Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ НАУКИ, ІНФОРМАТИКИ ТА ІННОВАЦІЙ

НАКАЗ
N 168 від 06.07.95
м.Київ

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
24 липня 1995 р. за N 243/779

Додаток N 9
Затверджено
наказом Міністерства статистики України
від 06.07.95 р. N 168

( Інструкцію відмінено згідно Наказу
Мінстату N 207 від 09.07.96 )

Інструкція
про порядок заповнення звіту
про наявність і використання
банку даних за формою N 4-інф

1. Обстеження проводиться з метою обліку банку даних загального використання, що експлуатуються на підприємствах, в установах, організаціях, обчислювальних центрах, науково-виробничих та виробничих об'єднаннях, асоціаціях, корпораціях, концернах, головних (територіальних) управліннях, спільних та малих підприємствах, кооперативах, учбових закладах, міністерствах, відомствах (далі підприємства (організації), незалежно від форми власності, за станом на 1 січня 1996 року.

Кожне самостійне підприємство (організація), що входить до складу об'єднання, подає звіт самостійно. Структурні підрозділи об'єднання окремо звіт не подають.

2. Звіт подається підприємствами (організаціями), котрі є власниками банків даних.

3. Звіт подається за адресою і в терміни, що передбачені на бланку форми.

4. Коди у верхній частині бланку форми підприємствами (організаціями) не заповнюються.

5. Бажано, щоб звіт за формою N 4-інф заповнювався працівником сфери обробки даних на обчислювальній техніці.

6. У звіті надається інформація про банк даних загального користування, власником якого є підприємство (організація). Якщо підприємство є власником декількох банків даних, тоді по кожному банку даних заповнюється окремий звіт.

Банки даних, що мають інформацію суто внутрішнього використання (документообіг, облік кадрів і заробітної плати та інші бухгалтерські задачі), а також задачі, котрі відносяться до автоматизованих систем управління виробництвом (операційний день банку), до звітів не включаються.

Банк даних - система програмних, мовних, організаційних і технічних засобів, призначених для централізованого накопичення інформації, а також сама інформація, що зберігається в базах даних, тобто бази даних в комплексі з СУБД.

База даних (БД) - поіменована сукупність даних, що характеризує стан об'єктів та їх відносин у предметній галузі, що розглядається.

Для використання або модифікації баз даних однією чи кількома особами необхідна система управління базами даних (СУБД).

7. У рядку 1.0 вказується повне найменування банку даних.

8. У рядках 2.1 та 2.2 відповідно вказується повна та скорочена назва організації, що розробила банк даних. Якщо у розробці банку даних брали участь декілька організацій, то необхідно вказати головного розробника банку даних.

9. У рядках 2.3, 2.4 та 2.5 відповідно вказуються адреса, телефон, факс організації-розробника банку даних, що використовується.

10. Рядок 2.6 підприємствами (організаціями) не заповнюється.

11. У рядках 3.1 та 3.2 наводиться прізвище адміністратора банку даних та його телефон.

12. У рядку 4.0 проставляється загальний обсяг банку даних у Мбайтах, включаючи прикладне програмне забезпечення та інформаційні бази.

13. У рядку 5.0 наводиться найменування системи управління базами даних ( СУБД ) з версією чи без неї, що використовується (наприклад: DBASE 5.0, FOXBASE 2.10, FOXPRO 2.0, CLIPPER 5.01, PARADOX 5.0, DATAEASE, ORACLE, INGRES, SQL SERVER, BTRIEVE, SYBASE, PROGRESS, INFORMIX, DB2,XDB6,...).

Система управління базами даних (СУБД) - сукупність мовних та програмних засобів, що призначені для створення, ведення та конкурентного використання бази даних багатьма користувачами.

Основні функції СУБД - завантаження інформації до бази даних (створення бази даних), що супроводжується максимально можливою перевіркою її достовірності; реалізація запитів користувачів на відбір і виведення частини інформації з бази даних за критеріями пошуку; оновлення окремих частин бази даних без зміни її структури.

15. У рядку 6.0 проставляється число підприємств (організацій), що використовують банк даних.

16. У рядку 7.0 вказується спосіб передачі інформації організаціям-користувачам: по каналах зв'язку, на гнучких магнітних носіях, на паперових носіях тощо.

17. У рядку 8.0 приводяться назви друкованих аналогів, тобто таких, що випускаються на основі банку даних: довідників, збірників, вказівок, каталогів, реферативних журналів тощо.

18. У рядку 9.0 наводяться найменування комп'ютерів, на яких експлуатується банк даних (наприклад: РС/АТ 386, PS/2,...).

19. У рядках 10.1 та 10.2 вказуються відповідно галузі народного господарства та галузі науки, в котрих використовується банк даних. Якщо банк даних використовується в декількох галузях, тоді у звіті фіксується не більше 3, причому на першому місці необхідно вказати ту, що переважає.

20. У рядку 11 вказується мета створення банку даних.

21. У рядку 12 необхідно надати стислу характеристику банку даних. Наприклад: включено 70 основних показників (обсяги робіт, чисельність, фінансування,...), що характеризують діяльність 1450 наукових організацій України за 1991-1994 рр., в розрізах - регіони, міністерства, форми власності, сектори наук тощо.

Державна статистична звітність

к о д и

      -----------------------------------------------------------------
форми|органі-|тери-|галу-|виду|організа-| форми|міністерства|кон-
доку-|зації- |то- | зі |еко-|ційно-пра| влас-|відомства, |тро
мен- |склада |рії | за |но- |вової фор| ності|МДО, кон- |ль-
ту за|ча-іден|за |ЗКГНГ|міч-|ми госпо-| за |церну, асо- |на
УКУД | ти- |СПАТО| |ної |дарювання| КФБ |ціяції за |су-
|фіка- | | |дія-| за КОПФГ| | СПОДУ |ма
|ційний | | |ль- | | | |
|код | | |нос-| | | |
|ЄДРПОУ | | |ті | | | |
| | | |за | | | |
| | | |УК- | | | |
| | | |ВЕД | | | |
-----+-------+-----+-----+----+---------+------+------------+----
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
-----------------------------------------------------------------

Кому подається ___________________
(назва)
__________________________________
(адреса одержувача)
Міністерство, відомство, головне
управління, МДО, концерн,
асоціація _______________________
Назва виробничого об'єднання,
підприємства, організації
повна ___________________________
скорочена _______________________
Адреса __________________________
Форма власності _________________
Організаційно-правова
форма господарювання ____________
Основний вид
економічної діяльності __________ 

Форма N 2-інф
Затверджена наказом Мінстату
України від 6.07.95 р. N 168
Поштова-річна
Подають 10 січня 1996 року
підпрємства, установи,
організації, обчислювальні
центри, об'єднання,
асоціації, корпорації,
концерни, головні
(територіальні) управління,
спільні та малі підприємства,
кооперативи, учбові заклади,
міністерства (відомства)
управлінню статистики за
місцем знаходження 

Звіт
про поповнення парку обчислювальної техніки
за 199 рік

Розділ 1. Поповнення парку обчислювальної техніки

       -----------------------------------------------------------------
Наймену-|Код|Кількість|Балансо|Ємкість |Вік|Машино|Фактич|Кіль|
вання |ряд| ЕОМ |ва вар-|оператив|ЕОМ|дні |но від|кі- |
ЕОМ |ка |---------|тість | ного |мі-|знаход|працьо|сть |
| |взя-|вве | млн. |запам'я-|ся-|ження |вано, |го- |КС
| |тих |де- | крб. |товуючо-|ців|на під|годин |дин |
| |на |них | |го при- | |приєм-|(астро|про-|
| |ба- | в | |строю, | |стві |номіч-|сто-|
| |ланс|дію | |Мбайт | |(орга-|них) |їв |
| | | | | | |ніза- | | |
| | | | | | |ції) | | |
--------+---+----+----+-------+--------+---+------+------+----+--
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |9
------------------------------------------------------------------

АРМ на
базі
ПЕОМ 910
АРМ на
базі
ЕОМ 950
КС 9999 х х х х х х х х
-----------------------------------------------------------------

Примітка: Дані по графах 4, 7, 8 по персональних ЕОМ не заповнюються.

Дані по графах 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 подаються у цілих числах, а по графі 4 - з двома знаками після коми.

Розділ 2. Вибуття обчислювальної техніки

       -----------------------------------------------------------------
Найменування | Код | Вік ЕОМ, місяців |
ЕОМ | рядка |----------------------------|
| | знятих | що не підлягають | КС
| | з | експлуатації |
| | балансу | |
-------------------+----------+---------+------------------+-----
А | Б | 1 | 2 | 3
-----------------------------------------------------------------

АРМ на базі ПЕОМ 910
АРМ на базі ЕОМ 950
КС 9999 х х
-----------------------------------------------------------------

" ___ " _________ 199 р.
 
__________________________________
Прізвище та N телефону виконавця 

Керівник підприємства (організації) ________________________

Головний бухгалтер _________________________________________