Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 1081 від 23.07.97

( Розпорядження відмінено згідно
Розпорядження КМДА N 740 від 19.05.99 )

Про затвердження Тимчасового положення про Головне управління
охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації

Відповідно до Положення про обласну, Київську, Севастопольську міську державну адміністрацію, затвердженого Указом Президента України від 21.08.95 N 760 та керуючись листом Кабінету Міністрів України від 26.08.96 N 57-778/80:

1. Затвердити Тимчасове положення про Головне управління охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації згідно з додатком.

2. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження Представника Президента України у м. Києві від 18.02.94 N 117 "Про затвердження Положення та структури Головного управління охорони здоров'я населення міста Київської міської державної адміністрації".

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Бідного В.Г.

Голова О.Омельченко

Додаток
до розпорядження голови Київської
міської державної адміністрації
від 23.07.97 N 1081

Тимчасове положення
про Головне управління охорони здоров'я
Київської міської державної адміністрації

1. Головне управління охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації (далі по тексту - управління) є місцевим органом державної виконавчої влади, створеним з метою реалізації державної політики у галузі охорони здоров'я населення міста.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської Ради народних депутатів, розпорядженнями голови Київської міської державної адміністрації, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями управління є:

1) організація виконання та контроль за додержанням законодавства щодо охорони здоров'я населення;

2) здійснення функцій управління закладами охорони здоров'я,що належать до комунальної власності міста, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

3) координація діяльності закладів охорони здоров'я, що не належать до комунальної власності міста;

4) організація кваліфікованої медико-санітарної допомоги населенню міста;

5) вдосконалення медичної допомоги населенню міста, сприяння запровадженню здорового способу життя громадян;

6) створення умов для гармонійного розвитку фізичних і духовних сил громадян, підвищення працездатності, довголітнього активного життя, усунення факторів, які шкідливо впливають на стан здоров'я та генетичний апарат людини, здійснення заходів щодо попередження і зниження захворюваності, інвалідності та смертності у місті;

7) створення умов для забезпечення реалізації прав громадян на охорону здоров'я;

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) здійснює управління закладами охорони здоров'я, що належать до комунальної власності міста, організовує їхнє матеріально-технічне забезпечення, координує діяльність відповідних закладів, що не належать до комунальної власності міста;

2) розробляє прогнози розвитку мережі закладів охорони здоров'я, виходячи з нормативів забезпечення населення цими закладами, вносить пропозиції щодо включення їх до проектів програм економічного і соціального розвитку;

3) організовує надання громадянам медико-санітарної допомоги гарантованого державою рівня, включаючи вільний вибір лікаря і закладу охорони здоров'я;

4) організовує забезпечення населення медичною допомогою у закладах охорони здоров'я як у місті, так і за його межами з відповідними розрахунками;

5) здійснює заходи щодо охорони та зміцнення здоров'я населення міста, розвитку первинної медичної допомоги;

6) надає у межах повноважень Київської міської державної адміністрації встановлені пільги, пов'язані з охороною материнства і дитинства, поліпшенням умов життя багатодітних сімей;

7) забезпечує виконання заходів по охороні здоров'я матері і дитини, проведення оздоровлення дітей та підлітків, здійснює контроль за станом здоров'я дітей у дитячих виховних та навчальних закладах незалежно від відомчого підпорядкування;

8) організовує контроль за санітарним станом навколишнього природного середовища, додержанням правил санітарної охорони на території міста, а також здійснює заходи, спрямовані на запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та щодо їхньої ліквідації;

9) здійснює контроль за додержанням нормативних актів про охорону праці на підприємствах, установах і організаціях міста;

10) бере участь в організації пропаганди санітарно-гігієнічних знань серед населення, проведенні санітарних і протиепідемічних заходів:

11) бере участь у розробці державних програм у галузі охорони здоров'я населення міста;

12) вивчає стан здоров'я населення міста, розробляє та здійснює заходи щодо попередження та зниження захворюваності, інвалідності і смертності у місті, підвищення тривалості життя громадян та їхньої трудової активності;

13) вивчає стан захворюваності громадян з тимчасовою втратою працездатності і разом з відповідними підприємствами, установами і організаціями розробляє заходи щодо її зниження:

14) організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризації) осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, організовує експертизу вірогідності їхніх захворювань наслідкам аварії на ЧАЕС;

15) організовує роботу закладів судово-медичної і судово-психіатричної експертизи;

16) здійснює контроль за роботою органів медико-соціальної експертизи;

17) бере участь у формуванні програм приватизації об'єктів комунальної власності міста в частині міських закладів охорони здоров'я;

18) вносить пропозиції щодо формування показників проекту бюджету на охорону здоров'я населення міста;

19) організовує виконання закладами охорони здоров'я міста кошторису видатків та належний облік витрачання ними бюджетних коштів;

20) організовує фінансування та звітність закладів охорони здоров'я, підпорядкованих міській державній адміністрації;

21) сприяє розвитку фізичної культури та спорту серед населення та забезпечує проведення медичного контролю за станом здоров'я осіб, які займаються фізичною культурою та спортом;

22) вживає заходів щодо забезпечення взаємодії закладів охорони здоров'я міста з науковими установами;

23) сприяє розвитку міжнародних зв'язків у галузі охорони здоров'я;

24) бере участь у вирішенні питань про визнання місцевості як курорту, встановленні зон санітарної охорони курортів і визначенні їхнього режиму;

25) здійснює у встановленому порядку призначення керівників закладів охорони здоров'я, які належать до комунальної власності міста;

26) вносить Київській міській Раді народних депутатів, голові Київської міської державної адміністрації відповідно до їх повноважень пропозиції з питань охорони здоров'я населення міста, створення, реорганізації та ліквідації закладів охорони здоров'я;

27) виступає організатором міжнародних семінарів, конференцій, виставок, обмінів досвідом у галузі охорони здоров'я;

28) бере участь у розробці проектів статутів про заклади охорони здоров'я, підпорядковані Київській міській державній адміністрації;

29) затверджує зразки печаток, штампів підпорядкованих Київській міській державній адміністрації закладів охорони здоров'я, а також особистих печаток лікарів;

30) здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю лікувально-профілактичних та санітарно-епідемічних закладів, що належать до комунальної власності, та використанням виділених їм бюджетних асигнувань та наданих споруд;

31) здійснює інші функції, передбачені чинним законодавством, необхідні для виконання своїх завдань.

5. Управління має право:

1) перевіряти діяльність підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до компетенції управління;

2) отримувати в установленому порядку документи, довідки, розрахунки, інші відомості, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3) за погодженням з керівниками відповідних управлінь, відділів, служб та інших підрозділів міської державної адміністрації залучати їхніх працівників для підготовки необхідних документів, розробки і реалізації заходів, що проводяться управлінням;

4) брати участь у нарадах, що проводяться в міській державній адміністрації, управліннях, відділах, службах та інших підрозділах, районних у м. Києві державних адміністраціях, та скликати наради з питань, віднесених до його компетенції.

6. Структура та штатний розпис управління затверджується його начальником у межах встановленої граничної чисельності і фонду оплати праці.

7. Управління утримується за рахунок бюджетних коштів.

8. Управління у своїй діяльності підпорядковується голові Київської міської державної адміністрації. Безпосереднє керівництво діяльністю управління здійснює заступник голови Київської міської державної адміністрації з питань охорони здоров'я.

9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою Київської міської державної адміністрації за поданням заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань охорони здоров'я.

10. Начальник управління:

1) здійснює керівництво роботою управління на засадах єдиноначальності і несе персональну відповідальність за результати його діяльності;

2) розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат;

3) діє без доручення від імені управління, представляє його у відносинах з підприємствами, установами та організаціями;

4) приймає на роботу громадян та звільняє з роботи працівників управління, призначає керівників структурних підрозділів управління, затверджує положення про структурні підрозділи управління та посадові інструкції його працівників;

5) вживає заходів щодо заохочення працівників управління та накладає на них стягнення;

6) у межах встановленого фонду оплати праці та граничної чисельності працівників затверджує штатний розпис, встановлює керівникам підрозділів та спеціалістам управління посадові оклади відповідно до чинного законодавства;

7) укладає від імені управління угоди та видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові та інші рахунки;

8) у межах своєї компетенції видає накази і дає вказівки, обов'язкові для виконання всіма працівниками управління та підвідомчими закладами охорони здоров'я;

11. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, обговорення найважливіших напрямків діяльності і розвитку галузі "Охорона здоров'я" при управлінні може бути створена колегія, що є консультативно-дорадчим органом, у складі: начальник управління, його заступники, головні спеціалісти управління, генеральні директори районних медичних об'єднань, керівники установ і організацій охорони здоров'я. Персональний склад колегії та положення про неї затверджується начальником управління. Рішення колегії проводиться в життя наказом начальника управління.

12. Управління веде бухгалтерський облік та статистичну звітність у встановленому законодавством порядку.

13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, інші печатки і штампи, розрахунковий та інші рахунки в установах банків.

14. Ліквідація та реорганізація управління здійснюється розпорядженням Київської міської державної адміністрації у порядку, встановленому законодавством.

Заступник голови В.Ромашко

"Інформаційний бюлетень", N 7 частина 2, стор. 8, 1997 р.