Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
02.02.2006 N 22

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
13 лютого 2006 р. за N 127/12001

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державної служби статистики України
N 17 від 22.01.20
15)

Про затвердження Інструкції
щодо заповнення форми державного
статистичного спостереження N 1-виставки
"Звіт про виставкову діяльність"

Відповідно до статей 4, 14, 18 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ), ураховуючи положення частини восьмої статті 19 та статті 55 Господарського кодексу України ( 436-15 ), з метою подальшого вдосконалення державних статистичних спостережень зі статистики виставкової діяльності та отримання повної, всебічної та об'єктивної статистичної інформації наказую:

1. Затвердити Інструкцію щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 1-виставки "Звіт про виставкову діяльність" (далі - Інструкція), що додається, та ввести в дію, починаючи зі звіту за 2006 рік.

2. Установити, що суб'єкти господарювання, які займаються виставковою діяльністю, незалежно від форми власності та організаційно - правової форми господарювання при заповненні форми державного статистичного спостереження N 1-виставки "Звіт про виставкову діяльність" використовують Інструкцію, затверджену пунктом 1 цього наказу.

3. Департаменту статистики послуг (Калачова I.В.) передати адміністративно-господарському департаменту (Царський В.I.) оригінали Інструкції, затвердженої пунктом 1 цього наказу, для виготовлення.

4. Адміністративно-господарському департаменту (Царський В.I.) забезпечити контроль за своєчасним виготовленням та відправленням Інструкції на адресу головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управління статистики в місті Севастополі.

5. Департаменту фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності (Кучіна I.Ю.) забезпечити фінансування виготовлення та доставки Інструкції, затвердженої пунктом 1 цього наказу.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Власенко Н.С.

Голова О.Г.Осауленко

Затверджено
Наказ Держкомстату України
02.02.2006 N 22

Інструкція
щодо заповнення форми державного
статистичного спостереження N 1-виставки
"Звіт про виставкову діяльність"

1. Загальні положення

1.1. Виставкові центри та організатори виставок - суб'єкти виставкової діяльності складають звіт стосовно торгово-промислових виставкових заходів. Мистецькі виставки, а також постійно діючі виставки у звіті не враховуються.

1.2. Розділи 1-7, 9, 10 заповнюють організатори виставок, розділ 8 - виставкові центри, розділ 11 - організатори виставок та виставкові центри.

1.3. Суб'єкти виставкової діяльності, які здійснюють свою діяльність як виставкові центри та організатори виставок, складають єдиний звіт і заповнюють усі його розділи. В адресній частині звіту в рядку "Тип організації-складача звіту" вони зазначають: "Організатор виставок і виставковий центр".

1.4. Текстова частина звіту заповнюється українською мовою. Звіт підписується керівником або його заступником і скріплюється печаткою суб'єкта виставкової діяльності.

1.5. Якщо після відправлення звіту до нього вносилися зміни та доповнення, необхідно терміново повідомити про це органи державної статистики.

2. Заповнення розділу 1
"Розподіл виставкових заходів
за місцем проведення"

2.1. У рядку 01 наводяться дані про загальну кількість виставкових заходів, проведених протягом року.

Заходи, які мають однакову назву, але проводяться у різні терміни і в різних місцях, ураховуються відповідну кількість разів.

2.2. У рядку 02 "виставки" наводяться дані про заходи, пов'язані з демонстрацією товарів та послуг, просуванням їх на внутрішній та зовнішній ринок і вивченням з цією метою кон'юнктури ринку.

2.3. У рядку 03 "ярмарки" наводяться дані про заходи, безпосередньо пов'язані з торгівлею (роздрібною чи оптовою), що проводяться у певному місці та у визначені строки.

2.4. Інформація щодо заходів, які мають назву "виставки-ярмарки", наводиться у рядках 02 "виставки" або 03 "ярмарки" з урахуванням переваги діяльності, більш притаманній даному заходу. Якщо при проведенні заходів перевага надається демонстрації товарів чи послуг, дані про них наводяться у рядку 02 "виставки", якщо продажу більшості експонатів - у рядку 03 "ярмарки".

2.5. У графі 1 наводяться дані про загальну кількість виставкових заходів, у графах 2-4 заходи розподіляються за місцем їх проведення.

2.6. Дані графи 1 за всіма рядками мають дорівнювати сумі даних граф 2 та 4. Дані графи 3 мають дорівнювати або бути меншими за дані графи 2.

2.7. Дані рядка 01 за всіма графами мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

3. Заповнення розділу 2
"Розподіл виставкових заходів
за джерелами фінансування"

3.1. У графах 1-4 дані про кількість виставкових заходів, наведених у графі 1 розділу 1, розподіляються за джерелами їх фінансування.

3.2. У графах 1 та 2 наводяться дані про заходи, кошти для покриття витрат на організацію та проведення яких виділяються з державного та місцевих бюджетів. При цьому зазначені кошти повинні мати цільове призначення.

3.3. У графі 3 наводяться дані про заходи, кошти для покриття витрат на організацію та проведення яких надаються суб'єктами підприємницької діяльності (організаторами заходу, його учасниками та спонсорами).

3.4. У графі 4 наводяться дані про заходи, кошти для покриття витрат на організацію та проведення яких виділяються з різних джерел фінансування.

3.5. У графі 5 з графи 4 наводяться дані про заходи, фінансування яких здійснювалося зі змішаних джерел за участю коштів державного або місцевого бюджетів.

3.6. Сума даних граф 1-4 має дорівнювати даним графи 1 розділу 1 за відповідними рядками.

3.7. Дані рядка 01 за всіма графами мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

4. Заповнення розділу 3
"Розподіл виставкових заходів за статусом"

4.1. У графах 1-6 наводиться розподіл заходів, наведених у графі 1 розділу 1, за статусом.

4.2. У графі 1 наводяться дані про заходи, яким за рішенням Міжнародного бюро виставок за поданням Ради з питань виставкової діяльності в Україні надано статус всесвітніх.

4.3. У графах 2-5 наводяться дані про заходи, яким надано відповідний статус рішенням Ради з питань виставкової діяльності в Україні на основі документів, поданих організатором (організаторами) заходу після проведення аудиту статистичних даних та результатів сертифікації:

у графі 2 - міжнародні виставкові заходи;

у графах 3-4 - національні виставкові заходи, у яких учасники та відвідувачі заходу представляли всі чи більшість регіонів України або якщо експозиція представляла переважну більшість напрямків відповідної галузі національної економіки;

у графі 5 - міжрегіональні виставкові заходи, у яких склад учасників і відвідувачів виходить за межі відповідного регіону. За наявності цифрового значення у згаданій графі має бути заповнена графа 7 розділу 9.

4.4. У графі 6 наводяться дані про заходи, яким надано статус регіональних рішенням місцевих органів виконавчої влади або регіональної ради з питань виставкової діяльності на підставі статистичних даних, поданих організаторами заходів, і склад учасників і відвідувачів яких обмежується мешканцями даного регіону.

4.5. Сума даних граф 1-6 має дорівнювати даним графи 1 розділу 1 за відповідними рядками.

4.6. Дані рядка 01 за всіма графами мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

5. Заповнення розділу 4
"Розподіл виставкових заходів за тематикою"

5.1. У графах 1-4 наводиться розподіл заходів, наведених у графі 1 розділу 1, за тематикою. Тематика виставкових заходів визначається їх організаторами.

5.2. У графі 1 наводяться дані про заходи, на яких демонструються товари, роботи, послуги переважної більшості напрямів або галузей.

5.3. У графах 2-3 наводяться дані про заходи, на яких демонструються товари, роботи, послуги двох або більше напрямів чи галузей.

5.4. У графі 4 наводяться дані про заходи, на яких демонструються товари, роботи, послуги одного напрямку або галузі.

5.5. Сума даних граф 1-4 має дорівнювати даним графи 1 розділу 1 за відповідними рядками.

5.6. Дані рядка 01 за всіма графами мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

6. Заповнення розділу 5
"Розподіл виставкових заходів
за тематичними напрямками"

6.1. У графах А, Б наводиться перелік тематичних напрямків, за якими проводились виставкові заходи протягом року згідно із наведеним нижче переліком. Коди розташовуються у порядку їх зростання.

6.2. У графі 1 наводиться відповідна кількість заходів, проведених протягом року. Дані графи 1 рядка 01 розділу 5 мають відповідати даним графи 1 рядка 01 розділу 1.

6.3. Якщо виставковий захід проводиться одразу за кількома тематичними напрямками, організатором визначається основний тематичний напрямок заходу. Якщо проводиться одночасно кілька виставкових заходів в одному місці, у звіті враховується кожний захід.

Кодування ярмарків, зазвичай, обмежується використанням кодів А.1-А.3

------------------------------------------------------------------
| Тематичні напрямки | Тематичні напрямки |
|-------------------------------+--------------------------------|
| код | назва | код | назва |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| А.1 |Ярмарки технічних | Б.12.2 |Судноплавство і |
| |товарів та товарів | |суднобудування; морські|
| |повсякденного попиту | |та шельфові галузі |
| | | |промисловості |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| А.2 |Ярмарки технічних | Б.12.3 |Нові технічні рішення. |
| |товарів | |Інноваційні проекти. |
| | | |Наукові відкриття |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| А.3 |Ярмарки товарів | Б.12.4 |Пластмаси і гума |
| |повсякденного попиту | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.1 |Сільське, лісове та | Б.12.5 |Хімія. Нові технології |
| |паркове господарство, | |хімічної промисловості |
| |виноградарство, | | |
| |садівництво і | | |
| |відповідне обладнання | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.2 |Харчова промисловість. | Б.12.6 |Механізми. Верстати, |
| |Напої і тютюн. Готель, | |обладнання, агрегати, |
| |ресторан, гастрономія, | |технології усіх галузей|
| |підприємства | |промисловості |
| |громадського харчування| | |
| |і відповідне обладнання| | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.3 |Текстиль, одяг, взуття;| Б.12.7 |Деревообробка |
| |товари із шкіри; | | |
| |коштовності; біжутерія | | |
| |і відповідне обладнання| | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.4 |Будівництво, | Б.12.8 |Електроніка і |
| |реконструкція, | |електротехніка. |
| |оздоблення та | |Вимірювальне |
| |матеріали і відповідне | |обладнання, прилади і |
| |обладнання | |комплектуючі |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.5 |Меблі, оснащення житла,|Б.12.10 |Тара, упаковка. Склад. |
| |хатнє господарство, | |Етикетка |
| |предмети побуту і | | |
| |відповідне обладнання | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|

|  Б.6  |Охорона здоров'я,      |Б.12.11 |Нафта і газ. Технологія|
| |гігієна. Охорона праці,| |і обладнання для |
| |дозвілля, безпека і | |добування і переробки |
| |відповідне обладнання | |нафти і газу |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.7 |Транспорт і відповідне |Б.12.12 |Видавництво. |
| |обладнання | |Поліграфія. Реклама. |
| | | |Канцелярські товари. |
| | | |Матеріали і папір |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.8 |Інформатика, зв'язок, |Б.12.13 |Торговельне, холодильне|
| |комунікації, офіс, | |обладнання. Виставкове |
| |відповідні книги і | |обладнання. Збут |
| |обладнання | |товарів |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.9 |Спорт, туризм, |Б.12.14 |Енергетика і |
| |дозвілля, розваги, ігри| |енергозбереження |
| |та відповідне | | |
| |обладнання | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.10 |Культура; мистецтво, |Б.12.16 |Побутові послуги |
| |антикваріат, | | |
| |колекціонування; | | |
| |музика; фото, кіно | | |
| |телебачення; книги, | | |
| |бібліотека | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.11 |Освіта, засоби |Б.12.17 |Скло. Кераміка |
| |навчання, подальше | | |
| |навчання | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
| Б.12 |Промисловість, | Б.13 |Економіка. Бізнес. |
| |торгівля, наука і | |Фінанси. Страхування |
| |техніка, побутові | | |
| |послуги і відповідне | | |
| |обладнання | | |
|-------+-----------------------+--------+-----------------------|
|Б.12.1 |Металургія, зварювання.| - | - |
| |Гірничодобувна | | |
| |промисловість | | |
------------------------------------------------------------------

7. Заповнення розділу 6
"Розподіл виставкових заходів
за цільовою аудиторією,
періодичністю та тривалістю"

7.1. У графах 1-3 заходи, наведені у графі 1 розділу 1, розподіляються за цільовою аудиторією, у графах 4-6 - за періодичністю.

7.2. У графі 4 наводяться дані про заходи, які проводяться раз на кілька років, у графі 5 - один раз на рік, у графі 6 -два та більше разів на рік.

7.3. У графі 7 наводиться загальна тривалість виставкових заходів, яка визначається шляхом підсумку всіх днів роботи виставок, ярмарків тощо. Наприклад, організатором виставки проведено 7 заходів. Із них 5 заходів тривалістю 3 дні, 2 заходи тривалістю 4 дні. У графі 7 має бути врахована загальна тривалість заходів: 5х3 + 2х4 = 23 дні.

Час, затрачений на монтаж та демонтаж обладнання виставок, у загальній тривалості виставкових заходів не враховуються.

7.4. Сума даних граф 1-3, а також сума даних граф 4-6 мають дорівнювати даним графи 1 розділу 1 за відповідними рядками.

7.5. Дані рядка 01 за всіма графами мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

8. Заповнення розділу 7
"Характеристика забудованої виставкової
площі організаторів виставок"

8.1. У розділі має бути наведено підсумок всіх площ, що використовувалися для проведення всіх заходів протягом року. У разі використання однієї й тієї самої площі для проведення кількох заходів вона має враховуватись відповідну кількість разів. Наприклад, організатором виставки проведено 8 заходів. Для 6 заходів було використано одне й те саме приміщення площею 800 кв.м., для двох інших заходів використано відповідно площі 1100 кв.м. та 1400 кв.м. У розділі має бути врахована така площа: 6 х 800 + 1100 + 1400 = 7300 кв.м.

8.2. У графі 1 наводяться дані про загальну забудовану виставкову площу, тобто площу виставки, яка забудована виставковим обладнанням; у графах 2-7 - про її окремі види.

Службова площа, що використовується для роботи оргкомітету виставки (ярмарку), для громадського харчування та надання інших послуг учасникам і відвідувачам, ураховується тільки у графі 1, а за графами 2-7 не розподіляється.

8.3. У графах 2-6 наводяться дані про виставкову площу, надану в оренду.

8.4. У графі 2 наводяться дані про надану в оренду виставкову площу. Ураховуються тільки реально зайняті учасниками та сплачені площі, що підтверджується відповідними документами: угодами, рахунками, бухгалтерськими записами тощо.

8.5. Надана в оренду виставкова площа поділяється на закриту (графа 3) та відкриту (графа 5). У графі 3 наводяться дані про площу у виставкових павільйонах, у графі 5 - про виставкову площу на відкритих майданчиках, які розташовані поза межами виставкового павільйону.

8.6. У графах 4, 6 наводяться дані про площу, надану в оренду іноземним учасникам.

8.7. У графі 7 наводяться дані про виставкову площу під спеціальні експозиції, демонстрації тощо, яка не сплачується учасниками.

8.8. Дані графи 1 можуть перевищувати підсумок даних про надану в оренду (графа 2) та спеціальну демонстраційну (графа 7) площу за рахунок службової площі, що використовується для роботи оргкомітету виставки (ярмарку), для громадського харчування та надання інших послуг учасникам і відвідувачам.

8.9. Дані рядка 01 за всіма графами мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

9. Заповнення розділу 8
"Характеристика площі виставкових центрів"

9.1. У графі 1 наводяться дані про загальну площу земельних ділянок, які перебувають у користуванні виставкових центрів.

9.2. У графі 2 наводяться дані про загальну виставкову площу (без урахування службової площі: фойє, офісів, конференц-залів, закладів громадського харчування тощо).

9.3. У графі 3 наводяться дані про закриту площу павільйонів, що може бути використана для розміщення виставок.

9.4. У графі 4 наводяться дані про площу просто неба, яка може бути використана для розміщення виставок.

9.5 Дані графи 2 дорівнюють підсумку даних граф 3 та 4.

9.6. У графі 5 наводяться дані про площу конференц-залів, фойє, офісів (без урахування площі допоміжних приміщень).

9.7. У графі 6 наводяться дані про площу підприємств громадського харчування (без урахування площі кухонь та допоміжних приміщень).

9.8. У графі 7 наводяться дані про площу складських приміщень.

10. Заповнення розділу 9
"Кількість учасників та відвідувачів
виставкових заходів"

10.1. У графі 1 наводяться дані про учасників виставкових заходів. Ураховуються учасники, які виступають безпосередньо від імені своїх компаній і сплачують за участь у виставковому заході безпосередньо організаторові, що підтверджується відповідними документами: угодами, рахунками, бухгалтерськими записами. При колективній участі (тобто коли стенд, сплачений одним учасником, використовують кілька учасників) ураховуються всі співучасники з умовою, що їх участь підтверджена відповідними документами і кожен із співучасників має власну виставкову площу у межах колективного стенду.

10.2. У графі 2 враховуються іноземні учасники. Дані графи 2 можуть дорівнювати або бути меншими за дані графи 1. Дані графи 2 не можуть бути меншими за дані графи 6, тобто кількість іноземних учасників не може бути меншою за кількість представлених країн.

10.3. У графі 3 наводяться дані про загальну кількість відвідувачів виставкових заходів. Ураховуються всі категорії відвідувачів: ті, що купили квитки при вході (зараховується кількість проданих квитків за даними бухгалтерії); ті, що придбали квитки поза межами виставкового заходу (зараховується кількість відривних нумерованих купонів, які збираються при вході); ті, що відвідали захід безкоштовно (зараховуються заповнені реєстраційні картки тощо).

10.4. Дані про іноземних відвідувачів наводяться у графі 4. Кількість іноземних відвідувачів визначається за кількістю заповнених реєстраційних карток, де вказана іноземна адреса.

10.5. Дані про відвідувачів, які сплатили за своє перебування на виставковому заході, наводяться у графі 5.

10.6. У графі 6 рядка 01 наводяться дані про кількість країн, представлених на виставкових заходах, тобто країн, з яких є учасники. Дані графи 6 рядка 01 дорівнюють кількості заповнених рядків графи 2 розділу 10.

10.7. У графі 7 рядка 01 наводяться дані про кількість регіонів України, які були представлені на виставкових заходах, тобто регіонів, з яких є учасники. При цьому дані зазначеної графи не можуть перевищувати цифру 27 (загальну кількість регіонів України), оскільки кожний з регіонів ураховується тільки один раз незалежно від кількості заходів, у яких його представники брали участь.

10.8. Дані рядка 01 за графами 1-5 мають дорівнювати сумі даних рядків 02 і 03.

11. Заповнення розділу 10
"Країни, у яких проводились та які
брали участь у виставкових заходах"

11.1. У графі 1 дані про кількість виставкових заходів, проведених за межами України (розділ 1, рядок 01, графа 4) розподіляються за країнами, у яких вони проводились. Підсумок даних графи 1 розділу 10 має дорівнювати даним графи 4 рядка 01 розділу 1.

11.2. У графі 2 наводяться дані про кількість заходів, проведених на території України, у яких представники відповідних країн брали участь. Якщо в заході брали участь представники кількох країн, кожна з країн записується окремим рядком у графі А.

11.3. Графа В "Код країни" заповнюється регіональними органами статистики відповідно до Класифікації держав світу, затвердженої наказом Держкомстату України від 08.07.2002 N 260.

12. Заповнення розділу 11
"Характеристика персоналу окремих
суб'єктів виставкової діяльності"

12.1. У графі 1 наводяться дані про загальну кількість штатних працівників окремих суб'єктів виставкової діяльності, уключно з адміністративно - господарським персоналом.

12.2. У графі 2 наводяться дані про штатних працівників, які мають вищу освіту, у графі 3 із графи 2 наводяться дані про осіб, які мають вищу освіту з економічних, інформаційних, рекламних, дизайнерських спеціальностей тощо. Дані графи 2 не можуть перевищувати даних графи 1, а дані графи 3 не можуть перевищувати даних графи 2.

12.3. У графі 4 наводяться дані про персонал, який працює на умовах договорів, контрактів.

Заступник директора департаменту
статистики послуг I.М.Самченко