Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ
НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
08.09.2000 N 11

Про затвердження Регламенту роботи правління
Фонду соціального страхування від нещасних
випадків на виробництві та професійних
захворювань України

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду
соціального страхування від нещасних випадків
на виробництві та професійних захворювань
N 28 від 15.08.200
1 )

На підставі статті 17 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" ( 1105-14 ) правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України постановляє:

Затвердити Регламент роботи правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, що додається.

Голова С.Сторчак

Затверджено
Постанова правління Фонду
соціального страхування
від нещасних випадків
на виробництві
та професійних захворювань
України
08.09.2000 N 11

Регламент роботи
правління Фонду соціального страхування
від нещасних випадків на виробництві
та професійних захворювань України

Загальні положення

1. Робота правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) здійснюється відповідно до законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, Статуту Фонду та цього Регламенту.

Основною формою роботи правління є засідання правління Фонду.

2. Цей Регламент встановлює порядок підготовки, проведення засідань правління Фонду, розгляду питань, прийняття ним рішень та оформлення документів засідань правління Фонду.

3. Правління Фонду проводить свої засідання відповідно до затвердженого ним плану, але не рідше двох разів на рік.

Позапланові засідання правління Фонду можуть проводитися за ініціативою його голови або за пропозицією більшості членів однієї з трьох представницьких сторін правління чи на вимогу однієї третини членів правління Фонду.

Засідання правління може скликатись за письмовою вимогою наглядової ради Фонду та органу державного нагляду. Якщо цю вимогу не виконано, орган державного нагляду може сам скликати та проводити засідання правління.

4. Засідання правління Фонду є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу кожної представницької сторони.

5. Підставою для визнання правомочності засідання правління Фонду є дані реєстрації членів правління, яка організується виконавчою дирекцією Фонду, що здійснює технічне обслуговування засідання правління, перед початком засідання.

У випадку проведення ранкового та вечірнього засідання реєстрація проводиться перед початком кожного засідання.

6. Участь членів правління в засіданні є обов'язковою. В засіданні можуть приймати участь дублери, які за тимчасової відсутності членів правління за рішенням голови правління Фонду виконують їх обов'язки.

Право голосу члена правління за його відсутності з поважних причин (хвороба, тривале відрядження, відпустка тощо) може бути передане членом правління письмовою довіреністю іншому членові правління від тієї самої представницької сторони. При цьому кожний присутній на засіданні член правління може додатково голосувати лише за одного відсутнього члена правління. ( Пункт 6 доповнено абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань N 28 від 15.08.2001 )

Довіреність передається голові (заступнику голови) правління на початку засідання правління. ( Пункт 6 доповнено абзацом згідно з Постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань N 28 від 15.08.2001 )

7. У засіданні правління Фонду з правом дорадчого голосу бере участь директор виконавчої дирекції Фонду та члени наглядової ради.

8. Головою та заступниками голови правління та керівником виконавчої дирекції на засідання можуть запрошуватись представники органів виконавчої влади, профспілок та їх об'єднань, об'єднань роботодавців, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації. Про їх присутність головуючий на засіданні повідомляє членів правління під час відкриття засідання.

9. Питання, що виносяться на засідання правління, попередньо опрацьовуються за участю членів відповідних постійних комісій, які створюються відповідно до Положення, затвердженого правлінням Фонду.

Для підготовки проектів рішень правління Фонду і розгляду питань, що обговорюються на засіданнях постійних комісій, можуть створюватись робочі групи із залученням експертів.

Підготовка засідання правління Фонду

10. Проект порядку денного засідання правління формується структурним підрозділом виконавчої дирекції Фонду, що здійснює технічне обслуговування засідань правління, на підставі затвердженого правлінням плану роботи, а також письмових пропозицій сторін або окремих членів правління, надісланих до виконавчої дирекції Фонду за 25 днів до дати засідання разом з відповідними документами та визначенням доповідача.

Пропозиції до порядку денного з порушенням встановлених вимог не розглядаються.

Не пізніше ніж за 20 днів до чергового засідання на цій основі виконавчою дирекцією Фонду готується перелік питань для розгляду на засіданні, формується порядок денний засідання і подається для погодження голові правління.

Матеріали до засідання правління надсилаються членам правління не пізніше ніж за 10 днів до засідання.

За 3 дні до засідання члени правління надають свої пропозиції та зауваження щодо питань, зазначених у порядку денному, виконавчій дирекції Фонду.

11. Остаточний порядок денний засідання правління Фонду затверджується безпосередньо на його засіданні.

12. Скликання позапланового (термінового) засідання правління вважається здійсненим у встановленому порядку, якщо його члени запрошуються на засідання не пізніше ніж за три дні до його проведення.

13. Перше засідання нового складу правління організовує та проводить голова правління попереднього складу.

Для перевірки повноважень призначених (делегованих) сторонами членів правління з їх числа обирається тимчасова мандатна комісія у складі 3 чоловік по одному від кожної сторони.

Для підрахунку голосів з числа членів правління обирається Тимчасова лічильна комісія у складі 3 чоловік по одному від кожної сторони. До складу комісії не можуть входити члени правління, по кандидатурах яких проводиться голосування.

Питання для розгляду на першому засіданні правління:

обрання голови правління та його заступників;

звіт голови правління попереднього складу про результати діяльності Фонду за період роботи цього складу правління, огляд питань, що потребує першочергового вирішення, найголовніші перспективи та поточні питання діяльності Фонду;

затвердження плану роботи правління на поточний рік.

Проведення засідання правління Фонду

14. Засідання правління Фонду відкриває і веде голова правління, а у разі його відсутності - заступник голови правління. На час виступу голови правління на засіданні з доповіддю, співдоповіддю або в обговоренні, при внесенні ним пропозицій з непроцедурних питань та прийнятті рішень щодо них, а також при розгляді питання щодо самого нього або в разі його відсутності ведення засідання доручається одному з заступників голови правління за розподілом обов'язків.

15. Головуючий на засіданні правління:

- забезпечує дотримання порядку денного і цього Регламенту та вживає заходів щодо підтримання порядку на засіданні;

- формує список учасників засідання, які бажають виступити в обговоренні питання;

- вносить на голосування проекти документів, що розглядаються;

- веде облік пропозицій та зауважень, висловлених членами правління з обговорюваних та процедурних питань, інформує про них учасників засідання.

Головуючий має право попереджувати промовця про використання ним часу, відведеного для виступу, про порушення цього Регламенту та загальноприйнятих норм етики, а після двох попереджень - позбавити його слова до кінця засідання.

16. Для доповідей на засіданні правління, як правило, надається до 15 хвилин, а для співдоповідей і інформаційних повідомлень - до 10 хвилин, для виступів в обговоренні і довідок - до 3 хвилин, для виступів з процедурних питань, з мотивів голосування, для запитань, пропозицій, повторних виступів - до 2 хвилин. Головуючий може за згодою членів правління продовжити час для виступу.

17. Запис на виступ проводиться після оголошення головуючим питання, яке винесене на обговорення. Слово для виступу надається головуючим в порядку подання заяв.

Слово може бути надано позачергово доповідачу, якщо це доцільно для швидкого та об'єктивного вирішення питання. Слово для повторного виступу в обговоренні питання порядку денного надається за відсутності бажаючих виступити вперше.

Запрошеним на засідання слово може надаватися лише за згодою членів правління.

18. Обговорення припиняється за рішенням більшості присутніх членів правління.

19. Пропозиції та зауваження, висловлені під час обговорення питання, подаються у письмовій формі для розгляду їх при доопрацюванні рішення.

20. Якщо учасник засідання записався для виступу, але слово йому не було надано, то на його прохання текст виступу передається виконавчій дирекції для врахування при доопрацюванні рішення в роботі.

Прийняття рішень

21. Рішення правління приймається, як правило, відкритим голосуванням.

Перед початком голосування головуючий на засіданні оголошує пропозиції та зауваження до проектів рішень, що виносяться на голосування, їх авторів і порядок внесення, уточнення формування.

22. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів правління. У разі рівного розподілу голосів голос голови правління є вирішальним.

23. Рішення, яке не отримало необхідної кількості голосів, вважається відхиленим. Про це робиться відповідний запис у протоколі засідання.

24. Рішення правління Фонду приймається у формі постанови.

Здійснення контрольних функцій

25. Правління Фонду щорічно у березні - квітні заслуховує звіт директора виконавчої дирекції Фонду про виконання рішень правління Фонду, використання страхових коштів та з інших питань діяльності Фонду.

У разі потреби з ініціативи правління Фонду, наглядової ради чи органу державного нагляду, який здійснює державний нагляд у сфері страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, звіти директора виконавчої дирекції Фонду можуть заслуховуватися позачергово.

26. Рішення правління Фонду є обов'язковим для виконавчої дирекції Фонду, її робочих органів.

Порядок затвердження річного бюджету Фонду
та розгляду пропозицій щодо розміру
страхових внесків

27. Проект бюджету Фонду та пропозиції щодо розміру страхових внесків на наступний рік розробляються виконавчою дирекцією Фонду згідно з законодавством та Статутом Фонду та подаються на розгляд постійної комісії правління Фонду з питань членства, страхових тарифів і бюджету Фонду.

28. Постійна комісія правління з питань членства, страхових тарифів і бюджету Фонду разом з виконавчою дирекцією Фонду розробляють проекти постанов правління Фонду про бюджет Фонду на наступний рік і про розмір страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань і вносить ці проекти на розгляд правління.

29. Директор виконавчої дирекції Фонду, а у разі його відсутності - його заступник представляє на засіданні правління проекти постанов про бюджет на наступний рік і про розмір страхових внесків. Із співдоповіддю з зазначених питань виступає голова постійної комісії правління Фонду з питань членства, страхових тарифів і бюджету.

30. Правління Фонду приймає постанови з зазначених питань бюджету Фонду та розміру страхових внесків і після їх погодження з відповідними центральними органами виконавчої влади, роботодавцями та професійними спілками подає до Кабінету Міністрів України.

Оформлення документів засідання правління

31. Засідання правління Фонду протоколюються та стенографуються, що забезпечується виконавчою дирекцією Фонду.

Протокол засідання та постанови правління Фонду оформлюються виконавчою дирекцією Фонду у п'ятиденний строк, підписуються головуючим на засіданні і надсилаються членам правління та виконавцям.

У протоколі зазначаються: дата і місце проведення засідання; хто головував (посада, прізвище, ініціали); загальна кількість членів правління; кількість членів правління, присутніх на засіданні, список запрошених із зазначенням посад; питання порядку денного, прізвища та ініціали доповідачів, співдоповідачів, прийняті рішення та результати голосування по них.

За рішенням правління його засідання можуть записуватись на магнітну стрічку, яка зберігається протягом календарного року.

32. Матеріали засідання правління зберігаються виконавчою дирекцією Фонду. Члени правління мають право на ознайомлення з цими матеріалами у будь-який час.

33. Контроль за виконанням доручень, даних на засіданнях правління Фонду, здійснюється виконавчою дирекцією Фонду, яка готує інформацію голові правління про їх виконання.

34. Офіційне повідомлення засобам масової інформації про порядок денний і про проведення засідань правління Фонду подає виконавча дирекція Фонду.