Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ
від 16.01.95 N 25
м.Київ

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
30 січня 1995 р. за N 23/559

( Наказ відмінено згідно Наказу Мінтрансу
N 451 від 04.12.95 )

( Наказ відмінено згідно Наказу Мінтрансу
N 451 від 04.12.95 )

Про затвердження Рівнів граничних розходжень при визначенні
маси нетто вантажів, що перевозяться залізницями України

З метою встановлення граничних розходжень при визначенні маси нетто вантажів, що перевозяться залізницями України, у відповідності з Декретом Кабінету Міністерів України від 26 квітня 1993 р. N 40-93 "Про забезпечення єдності вимірювань" та чинними стандартами, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Рівні граничних розходжень при визначенні маси нетто вантажів, що перевозяться залізницями України (додаються).

2. Укрзалізниці (Слободян А.В.) у місячний термін:

2.1. Забезпечити впровадження на залізницях України затверджених Рівнів граничних розходжень при визначенні маси нетто вантажів.

2.2. Провести заходи щодо скасування відповідних розпоряджень та наказів підприємств і організацій залізничного транспорту, що протирічать вимогам пункту 1 наказу.

3. Контроль за викананням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра - генерального директора Укрзалізниці Железняка Л.Л.

Перший заступник Міністра О.А.Артеменко

Затверджено
наказом Міністерства
транспорту України
від 16.01.95 р. N 25

Рівні граничних розходжень
при визначенні маси нетто вантажів,
що перевозяться залізницями України

1. Загальні положення

1.1. Рівні граничних розходжень при визначенні маси нетто вантажів, що перевозяться залізницями України (надалі - Рівні граничних розходжень) застосовуються при здійсненні перевезень вантажів у внутрішньому і міжнародному сполученні на залізницях України.

1.2. Рівні граничних розходжень розроблені відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 квітня 1993 р. N 40-93 "Про забезпечення єдності вимірювань", інших нормативних документів з цього питання та чинних стандартів.

1.3. Якщо різниця у масі нетто вантажу, визначеній на станції відправлення, порівняно з масою, визначеною на станції призначення, перевищує норму природної втрати та вказаного граничного розходження, то в розрахунках за недостачу вантажу приймається величина цієї різниці, зменшена на суму норми природної втрати та граничного розходження при визначенні маси нетто вантажу.

2. Рівні граничних розходжень визначення маси
нетто при перевезенні нафти, нафтопродуктів,
відпрацьованих нафтопродуктів, бітумів

2.1. Рівні граничних розходжень визначення маси нетто при перевезенні нафти, нафтопродуктів, відпрацьованих нафтопродуктів, бітумів визначені у відповідності з методикою, викладеною у додатку N 3 ("Сборник правил перевозок и тарифов железнодорожного транспорта Союза ССР" N 324, Москва, "Транспорт", 1985 г.) з врахуванням похибок при вимірюванні маси об'ємно-масовим статичним методом ("Нефть и нефтепродукты". Методы измерения массы. ГОСТ 26976-86, Москва, Государственный комитет СССР по стандартам, 1986 г., стр.4).

2.2. При визначенні маси нетто нафти, нафтопродуктів, відпрацьованих нафтопродуктів, бітумів, що перевозяться наливом у цистернах, методом заміру висоти наливу і відповідно за Таблицями колібровки залізничних цистерн ("Таблицы колибровки железнодорожных цистерн", МПС СССР, утверждено Главным управлением вагонного хозяйства МПС СССР, Москва, "Транспорт", 1980 г.), граничне розходження необхідно приймати:

при масі нетто до 100 т
при масі нетто 100 т і більше 
- 1.13%
- 0.70% 

3. Рівні граничних розходжень визначення маси нетто при
перевезенні вантажів (крім нафти, нафтопродуктів,
відпрацьованих нафтопродуктів, бітумів)

3.1. Рівні граничних розходжень визначення маси нетто при перевезенні вантажів (крім нафти, нафтопродуктів, відпрацьованих нафтопродуктів, бітумів) визначені у відповідності з методом вимірювання маси вантажів при статичному зважуванні на вагонних вагах, викладеним у (Руководящий документ по метрологии. Рекомендация. Государственная система обеспечения единства измерений. "Масса народнохозяйственных грузов при бестарных перевозках". Методика выполнения измерений. МИ 1953-88. Издательство стандартов, 1989 г., пункт 2.1.4., стр.6).

3.2. При зважуванні завантаженого вагону із зупинкою і розчіпленням або без розчіплення на вагонних вагах (тара вагону за трафаретом) граничне розходження визначення маси нетто вантажу необхідно приймати:

до
більше
-"-
-"-
-"-
-"-
-"- 
25 т
25 т
32 т
45 т
64 т
90 т
124 т 
включно
до 32 т
до 45 т
до 64 т
до 90 т
до 124 т
до 140 т 
- 5.0%
- 4.0%
- 3.0%
- 2.0%
- 1.5%
- 1.0%
- 0.8%