МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
27.01.2004 N 41
Про упорядкування закріплення функцій і процедур
за структурними підрозділами центрального
апарату Міністерства фінансів України
З метою вдосконалення функціональних повноважень структурних підрозділів Міністерства наказую:
1. Затвердити:
1.1. перелік функцій структурних підрозділів Міністерства фінансів згідно з додатком 1;
1.2. функції та процедури структурних підрозділів Міністерства фінансів згідно з додатком 2 (не наводиться);
1.3. закріплення функцій і процедур за структурними підрозділами Міністерства фінансів згідно з додатком 3 (не наводиться);
1.4. структуру та чисельність структурних підрозділів центрального апарату Міністерства фінансів згідно з додатком 4 (не наводиться).
2. Директорам департаментів, начальникам головних управлінь, самостійних управлінь (відділів) в десятиденний термін забезпечити підготовку та подання на затвердження змін до положень про відповідні структурні підрозділи.
3. Адміністративно-господарському управлінню (Чалий В.Д.) підготувати пропозиції про внесення відповідних змін у додаток до наказу Міністерства фінансів України від 24.03.2003 N 233 "Про затвердження Переліку індексів" зі змінами та доповненнями і подати їх на затвердження в установленому порядку.
4. Фінансовому управлінню (Карева А.В.), Управлінню організаційно-розпорядчої роботи (Коршенюк Л.В.), Управлінню кадрів і навчальних закладів (Смоляр Т.I.) підготувати відповідні зміни до штатного розпису та подати їх на затвердження в установленому порядку.
5. Вважати такими, що втратили чинність, додаток до наказу Міністерства фінансів України від 03.02.2003 N 92 "Про структуру центрального апарату Міністерства фінансів України" (зі змінами, внесеними наказами Міністерства фінансів України від 26.02.2003 N 171, від 22.08.2003 N 514, від 12.09.2003 N 538, від 31.10.2003 N 609, від 11.11.2003 N 621, від 18.11.2003 N 626, від 28.11.2003 N 655, від 05.12.2003 N 662, від 16.12.2003 N 677, від 30.12.2003 N 710, від 10.01.2004 N 5) та додатки 1-2 до наказу Міністерства фінансів від 03.03.2003 N 178 "Про питання структури Міністерства фінансів України та розподіл функцій і процедур у центральному апараті Міністерства" (зі змінами, внесеними наказами Міністерства фінансів України від 19.03.2003 N 221, від 24.03.2003 N 232, від 09.07.2003 N 444, від 28.07.2003 N 470, від 18.08.2003 N 502, від 22.08.2003 N 514 та від 12.09.2003 N 538, від 10.10.2003 N 581, від 10.10.2003 N 582, від 31.10.2003 N 609, від 07.11.2003 N 616 , від 11.11.2003 N 621, від 18.11.2003 N 626, від 28.11.2003 N 655, від 05.12.2003 N 662, від 16.12.2003 N 677, від 30.12.2003 N 710, від 10.01.2004 N 5) та пункт 2 наказу Міністерства фінансів України від 27.01.2004 N 40.
Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів Копилова В.А.
Перший віце-прем'єр-міністр України,
Міністр фінансів України М.Я.Азаров
Додаток 1
до наказу Міністерства
фінансів України
27.01.2004 N 41
Перелік
функцій структурних підрозділів Міністерства фінансів
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування функцій |
|функції| |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 1. |Загальне керівництво |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 2. |Сприяння Міністрові у здійсненні його повноважень |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 3. |Організація роботи з проведення колегій Міністерства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 4. |Сприяння першому заступнику Міністра у здійсненні його |
| |повноважень |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 5. |Керівництво структурним підрозділом |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 6. |Розробка проектів актів законодавства, підготовка |
| |експертних висновків та пропозицій до законопроектів, що|
| |впливають на дохідну (видаткову) частину бюджету, та до |
| |проектів загальнодержавних, галузевих програм |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 7. |Розгляд та підготовка відповідей на запити та звернення |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 8. |Забезпечення реалізації Міністерством бюджетної політики|
| |України в частині планування доходів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 9. |Складання проекту Закону про Державний бюджет України |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 10. |Участь у розробці показників проектів бюджетів державних|
| |позабюджетних цільових соціальних фондів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 11. |Загальна організація з виконання Закону про Державний |
| |бюджет України, координація діяльності учасників |
| |бюджетного процесу |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 12. |Забезпечення загальної методології бюджетного процесу |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 13. |Розробка основних напрямів розвитку та заходів |
| |запровадження державного регулювання і контроль за |
| |діяльністю з випуску та проведення лотерей |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 14. |Здійснення експертизи та погодження кошторисів та |
| |штатних розписів центральних органів виконавчої влади, |
| |обласних, Київської та Севастопольської міських |
| |державних адміністрацій, підготовка пропозицій щодо |
| |удосконалення системи органів виконавчої влади, їх |
| |структури, встановлення граничної чисельності |
| |працівників і видатків на утримання цих органів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 15. |Участь у формуванні державної політики у сфері державної|
| |служби, підготовка пропозицій щодо удосконалення умов |
| |оплати праці працівників бюджетних установ і організацій|
| |порядку реалізації державних гарантій і компенсацій при |
| |здійсненні службових відряджень, ведення моніторингу |
| |заборгованості із заробітної плати і соціальних виплат, |
| |розрахунків за енергоносії |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 16. |Взаємодія з учасниками бюджетного процесу щодо складання|
| |розгляду, затвердження і внесення змін до показників |
| |місцевих бюджетів, формування міжбюджетних |
| |взаємовідносин, обчислення міжбюджетних трансфертів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 17. |Моніторинг та аналіз показників виконання місцевих |
| |бюджетів за доходами і стану міжбюджетних трансфертів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 18. |Моніторинг та аналіз показників виконання місцевих |
| |бюджетів за видатками |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 19. |Проведення перевірок стану формування та виконання |
| |місцевих бюджетів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 20. |Аналіз показників соціально-економічного розвитку країни|
| |та і зведеного балансу фінансових ресурсів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 21. |Прогнозування дохідної та видаткової частини державного |
| |та зведеного бюджетів на середньострокову перспективу |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 22. |Зведений аналіз виконання показників бюджету і |
| |моделювання їх взаємозв'язку з показниками |
| |соціально-економічного розвитку |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 23. |Обробка і поширення даних статистики державних фінансів,|
| |формування та систематизація бази даних фінансових, |
| |бюджетних показників і показників соціально-економічного|
| |розвитку |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 24. |Забезпечення розробки та впровадження єдиних |
| |методологічних засад бухгалтерського обліку і фінансової|
| |звітності на підприємствах, організаціях усіх форм |
| |власності (крім банків та бюджетних установ) і в |
| |об'єднаннях підприємств |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 25. |Забезпечення участі Міністерства у здійсненні державного|
| |контролю за дотриманням бюджетного законодавства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 26. |Розробка та забезпечення реалізації стратегії щодо |
| |внутрішніх і зовнішніх державних запозичень, погашення і|
| |обслуговування державного боргу |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 27. |Організація взаємодії Міністерства з Національним банком|
| |України з питань грошово-кредитної політики, валютного |
| |регулювання та забезпечення проведення єдиної державної |
| |політики у сфері діяльності фінансових установ |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 28. |Співпраця з міжнародними фінансовими організаціями, |
| |проведення переговорів і консультацій з питань |
| |фінансової політики з метою залучення кредитних ресурсів|
| |та забезпечення реалізації спільних системних, |
| |інвестиційних, інституційних проектів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 29. |Забезпечення міжнародного співробітництва з питань |
| |надання та залучення Україною, в тому числі |
| |Міністерством, міжнародної технічної, гуманітарної |
| |допомоги, здійснення моніторингу, координація роботи |
| |щодо її отримання та використання |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 30. |Здійснення заходів щодо підготовки та реалізації |
| |спільних з міжнародними фінансовими організаціями |
| |проектів, відповідальним виконавцем яких визначено |
| |Міністерство |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 31. |Забезпечення міжнародного співробітництва у сфері |
| |оподаткування, моніторинг податкових угод та взаємодія з|
| |міжнародними органами з питань бюджетної та податкової |
| |політики, організація роботи з адаптації податкового |
| |законодавства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 32. |Проведення заходів з євроінтеграційної політики та з |
| |питань вступу і участі України у Світовій організації |
| |торгівлі |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 33. |Забезпечення співробітництва України в рамках СНД і |
| |ГУУАМ та їх органів, а також в інших міждержавних |
| |об'єднаннях |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 34. |Фінансове забезпечення зовнішньоекономічної і |
| |зовнішньополітичної діяльності України |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 35. |Організація роботи структурних підрозділів Міністерства |
| |та координація організаційної роботи з місцевими |
| |фінансовими органами |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 36. |Моніторинг та організація контролю за виконанням |
| |документів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 37. |Організація роботи з кадрами |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 38. |Внутрішній фінансовий контроль |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 39. |Організація роботи, переговорів та зустрічей з |
| |іноземними делегаціями |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 40. |Запобігання корупційним проявам серед працівників |
| |центрального апарату Міністерства та місцевих фінансових|
| |органів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 41. |Здійснення заходів щодо організації обліку призовників |
| |та військовозобов'язаних і бронювання |
| |військовозобов'язаних |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 42. |Розроблення стратегії, здійснення заходів стосовно |
| |реалізації напрямів розвитку і модернізації фінансової |
| |системи |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 43. |Проведення оцінки та аналізу інституційної спроможності |
| |підрозділів Міністерства, можливостей вдосконалення |
| |функціональних процесів, аналіз ефективності |
| |впровадження змін |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 44. |Впровадження та адміністрування корпоративної мережі |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 45. |Організація та ведення обліку програмно-технічних |
| |засобів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 46. |Впровадження та супровід програмно-технічних комплексів |
| |систем |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 47. |Ведення центральної бази даних бюджетної інформації |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 48. |Технічний захист інформації |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 49. |Організаційне забезпечення взаємодії з Верховною Радою |
| |України, народними депутатами України, депутатськими |
| |фракціями і групами у Верховній Раді України |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 50. |Здійснення моніторингу запитів та звернень народних |
| |депутатів України |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 51. |Організація супроводження та здійснення моніторингу |
| |проходження проектів законодавчих актів у Верховній Раді|
| |України |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 52. |Забезпечення взаємодії з Адміністрацією Президента |
| |України, Кабінетом Міністрів України, органами |
| |виконавчої влади та органами місцевого самоврядування |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 53. |Організація особистого прийому та попереднього розгляду |
| |письмових звернень громадян |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 54. |Забезпечення взаємодії із засобами масової інформації та|
| |громадськістю |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 55. |Забезпечення проведення державної політики у сфері |
| |видобутку, виробництва, використання і зберігання |
| |дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, |
| |дорогоцінного каміння органогенного утворення та |
| |напівдорогоцінного каміння |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 56. |Здійснення державного контролю за обігом та обліком |
| |дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 57. |Формування та поповнення Державного фонду дорогоцінних |
| |металів і дорогоцінного каміння |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 58. |Міжгалузева координація діяльності суб'єктів видобутку, |
| |виробництва, переробки та реалізації дорогоцінних |
| |металів і дорогоцінного каміння |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 59. |Організація виготовлення бланків цінних паперів і |
| |документів суворого обліку для потреб міністерств, інших|
| |центральних органів виконавчої влади, підприємств, |
| |установ і організацій |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 60. |Ліцензування господарської діяльності у сфері |
| |виготовлення бланків цінних паперів і документів |
| |суворого обліку, розробка засобів захисту і технологій |
| |їх застосування у виробництві, державний контроль за |
| |дотриманням ліцензійних умов та документообігом |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 61. |Формування та реалізація єдиної технічної політики у |
| |сфері розробки технологій, устаткування та матеріалів |
| |для виробництва бланків цінних паперів і документів |
| |суворого обліку |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 62. |Проведення експертизи та контроль бланків цінних паперів|
| |і документів суворого обліку, які виготовляються |
| |підприємствами України, перевірка бланків, виготовлених |
| |за кордоном, при їх ввезенні в Україну |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 63. |Координація діяльності Державної пробірної служби, |
| |Державного сховища дорогоцінних металів і дорогоцінного |
| |каміння України, Державного гемологічного центру |
| |України, Музею коштовного і декоративного каміння, |
| |державних підприємств: поліграфічного комбінату |
| |"Україна", "Київської офсетної фабрики" |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 64. |Правове забезпечення діяльності Міністерства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 65. |Здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних |
| |коштів, фінансове забезпечення діяльності і організація |
| |бухгалтерського обліку та звітності у Міністерстві та |
| |установах і організаціях, що належать до сфери |
| |управління Міністерства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 66. |Господарське та матеріально-технічне забезпечення |
| |працівників центрального апарату, створення належних |
| |умов праці, організація видавничої діяльності, виконання|
| |заходів цивільної оборони та їх матеріально-технічне |
| |забезпечення |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 67. |Забезпечення загального діловодства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 68. |Організація секретного діловодства, здійснення контролю |
| |за станом режиму секретності в Міністерстві та його |
| |підвідомчих органах |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 69. |Недопущення необгрунтованого доступу осіб до відомостей,|
| |що становлять державну таємницю, та запобігання |
| |розголошенню цих відомостей |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 70. |Забезпечення моніторингу чинного податкового та митного |
| |законодавства |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 71. |Аналітично-методичне забезпечення адміністрування |
| |податків та митних зборів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 72. |Проведення аналітичних досліджень впливу державної |
| |податкової політики на економіку країни, оцінка |
| |ефективності системи оподаткування, моделювання податків|
| |та зборів |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 73. |Організація робіт по створенню і експлуатації |
| |інтегрованої бази даних та формування показників |
| |соціально-економічного розвитку країни |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 74. |Організація і підтримка обміну даними для формування |
| |показників соціально-економічного розвитку з іншими |
| |органами державної влади |
|-------+--------------------------------------------------------|
| 75. |Організація розробки, забезпечення впровадження та |
| |експлуатації засобів автоматизованого розрахунку і |
| |економіко-математичного моделювання показників |
| |соціально-економічного розвитку. |
------------------------------------------------------------------
