Документ втратив чиннiсть!

ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 54 від 20.02.2002
м.Київ

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
6 березня 2002 р. за N 227/6515

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Головного контрольно-ревізійного управління України
N 52 від 12.03.20
09)

Про затвердження Порядку застосування
статті 164-
12 Кодексу України про адміністративні
правопорушення органами державної
контрольно-ревізійної служби в Україні

З метою реалізації органами державної контрольно-ревізійної служби положень Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про бюджетну систему України" ( 2787-14 ) НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок застосування статті 164-12 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ) органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні, що додається.

2. Управлінню забезпечення взаємодії з правоохоронними органами та правової роботи (Лихицький О.П.) в установленому порядку подати цей наказ у п'ятиденний термін на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Адміністративно-господарському управлінню (Сарапін М.I.) довести цей наказ до відома контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та забезпечити органи державної контрольно-ревізійної служби бланками протоколів про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови ГоловКРУ України Кіруцу С.М.

Голова П.К.Германчук

Затверджено
Наказ Головного
контрольно-ревізійного
управління України від
20 лютого 2002 р. N 54

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
6 березня 2002 р. за N 227/6515

Порядок
застосування статті 164-12 Кодексу України
про адміністративні правопорушення органами
державної контрольно-ревізійної служби в Україні

1. Цей Порядок розроблено відповідно до Законів України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про бюджетну систему України" ( 2787-14 ), "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" ( 2939-12) та Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) (далі - КУпАП).

2. Виявлені факти порушення законодавства про бюджетну систему України (використання бюджетних коштів усупереч їх цільовому призначенню або недотримання порядку проведення операцій з бюджетними коштами, як це встановлено чинним бюджетним законодавством) посадова особа органу державної контрольно-ревізійної служби оформляє актом ревізії (перевірки) відповідно до вимог Інструкції про порядок проведення ревізій і перевірок органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні, затвердженої наказом ГоловКРУ України від 03.10.97 N 121 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.10.97 за N 497/2301 (із змінами і доповненнями). Зокрема, в акті ревізії (перевірки) зазначаються повна назва підприємства, установи, організації, суть порушення, які нормативно-правові акти, за який період та якою посадовою особою порушені, обсяг порушення (суми коштів державного, місцевого бюджетів чи державних цільових фондів, що використані всупереч їх цільовим призначенням, суми операцій з бюджетними коштами, проведених з порушенням бюджетного законодавства).

3. На підставі акта ревізії (перевірки) посадова особа органу державної контрольно-ревізійної служби складає в день закінчення ревізії чи перевірки (підписання акта) протокол про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України (далі - протокол), за формою, що додається.

Протокол складається в двох примірниках, які підписуються посадовою особою державної контрольно-ревізійної служби, яка його склала, і особою, яка вчинила адміністративне порушення. За наявності свідків протокол може бути підписаний також ними.

При встановленні ревізією (перевіркою) порушень, за які статтями 164-2 і 164-12 КУпАП ( 80731-10 ) передбачена адміністративна відповідальність, одночасно складаються протоколи про адміністративне правопорушення як за порушення законодавства з фінансових питань, так і за порушення законодавства про бюджетну систему України. Якщо ці порушення вчинені однією посадовою особою, то на неї складається протокол за кожне порушення окремо.

У разі відмови особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, від підписання протоколу в ньому робиться запис про це. Відмова особи від підписання протоколу не є підставою для припинення провадження справи. Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до нього, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання. При складанні протоколу порушникові роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 КУпАП ( 80732-10 ), про що робиться відмітка в протоколі.

4. Протокол за статтею 164-12 не пізніше наступного дня після його складання реєструється в спеціальній книзі, після чого формується справа про адміністративне правопорушення для передачі її в суд.

5. Справа про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України повинна містити такі документи або їх копії, завірені підписом посадової особи та печаткою органу ДКРС:

протокол про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України;

акт ревізії (перевірки) або витяг з нього з додатками, на які є посилання в акті, включаючи копії розпорядчих чи господарських документів, які містять ознаки адміністративного правопорушення та/або підтверджують його вчинення;

заперечення посадових осіб підприємства, установи, організації, які ревізувались чи перевірялись, та інших осіб щодо обставин порушення (якщо такі подані) й висновки на ці заперечення посадових осіб органів ДКРС;

пояснення посадової особи, на яку складено протокол (у випадку, якщо воно подано не на бланку протоколу);

довідка про розмір заробітної плати та інші документи щодо обставин, які пом'якшують чи обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення (довідка про склад сім'ї, наявність на утриманні непрацездатних осіб тощо, при наданні їх перевіряючому посадовою особою, що вчинила адміністративне правопорушення);

опис документів.

6. Справа про адміністративне правопорушення передається до суду за місцем вчинення правопорушення у строк не пізніше 3 робочих днів після реєстрації протоколу в спеціальній книзі за відсутності зауважень (заперечень) керівництва перевіреного підприємства, установи чи організації або не пізніше 20 робочих днів - за наявності таких зауважень (заперечень).

7. Матеріали справи про адміністративне правопорушення зі супровідним листом передаються до суду через його канцелярію з обов'язковим позначенням дати і вхідного номера на другому примірнику супровідного листа органу ДКРС. Допускається передача до суду протоколу і доданих до нього матеріалів рекомендованим поштовим відправленням.

8. У супровідному листі про передачу справи про адміністративне правопорушення до суду зазначаються:

коли, ким і за який період проводилась ревізія (перевірка);

обставини, суть та якою посадовою особою вчинено адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України;

суми операцій з бюджетними коштами, проведених з порушенням бюджетного законодавства;

які заходи для усунення виявлених порушень ужито в ході ревізії (перевірки) посадовою особою об'єкта контролю, на яку складено адміністративний протокол;

прохання повідомити орган ДКРС про результати розгляду справи про адміністративне правопорушення та про орган державної виконавчої служби, якому направлено постанову на виконання.

9. Матеріали справи про адміністративне правопорушення, яка передається до суду, прошиваються і нумеруються за аркушами. В опису зазначаються: порядковий номер, повна назва документа, його дата, номери аркушів за порядком, а також загальна кількість документів і аркушів цифрами та літерами. Опис підписується посадовою особою органу ДКРС, ставиться дата його складання.

10. В органі ДКРС залишаються копії всіх матеріалів адміністративної справи, що передана до суду, і до неї долучаються супровідний лист, повідомлення про результати розгляду адміністративної справи, про сплату адмінштрафу тощо (матеріали додаткових перевірок з цих питань, додатково надані порушником документи, пояснення і т. ін.).

11. На прохання органу ДКРС, який склав протокол про адміністративне правопорушення, суддя районного (міського) суду, який розглядає адміністративну справу, повідомляє про час і місце її розгляду в порядку статті 278 КУпАП ( 80732-10 ).

12. На прохання органу ДКРС, який склав протокол, суддя протягом трьох днів після прийняття постанови за справою про адміністративне правопорушення повідомляє йому про результати розгляду справи про адміністративне правопорушення (надсилає копію постанови за справою про адміністративне правопорушення) та про орган державної виконавчої служби, якому направлено постанову на виконання.

Начальник Управління забезпечення взаємодії з
правоохоронними органами та правової роботи О.П.Лихицький

Додаток
до Порядку застосування
статті 164-12 Кодексу
України про адміністративні
правопорушення ( 80731-10 )
органами державної
контрольно-ревізійної служби
в Україні, затвердженого
наказом Головного
контрольно-ревізійного
управління України від
20 лютого 2002 р. N 54

   -----------------------------------------------------------------------
| КОРІНЕЦЬ ПРОТОКОЛУ |||Державна контрольно-ревізійна служба |
| (залишається в | | в Україні |
| матеріалах органу ||| |
| ДКРС, що склав | |Контрольно-ревізійне |
| протокол) |||управління в _________ |
| | |Серія ДКРС |
|Серія ДКРС N ____ ||| |
|_____________________________| | ПРОТОКОЛ N ____ |
|(дата складання протоколу) ||| про адміністративне |
|_____________________________| | правопорушення - порушення |
|(прізвище, ім'я, по батькові,||| законодавства про бюджетну |
|місце роботи порушника) |л| систему України |
|_____________________________|і| |
|_____________________________|н|"__"_______ ______ р. _______________|
|(посада, місце роботи особи, |і| (дата складання (місце складання|
|яка склала протокол) |я| протоколу) протоколу) |
|_____________________________| | |
|_____________________________|в|Мною, _______________________________|
|(склад порушення, місце і |і|(посада, прізвище, ім'я, по батькові |
|час його вчинення) |д|особи, яка склала протокол, номер |
|_____________________________|р|службового телефону) |
|_____________________________|і| |
|Дата і N ____ листа про |з|при _________________________________|
|направлення адмінсправи до |у|(указати обставини, за яких |
|суду ___________ |||установлено порушення законодавства |
|_____________________________| |про бюджетну систему України) |
|Відмітка про прийняте рішення|||_____________________________________|
|щодо притягнення до | |(назву об'єкта, його підлеглість |
|адміністративної відповіда- |||і адресу) |
|льності правопорушника | | |
|(заповнюється за |||виявлено ____________________________|
|інформацією суду) | |_____________________________________|
|_____________________________|||(суть порушення законодавства про |
|_____________________________| |бюджетну систему України, |
|(дата і номер постанови про |||місце, період чи дату вчинення |
|накладення | |правопорушення, |
|_____________________________|||____________________________________,|
|адміністративного стягнення, | |сума матеріальної шкоди, заподіяної |
|його сума) |||правопорушенням) |
| | | |
|Відмітка про виконання |||що є порушенням _____________________|
|постанови за справою про | |_____________________________________|
|адміністративне |||(назва статті, пункти нормативних |
|правопорушення | |актів, які було порушено) |
|_____________________________|||________________________ і передбачає|
|(дата, N платіжного | |відповідальність згідно зі ст. 164-12|
|документа) |||Кодексу України про адміністративні |
|_____________________________| |правопорушення. |
|_____________________________||| |
|_____________________________| |ЗАЗНАЧЕНЕ ПОРУШЕННЯ ДОПУЩЕНО: |
|(підпис посадової особи ||| |
|органу ДКРС, яка здійснює | |Прізвище, ім'я та по батькові, дата |
|контроль за адміністративним |||і місце народження |
|провадженням) | |_____________________________________|
| |||_____________________________________|
| | |Посада ______________________________|
| |||Місце роботи ________________________|
| | |Розмір середньомісячної заробітної |
| |||плати ____ грн. |
-----------------------------------------------------------------------

(Зворотний бік протоколу)

   -----------------------------------------------------------------------
|Притягався до адміністративної відповідальності раніше і за що ______|
|Місце проживання (адреса) ___________________________________________|
|Особа порушника засвідчується _______________________________________|
| (вказати документ, коли і ким виданий, |
| серія, номер) |
| |
| ПОЯСНЕННЯ ОСОБИ, ЯКА ВЧИНИЛА ПОРУШЕННЯ |
|__________________________________________________________________ |
|__________________________________________________________________ |
|__________________________________________________________________ |
|__________________________________________________________________ |
|__________________________________________________________________ |
|__________________________________________________________________ |
|__________________________________________________________________ |
| |
|Я, ______________________________________________________________, |
| (посада, прізвище, ім'я, по батькові порушника) |
| |
|з протоколом ознайомлений(на), права та обов'язки передбачені |
|ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, мені |
|роз'яснено. |
| |
|Примітка. Особа, яка притягується до адміністративної |
|відповідальності, має право ознайомлюватися з матеріалами справи, |
|давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при |
|розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, |
|виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо |
|не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржувати постанову |
|за справою. |
| |
|Підпис особи, яка вчинила правопорушення _________________________ |
| |
|Підпис особи, що склала протокол _________________________________ |
| |
|Примітка. При відмові особи, що вчинила правопорушення, від |
|підпису протоколу, у ньому робиться запис про це. Відмова від |
|підпису не є підставою для припинення провадження за справою. |
|Особа, яка вчинила правопорушення, може подати пояснення, |
|заперечення до змісту протоколу, а також викласти мотиви відмови |
|від його підписання (ці документи додаються до кожного примірника |
|протоколу). За наявності свідків факт відмови підтверджується їх |
|підписами із зазначенням П.I.Б. та адреси проживання. |
-----------------------------------------------------------------------