Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
29.08.2006 N 306

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Міністерства палива та енергетики України
N 351 від 09.09.20
10)

Про затвердження Інструкції про порядок
проведення перевірки робочими групами
центральних органів виконавчої влади
суб'єктів господарювання державного
сектору економіки

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30 червня 2006 р. N 886 "Про затвердження Порядку проведення перевірки робочими групами центральних органів виконавчої влади суб'єктів господарювання державного сектору економіки" наказую:

1. Затвердити Інструкцію про порядок проведення перевірки робочими групами центральних органів виконавчої влади суб'єктів господарювання державного сектору економіки.

2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Чупруна В.П.

Міністр Ю.Бойко

Затверджено
Наказ Мінпаливенерго України
29.08.2006 N 306

Інструкція
про порядок проведення перевірки робочими
групами центральних органів виконавчої
влади суб'єктів господарювання
державного сектору економіки

1. Загальні положення

1.1. Цю Інструкцію розроблено на підставі Порядку проведення перевірки робочими групами центральних органів виконавчої влади суб'єктів господарювання державного сектору економіки, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2006 N 886 та яким визначено процедуру проведення за рішеннями Кабінету Міністрів України перевірки робочими групами центральних органів виконавчої влади суб'єктів господарювання державного сектору економіки.

1.2. Відповідно до вимог пункту 1 Методики визначення питомої ваги державного сектору в економіці, яка затверджена наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Державного комітету статистики України, Фонду державного майна України від 04.11.2003 N 307/375/1963 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 20.11.2003 за N 1068/8389, до суб'єктів господарювання державного сектору економіки належать:

- суб'єкти, які діють на основі виключно державної власності;

- суб'єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує 50 відсотків;

- суб'єкти, діяльність яких з питань, що належать до компетенції загальних зборів, безпосередньо або опосередковано контролюється державою.

1.3. Інструкція визначає процедуру проведення за рішенням Кабінету Міністрів України перевірки робочими групами центральних органів виконавчої влади суб'єктів господарювання державного сектору економіки.

У разі ініціювання Міністерством палива та енергетики України проведення такої перевірки, або у разі, коли головним виконавцем визначено Мінпаливенерго:

- керівником робочої групи є посадова особа головного виконавця;

- керівник робочої групи готує програму перевірки, яка повинна передбачати мету перевірки відповідно до рішення Кабінету Міністрів України та термін подання уряду інформації про результати перевірки.

1.4. У разі, коли Мінпаливенерго є співвиконавцем доручення уряду, а головним виконавцем визначено інший центральний орган виконавчої влади, діяльність працівників Мінпаливенерго спрямовується на досягнення завдань, визначених у робочому плані, та забезпечення керівництва Міністерства палива та енергетики України та центрального органу виконавчої влади, який є головним виконавцем, вичерпною інформацією згідно з робочим планом.

1.5. Під час організації та проведення перевірки фахівці Мінпаливенерго України керуються положеннями Конституції ( 254к/96-ВР ), законів, актів Президента й Кабінету Міністрів України, рішеннями колегії та вимогами наказів Мінпаливенерго, іншими фінансово-правовими нормами.

2. Організація перевірки

2.1. Ініціювання перевірки Мінпаливенерго України

Ініціювання перевірки суб'єктів господарювання державного сектору економіки у структурі центрального апарату Мінпаливенерго України з метою організації виконання доручення керівництва Мінпаливенерго здійснюють:

- галузеві структурні підрозділи відповідно до галузевої спрямованості;

- інші структурні підрозділи відповідно до повноважень.

Структурний підрозділ центрального апарату Мінпаливенерго України, який відповідно до повноважень ініціює перевірку, вносить керівництву Міністерства проект листа Мінпаливенерго з обґрунтуванням підстав необхідності перевірки та проект рішення Кабінету Міністрів України, у якому зазначається:

- найменування центрального органу виконавчої влади, якому доручається провести перевірку суб'єктів господарювання державного сектору економіки, що належать до сфери його управління, або інший центральний орган виконавчої влади залежно від мети (тематики) перевірки (далі - головний виконавець);

- повне найменування суб'єктів господарювання, що підлягають перевірці (далі - об'єкти контролю);

- мета (тематика) перевірки;

- період, за який необхідно провести перевірку;

- строк подання Кабінетові Міністрів України інформації про результати перевірки.

2.2. Підготовка до здійснення перевірки

З моменту надходження на адресу Мінпаливенерго України відповідного рішення Кабінету Міністрів України щодо перевірки суб'єктів господарювання державного сектору економіки у центральному апараті розпочинається робота з організації підготовки проведення перевірки.

Відповідне доручення керівництва Міністерства разом з рішенням Кабінету Міністрів України протягом одного робочого дня повинно надійти:

- структурному підрозділу центрального апарату, який здійснював підготовку цих пропозицій;

- структурному підрозділу центрального апарату, до функцій якого належить здійснення внутрішнього (внутрішньовідомчого) контролю;

- іншим структурним підрозділам центрального апарату залежно від мети (тематики) перевірки.

Протягом двох днів після отримання відповідних доручень керівництва Міністерства та Кабінету Міністрів України, у разі визначення Мінпаливенерго головним виконавцем доручення, з урахуванням мети (тематики) перевірки, утворюється робоча група, до складу якої включаються у разі потреби спеціалісти інших центральних органів виконавчої влади (далі - співвиконавці), які повинні відповідати фаховому рівню, необхідному для проведення перевірки. До складу робочої групи, за ініціативою об'єкта контролю, можуть бути включені його представники.

Керівник робочої групи готує програму перевірки, у якій визначаються:

- мета перевірки відповідно до рішення Кабінету Міністрів України;

- перелік об'єктів контролю, у тому числі підрозділів, які перевірятимуться;

- період, за який необхідно провести перевірку;

- питання, що підлягають з'ясуванню під час перевірки.

Програму перевірки затверджує керівник Міністерства.

Склад робочої групи затверджується наказом Міністерства.

Керівник робочої групи складає відповідно до програми робочий план, у якому визначаються завдання кожного співвиконавця та строки їх виконання.

Мінпаливенерго визначає з числа керівників координатора, який забезпечує узгодженість дій співвиконавців під час проведення перевірки.

3. Здійснення та наслідки перевірки

Виконання програми і робочого плану перевірки здійснюється у спосіб, визначений кожним членом робочої групи в межах компетенції відповідного центрального органу виконавчої влади.

Виконання програми і робочого плану перевірки здійснюється членами робочої групи, з числа працівників Мінпаливенерго, з урахуванням вимог Інструкції про порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою підприємств, організацій та установ, що належать до сфери управління Міністерства палива та енергетики України, яка затверджена наказом Мінпаливенерго від 13.10.2004 N 644, та в межах компетенції відповідно до Указу Президента України від 14.04.2000 N 598/2000.

Міністерство палива та енергетики України як головний виконавець має право:

- змінювати склад робочої групи за поданням співвиконавців або у разі неналежного виконання ними завдань з повідомленням про це об'єкту контролю;

- інформувати Кабінет Міністрів України про неналежне виконання завдань співвиконавцем;

- порушувати питання про відповідальність посадових осіб об'єкта контролю, які перешкоджають робочій групі проводити перевірку;

- отримувати інформацію від експертів, інших спеціалістів державних установ, які не були залучені як співвиконавці до перевірки;

- організовувати проведення зустрічних звірок на підприємствах, в установах і організаціях, що мали правові відносини з об'єктом контролю;

- отримувати в порядку, визначеному законом, інформацію від банків та інших фінансових установ.

У разі, коли неможливо провести у повному обсязі та у встановлений строк перевірку, Мінпаливенерго за поданням керівника робочої групи може звернутися, не пізніше ніж за п'ять робочих днів до її закінчення, до Кабінету Міністрів України із зазначенням проблемних питань та пропозицій щодо їх вирішення.

У разі виявлення порушень визначається їх вплив на розмір платежів до бюджетів і державних фондів, фінансові результати діяльності об'єкта контролю, розмір прибутку, величина активів держави (фінансові втрати, втрачена вигода, збитки тощо).

Результати виконання завдань, визначених співвиконавцями у робочому плані, оформляються у вигляді довідки (акта) на бланка відповідного центрального органу виконавчої влади і підписуються співвиконавцем та керівником об'єкта контролю.

За наявності заперечень (зауважень) до змісту довідки (акта) об'єкт контролю подає їх центральному органу виконавчої влади, спеціалісти якого як члени робочої групи склали таку довідку (акт). Керівник центрального органу виконавчої влади або координатор розглядає заперечення (зауваження) протягом трьох робочих днів. Висновки за результатами розгляду надаються головному виконавцю та керівнику об'єкта контролю.

Кожен член робочої груди за результатами виконання завдань складає і подає довідку (акт) керівникові робочої групи із супровідним листом за своїм підписом, у якому наводиться стисла інформація про загальні обсяги і суть виявлених порушень, а також висновки та пропозиції.

На підставі довідок (актів) керівник робочої групи складає загальну довідку про перевірку, яку підписує разом із членами робочої групи і подає Кабінетові Міністрів України та керівникові об'єкта контролю.

У загальній довідці обов'язково зазначаються конкретні пропозиції щодо визначення шляхів розв'язання проблем та органів виконавчої влади, відповідальних за виконання завдань, пов'язаних з усуненням цих проблем, та строків їх виконання.

Подання загальної довідки іншим державним органам та оприлюднення підсумків перевірки у засобах масової інформації здійснюються головним виконавцем за погодженням з Кабінетом Міністрів України, крім випадків, установлених законом.