КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IX СЕСІЯ XXIII СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ
N 171/1605 від 27 грудня 2001 року

Про вдосконалення управління
транспортними підприємствами

( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням
Київського міського голови
N 190 від 01.08.20
03 )

Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), частин 1, 7 статті 34 Закону України "Про підприємства в Україні" ( 887-12 ), статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" та з метою створення єдиної комунальної транспортної інфраструктури, підвищення ефективності її роботи Київська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Реорганізувати з 1 січня 2002 року комунальні підприємства "Київтранссервіс" та "Київпарксервіс" шляхом перетворення їх у відокремлені підрозділи комунального підприємства "Київпастранс". ( Пункт 1 втратив чинність в частині перетворення комунального підприємства "Київпарксервіс" у відокремлений підрозділ комунального підприємства "Київпастранс" на підставі Розпорядження Київського міського голови N 190 від 01.08.2003 )

2. Доручити виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) відповідно до пункту 1 цього рішення здійснити відповідні організаційно-правові заходи.

3. Внести до рішення Київської міської ради від 17.05.94 N 9а "Про впровадження збору за парковку автомобілів у м. Києві" (із змінами та доповненнями, затвердженими рішенням Київради від 05.07.2001 N 364/1340 такі зміни та доповнення:

3.1. Пункт 3 рішення викласти в новій редакції такого змісту:

"Встановити ставки збору за парковку автотранспорту з розрахунку за одну годину парковки 3 відсотки неоподаткованого мінімуму громадян в спеціально обладнаних місцях та 1 відсоток у відведених місцях. Збір за парковку автотранспорту сплачується водіями на місці парковки. Вважати, що спеціально обладнані місця - це місця для парковки автотранспорту, розміщені за межами смуг руху проїзної частини доріг та мають розмітку, обладнані дорожніми знаками, спеціальними технічними пристроями (огорожею, в'їзними та виїзними бар'єрами, шлагбаумами, приміщеннями для охоронців тощо), які можуть використовуватися для запобігання викраденню автотранспорту; відведені місця - це місця для парковки автотранспорту, визначені дорожніми знаками, які можуть мати дорожню розмітку і бути оснащеними пристроями для контролю часу паркування".

3.2. Пункт 3.1 частини III "Ставки збору" Положення про збір за парковку автомобілів у м. Києві, затвердженого зазначеним рішенням Київради, викласти в такій редакції:

"Встановити ставки збору за парковку автотранспорту з розрахунку за одну годину парковки 3 відсотки неоподаткованого мінімуму доходів громадян в спеціально обладнаних місцях та 1 відсоток у відведених місцях.

Збір за парковку автотранспорту сплачується водіями на місці парковки".

3.3. Пункт 2 рішення Київради від 05.07.2001 N 364/1340 "Про внесення змін та доповнень до рішення Київської міської ради народних депутатів від 17.05.94 N 9а "Про впровадження збору за парковку автомобілів у м. Києві" вважати таким, що втратив чинність.

4. Суми збільшення збору за парковку автомобілів, перераховані до районних бюджетів за ставкою, передбаченою рішенням Київради від 05.07.2001 N 364/1340 , вважати такими, що підлягають поверненню, та зарахувати їх як авансові в рахунок майбутніх платежів.

5. Київському міському голові здійснити організаційні заходи щодо впорядкування парковки автотранспорту в м. Києві.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку та на постійну комісію Київради з питань економічних реформ, розвитку виробничого, наукового потенціалу та підприємництва.

Київський міський голова О.Омельченко