ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 53 від 06.02.98
м.Київ
Про затвердження форми державної статистичної
звітності про наявність морських (річкових) суден
З метою подальшого удосконалення державної статистичної звітності по водному транспорту наказую:
1. Затвердити форму державної статистичної звітності N 2-вод "Звіт про наявність власних морських (річкових) суден" (поштова-річна) і ввести її у дію, починаючи зі звіту за 1997 рік.
2. Розповсюдити вказану форму державної статистичної звітності на підприємства водного транспорту та інші суб'єкти підприємницької діяльності всіх форм власності, які мають на балансі морські (річкові) судна.
3. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку (Голуб О.В.) здійснювати методологічне керівництво збором та розробкою статистичної звітності вищевказаної форми, у п'ятиденний термін подати заявку на виготовлення бланків.
4. Фінансово-економічному управлінню (Шестакова О.В.) забезпечити фінансування виготовлення тиражу бланків та розробки звітності про наявність морських (річкових) суден.
5. Голові Держкомстату Автономної Республіки Крим, начальникам обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики забезпечити підприємства водного транспорту, що розташовані на їх території, бланками форми державної статистичної звітності N 2-вод, здійснити збір та розробку вказаної статистичної звітності по річковому транспорту у терміни, визначені Планом статистичних робіт на 1998 рік, по морському транспорту - до 30 квітня п.р.
6. ГОЦ Держкомстату України (Крамарєв В.Г.) забезпечити збір, розробку та зведення державної статистичної звітності за формою N 2-вод по річковому транспорту згідно з термінами, визначеними Планом статистичних робіт на 1998 рік, по морському - до 20 травня п.р.
7. Наказ Мінстату України від 09.06.97 р. N 144 вважати таким, що втратив чинність.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Остапчука Ю.М.
Голова О.Г.Осауленко
Державна статистична звітність
------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|----------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+--+--|
|форми|організа-|терито-|галузі| виду |форми| органі-|міністе- |вище- | |КС|
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|рства, |стоящої| | |
|менту|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|відомст- |органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за | форми |ва, МДО, |зації- | | |
| ДКУД|ційний | | | ності| КФВ |господа-|концерну,|іденти-| | |
| |код за | | | за | | рювання|асоціації|фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | | КВЕД | |за КОПФГ|за СПОДУ |йний | | |
| | | | | | | | |код за | | |
| | | | | | | | |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+--+--|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|
------------------------------------------------------------------------------
Кому надсилається __________________________________ ___________________________________________________ (найменування та адреса одержувача) Міністерство _______________________________________ Об'єднання (підприємство) ___________________________ Адреса _____________________________________________ |
Форма N 2-вод Затверджена наказом Держкомстату України від 6 лютого 1998 р. N 53 Поштова - річна Надсилають підприємства водного транспорту та інші суб'єкти підприємницької діяльності всіх форм власності, які мають на балансі морські (річкові) судна, 30 січня: 1) управлінню статистики за місцем знаходження; 2) вищестоящій організації. |
Звіт
про наявність власних морських (річкових) суден
станом на кінець 199______ року
Розділ I. Річковий флот
1.1. Наявність суден за типами та призначенням
------------------------------------------------------------------------------
| Види суден |N | Всього |у т.ч. нові судна, які |КС|
| |ряд| |надійшли протягом | |
| |ка | |звітного року: | |
| | |--------------------------+-------------------------| |
| | |кіль|вантажо|пот |пасажиро|кіль|вантажо-|пот |паса- | |
| | |кі- | підйом|ужні|міст- |кі- | підйом-|ужні|жиро- | |
| | |сть,| ність,|сть,|кість, |сть,| ність, |сть,|міст- | |
| | |од. | тонн |кВт |місць |од. | тонн |кВт |кість,| |
| | | | | | | | | |місць | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
| А | Б| 1 | 2 | 3 | 4 | | 6 | 7 | 8 | 9|
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|САМОХІДНІ | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|всього (сума |101| | | | | | | | | |
|рядків 102 - | | | | | | | | | | |
|104, 107, 111) | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- пасажирські |102| | х | | | | х | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- вантажні |103| | | | х | | | | х | |
|наливні | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- вантажні |104| | | | х | | | | х | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|суховантажні | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
| з них: | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|судна типу |105| | | | х | | | | х | |
|"море-ріка" | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- судна-штовхачі|106| | | | х | | | | х | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- буксирні (сума|107| | х | | х | | х | | х | |
|рядків 108-110) | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
| з них: | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|буксири |108| | х | | х | | х | | х | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|штовхачі |109| | х | | х | | х | | х | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|буксири-штовхачі|110| | х | | х | | х | | х | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- допоміжні |111| | х | | х | | х | | х| |
|(включаючи | | | | | | | | | | |
|рейдові та | | | | | | | | | | |
|маневрові) | | | | | | | | | | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|НЕСАМОХІДНІ | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|всього (сума |112| | | х | х | | | х | х | |
|рядків 113, 117,| | | | | | | | | | |
|121) | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- наливні баржі |113| | | х | х | | | х | х | |
|(сума рядків 114| | | | | | | | | | |
|- 116) | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
| з них: | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|баржі, які |114| | | х | х | | | х | х | |
|буксирують | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|баржі, які |115| | | х | х | | | х | х | |
|штовхають | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|баржі, які можна|116| | | х | х | | | х | х | |
|штовхати та | | | | | | | | | | |
|буксирувати | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|- суховантажні |117| | | х | х | | | х | х | |
|баржі (сума | | | | | | | | | | |
|рядків 118-120) | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
| з них: | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|баржі, які |118| | | х | х | | | х | х| |
|буксирують | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|баржі, які |119| | | х | х | | | х | х| |
|штовхають | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|баржі, які можна|120| | | х | х | | | х | х| |
|штовхати та | | | | | | | | | | |
|буксирувати | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|допоміжні |121| | | х | х | | | х | х| |
|(стоєчні) | | | | | | | | | | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|ТЕХНІЧНИЙ ФЛОТ | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|земснаряди |122| | х | | х | | х | | х| |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|дноочисні |123| | | х | х | | | х | х| |
|снаряди | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|Флот, який |124| | | | х | | | | х| |
|обслуговує | | | | | | | | | | |
|шляхові роботи: | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
| з них: | | | | | | | | | | |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|самохідний |125| | х | х | х | | х | х | х| |
|----------------+---+----+-------+----+--------+----+--------+----+------+--|
|несамохідний |126| | х | х | х | | х | х | х| |
------------------------------------------------------------------------------
1.2. Групування суден за віком (з моменту побудови)
------------------------------------------------------------------------------
| Види суден |N |Всього| у тому числі: |КС|
| |ря | (сума|-----------------------------------------| |
| |дка| граф | до 3,0|від 3,1 |від 5,1 |від 8,1| 10 | |
| | |2 - 6)| років | до 5 | до 8 | до 10 |років і| |
| | | |включно| років | років | років | більше| |
| | | | |включно |включно |включно| | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
| А | Б| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7|
|--------------------+-------------------------------------------------------|
|САМОХІДНІ | |
|- пасажирські: | |
|--------------------+-------------------------------------------------------|
|кількість - одиниць |127| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|потужність - к.с. |128| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|пасажиромісткість |129| | | | | | | |
|- місць | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- вантажні наливні: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |130| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|потужність - к.с. |131| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|вантажопідйомність |132| | | | | | | |
|- тонн | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- вантажні | | | | | | | | |
|суховантажні: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |133| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|потужність - к.с. |134| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|вантажопідйомність |135| | | | | | | |
|- тонн | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- буксирні: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |136| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|потужність - к.с. |137| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- допоміжні | | | | | | | | |
|(включаючи рейдові | | | | | | | | |
|та маневрові) | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |138| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|потужність - к.с. |139| | | | | | | |
|--------------------+-------------------------------------------------------|
|НЕСАМОХІДНІ | |
|--------------------+-------------------------------------------------------|
|- наливні баржі: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |140| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|вантажопідйомність |141| | | | | | | |
|- тонн | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- суховантажні | | | | | | | | |
|баржі: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |142| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|вантажопідйомність |143| | | | | | | |
|- тонн | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- допоміжні | | | | | | | | |
|(стоєчні): | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |144| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|вантажопідйомність |145| | | | | | | |
|- тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-------------------------------------------------------|
|ТЕХНІЧНИЙ ФЛОТ | |
|--------------------+-------------------------------------------------------|
|- земснаряди: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |146| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|потужність - к.с. |147| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- дноочисні снаряди:| | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|кількість - одиниць |148| | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|вантажопідйомність |149| | | | | | | |
|- тонн | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|- флот, що обслуго- | | | | | | | | |
|вує шляхові роботи: | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|самохідний - |150| | | | | | | |
|кількість, од. | | | | | | | | |
|--------------------+---+------+-------+--------+--------+-------+-------+--|
|несамохідний - |151| | | | | | | |
|кількість, од. | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
1.3. Групування суден залежно від вантажопідйомності
------------------------------------------------------------------------------
| Види суден | N | Всього | у т.ч. нові судна, які |КС|
| |рядка| |надійшли протягом звітного| |
| | | | року: | |
| | |-----------------------+--------------------------| |
| | | кіль-|вантажо- |потуж-| кіль- |вантажо- | потуж-| |
| | |кість,| підйом- |ність,| кість, | підйом- | ність,| |
| | | од. | ність, | кВт | од. | ність, | кВт | |
| | | | тонн | | | тонн | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |7 |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|САМОХІДНІ - | |
|суховантажні | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|всього (сума | 152 | | | | | | | |
|рядків 153-159) | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|до 249 тонн | 153 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|250 - 399 тонн | 154 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|400 - 649 тонн | 155 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|650 - 999 тонн | 156 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1000 - 1499 тонн| 157 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1500 - 2999 тонн| 158 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|3000 тонн і | 159 | | | | | | | |
|більше | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|- наливні | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|всього (сума | 160 | | | | | | | |
|рядків 161-167) | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|до 249 тонн | 161 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|250 - 399 тонн | 162 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|400 - 649 тонн | 163 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|650 - 999 тонн | 164 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1000 - 1499 тонн| 165 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1500 - 2999 тонн| 166 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|3000 тонн і | 167 | | | | | | | |
|більше | | | | | | | | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|НЕСАМОХІДНІ - | |
|суховантажні | |
|баржі | |
|----------------+-----------------------------------------------------------|
|всього (сума | 168 | | | | | | | |
|рядків 169-175) | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|до 249 тонн | 169 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|250 - 399 тонн | 170 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|400 - 649 тонн | 171 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|650 - 999 тонн | 172 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1000 - 1499 тонн| 173 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1500 - 2999 тонн| 174 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|3000 тонн і | 175 | | | | | | | |
|більше | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|- наливні баржі | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|всього (сума | 176 | | | | | | | |
|рядків 177-183) | | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|до 249 тонн | 177 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|250 - 399 тонн | 178 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|400 - 649 тонн | 179 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|650 - 999 тонн | 180 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1000 - 1499 тонн| 181 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|1500 - 2999 тонн| 182 | | | | | | | |
|----------------+-----+------+---------+------+--------+---------+-------+--|
|3000 тонн і | 183 | | | | | | | |
|більше | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
Довідково:
1) наявність річкових вантажних та пасажирських причалів у портах та пристанях на кінець звітного року (184) _________________ штук, їх загальна довжина (185) __________________________ пог.м.
2) з них механізовані вантажні та вантажопасажирські причали (186) ___________________ штук, їх загальна довжина (187) _______ пог.м.
Керівник ________________________ Виконавець _________________
"___" ____________________ 199__ р. N телефону _________________
Розділ II. Морський флот (включаючи риболовецький)
2.1. Наявність суден за типами та призначенням
----------------------------------------------------------------------------
| Види суден |N |кіль |регістрова|вантажо-|дедвейт,|поту| паса-|
| |ря |кість,| місткість| підйом-| тонн |жні-| жиро-|
| |дка|од. | брутто, | ність, | |сть,| міст-|
| | | | тонн | тонн | |кВт |кість,|
| | | | | | | | місць|
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
| А | Б| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+--+-----------------+--------+--------+-----------|
|Всього суден |201| | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|у тому числі: | | | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|універсальні |202| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|контейнеровози, |203| | | | | | х |
|баржовози, докові | | | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|накатні (РО-РО) |204| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|ліхтеровози |205| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|навалочні (балкери) |206| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|рефрижератори |207| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|спеціального |208| | | | | | х |
|призначення | | | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|пароми |209| | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|нафтоналивні |210| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|наливні інші |211| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|рибопромислові бази і |212| | | | | | х |
|риботранспортні судна | | | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|риболовні |213| | | | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|вантажопасажирські |214| | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|пасажирські і |215| | | х | | | |
|пасажирські безліжкові| | | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|буксири |216| | | х | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|судна забезпечення, |217| | | х | | | х |
|обслуговуючі судна | | | | | | | |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|криголами |218| | | х | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|земснаряди |219| | | х | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|науково-дослідницькі |220| | | х | | | х |
|----------------------+---+------+----------+--------+--------+----+------|
|інші |221| | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
2.2. Групування суден за віком:
до 4 років включно
-------------------------------------------------------------------
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Всього суден | 222 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|у тому числі | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|універсальні | 223 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|контейнеровози, | 224 | | | | | | х |
|баржовози, докові | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|накатні (РО-РО) | 225 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|ліхтеровози | 226 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|навалочні (балкери) | 227 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рефрижератори | 228 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|спеціального | 229 | | | | | | х |
|призначення | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пароми | 230 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|нафтоналивні | 231 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|наливні інші | 232 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рибопромислові бази і | 233 | | | | | | х |
|риботранспортні судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|риболовні | 234 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|вантажопасажирські | 235 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пасажирські і | 236 | | | х | | | |
|пасажирські безліжкові| | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|буксири | 237 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|судна забезпечення, | 238 | | | х | | | х |
|обслуговуючі судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|криголами | 239 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|земснаряди | 240 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|науково-дослідницькі | 241 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|інші | 242 | | | | | | х |
-------------------------------------------------------------------
від 5 до 9 років включно
-------------------------------------------------------------------
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Всього суден | 243 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|у тому числі | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|універсальні | 244 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|контейнеровози, | 245 | | | | | | х |
|баржовози, докові | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|накатні (РО-РО) | 246 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|ліхтеровози | 247 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|навалочні (балкери) | 248 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рефрижератори | 249 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|спеціального | 250 | | | | | | х |
|призначення | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пароми | 251 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|нафтоналивні | 252 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|наливні інші | 253 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рибопромислові бази і | 254 | | | | | | х |
|риботранспортні судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|риболовні | 255 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|вантажопасажирські | 256 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пасажирські і | 257 | | | х | | | |
|пасажирські безліжкові| | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|буксири | 258 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|судна забезпечення, | 259 | | | х | | | х |
|обслуговуючі судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|криголами | 260 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|земснаряди | 261 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|науково-дослідницькі | 262 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|інші | 263 | | | | | | х |
-------------------------------------------------------------------
від 10 до 14 років включно
-------------------------------------------------------------------
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Всього суден | 264 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|у тому числі | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|універсальні | 265 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|контейнеровози, | 266 | | | | | | х |
|баржовози, докові | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|накатні (РО-РО) | 267 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|ліхтеровози | 268 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|навалочні (балкери) | 269 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рефрижератори | 270 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|спеціального | 271 | | | | | | х |
|призначення | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пароми | 272 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|нафтоналивні | 273 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|наливні інші | 274 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рибопромислові бази і | 275 | | | | | | х |
|риботранспортні судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|риболовні | 276 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|вантажопасажирські | 277 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пасажирські і | 278 | | | х | | | |
|пасажирські безліжкові| | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|буксири | 279 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|судна забезпечення, | 280 | | | х | | | х |
|обслуговуючі судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|криголами | 281 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|земснаряди | 282 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|науково-дослідницькі | 283 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|інші | 284 | | | | | | х |
-------------------------------------------------------------------
від 15 до 19 років включно
-------------------------------------------------------------------
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Всього суден | 285 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|у тому числі | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|універсальні | 286 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|контейнеровози, | 287 | | | | | | х |
|баржовози, докові | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|накатні (РО-РО) | 288 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|ліхтеровози | 289 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|навалочні (балкери) | 290 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рефрижератори | 291 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|спеціального | 292 | | | | | | х |
|призначення | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пароми | 293 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|нафтоналивні | 294 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|наливні інші | 295 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рибопромислові бази і | 296 | | | | | | х |
|риботранспортні судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|риболовні | 297 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|вантажопасажирські | 298 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пасажирські і | 299 | | | х | | | |
|пасажирські безліжкові| | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|буксири | 300 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|судна забезпечення, | 301 | | | х | | | х |
|обслуговуючі судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|криголами | 302 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|земснаряди | 303 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|науково-дослідницькі | 304 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|інші | 305 | | | | | | х |
-------------------------------------------------------------------
20 років і більше
-------------------------------------------------------------------
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Всього суден | 306 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|у тому числі | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|універсальні | 307 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|контейнеровози, | 308 | | | | | | х |
|баржовози, докові | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|накатні (РО-РО) | 309 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|ліхтеровози | 310 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|навалочні (балкери) | 311 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рефрижератори | 312 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|спеціального | 313 | | | | | | х |
|призначення | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пароми | 314 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|нафтоналивні | 315 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|наливні інші | 316 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|рибопромислові бази і | 317 | | | | | | х |
|риботранспортні судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|риболовні | 318 | | | | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|вантажопасажирські | 319 | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|пасажирські і | 320 | | | х | | | |
|пасажирські безліжкові| | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|буксири | 321 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|судна забезпечення, | 322 | | | х | | | х |
|обслуговуючі судна | | | | | | | |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|криголами | 323 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|земснаряди | 324 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|науково-дослідницькі | 325 | | | х | | | х |
|----------------------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|інші | 326 | | | | | | х |
-------------------------------------------------------------------
Довідково:
1) наявність морських вантажних та пасажирських причалів у портах та пристанях на кінець року (327) ________________ штук, їх загальна довжина (328) ___________________ пог.м;
2) з них механізовані вантажні та вантажопасажирські причали (329) ____________ штук, їх загальна довжина (330) ______________ пог.м.
Керівник ________________________ Виконавець ___________________
"___" __________________ 199__ р. N телефону ___________________
Вказівки
по складанню звіту ф. N 2-вод
Звіт складають господарські суб'єкти - власники транспортних, технічних риболовецьких, науково-дослідницьких та допоміжних суден всіх форм власності. До звіту включається інвентарна наявність власних морських (річкових) суден на кінець року, враховуючи судна, які здані в оренду іншим суб'єктам господарської діяльності.
У звіт включаються всі судна, піднаглядні українській державній інспекції Регістру та безпеки судноплавства (Держфлотнагляд України) або іншому органу технічного нагляду, які занесено у судову книгу одного з торговельних або рибних портів та що мають судові свідоцтва, які посвідчують про право плавання під Державним прапором України та право власності на судно. Первинним документом для складання звіту є технічний паспорт судна.
До звіту не включаються орендовані судна, а також власний маломірний флот: пасажирські судна місткістю 12 чоловік і менше, судна з потужністю головного двигуна менше 66 кВт, або потужністю енергетичного обладнання менше 100 кВ або валовою місткістю менше 80 рег.тонн.
Управління статистики послуг, транспорту та зв'язку Держкомстату України