартість

1. Загальні положення та основні терміни

1.1. Ці Методичні рекомендації розроблені згідно з вимогами Закону України від 4 грудня 1990 року N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні" із змінами і доповненнями (далі - Закон України "Про державну податкову службу в Україні") та на виконання положень пункту 7.7 статті 7 Закону України від 03.04.97 р. N 168/97-ВР "Про податок на додану вартість" із змінами та доповненнями (далі - Закон України "Про податок на додану вартість") для застосування органами державної податкової служби при здійсненні контролю за правомірністю заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість суб'єктами господарювання - юридичними особами, їх філіями, відділеннями та іншими відокремленими підрозділами.

Методичні рекомендації застосовуються до податкової звітності, складеної за результатами звітного періоду, починаючи з червня місяця 2005 року, для платників податку на додану вартість з місячною формою звітності та з другого кварталу - для платників, які перебувають на квартальній формі звітності.

1.2. Терміни, викладені в цих Методичних рекомендаціях, вживаються в такому значенні:

1.2.1. Платник податку на додану вартість (далі - платник ПДВ) - особа, яка згідно із Законом України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) зареєстрована платником ПДВ та декларує в декларації з податку на додану вартість від'ємне значення цього податку з самостійно прийнятим рішенням про зарахування повної суми бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов'язань з цього податку наступних податкових періодів або поданим одночасно з такою декларацією розрахунком суми бюджетного відшкодування за формою, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації України (далі - ДПА України) від 30.05.97 р. N 166) "Про затвердження форми податкової декларації та Порядку її заповнення і подання" (у редакції наказу від 15.06.2005 р. N 213, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.06.2005 р. за N 702/10982), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 09.07.97 р. N 250/2054.

1.2.2. Документальна невиїзна перевірка (камеральна) з питань визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування (далі - документальна невиїзна перевірка) - перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів).

1.2.3. Планова виїзна перевірка - перевірка платника податків щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ним податків та зборів (обов'язкових платежів), яка передбачена у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого платника податків чи об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка.

1.2.4. Позапланова виїзна перевірка (документальна) з питань достовірності нарахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі - позапланова виїзна перевірка) - перевірка платника ПДВ, яка проводиться на підставі підпункту 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) та поєднує в собі комплекс заходів, спрямованих на визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

1.2.5. Зустрічна документальна перевірка - перевірка, яка проводиться податковим органом по основних постачальниках, що мали правові відносини з платником ПДВ, та їх контрагентах по ланцюгу поставки товарів за їх місцезнаходженням (позапланова виїзна) або у приміщенні податкового органу (невиїзна документальна), з метою встановлення фактичних обставин здійснених операцій, у тому числі факту включення основними постачальниками сум ПДВ, які підлягають підтвердженню, до складу податкових зобов'язань декларації з ПДВ. ( Пункт 1.2.5 в редакції Листа Державної податкової адміністрації N 10-3018/4049 від 13.09.2006 )

2. Приймання та обробка декларацій
із заявленим до бюджетного відшкодування
податком на додану вартість

2.1. Подання податкової декларації з податку на додану вартість (далі - декларація) передбачено пунктом 4.1 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року N 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", із змінами та доповненнями (далі - Закон N 2181-III) та Законом України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ).

2.2. Декларація подається платником ПДВ згідно з вимогами Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) до податкового органу за місцем реєстрації. Порядок заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість регламентується наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 166 "Про затвердження форми податкової декларації та Порядку її заповнення і подання" (у редакції наказу від 15.06.2005 р. N 213, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.06.2005 р. за N 702/10982).

2.3. Порядок приймання та комп'ютерної обробки податкової декларації з податку на додану вартість платників податків державних податкових інспекцій районного рівня та спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків охоплює повний цикл приймання та обробки документів податкової звітності, які подаються до органів державної податкової служби юридичними особами та фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, та регламентується наказом ДПА України від 02.12.2004 р. N 691 "Про затвердження нової редакції Порядку приймання та комп'ютерної обробки звітних документів платників податків у ДПІ районного рівня".

2.4. Податкові декларації з податку на додану вартість приймаються без попередньої перевірки зазначених у них показників.

2.5. Зареєстровані у податковій інспекції декларації із заявленим до бюджетного відшкодування податком на додану вартість підлягають обов'язковій документальній невиїзній перевірці.

2.6. Підрозділи, що здійснюють приймання та обробку документів податкової звітності, на наступний день за днем здійснення комп'ютерної обробки отриманої податкової декларації (але не більше 3 робочих днів з дати отримання податкової декларації) передають до підрозділів, що здійснюють адміністрування податку на додану вартість, декларації (як основні, так і уточнюючі) із заявленим бюджетним відшкодуванням.

Передача оформлюється реєстром переданих декларацій, про що робиться відповідний запис у Єдиному спеціальному журналі передачі інформації із зазначенням дати передачі та відповідальної особи, яка одержала зазначені податкові декларації та реєстр.

Відповідальними за ведення Єдиного спеціального журналу передачі інформації є підрозділи, що здійснюють приймання та обробку документів податкової звітності.

2.7. Копія реєстру переданих на перевірку до підрозділів адміністрування ПДВ декларацій із заявленим до бюджетного відшкодування податком на додану вартість в той самий день передається до підрозділів податкової міліції, які:

2.7.1. На всіх етапах перевірки здійснюють оперативне відпрацювання інформації щодо суб'єктів господарювання, які заявили до відшкодування з бюджету ПДВ, в порядку, встановленому чинними законодавчими та нормативно-правовими актами.

2.7.2. За наявності інформації відносно суб'єкта господарювання, яким безпідставно заявлено до відшкодування з бюджету ПДВ, негайно надають відповідну інформацію підрозділам адміністрування ПДВ та контрольно-перевірочної роботи для використання під час проведення перевірок.

2.7.3. Під час прийняття рішень, що передують фактові відшкодування платнику ПДВ з бюджету, надають обгрунтовані заперечення або пропозиції стосовно такого відшкодування.

2.7.4. Беруть участь у проведенні позапланових виїзних перевірок з питань правомірності, заявлених платниками податків бюджетного відшкодування ПДВ, у разі якщо такі перевірки пов'язані з веденням оперативно-розшукових справ або розслідуванням кримінальних справ, порушених стосовно таких платників податків (посадових осіб платників), що знаходяться в їх провадженні.

2.7.5. За виявленими під час відпрацювання порушеннями податкового законодавства, за які передбачено кримінальну відповідальність, приймають рішення в порядку ст. 97 Кримінально-процесуального кодексу України ( 1002-05 ).

3. Організація і проведення документальної
невиїзної перевірки декларації з заявленим
до відшкодування з бюджету податком
на додану вартість

3.1. Підрозділи, що здійснюють адміністрування податку на додану вартість (далі - підрозділи адміністрування ПДВ), протягом 30 днів, наступних за днем надходження податкової декларації до податкового органу, проводять документальну невиїзну перевірку.

З метою проведення такої перевірки доцільно отримати від платника ПДВ завірені копії первинних документів, що підтверджують факт оплати ним товарів (послуг) основним постачальникам, та копії реєстрів, отриманих і виданих податкових накладних, форми та порядок ведення яких встановлено наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 165 "Про затвердження форм податкової накладної, книги обліку придбання та книги обліку продажу товарів (робіт, послуг), порядку їх заповнення" (у редакції наказу ДПА України від 30.06.2005 р. N 244), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2005 р. за N 769/11049), за попередній податковий період, в якому фактично сплачено суму ПДВ у вартості придбаних товарів (послуг), та податковий період, в якому заявлено бюджетне відшкодування ПДВ.

Основними постачальниками вважаються суб'єкти господарювання, яким платником ПДВ, що перевіряється, фактично сплачено у попередньому податковому періоді суму ПДВ у вартості придбаних товарів (послуг), що дорівнює 5 та більше відсотків від загальної суми сплаченого ПДВ у такому періоді для юридичних осіб та 3 відсотка - для фізичних осіб.

3.2. Документальна невиїзна перевірка включає в себе:

доперевірочний аналіз;

звірку даних декларації з наявними в податкових органах інформаційними базами даних;

перевірку на наявність арифметичних та логічних помилок у декларації;

звірку даних, зазначених у розрахунку бюджетного відшкодування, із даними поданих платником копій первинних документів, що підтверджують факт оплати ним товарів (послуг) основним постачальникам товарів (послуг), та реєстрів отриманих і виданих податкових накладних.

3.3. Результатом документальної невиїзної перевірки є:

підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ, у тому числі часткове;

зменшення заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ, у тому числі часткове;

встановлення факту заниження суми бюджетного відшкодування ПДВ;

відмова у наданні бюджетного відшкодування ПДВ;

визначення необхідності проведення позапланової документальної перевірки платника.

3.4. Результати документальної невиїзної перевірки оформлюються в порядку, встановленому наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 166 "Про затвердження форми податкової декларації та Порядку її заповнення і подання" (у редакції наказу від 15.06.2005 р. N 213, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.06.2005 р. за N 702/10982).

3.5. У разі якщо за результатами невиїзної документальної перевірки виявлено невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у декларації з ПДВ, підрозділ адміністрування ПДВ надсилає платнику ПДВ відповідне податкове повідомлення-рішення у порядку, встановленому Порядком направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, який затверджено наказом ДПА України від 21.06.2001 р. N 253 та зареєстровано у Міністерстві юстиції України 06.07.2001 р. за N 567/5758 (зі змінами та доповненнями).

3.6. На суму, підтверджену до відшкодування, підрозділами адміністрування ПДВ у двох примірниках складається Довідка про підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами документальної невиїзної перевірки (додаток 1).

Перший примірник Довідки у день її складання, але не пізніше останнього робочого дня 30-денного терміну, встановленого для проведення такої перевірки, передається до підрозділів обліку та звітності для проведення підтвердження сум бюджетного відшкодування у картках особових рахунків платників ПДВ, а другий знаходиться в матеріалах перевірки.

3.7. Реєстр складених довідок про підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами документальної невиїзної перевірки отриманих декларацій у попередньому звітному періоді не пізніше 25 числа кожного місяця передається до підрозділів контрольно-перевірочної роботи для вирішення питання щодо включення таких платників до планів-графіків документальних перевірок.

3.8. У разі визначення за результатами документальної невиїзної перевірки необхідності проведення позапланової виїзної перевірки платника підрозділами адміністрування ПДВ по кожному окремому платнику складається доповідна записка на ім'я керівника органу державної податкової служби (або посадової особи, що виконує його обов'язки) з викладенням підстав щодо прийняття такого рішення та пропозицією про проведення позапланової виїзної перевірки.

3.9. Рішення про доцільність проведення позапланової виїзної перевірки платника приймається виключно керівником органу державної податкової служби (або посадовою особою, що виконує його обов'язки) шляхом накладання відповідної резолюції з обов'язковим зазначенням дати прийняття такого рішення.

3.10. Для відображення в обліку інформації щодо прийнятих рішень про доцільність проведення позапланової виїзної перевірки платника ПДВ копія доповідної записки, підготовленої згідно з п. 3.8 розділу 3 цих Методичних рекомендацій, надається підрозділами адміністрування ПДВ до підрозділів обліку та звітності у день накладання керівником податкового органу (або посадовою особою, що виконує його обов'язки) відповідної резолюції на доповідній записці, але не пізніше останнього робочого дня 30-денного терміну, встановленого для проведення документальної невиїзної перевірки.

3.11. Достатніми підставами для проведення підрозділами контрольно-перевірочної роботи позапланової виїзної документальної перевірки платника ПДВ, зокрема, є:

неподання платником ПДВ для перевірки зазначених у розрахунку бюджетного відшкодування копій первинних документів, що підтверджують факт оплати ним товарів (послуг) основним постачальникам, та копії реєстрів отриманих і виданих податкових накладних;

встановлення факту про те, що постачальник товарів (послуг) не є платником ПДВ;

заявления платником ПДВ бюджетного відшкодування, яке вдвічі разів і більше перевищує вартість власних основних фондів;

заявления платником ПДВ бюджетного відшкодування, яке з урахуванням проведеного бюджетного відшкодування у попередніх періодах за результатами документальної невиїзної перевірки у чотири рази і більше перевищує вартість власних основних фондів;

заявлення бюджетного відшкодування платником ПДВ, що здійснює виробничу діяльність і має власні основні виробничі фонди, без достатньої наявності трудових ресурсів для здійснення такої діяльності;

встановлення факту про те, що розрахунок бюджетного відшкодування зроблено з порушенням норм податкового законодавства, у тому числі за письмовою інформацією підрозділу податкової міліції.

Кожна з викладених обставин при їх застосуванні повинна мати чітке обгрунтування.

3.12. Для організації та проведення позапланової документальної виїзної перевірки протягом наступного робочого дня від дня прийняття такого рішення підрозділи адміністрування ПДВ передають до підрозділів контрольно-перевірочної роботи:

доповідну записку про необхідність проведення позапланової виїзної перевірки з відповідною резолюцією керівника органу державної податкової служби;

декларацію з додатками до неї;

акт про результати документальної невиїзної перевірки податкової декларації з податку на додану вартість (у разі його складання);

копії первинних документів, що підтверджують факт оплати ним товарів (послуг) основним постачальникам, та копії реєстрів отриманих і виданих податкових накладних (у разі їх надання платником ПДВ у ході документальної невиїзної перевірки).

4. Організація та проведення
позапланової виїзної перевірки з питань
достовірності нарахування бюджетного
відшкодування податку на додану вартість

4.1. Протягом 30 календарних днів, наступних після настання 30-денного терміну за днем отримання податкової декларації разом з розрахунком суми бюджетного відшкодування, визначеного Законом України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) для проведення невиїзної документальної перевірки, проводиться позапланова виїзна перевірка податкової декларації з ПДВ платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування.

Позапланова виїзна перевірка проводиться в порядку та терміни, визначені Законом України "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 ).

4.2. До початку проведення позапланової виїзної перевірки, у разі ненадання платником ПДВ у ході документальної невиїзної перевірки копій документів, доцільність одержання яких визначено абзацом другим п. 3.1 розділу 3 цих Методичних рекомендацій, підрозділ контрольно-перевірочної роботи на підставі Закону України "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 ) надсилає письмовий запит платнику ПДВ про надання копій відповідних документів.

4.3. Протягом двох робочих днів за днем надання платником ПДВ копій відповідних документів підрозділом контрольно-перевірочної роботи складається перелік основних постачальників платника ПДВ у кожному окремому періоді, по яких до органів державної податкової служби за місцем їх реєстрації засобами електронного зв'язку направляється запит про надання загальних відомостей щодо таких підприємств.

Основними постачальниками вважаються суб'єкти господарювання, в яких платником ПДВ, що перевіряється, придбано товарів (послуг), де сума ПДВ становить 5 і більше відсотків від суми дозволеного податкового кредиту у цьому періоді для юридичних осіб та 3 відсотки для фізичних осіб. Щодо решти постачальників необхідність направлення запитів визначається за результатами аналізу даних комп'ютерних автоматизованих інформаційних систем органів державної податкової служби України та за письмово обгрунтованою ініціативою підрозділів податкової міліції.

4.4. Орган державної податкової служби, до якого надійшов запит про надання загальних відомостей про постачальника платника ПДВ, яким заявлено бюджетне відшкодування, зобов'язаний протягом 3 робочих днів від дня його надходження силами підрозділів реєстрації та обліку платників податків, адміністрування ПДВ, обліку та звітності, контрольно-перевірочної роботи та податкової міліції підготувати та направити засобами електронного зв'язку до відповідного органу державної податкової служби вичерпну інформаційну довідку про даного суб'єкта господарювання.

4.5. У разі надходження інформації, за результатами аналізу якої виникає сумнів відносно дієздатності та правоздатності суб'єкта господарювання - постачальника платника ПДВ, а також законності здійснених ними фінансово-господарських операцій, підрозділ контрольно-перевірочної роботи може організувати проведення зустрічних документальних перевірок по відповідному ланцюгу постачання.

Обов'язкові зустрічні перевірки по ланцюгу постачання проводяться по тих постачальниках платника ПДВ, у яких сума зобов'язань по ПДВ у податковому періоді по операціях з даним платником ПДВ становить 30 і більше відсотків від загальної суми податкових зобов'язань в цьому періоді.

4.6. Проведення зустрічної документальної перевірки забезпечується підрозділом контрольно-перевірочної роботи органу державної податкової служби, де суб'єкт господарювання, по якому проводиться зустрічна документальна перевірка по ланцюгу, знаходиться на податковому обліку. Результати зустрічної документальної перевірки оформлюються в порядку, передбаченому наказом ДПА України від 15.10.2004 р. N 599 "Про затвердження Методичних рекомендацій та нової редакції зразків форм актів перевірки" (зі змінами та доповненнями).

4.7. У ході позапланової виїзної перевірки в обов'язковому порядку перевіряються із відображенням в матеріалах перевірки такі питання:

результати перевірки фактів та обставин, що стали підставою для прийняття рішення про проведення такої перевірки;

аналіз інформаційних довідок щодо основних постачальників платника ПДВ;

рух товарно-матеріальних цінностей на складах, якщо розрахунок бюджетного відшкодування проведено по операціях, що відбулися на внутрішньому ринку;

достовірність складення розрахунку суми бюджетного відшкодування.

4.8. Результатом позапланової виїзної перевірки є:

підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ, у тому числі часткове;

зменшення заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ, у тому числі часткове;

встановлення факту заниження суми бюджетного відшкодування ПДВ;

відмова у наданні бюджетного відшкодування ПДВ.

4.9. Оформлення результатів позапланової виїзної перевірки та реалізація матеріалів перевірки здійснюються відповідно до Порядку оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами підприємницької діяльності - юридичними особами, їх філіями, відділеннями та іншими відокремленими підрозділами, затвердженого наказом ДПА України від 16.09.2002 р. N 429 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.12.2002 р. за N 1023/7311 (зі змінами та доповненнями).

4.10. У разі якщо за результатами невиїзної документальної перевірки виявлено повну або часткову невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у декларації з ПДВ, підрозділ контрольно-перевірочної роботи надсилає платнику ПДВ відповідне податкове повідомлення-рішення в порядку, встановленому Порядком направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженим наказом ДПА України від 21.06.2001 р. N 253 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.07.2001 р. за N 567/5758 (зі змінами та доповненнями).

4.11. На суму, підтверджену до відшкодування, підрозділом контрольно-перевірочної роботи у двох примірниках складається Довідка про підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами позапланової документальної перевірки (додаток 2).

Перший примірник Довідки у день її складання, але не пізніше останнього робочого дня 30-денного терміну, встановленого для проведення такої перевірки, передається до підрозділів обліку та звітності для проведення підтвердження сум бюджетного відшкодування у картках особових рахунків платників ПДВ, а другий знаходиться в матеріалах перевірки.

4.12. У разі неможливості підтвердити до відшкодування суму ПДВ в акті (довідці) про результати позапланової документальної перевірки вчиняється відповідний запис.

У подальшому на суму, підтверджену до відшкодування, підрозділи контрольно-перевірочної роботи вчиняють дії, зазначені в п. 4.11 розділу 4 цих Методичних рекомендацій, а у разі виявлення фактів, які свідчать про невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у декларації з ПДВ, підрозділом контрольно-перевірочної роботи відповідно до вимог Закону України "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 ) вживаються заходи щодо організації та проведення позапланової виїзної перевірки платника ПДВ.

5. Облік результатів перевірок

5.1. Підрозділи обліку та звітності органів державної податкової служби у день надходження інформації, передбаченої п. 3.6 розділу 3, п. 3.10 розділу 3 та п. 4.11 розділу 4 цих Методичних рекомендацій, проводять відповідні облікові операції в картках особових рахунків платників ПДВ.

5.2. Протягом 5 робочих днів від дати надання Довідок про підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами документальної невиїзної перевірки або позапланової документальної перевірки підрозділи обліку та звітності готують та надають органам Державного казначейства України висновки про суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість із врахуванням результатів перевірок.

5.3. Висновки формуються автоматично та обліковуються в Журналі обліку наданих висновків про відшкодування податку на додану вартість.

Форма Висновку про суми відшкодування податку на додану вартість та Журналу обліку наданих висновків про відшкодування податку на додану вартість встановлені наказом ДПА України та Державного казначейства України від 02.07.97 р. N 209/72 "Про затвердження Порядку відшкодування податку на додану вартість", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18.07.97 р. за N 263/2067.