УПРАВЛІННЯ ЗВ'ЯЗКУ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАКАЗ
N 6 від 07.03.2003
Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
20 березня 2003 р. за N 22/508
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Головного
управління транспорту, зв'язку та
інформатизації КМДА
N 69 від 30.09.2005)
Про затвердження зразка договору про надання
послуг кабельного телебачення
На виконання пунктів 2 та 4 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 7 листопада 2002 року N 2030 "Про деякі питання організації робіт із створення та технічного обслуговування мереж кабельного телемовлення у місті Києві", зареєстрованого в Київському міському управлінні юстиції 3 грудня 2002 року за N 90/473, та з метою удосконалення порядку надання послуг кабельного телебачення у місті Києві наказую:
1. Затвердити зразок договору про надання послуг кабельного телебачення (далі - Договір), що додається, та ввести його в дію з 1 червня 2003 року.
2. Начальнику відділу зв'язку та телекомунікацій Дудоладу В.М. забезпечити доведення цього наказу до підприємств, які надають послуги кабельного телебачення в м. Києві, та розміщення на Web-сайті управління.
3. Підприємствам, які надають послуги кабельного телебачення в м. Києві:
3.1. Довести до відома всіх споживачів шляхом надсилання відповідного повідомлення, що міститься на зворотньому боці рахунка, або іншим шляхом про введення в дію Договору нового зразка та можливість переукладання діючих договорів про надання послуг кабельного телебачення.
3.2. Запровадити укладання договорів за новим зразком із споживачами, які укладають його вперше, та забезпечити за зверненнями споживачів переукладання діючих договорів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник О.Баранов
Затверджено
наказом управління
зв'язку, телекомунікацій
та інформатизації
Київської міської державної
адміністрації
від 07.03.2003 р. N 6
ДОГОВІР N ____
про надання послуг кабельного телебачення
м. Київ "___" ____________200_ р.
_______________________________________________________,
(повна назва підприємства, яке надає послуги
кабельного телебачення)
що має:
- дозвіл на створення мереж кабельного телемовлення Київської
міської державної адміністрації в межах території _______, наданий
розпорядженням від ___ N ___;
- ліцензію Державного комітету зв'язку та інформатизації
України від ___ N ___;
- ліцензію Національної ради України з питань телебачення і
радіомовлення від ___ N ___, в особі:
__________________________________________________________________
(посада та П. І. Б. керівника підприємства, яке надає послуги
кабельного телебачення, або працівника підприємства, що діє
на підставі доручення керівника підприємства N ___ від ___)
(далі - Підприємство), з одного боку, та
__________________________________________________________________
(П. І. Б. фізичної особи)
(далі - Споживач), з другого боку,
уклали цей Договір про таке:
Примітка. Конкретний перелік дозволів та ліцензій повинен
відповідати вимогам законодавства, яке регламентує діяльність
Підприємства на час підписання Договору.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Предметом Договору є надання Підприємством послуг кабельного
телебачення Споживачу та оплата цих послуг Споживачем. Перелік
послуг кабельного телебачення наведений в додатку, який є
невід'ємною частиною цього Договору.
2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Підприємство зобов'язане:
2.1.1. Забезпечувати безперебійне і якісне надання послуг
кабельного телебачення, які замовлені Споживачем та перераховані в
додатку до цього Договору.
Якісні показники прийому програм повинні відповідати вимогам
нормативно-технічних документів, затверджених в установленому
законодавством порядку, зокрема ГОСТ 28.324 - 89.
2.1.2. Здійснювати за рахунок Споживача підключення
абонентської лінії до будинкової розподільчої мережі кабельного
телемовлення (за винятком випадку, викладеного в пп. 2.1.12) після
перевірки відповідності технічних характеристик телевізійного
приймача умовам прийому телевізійних каналів, відповідно до їх
переліку, наведеного в додатку до Договору.
2.1.3. Проводити перерахунок абонентної плати за заявою
Споживача, якщо відсутність телевізійного сигналу в мережі
кабельного телемовлення не з вини Споживача не усунуто протягом
трьох і більше робочих днів.
2.1.4. Інформувати письмово Споживача про зміни в переліку
телевізійних каналів, які наведені в додатку до Договору, про
зміну розміру абонентної плати шляхом надсилання відповідного
повідомлення, що міститься на зворотньому боці рахунка, або іншим
шляхом не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до набуття чинності
таких змін.
2.1.5. Мати книгу скарг та пропозицій і видавати її на першу
вимогу.
2.1.6. Надавати інформацію про тарифи на послуги кабельного
телебачення, умови укладання Договору та інші нормативні
документи, які регламентують надання послуг кабельного
телебачення.
2.1.7. Розглядати скарги та заяви Споживача у терміни,
передбачені законодавством, та інформувати його про результати
розгляду.
2.1.8. Приймати і реєструвати заяви від Споживача через
диспетчерську службу Підприємства, зокрема про неякісне надання
послуг або їх відсутність.
Виконувати роботи по заявці Споживача протягом трьох робочих
днів з моменту реєстрації заяви. Кожен випадок виконання таких
робіт тривалістю більше трьох робочих днів оформляти актом за
підписом представників Підприємства та Споживача.
2.1.9. Повідомляти Споживача не менше одного разу на місяць
про належну суму абонентної плати за послуги кабельного
телебачення шляхом надсилання відповідного рахунка.
2.1.10. Забезпечувати працівників Підприємства посвідченням з
фотокарткою, скріпленою печаткою, та нарядом на виконання робіт:
- за заявою Споживача про неякісне надання послуг або їх
відсутність;
- для підключення (відключення) абонентської лінії до (від)
мережі кабельного телемовлення у випадках, обумовлених цим
Договором.
2.1.11. Повторно безкоштовно підключати абонентську лінію,
якщо Споживач надав до диспетчерської служби Підприємства
документ, підтверджуючий його відсутність в квартирі з поважних
причин (перебування в лікарні, відрядження тощо).
2.1.12. Виконувати безкоштовно первинне підключення
абонентської лінії Споживачів до мережі кабельного телемовлення,
якщо вони раніше користувалися антеною колективного прийому
телевізійних сигналів (у разі використання Підприємством в якості
будинкової розподільчої мережі коаксіального кабелю від цієї
антени).
2.2. Підприємство має право:
2.2.1. Відключати абонентську лінію, самовільно підключену до
мережі кабельного телемовлення, і звертатись з позовом до суду про
відшкодування збитків.
2.2.2. Надсилати Споживачеві у разі несплати заборгованості
понад один місяць письмове попередження про призупинення надання
послуг, якщо заборгованість не буде погашено протягом місяця.
Попередження вручається Споживачеві під розписку або іншим
належним чином відповідно до законодавства. Якщо зазначене
попередження вручити Споживачеві неможливо через його відсутність
(перебування в лікарні, відрядження тощо), тимчасово відключити
абонентську лінію від мережі кабельного телемовлення до звернення
Споживача до диспетчерської служби Підприємства для з'ясування
обставин.
2.2.3. Розірвати Договір та припиняти надання послуг шляхом
відключення абонентської лінії у разі, якщо Споживач:
- у місячний термін після одержання письмового попередження
або тимчасового відключення абонентської лінії від мережі
кабельного телемовлення не погасив заборгованість;
- порушив договірні зобов'язання, передбачені пунктами 3.2.2,
3.2.3, 3.2.5 цього Договору, повідомивши письмово Споживача у
термін не пізніше ніж за один місяць до дати розірвання.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СПОЖИВАЧА
3.1. Споживач має право:
3.1.1. Отримувати від Підприємства послуги, що замовлені ним
та перераховані в додатку до цього Договору, якість яких
відповідає вимогам нормативно-технічних документів, затверджених в
установленому законодавством порядку, зокрема ГОСТ 28.324 - 89.
3.1.2. Ознайомитись у Підприємства з тарифами на послуги
кабельного телебачення, умовами укладання договорів та іншими
нормативними документами, які регламентують надання послуг
кабельного телебачення.
3.1.3. Розірвати Договір у разі відсутності потреби в
послугах кабельного телебачення або невиконання Підприємством
договірних зобов'язань, передбачених пунктами 2.1.1, 2.1.3, 2.1.4
цього Договору, повідомивши письмово Підприємство у термін не
пізніше ніж за один місяць до дати розірвання.
3.1.4. Переоформляти договір на іншого мешканця квартири.
3.1.5. Не вносити абонентної плати за весь час пошкодження
мережі кабельного телемовлення не з вини Споживача, яке тривало
більше трьох діб з моменту подання ним заяви до диспетчерської
служби Підприємства.
3.1.6. Самостійно підключати до кінцевого пристрою
абонентської лінії придбані ним телевізійні приймачі.
3.1.7. Оскаржувати неправомірні дії працівників Підприємства
згідно з законодавством.
3.1.8. Надавати заяву по телефону через диспетчерську службу
Підприємства або письмово про неякісне надання послуг або їх
відсутність.
3.1.9. Призупиняти отримання послуги кабельного телебачення з
обов'язковим зазначенням терміну, на який призупиняється отримання
послуги, письмово попередивши про це Підприємство не пізніше ніж
за 5 (п'ять) робочих діб до запланованої дати. Строк, на який
призупиняється отримання послуги, не може перевищувати 3-х
місяців.
3.2. Споживач зобов'язаний:
3.2.1. Зберігати абонентську лінію від телевізійного приймача
до точки підключення її до мережі кабельного телемовлення
(будинкової розподільчої мережі).
3.2.2. Не підключати самовільно до абонентської лінії
телевізійних приймачів сторонніх осіб.
3.2.3. Не допускати використання абонентської лінії для
навмисного створення незручностей та перешкод у нормальному
користуванні кабельним телебаченням іншим Споживачам.
3.2.4. Повідомляти у місячний термін Підприємство письмовою
заявою про намір розірвати Договір.
3.2.5. Не допускати самовільного передавання абонентської
лінії підприємствам, установам, організаціям та громадянам.
3.2.6. Вносити своєчасно абонентську плату за послуги
кабельного телебачення.
3.2.7. Надавати на вимогу працівників Підприємства відповідні
розрахункові документи, що підтверджують сплату Споживачем наданих
послуг кабельного телебачення.
3.2.8. Зберігати всі розрахункові документи, що підтверджують
сплату наданих послуг кабельного телебачення, протягом 3 (трьох)
років з моменту здійснення відповідної оплати.
3.2.9. Надавати працівникам Підприємства можливість
виконувати необхідні роботи при пред'явленні ними посвідчення з
фотокарткою, скріпленою печаткою, та наряду на виконання цих робіт
у разі, якщо вони прибули:
- за заявою Споживача про неякісне надання послуг або їх
відсутність;
- для підключення (відключення) абонентської лінії до (від)
мережі кабельного телемовлення у випадках, обумовлених цим
Договором.
3.2.10. Сплачувати заборгованість по абонентній платі, якщо
така була, у разі розірвання Договору за своєю ініціативою.
3.2.11. Надавати вільний доступ працівникам Підприємства до
виконання робіт у слаботочних нішах будинку, якщо доступ до них
контролюється Споживачем.
4. ОПЛАТА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. Послуги, які надаються Підприємством, оплачуються за
тарифами, затвердженими згідно з законодавством.
4.2. Споживач сплачує послуги кабельного телебачення за
спільно погодженою _______________________________________________
(вказати - кредитна та/або авансова, безквитанційна,
з наданням рахунків, за абонентською книжкою)
системою оплати.
4.3. Підприємство у відповідності з нормативними документами
приймає від Споживача оплату послуг кабельного телебачення або
доручає проводити приймання оплати іншим організаціям та установам
(відділенням зв'язку, касам Ощадбанку, комерційним банкам тощо), з
якими укладені відповідні договори. Підприємство інформує
Споживача про перелік цих організацій і установ та їх
місцезнаходження.
4.4. Розрахунки за фактично отримані в кредит послуги
кабельного телебачення за кожний попередній місяць проводяться
Споживачем протягом десяти днів з дня одержання рахунка, але не
пізніше 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим.
4.5. У разі застосування авансової системи оплати Споживач
для одержання послуг кабельного телебачення проводить щомісячно до
20 числа поточного місяця попередню оплату їх вартості.
4.6. Нарахування абонентської плати здійснюється з дня
початку надання послуг кабельного телебачення.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
5.1. Підприємство несе матеріальну відповідальність перед
Споживачем за ненадання чи за неякісне надання послуг кабельного
телебачення, сплачуючи при цьому Споживачеві пеню в розмірі
облікової ставки Національного банку України за кожну добу
перевищення контрольного терміну виконання робіт по заявці
Споживача (більше трьох робочих днів), але не більше як за три
місяці.
5.2. Підприємство не несе матеріальної відповідальності перед
Споживачем за невиконання чи неналежне виконання обов'язків у
наслідок дії непереборної сили (землетрус, повінь, ураган тощо)
або з вини Споживача.
5.3. Підприємство не несе матеріальної відповідальності перед
Споживачем за неякісне надання послуг кабельного телебачення у
випадках:
- пошкодження абонентської лінії;
- пошкодження приймального пристрою Споживача;
- неякісної трансляції, перешкод під час прийому
телевізійного сигналу, що виникли з вини телевізійного
передавального центру, супутників зв'язку;
- інших обставин, на які Підприємство не має можливості
впливати.
5.4. У разі виявлення пошкодження, яке сталося з вини
Споживача, всі витрати Підприємства з відшкодування покладаються
на Споживача.
5.5. Підприємство має право стягувати суму заборгованості в
судовому порядку.
5.6. Споживач сплачує пеню згідно з законодавством у разі
несплати за надані послуги кабельного телебачення понад
установлений термін (з 21 числа місяця, що настає після
розрахункового періоду).
Пеня обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі
облікової ставки Національного банку України, що діяла у період,
за який вона нараховується.
5.7. Споживач згоден з тим, що персональна інформація про
нього, яка наведена в цьому Договорі, буде занесена до
комп'ютерної бази даних Підприємства.
Підприємство забезпечує відповідний захист персональної
інформації про Споживача та її нерозповсюдження згідно з вимогами
законодавства.
6. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ
6.1. Споживач має право подавати Підприємству звернення
(пропозицію, заяву, скаргу) щодо надання послуг кабельного
телебачення. Звернення можуть бути подані в будь-якій формі, яка
не суперечить законодавству.
6.2. Підприємство зобов'язане розглянути звернення і в
терміни, передбачені законодавством, надати заявнику повідомлення
про результати розгляду.
6.3. Спірні питання між Споживачем та Підприємством
вирішуються в судовому порядку.
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та є
таким, що укладений на невизначений термін та діє до моменту його
розірвання:
- за ініціативою Споживача відповідно до п. 3.1.3;
- за ініціативою Підприємства відповідно до п. 2.2.3.
7.2. Цей Договір складений у двох примірниках, які мають
однакову юридичну силу.
7.3. Додатки, оформлені в письмовій формі та підписані
Сторонами, є невід'ємними частинами цього Договору.
З умовами цього Договору згодні:
Підприємство: Споживач:
____________________
(повна назва)
Адреса: __________________________ Адреса: ____________________
Р/р ______________________________
МФО________ код ЄДРПОУ ___________ ____________________________
Свідоцтво платника ПДВ N (паспорт, серія, номер, ким
Податковий номер _________________ виданий)
__________________________________
__________________________________
(посада керівника)
________ __________ ________ _________
(підпис) (прізвище) (підпис) (прізвище)
"___" __________ 200_ р. "___ " ___________ 200_ р.
М.П.
Додаток
до Договору N___
про надання послуг
кабельного телебачення
Перелік
послуг кабельного телебачення, які надаються
Споживачеві на платній основі
1. Підключення абонентської лінії до будинкової розподільчої мережі кабельного телемовлення (Первинне підключення абонентської лінії Споживача до мережі кабельного телемовлення безкоштовне, якщо Споживач раніше користувався антеною колективного прийому телевізійних сигналів та у разі використання Підприємством в якості будинкової розподільчої мережі коаксіального кабелю від цієї антени).
Вартість підключення - ______
2. Надання пакета телевізійних каналів з кількістю каналів __, а саме:
------------------------------------------------------------------
| Кількість| Спосіб прийому телевізійного |Найменування каналу|
| каналів | сигналу Підприємством | |
|----------+---------------------------------+-------------------|
| 1. | | |
|----------+---------------------------------+-------------------|
| 2. | | |
|----------+---------------------------------+-------------------|
| 3. | | |
|----------+---------------------------------+-------------------|
| ... | | |
------------------------------------------------------------------
Абонентна плата за місяць - ______
Примітки:
1. Кількість каналів в пакеті та відповідна абонентна плата встановлюються розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
2. Конкретний перелік телевізійних каналів в пакетах визначається згідно з вимогами чинного законодавства.
З переліком послуг, наведених у Додатку, згодні:
Підприємство Споживач:
________________________ Тип телеприймача_______________
(посада керівника)
________ __________ ________ _________
(підпис) (прізвище) (підпис) (прізвище)
М.П.
Контактна інформація
Підприємство: Споживач:
Для прийому заяв про Поштова адреса: ________________
неякісне надання послуг
або їх припинення:
- телефон диспетчерської
служби
Підприємства: 000-00-00
_____________________________ Телефон: 000-00-00
(поштова адреса для
письмових заяв)
Довідки по розрахунках:
000-00-00
Електронна пошта: ___________
Веб-сервер: _________________
_____________________________
"Хрещатик", N 11, 8 квітня 2003 р.
