Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 3 липня 2006 р. N 897
Київ

Про затвердження положень про реєстри
сільськогосподарських дорадчих служб,
а також сільськогосподарських дорадників
і експертів-дорадників

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити такі, що додаються:

Положення про Реєстр сільськогосподарських дорадчих служб;

Положення про Реєстр сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників.

Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 липня 2006 р. N 897

Положення
про Реєстр сільськогосподарських дорадчих служб

1. Це Положення визначає порядок створення та ведення Реєстру сільськогосподарських дорадчих служб (далі - Реєстр), видачі сертифіката, зупинення його дії або анулювання.

2. Реєстр ведеться з метою забезпечення:

ведення єдиного обліку дорадчих служб;

відкритості інформації про дорадчі служби;

створення сприятливих умов для інформатизації аграрної сфери.

3. Реєстр створюється і ведеться Мінагрополітики або за його рішенням всеукраїнською громадською професійною організацією, що об'єднує суб'єктів дорадчої діяльності і має статус саморегулівної організації (далі - саморегулівна організація).

Реєстр ведеться у формі журналу з пронумерованими сторінками, прошнурованого та скріпленого гербовою печаткою, і розміщується на веб-сайті Мінагрополітики або саморегулівної організації.

Реєстр підписується особою, відповідальною за його ведення.

4. До Реєстру вносяться такі відомості про дорадчу службу:

повне найменування;

юридична адреса, телефакс, електронна адреса;

кількісний склад;

перелік дорадчих послуг;

номер сертифіката та дата його видачі.

5. Дорадча служба подає Мінагрополітики або саморегулівній організації заяву про її внесення до Реєстру.

До заяви додаються:

витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

нотаріально засвідчені копіїустановчих документів дорадчої служби;

перелік дорадчих послуг і адміністративно-територіальних районів, в яких дорадча служба їх надаватиме;

інформація про кількісний склад дорадчої служби та номер кваліфікаційного свідоцтва кожного дорадника.

6. Заява про внесення до Реєстру розглядається протягом п'яти робочих днів після її надходження.

За результатами розгляду заяви Мінагрополітики або саморегулівна організація приймає рішення про внесення дорадчої служби до Реєстру і видачу їй сертифіката за формою згідно з додатком чи про відмову у внесенні до Реєстру.

7. Підставою для відмови у внесенні до Реєстру може бути:

невідповідність поданих документів вимогам законодавства та цього Положення;

наявність у поданих документах недостовірної інформації.

Рішення про відмову у внесенні до Реєстру надсилається дорадчій службі у письмовій формі (з обґрунтуванням причини) протягом п'яти днів після прийняття такого рішення.

8. Сертифікат видається за рахунок коштів дорадчої служби строком на п'ять років.

9. У разі внесення змін до документів, що додаються до заяви про внесення до Реєстру, дорадча служба подає протягом 10 робочих днів Мінагрополітики або саморегулівній організації відповідну інформацію у письмовій формі, про що робиться відмітка у Реєстрі.

10. Дія сертифіката зупиняється Мінагрополітики або саморегулівною організацією у разі:

неодноразового порушення дорадчою службою вимог законодавства;

заподіяння збитків внаслідок надання землевласникам або землекористувачам, іншим юридичним та фізичним особам дорадчих послуг низької якості.

Про зупинення дії сертифіката дорадчій службі повідомляється у письмовій формі протягом п'яти робочих днів після прийняття відповідного рішення.

Мінагрополітики або саморегулівна організація поновлює дію сертифіката після усунення дорадчою службою причин, що зумовили зупинення його дії.

11. Мінагрополітики або саморегулівна організація приймає рішення про анулювання сертифіката у разі:

подання дорадчою службою заяви про анулювання сертифіката;

наявності недостовірної інформації у документах, що додаються до заяви про внесення до Реєстру;

скасування державної реєстрації дорадчої служби як юридичної особи;

встановлення факту передачі дорадчою службою сертифіката іншій юридичній особі для надання дорадчих послуг;

неподання в установлений строк інформації про зміни, внесені до документів, що додаються до заяви про внесення до Реєстру;

невиконання розпорядження органів контролю про усунення виявлених порушень.

Сертифікат анулюється з дати прийняття відповідного рішення Мінагрополітики або саморегулівною організацією.

Дорадчій службі повідомляється про анулювання сертифіката у письмовій формі протягом п'яти робочих днів.

12. Спори, пов'язані з веденням Реєстру, видачею сертифіката, зупиненням його дії або анулюванням, розв'язуються у судовому порядку.

Додаток
до Положення

                            СЕРТИФІКАТ
на право надання дорадчих послуг

                                N

     Цей сертифікат засвідчує, що ________________________________

__________________________________________________________________
(найменування дорадчої служби)

внесена до Реєстру сільськогосподарських дорадчих служб і має
право на надання дорадчих послуг:

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


Виданий ___ _____________ 200_ р.

Дійсний до ___ _____________ 200_ р.


_____________ ______________________________________
(підпис) (ініціали та прізвище особи,
відповідальної за внесення до Реєстру
сільськогосподарських дорадчих служб)

МП

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 липня 2006 р. N 897

Положення
про Реєстр сільськогосподарських
дорадників і експертів-дорадників

1. Це Положення визначає порядок створення та ведення Реєстру сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників, що надають дорадчі послуги (далі - Реєстр).

2. Реєстр створюється з метою забезпечення:

ведення єдиного обліку сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників, що надають дорадчі послуги (далі - дорадники і експерти-дорадники);

відкритості інформації про дорадників і експертів-дорадників;

створення сприятливих умов для інформатизації аграрної сфери.

3. Реєстр створюється і ведеться Мінагрополітики або за його рішенням всеукраїнською громадською професійною організацією, що об'єднує суб'єктів дорадчої діяльності і має статус саморегулівної організації (далі - саморегулівна організація).

Реєстр ведеться у формі журналу з пронумерованими сторінками, прошнурованого та скріпленою гербовою печаткою, і розміщується на веб-сайті Мінагрополітики або саморегулівної організації.

Реєстр підписується особою, відповідальною за ведення Реєстру.

4. До Реєстру вносяться такі відомості про дорадника і експерта-дорадника:

прізвище, ім'я та по батькові;

ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів;

місце роботи, посада, домашня адреса, телефакс, електронна адреса;

спеціальність згідно з дипломом про закінчення вищого навчального закладу, номер і дата його видачі;

вчений ступінь/вчене звання, номер і дата видачі диплома/атестата;

номер і дата видачі кваліфікаційного свідоцтва;

перелік дорадчих послуг згідно з кваліфікаційним свідоцтвом;

дата проходження останнього підвищення кваліфікації.

5. Дорадник і експерт-дорадник подає Мінагрополітики або саморегулівній організації заяву про його внесення до Реєстру (далі - заява).

До заяви додаються:

реєстраційна картка за формою згідно з додатком;

нотаріально засвідчена копія кваліфікаційного свідоцтва;

копія ідентифікаційного номера фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів;

перелік дорадчих послуг і адміністративно-територіальних районів, у яких надаватимуться такі послуги.

6. Заява розглядається протягом п'яти робочих днів Мінагрополітики або саморегулівною організацією.

За результатами розгляду заяви Мінагрополітики або саморегулівна організація приймає рішення про внесення дорадника і експерта-дорадника до Реєстру або про відмову у внесенні до Реєстру.

7. Підставою для відмови у внесенні до Реєстру може бути:

невідповідність поданих документів вимогам законодавства та цього Положення;

наявність у поданих документах недостовірної інформації.

Рішення про відмову у внесенні до Реєстру надсилається заявнику у письмовій формі (з обґрунтуванням причини) протягом п'яти робочих днів після прийняття такого рішення.

8. У разі внесення змін до документів, що додаються до заяви, дорадник і експерт-дорадник подає Мінагрополітики або саморегулівній організації відповідну інформацію у письмовій формі, про що робиться відмітка у Реєстрі.

9. Про припинення діяльності з надання дорадчих послуг дорадник і експерт-дорадник повідомляє протягом 10 робочих днів Мінагрополітики або саморегулівну організацію.

10. Мінагрополітики або саморегулівна організація приймає рішення про виключення дорадника і експерта-дорадника з Реєстру у разі анулювання кваліфікаційного свідоцтва і повідомляє його у письмовій формі протягом п'яти робочих днів з дня прийняття рішення.

11. Спори, пов'язані з веденням Реєстру, розв'язуються у судовому порядку.

Додаток
до Положення

                       РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
сільськогосподарського дорадника/експерта-дорадника

___ __________ 200_ р. N

1. Прізвище, ім'я та по батькові ____________________________

2. Ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків
та інших обов'язкових платежів ___________________________________

3. Юридична/фактична адреса місця роботи ____________________

__________________________________________________________________

4. Номер і дата видачі кваліфікаційного свідоцтва ___________

__________________________________________________________________

5. Спеціальність згідно з дипломом про закінчення вищого
навчального закладу, номер і дата його видачі ____________________

__________________________________________________________________

6. Вчений ступінь/вчене звання, номер і дата видачі
диплома/атестата _________________________________________________

7. Перелік дорадчих послуг __________________________________

__________________________________________________________________

8. Домашня адреса, телефакс, електронна адреса ______________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

9. Інші відомості (знання іноземної мови, дата проходження
останнього підвищення кваліфікації, інформація про післядипломну
освіту) __________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


___________ ____________________________
(підпис) (ініціали та прізвище особи,
що склала реєстраційну
картку)