Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 23 квітня 1999 р. N 670
Київ

( Постанову відмінено згідно Постанови КМ
N 1312 від 21.08.20
03 )

Про Програму будівництва лісових доріг
і впровадження природозберігаючих технологій
лісозаготівель у гірських умовах Закарпаття

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Програму будівництва лісових доріг і впровадження природозберігаючих технологій лісозаготівель у гірських умовах Закарпаття (далі - Програма).

2. Державному комітетові лісового господарства, Закарпатській обласній державній адміністрації:

забезпечити виконання Програми;

щороку уточнювати і подавати Міністерству економіки і Міністерству фінансів відомості про потребу в коштах для фінансування Програми з метою планування передбачених на наступний рік обсягів робіт.

3. Міністерству фінансів, Міністерству економіки виходячи з реальних можливостей держави передбачати щороку (на період виконання Програми) кошти у державному бюджеті для реалізації бюджетної частини Програми з урахуванням уточнених обсягів робіт на відповідний рік.

4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Державний комітет лісового господарства.

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО

Програма
будівництва лісових доріг та впровадження
природозберігаючих технологій лісозаготівель
в гірських умовах Закарпаття

Вступ

Ця Програма спрямована на подолання наслідків катастрофічної повені та забезпечення природо- і ресурсозберігаючого лісокористування в регіоні.

Загальна площа лісового фонду Закарпатської області становить 694 тис. гектарів. Лісистість території - найвища в державі і становить 51 відсоток. Загальний запас деревини в області становить 200 млн куб. метрів, в тому числі 54,6 млн куб. метрів запас стиглих лісів. Ліси Закарпаття виконують переважно захисні, водорегулюючі, рекреаційні та інші функції, мають обмежене експлуатаційне значення.

Ефективне використання карпатських лісів неможливе без належного їх транспортного освоєння. У даний час густота дорожньої мережі в лісовому фонді регіону становить близько 0,36 кілометра на 100 гектарів, що в 5-9 разів менше, ніж в країнах Центральної і Західної Європи. В передгірських і, особливо, гірських районах показник густоти дорожньої мережі значно нижчий. В останні роки через загальну економічну кризу спостерігається тенденція до різкого зменшення обсягів робіт з ремонту та утримання існуючих лісових доріг і припинення будівництва нових. Катастрофічний паводок восени 1998 року пошкодив і зруйнував близько 700 кілометрів лісових доріг, 5,5 тис. погонних метрів мостів і майже 63 тис. погонних метрів підпірних стінок. Це паралізує роботу народногосподарського комплексу в горах і впливає на умови і рівень проживання населення.

Одним з вузлових питань Програми є розв'язання проблеми зміни принципів технологічного освоєння лісосік в гірських умовах, оскільки сучасна лісозаготівельна технологія, яка грунтується на використанні гусеничних тракторів, є екологічно і економічно недосконалою.

Програма передбачає відновлення та розширення дорожньої мережі в лісовому фонді Закарпатської області, а також впровадження природозберігаючих технологій лісозаготівель з метою раціонального використання лісових ресурсів, поліпшення соціально-економічних умов та екологічної безпеки.

Реалізація Програми дасть змогу сформувати засади ефективного лісокористування в регіоні, системно узгодити цикли вирощування, комплексного використання, відновлення та охорони лісів. Вона сприятиме розв'язанню взаємопов'язаних проблем щодо лісового господарства, лісозаготівель, рекреаційного комплексу та охорони довкілля.

Сучасний стан лісового фонду та обсяги лісокористування

Показники лісового фонду області в останні десятиріччя мають позитивну динаміку. Дані державного обліку лісів свідчать, що за останні 40 років площа лісів на 10 тис. гектарів збільшилась. На Закарпатті є найвищий в Україні запас стиглих експлуатаційних деревостанів (423 куб. метри/гектар) та високий середній приріст - 4,3 куб. метра/гектар. Перспективність закарпатських лісів як лісосировинної бази характеризує їх породна і вікова структура. Загальний запас стиглих деревостанів, можливих для експлуатації, перевищує 19 млн куб. метрів при розрахунковій лісосіці 822,8 тис. куб. метрів.

Понад 80 відсотків лісосічного фонду розміщено в гірській місцевості на схилах до 30 град. при значній віддаленості від транспортних шляхів. Спуск деревини з гір здійснюється вручну (40 відсотків), тракторами (47 відсотків), канатними установками (3 відсотки) та кіньми (майже 10 відсотків). На підвезенні деревини до верхніх складів 90 відсотків робіт виконують за допомогою гусеничних тракторів. Середня відстань трелювання становить 1,5 - 2 кілометри, досягаючи в окремих випадках 4 - 5 кілометрів.

За народногосподарським призначенням і розташуванням гірські ліси відіграють переважно водоохоронну, грунтозахисну і кліматорегулюючу роль, виконують санітарно-гігієнічні і оздоровчі функції. До лісів, що не мають експлуатаційного значення, віднесено 47 відсотків загальної їх площі. Ураховуючи, що середній вік цих лісів перевищує 95 років, а букових становить 106 років, програмою передбачене розроблення підходів до раціонального використання високоякісної деревини і недопущення втрати лісами захисних функцій. Для цього необхідне створення системи доріг, застосування природозберігаючої технології лісозаготівель, а також раціональне використання території природно-заповідного фонду.

Починаючи з 1991 року в області недовикористовуються ліміти лісосічного фонду. В останні роки (1997-1998) недовикористання лімітів становить 300-350 тис. куб. метрів деревини щороку, або 38-40 відсотків.

Через відсутність належної інфраструктури такі перспективні види користування, як рекреаційно-туристичне і бальнеологічне, розвиваються слабо.

Стан транспортного освоєння лісового фонду

Загальна довжина лісових доріг Закарпатської області, за даними обліку, становить 2156 кілометрів. Існуюча дорожня мережа включає автомобільні (2022 кілометри) та вузькоколійні залізничні (134 кілометри) магістралі. Густота доріг дуже низька і становить 0,36 кілометра на 10 гектарів угідь.

Стан лісових доріг області характеризують такі показники:

більше половини лісових автодоріг мають ширину земляного полотна меншу від нормативної;

тільки 12 відсотків доріг мають щебеневе або поліпшене в'яжучими матеріалами вкриття;

на 10 кілометрів лісових доріг припадає 6 мостів, 9 водопропускних труб, 18 лотків, 320 погонних метрів підпірних стінок;

на ряду доріг наявні ділянки з ухилами до 30 %, що в 2 рази перевищують допустимі;

майже 40 відсотків загальної довжини покриття лісових автодоріг ще до паводку знаходилось у незадовільному стані і вимагало ремонту;

у задовільному технічному стані були тільки 51 відсоток мостів із дерев'яними прогонами.

Наведені дані наочно підтверджують необхідність докорінного поліпшення дорожньої мережі, мостів, підпірних стінок тощо.

Катастрофічний паводок восени 1998 року
і його вплив на лісову комунікаційну інфраструктуру

У результаті взаємодії цілого комплексу гідрометеорологічних, гідрологічних, геолого-геоморфологічних і господарських чинників у першій декаді листопада 1998 року у басейні ріки Тиса в межах Закарпатської області пройшов катастрофічний паводок. Він супроводжувався затопленням заплави та надзаплавних терас, підмиванням берегів і деформацією русел рік, зсувними процесами та селевими потоками на гірських схилах.

Прояви пошкоджень в лісових масивах в основному приурочені до русел тимчасових і постійних водотоків, прибережних крутосхилів, лісових доріг на поворотах русел рік, в місцях зсувів і конусів виносу. Руйнування лісової комунікаційної інфраструктури включають різного ступеня пошкодження дорожнього полотна, мостів, водовідводів і підпірних стінок. Деякі ділянки доріг зазнали такого ступеня руйнувань, що не підлягають відновленню, а потребують прокладання нових трас.

Обстеження лісових доріг та інженерних споруд, проведене за участю місцевих комісій з надзвичайних ситуацій, дозволило визначити обсяги пошкоджень та руйнувань (таблиця 1).

Таблиця 1. Обсяги зруйнованих і пошкоджених лісових доріг,
мостів і підпірних стінок

Район, держлісгосп


 
Обсяги пошкодження 
дороги,
кілометрів 
мости,
пог. метрів 
підпірні стінки,
пог. метрів 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ* 


16 

Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 

10,4 

32 

Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 


24 

20 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

28 

144 

120 
Іршавський район
Довжанське ДЛМГ**,
Загатянський ДЛГ
-----------------
Всього по району 

76,7
50

126,7 

336
128

464 

255
-

255 
Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

47 

416 

2700 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 

28,8 

86 

Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

13,1 

336 

Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ

Всього по району 

93
110,6
43

246,6 

869
1448
416

2733 

14300
26540
3100

43940 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

44,4 

144 

538 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ

Всього по району 

5
86,6

91,6 

32
917

949 

-
15510

15510 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

42 

88 

Хустський район
Хустський ДЛГ

Всього по області 

12,8

692,4 

104

5536 

-

63083 

* ДЛГ - державне лісове господарство, держлісгосп

** ДЛМГ- державне лісомисливське господарство

1. Програма відновлення і розширення дорожньої мережі
в лісовому фонді

Створення оптимальної дорожньої мережі в лісовому фонді необхідно здійснювати планомірно і послідовно на основі сполучення інтересів держави як власника лісів та заготівельників, переробників і споживачів всіх продуктів лісу. Розвиток мережі лісових доріг, їх утримання і ремонт вимагають значних матеріальних витрат. Перенесення цих витрат у повному обсязі на ціну вивезеної деревини призведе до істотних негативних наслідків, основним з яких стане зменшення привабливості лісосировинної бази Закарпаття з економічної точки зору, що в свою чергу зменшить зайнятість сільського населення і вилучить із користування важкодоступні стиглі і перестиглі насадження. Тому фінансування витрат на відновлення зруйнованих паводком лісових доріг та інженерних споруд на них передбачається здійснювати за рахунок державного бюджету. Фінансування ремонту і реконструкції доріг, що не зазнали збитків від паводку, пропонується провести за рахунок лісокористувачів. Для цього рекомендувати державним лісогосподарським підприємствам запровадити місцевий збір з лісозаготівельних підприємств за експлуатацію лісових доріг.

1.1. Відновлення зруйнованих лісових доріг, мостів, підпірних стінок

Планові показники відновлення дорожнього полотна, мостів і підпірних стінок, а також розрахункові видатки на проведення цих робіт на період до 2002 року наведені в таблиці 2, і окремо за роками - в таблицях 2.1 - 2.4, а в розрізі урочищ на 1999 рік - в додатку.

Таблиця 2. Основні обсяги і вартість відновлення лісової
дорожньої мережі на період до 2002 року

Район, держлісгосп

 
Обсяги робіт та витрати за елементами доріг 
дорожнє полотно  мости  підпірні стінки 
  кілометрів
 
тис. гривень  пог. метрів  тис. гривень  пог. метрів  тис. гривень 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ* 



16 

3,9 


Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 

10,4 

180 

32 

25,3 


Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 


7,4 

24 

10,6 

20 

1,5 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

28 

391 

144 

162 

120 

4,8 
Іршавський район
Довжанське ДЛМГ**
Загатянський ДЛГ
--------------------
Разом по району 1 

76,7
50

26,7 

193,1
780,1

973,2 

336
128

464 

69,6
27,2

96,8 

255
-

255 

6,6
-

6,6 
Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

47 

1220 

416 

250 

2700 

100 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 

28,8 

48 

86 

10,6 


Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

13,1 

276,4 

336 

19,6 


Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ 1
Ясінянське ДЛМГ
--------------------
Разом по району 2 

93
10,6
43

46,6 

1401,5
1561,9
454

3417,4 

869
1448
416

2733 

1345,2
498,3
204

2047,5 

14300
26540
3100

43940 

1529
621,5
312

2462,5 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

44,4 

231 

144 

60,8 

538 

32,3 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ
--------------------
Разом по району 

5
86,6

91,6 

85
387,5

472,5 

32
917

949 

10
300,7

310,7 

-
15510

15510 

-
322,9

322,9 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

42 

425 

88 

110 

 

 
Хустський район
Хустський ДЛГ 

12,8 

111 

104 

48 

 

 
Всього по області 6  92,4  7752,9  5536  3155,8  63083  2930,6 

Продовження таблиці

Видатки, тис. гривень 
всього

 
в тому
числі на
1999 рік 
3,9 
205,3 
19,5 
557,8  178,5 
269,3
807,3 
170,3
166,6 
1076,6  336,9 
1570  483,6 
58,6  58,6 
296  100,8 
4275,7
2681,7
970 
639,9
436,1
355,8 
7927,4  1431,8 
324,1 
95
1011,1 
-
782,8 
1106,1  782,8 
535  71,6 
159  159 
13839,3  3603,6 

* ДЛГ - державне лісове господарство, держлісгосп

** ДЛМГ - державне лісомисливське господарство

Таблиця 2.1. Основні обсяги і вартість відновлення лісової
дорожньої мережі на 1999 рік

Район, держлісгосп

 
Обсяги робіт та витрати за елементами доріг 
дорожнє полотно  мости  підпірні стінки 
  кілометрів
 
тис. гривень  пог. метрів  тис. гривень  пог. метрів  тис. гривень 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ

Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 


-



-



-



-



-

 


-

 
Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 






Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

11,9 

148,8 

108 

24,9 

120 

4,8 
Іршавський район
Довжанське ДЛМГ
Загатянський ДЛГ
--------------------
Разом по району 

12,4
11

23,4 

148,8
139,4

288,2 

72
128

200 

14,9
27,2

42,1 

255
-

255 

6,6
-

6,6 
Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

34 

408 

344 

68,8 

1360 

6,8 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 

28,8 

48 

86 

10,6 


Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

6,6 

81,2 

72 

19,6 


Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ

Разом по району 

25,8
24,1
15,3

65,2 

309,6
288,4
183,6

781,6 

280
272
416

968 

92,9
57,2
117,7

267,8 

11850
15060
2700

29610 

237,4
90,5
54,5

382,4 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 






Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ

Разом по району 

-
39,4

39,4 

-
376,2

376,2 

-
476

476 

-
153,3

153,3 

-
12665

12665 

-
253,3

253,3 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

5,7 

68,4 

10 

3,2 


Хустський район
Хустський ДЛГ 

12,8 

111 

104 

48 


Всього по області  227,8  2311,4  2368  638,3  44010  653,9 

Продовження таблиці

Видатки,
тис. гривень 
всього
на 1999 рік 
178,5 
170,3
166,6 
336,9 
483,6 
58,6 
100,8 
639,9
436,1
355,8 
1431,8 
-
782,8 
782,8 
71,6 
159 
3603,6 

Таблиця 2.2. Основні обсяги і вартість відновлення лісової
дорожньої мережі на 2000 рік

Район, держлісгосп
 
Обсяги робіт та витрати за елементами доріг 
дорожнє полотно  мости  підпірні стінки 
  кілометрів
 
тис. гривень  пог. метрів  тис.
гривень 
пог.
метрів 
тис.
гривень 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ 



5,3 

1,3 


Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 

3,5 

60 

10,7 

8,4 


Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 

0,3 

2,5 


3,5 

6,7 

0,5 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

5,4 

80,7 

12 

45,7 


Іршавський район
Довжанське ДЛМГ
Загатянський ДЛГ

Разом по району 

21,4
13

34,4 

14,8
213,6

228,4 

88
-

88 

18,2
-

18,2 

-
-


-
-

Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

4,3 

270,7 

24 

60,4 

446,7 

31,1 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 






Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

2,2 

65,1 

88 



Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ

Разом по району 

22,4
28,8
9,2

60,4 

364
424,5
90,1

878,6 

196,3
392
-

588,3 

417,4
147
28,8

593,2 

816,7
3826,7
133,3

4776,7 

430,5
177
85,8

693,3 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

14,8 

77 

48 

20,3 

179,3 

10,8 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ

Разом по району 

1,7
15,7

17,4 

28,3
3,8

32,1 

10,7
147

157,7 

3,3
49,1

52,4 

-
948,3

948,3 

-
23,2

23,2 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ
Хустський район
Хустський ДЛГ 

12,1


118,9


26


35,6


-


-

Всього по області  154,9  1813,8  1056  839,2  6357,7  758,9 

Продовження таблиці

Видатки,
тис. гривень 
всього
на 2000 рік 
1,3 
68,4 
6,5 
126,4 
33
213,6 
246,6 
362,2 
65,1 
211,9
748,5
204,7 
165,1 
108,1 
31,6
76,1 
107,7 
154,5 
411,9 

Таблиця 2.3. Основні обсяги і вартість відновлення лісової
дорожньої мережі на 2001 рік

Район, держлісгосп

 
Обсяги робіт та витрати за елементами доріг 
дорожнє полотно  мости  підпірні стінки 
  кілометрів
 
тис.
гривень 
пог.
метрів 
тис. гривень  пог. метрів  тис.
гривень 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ 



5,3 

1,3 


Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 

3,5 

60 

10,7 

8,4 


Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 

0,3 

2,5 


3,5 

6,7 

0,5 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

5,4 

80,7 

12 

45,7 


Іршавський район
Довжанське ДЛМГ
Загатянський ДЛГ
------------------
Разом по району 

21,4
13

34,4 

14,8
213,6

228,4 

88
-

88 

18,2
-

18,2 

-
-


-
-

Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

4,3 

270,7 

24 

60,4 

446,7 

31,1 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 






Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

2,2 

65,1 

88 



Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ

Разом по району 

22,4
28,8
9,2

60,4 

364
424,5
90,1

878,6 

196,3
392
-

588,3 

417,4
147
28,8

593,2 

816,7
3826,7
133,3

4776,7 

430,5
177
85,8

693,3 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

14,8 

77 

48 

20,3 

179,3 

10,8 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ

Разом по району 

1,7
15,7

17,4 

28,3
3,8

32,1 

10,7
147

157,7 

3,3
49,1

52,4 

-
948,3

948,3 

-
23,2

23,2 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

12,1 

118,9 

26 

35,6 


Хустський район
Хустський ДЛГ 






Всього по області  154,9  1813,8  1056  839,2  6357,7  758,9 

Продовження таблиці

Видатки,
тис. гривень 
всього
на 2001 рік 
1,3 
68,4 
6,5 
126,4 
33
213,6 
246,6 
362,2 
65,1 
1211,9
748,5
204,7 
2165,1 
108,1 
31,6
76,1 
107,7 
154,5 
3411,9 

Таблиця 2.4. Основні обсяги і вартість відновлення лісової
дорожньої мережі на 2002 рік

Район, держлісгосп

 
Обсяги робіт та витрати за елементами доріг 
дорожнє полотно  мости  підпірні стінки 
  кілометрів
 
тис.
гривень 
пог. метрів  тис.
гривень 
пог. метрів  тис.
гривень 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ 



5,4 

1,3 


Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 

3,4 

60 

10,6 

8,5 


Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 

0,4 

2,4 


3,6 

6,6 

0,5 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

5,3 

80,8 

12 

45,7 


Іршавський район
Довжанське ДЛМГ
Загатянський ДЛГ
------------------Разом по району 

21,5
13

34,5 

14,7
213,5

228,2 

88
-

88 

18,3
-

18,3 

-
-


-
-

Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

4,4 

270,6 

24 

60,4 

446,6 

31 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 






Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

2,1 

65 

88 



Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ
------------------
Разом по району 

22,4
28,9
9,3

60,6 

363,9
424,5
90,2

878,6 

196,4
392
-

588,4 

417,5
147,1
28,7

593,3 

816,6
3826,6
133,4

4776,6 

430,6
177
85,9

693,5 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

14,8 

77 

48 

20,2 

179,4 

10,7 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ
------------------
Разом по району 

1,6
15,8

17,4 

28,4
3,7

32,1 

10,6
147

157,6 

3,4
49,2

52,6 

-
948,4

948,4 

-
23,2

23,2 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

12,1 

118,8 

26 

35,6 


Хустський район
Хустський ДЛГ 






------------------
Всього по області 

154,9 

1813,8 

1056 

839,2 

6357,7 

758,9 

Продовження таблиці

Видатки,
тис. гривень 
всього
на 2002 рік 
1,3 
68,5 
6,5 
126,5 
33
213,5 
246,5 
362 
65 
1212
748,6
204,8 
165,4 
107,9 
31,8
76,1 
107,9 
154,4 
411,9 

Першочергові видатки у 1999 році на відновлення доріг, мостів і підпірних стінок у сумі 3,6 млн гривень пропонується зосередити на найбільш життєво важливих об'єктах згідно з даними, наведеними в додатку. Для повного відновлення зруйнованих доріг, мостів і підпірних стінок у наступні роки (2000 - 2002) необхідно виділити кошти в сумі 10,2 млн гривень.

1.2. Капітальний ремонт та реконструкція лісових автодоріг

Окрім відновлення зруйнованих доріг необхідно провести їх капітальний ремонт і реконструкцію. Завдання у розрізі районів і держлісгоспів наведені в таблиці 3. Ці роботи необхідно виконувати за рахунок лісокористувачів протягом 2000 - 2010 років. Обсяги робіт і необхідних коштів на капітальний ремонт лісових доріг визначені на основі обстежень УкрПКТІліспрому.

Таблиця 3. Ремонт і реконструкція лісових автодоріг

Район держлісгосп



 
Обсяги капітального ремонту
і реконструкції лісових автодоріг,
кілометрів 
Витрати*, тис. гривень

 
всього  в тому числі за роками  всього  в тому числі за роками 
    2000
 
2001-2005  2006-2010    2000
 
2001-2005  2006-2010 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ 

10 




81 


40,5 

40,5 
Великоберезнянський район
Великоберезнянський ДЛГ 

66 


30 

30 

540 

49,1 

245,5 

245,4 
Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 

12 




98 


49 

49 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

49 


22 

22 

400 

40,8 

179,6 

179,6 
Іршавський район
Довжанське ДЛМГ
Загатянський ДЛГ
--------------------
Разом по району 

30
28,8

58,8 

-
-


15
14

29 

15
14,8

29,8 

245
235

480 

-
-


122,5
114,2

236,7 

122,5
120,8

243,3 
Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

28 


13 

13 

229 

16,4 

106,3 

106,3 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 

31 


14 

14 

250 

24,2 

112,9 

112,9 
Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

37,2 

3,2 

17 

17 

304 

26,2 

138,9 

138,9 
Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ
--------------------
Разом по району 

36
29
75

140 

4
3
5

12 

16
13
35

64 

16
13
35

64 

294
234
610

1138 

32,7
24,2
40,7

97,6 

130,7
104,9
284,7

520,3 

130,6
104,9
284,6

520,1 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

84 


38 

38 

680 

64,8 

307,6 

307,6 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ
--------------------
Разом по району 

36
77

113 

3
7

10 

16
35

51 

17
35

52 

290
657

947 

24,2
59,7

83,9 

128,9
298,6

427,5 

136,9
298,7

435,6 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

49 


22 

22 

392 

40 

176 

176 
Хустський район
Хустський ДЛГ 

32 


14 

15 

261 

24,5 

114,2 

122,3 
Всього по області  710  57,2  325  327,8  5800  467,5  2655 2  677,5 

* Витрати включають видатки на будівельні матеріали та проведення робіт

1.3. Будівництво нових лісових доріг

Під час проектування і будівництва нових доріг необхідно дотримуватися в першу чергу комплексу інженерно-екологічних вимог (враховувати протиерозійну стійкість третинних і четвертинних відкладів, їх екзо- і ендогенність, неможливість прокладання по заплавах річок, відповідних терасах рік, тимчасових і постійних водотоках тощо). Завдання з будівництва на 2000 2010 роки нових лісових автодоріг наведено в таблиці 4. У результаті їх будівництва буде збільшено густоту лісових доріг у 1,7 раза. Обсяги державного фінансування на будівництво нових лісових автодоріг передбачаються в розмірі 40 відсотків від загальних витрат на будівництво.

Таблиця 4. Обсяги будівництва нових лісових автодоріг

Назва адміністративного
району,
держлісгоспу


 
Всього на
2000 - 2010 роки 
В тому числі за роками
2000 рік 
обсяги будівництва, кілометрів  обсяги фінансування,
тис. гривень
 
обсяги будівництва, кілометрів  обсяги фінансування,
тис. гривень
 
    всього

 
в тому числі
бюджетні кошти 
  всього

 
в тому числі
бюджетні кошти 
Берегівський район
Берегівський ДЛГ 

30 

3804,9 

1522 



Великоберезнянський
район
Великоберезнянський ДЛГ 


52 


6595,2 


2638,1 




507,3 


202,9 
Виноградівський район
Виноградівський ДЛГ 

23 

2917,1 

1166,8 


126,8 

50,7 
Воловецький район
Воловецький ДЛГ 

160 

20292,8 

8117,1 

15 

1902,5 

761 
Іршавський район
Довжанське ДЛМГ
Загатянський ДЛГ
--------------------
Разом по району 

50
40

90 

6341,5
5073,2

11414,7 

2536,6
2029,3

4565,9 

4
4


507,3
507,3

1014,6 

202,9
202,9

405,8 
Міжгірський район
Міжгірський ДЛГ 

50 

6341,5 

2536,6 


634,2 

253,7 
Мукачівський район
Мукачівський ДЛГ 

130 

16487,9 

6595,2 

12 

1522 

608,8 
Перечинський район
Перечинський ДЛГ 

130 

16487,9 

6595,2 

11 

1395,1 

558,1 
Рахівський район
В. Бичківське ДЛМГ
Рахівський ДЛГ
Ясінянське ДЛМГ
--------------------
Разом по району 

80
80
60

220 

10146,4
10146,4
7609,8

27902,6 

4058,6
4058,6
3043,9

11161,1 

7
8
5

20 

887,8
1014,6
634,2

2536,6 

355,1
405,9
253,7

1014,7 
Свалявський район
Свалявський ДЛГ 

68 

8624,4 

3449,8 


761 

304,4 
Тячівський район
Буштинський ДЛГ
Усть-Чорнянське ДЛМГ
--------------------
Разом по району 

84
210

294 

10653,7
26634,3

37288 

4261,5
10653,7

14915,2 

7
19

26 

887,8
2409,8

3297,6 

355,1
963,9

1319 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 

53 

6722 

2688,8 


634,2 

253,7 
Хустський район
Хустський ДЛГ 

60 

7609,8 

3043,9 


634,2 

253,7 
Всього по області  1360  172488,8  68995,7  118  14965,9  5986,5 

Продовження таблиці

2001 - 2005 роки  2006 - 2010 роки 
обсяги будівництва,
кілометрів 
обсяги фінансування,
тис. гривень
 
обсяги будівництва,
кілометрів 
обсяги фінансування,
тис. гривень
 
  всього
 
в тому числі
бюджетні кошти 
  всього
 
в тому числі
бюджетні кошти 
15  1902,5  761  15  1902,5  761 
24  3043,9  1217,6  24  3043,9  1217,6 
11  1395,1  558,1  11  1395,1  558,1 
70  8878,1  3551,2  75  9512,3  3804,9 
23
18 
2917,1
2282,9 
1166,8
913,2 
23
18 
2917,1
2282,9 
1166,8
913,2 
41  5200  2080  41  5200  2080 
22  2790,3  1116,1  23  2917,1  1166,8 
59  7483  2993,2  59  7483  2993,2 
59  7483  2993,2  60  7609,8  3043,9 
36
36
27 
4565,9
4565,9
3424,4 
1826,4
1826,4
1369,8 
37
36
28 
4692,7
4565,9
3551,2 
1877,1
1826,4
1420,5 
99  12556,2  5022,6  101  12809,8  5124 
30  3804,9  1522  32  4058,6  1623,4 
38
95 
4819,5
12048,9 
1927,8
4819,5 
39
96 
4946,4
12175,7 
1978,5
4870,3 
133  16868,4  6747,3  135  17122,1  6848,8 
24  3043,9  1217,6  24  3043,9  1217,6 
27  3424,4  1369,8  28  3551,2  1420,5 
614  77873,6  31149,7  628  79649,2  31859,8 

Під час розроблення робочих проектів будівництва лісових доріг узгоджуватимуться технічні умови на їх примикання до мережі автомобільних доріг загального користування, організацію тимчасових складів лісоматеріалів у смузі відводу доріг загального користування, а також використання існуючої мережі автомобільних доріг лісовозним транспортом, який перевищує допустимі технічні характеристики відповідної дороги, та передбачатимуться кошти на відновлювальні роботи або посилення їх покриття відповідно до вимог "Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. N 198.

1.4. Розрахунки вартості відновлювальних та будівельних робіт

Вартість робіт з відновлення лісових доріг, зруйнованих на них мостів та підпірних стінок визначалась за узагальненими кошторисними показниками. Для цього використовувались аналогічні показники фактичних витрат на ліквідацію наслідків паводків та руйнацій минулих років.

Вартість будівництва 1 кілометра лісової автомобільної дороги, загальні обсяги робіт для відновлення доріг, мостів і підпірних стінок за умови використання місцевих матеріалів були визначені комісіями, до складу яких входили представники органів місцевого самоврядування, держлісгоспів, лісокомбінатів та інших лісокористувачів, і про що складено спеціальні акти обстеження. Ці акти і розглянуто спеціальними комісіями з надзвичайних ситуацій.

Обгрунтування вартості будівництва лісових автомобільних доріг

Вартість будівництва лісових автомобільних доріг встановлена виходячи з середньої вартості будівництва 1 кілометра лісової автомобільної дороги, яка визначена шляхом обрахування даних за реальними проектами, розробленими Українським проектно-конструкторським інститутом лісової промисловості для лісопромислових підприємств Карпатського регіону в 1984 - 1993 роках. За вихідні дані була взята проектно-кошторисна документація 27 лісових автомобільних доріг загальною протяжністю 104,5 кілометра. Розрахунки проведено в цінах 1998 року із застосуванням програмного комплексу АВК-1 (редакція 4) з урахуванням вимог ДБН IV-16-98 ч. II "Порядок визначення вартості будівництва, що здійснюється на території України". Витрати на резервний компенсаційний фонд замовника для покриття додаткових витрат, що виникають у зв'язку із зростанням цін, тарифів і у разі уточнення вартості робіт прямим розрахунком, у кошторис не включені. Це пов'язано з тим, що лісові автомобільні дороги будуються з місцевих матеріалів і здебільшого господарським способом. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 1 кілометра лісової автомобільної дороги наведено в таблиці 5.

Таблиця 5. Розрахунок вартості будівництва 1 кілометра
лісової автомобільної дороги

Номери
кошторисів і
кошторисних
рахунків

 
Найменування глав,
об'єктів, робіт та витрат


 
Розрахункова кошторисна вартість,
тис. гривень 
будівельних робіт
 
монтажних
робіт
 
устаткування,
меблів та
інвентарю 
інших робіт

 
А. Базисна кошторисна вартість  





 
Глави 1-9. Підготовка
території будівництва,
будівництво автодороги.
Тимчасові будівлі і
споруди. Лімітовані
витрати. 
46,01




 
-




 
-




 
0,1




 
III. Компенсаційні витрати  
ДБН IV-16-98
ч. II дод. 8


 
Додаткові витрати
підрядника, пов'язані із
збільшенням базисного
кошторисного рівня прямих
витрат (К = 0,9238) 
-



 
-



 
-



 
42,5



 
ДБН IV-16-98
ч. II дод. 8



 
Додаткові витрати
підрядника, пов'язані із
збільшенням базисного
кошторисного рівня
накладних витрат
(К = 0,0753) 
-




 
-




 
-




 
3,46




 
ДБН IV-16-98
ч. II дод. 8





 
Додаткові витрати
підрядника, пов'язані із
збільшенням планових
нагромаджень понад
виражених в бажаній
кошторисній вартості
будівельно-монтажних
робіт (К = 0,0725) 
-






 
-






 
-






 
3,34






 
  Всього по главах 1-9  46,01  49,40 
Глава 12. Проектні і вишукувальні роботи  
ДБН IV-16-98
ч. II дод.
5 п. 23 
Вартість проектних і
вишукувальних робіт
 
-

 
-

 
-

 
4,28

 
ДБН IV-16-98
ч. II дод.
5 п. 24
 
Витрати на експертизу
проекту (15%)

Всього по главі 12 
-


-


-


0,64


4,92 
  Всього по главах 1-12  46,01  54,32 
ДБН IV-16-98
ч. II п. 3.5
 
Резерви коштів на
непередбачені роботи і
витрати (3%) 
1,38

 
-

 
-

 
1,66

 
  Всього по розділу А  47,39  55,98 
Б. Кошти на компенсацію витрат, пов'язаних з ринковими умовами будівництва 


 
Обов'язкові відрахування,
збори і платежі, в тому
числі: 


 


 


 


 


 
а) відрахування коштів в
державний інноваційний
фонд (1%) 
-

 
-

 
-

 
1,05

 



 
б) відрахування коштів на
виконання робіт і послуг з
розвитку доріг загального
користування (1,2%) 

-

 

-

 

-

 

1,27

 







 
Резервний компенсаційний
фонд замовника на
покриття додаткових
витрат, що виникають у
зв'язку із зростанням цін,
тарифів і у разі уточнення
вартості робіт прямим
розрахунком (К = 0,7) 







 







 







 







 
  Всього по розділу Б  2,32 



 
Всього по зведеному
кошторисному рахунку
(А+Б)
ПДВ 20% 
47,39


-


-


58,30


21,14 

 
Всього по зведеному
кошторисному рахунку 
47,39
 
-
 
-
 
79,44
 


 
Зворотні суми від
тимчасових споруд і
будинків 


 


 


 

0,22
 

Продовження таблиці

Загальна
розрахункова
кошторисна
вартість,
тис. гривень 
46,11 
42,5 
3,46 
3,34 
95,41 
4,28 
0,64 
4,92 
100,33 
3,04 
103,37 
1,05 
1,27 
2,32 
105,69 
21,14 
126,83 
0,23 

2. Впровадження
природозберігаючих технологій лісозаготівель

Способи рубок головного користування і технологія лісозаготівель в Закарпатській області визначається комплексом природних, лісівничих і економічних чинників. Переважання стрімких і дуже стрімких схилів у лісовому покриві букових лісів зумовлюють таке сучасне співвідношення способів рубок: на суцільні - 45 відсотків, несуцільні - 55 відсотків.

Враховуючи значні лісівничо-екологічні переваги вибіркових і поступових рубок, передбачається в перспективі довести їх питому вагу в загальному обсязі головного користування до 75 відсотків (таблиця 6).

Сучасна технологічна структура лісозаготівельної галузі в переважній більшості випадків (87 відсотків) базується на застосуванні гусеничних трелювальних тракторів. Частка деревини, заготовленої за допомогою канатних установок, становить всього 3 відсотки. Наземне трелювання істотно впливає на екологічні умови та характер відновних процесів, оскільки пошкоджується до 40 відсотків поверхні лісосік і знищується до 70 відсотків природного відновлення.

Таблиця 6. Співвідношення способів рубок
головного користування

Способи
рубок

 
Сучасна
структура,
відсотків
 
Перспективна структура,
відсотків 
1999-2000 роки  2001-2010 роки 
Суцільні  45  40  25 
Поступові  48  50  55 
Вибіркові  10  20 

Впровадження природозберігаючих технологій лісозаготівель у гірських умовах передбачає застосування мобільних і стаціонарних підвісних канатних установок, трелювальних тракторів на пневматичному ходу, використання кінного трелювання. Перспективне співвідношення способів трелювання наведено в таблиці 7.

Таблиця 7. Перспективне співвідношення способів трелювання

Базовий варіант


 
Обсяги заготовлюваної деревини,
відсотків 
1999 рік  2000-2005 роки  2006-2010 роки 
Гусеничний трактор  70  40  15 
Колісний трактор  10  25  40 
Канатна установка  10  25  35 
Гужовий транспорт  10  10  10 

Зміни технологічної структури лісозаготівельної галузі передбачають поступову заміну засобів трелювання. Обсяги впровадження лісозаготівельної техніки і розміри капіталовкладень на її придбання наведено в таблиці 8.

Таблиця 8. Перспективні види транспортних засобів

Види транспортних
засобів
 
Потреба в технічних засобах і коштах 
1999 рік  2000-2005 роки  2006-2010 роки 
  штук  тис. гривень  штук  тис.гривень  штук  тис.гривень 
1. Колісні трактори  20  2355  60  5800  75  7275 
в тому числі:             
Лісогосподарські  150  30  1050  35  1225 
Лісопромислові  12  1560  20  2600  30  3900 
  645  10  2150  10  2150 
2. Канатні установки  10  780  45  4275  40  3800 
3. Гужовий транспорт  50  250  100  500  100  500 
4. Лісовозний транспорт  15  1300  40  3400  40  3400 
в тому числі:             
Автопоїзди КрАЗ  300  15  900  15  900 
Сортиментовози з
гідроманіпулятором 
10
 
1000
 
25
 
2500
 
25
 
2500
 

Видатки на придбання природозберігаючої лісогосподарської і лісозаготівельної техніки передбачається покрити:

- 50 відсотків за рахунок державних капіталовкладень, виділених переважно державним підприємствам (держлісгоспам) (тільки щодо лісогосподарської техніки);

- 35 відсотків за рахунок пільгових цільових кредитів акціонерним і приватним лісозаготівельним підприємствам;

- 15 відсотків за рахунок іноземних інвестицій в спільні та вітчизняні лісозаготівельні підприємства.

Відповідно до Національної програми виробництва технологічних комплексів машин і устаткування для сільського господарства, харчової і переробної промисловості (розділ I "Енергетичні засоби" та розділ 3.22 "Техніка для лісового господарства") з 1995 року виконуються дослідно-конструкторські роботи та випробовування канатних установок.

Львівським ПКТІ "Лісдеревпром" розроблено конструкторську документацію на типорозмірний ряд канатного транспорту лісу - з довжиною підвісного шляху від 500 до 1200 метрів та вантажопідйомністю 1,6-3,2 тонн.

Установки канатні трелювальні УКТ-3,2, лінії канатного транспортування ЛКТ-3,2 та інші за наявності замовників, готові поставити на виробництво декілька машинобудівних підприємств України.

На січень 1999 року вартість однієї установки УКТ-3,2 становить 70 тис. гривень.

3. Організаційно-економічні передумови
впровадження програми

Для втілення Програми будівництва лісових доріг та впровадження природозберігаючих технологій лісозаготівель в гірських умовах Закарпаття необхідно провести ряд організаційно-економічних заходів:

1. Передати лісові дороги на баланс постійних лісокористувачів (термін вересень 1999 року).

2. Вдосконалити порядок обліку лісових доріг (термін - травень 1999 року).

3. Розробити робочі проекти реконструкції та будівництва лісових доріг, попередньо визначивши опорну мережу основних лісових доріг (термін протягом періоду реалізації програми).

4. Розробити порядок фінансування робіт з утримання, ремонту і будівництва доріг (термін - червень 1999 року).

5. Вдосконалити лісівничо-екологічні нормативи проведення лісозаготівельних робіт (термін - грудень 1999 року).

Повне виконання програми дозволить значно поліпшити діяльність лісогосподарських та лісопромислових підприємств Закарпатської області, підвищити стійкість гірських екосистем, повніше забезпечувати потреби народного господарства в цінній деревині, зменшити негативний вплив лісозаготівель, поліпшити рекреаційні і туристичні ресурси краю.

Додаток

Основні обсяги і вартість
відновлення лісової дорожньої мережі у розрізі районів,
держлісгоспів, лісництв і урочищ у 1999 році

Місцезнаходження об'єкта
будівництва

 
Об'єкти будівництва  Загальна
сума,
тис. гривень 
лісові дороги
 
мости
 
підпірні
стінки 
  кілометрів  тис.гривень  пог. метрів  тис.гривень  пог.метрів  тис.гривень   
Воловецький ДЛГ Воловецький район 
Н. Воловецьке лісництво
від залізниці до
ур.* Оса 
4,0

 
48,0

 
50

 
12,6

 
120

 
4,8

 
60,8

 
Підполозянське лісництво
ур. Кочилово 
1,0
 
12,0
 
24
 
4,8
 
-
 
-
 
17,2
 
Пашківське лісництво
ур. Пашківський потік 
1,5
 
18,0
 
-
 
-
 
-
 
-
 
19,8
 
Жденіївське лісництво
ур. Паражин 
1,5
 
18,0
 
18
 
4,0
 
-
 
-
 
23,2
 
В. Воловецьке лісництво
ур. Занька 
3,9
 
52,8
 
16
 
3,5
 
-
 
-
 
57,5
 
РАЗОМ  11,9  148,8 1  08  24,9  120  4,8  178,5 
Іршавський район  
Довжанське ДЛМГ               
Річанське лісництво
ур. Грушанина, Крушнак,
Липовий 
12,4

 
148,8 7

 
2

 
14,9

 
255

 
6,6

 
170,3

 
РАЗОМ  12,4  148,8 7  14,9  255  6,6  170,3 
Загатянський ДЛГ               
Ільницьке лісництво
ур. Сирий потік 
4,0
 
49,6
 
36
 
7,2
 
-
 
-
 
56,8
 
ур. Синявка  3,0  40,2  52  12,0  50,6 
Великодільське лісництво
ур. Абранка 
4,0
 
49,6
 
40
 
8,0
 
-
 
-
 
59,2
 
РАЗОМ  11,0  139,4 1  28  27,2  166,6 
Міжгірський район  
Міжгірський ДЛГ               
Майданське лісництво
ур. Банний-Рудавець 
7,8
 
93,6
 
84 1
 
1,8
 
440
 
2,2
 
112,6
 
Запереділянське
лісництво
с. Запереділя до
ур. Червоний 
6,3


 
75,6


 
88 1


 
7,6


 
120


 
0,6


 
93,8


 
Верхньобистрянське
лісництво
від с. В. Бистрий до
ур. Повчова 
2,4


 
28,8


 
66 1


 
3,2


 
100


 
0,5


 
42,5


 
Ізківське лісництво
ур. Голятин-Потік 
8,3
 
99,6
 
12
 
2,4
 
300
 
1,5
 
103,5
 
Лопушнянське лісництво
ур. Герзилів звір 
9,2
 
110,4
 
94 1
 
8,8
 
400
 
2,0
 
131,2
 
РАЗОМ  34,0  408,0 3  44 6  8,8 1  360  6,8  483,6 
Мукачівський район  
Мукачівський ДЛГ               
Лісництво ім. Морозова
ур. Синяк - Червена 
11,1
 
18,4
 
26
 
3,2
 
-
 
-
 
21,6
 
Майданське лісництво
ур. Ломованя 
4,8
 
7,9
 
28
 
3,4
 
-
 
-
 
11,3
 
Чинадіївське лісництво
ур. Сіткарів Потік,
Брестівський, Циганські
криниці 
12,9


 
21,7


 
32


 
4,0


 
-


 
-


 
25,7


 
РАЗОМ  28,8  48,0  86 1  0,6  58,6 
Перечинський район  
Перечинський ДЛГ               
Перечинське лісництво
ур. Чейзерка 
1,6
 
21,2
 
28
 
7,6
 

 

 
28,8
 
Тур'є-Реметівське
лісництво
ур. Воєводино 
5,0

 
60,0

 
44 1

 
2,0

 


 


 
72,0

 
РАЗОМ  6,6  81,2  72 1  9,6      100,8 
Рахівський район  
В. Бичківське ДЛМГ               
Ділівське лісництво
від с. Ділове до
ур. Галаштів 
7,8

 
93,6

 
90 2

 
9,8 1

 
750

 
35,4

 
133,8

 
Кос. Полянське лісництво
ур. Ставищі, ур. Лазищі 
6,3
 
75,6 1
 
00 3
 
3,4 4
 
000
 
80,0
 
165,0
 
Щербілівське лісництво,
Коб. Полянське лісництво
ур. Бринзин, Старенський 
5,5

 
66,0

 
42 1

 
3,9 4

 
000

 
80,0

 
129,0

 
Середньоріцьке лісництво,
Лісництво ім. Томащука
ур. Федорів звір,
ур. Попітник 
6,2


 
74,4


 
48 1


 
5,8 2


 
100


 
42,0


 
96,2


 
РАЗОМ  25,8  309,6 2  80 9  2,9 11  850  237,4  639,9 
Рахівський ДЛГ               
Богданське лісництво
ур. Павлик 
7,9
 
94,8 1
 
20 2
 
5,2 4
 
600
 
25,0
 
145,0
 
Устєріцьке лісництво
ур. Квасний 
8,5
 
102,1 1
 
12 2
 
3,6 7
 
540
 
47,7
 
113,4
 
Щаульське лісництво
ур. Щауль - ур. Корбул 
5,0
 
58,8
 
24
 
5,2 2
 
600
 
13,2
 
77,2
 
Говерлянське лісництво
ур. Тищора - Годір 
2,7
 
32,7
 
16
 
3,2
 
320
 
4,6
 
40,5
 
РАЗОМ  24,1  288,4 2  72 5  7,2 15  060  90,5  436,1 
Ясінянське ДЛМГ               
Станіславське лісництво
від с. Ч. Тиса до
ур. Околи 
10,2

 
122,4 2

 
88 9

 
0,7 1

 
900

 
38,0

 
251,1

 
Свидовецьке лісництво
ур. Свидовець 
3,0
 
36,0
 
92 1
 
9,4
 
500
 
10,0
 
65,4
 
Лазещинське лісництво
ур. Козьмещик 
2,1
 
25,2
 
36
 
7,6
 
300
 
6,5
 
39,3
 
РАЗОМ  15,3  183,6 4  16 11  7,7 2  700  54,5  355,8 
Тячівський район  
Усть-Чорнянське ДЛМГ               
Кедринське лісництво
с. Лопухів до ур. Прочка,
Кедрин, Пожарова,
Бистрик,
Усть-Турбат 
18,3



 
169,2 2



 
68 8



 
8,2 4



 
235



 
84,7



 
344,9



 
Брадульське лісництво
від ур. Страндул до
ур. Задня 
8,6

 
80,8

 
80 2

 
3,1 6

 
600

 
132,0

 
235,9

 
Комсомольське лісництво
від ур. Присліп до
ур. Брадул 
7,0

 
65,8

 
50 1

 
6,4 1

 
730

 
34,6

 
116,8

 
Тиховецьке лісництво
ур. Плайський 
2,0
 
18,8
 
36 1
 
1,8
 
100
 
2,0
 
32,6
 
Красноянське лісництво
ур. Красношурка 
3,5
 
38,8
 
42 1
 
3,8
 
-
 
-
 
52,6
 
РАЗОМ  39,4  376,2 4  76 15  3,3 12  665  253,3  782,8 
Ужгородський район
Ужгородський ДЛГ 
Ужгородське лісництво
ур. Гатчаник 
1,6
 
19,2
 
4
 
1,2
 
-
 
-
 
20,4
 
Великодобрянське
лісництво
ур. В. Добрянське 
1,4

 
16,8

 
-

 
-

 
-

 
-

 
16,8

 
Кам'яницьке лісництво
ур. Сирий Потік 
2,7
 
32,4
 
6
 
2,0
 
-
 
-
 
34,4
 
РАЗОМ  5,7  68,4  10  3,2      71,6 
Хустський район  
Хустський ДЛГ               
Нижньобистрівське
лісництво
від с. Широкий до
ур. Бовван-Пуркулеца 
6,1


 
52,4


 
68 3


 
1,5


 
-


 
-


 
83,9


 
Березівське лісництво
від ур. Глубокий до
ур. Сюрюк 
4,5

 
39,2

 
24 1

 
1,0

 
-

 
-

 
50,2

 
Вишківське лісництво
від с. Вишково до
ур. Грендеш 
2,2

 
19,4

 
12

 
5,5

 


 


 
24,9

 
РАЗОМ  12,8  111,0 1  04 4  8,0      159,0 
УСЬОГО 2  27,8 2  311,4 23  68 63  8,3 44  010  653,9  3603,6 

* ур. - урочище