Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 26 квітня 2003 р. N 621
м.Київ

Про розроблення прогнозних і програмних
документів економічного і соціального
розвитку та складання проекту
державного бюджету

На виконання Закону України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України" ( 1602-14 ) і Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ), з метою формування цілісної системи прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку України, окремих галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць, забезпечення складання проекту державного бюджету на відповідний рік Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції та Міністерству фінансів забезпечити взаємоузгоджене розроблення проектів прогнозів економічного і соціального розвитку України на середньостроковий та короткостроковий період, Державної програми економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період та проекту державного бюджету на відповідний рік.

2. Затвердити такі, що додаються:

порядок розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету;

структуру прогнозу економічного і соціального розвитку України на середньостроковий період;

структуру прогнозу економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період;

структуру Державної програми економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період;

типову структуру прогнозу економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, області, району, міста на середньостроковий період;

типову структуру програми економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, області, району, міста на короткостроковий період;

типову структуру прогнозу розвитку галузі економіки на середньостроковий період;

типову структуру програми розвитку галузі економіки;

типовий перелік галузей економіки, для яких розробляють прогноз на середньостроковий період та програму.

3. Визначити Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції головним виконавцем та координатором розроблення:

прогнозу економічного і соціального розвитку України на середньостроковий період (раз на п'ять років - у рік проведення чергових виборів Президента України);

прогнозу економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період (на 1 рік);

Державної програми економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період (на 1 рік).

4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади розробляти прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий період та програми розвитку галузей економіки відповідно до затвердженого типового переліку галузей економіки, для яких розробляється такий прогноз та програма, забезпечивши їх взаємоузгодженість з прогнозом економічного і соціального розвитку України на відповідний період та Державною програмою економічного і соціального розвитку України.

5. Установити, що:

прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий період та програми розвитку галузей економіки розробляються міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції і взаємоузгоджуються з прогнозом економічного і соціального розвитку на відповідний період та подаються Кабінетові Міністрів України;

необхідність розроблення програм розвитку галузей економіки визначає Кабінет Міністрів України за поданням відповідальних виконавців з урахуванням затверджених програм та строків закінчення їх реалізації.

6. Державному комітетові статистики оперативно забезпечувати Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції, інші центральні органи виконавчої влади, Національний банк, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації статистичною інформацією для розроблення прогнозних і програмних документів.

7. Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції розробити і надати міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади - співвиконавцям методичні рекомендації з розроблення прогнозів і програм.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Порядок
розроблення прогнозних і програмних документів
економічного і соціального розвитку та складання
проекту державного бюджету

Напрям роботи

 
Головні розробники
(виконавці) 
Строк розроблення
подання
 
Співвиконавці

 
1. Надання
співвиконавцям
сценарних умов
функціонування
економіки, переліку
прогнозних
показників,
розподілу розділів
прогнозу між
відповідальними
виконавцями, вимог
до їх написання,
графіка робіт з
розроблення
проекту прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період 
Мінекономіки


















 
15 вересня
року розроблення

















 
Мінфін, Мінпраці,
Національний
банк (за згодою),
інші центральні
органи виконавчої
влади













 
2. Погодження
сценарних умов
функціонування
економіки, переліку
прогнозних
показників,
розподілу розділів
прогнозу між
відповідальними
виконавцями, вимог
до їх написання,
графіка робіт з
розроблення
проекту прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період з урахуванням
можливих зауважень
і пропозицій 
Мінекономіки



















 
25 вересня року
розроблення


















 
Мінфін, Мінпраці,
Національний
банк (за згодою),
інші центральні
органи виконавчої
влади, Рада
міністрів
Автономної
Республіки
Крим, обласні,
Київська та
Севастопольська
міські
держадміністрації






 
3. Подання
Мінекономіки
середньострокових
прогнозних
показників за
сценарними умовами
функціонування
економіки, останніх
уточнених звітних
даних та
передбачуваних
даних виконання
державного бюджету
в цілому за рік, а
також відповідних
проектів розділів
прогнозу 
міністерства,
інші центральні
органи
виконавчої
влади,
Національний
банк
(за згодою),
Рада міністрів
Автономної
Республіки
Крим, обласні,
Київська та
Севастопольська
міські
держ
адміністрації 
20 жовтня
року розроблення














 














 
4. Підготовка проекту
прогнозу
економічного і
соціального розвитку
України на
середньостроковий
період та
направлення його
співвиконавцям на
погодження

 
Мінекономіки










 
15 листопада
року розроблення









 
міністерства, інші
центральні органи
виконавчої влади,
Національний
банк (за згодою),
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим,
обласні, Київська
та Севастопольська
міські
держадміністрації 
5. Погодження проекту
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку
України на
середньостроковий
період

 
міністерства,
інші
центральні
органи
виконавчої
влади,
Національний
банк
(за згодою)
 
20 листопада
року розроблення







 






 
6. Подання Кабінетові
Міністрів України
проекту прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період 
Мінекономіки






 
1 грудня
року розроблення





 






 
7. Прийняття рішення
щодо проекту
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період 
Кабінет
Міністрів
України




 
до 1 січня
першого прогнозного року




 






 
8. Направлення
центральним органам
виконавчої влади та
Національному банку
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період 
Мінекономіки








 
у тижневий
строк після
схвалення Кабінетом
Міністрів України




 





 
9. Надання
співвиконавцям
переліку прогнозних
показників,
сценарних умов
функціонування
економіки,
розподілу розділів
прогнозу між
відповідальними
виконавцями, вимог
до їх написання,
графіка робіт з
розроблення проекту
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період 
Мінекономіки


















 
20 лютого


















 
Мінфін, Мінпраці,
Національний
банк (за згодою),
інші центральні
органи виконавчої
влади













 
10. Погодження
сценарних умов
функціонування
економіки, переліку
прогнозних
показників,
розподілу розділів
прогнозу між
відповідальними
виконавцями, вимог
до їх написання,
графіка робіт з
розроблення проекту
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період з
урахуванням
можливих зауважень
і пропозицій 
Мінекономіки




















 
1 березня




















 
Мінфін, Мінпраці,
Національний
банк (за згодою),
інші центральні
органи виконавчої
влади, Рада
міністрів
Автономної
Республіки Крим,
обласні, Київська
та Севастопольська
міські
держадміністрації








 
11. Подання Мінфіну та
Національному банку
звіту за попередній
рік, прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки щодо
попередніх
показників валового
внутрішнього
продукту, інфляції,
зовнішньої торгівлі
та прямих іноземних
інвестицій, обсягів
технічної допомоги
та інших показників,
необхідних для
розрахунку
показників до
проекту державного
бюджету 
Мінекономіки



















 
1 березня



















 
















 
12. Подання
Національному
банку, Мінекономіки
звіту за попередній
рік, прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки щодо попередніх
показників обсягів
державних
запозичень,
обслуговування та
погашення боргових
зобов'язань, а також
інформації щодо
виконання державного
бюджету в
попередньому році 
Мінфін
















 
1 березня
















 

















 
13. Подання
Національному
банку,
Мінекономіки,
Мінфіну звіту за
попередній рік,
прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші роки
щодо попередніх
показників
надходження коштів
від приватизації та
доходів від
розпоряджання
державним майном 
Фонд
державного
майна












 
1 березня














 















 
14. Подання
Національному банку
та Мінекономіки
звітних даних щодо
стану ринку цінних
паперів за
попередній рік,
попереднього
прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки, у тому числі
щодо участі
нерезидентів у
проведенні операцій
на фондовому ринку
за ці періоди 
Державна
комісія з
цінних паперів
та фондового
ринку











 
1 березня















 
















 
15. Подання
Мінекономіки та
Національному
банку звіту за
попередній рік,
прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки щодо попередніх
показників ринку
фінансових послуг 
Державна
комісія з
регулювання
ринків
фінансових
послуг в
Україні



 
1 березня









 
Державна комісія з
цінних паперів та
фондового ринку







 
16. Подання
Мінекономіки
прогнозних
показників за
сценарними умовами
функціонування
економіки,
уточнених звітних
даних, відповідних
проектів розділів
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період

 
міністерства,
інші
центральні
органи
виконавчої
влади,
Національний
банк
(за згодою),
Рада міністрів
Автономної
Республіки
Крим, обласні,
Київська та
Севастопольська
міські
держ
адміністрації 
13 березня
















 















 
17. Подання
Мінекономіки та
Мінфіну звіту за
попередній рік,
попереднього
прогнозу платіжного
балансу України на
поточний, наступний
та три подальші роки 
Національний
банк (за згодою)






 
1 квітня







 








 
18. Підготовка проекту
прогнозу
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період та подання
співвиконавцям на
погодження


 
Мінекономіки










 
9 квітня










 
міністерства, інші
центральні органи
виконавчої влади,
Національний
банк (за згодою),
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим,
обласні, Київська
та Севастопольська
міські
держадміністрації 
19. Погодження проекту
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період

 
міністерства,
інші
центральні
органи
виконавчої
влади,
Національний
банк
(за згодою) 
16 квітня







 






 
20. Подання Кабінетові
Міністрів України
проекту прогнозу
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період 
Мінекономіки






 
23 квітня






 







 
21. Прийняття рішення
щодо проекту
прогнозу
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
23 квітня період 
Кабінет
Міністрів України





 
до 15 травня






 







 
22. Подання Кабінетові
Міністрів України
проекту Основних
напрямів бюджетної
політики на
наступний рік 
Мінфін




 
до 15 травня




 





 
23. Направлення
прогнозу
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період
міністерствам,
іншим центральним
органам виконавчої
влади, Раді
міністрів Автономної
Республіки Крим,
обласним, Київській
та Севастопольській
міським
держадміністраціям 
Мінекономіки















 
у тижневий
строк після
схвалення Кабінетом
Міністрів України











 















 
24. Прийняття рішення
щодо проекту
Основних напрямів
бюджетної політики
на наступний рік 
Кабінет Міністрів
України


 
до 25 травня



 




 
25. Доведення до
головних
розпорядників коштів
державного бюджету
граничних обсягів
видатків проекту
державного бюджету
з відповідними
інструкціями з
підготовки бюджетних
запитів 
Мінфін









 
у двотижневий
строк після
схвалення Кабінетом
Міністрів
України Основних
напрямів
бюджетної політики на наступний рік

 










 
26. Подання
Мінекономіки та
Національному
банку уточненої
інформації про
виконання
державного бюджету
в попередньому році,
аналізу виконання
бюджету з початку
поточного року та
очікуваних даних
його виконання на
кінець поточного
року, змін до
прогнозів на
подальші роки 
Мінфін















 
15 червня















 
















 
27. Подання
Мінекономіки
аналізу стану
банківської системи 
Національний
банк(за згодою)

 
15 червня


 



 
28. Подання
Мінекономіки
пропозицій щодо
розроблення
Державної програми
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період, зокрема
щодо:


фінансування
капітальних
вкладень
за рахунок
коштів
державного
бюджету 
міністерства,
інші центральні
органи
виконавчої
влади,
Рада міністрів
Автономної
Республіки
Крим, обласні,
Київська та
Севастопольська
міські
держадміністрації






 
15 червня











15 червня



 


















 
фінансування
наукових розробок за
напрямами цільових
витрат 



 
15 червня


 



 
обсягів
державного замовлення 

 
15 червня

 

 
фінансування державних
цільових програм,
у тому числі
за рахунок коштів
державного бюджету 




 
до 1 липня



 




 
розвитку
державного
сектору економіки,
зокрема отримання
та використання
доходів від
розпоряджання
державним майном,
ефективності
використання
об'єктів
права державної
власності,
розвитку казенних
підприємств 














 
15 червня













 














 
29. Подання
Національному банку
та Мінекономіки
остаточних даних
про обсяги державних
зовнішніх
запозичень,
обслуговування та
погашення боргових
зобов'язань на
поточний, наступний
та три подальші роки 
Мінфін










 
1 липня










 











 
30. Подання
Національному
банку, Мінекономіки та
Мінфіну уточнених
даних щодо очікуваного
надходження коштів
від приватизації та
доходів від
розпоряджання
державним майном за
поточний рік,
прогнозу на
наступний та три
подальші роки 
Фонд
державного
майна










 
1 липня












 













 
31. Подання
Мінекономіки,
Національному банку
аналізу стану ринку
цінних паперів та
участі нерезидентів
у проведенні
операцій на
фондовому ринку
за I квартал
поточного року,
прогнозу на
наступний та три
подальші роки 
Державна
комісія з
цінних паперів та
фондового ринку









 
1 липня












 












 
32. Подання
Мінекономіки,
Національному банку
аналізу стану ринку
фінансових послуг
за попередній рік,
уточненого прогнозу
на поточний,
наступний та три
подальші роки 
Державна
комісія з
регулювання
ринків фінансових
послуг в Україні




 
1 липня








 









 
33. Подання Мінфіну
бюджетних запитів
згідно з установленими
вимогами 
головні
розпорядники
бюджетних
коштів 
у місячній
строк після
доведення
граничних обсягів 



 
34. Доведення до Ради
міністрів Автономної
Республіки Крим,
обласних, Київської
та Севастопольської
міських
держадміністрацій
особливостей
проведення розрахунків
показників до
проектів бюджетів
на наступний
бюджетний період
(інструктивних
матеріалів щодо
складання бюджету
на наступний рік та
методичних
рекомендацій щодо
розрахунків прогнозу
доходів, обсягів
міжбюджетних
трансфертів та
показників, на
підставі яких
здійснюється їх
визначення) 
Мінфін

























 
10 липня

























 























 
35. Подання Мінфіну та
Мінекономіки
прогнозних даних
щодо перевищення
кошторисних доходів
над кошторисними
видатками
Національного банку
у наступному році, а
також остаточних,
очікуваних та
прогнозних даних
щодо обсягів
монетарної бази,
грошової маси та
темпів їх зростання,
обмінного курсу
гривні - на кінець
року та в середньому
за рік, уточненого
прогнозу платіжного
балансу на наступний
та три подальші роки 
Національний
банк
(за згодою)



















 
20 липня





















 





















 
36. Подання Мінфіну
інформації,
необхідної
для проведення
розрахунків обсягів
міжбюджетних
трансфертів, та
інших показників
(прогнозів зведених
бюджетів на
наступний рік з
необхідними
обгрунтуваннями і
поясненнями) 
Рада міністрів
Автономної
Республіки
Крим, обласні,
Київська
та
Севастопольська
міські
держ
адміністрації



 
1 серпня












 
центральні органи
виконавчої влади,
Національний
банк (за згодою)









 
37. Підготовка проекту
закону про Державну
програму
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період та
направлення його на
погодження 
Мінекономіки








 
1 серпня








 









 
38. Доопрацювання
проекту закону про
Державну програму
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період та подання
його Мінекономіки 
центральні
органи
виконавчої
влади,
Національний
банк
(за згодою)

 
у разі
необхідності
(1-8 серпня)





 








 
39. Погодження проекту
закону про Державну
програму
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період 
центральні
органи
виконавчої
влади,
Національний
банк
(за згодою)
 
10 серпня






 







 
40. Подання
Національному банку
показників зовнішніх
запозичень, обсягів
обслуговування та
погашення
зовнішнього боргу,
які враховані у
проекті закону про
державний бюджет на
наступний рік 
Мінфін









 
15 серпня









 










 
41. Подання Кабінетові
Міністрів України та
Національному банку
проекту закону про
державний бюджет на
наступний рік 
Мінфін




 
15 серпня




 





 
42. Подання Кабінетові
Міністрів України та
Національному банку
проекту закону про
Державну програму
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період 
Мінекономіки








 
15 серпня








 









 
43. Розгляд Кабінетом
Міністрів України
проектів законів
про державний
бюджет на наступний
рік та про Державну
програму
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період 
Кабінет
Міністрів
України








 
до 10 вересня










 
Мінфін,
Мінекономіки









 
44. Подання Верховній
Раді України
проектів законів
про державний бюджет
на наступний рік та
про Державну
програму
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період 
Кабінет
Міністрів
України








 
15 вересня










 











 
45. Направлення
Національному банку
проекту закону про
Державну програму
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період 
Мінекономіки







 
одночасно з
передачею до
Верховної
Ради України




 








 
46. Уточнення
макроекономічних
показників на
наступний та три
подальші роки
 
Мінекономіки




 
у період між
першим і другим
читанням проекту
державного
бюджету
(у разі потреби) 





 
47. Подання
Національному банку
уточнених
макроекономічних
показників на
наступний та три
подальші роки 
Мінекономіки





 
у разі уточнення





 






 
48. Розроблення:       
прогнозів
економічного і
соціального
розвитку
Автономної
Республіки Крим,
областей,
районів і
міст на
середньостроковий
період
 
Рада міністрів
Автономної
Республіки
Крим, місцеві
держ
адміністрації,
органи
місцевого
самоврядування


 
у двомісячний
строк
після схвалення
Кабінетом
Міністрів України
проекту
прогнозу
економічного
і соціального
розвитку України на
середньостроковий
період 











 
прогнозів
розвитку
галузей
економіки 
центральні
органи
виконавчої
влади 
" - "


 



 
програм
економічного
і соціального
розвитку
Автономної
Республіки Крим,
областей,
районів і
міст на
короткостроковий
період







 
Рада міністрів
Автономної
Республіки
Крим, місцеві
держ
адміністрації,
органи
місцевого
самоврядування









 
у двомісячний
строк після
схвалення
Кабінетом
Міністрів
України
проектів
законів про
Державну
програму
економічного
і соціального
розвитку
України на
коротко
строковий
період і
державний
бюджет 


















 

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Структура
прогнозу економічного і соціального розвитку
України на середньостроковий період*

Частина перша

1. Загальна частина

2. Національна економіка

3. Зовнішньоекономічне середовище

Частина друга

4. Внутрішні припущення

4.1. Економічна політика, цільові параметри та пріоритети розвитку

4.2. Нормативно-правова база

5. Зовнішні припущення

5.1. Прогноз розвитку країн світу

5.2. Прогноз розвитку зовнішніх ринків товарів українського експорту

6. Сценарії розвитку країни

Частина третя

7. Основні фактори економічного зростання

7.1. Демографічний прогноз та зайнятість населення

7.2. Основний капітал

7.3. Науково-технічний прогрес та інновації

8. Валовий внутрішній продукт, тенденції, структурні пропорції

8.1. Виробництво валового внутрішнього продукту

8.2. Використання валового внутрішнього продукту

Частина четверта

9. Людський розвиток та рівень життя населення

9.1. Грошові доходи населення, заробітна плата, соціальні стандарти

9.2. Охорона здоров'я

9.3. Освіта

10. Навколишнє природне середовище

11. Розвиток регіонів

12. Ризики прогнозу

13. Альтернативні сценарії розвитку країни

Додаток: Основні баланси та показники економічного і соціального розвитку.

_______________

* Щорічне уточнення прогнозу економічного і соціального розвитку України на середньостроковий період Мінекономіки проводить за окремою процедурою.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Структура
прогнозу економічного і соціального розвитку
України на короткостроковий період

1. Загальна частина

2. Зовнішньоекономічне середовище

3. Припущення прогнозу: базовий та альтернативні сценарії розвитку країни

4. Валовий внутрішній продукт - загальні тенденції

5. Попит

5.1. Використання валового внутрішнього продукту

5.2. Споживання

5.3. Інвестиції

5.4. Чистий експорт

6. Пропозиція

6.1. Виробництво валового внутрішнього продукту

6.2. Промисловість

6.3. Сільське господарство

6.4. Торгівля та послуги

7. Економічна рівновага

7.1. Бюджет

7.2. Ціни

7.3. Доходи

7.4. Ринок праці

7.5. Платіжний баланс

8. Фінансові ринки

8.1. Ринки капіталу

8.2. Гроші та кредит

8.3. Валютний ринок

9. Альтернативні сценарії розвитку країни

Додаток: Основні показники економічного і соціального розвитку.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Структура
Державної програми економічного і соціального
розвитку України на короткостроковий період

1. Оцінка тенденцій економічного розвитку в поточному році

2. Цілі та головні дії в наступному році

3. Соціальна політика

3.1. Демографічна ситуація

3.2. Грошові доходи населення та заробітна плата

3.3. Зайнятість населення та ринок праці

3.4. Пенсійна реформа

3.5. Соціальне забезпечення

3.6. Соціально-трудові відносини

3.7. Міграційна політика

3.8. Житлова політика

4. Гуманітарна сфера

4.1. Охорона здоров'я, материнства та дитинства

4.2. Освіта

4.3. Культура

4.4. Розвиток інформаційного простору

4.5. Туристично-рекреаційна галузь

5. Безпека життєдіяльності людини

5.1. Охорона навколишнього природного середовища

5.2. Техногенна безпека. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи

5.3. Охорона праці

6. Забезпечення умов для подальшого соціально-економічного зростання

6.1. Податково-бюджетна політика

6.2. Інвестиційна політика

6.3. Грошово-кредитна та валютно-курсова політика

6.3.1. Грошово-кредитна політика

6.3.2. Валютно-курсова політика

6.4. Інституціональні та організаційні механізми економічного регулювання

6.4.1. Реформування відносин власності

6.4.2. Управління об'єктами державної власності та корпоративними правами держави

6.4.3. Регуляторна політика та розвиток підприємництва.

Стандартизація, метрологія, сертифікація, акредитація

6.4.4. Формування конкурентного середовища

6.4.5. Удосконалення фінансових відносин підприємств

6.4.6. Адміністративна реформа та поліпшення якості державного управління

6.5. Політика розвитку фінансового ринку

6.5.1. Фондовий ринок

6.5.2. Розвиток небанківських фінансових установ та ринку фінансових послуг

6.5.3. Оздоровлення та зміцнення банківської системи

7. Розвиток реального сектору економіки

7.1. Енергозабезпечення та енергозбереження

7.2. Промислова політика

7.3. Аграрна політика

7.4. Транспорт, зв'язок та інформаційні технології

7.5. Науково-технічна та інноваційна політика

7.6. Політика у сфері обігу споживчих товарів і послуг

7.7. Зовнішньоекономічна політика

7.8. Розвиток мінерально-сировинної бази

8. Регіональна політика

9. Розвиток системи державних закупівель

10. Співробітництво з міжнародними фінансовими організаціями

Додатки:  1. Основні показники та баланси національної економіки. 
  2. Перелік державних цільових програм, які передбачається фінансувати в наступному році. 
  3. План співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями на наступний рік. 
  4. Бюджет розвитку. 

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Типова структура
прогнозу економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим, області, району,
міста на середньостроковий період

1. Аналіз економічного і соціального розвитку за попередній період

1.1. Динаміка розвитку економіки, стан використання природного, виробничого, науково-технічного та трудового потенціалу

1.2. Головні проблеми розвитку економіки і соціальної сфери

2. Цілі та пріоритети економічного і соціального розвитку в середньостроковому періоді

3. Альтернативні варіанти прогнозу*

4. Торговельно-економічні зв'язки з іншими регіонами та зовнішньоекономічна діяльність

5. Фінансові ресурси

6. Економічний і соціальний розвиток регіону

6.1. Соціальна і гуманітарна сфера

6.2. Структурні зміни

6.3. Перспективи розвитку інвестиційної діяльності

6.4. Розвиток видів економічної діяльності та ринкової інфраструктури

7. Демографічна ситуація та ринок праці

8. Природокористування та охорона навколишнього природного середовища

9. Грошові доходи населення

10. Висновки

Додатки:  1. Основні показники (згідно з установленими Мінекономіки зразками). 
  2. Прогноз кон'юнктури на регіональних ринках основних видів товарів та послуг**. 

______________

* Розробляється кілька альтернативних варіантів на основі припущень та наводяться очікувані результати за основними показниками, серед них вибирається рекомендований варіант, який деталізується.

** Тільки для прогнозів економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим та області.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Типова структура
програми економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим, області, району,
міста на короткостроковий період

1. Аналіз економічного і соціального розвитку за попередній період

1.1. Динаміка розвитку економіки, стан використання природного, виробничого, науково-технічного та трудового потенціалу

1.2. Головні проблеми розвитку економіки і соціальної сфери

2. Цілі і пріоритети економічного і соціального розвитку у наступному році

3. Шляхи розв'язання головних проблем розвитку економіки і соціальної сфери та досягнення поставлених цілей

4. Фінансові ресурси

4.1. Джерела формування

4.2. Фінансування заходів

4.3. Фінансовий стан суб'єктів господарювання

5. Ринкові перетворення

5.1. Реформування відносин власності

5.2. Розвиток підприємництва

5.3. Формування конкурентного середовища на регіональних ринках*

5.4. Регулювання цін**

5.5. Розвиток ринкової інфраструктури

6. Механізми регулювання

6.1. Управління об'єктами комунальної власності

6.2. Інвестиційна діяльність

6.3. Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для регіональних потреб

6.4. Реалізація державних цільових програм та регіональних програм

7. Розвиток реального сектору економіки

7.1. Структурні зміни

7.2. Паливно-енергетичний комплекс

7.3. Промисловість

7.4. Агропромисловий комплекс

7.5. Транспорт і зв'язок

7.6. Науково-технічна сфера

7.7. Виробництво споживчих товарів та послуг

8. Зовнішньоекономічна діяльність

9. Соціальна сфера

9.1. Демографічна ситуація

9.2. Зайнятість населення та ринок праці

9.3. Грошові доходи населення та заробітна плата

9.4. Соціальне забезпечення

9.5. Пенсійна реформа

9.6. Житлово-комунальне господарство

10. Гуманітарна сфера

10.1. Охорона здоров'я

10.2. Освіта

10.3. Культура

10.4. Фізична культура і спорт

10.5. Туристично-рекреаційна галузь

11. Природокористування та безпека життєдіяльності людини

11.1. Розвиток мінерально-сировинної бази

11.2. Охорона навколишнього природного середовища

11.3. Техногенна безпека

11.4. Охорона праці

Додатки:  1. Основні показники (згідно з установленими Мінекономіки зразками). 

 
2. Заходи щодо забезпечення виконання завдань програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, області, району, міста на наступний рік. 
  3. Перелік державних цільових та регіональних програм, які передбачається фінансувати в наступному році. 
  4. Перелік об'єктів будівництва, які передбачається фінансувати в наступному році за рахунок бюджетних коштів. 
  5. Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для регіональних потреб. 
  6. Показники розвитку підприємств та організацій комунальної власності. 

_______________

* Тільки для програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим та області.

** Тільки для програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва та Севастополя.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Типова структура
прогнозу розвитку галузі економіки на
середньостроковий період

1. Тенденції розвитку галузі

1.1. Динаміка виробництва та реалізації продукції (послуг)

1.2. Використання потенціалу галузі

1.3. Задоволення потреб в основних видах товарів і послуг на внутрішньому ринку

1.4. Ресурсне забезпечення галузі

1.5. Головні проблеми розвитку галузі

2. Прогноз кон'юнктури на внутрішньому і зовнішньому ринку основних видів товарів і послуг галузі

3. Цілі і пріоритети розвитку галузі в середньостроковому періоді

4. Альтернативні варіанти прогнозу розвитку галузі*

5. Напрями державної політики розвитку галузі

5.1. Структурні зміни

5.2. Оновлення виробництва та впровадження досягнень науково-технічного прогресу

5.3. Енергозбереження

5.4. Реформування відносин власності

5.5. Формування конкурентного середовища. Цінова політика

5.6. Підвищення ефективності виробництва

5.7. Інвестиційна політика

5.8. Удосконалення системи збуту продукції

6. Висновки

Додатки:  1. Основні показники розвитку галузі (згідно з установленими Мінекономіки зразками). 
  2. Баланси основних матеріальних ресурсів. 

_______________

* Розробляються кілька альтернативних варіантів на основі припущень та наводяться очікувані результати за основними показниками, серед них вибирається рекомендований варіант, який подається в розгорнутому вигляді.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Типова структура
програми розвитку галузі економіки

1. Характеристика стану розвитку галузі

1.1. Аналіз розвитку галузі економіки за попередній період та визначення головних проблем реалізації державної політики в галузі

1.2. Характеристика використання потенціалу галузі

2. Стратегічні цілі і пріоритети розвитку

3. Економічне обгрунтування і оцінка необхідних ресурсів для реалізації програми. Розрахунки необхідної бюджетної підтримки

4. Розрахунок очікуваної ефективності і строк виконання Програми

5. Визначення механізму управління і контролю за ходом виконання Програми

6. Комплекс законодавчих і організаційних заходів та завдань (цільових проектів) щодо реалізації Програми

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2003 р. N 621

Типовий перелік
галузей економіки, для яких розробляється прогноз
на середньостроковий період та Програма*

Галузь   Відповідальні виконавці 
Паливно-енергетичний комплекс  Мінпаливенерго 
Агропромисловий комплекс  Мінагрополітики 
Лісопромисловий комплекс
 
Мінпромполітики
Мінекоресурсів 
Гірничо-металургійний комплекс  Мінпромполітики 
Хімічна промисловість  - " - 
Виробництво машин та устаткування  - " - 
Виробництво електричного та
електронного устаткування 

- " - 
Виробництво транспортного
устаткування 

- " - 
Легка промисловість  - " - 
Медична та мікробіологічна
промисловість 

МОЗ 
Транспорт і шляхи сполучення  Мінтранс 
Зв'язок та інформатизація  Держкомзв'язку 
Туризм  Держтурадміністрація 
Охорона здоров'я  МОЗ 
Освіта  МОН 

_______________

* Типовий перелік передбачає зміни у складі галузей.