МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 268 від 07.12.2000
м.Київ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
21 грудня 2000 р. за N 933/5154
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства Міністерства економіки України
від 17.04.2006 N 139)
Про порядок погодження Міністерством економіки
України застосування замовниками окремих процедур
державних закупівель
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки
N 96 від 05.05.2001 )
На виконання Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) та постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
Порядок погодження Міністерством економіки України застосування замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедури закупівлі в одного виконавця, що додається;
Порядок розгляду документів, поданих замовником до Міністерства економіки України для здійснення процедур погодження, що додається.
2. Установити, що:
погодження процедури закупівлі в одного виконавця відповідно до умов її застосування, передбачених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), здійснюється замовниками в установленому цим наказом порядку, якщо очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 5 тис. євро (для робіт 100 тис. євро);
у випадку фінансування закупівлі товарів, робіт чи послуг за рахунок коштів бюджету Автономної Республіки Крим чи місцевих бюджетів, погодження застосування замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедури закупівлі в одного виконавця здійснюється відповідно Міністерством економіки Автономної Республіки Крим та економічними підрозділами обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у порядку, установленому цим наказом.
3. Управлінню державних закупівель (Обушко Н.М.) та головному юридичному управлінню (Медвецький А.Т.) забезпечити в установленому порядку реєстрацію цього наказу в Мін'юсті.
4. Зобов'язати здійснювати погодження процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за кошти державного бюджету та видавати листи погодження управління державних закупівель (Обушко Н.М.) спільно з головним юридичним управлінням (Медвецький А.Т.) із залученням, за необхідності, інших структурних підрозділів Мінекономіки України відповідно до Порядку розгляду документів, поданих замовником до Мінекономіки України для здійснення процедур погодження, затвердженого цим наказом. ( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
5. Управлінню державних закупівель (Обушко Н.М.) забезпечити опублікування цього наказу в бюлетені "Вісник державних закупівель".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника департаменту економіки оборони, правоохоронної діяльності, техногенної безпеки та державних закупівель Чумакова В.О.
7. Цей наказ набирає чинності через 10 днів після реєстрації у Мін'юсті.
Міністр В.Роговий
Погоджено
Т.в.о. Міністра закордонних справ України П.Сардачук
Заступник Міністра освіти і науки України В.Огневюк
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
07.12.2000 N 268
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
21 грудня 2000 р. за N 933/5154
Порядок
погодження Міністерством економіки України застосування
замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури
двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує
суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедури
закупівлі в одного виконавця
1. Погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та процедури закупівлі в одного виконавця здійснюється на підставі подання до Міністерства економіки України (далі - Мінекономіки) замовником таких документів, відповідальність за достовірність яких несе замовник:
1.1. У разі застосування процедури торгів з обмеженою участю, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро:
листа-звернення, у довільній формі, на адресу Мінекономіки з обгрунтуванням необхідності застосування процедури торгів з обмеженою участю відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (частина 3, стаття 18), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг);
тендерної документації, необхідної для проведення процедури закупівлі, включаючи основні умови або проект договору про закупівлю;
протоколу проведення процедури попередньої кваліфікації (1)
- у разі застосування процедури торгів з обмеженою участю, якій передувала процедура попередньої кваліфікації.
______________
(1) Форму протоколу проведення процедури попередньої кваліфікації затверджено наказом Мінекономіки від 03.11.2000 N 235 "Про затвердження форми звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення. ( Абзац четвертий пункту 1.1 в редакції Наказу Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
1.2. У випадку застосування процедури двоступеневих торгів, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро:
листа-звернення у довільній формі на адресу Мінекономіки з обгрунтуванням необхідності застосування процедури двоступеневих торгів відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (частина 1, стаття 30), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг);
тендерної документації, необхідної для проведення процедури закупівлі, включаючи основні умови або проект договору про закупівлю;
первинного договору про закупівлю та звіту про проведення попередніх процедур закупівлі, у разі потреби застосування процедури двоступеневих торгів для нових будівельних робіт, які є повторенням подібних будівельних робіт, що відповідають типовому проекту;
звіту про застосування процедури відкритих торгів у разі відхилення всіх тендерних пропозицій, що були подані виконавцями на відкриті торги, через змову виконавців щодо ціни відповідного товару, робіт чи послуг або невідповідності тендерних пропозицій вимогам, викладеним у тендерній документації;
( Абзац шостий пункту 1.2 виключено на підставі Наказу Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
1.3. У випадку застосування процедури закупівлі в одного виконавця:
листа-звернення у довільній формі на адресу Мінекономіки з обгрунтуванням необхідності застосування процедури закупівлі в одного виконавця відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) (частина 2, стаття 33), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг);
основних умов або проекту договору про закупівлю;
( Абзац четвертий пункту 1.3 виключено на підставі Наказу Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
( Абзац п'ятий пункту 1.3 виключено на підставі Наказу Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
первинного договору про закупівлю та звіту про проведення попередніх процедур закупівлі у зв'язку з потребою здійснення додаткових поставок чи проведення додаткових робіт первинним виконавцем;
техніко-економічного обгрунтування або відповідного експертного висновку - у разі потреби застосування процедури закупівлі в одного виконавця через відсутність конкуренції (з технічних причин), коли товари, роботи чи послуги, у тому числі медичні та побутові, можуть бути поставлені (виконані) тільки певним виконавцем і при цьому немає альтернативи; ( Абзац сьомий пункту 1.3 виключено на підставі Наказу Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
запиту на участь у процедурі закупівлі в одного виконавця щодо закупівлі науково-технічної продукції за встановленою формою (додаток 1), - якщо предметом закупівлі є здійснення наукових досліджень та розробок;
нотаріально завірених копій документів установленого зразка (у разі їх наявності), що підтверджують наявність авторських прав, - у разі закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав; ( Абзац дев'ятий пункту 1.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
обгрунтування ціни, - у разі закупівель, які здійснюються за значно нижчими від ринкових цінами, що діють протягом дуже короткого строку.
У разі потреби Мінекономіки має право вимагати надання замовником нотаріально завірених копій установчих документів та свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - виконавця, запрошеного для участі в процедурі закупівлі, нотаріально завірених копій відповідних ліцензій. ( Пункт 1.3 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
2. У разі закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів, перелік яких зазначений у додатку 1 до цього Порядку, процедура закупівлі, що потребує погодження, вважається погодженою Мінекономіки чи іншим органом, уповноваженим здійснювати процедуру погодження відповідно до пункту 2 цього наказу, якщо розпорядник державних коштів додатково не звернеться до Мінекономіки. ( Порядок доповнено пунктом 2 згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
3. Документи, що подаються до Мінекономіки для отримання дозволу на застосування відповідної процедури закупівлі, надсилаються до Мінекономіки поштою. Днем подання документів уважається дата реєстрації вхідних документів у Мінекономіки.
Відомості про прийняті на розгляд документи заносяться в окремий журнал приймання та видавання матеріалів щодо погодження процедур закупівель та в комп'ютерну інформаційну базу обліку, після чого документи направляються на розгляд (експертизу) до відповідних управлінь Мінекономіки.
4. Протягом 30 календарних днів з дати подання замовником документів Мінекономіки приймає відповідне рішення щодо погодження процедури закупівлі та видає лист погодження процедури закупівлі встановленого зразка (додаток 2). ( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
5. Розгляд звернень замовників щодо необхідності застосування процедури закупівлі в одного виконавця через виникнення нагальної потреби в здійсненні закупівлі у зв'язку з особливими економічними чи соціальними обставинами, яких замовник не міг передбачити, та прийняття відповідного рішення здійснюються Мінекономіки чи іншим органом, уповноваженим здійснювати процедуру погодження відповідно до пункту 2 цього наказу, протягом 5 робочих днів.
6. Погодження процедури закупівлі в разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти для потреб дипломатичних представництв та консульських установ України, розташованих за кордоном, а також закупівлі навчальної літератури та послуг щодо її видання і доставки для потреб підпорядкованих Міністерству освіти і науки України навчальних закладів здійснюється Мінекономіки згідно з цим Порядком на підставі листа-звернення у довільній формі на адресу Мінекономіки з обгрунтуванням необхідності застосування тієї чи іншої процедури закупівлі відповідно до умов, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів, робіт і послуг за поданням Міністерства закордонних справ України та Міністерства освіти і науки України. У листі може бути зазначений перелік усіх видів товарів (робіт, послуг), закупівля яких має здійснюватись протягом поточного року за процедурою, іншою, ніж відкриті торги.
7. Результати розгляду поданих документів відповідними управліннями Мінекономіки заносяться до картки опрацювання та погодження. На підставі картки опрацювання та погодження, яка підписується начальниками управлінь, оформляється лист погодження процедури закупівлі та здійснюється його затвердження.
8. Під час здійснення погодження відповідної процедури закупівлі замовник має право доопрацювати документи, провести додаткову експертизу документів. У цьому випадку розгляд документів призупиняється і відновлюється у разі внесення замовником доопрацьованих документів, після чого розпочинається новий термін їх розгляду.
9. Якщо під час розгляду управліннями Мінекономіки поданих замовником документів виявляються підстави для відмови в погодженні тієї чи іншої процедури закупівлі, то до управління державних закупівель подається їх письмовий виклад за підписом начальника відповідного управління Мінекономіки.
10. Підставою для відмови в погодженні відповідної процедури закупівлі можуть бути:
подання замовником не всіх документів, передбачених пунктом 1 цього Порядку;
виявлення в поданих документах неправдивої інформації;
невідповідність поданих документів вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).
12. Лист погодження процедури закупівлі підписується та затверджується:
10. У процесі здійснення погодження процедури закупівлі фахівці відповідних управлінь Мінекономіки повинні суворо дотримуватись вимог законодавства у сфері державних закупівель та цього Порядку, не допускаючи при цьому розголошення конфіденційної інформації.
заступником Міністра економіки України або керівником департаменту (у разі його відсутності - його заступником), яким безпосередньо підпорядковане управління державних закупівель. У разі їх відсутності зазначені документи підписуються іншим заступником Міністра економіки України відповідно до порядку розподілу обов'язків, затвердженого Міністром економіки України.
14. Лист погодження процедури закупівлі видається представникам замовника за умови пред'явлення ними посвідчень особистості та доручень замовника на отримання від Мінекономіки зазначених документів або надсилається поштою. ( Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
12. Лист погодження процедури закупівлі оформляється у двох примірниках, один з яких видається замовнику, а другий разом з пакетом поданих документів для здійснення процедури погодження зберігається в Мінекономіки протягом трьох років.
14. Відмова у видачі листа погодження процедури закупівлі має бути оформлена письмово, містити підстави відмови і може бути оскаржена в установленому законодавством порядку.
Начальник управління державних закупівель Н.Обушко
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
07.12.2000 N 268
Порядок
розгляду документів, поданих замовником до
Міністерства економіки України для здійснення
процедури погодження
( У тексті Порядку слова "протягом трьох робочих днів"
вилучено згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
Управління Мінекономіки, зазначені нижче, у межах своєї компетенції протягом п'яти робочих днів (1) здійснюють розгляд документів, поданих замовниками для погодження відповідної процедури закупівлі з таких питань: (Абзац перший із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки N 96 ( від 05.05.2001 )
______________
У разі обгрунтованої потреби терміни розгляду управліннями Мінекономіки документації, що подається для здійснення погодження процедур закупівлі, може бути змінено в межах загального терміну розгляду, відповідно до Порядку погодження.
Головне юридичне управління розглядає проект договору про закупівлю або загальні умови договору; установчі документи та свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності (завірені копії) виконавця, запрошеного для участі в процедурі закупівлі в одного виконавця; завірені копії відповідних ліцензій (у разі погодження застосування процедури закупівлі в одного виконавця).
Управління контролю за зовнішньоекономічною діяльністю у межах своєї компетенції розглядає пакет документів, поданий замовником для погодження відповідної процедури закупівлі, на предмет відповідності умов платежів проекту контракту вимогам чинного законодавства та наявності (відсутності) обмежень у суб'єкта господарської діяльності і його контрагента на здійснення зовнішньоекономічної діяльності, передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" ( 959-12 ), та інших порушень у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Управління зовнішньоекономічної політики разом з Державним інформаційно-аналітичним центром моніторингу зовнішніх товарних ринків в межах своєї компетенції розглядають документи на предмет відповідності цінових умов здійснення закупівель існуючій кон'юнктурі на зовнішніх ринках.
Управління розвитку конкуренції та цінової політики, управління інформаційних технологій, управління промислової політики в межах своєї компетенції розглядають:
відповідність з ціновими реаліями орієнтовно розрахованої вартості товарів (робіт, послуг), що будуть закуповуватись;
порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Якщо в поданих до Мінекономіки документах виявляється інформація щодо цін, достовірність якої не може бути перевірена відповідальними фахівцями Міністерства, то замовник повинен додатково надати експертні висновки спеціалізованих експертних організацій.
Управління економічної політики розглядає техніко-економічне обгрунтування закупівель наукових досліджень, експериментів або розроблень.
Управління державних закупівель організовує та координує роботу зазначених вище управлінь Мінекономіки щодо опрацювання документів, поданих для здійснення процедури погодження, оформляє лист погодження процедури закупівлі або готує мотивовану відмову у його видачі.
До проведення експертизи документів, у разі потреби, можуть залучатися інші структурні підрозділи Мінекономіки, не зазначені в цьому переліку. При цьому загальний термін розгляду документів у зазначених підрозділах не повинен перевищувати п'яти робочих днів.
Начальник управління державних закупівель Н.Обушко
Додаток 1
до Порядку погодження Міністерством
економіки застосування замовниками
процедури торгів з обмеженою участю
та процедури двоступеневих торгів
при закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти, очікувана
вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну
100 тис. євро, та застосування
процедури закупівлі в одного
виконавця
1. Послуги щодо водо-, тепло- та енергопостачання, водовідведення та обслуговування каналізаційних систем.
2. Товари, роботи і послуги, необхідність закупівлі яких пов'язана з ліквідацією наслідків стихійного лиха відповідно до окремих актів законодавства.
3. Середній і поточний ремонт автомобільних доріг.
4. Поштові послуги.
5. Послуги електрозв'язку (за винятком мобільного).
6. Телекомунікаційні послуги щодо ретрансляції радіо- та телесигналів.
7. Послуги щодо перевезення залізничним транспортом.
8. Закупівля готових або виготовлення радіо- та телепрограм чи закупівля ефірного часу.
9. Закупівля послуг з перевезення миротворчого контингенту та багажу в разі участі України в миротворчих операціях Організації Об'єднаних Націй, що здійснюється відповідно до окремих актів законодавства
10. Роботи/послуги, що виконуються чи надаються підпорядкованими підприємствами, установами, організаціями або структурними підрозділами (юридичними особами) розпорядника державних коштів.
11. Закупівля житла для потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, інших визначених законодавством України груп населення.
12. Послуги щодо передплати періодичних видань. ( Порядок доповнено Додатком 1 згідно з Наказом Мінекономіки N 96 від 05.05.2001 )
Додаток 2
до Порядку погодження
Міністерством економіки застосування
замовниками процедури торгів з
обмеженою участю та процедури двоступеневих
торгів при закупівлі товарів,
робіт і послуг за державні кошти,
очікувана вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро,
та застосування процедури
закупівлі в одного виконавця
Запит на участь у процедурі закупівлі в одного виконавця
науково-технічної продукції
1. Назва проекту
2. Пріоритетний напрям розвитку науки і техніки
3. Державний замовник
4. Автори проекту розробки та відповідальні виконавці
-------------------------------------------
|Прізвище, ім'я,|Науковий ступінь,|Підпис |
|по батькові |місце роботи, | |
| |посада, телефон | |
|---------------+-----------------+-------|
| 1 | 2 | 3 |
|---------------+-----------------+-------|
-------------------------------------------
5. Відомості про заявника проекту
Повна назва організації (підприємства)
Код організації за ЄДРПОУ
Підпорядкованість за СПОДУ
Місцезнаходження
Код території за СПАТО
Банківські реквізити МФО
Форма власності (код за ЗКФВ)
Код галузі народного господарства за ЗКГНГ
Прізвище, ім'я, по батькові керівника підприємства ____________________________________________________________________________
Тел. ____________________________ Факс ________________________________ Е-mail ____________________________________________
6. Ключові слова проекту (до 7 слів)
7. Організації-співвиконавці
-------------------------------------------------------
|Повна назва організації, |Поштова адреса|Частка у |
|відомча підпорядкованість| |фінансуванні|
| | |(%) |
|-------------------------+--------------+------------|
| 1 | 2 | 3 |
|-------------------------+--------------+------------|
-------------------------------------------------------
8. Спрямованість проекту (потрібне зазначити)
-------------------------------------------------------------
|випуск нового виду продукції (послуг) [ ]|
|поліпшення якості продукції (послуг), що випускається [ ]|
|збільшення обсягів виробництва [ ]|
|поліпшення умов праці [ ]|
|поліпшення стану навколишнього середовища [ ]|
|економія енергоресурсів [ ]|
|економія матеріалів (сировини) [ ]|
|зменшення зносу обладнання [ ]|
|збільшення продуктивності праці [ ]|
|поліпшення ефективності діагностики та лікування хворих [ ]|
-------------------------------------------------------------
9. Стадія розроблення та ступінь пророблення проекту (потрібне зазначити)
--------------------------------------------------------------
|досліджено та обгрунтовано наукові аспекти ____ %|
|досліджено та обгрунтовано технічні аспекти проекту ____ %|
|досліджено та обгрунтовано економічні аспекти проекту ____ %|
|проведено експериментальні та теоретичні дослідження ____ %|
|розроблено робочу документацію ____ %|
|проведено патентні дослідження ____ %|
|наявність матеріально-технічної бази ____ %|
|наявність необхідного персоналу ____ %|
|визначено співвиконавців та інвесторів проекту ____ %|
--------------------------------------------------------------
10. Мета проекту та його стислий зміст
11. Характеристика науково-технічної продукції, яку буде створено внаслідок виконання проекту
12. Зміст проекту
13. Обгрунтування проекту
13.1. Ідеї, гіпотези, результати попередніх досліджень та розробок, які покладені в основу проекту.
13.2. Техніко-економічне обгрунтування проекту (зазначити очікувані обсяги впровадження розробки, навести обрахунки ефекту від упровадження, довести перевагу запропонованої розробки перед іншими).
13.3. Календарний план робіт за проектом з розподілом коштів між виконавцями
---------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Термін | |Обсяги |Науково-технічна|
|з/п |етапу робіт |виконання |Виконавець|фінансування |продукція |
| | |початок - | |за рахунок | |
| | |закінчення | |(тис. гривень)| |
| | |(місяць-рік)| |--------------| |
| | | | |держав-|інших | |
| | | | |ного |джерел| |
| | | | |бюджету| | |
|----+------------+------------+----------+-------+------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|----+------------+------------+----------+-------+------+----------------|
---------------------------------------------------------------------------
13.4. Правове забезпечення впровадження розробки
--------------------------------------------------------------------
|Реєстраційний |Назва |Автор |Наявність |Монопольність|
|номер патенту,|необхідного |патенту або|прав |використання |
|країна |патенту або |know-how |використання|(потрібне |
| |know-how | |(потрібне |зазначити) |
| | | |зазначити) | |
|--------------+------------+-----------+------------+-------------|
| | | | [ ] | [ ] |
|--------------+------------+-----------+------------+-------------|
| | | | [ ] | [ ] |
--------------------------------------------------------------------
13.5. Власна оцінка науково-технічного рівня розробки, що пропонується (потрібне зазначити):
-----------------------------------------------------------
|[ ] немає аналогів у світі або краща за існуючі в світі |
| аналоги |
|[ ] немає аналогів в Україні |
|[ ] краща за існуючі в Україні аналоги за всіма основними|
| показниками |
|[ ] перевищує існуючі в Україні аналогічні розробки за |
| окремими показниками |
-----------------------------------------------------------
14. Фінансові аспекти проекту
14.1. Загальна вартість проекту (з ПДВ) ___________________ гривень, словами: ___________________________________________ гривень
14.2. Строки виконання
14.3. Інвестори проекту
----------------------------------------------------------------------
| N | | | |Загальні |Частка |
|з/п|Країна|Назва організації|Джерело |обсяги |фінансування|
| | |(прізвище особи) |фінансування|фінансування |(%) |
| | | | |(тис.гривень)| |
|---+------+-----------------+------------+-------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|---+------+-----------------+------------+-------------+------------|
|---+------+-----------------+------------+-------------+------------|
|-----------------------------------------+-------------+------------|
| РАЗОМ | |100% |
----------------------------------------------------------------------
14.4. Очікувані витрати на реалізацію проекту (тис. гривень)
-----------------------------------------------------------------
|Наймену-|Зарплата|Відраху-|Матеріали та|Паливо та |Витрати |
|вання | |вання |комплектуючі|енергія для|на службові|
|етапу | | | |науково- |відрядження|
|робіт | | | |виробничих | |
| | | | |цілей | |
|--------+--------+--------+------------+-----------+-----------+
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|--------+--------+--------+------------+-----------+-----------+
-----------------------------------------------------------------
Продовження таблиці
-------------------------------------------------------
Спецустаткування|Витрати на |Інші |Накладні|Усього|
для наукових |роботи, що |витрати|витрати | |
робіт |виконуються | | | |
|сторонніми | | | |
|організаціями| | | |
----------------+-------------+-------+--------+------|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
----------------+-------------+-------+--------+------|
-------------------------------------------------------
15. Упровадження та виробництво продукції
15.1. Напрями витрат
------------------------------------------------------------------------------
| N |Назва етапу |Стро-|Обсяги |Бюджетні|Кошти |Кошти|Власні|Інші |
|з/п| |ки |фінан. |кошти, |галузев.|ДІФ, |кошти,|кошти,|
| | |вико-|в тис. |% |інновац.| % | % | % |
| | |нання|гривень| |фондів, | | | |
| | | | | |% | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|1 |Проведення НДДКР | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|2 |Дослідження | | | | | | | |
| |екологічних | | | | | | | |
| |(соціальних) питань | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|3 |Придбання ліцензі| | | | | | | |
| |та know-how | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|4 |Придбання технології| | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|5 |Модернізація | | | | | | | |
| |устаткування | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|6 |Придбання | | | | | | | |
| |устаткування | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|7 |Придбання сировин| | | | | | | |
| |та комплектуючих | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|8 |Пусконалагоджувальні| | | | | | | |
| |роботи | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|9 |Витрати | | | | | | | |
| |управління | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|10 |Початкові виробничі| | | | | | | |
| |витрати | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
|11 |Інші | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+-------+--------+--------+-----+------+------|
| |УСЬОГО (тис.гривень)| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
15.2. Перелік науково-технічної продукції (послуг), що буде вироблятися (надаватися)
---------------------------------------------------------------------------
|Найменування |Назва |Строк |Річні |Ціна |Річні обсяги |
| |підприємства,|початку |обсяги |одиниці |випуску у |
| |що |випуску |випуску в |продукції|вартісних |
| |випускатиме |(рік, |натуральних|(тис. |показниках |
| |продукцію |квартал)|показниках |гривень) |(тис. гривень)|
|-------------+-------------+--------+-----------+---------+--------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-------------+-------------+--------+-----------+---------+--------------|
---------------------------------------------------------------------------
15.3. План очікуваної реалізації продукції (послуг)
--------------------------------------------------
| | Обсяг реалізації всіх видів продукції |
| |-------------------------------------------|
|Рік |ринок України |Ринок країн|зарубіжний ринок|
| |(тис. гривень)|СНД |(євро) |
| | |(євро) | |
|----+--------------+-----------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----+--------------+-----------+----------------|
--------------------------------------------------
15.4. Потенційні споживачі науково-технічної продукції (послуг)
--------------------------------------------------------
|Країна|Назва організації|Назва продукції|Обсяги |
| | | (послуг) |споживання (%|
| | | |від плану) |
| | | |реалізації |
|------+-----------------+---------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
--------------------------------------------------------
16. Наявний досвід
16.1. Як довго Ви працюєте над цією проблемою?
16.2. Наведіть 2-3 приклади попередніх розробок авторського колективу в цій або суміжних галузях, які були доведені до практичного використання.
16.3. Чи була запропонована розробка, у якійсь частині впроваджена раніше _____________ ( зазначити ТАК або НІ)?
--------------------------------------------------------
|Назва підприємства |Обсяги впровадження, оцінка ефекту|
|-------------------+----------------------------------|
| 1 | 2 |
|-------------------+----------------------------------|
--------------------------------------------------------
16.4. Чи одержували Ви раніше або одержуєте на цей час фінансування на роботи, що заявлені в запиті, з інших джерел ________ (зазначити ТАК або НІ)
------------------------------------------------------
|Назва | Обсяги фінансування |
|організації-інвестора|------------------------------|
| |Усього |У тому числі за роками|
|---------------------+-------+----------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---------------------+-------+----+---+---+---+-----|
|---------------------+-------+----+---+---+---+-----|
------------------------------------------------------
16.5. Наукові публікації авторського колективу за тематикою проекту:
монографії ___________; статті _____________; авторські свідоцтва ____________.
Наведіть 2-3 приклади найбільш вагомих публікацій за останні 7 років.
17. Кандидатури можливих експертів у галузі, до якої належить проект
-----------------------------------------------
|Прізвище, ім'я,|Науковий|Місце роботи|Телефон|
|по батькові |ступінь,| | |
| |посада | | |
|---------------+--------+------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|---------------+--------+------------+-------|
-----------------------------------------------
______________________ дата
Керівник організації-заявника проекту |
_______________________ ________________ ___________________________ (посада) (підпис) (прізвище) |
М.п.
Висновки міністерства або іншого центрального органу виконавчої влади (замовника) про доцільність та можливість виконання розробки
_______________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Підпис _____________________________________________ М.п.
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник управління державних закупівель Н.Обушко
Додаток 3
до Порядку погодження Міністерством
економіки застосування замовниками
процедури торгів з обмеженою участю
та процедури двоступеневих торгів
при закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти, очікувана
вартість яких дорівнює або перевищує суму,
еквівалентну 100 тис. євро, та застосування
процедури закупівлі в одного виконавця
Зразок листа погодження процедури закупівлі
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ (1)
(Мінекономіки України)
Лист
погодження процедури закупівлі
---------------------------------------------------------------
|Цим Міністерство економіки України (1) погоджує застосування|
|процедури закупівлі: |
|________________________________ (назва погодженої процедури|
|закупівлі) |
|для проведення закупівлі|
|__________________________________ (назва предмета закупівлі)|
|Замовник ____________________________________________________|
|Виконавець (2) ______________________________________________|
| |
|Вартість закупівлі (з ПДВ) ______________________ гривень, |
|словами: ____________________________________________ гривень|
| |
|Реєстраційний номер листа погодження та дата його видачі|
|__________________ |
| |
|Київ, ______ _____________ 200_ року |
| |
| М.п. Підпис відповідальної особи|
---------------------------------------------------------------
_______________________________
(1) У разі закупівель за рахунок коштів місцевого бюджету, зазначається відповідний орган місцевої влади, уповноважений видавати листи погодження застосування окремих процедур закупівлі.
(2) У разі погодження процедури закупівлі в одного виконавця.
Начальник управління державних закупівель Н.Обушко