Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 214 від 27.06.96
м.Київ

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
24 липня 1996 р. за N 374/1399

( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
інфраструктур
и
N 239 від 10.06.20
14 )

Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються
суднам у морських торговельних портах України

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу
N 487 від 07.1
2.98
N 711 від 15.12.
2000
N 799 від 16.11.
2001
N 10 від 09.01.20
03 -
зміни внесені частково )

З метою приведення державної цінової та тарифної політики на морському транспорті у відповідність з постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 1995 року N 109 "Про уточнення повноважень центральних органів державної виконавчої влади Уряду Автономної Республіки Крим та виконкомів місцевих Рад у галузі ціноутворення", НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Збори і плати за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України (далі - Збори і плати), що додаються, і ввести їх в дію з 1996 року.

2. Встановити, що рівень цих Зборів і плат є граничним.

3. З введенням в дію зазначених Зборів і плат не застосовувати портові збори, передбачені наказом колишнього ММФ СРСР від 30.11.87 р. N 186, та всі доповнення і роз'яснення щодо порядку їх застосування.

4. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т.М.) разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту (Наапетян М.Р.) в установленому порядку зареєструвати зазначені Збори і плати в Міністерстві юстиції України.

5. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Безрученко В.Т.):

5.1. Забезпечити розсилку цього наказу установам, підприємствам і організаціям морського і річкового транспорту незалежно від форм власності та довести Збори і плати до відома зацікавлених іноземних організацій в установленому порядку.

5.2. Організувати опублікування Зборів і плат у засобах масової інформації.

5.3. Розробити та подати на затвердження в Міністерство проект Порядку застосування знижок до Зборів і плат, встановлених цим наказом.

5.4. Забезпечити контроль за правильним застосуванням Зборів і плат.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Золотоверха О.М.

Міністр I.П.Данькевич

Затверджено
Наказ Міністерства транспорту України
27.06.96 N 214

(у редакції наказу Міністерства
транспорту України)
15.12.2000 N 711

Збори і плата
за послуги, що надаються суднам закордонного
плавання у морських портах України

(Назва із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу
N 10 від 09.01.2003 )

Загальні умови

1. Збори та плата (лоцманський збір, збір за користування послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) справляються у морських портах із суден закордонного плавання зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором: ( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

вантажні судна, що заходять у порти для виконання група А вантажних операцій, та плавучі споруди

пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на група Б підводних крилах та пороми, що заходять у порт для виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не належать порту та не орендовані ним

ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, група В баржі (самохідні та несамохідні), річкові самохідні судна, включаючи судна типу "ріка море," пароплавств, які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти на р.Дунаї, а також річкові самохідні судна, що заходять в інші порти для подальшого перевантаження вантажів на морські судна та навпаки несамохідні судна (крім барж) група Г

судна, що заходять у порт вимушено, для група Д постачання, карантинних потреб, а також судна, що прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази) України службові та військові судна група Д

навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні група Д ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів, на борту яких перебуває не менше ніж 50 курсантів, навчально-тренажерні судна

наукові, дослідні судна та швидкісні судна на група Д підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом у каботажному плаванні (крім прогулянкових і круїзних рейсів)

інші судна (судноремонтного заводу, група Е аварійно-рятувальні, підводно-технічні, технічні, госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним, спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна, які проходять ходові випробування, риболовецькі судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцій) ( Абзац дев'ятий пункту 1 в редакції Наказу Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

Примітки:

1. Під терміном "вимушено" треба розуміти заходження судна в порт у зв'язку із загрозою безпеці продовження плавання, життю або здоров'ю членів команди та пасажирів.

2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.

3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.

4. Ці збори та плати поширюється на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).

2. Сплата зборів і плати за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше. ( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

3. Нарахування зборів і плати за послуги, що надаються суднам у морських портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розміри) або документі, що його замінює.

Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.

Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.

Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.

Для розрахунку всіх видів зборів і плати умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.

Збори і плата, за послуги, які надаються морською державною адміністрацією Дніпро-Бузького порту суднам, що заходять у цей порт, сплачуються безпосередньо державному підприємству "Морська державна адміністрація Дніпро-Бузького морського порту. ( Абзац шостий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм роз'їздних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм катера або буксира.

5. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним при виході з нього.

6. Ставки лоцманського та швартовного зборів, плати за роботу буксирів при швартовних операціях і плати за користування самохідними плавзасобами, плати за послуги, які надаються агентом, підвищуються для всіх суден.

У робочі дні з 22.00 до 6.00 - на 25%;

в суботні, недільні й святкові дні за календарем та згідно з чинним законодавством:

з 6.00 до 22.00 - на 50%,

з 22.00 до 6.00 - на 100%.

Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний час.

На річкові судна (несамохідні баржі), а також круїзні пасажирські судна, які заходять у порт Ялта, ці надбавки не поширюються.

У рахунках, що виставляються судновласникам, робиться обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з визначенням ставок, надбавок, які застосовуються, і розрахунок часу, як робочого, так і позаурочного.

Ставки лоцманського збору не підвищуються, якщо судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням дозволу на вхід судна в канал.

7. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:

установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;

закріплення для роботи на лінії типів суден;

установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;

реєстрація лінії Державним департаментом морського і річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського порту).

8. Для суден, що заходять у порт Южний під навантаження-розвантаження генеральних та навалочних вантажів, порт може застосовувати знижку усіх видів зборів і плати у розмірі 50 відсотків.

Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси) від усіх ставок зборів і плати застосовуються знижки у таких розмірах:

у порту Ялта - 20 відсотків;

у порту Одеса - 10 відсотків. ( Абзац другий пункту 8 в редакції Наказу Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

9. Якщо на судно поширюється застосування кількох надбавок зборів і плати, кожна з них застосовується щодо базової ставки.

10. Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок, застосовується тільки найбільша щодо базової ставки.

11. При нарахуванні зборів і плати час округлюється до 0,5 години. При цьому, час менше ніж 30 хвилин приймається за 0,5 години, а час більше ніж 30 хвилин - за 1 годину.

При нарахуванні зборів і плат подобово, час округлюється до 0,5 доби. При цьому, час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а час більше, ніж 0,5 доби - за 1 добу.

12. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння зборів і плати визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.

13. Сплата зборів і плати здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".

14. Із сум зборів і плати, що справляються у валюті України, податок на додану вартість сплачується відповідно до законодавства. При цьому, якщо в порту надаються послуги суднам каботажного плавання, сума зборів, визначена відповідно до цих Зборів і плати, збільшується на суму податку на додану вартість, а в інших випадках - сума податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, обчислюється із суми зборів, нарахованих і сплачених порту без такого збільшення.

Лоцманський збір

15. Лоцманський збір справляється з усіх суден, що заходять у порти України. Для суден, що плавають під Державним прапором України, лоцманське проведення є необов'язковим і лоцманський збір не справляється у випадках:

якщо лоцманське проведення в даному районі або порту не є обов'язковим;

якщо капітан судна склав іспити комісії капітана порту і одержав про це відповідне свідоцтво.

16. Нарахування лоцманського збору проводиться з умовного об'єму судна у кубометрах. Об'єм судна менше 5000 куб.метрів вважається за 5000 куб.метрів.

17. Лоцманський збір включає в себе плату за плавучі споруди, які використовуються для доставки лоцмана на судно, що входить у порт, або зняття лоцмана із судна, що виходить з порту.

18. Із суден груп А, Б, Г і Д за проведення підхідними до порту каналами і фарватерами, за проведення за межами акваторії порту (зовнішньопортове проведення), а також за перестановки між зовнішнім рейдом і причалами порту, при відсутності підхідних каналів і фарватерів, або на акваторії порту (внутрішньопортове проведення), лоцманський збір справляється з об'єму судна в кубометрах за такими ставками:

Таблиця 1

Ставки лоцманського збору

     +----------------------------------------------------------------+
¦ | Зовнішньопортове проведення |Внутрішньо-¦
¦ Порт | (в доларах США/куб.м-миля) | портове ¦
¦ |-----------------------------------|проведення ¦
¦ | до 1 | 1,1- | 5,1-30 | понад 30|(в доларах ¦
¦ | милі | 5миль | миль | миль |США/куб.м) ¦
¦----------------+-------+--------+--------+---------+-----------¦
¦ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ Білгород- ¦
¦ Дністровський 0,0054 0,0041 0,0027 0,0005 0,0074 ¦
¦ Бердянськ 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088 ¦
¦ Дніпро-Бузький 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 ¦
¦ Іллічівськ 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088 ¦
¦ Керч 0,0029 0,0013 0,0007 0,0005 0,0068 ¦
¦ Маріуполь 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088 ¦
¦ Миколаїв 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 ¦
¦ Одеса 0,0025 0,0011 0,0009 0,0005 0,0058 ¦
¦ Октябрський 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 ¦
¦ Очаків 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 ¦
¦ Скадовськ 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 ¦
¦ Усть-Дунайськ 0,0025 0,0011 0,0009 0,0005 0,0058 ¦
¦ Херсон 0,0054 0,0041 0,0027 0,0005 0,0074 ¦
¦ Ялта 0,0032 0,0014 0,0007 0,0005 0,0079 ¦
¦ Інші порти 0,0059 0,0052 0,0038 0,0011 0,0065 ¦
¦ (причали) ¦
¦ ЗАТ Миколаїв- 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 ¦
¦ ський калійний ¦
¦ термінал ¦
¦ "Ніка-Тера" ¦
+----------------------------------------------------------------+

( Підпункт "б" таблиці 1 виключено на підставі Наказу Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

( Таблиця 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 799 від 16.11.2001 )

19. Із самохідних суден групи В лоцманський збір за зовнішньопортове проведення справляється за кілометр і 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 тонну вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:

0,002 долара США - для суден у закордонному плаванні.

Неповний кілометр проведення приймається за повний. За внутрішньопортове проведення (між рейдом і причалом) лоцманський збір справляється за 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1т вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:

0,04 долара США - для суден у закордонному плаванні;

З несамохідних суден групи В, які буксируються або штовхаються, збір справляється в розмірі 25% від збору за буксир. При цьому збір за буксир справляється за повною ставкою. ( Пункт 19 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

20. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:

0,0288 долара США/куб. м - для суден у закордонному плаванні.

За проведення по Азовському морю незалежно від часу доби - за ставками:

0,0223 долара США/куб. м - для суден у закордонному плаванні. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом (КЄК) до порту Кавказ, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками: 0,021 долара США/куб. м - від буя N 1 до порту Кавказ; 0,0082 долара США/куб. м - від буя "Варзовський" до порту Кавказ.

У суботні, недільні і святкові дні за календарем та згідно з чинним законодавством ставки не підвищуються.

Проведення підхідними каналами портів оплачується окремо за ставками табл.1. ( Пункт 20 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

21. Для вантажних суден, які працюють на лініях закордонного плавання, відкритих у встановленому порядку, а також для суден групи Б надається знижка у розмірі 20 відсотків від ставок зборів, які справляються за зовнішньопортове та внутрішньопортове лоцманське проведення.

22. Судна групи Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати лоцманського збору.

23. За неправильне повідомлення осадки, довжини і ширини судна або його місткості капітан судна зобов'язаний сплатити штраф у розмірі двократної ставки лоцманського збору незалежно від установленої чинним законодавством України відповідальності за наслідки, що можуть виникнути через ці дії.

24. Неповна миля проводки приймається за повну.

25. При одночасному проведенні кількох суден лоцманський збір справляється з кожного з них за повною ставкою.

26. Підставою для справляння збору є лоцманська квитанція, виписана і засвідчена капітаном судна, або радіотелеграфне підтвердження судна.

27. Плата за відмову від послуг лоцмана, замовлених судном, а також за затримку лоцмана на судні справляється за такими ставками:

Таблиця 2

     +------------------------------------------------------------------+
¦ Причина затримки лоцмана ¦ Розмір плати й умови стягнення ¦
¦--------------------------------¦-------------------------------- ¦
¦ Виклик лоцмана з наступною ¦ 100% збору за проведення, для ¦
¦ відмовою від його послуг ¦ якого був викликаний лоцман ¦
¦ За 1 годину затримки ¦ 36 доларів США, враховуючи ¦
¦ лоцмана, викликаної ¦ неповну годину за повну, - для ¦
¦ неточною інформацією ¦ суден у закордонному плаванні; ¦
¦ ¦ ¦
¦ ¦ ¦
¦ ¦ ¦
¦ Затримка лоцмана на судні ¦ 90 доларів США за першу добу, ¦
¦ більше 2 годин з причин, ¦ 180 доларів США за кожну ¦
¦ які не мають характеру ¦ наступну добу - для суден у ¦
¦ дії непереборної сили ¦ закордонному плаванні; ¦
+------------------------------------------------------------------+

Примітки:

1. При затримці лоцмана на судні більше 2 годин внаслідок того, що тривалість самого проведення перевищує 2 години, зазначена плата за затримку лоцмана не справляється.

2. Якщо лоцман і стажист вивезені судном, яке вони проводили за межі району, що ними обслуговується, капітан судна зобов'язаний відшкодувати лоцманові витрати на повернення до місця служби (проїзд, добові, проживання в готелі), а також виплатити винагороду, зазначену в табл. 2, за кожну добу перебування їх за межами району лоцманського проведення.

( Таблиця 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

Збір за користування послугами служби
регулювання руху суден

28. Збір за послуги Служби регулювання руху суден (СРРС), що мають берегові радіолокаційні системи (БРЛС), справляється за нижченаведеними ставками за один кубометр об'єму суден груп А, Б, Д, Е (судна, що проходять ходові випробування), при кожному вході в порт, виході з порту, а також за кожний транзитний прохід каналом.

Таблиця 3

Ставки збору за послуги СРРС

(у доларах США за куб.м)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ Порт | Для суден у | Для суден у ¦
¦ |закордонному плаванні | каботажному плаванні ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦Дніпро-Бузький 0,0049* 0,00049* ¦
¦Іллічівськ 0,0094 0,00094 ¦
¦Керч 0,013 0,0013 ¦
¦Маріуполь 0,006 0,0006 ¦
¦Миколаїв (мор.) 0,0071* 0,00071* ¦
¦Октябрський 0,0055* 0,00055* ¦
¦Одеса 0,0094 0,00094 ¦
¦Очаків 0,0049* 0.00049* ¦
¦Херсон (мор.) 0,0057* 0,00057* ¦
¦Южний 0,0094 0,00094 ¦
¦ЗАТ Миколаївський 0,0055* 0,00055* ¦
¦калійний термінал ¦
¦"Ніка-Тера" ¦
¦Севастополь 0,011* ¦
+----------------------------------------------------------------+

___________________________

* Збір безпосередньо сплачується державному підприємству "Дельта лоцман". (Таблиця 3 із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу N 799 від 16.11.2001, N 10 від 09.01.2003 )

Примітки:

1. Судна груп В, Г, Е (крім суден, які проходять ходові випробовання) звільняються від сплати збору за послуги СРРС.

2. Судна, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морськими каналами транзитом з подальшим заходженням у річкові порти, збір за послуги СРРС сплачують державному підприємству "Дельта-лоцман" за ставками, встановленими відповідно для порту Миколаїв (мор.) та порту Херсон (мор.).

Указаний збір справляється зі знижкою 70 відсотків за прохід транзитом СРРС портів Іллічівськ, Одеса і Южний в таких випадках:

1) в умовах обмеженої видимості;

2) за заявкою капітана при будь-яких умовах видимості.

Для поромних суден, що працюють на поромній лінії Іллічівськ -- Варна, та швидкісних суден на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом, указаний збір справляється із знижкою 50 відсотків.

Збір за послуги СРРС справляється за фактично надану послугу.

У випадках відсутності факту надання послуги (БРЛС не працює або послуга не надавалася) збір за послуги СРРС не справляється.

29. Радіолокаційне проведення СРРС порту Іллічівськ є обов'язковим для навантажених суден-газовозів, хімовозів і танкерів, що прямують транзитом, сплачується за ставками:

0,0006 долара США/куб.м-милю - для суден у закордонному плаванні.

Збір за прохід у зони СРРС транзитом включається в дисбурсментський рахунок у найближчому порту прибуття (відправлення) судна з подальшим перерахуванням сум відповідним портам. ( Пункт 29 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )

30. Капітан судна, який звернувся до служби регулювання руху суден за послугами, а потім відмовився від них, зобов'язаний повністю сплатити належний за замовлені послуги збір.

Швартовний збір

31. Швартовний збір при швартуванні, відшвартуванні, перетягуванні і перешвартуванні суден усіх груп, крім В, Г, Д і Е, справляється за такими ставками.

Таблиця 4

Ставка швартовного збору (за операцію)

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ | Для суден у|Для суден у¦
¦ Об'єм судна, куб.м |закордонному|каботажному¦
¦ | плаванні | плаванні ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ До 1000 включно 18 2 ¦
¦понад 1000 до 5000 включно 36 4 ¦
¦понад 5000 до 10000 включно 54 5 ¦
¦понад 10000 до 20000 включно 72 7 ¦
¦понад 20000 до 40000 включно 108 11 ¦
¦понад 40000 до 80000 включно 144 14 ¦
¦понад 80000 180 18 ¦
¦Судна на підводних крилах 2 0,2 ¦
+----------------------------------------------------------------+

32. Перетяжка судна уздовж причалу на відстань більше ніж довжина судна вважається як дві операції, менше довжини судна - як одна операція.

33. Перешвартування судна від причалу до причалу вважається як дві операції.

Плата за роботу буксирів при швартовних операціях

34. Комплексна оплата роботи всіх буксирів при швартуванні, відшвартуванні та перестановленні для суден групи А (крім плавучих споруд), Б (круїзні пасажирські судна закордонного плавання, які заходять у порт Ялта) і В (крім буксирів, буксирів-штовхачів, штовхачів) обчислюється за ставками табл. 5.

35. Ставки табл. 5 застосовуються за відсутності кригових умов при швидкості вітру до 14 м/с.

36. У кригових умовах або при швидкості вітру понад 14 м/с оплата роботи буксирів при швартуванні, відшвартуванні і перестановленні здійснюється за ставками табл. 6.

37. Кількість і потужність буксирів, необхідних для проведення швартовних операцій, встановлюється "Обов'язковою постановою по порту" або визначається лоцманською службою за погодженням з капітаном судна.

38. Для суден групи А в портах лінії закордонного плавання, відкритої в установленому порядку, надається знижка в розмірі 20 відсотків.

39. Для суден, які використовують при швартовних операціях підрулювальний пристрій, надається знижка в розмірі 25 відсотків.

40. Судна всіх груп із зіпсованим або непрацюючим головним двигуном оплачують роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні, перестановленні, як несамохідні судна.

41. Плата за роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні й перестановленні для суден груп А (плавучі споруди), В (буксири, буксири-штовхачі, штовхачі), а також суден груп Б (крім круїзних пасажирських суден закордонного плавання, що заходять у порт Ялта), Г, Д і Е справляється за ставками табл. 6.

Таблиця 5

Ставки плати за роботу буксирів при швартовних операціях
(за куб.м/операцію)

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ |Для суден у закордонному|Для суден у каботажному¦
¦ Порт | плаванні | плаванні ¦
¦ |------------------------+-----------------------¦
¦ |Швартування,|Перестанов-|Швартування,| Переста- ¦
¦ |відшварту- | лення |відшварту- | новлення ¦
¦ | вання | | вання | ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦Білгород- ¦
¦Дністровський 0,052 0,090 0,0052 0,0090 ¦
¦Бердянськ 0,043 0,061 0,0043 0,0061 ¦
¦Бухта Камишова 0,038 0,054 0,0038 0,0054 ¦
¦Дніпро-Бузький 0,047 0,081 0,0047 0,0081 ¦
¦Євпаторія 0,038 0,054 0,0038 0,0054 ¦
¦Ізмаїл 0,043 0,061 0,0043 0,0061 ¦
¦Іллічівськ 0,043 0,061 0,0043 0,0061 ¦
¦Керч 0,038 0,054 0,0038 0,0054 ¦
¦Маріуполь 0,052 0,090 0,0052 0,0090 ¦
¦Миколаїв (мор.) 0,047 0,081 0,0047 0,0081 ¦
¦Одеса 0,052 0,090 0,0052 0,0090 ¦
¦Октябрський 0,047 0,081 0,0047 0,0081 ¦
¦Очаків 0,024 0,032 0,0024 0,0032 ¦
¦Рені 0,043 0,061 0,0043 0,0061 ¦
¦Севастополь 0,038 0,054 0,0038 0,0054 ¦
¦Скадовськ 0,022 0,032 0,0022 0,0032 ¦
¦Усть-Дунайськ 0,052 0,090 0,0052 0,0090 ¦
¦Феодосія 0,038 0,054 0,0038 0,0054 ¦
¦Херсон(мор.) 0,052 0,090 0,0052 0,0090 ¦
¦Южний 0,052 0,090 0,0052 0,0090 ¦
¦Ялта (всі групи 0,038 0,054 0,0038 0,0054 ¦
¦суден) ¦
+----------------------------------------------------------------+

Примітка. З круїзних пасажирських суден об'ємом більше як 45000 куб.м, що заходять у порт Ялта, збір за роботу буксирів при швартовних операціях стягується як із суден об'ємом 45000 куб. м.

Плата за користування плавзасобами

42. За користування самохідними плавзасобами у всіх випадках, крім обумовлених у пункті 34, справляється плата за ставками табл.6.

43. За користування портовими несамохідними суднами плата справляється за ставками, затвердженими начальником підприємства-власника.

Таблиця 6

Ставки плати за користування самохідними суднами

(у доларах США за годину)

     +-----------------------------------------------------------------+
¦ Індикаторна потужність | Для суден у | Для суден у ¦
¦ двигуна | закордонному | каботажному ¦
¦ | плаванні | плаванні ¦
¦----------------------------------+--------------+---------------¦
¦ | к.с. | порти |порти | порти | порти ¦
¦ кВт | |Чорного|Азов- |Чорного|Азовсь-¦
¦ | |моря і |ського|моря і |кого ¦
¦ | |р.Дунай|моря |р.Дунай|моря ¦
¦-----------------------------------------------------------------¦
¦ до 75 включно до 100 45 36 4,5 3,6 ¦
¦понад 75 до 110 включно 101-150 54 45 5,5 4,5 ¦
¦понад 110 до 150 включно 151-204 63 54 6,3 5,4 ¦
¦понад 150 до 185 включно 205-252 72 63 7,2 6,3 ¦
¦понад 185 до 240 включно 253-326 90 72 9,0 7,2 ¦
¦понад 240 до 300 включно 327-408 99 80 9,9 8,0 ¦
¦понад 300 до 350 включно 409-476 115 100 11,5 10,0 ¦
¦понад 350 до 440 включно 477-598 135 115 13,5 11,5 ¦
¦понад 440 до 500 включно 599-680 150 135 15,0 13,5 ¦
¦понад 500 до 600 включно 681-816 170 142 17,0 14,2 ¦
¦понад 600 до 700 включно 817-952 185 160 18,5 16,0 ¦
¦понад 700 до 800 включно 953-1088 220 198 22,0 19,8 ¦
¦понад 800 до 900 включно 1089-1224 250 220 25,0 22,0 ¦
¦понад 900 до 1100 включно 1225-1496 288 243 28,8 24,6 ¦
¦понад 1100 до 1470 включно 1497-1999 333 279 33,3 27,9 ¦
¦понад 1470 до 1840 включно 2000-2502 387 324 38,7 32,4 ¦
¦понад 1840 до 2500 включно 2503-3400 468 414 46,8 41,4 ¦
¦понад 2500 понад 34000 630 522 63,0 52,2 ¦
+-----------------------------------------------------------------+

Плата за агентські послуги

44. За агентування суден, що заходять до портів України для завантаження та (або) розвантаження наливних, навалочних або насипних, а також генеральних, лісових і змішаних вантажів, плата за агентські послуги справляється за ставками, наведеними в табл. 7, 8 і 9.

Таблиця 7

Ставки плати за агентування суден, що заходять
для перевантаження наливних вантажів, за суднозахід

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ |Ізмаїл, |Одеса, | ¦
¦ |Рені, |Южний, | ¦
¦ Об'єм, куб.м |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, | Інші ¦
¦ |Бердянськ, |Іллічівськ,| порти ¦
¦ |Керч |Херсон, | ¦
¦ | |Маріуполь | ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 2000 включно 297 352 306 ¦
¦понад 2000 до 4000 включно 378 432 378 ¦
¦понад 4000 до 6000 включно 450 531 450 ¦
¦понад 6000 до 8000 включно 531 567 540 ¦
¦понад 8000 до 12000 включно 657 702 666 ¦
¦понад 12000 до 16000 включно 756 792 756 ¦
¦понад 16000 до 24000 включно 882 945 909 ¦
¦понад 24000 до 30000 включно 990 1080 1008¦
¦понад 30000 до 40000 включно 1098 1206 1134¦
¦понад 40000 до 48000 включно 1206 1350 1269¦
¦понад 48000 до 56000 включно 1314 1629 1404¦
¦понад 56000 до 64000 включно 1431 1800 1530¦
¦понад 64000 до 72000 включно 1539 1962 1656¦
¦понад 72000 до 80000 включно 1656 2133 1818¦
¦понад 80000 до 100000 включно 1674 2646 1962¦
¦далі за кожні повні 14 27 18 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
¦ ¦
¦ б) для суден у каботажному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 2000 включно 30 35 31 ¦
¦понад 2000 до 4000 включно 38 43 38 ¦
¦понад 4000 до 6000 включно 45 53 45 ¦
¦понад 6000 до 8000 включно 53 57 54 ¦
¦понад 8000 до 12000 включно 66 70 67 ¦
¦понад 12000 до 16000 включно 76 79 76 ¦
¦понад 16000 до 24000 включно 88 95 91 ¦
¦понад 24000 до 30000 включно 99 108 101¦
¦понад 30000 до 40000 включно 110 121 113¦
¦понад 40000 до 48000 включно 121 135 127¦
¦понад 48000 до 56000 включно 131 163 140¦
¦понад 56000 до 64000 включно 144 180 153¦
¦понад 64000 до 72000 включно 154 196 166¦
¦понад 72000 до 80000 включно 166 213 182¦
¦понад 80000 до 100000 включно 167 265 196¦
¦далі за кожні повні 1,4 2,7 1,8¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
+----------------------------------------------------------------+

Таблиця 8

Ставки плати за агентування суден, що заходять
для перевантаження навалочних або насипних
вантажів за суднозахід

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ |Ізмаїл, |Одеса, | ¦
¦ |Рені, |Южний, | ¦
¦ Об'єм, куб.м |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, | Інші ¦
¦ |Бердянськ, |Іллічівськ,| порти ¦
¦ |Керч |Херсон, | ¦
¦ | |Маріуполь | ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 1800 включно 333 378 333 ¦
¦понад 1800 до 3600 включно 414 468 396 ¦
¦понад 3600 до 5500 включно 513 558 504 ¦
¦понад 5500 до 7200 включно 576 657 576 ¦
¦понад 7200 до 11000 включно 702 774 720 ¦
¦понад 11000 до 15000 включно 882 891 855 ¦
¦понад 15000 до 22000 включно 954 1026 1026 ¦
¦понад 22000 до 30000 включно 1080 1188 1170 ¦
¦понад 30000 до 37000 включно 1170 1332 1314 ¦
¦понад 37000 до 44000 включно 1296 1467 1512 ¦
¦понад 44000 до 51000 включно 1431 1620 1674 ¦
¦понад 51000 до 59000 включно 1557 1764 1854 ¦
¦понад 59000 до 66000 включно 1692 1908 2016 ¦
¦понад 66000 до 73000 включно 1818 2061 2187 ¦
¦понад 73000 до 92000 включно 1944 2205 2358 ¦
¦далі за кожні повні 16 18 22 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
¦ ¦
¦ б) для суден у каботажному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 1800 включно 33 38 33 ¦
¦понад 1800 до 3600 включно 41 47 40 ¦
¦понад 3600 до 5500 включно 51 56 50 ¦
¦понад 5500 до 7200 включно 58 66 58 ¦
¦понад 7200 до 11000 включно 70 77 72 ¦
¦понад 11000 до 15000 включно 88 89 86 ¦
¦понад 15000 до 22000 включно 95 103 103 ¦
¦понад 22000 до 30000 включно 108 119 117 ¦
¦понад 30000 до 37000 включно 117 133 131 ¦
¦понад 37000 до 44000 включно 130 147 151 ¦
¦понад 44000 до 51000 включно 143 162 167 ¦
¦понад 51000 до 59000 включно 156 176 185 ¦
¦понад 59000 до 66000 включно 169 191 202 ¦
¦понад 66000 до 30000 включно 182 206 219 ¦
¦понад 73000 до 92000 включно 194 221 236 ¦
¦далі за кожні повні 1,6 1,8 2,2 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
+----------------------------------------------------------------+

Таблиця 9

Ставки плати за агентування суден, що
заходять для перевантаження генеральних,
лісових і змішаних вантажів, за суднозахід

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ |Ізмаїл, |Одеса, | ¦
¦ |Рені, |Южний, | ¦
¦ Об'єм, куб.м |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, | Інші ¦
¦ |Бердянськ, |Іллічівськ,| порти ¦
¦ |Керч |Херсон, | ¦
¦ | |Маріуполь | ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 2000 включно 414 414 396 ¦
¦понад 2000 до 4000 включно 540 630 594 ¦
¦понад 4000 до 6000 включно 702 792 774 ¦
¦понад 6000 до 8000 включно 855 990 954 ¦
¦понад 8000 до 12000 включно 1116 1314 1269¦
¦понад 12000 до 16000 включно 1368 1404 1368¦
¦понад 16000 до 24000 включно 1674 1764 1746¦
¦понад 24000 до 30000 включно 1980 2124 2070¦
¦понад 30000 до 40000 включно 2250 2394 2340¦
¦понад 40000 до 48000 включно 2646 2691 2682¦
¦понад 48000 до 56000 включно 3069 3240 3168¦
¦понад 56000 до 64000 включно 3366 3636 3564¦
¦понад 64000 до 72000 включно 3672 4059 3960¦
¦понад 72000 до 80000 включно 3969 4482 4356¦
¦понад 80000 до 100000 включно 4266 4896 4752¦
¦далі за кожні повні 36 52 49 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
¦ ¦
¦ б) для суден у каботажному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 2000 включно 41 41 40 ¦
¦понад 2000 до 4000 включно 54 63 59 ¦
¦понад 4000 до 6000 включно 70 79 77 ¦
¦понад 6000 до 8000 включно 86 99 95 ¦
¦понад 8000 до 12000 включно 112 131 127 ¦
¦понад 12000 до 16000 включно 137 140 137 ¦
¦понад 16000 до 24000 включно 167 176 175 ¦
¦понад 24000 до 30000 включно 198 212 207 ¦
¦понад 30000 до 40000 включно 225 239 234 ¦
¦понад 40000 до 48000 включно 264 269 268 ¦
¦понад 48000 до 56000 включно 307 324 317 ¦
¦понад 56000 до 64000 включно 337 364 356 ¦
¦понад 64000 до 72000 включно 367 406 396 ¦
¦понад 72000 до 80000 включно 397 448 436 ¦
¦понад 80000 до 100000 включно 427 490 475 ¦
¦далі за кожні повні 3,6 5,2 4,9 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
+----------------------------------------------------------------+

Таблиця 10

Ставки плати за агентування суден,
що заходять з метою, не пов'язаною з проведенням
вантажних і (або) пасажирських операцій, за суднозахід

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ |Ізмаїл, |Одеса, | ¦
¦ |Рені, |Южний, | ¦
¦ Об'єм, куб.м |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, | Інші ¦
¦ |Бердянськ, |Іллічівськ,| порти ¦
¦ |Керч |Херсон, | ¦
¦ | |Маріуполь | ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 2000 включно 135 153 117 ¦
¦понад 2000 до 4000 включно 171 216 144 ¦
¦понад 4000 до 6000 включно 216 252 189 ¦
¦понад 6000 до 8000 включно 288 306 234 ¦
¦понад 8000 до 12000 включно 342 333 288 ¦
¦понад 12000 до 16000 включно 396 396 351 ¦
¦понад 16000 до 20000 включно 423 423 405 ¦
¦понад 20000 до 30000 включно 450 450 468 ¦
¦понад 30000 до 38000 включно 486 504 522 ¦
¦понад 38000 до 45000 включно 522 558 603 ¦
¦понад 45000 до 53000 включно 558 630 684 ¦
¦понад 53000 до 60000 включно 594 684 738 ¦
¦понад 60000 до 68000 включно 630 738 792 ¦
¦понад 68000 до 75000 включно 666 792 846 ¦
¦понад 75000 до 95000 включно 702 846 900 ¦
¦далі за кожні повні 5 9 9 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
¦ ¦
¦ б) для суден у каботажному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 2000 включно 13 15 12 ¦
¦понад 2000 до 4000 включно 17 22 14 ¦
¦понад 4000 до 6000 включно 22 25 19 ¦
¦понад 6000 до 8000 включно 29 31 23 ¦
¦понад 8000 до 12000 включно 34 33 29 ¦
¦понад 12000 до 16000 включно 40 40 35 ¦
¦понад 16000 до 20000 включно 42 42 41 ¦
¦понад 20000 до 30000 включно 45 45 47 ¦
¦понад 30000 до 38000 включно 49 50 52 ¦
¦понад 38000 до 45000 включно 52 56 60 ¦
¦понад 45000 до 53000 включно 56 63 68 ¦
¦понад 53000 до 60000 включно 59 68 74 ¦
¦понад 60000 до 68000 включно 63 74 79 ¦
¦понад 68000 до 75000 включно 67 79 85 ¦
¦понад 75000 до 95000 включно 70 85 90 ¦
¦далі за кожні повні 0,5 0,9 0,9 ¦
¦(неповні) 1000 куб.м ¦
+----------------------------------------------------------------+

45. За агентування суден, які заходять у порти України з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій, плата справляється за ставками табл. 10.

46. За агентування суден, що проходять Керч-Єнікальським каналом транзитом, плата справляється у розмірі 50% ставок табл.10.

47. За агентування пасажирських суден і приватних яхт, що заходять у порти України, плата справляється за ставками табл. 11.

Таблиця 11

Ставки плати за агентування
пасажирських суден та приватних яхт

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ Об'єм пасажирського | Для суден у | Для суден у ¦
¦ судна (яхти), куб.м | закордонному | каботажному ¦
¦ | плаванні | плаванні ¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦1. Пасажирське судно ¦
¦ ¦
¦ до 1500 включно 198 20 ¦
¦понад 1500 до 6000 включно 306 31 ¦
¦понад 6000 до 12000 включно 360 36 ¦
¦понад 12000 до 18000 включно 414 41 ¦
¦понад 18000 до 30000 включно 576 58 ¦
¦понад 30000 до 46000 включно 747 75 ¦
¦понад 46000 до 60000 включно 1008 101 ¦
¦понад 60000 1449 145 ¦
¦ ¦
¦2. Приватна яхта ¦
¦ ¦
¦ до 30 включно 81 8 ¦
¦понад 30 до 150 включно 126 13 ¦
¦понад 150 до 600 включно 198 20 ¦
¦понад 600 297 30 ¦
+----------------------------------------------------------------+

Додаткові агентські послуги

48. Лінійне судно в порту завантаження та (або) розвантаження сплачує агенту за послуги з бронювання вантажу, збору і переказу фрахту, оформлення документів тощо в розмірі 5% з брутто-фрахту за імпортними й експортними вантажами, якщо інше не передбачено лінійною агентською угодою.

49. За надання послуг, захист інтересів судновласників, що виконуються за їх дорученням, справляється плата в розмірі 35% з відповідних ставок агентської винагороди.

50. Якщо судно приходить у порт для розвантаження і подальшого завантаження вантажем, за другу операцію справляється плата із знижкою 25% з відповідних ставок.

51. Якщо при завантаженні та (або) розвантаженні в одному порту використовується менше 25% вантажопідйомності судна, то плата справляється із знижкою 25% (крім лінійних суден).

52. У разі стоянки судна в порту більше 10 діб, за кожні наступні повні або неповні 5 діб справляється плата в розмірі 15% базової ставки агентської винагороди.

53. Плата за обслуговування суден, що заходять у порт для виконання вантажних операцій і мають на борту більше 10 т небезпечних вантажів, справляється з надбавкою в розмірі 25 відсотків. Під небезпечними вантажами маються на увазі вантажі згідно з Міжнародним Кодексом морських перевезень небезпечних вантажів.

54. Судна, які прибули в порт для ремонту, прирівнюються до суден, які зайшли з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій.

У разі стоянки судна на ремонті більше 5 діб справляється додаткова плата за кожні наступні повні й неповні 5 діб у розмірі 25% базисної ставки агентської винагороди.

55. За організацію і комплекс послуг, виключаючи витрати на автотранспорт, проживання і раціон харчування екіпажу, при проведенні фумігації вантажів, плата справляється у розмірі 50% ставки агентської винагороди.

56. Плата за інші дрібні послуги (в тому числі здійснення банківських операцій), які надаються агентом судновласнику, стягуються за суднозахід у розмірах:

     ------------------------------------------------------------------
| Об'єм судна, куб.м |
|----------------------------------------------------------------|
| | до 4000 | понад 4000 до | понад 20000 до | |
| | включно | 20000 включно | 50000 включно |понад 50000|
|--------+---------+----------------+----------------+-----------|
|дол. США| 30 | 50 | 100 | 120 |
------------------------------------------------------------------

57. За використання телефонного, телеграфного, телексного, факсимільного зв'язку плата справляється за фактичними витратами з коефіцієнтом 1,5 (за оренду каналу зв'язку).

Супервайзерська винагорода

58. Супервайзерське обслуговування суден у порту справляється за фактично надані послуги за акордними ставками, зазначеними в табл. 12 і 13.

59. За обслуговування судна, яке прибуло в порт для ремонту, бункерування, постачання, справляється плата в розмірах:

- 27 доларів США за добу (із суден у закордонному плаванні);

- 1,3 долара США за добу (із суден у каботажному плаванні). 60. За фактично надані послуги до надання вільної практики, при виклику капітаном супервайзера на судно, що стоїть на рейді і не здійснює вантажних операцій, а також після відходу судна сплата за послуги супервайзера справляється за відповідними добовими ставками.

61. За супервайзерське обслуговування суден, які заходять у порт для здійснення вантажних операцій з небезпечними вантажами (більше 10 т), зазначені ставки збільшуються на 10 відсотків.

За проходження суден Керч-Єнікальським каналом транзитом плата за супервайзерські послуги не справляється.

Таблиця 12

Ставки плати за послуги
супервайзерів суховантажним суднам

(у доларах США)

     +--------------------------------------------------------------------+
¦ | Вид вантажу (тип судна) ¦
¦ |-------------------------------------- ¦
¦ |генеральні |навалочні | лісові ¦
¦ |(універ- |та насипні | (лісовози) ¦
¦ Об'єм, куб.м |сальні, |(балкери) | ¦
¦ |ролкери, | | ¦
¦ |контейне- | | ¦
¦ |ровози) | | ¦
¦ |------------+------------+------------ ¦
¦ |добова|макс.|добова|макс.|добова|макс. ¦
¦------------------------------------------------------------------- ¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 5700 включно 36 423 25 315 58 486 ¦
¦понад 5700 до 7600 включно 45 513 32 423 67 630 ¦
¦понад 7600 до 15000 включно 54 828 43 630 77 900 ¦
¦понад 15000 до 23000 включно 63 1044 54 738 85 1170 ¦
¦понад 23000 до 30000 включно 72 1260 58 846 90 1332 ¦
¦понад 30000 до 38000 включно 81 1440 63 954 99 1530 ¦
¦понад 38000 до 45000 включно 90 1584 81 1026 103 1692 ¦
¦понад 45000 до 53000 включно 94 1728 85 1098 108 1854 ¦
¦понад 53000 до 61000 включно 99 1828 90 1170 112 2016 ¦
¦понад 61000 до 68000 включно 103 2034 99 1242 117 2178 ¦
¦понад 68000 до 76000 включно 108 2160 103 1314 121 2340 ¦
¦понад 76000 117 2340 108 1386 126 2520 ¦
¦ ¦
¦ б) для суден у каботажному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 5700 включно 1,79 21,05 1,25 15,67 2,89 24,17 ¦
¦понад 5700 до 7600 включно 2,24 25,52 1,59 21,05 3,33 31,33 ¦
¦понад 7600 до 15000 включно 2,68 41,19 2,15 31,33 3,83 44,77 ¦
¦понад 15000 до 23000 включно 3,14 51,9 2,7 36,71 4,23 58,19 ¦
¦понад 23000 до 30000 включно 3,68 62,7 2,9 42,08 4,28 66,26 ¦
¦понад 30000 до 38000 включно 4,03 71,6 3,1 47,46 4,92 76,10 ¦
¦понад 38000 до 45000 включно 4,47 78,8 4,03 51,03 5,12 84,16 ¦
¦понад 45000 до 53000 включно 4,79 85,9 4,23 54,62 5,37 92,23 ¦
¦понад 53000 до 61000 включно 4,93 90,9 4,47 58,19 5,58 100,29¦
¦понад 61000 до 68000 включно 5,12 101,18 4,92 61,78 5,81 105,31¦
¦понад 68000 до 76000 включно 5,37 104,5 5,12 65,36 6,02 113,14¦
¦понад 76000 5,81 116,4 5,38 68,95 6,27 125,3 ¦
+--------------------------------------------------------------------+

Таблиця 13

Ставки плати за послуги
супервайзерів наливним суднам

(у доларах США)

     +----------------------------------------------------------------+
¦ |Нафтотанкери|Газохімовози¦
¦ Об'єм куб.м |------------+------------¦
¦ |добова|макс.|добова|макс.¦
¦----------------------------------------------------------------¦
¦ а) для суден у закордонному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 5700 включно 36 77 43 171 ¦
¦понад 5700 до 7600 включно 43 90 54 198 ¦
¦понад 7600 до 15000 включно 52 97 63 297 ¦
¦понад 15000 до 23000 включно 54 108 74 342 ¦
¦понад 23000 до 30000 включно 57 115 77 378 ¦
¦понад 30000 до 38000 включно 63 135 80 423 ¦
¦понад 38000 до 45000 включно 77 144 85 468 ¦
¦понад 45000 до 53000 включно 85 153 90 504 ¦
¦понад 53000 до 61000 включно 90 162 95 540 ¦
¦понад 61000 до 68000 включно 95 171 99 576 ¦
¦понад 68000 до 76000 включно 99 180 103 612 ¦
¦понад 76000 108 189 119 648 ¦
¦ ¦
¦ б) для суден у каботажному плаванні ¦
¦ ¦
¦ до 5700 включно 3,5 8,0 4,0 17,0¦
¦понад 5700 до 7600 включно 4,0 9,0 5,0 20,0¦
¦понад 7600 до 15000 включно 5,0 10,0 6,0 30,0¦
¦понад 15000 до 23000 включно 5,5 11,0 7,0 34,0¦
¦понад 23000 до 30000 включно 6,0 12,0 7,5 38,0¦
¦понад 30000 до 38000 включно 6,5 13,5 8,0 42,0¦
¦понад 38000 до 45000 включно 7,5 14,5 8,5 47,0¦
¦понад 45000 до 53000 включно 8,5 15,5 9,0 50,0¦
¦понад 53000 до 61000 включно 9,0 16,5 9,5 54,0¦
¦понад 61000 до 68000 включно 9,5 17,0 10,0 58,0¦
¦понад 68000 до 76000 включно 10,0 18,0 10,5 61,0¦
¦понад 76000 11,0 19,0 12,0 65,0¦
+----------------------------------------------------------------+

Інші послуги

62. Приймання портом забруднень здійснюється за тарифами, затвердженими начальником порту, у таких випадках:

1) прийняття емульсії і баластних вод;

2) після 30 діб стоянки судна в порту;

3) із суден груп Б, В, Г, Д та Е, з яких санітарний збір не справляється;

4) у портах, які не мають технічних засобів для приймання всіх забруднень.

Розрахунки за надання судновласникам інших послуг, не передбачених цим Положенням, провадяться за тарифами, що затверджуються відповідно начальником порту, керівниками морських агентств та інших підприємств, що надають послуги суднам. При цьому з національним судновласником розрахунки проводяться за домовленістю сторін. ( Збори із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 487 від 07.12.98; в редакції Наказу Мінтрансу N 711 від 15.12.2000; із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 799 від 16.11.2001 )