ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 149 від 20.08.2001

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
4 вересня 2001 р. за N 782/5973

Про внесення змін до інструкцій про порядок складання
у 2001 році місячних та квартальних фінансових звітів
установами й організаціями, що отримують кошти з
державного та/або місцевих бюджетів

На виконання Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" ( 996-14 ) у зв'язку з удосконаленням обліку зобов'язань розпорядників коштів бюджету, з метою встановлення єдиних вимог до порядку складання у 2001 році місячних та квартальних фінансових звітів установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок складання у 2001 році місячної звітності установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів, затвердженої наказом Державного казначейства України від 22.02.2001 N 23 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 12.03.2001 за N 212/5403 (додаються).

2. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок складання у 2001 році квартальних звітів установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів, затвердженої наказом Державного казначейства України від 3.04.2001 N 48 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 20.04.2001 за N 363/5554 (додаються).

3. Установити, що центральні органи виконавчої влади, інші головні розпорядники бюджетних коштів, установи та організації, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів, складають фінансові звіти:

відповідно до вимог Змін до Інструкції про порядок складання у 2001 році місячної звітності установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів, - зі звіту за вересень 2001 року;

відповідно до вимог Змін до Інструкції про порядок складання у 2001 році квартальних звітів установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів , - зі звіту за третій квартал 2001 року.

4. Органам Державного казначейства України та фінансовим управлінням Зміни до Інструкції про порядок складання у 2001 році місячної звітності установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів, та Зміни до Інструкції про порядок складання у 2001 році квартальних звітів установами й організаціями, що отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів , довести до відома установ, що ними обслуговуються.

В.о.Голови П.П.Миколенко

Затверджено
Наказ Державного
казначейства України
20.08.2001 N 149

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
4 вересня 2001 р. за N 782/5973

Зміни
до Інструкції про порядок складання у 2001 році місячної
звітності установами й організаціями, що отримують кошти з
державного та/або місцевих бюджетів

1. Пункт 21 Інструкції доповнити абзацом такого змісту:

"Графа 8 "Зареєстровані зобов'язання" відображається на підставі документів, що подані протягом року до органу Державного казначейства України разом з реєстром фінансових зобов'язань для попередньої оплати або оплати вже отриманих послуг або матеріальних цінностей. Сума наводиться наростаючим підсумком з початку року".

2. Форму N 8м "Звіт про зобов'язання бюджетних установ" (додаток 11 до Інструкції) викласти в новій редакції (додається).

Начальник Управління методології по виконанню бюджету
бухгалтерського обліку та звітності О.О.Чечуліна

Додаток 11
до Інструкції про порядок складання у
2001 році місячної звітності
установами й організаціями, що
отримують кошти з державного та/або
місцевих бюджетів, затвердженої
наказом Державного казначейства
України від 22.02.01 N 23
(у редакції наказу Державного
казначейства України від 20.08.01
N 149)

Звіт
про зобов'язання бюджетних установ
за ________________ 200__ р.

Форма N 8м

                                                               Коди
-----------
за ДКУД |_________|
Установа _______________________________ за ЄДРПОУ |_________|
Територія_______________________________ за КОАТУУ |_________|
Код відомчої класифікації видатків______ за СПОДУ | |
________________________________________ -----------
Код функціональної класифікації видатків
________________________________________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _____________

---------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код |Код | На початок року |
| |еконо- |рядка| зареєстровано |
| |мічної | |---------------------+
| |класифі-| |усього|з них |
| |кації | | |кредиторська |
| |видатків| | |заборгованість|
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Видатки - всього | х | 010 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|у тому числі: | | | | |
|Поточні видатки | 1000 | 020 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Видатки на товари і послуги | 1100 | 030 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата праці працівників бюджетних | | | | |
|установ | 1110 | 040 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Заробітна плата | 1111 | 050 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Грошове утримання | | | | |
|військовослужбовців | 1112 | 060 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Нарахування на заробітну плату | 1120 | 070 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Придбання предметів постачання і | | | | |
|матеріалів, оплата послуг та інші | | | | |
|видатки | 1130 | 080 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Предмети, матеріали, обладнання | | | | |
|та інвентар | 1131 | 090 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Медикаменти та перев'язувальні | | | | |
|матеріали | 1132 | 100 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Продукти харчування | 1133 | 110 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|М'який інвентар та обмундирування | 1134 | 120 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата транспортних послуг та | | | | |
|утримання транспортних засобів | 1135 | 130 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оренда та експлуатаційні послуги | 1136 | 140 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Поточний ремонт обладнання, | | | | |
|інвентарю та будівель; технічне | | | | |
|обслуговування обладнання | 1137 | 150 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Послуги зв'язку | 1138 | 160 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата інших послуг та інші видатки | 1139 | 170 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Видатки на відрядження | 1140 | 180 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Матеріали, інвентар, будівництво, | | | | |
|капітальний ремонт та заходи | | | | |
|спеціального призначення, що мають | | | | |
|загальнодержавне значення | 1150 | 190 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата комунальних послуг та | | | | |
|енергоносіїв | 1160 | 200 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата теплопостачання | 1161 | 210 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата водопостачання і | | | | |
|водовідведення | 1162 | 220 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата електроенергії | 1163 | 230 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата природного газу | 1164 | 240 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата інших комунальних послуг | 1165 | 250 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Оплата інших енергоносіїв | 1166 | 260 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Дослідження і розробки, державні | | | | |
|програми | 1170 | 270 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Виплата процентів (доходу) за | | | | |
|зобов'язаннями | 1200 | 280 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Субсидії і поточні трансферти | 1300 | 290 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Субсидії та поточні трансферти | | | | |
|підприємствам (установам, | | | | |
|організаціям) | 1310 | 300 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Поточні трансферти органам | | | | |
|державного управління інших рівнів | 1320 | 310 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Поточні трансферти населенню | 1340 | 320 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Виплата пенсій і допомоги | 1341 | 330 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Стипендії | 1342 | 340 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Інші поточні трансферти населенню | 1343 | 350 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Поточні трансферти за кордон | 1350 | 360 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Капітальні видатки | 2000 | 370 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Нерозподілені видатки | 3000 | 380 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Кредитування з вирахуванням | | | | |
|погашення | 4000 | 390 | | |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+
|Всього | х | 400 | | |
---------------------------------------------------------------------------

Продовження таблиці

     -------------------------------------
| На звітну дату |Зареєстровані|
| зареєстровано |зобов'язання |
+---------------------| |
|усього|з них | |
| |кредиторська | |
| |заборгованість| |
+------+--------------+-------------|
| 6 | 7 | 8 |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
| | | |
+------+--------------+-------------|
| | | |
-------------------------------------

Керівник ___________ _________________________

(підпис) (ініціали і прізвище)

Головний бухгалтер ___________ _________________________

(підпис) (ініціали і прізвище)

"____"____________ 200__ р.

(число, місяць, рік)

Начальник управління методології по
виконанню бюджету, бухгалтерського обліку та звітності О.О.Чечуліна