Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
16.06.2004 N 380

(Наказ втратив чинність зі звіту за 2007 рік
на підставі Наказу Державного комітету
статистики України
N 242 від 20.07.20
07)

Про затвердження форми державного статистичного
спостереження N 1-послуги (нерухомість)

Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ) та з метою подальшого удосконалення державного статистичного спостереження зі статистики ринку послуг наказую:

1. Затвердити форму державного статистичного спостереження N 1-послуги (нерухомість) "Надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю" (річна) (додається).

2. Затверджену форму ввести в дію починаючи зі звіту за 2004 рік.

3. Поширити затверджену у п. 1 наказу форму на юридичних осіб всіх форм власності, їх відокремлені структурні підрозділи, для яких посередницькі послуги в угодах з нерухомістю є основним видом діяльності.

3. Управлінню статистики послуг та соціальних програм (Калачова I.В.):

3.1. Передати управлінню справами (Царський В.I.) затверджений у п. 1 цього наказу оригінал бланка форми державного статистичного спостереження для тиражування.

3.2. Здійснювати методологічне керівництво збором та розробкою даних форми державного статистичного спостереження, затвердженого у п. 1 цього наказу.

4. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення та доставку бланків форми державного статистичного спостереження затвердженого у п. 1 цього наказу.

5. Управлінню справами (Царський В.I.) забезпечити контроль за своєчасним виготовленням та відправленням бланкової продукції на адресу головних управлінь статистики в Автономній Республіці м. Севастополі.

6. Спільно з Головним міжрегіональним управлінням статистики у м. Києві (Сидоренко М.М.) підготувати зміни до Плану розробки та експлуатації КЕОІ на 2005 рік.

7. Начальникам головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, у м. Києві та Управління статистики у м. Севастополі забезпечити в установленому порядку збір, розробку і подання звіту за формою, затвердженого у п. 1 цього наказу, в установлений термін.

8. Скасувати пункт 1 наказу Держкомстату України від 18.07.2003 N 221 "Про затвердження форм державних статистичних спостережень з обліку послуг", в частині затвердження форми N 1-послуги (нерухомість) "Про надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю".

9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Власенко Н.С.

Голова Комітету О.Г.Осауленко

             ----------------------
Код ЄДРПОУ | | | | | | | |
----------------------

Державне статистичне спостереження

------------------------------------------------------------------
|Конфіденційність статистичної інформації забезпечується статтею |
| 21 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ) |
------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних державних |
| статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка |
| встановлена статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні |
| правопорушення ( 80731-10 ) |
------------------------------------------------------------------

Надання посередницьких послуг при операціях з нерухомістю
за _________ рік

------------------------------------------
| Подають: |Термін подання| Форма N 1-послуги
|-------------------------+--------------| (нерухомість)
|юридичні особи, їх | 10 березня |
|відокремлені структурні | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|підрозділи, для яких | | наказом Держкомстату
|посередницькі послуги в | | України
|угодах з нерухомістю є | | від 16.06.2004 р. N 380
|основним видом діяльності| |
|- органу державної | | Річна
|статистики за | | Поштова
|місцезнаходженням | |
------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|-------------------------------------------------------------------------|
|Поштова адрес |
|телефон:_______________ факс:________________ |
|-------------------------------------------------------------------------|
| Код організації-складача |
|-------------------------------------------------------------------------|
| за |території| виду | форми |організаційно-|міністерства,| |
|ЄДРПОУ|(КОАТУУ) |економічної|власності|правової форми| іншого | |
| | | діяльності| (КФВ) |господарювання| центрального| |
| | | (КВЕД) | | (КОПФГ) | органу, | |
| | | | | | якому | |
| | | | | | підпоряд- | |
| | | | | | кована | |
| | | | | |організація -| |
| | | | | | складач | |
| | | | | | інформації | |
| | | | | | (КОДУ)* | |
| | | | | | | |
|------+---------+-----------+---------+--------------+-------------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|------+---------+-----------+---------+--------------+-------------+-----|
| | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------

-----------------------------

* Тільки для підприємств державного сектору.

Розділ 1. Основні економічні показники

-------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N |Одиниця| За |
| |рядка|виміру |звітний|
| | | | рік |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
| А | Б | В | 1 |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Середньооблікова чисельність штатних | 01 | осіб | |
|працівників облікового складу - усього | | | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|з них професійних учасників ринку | 02 | осіб | |
|нерухомості (ріелторів, брокерів, агентів) | | | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Середня чисельність позаштатних працівників| 03 | осіб | |
|(працюючі за угодами та зовнішні сумісники)| | | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|з них зайнятих наданням посередницьких | 04 | осіб | |
|послуг при операціях з нерухомістю | | | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Доходи організації - усього | 05 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|з них від надання посередницьких послуг при| 06 | тис. | |
|операціях з нерухомістю | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|у тому числі: житловим фондом | 07 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|нежилим фондом | 08 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|землею (земельними ділянками) | 09 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Витрати організації - усього | 10 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|з них від надання посередницьких послуг при| 11 | тис. | |
|операціях з нерухомістю (сума рядків 09 - | | грн. | |
|13) | | | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|у тому числі: матеріальні затрати | 12 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|витрати на оплату праці | 13 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|відрахування на соціальні заходи | 14 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|амортизація основних засобів | 15 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|інші операційні витрати | 16 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Прибуток (збиток) | 17 | тис. | |
| | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|з нього від надання посередницьких послуг | 18 | тис. | |
|при операціях з нерухомістю | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Експорт посередницьких послуг при операціях| 19 | тис. | |
|з нерухомістю | | грн. | |
|-------------------------------------------+-----+-------+-------|
|Імпорт посередницьких послуг при операціях | 20 | тис. | |
|з нерухомістю | | грн. | |
-------------------------------------------------------------------

Розділ 2. Інформація про об'єкти нерухомості, що беруть
участь у завершених угодах з нерухомістю

----------------------------------------------------------------------
| Найменування показника | N |Кількість,|Загальна|
| |рядка| одиниць | площа, |
| | | | кв.м. |
| | | |(земля |
| | | | - га) |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| А | Б | 1 | 2 |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Завершено угод | 21 | | х |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | 22 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|з житловим фондом | 23 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| з них купівля-продаж | 24 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|з нежилим фондом | 25 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| з них купівля-продаж | 26 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|із землею (земельними ділянками) | 27 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| з них купівля-продаж | 28 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Із завершених угод із купівлі-продажу | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Житловий фонд (сума рядків 30 - 33) | 29 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будинки одноквартирні | 30 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|квартири в багатоквартирних житлових | 31 | | |
|будинках (з двома та більше квартирами) | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|гуртожитки | 32 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|приміщення постійного проживання в | 33 | | |
|будинках відпочинку, готелях, лікарнях | | | |
|тощо | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Нежилий фонд (сума рядків 35, 42, 45, 51) | 34 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Комерційна нерухомість (сума рядків 36 - | 35 | | |
|41) | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі готельні | 36 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|інші будівлі для тимчасового проживання | 37 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі офісні | 38 | | |

|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі торговельні | 39 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі транспорту та засобів зв'язку | 40 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|гаражі | 41 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Будівлі промислові та склади (сума рядків | 42 | | |
|43 - 44) | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі промислові | 43 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|резервуари, силоси та склади | 44 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Будівлі для публічних виступів, закладів | 45 | | |
|освітнього, медичного та оздоровчого | | | |
|призначення (сума рядків 46 - 50) | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі для публічних виступів | 46 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|музеї та бібліотеки | 47 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі навчальних та дослідних закладів | 48 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі лікарень та оздоровчих закладів | 49 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|зали спортивні | 50 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Будівлі нежитлові інші (сума рядків 52 - | 51 | | |
|55) | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
| у тому числі: | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі сільськогосподарського | 52 | | |
|призначення, лісівництва та рибного | | | |
|господарства | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі для культової та релігійної | 53 | | |
|діяльності | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|пам'ятки історичні та такі, що | 54 | | |
|охороняються державою | | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|будівлі інші, не класифіковані раніше | 55 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Разом по сумі рядків 29 + 34 | 56 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Земля (земельні ділянки) | 57 | | |
|------------------------------------------+-----+----------+--------|
|Разом по сумі рядків 56 + 57 | 58 | | х |
|------------------------------------------+-----+-------------------|
|Довідково: Кількість повних років роботи | 59 | |
| на ринку нерухомості | | |
| ____ одиниць | | |
----------------------------------------------------------------------

 Керівник
організації __________ __________ М.П.
(П.I.Б.) (підпис)

Посадова особа, відповідальна
за складання звіту __________ __________
(посада) (підпис)