Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 1335 від 21.07.2003

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
4 вересня 2003 р. за N 64/550

(Розпорядження втратило чинність на підставі
Розпорядження КМДА
N 2442 в
ід 26.12.2003)

Про внесення змін та доповнень до розпорядження
Київської міської державної адміністрац
ії
від 05.11.2002 N 2017

З метою удосконалення порядку проведення інвестиційного конкурсу та укладення інвестиційних договорів на залучення інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста, в проектах яких передбачається розташування об'єктів сфери послуг та торговельного обслуговування населення, та у зв'язку зі змінами у персональному складі постійно діючої комісії із залучення інвесторів:

1. Внести зміни та доповнення в додаток 1 та в додаток 2 до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.11.2002 N 2017 "Про порядок залучення інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста, в проектах яких передбачається розташування об'єктів сфери послуг та торговельного обслуговування населення", виклавши їх в редакціях, що додаються.

2. Визнати такими, що втратили чинність:

- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04.02.2003 N 153 "Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.11.2002 N 2017";

- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 25.11.2002 N 2119 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.11.2002 N 2017 "Про порядок залучення інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста, в проектах яких передбачається розташування об'єктів сфери послуг та торговельного обслуговування населення".

Міський голова О.Омельченко

Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної
адміністрації
від 05.11.2002 р. N 2017
(в редакції розпорядження
Київської міської державної
адміністрації
від 21.07.2003 р. N 1335)

Склад
постійно діючої комісії із залучення інвесторів
до фінансування будівництва або реконструкції
станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів,
площ та інших об'єктів інфраструктури міста, проектами
яких передбачається розташування об'єктів сфери
послуг та торговельного обслуговування населення

Борисов В.Д.




 
Голова комісії
- заступник голови Київської міської державної
адміністрації - начальник Головного управління
економіки та розвитку міста виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) 
Падалка В.М.




 
Заступник голови комісії
- заступник голови Київської міської державної
адміністрації - начальник Головного
фінансового управління виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) 

Муховиков А.М.




Салій I.М.




Березніков О.I.


Васильцов М.Ф.

Гриненко В.I.

Жуков В.А.

Кунах В.А.



Лещенко Е.В.




Лисов I.В.

Лукомський В.С.

Міщенко Л.А.



Овдій О.Л.
Погребняк В.В.





Присяжнюк В.К.


Радченко Н.Т.



Стичинський С.Л.

Царан В.П.




Шавловський М.М.
Шеремет Р.Г.



 
Члени комісії:
- заступник голови Київської міської державної
адміністрації - начальник Головного управління
земельних ресурсів виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
- заступник голови Київської міської державної
адміністрації - начальник Головного управління
транспорту виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної
адміністрації)
- голова постійної комісії Київради з питань
житлово-комунального господарства та
паливно-енергетичного комплексу (за згодою)
- директор КП "Дирекція будівництва
шляхово-транспортних споруд м. Києва"
- голова постійної комісії Київради з питань
транспорту та зв'язку (за згодою)
- генеральний директор комунальної корпорації
"Київавтодор"
- начальник управління координації роботи
проектних і будівельних організацій апарату
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
- заступник начальника Головного управління
містобудування, архітектури та дизайну
міського середовища виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
- голова постійної комісії Київради з питань
власності (за згодою)
- генеральний директор юридичної фірми
"Салком" (за згодою)
- перший заступник начальника Головного
управління комунальної власності м. Києва
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
- заступник голови правління АТ "Київпроект"
- заступник начальника Головного управління
зовнішньоекономічних зв'язків та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
начальник управління зовнішньоекономічної
діяльності
- голова постійної комісії Київради з питань
бюджету та соціально-економічного розвитку (за
згодою)
- заступник начальника юридичного управління
апарату виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації)
- заступник директора КП "Науково-дослідний
інститут соціально-економічних проблем міста"
- начальник відділу з питань залучення та
реалізації інвестицій Головного управління
економіки та розвитку міста виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації), секретар комісії
- начальник КП "Київський метрополітен"
- заступник начальника Головного управління
економіки та розвитку міста виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) - начальник
управління фінансової та інвестиційної роботи. 

Керівник апарату Б.Стичинський

Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 05.11.2002 р. N 2017
(в редакції розпорядження
Київської міської державної
адміністрації
від 21.07.2003 р. N 1335)

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
4 вересня 2003 р. за N 64/550

Положення
про проведення інвестиційного конкурсу та укладення
інвестиційних договорів на залучення інвесторів
до фінансування будівництва або реконструкції станцій
метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ
та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста,
в проектах яких передбачається розташування об'єктів
сфери послуг та торговельного обслуговування населення

I. Загальні положення

1. Це Положення розроблено відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), "Про місцеве самоврядування в Україні" (280/97-ВР ), "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), "Про інвестиційну діяльність" ( 1560-12 ) та визначає порядок підготовки, проведення інвестиційного конкурсу, укладення інвестиційних договорів на залучення інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста, в проектах яких передбачається розташування об'єктів сфери послуг та торговельного обслуговування населення.

2. Інвестиційний конкурс проводиться з метою створення сприятливих умов для провадження інвестиційної діяльності та забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку міста Києва.

3. Завданням інвестиційного конкурсу є визначення на конкурсних засадах юридичної чи фізичної особи, яка забезпечить найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності з будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста, в проектах яких передбачається розташування об'єктів сфери послуг та торговельного обслуговування населення.

4. Терміни та поняття, що використовуються у цьому Положенні, вживаються в такому значенні:

замовник будівництва - юридична особа, яка видає замовлення на виконання робіт (послуг) із будівництва об'єктів, укладає договори (контракти), контролює вартість, терміни, якість виконаних робіт та здійснює їх оплату (визначається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією);

інвестиційний договір - угода, яка укладається між організатором конкурсу, замовником будівництва та переможцем конкурсу про інвестування та здійснення будівництва або реконструкції об'єкта інвестування на умовах конкурсу;

істотні умови договору - умови договору, які визнані такими за законом або необхідні для договорів даного виду і відповідають умовам конкурсу;

комісія - постійно діючий колегіальний орган, який створюється для організації, підготовки та проведення конкурсу;

конкурс - інвестиційний конкурс на залучення інвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів соціальної інфраструктури міста, в проектах яких передбачається розташування об'єктів сфери послуг та торговельного обслуговування населення, проведення якого визначається цим Положенням;

конкурсна документація - комплект документів, що надається учаснику та містить поряд з іншим інформацію про об'єкт конкурсу та його умови;

конкурсна пропозиція - комплект документів, що оформлюється учасником конкурсу відповідно до вимог цього Положення та подається учасником на розгляд комісії для прийняття рішення про переможця інвестиційного конкурсу;

конкурсне забезпечення - надання учасником конкурсу гарантій (банківські гарантії, порука тощо) щодо забезпечення виконання ним зобов'язань, що виникають у зв'язку з поданням конкурсних пропозицій;

оголошення про конкурс - розміщене в засобах масової інформації оголошення організатора конкурсу із запрошенням взяти в ньому участь;

організатор конкурсу - структурний підрозділ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який уповноважений давати замовлення на проведення конкурсу, розробляти умови конкурсу, укладати інвестиційний договір та контролювати виконання умов конкурсу;

протокол комісії - зведений документ, що відображає відомості про підготовку, організацію та результати проведення конкурсу;

процедура оцінки - порядок визначення переможця конкурсу із числа поданих конкурсних пропозицій, що відповідають вимогам, визначеним у конкурсній документації;

реєстраційний внесок - внесок учасників конкурсу за розгляд поданих ними конкурсних пропозицій;

робоча група - тимчасовий робочий орган комісії, який утворюється комісією для забезпечення організації, підготовки та проведення конкурсу;

умови конкурсу - обов'язковий для учасників конкурсу перелік затверджених комісією вимог, які необхідно виконати для участі у конкурсі;

учасники конкурсу - фізичні або юридичні особи, які виявили бажання брати участь у конкурсі, подали про це заявку та документи відповідно до цього Положення та умов інвестиційного конкурсу, а також внесли реєстраційний внесок.

5. Рішення про проведення конкурсу та про затвердження переможця конкурсу приймає виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) за поданням організатора конкурсу на підставі матеріалів техніко-економічного аналізу.

6. Об'єктом конкурсу можуть бути:

об'єкти реконструкції та об'єкти незавершеного будівництва, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а також новостворювані об'єкти.

7. В конкурсі можуть брати участь вітчизняні та іноземні юридичні особи, громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства.

8. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:

визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство; або не надали відповідних фінансових документів, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу; або знаходяться в стадії ліквідації; або майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі або на це майно накладено арешт; або мають заборгованість у сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів); або не виконали умови попередніх інвестиційних договорів.

9. Інвестиційний договір після погодження всіх його умов укладається між організатором конкурсу, замовником будівництва та переможцем конкурсу.

10. У разі, коли після оголошення конкурсу лише один учасник виявив бажання взяти участь у конкурсі, інвестиційний договір може бути укладений з цим учасником шляхом погодження з ним всіх істотних умов інвестиційного договору.

11. Спори, пов'язані з проведенням конкурсу, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

II. Порядок утворення та роботи конкурсної комісії

12. Для проведення конкурсів виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) утворює постійно діючу конкурсну комісію. Головою комісії є керівник організатора конкурсу.

Питання про матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності комісії та її робочої групи вирішує організатор конкурсу.

13. Свою діяльність комісія здійснює відповідно до законодавства України, рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень Київської міської державної адміністрації та цього Положення.

14. До складу комісії входять представники Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його структурних підрозділів та представники відповідних територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також інші особи.

15. Голова комісії, його заступники та секретар комісії є представниками виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

16. Комісія, відповідно до покладених на неї завдань, має право:

забезпечувати виконання рішення про проведення конкурсу;

утворювати робочу групу для проведення конкурсу;

залучати до роботи на договірних засадах вітчизняних та іноземних експертів та консультантів в якості радників (з правом дорадчого голосу);

одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та інших юридичних осіб всю необхідну інформацію щодо проведення конкурсу;

визначати розмір та порядок сплати реєстраційного внеску;

здійснювати контроль за виконанням робіт, пов'язаних з проведенням конкурсу;

встановлювати строки проведення конкурсу та, у разі необхідності, за наявності обєрунтованого клопотання організатора конкурсу, приймати рішення про зміну строків проведення конкурсу;

за поданням організатора конкурсу визначати та затверджувати умови конкурсу, склад і зміст конкурсної документації, форму заявки на участь у конкурсі, текст інформаційного оголошення про проведення конкурсу;

забезпечувати публікацію інформаційного оголошення про проведення конкурсу;

визначати порядок забезпечення учасників конкурсу конкурсною документацією та надання їм роз'яснень з питань проведення конкурсу;

організовувати реєстрацію конкурсних пропозицій;

розглядати пропозиції учасників конкурсу та встановлювати їх відповідність умовам конкурсу;

приймати рішення про недопущення до участі в конкурсі осіб у разі встановлення фактів, визначених п. 8 цього Положення;

вносити пропозиції учасникам конкурсу щодо надання ними додаткової інформації з метою остаточного з'ясування їх спроможності виконувати передбачені конкурсною документацією умови;

підводити підсумки конкурсу та визначати переможця конкурсу;

подавати проект розпорядження органу, визначеного в п. 5 цього Положення, про затвердження результатів конкурсу та/або будівництво;

повідомляти переможця, інших учасників про результати конкурсу;

розглядати та остаточно узгоджувати з переможцем конкурсу умови інвестиційного договору.

17. Комісія зобов'язана:

забезпечувати проведення конкурсів згідно з чинним законодавством України, встановленими процедурами та строками;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу;

зберігати конфіденційність інформації, отриманої від учасників конкурсу в процесі його проведення.

18. Засідання комісії є правоможним за умови участі в ньому не менше 2/3 від загального складу комісії.

19. Рішення комісії приймається відкритим голосуванням після обговорення порядку денного засідання простою більшістю голосів присутніх членів комісії та осіб, визначених абзацом третім п. 16 цього Положення. При встановленні результатів голосування дорадчі голоси цих осіб прирівнюються до голосів членів комісії в співвідношенні 1/2 до 1.

У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії або головуючого на засіданні комісії є вирішальним.

20. Засідання комісії є закритими. У разі потреби отримання додаткової інформації щодо учасника конкурсу, його конкурсних пропозицій тощо комісія має право вимагати надання додаткових документів та/або заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу.

21. Рішення комісії оформлюється протоколом, що підписується усіма членами комісії та особами з дорадчим голосом, які взяли участь у голосуванні, та затверджується головою комісії. Протокол обов'язково має містити зміст окремої думки членів комісії та осіб з дорадчим голосом, які проголосували проти прийнятого рішення.

22. Комісія за поданням організатором конкурсу обєрунтованого клопотання має право перенести дату проведення конкурсу. Інформація про перенесення дати проведення конкурсу в обов'язковому порядку доводиться робочою групою до всіх учасників.

23. Рішення комісії може бути оскаржене до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом трьох робочих днів з моменту отримання повідомлення про результати конкурсу.

III. Робоча група

24. Для виконання робіт та надання послуг, пов'язаних з організацією та проведенням конкурсу, комісія створює робочу групу в складі не менше трьох осіб, відповідальну за цю роботу. За поданням голови комісії або його заступника склад робочої групи формується з представників структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - організатора конкурсу. Координація її роботи здійснюється головою комісії.

25. Робоча група здійснює:

підготовку техніко-економічних обгрунтувань проведення конкурсу;

організацію засідань комісії;

розробку проекту конкурсної документації та умов конкурсу;

підготовку і проведення роботи щодо погодження конкурсної документації;

публікацію оголошення про проведення конкурсу;

надання учасникам конкурсу конкурсної документації та реєстрацію конкурсних пропозицій учасників конкурсу;

вивчення конкурсних пропозицій учасників інвестиційного конкурсу та підготовку порівняльної характеристики цих пропозицій;

протокольне оформлення ведення засідань комісії;

розробку проекту інвестиційного договору;

надсилання відповідних повідомлень учасникам конкурсу та членам комісії.

IV. Конкурсна документація

26. Конкурсна документація розробляється робочою групою та затверджується комісією до моменту оголошення конкурсу.

Виконання умов, які пред'являються до конкурсної документації, є обов'язковим для всіх учасників конкурсу.

Передача учасникам конкурсної документації здійснюється робочою групою конкурсу при наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску.

27. Конкурсна документація містить:

інструкцію для учасників;

проект заявки на участь у конкурсі;

перелік документів та відомостей, які додаються учасником до заявки на участь у конкурсі;

проект інвестиційного договору;

інші документи (за рішенням комісії).

28. Інструкція для учасників містить інформацію і вимоги щодо об'єкта та умов конкурсу, дати і порядку його проведення, порядок розроблення, оформлення і подання пропозицій.

29. Інформація щодо об'єкта та умов конкурсу містить наступні відомості:

а) загальна характеристика об'єкта;

б) необхідні умови участі у конкурсі, зокрема:

- готовність та здатність учасника конкурсу профінансувати усі витрати, пов'язані з будівництвом (реконструкцією) об'єкта інвестицій;

- надання учасником конкурсу конкурсного забезпечення;

- готовність учасника у разі визнання його переможцем конкурсу та укладення з ним інвестиційного договору внести кошти на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у розмірі десяти відсотків від орієнтовної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта інвестицій. Термін внесення визначається конкурсною комісією;

- готовність учасника у разі визнання його переможцем конкурсу та укладення з ним інвестиційного договору компенсувати організатору конкурсу витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням інвестиційного конкурсу, у розмірі одного відсотка від орієнтовної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта інвестицій. Термін внесення визначається конкурсною комісією;

в) інформацію щодо необхідності подання учасниками конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих, зокрема, на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста;

г) основні критерії оцінки пропозицій та визначення переможця конкурсу.

30. Інформація і вимоги щодо порядку та дати проведення конкурсу, порядку розроблення, оформлення та подання пропозицій включає:

процедурні питання (адреса, за якою комісія приймає пропозиції, та номери телефонів і факсів робочої групи конкурсу, останній строк подання заявки та пропозицій на участь у конкурсі, порядок повідомлення учасників про можливу зміну строків проведення конкурсу, підсумки конкурсу);

склад конкурсної пропозиції та порядок її оформлення (вимоги щодо повноти документації, яка надається, порядок підписання і завірення документів, внесення виправлень, вимоги до упакування, надписування і опечатування документів, способу їх доставки, порядок та строк внесення змін до пропозицій).

31. За рішенням комісії до інструкції може входити й інша інформація.

32. Заявка на участь у інвестиційному конкурсі має містити такі відомості:

а) щодо фізичних осіб:

- дата заповнення;

- назва об'єкта інвестування;

- прізвище, ім'я та по батькові, інші паспортні дані;

- наявність банківських реквізитів;

- адреса з зазначенням номерів телефону, факсу.

б) щодо юридичних осіб:

- дата заповнення;

- назва об'єкта інвестування;

- повне найменування, місцезнаходження, номери телефонів, факсу;

- дата, місце і орган реєстрації;

- організаційно-правова форма;

- загальні відомості про посадових осіб органу управління;

- відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасників конкурсу і які мають право підписувати юридичні документи (доручення).

33. До заявки додаються:

засвідчені в установленому порядку копії статуту або інших установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності учасника конкурсу;

документи (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), що підтверджують реєстрацію юридичної особи у країні її місцезнаходження - для нерезидентів;

відомості, що підтверджують можливість учасника конкурсу забезпечити належне фінансування інвестиційної діяльності:

- баланс підприємства (форма 1) - для резидентів;

- звіт про фінансові результати (форма 2) - для резидентів;

- звіт про рух грошових коштів (форма 3) - для резидентів;

- звіт про власний капітал (форма 4) - для резидентів;

- примітки до річної фінансової звітності (форма 5) - для резидентів;

- довідка державної податкової інспекції за місцем реєстрації учасника конкурсу про відсутність заборгованості перед бюджетом станом на момент оголошення конкурсу, декларація про доходи (для фізичних осіб);

- розшифровка на дату подання документів дебіторської та кредиторської заборгованості юридичної особи з позначенням дати їх виникнення;

- відомості щодо наявності досвіду та можливостей фінансового і організаційного забезпечення реалізації інвестиційного проекту;

- пропозиції щодо виконання умов конкурсу;

пропозиції учасника, спрямовані на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.

За рішенням комісії до заявки можуть додаватися й інші відомості.

34. Заявка та інші документи, що подаються учасником конкурсу, підписуються уповноваженою посадовою особою та головним бухгалтером учасника конкурсу і засвідчуються його печаткою.

У разі, якщо учасником конкурсу є фізична особа, заявка та документи, що до неї додаються, повинні бути прошиті та пронумеровані, а підпис учасника конкурсу має бути посвідчений нотаріально.

35. За рішенням комісії перелік документів, що подаються учасниками конкурсу, може бути змінений чи доповнений.

V. Оголошення інвестиційного конкурсу

36. Комісія оголошує проведення конкурсу після прийняття рішення про затвердження конкурсної документації.

37. Інформацію про оголошення конкурсу комісія публікує в газетах "Урядовий кур'єр", "Хрещатик", "Столиця", "Інвестиційна газета" або в іншому друкованому засобі масової інформації та у мережі Інтернет.

38. Інформація про оголошення конкурсу має містити відомості щодо:

рішення, на підставі якого проводиться конкурс;

об'єкта інвестиції (найменування, характеристики тощо);

обсягів робіт, які мають бути профінансовані інвестором, а також обсяги внесків на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва;

обов'язку переможця конкурсу компенсувати організатору конкурсу витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням інвестиційного конкурсу, у розмірі одного відсотка від орієнтовної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта інвестицій;

розміру та порядку сплати реєстраційного внеску;

строку, в межах якого має бути здійснена інвестиційна діяльність;

часу, місця й умов отримання конкурсної документації;

строку, до якого буде видаватися конкурсна документація;

найменування комісії та місцезнаходження робочої групи, до якої слід звертатися з метою отримання додаткової інформації.

VI. Порядок подання та розгляду конкурсних пропозицій

39. Після оголошення конкурсу будь-яка фізична або юридична особа, яка виявила бажання взяти у ньому участь та сплатила реєстраційний внесок, має право отримати конкурсну документацію. Кошти, сплачені учасниками конкурсу в якості реєстраційного внеску, використовуються на капітальні вкладення відповідно до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва і поверненню не підлягають.

40. Видача конкурсної документації для її оформлення проводиться робочою групою уповноваженим представникам учасника конкурсу або особисто учаснику конкурсу - фізичній особі, які сплатили реєстраційний внесок та з'явилися за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу. Факт передачі учаснику конкурсної документації реєструється у відповідному реєстрі, який ведеться робочою групою.

41. Конкурсні пропозиції подаються учасниками конкурсу особисто або через представників в установлений в оголошенні про проведення конкурсу термін та за вказаною в ньому адресою. День опублікування оголошення про проведення конкурсу в газеті "Урядовий кур'єр" вважається днем його оголошення. Член робочої групи, який отримав конкурсні пропозиції від учасника конкурсу, повинен зареєструвати факт передачі учасником конкурсних пропозицій у реєстрі і проінформувати учасника про присвоєння йому відповідного номера.

Надана учасником конкурсна пропозиція розглядається як його безвідзивна оферта (пропозиція) організатору конкурсу та замовнику укласти інвестиційний договір на умовах, визначених в якості умов проведення інвестиційного конкурсу, та умовах, додатково викладених учасником в своїй конкурсній пропозиції.

Строки подання конкурсних пропозицій визначаються конкурсною комісією. У разі, якщо кінець строку для подання конкурсних пропозицій, визначений конкурсною комісією, припадає на день неробочий, то за останній день строку вважається перший після нього робочий день.

42. Учасник може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію.

43. Конкурсна пропозиція передається учасником конкурсу в подвійному конверті. На зовнішньому та внутрішньому конвертах зазначається адреса комісії та найменування об'єкта конкурсу. На внутрішньому конверті, крім названої інформації, зазначається найменування учасника конкурсу та його адреса.

44. До закінчення строку подання конкурсних пропозицій учасники конкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконалення або зняти свою пропозицію з розгляду.

Після розпечатування конвертів із заявками вносити зміни до пропозицій учасників конкурсу не дозволяється.

45. Конкурсні пропозиції, отримані комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються учаснику конкурсу у нерозпечатаних конвертах.

46. Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації або встановлення наявності і фактів, що визначені п. 8 цього Положення, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.

47. До складу конкурсної пропозиції, що подається учасником конкурсу, входить:

- оформлена, відповідно до наданого організатором конкурсу проекту, заявка на участь у конкурсі;

- документи, які додаються до заявки відповідно до п. 33 цього Положення;

- пропозиції учасника конкурсу, які повинні відповідати необхідним умовам, зазначеним в пп. "б" п. 29 цього Положення, а також містити конкурсні пропозиції, зазначені в пп. "в" п. 29 цього Положення;

- додаткові відомості, які учасник конкурсу вважає за необхідне передати комісії або надання яких вимагає комісія з метою уточнення інформації, поданої учасником конкурсу;

- інші документи (за рішенням комісії).

48. У разі, коли учасник конкурсу вважає за необхідне залучити для виконання договору співвиконавців (співінвесторів, кредиторів тощо), до пропозиції повинні бути додані документи, що свідчать про реальну домовленість із зазначеними співвиконавцями (протоколи намірів, попередні договори, гарантійні листи тощо).

49. Розпечатування конвертів із поданими учасниками конкурсними пропозиціями здійснюється комісією після закінчення терміну їх подання.

Після розпечатування конвертів здійснюється перевірка наявності в них необхідних документів, про що вноситься запис у протокол, який підписується усіма членами комісії.

Після ознайомлення комісією з конкурсними пропозиціями учасників конкурсу робоча група протягом семи робочих днів з моменту розпечатування конвертів проводить детальне вивчення конкурсних пропозицій і подає їх разом із своїм висновком на розгляд комісії.

VII. Порядок організації та проведення конкурсу пропозицій і
оголошення переможця інвестиційного конкурсу

50. Конкурс проводиться в один етап, за результатами якого комісія приймає рішення про переможця конкурсу та подає його на затвердження органу, який прийняв рішення про проведення конкурсу.

51. Переможцем конкурсу визнається учасник, який запропонував найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності, відповідно до умов конкурсу, зокрема виконав усі необхідні умови конкурсу та запропонував найкращі пропозиції, спрямовані на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.

52. Основними критеріями визначення переможця конкурсу є:

найкращі пропозиції, спрямовані на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста;

надійність учасника, серйозність його намірів і намірів його партнерів;

найбільш вигідна та надійна схема фінансування проекту (на стадіях будівництва або реконструкції об'єкта інвестиції);

найбільша частка власних коштів, що вкладаються учасником у фінансування об'єкта інвестиції;

найкращі умови використання об'єкта інвестиції для надання послуг щодо задоволення громадських потреб.

53. За рішенням комісії, що приймається до оголошення конкурсу, перелік критеріїв щодо визначення переможця інвестиційного конкурсу може бути доповнено.

54. Для остаточного визначення переможця інвестиційного конкурсу комісія може рекомендувати учасникам з числа тих, хто запропонував найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності під час проведення конкурсу, провести фінансовий та/або правовий аудит (перевірку) їх діяльності.

55. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі, коли:

протягом строку прийняття пропозицій не надійшло жодної пропозиції;

усі подані пропозиції не відповідають умовам інвестиційного конкурсу;

усі подані пропозиції оформлені з порушенням умов, визначених у конкурсній документації;

вимоги комісії щодо приведення пропозицій у відповідність до умов конкурсної документації не виконані усіма учасниками конкурсу у встановлений строк.

56. За результатами конкурсу комісія складає протокол, у якому, зокрема, зазначається:

найменування об'єкта інвестиції;

склад присутніх членів комісії та осіб з дорадчим голосом;

відомості про учасників інвестиційного конкурсу;

пропозиції учасників інвестиційного конкурсу;

пропозиції присутніх на засіданні щодо визначення переможця;

результати голосування за оцінкою пропозицій;

обгрунтування визначення переможця інвестиційного конкурсу;

окрема думка осіб, що проголосували проти прийнятого рішення.

57. Організатор конкурсу не пізніше ніж через три дні після підписання протоколу готує проект розпорядження органу, визначеному в п. 5 цього Положення, про затвердження результатів конкурсу та/або про будівництво об'єкта.

58. У разі затвердження рішення комісії переможець конкурсу та інші учасники конкурсу повідомляються про це комісією у триденний строк з дня затвердження результатів конкурсу органом, визначеним в п. 5 цього Положення.

У цей же термін комісія повинна надіслати переможцю запрошення на переговори для узгодження кінцевого варіанта інвестиційного договору та його підписання.

VIII. Порядок укладення інвестиційних договорів

59. Протягом десяти робочих днів з дня прийняття рішення про затвердження переможця інвестиційного конкурсу комісія повинна опублікувати результати конкурсу в друкованих засобах масової інформації, зазначених у п. 37 цього Положення.

60. Проект інвестиційного договору розробляється відповідно до законодавства України та умов конкурсу і повинен містити умови здійснення інвестиційної діяльності.

Сторони за домовленістю можуть внести до проекту інвестиційного договору зміни і доповнення, що не стосуються істотних умов, визначених у конкурсній документації та в пропозиції переможця конкурсу.

61. З моменту прийняття рішення про переможця інвестиційного конкурсу до моменту скасування такого рішення комісія та орган, що прийняв рішення про затвердження рішення комісії про переможця конкурсу, не має права вести переговори про укладення інвестиційного договору з іншими особами, в тому числі з іншими учасниками, які брали участь у інвестиційному конкурсі.

62. Якщо протягом двадцяти одного календарного дня з моменту отримання переможцем повідомлення, зазначеного у п. 58 цього Положення, переможець інвестиційного конкурсу відмовився від підписання договору, висуває неприйнятні умови підписання інвестиційного договору, рішення про переможця інвестиційного конкурсу скасовується. З моменту скасування рішення про затвердження переможця конкурсу комісія має право розпочати переговори з іншими учасниками з числа тих, хто запропонував найкращі умови здійснення інвестиції під час проведення конкурсу.

63. Підписання інвестиційного договору між організатором конкурсу, замовником будівництва та переможцем конкурсу здійснюється протягом п'яти робочих днів з моменту узгодження проекту інвестиційного договору.

64. Інвестиційний договір вважається укладеним з дня досягнення домовленості з усіх істотних умов і підписання сторонами тексту договору.

65. В процесі виконання інвестиційного договору сторони можуть шляхом укладення додаткової угоди змінити його умови, за винятком умов, що є істотними та відображають умови здійснення інвестиційної діяльності, визначені в результаті проведення інвестиційного конкурсу.

66. Заміна інвестора в інвестиційному договорі можлива за наявності всіх нижчеперелічених умов:

- інші сторони інвестиційного договору (організатор конкурсу та замовник) не заперечують проти заміни інвестора;

- новий інвестор погодився на вступ до інвестиційного договору на визначених в ньому умовах, що були погоджені з попереднім інвестором;

- комісія надала згоду на заміну інвестора;

- рішення комісії про надання згоди на заміну інвестора затверджено органом, визначеним в п. 5 цього Положення.

67. За наявності усіх обставин, перелічених в п. 66 цього Положення, щодо заміни інвестора, організатор конкурсу та замовник укладають інвестиційний договір з новим інвестором.

68. Організатор конкурсу має право розірвати інвестиційний договір з інвестором у встановленому законом порядку, якщо інвестор порушує умови інвестиційного договору, зокрема порушує встановлені договором обсяги та строки фінансування, не виконує або виконує неналежним чином свої інші інвестиційні обов'язки.

У разі розірвання договору з інвестором організатор конкурсу вирішує питання про залучення нового інвестора.

Керівник апарату Б.Стичинський